Partyflock

Forumonderwerp · 17869
Betreft: evenement: Thunderdome, zaterdag 12 oktober 2002 om 22:00

Artiest {SHOWLIST artist 6357, 24972}
Waarschuw beheerder
Voor alle kistdragers onder ons die naar Thunderdome heen gaan....laat die dingen maar thuis want de entree word je geweigerd als je ze aan hebt!!!
Dresscode is dus gympen aan!!!\

Bron:Irfan van Ewijk @ Thunderdome

Waarschuw beheerder
donateur
wat versta je onder kisten? echt alles...??

laarzen van dr.martins mogen vast wel toch?

Waarschuw beheerder
3) Om allerlei discussies, onduidelijkheden of telleurstellingen te voorkomen wil ik mensen met kisten niet binnen laten. Doe veilig en doe allen

gympen aan! Dan glijd je niet zo snel uit ook, het kan namelijk best glad worden op de dansvloer van de RAI..... Irfan van Ewijk @ Thunderdome

Waarschuw beheerder
Nou lekker is dat.... Moet ik mijn laarzen maar aan :-(

Waarschuw beheerder
Gerechtigheid!!! [img cacheid=00129a670000f3c199fc38a21a0006d345]http://www.smilies.nl/rough/jesse6.gif[/img]
Waarschuw beheerder
God wat een onzin zeg, sinds wanneer mag je niet meer bepalen wat voor schoenen je draagt? Net alsof het meteen iets uitdraagt. Zolang ik er fatsoenlijke kleding boven draag (lees voor het gemak even:"geen lonsdale/BS/FP enz enz") moet het geen problemen geven.

Heb jij dit via mail van hem vernomen want dan zou ik graag even de inhoud van dat bericht in dit topic willen zien.

Waarschuw beheerder
Hi!

Nog minder dan vier weken en dan kunnen de remmen los!

Er zijn nog een aantal dingen die ik kwijt wil:

1) Natuurlijk staat de oude belofte nog steeds dat mensen met een Tunderdome tattooage gratis naar binnen komen. Je moet er wel een beetje makkelijk bij kunnen (om te laten zien) anders worden de wachtrijen te lang.

2) Er komt een Thunderdome Hall of Fame op internet. Dit wordt een foto galerij die NOOIT meer van het net zal worden verwijderd. Je kan een

aantal dingen doen/hebben gedaan om hier op te komen. a) je stond al een keer met een vette foto in het jaar boek of b) je bent een van de dj's die ooit op een thunderdome heeft gestaan of c) je hebt platen geproduceerd offffffff

Je komt in je old school, original 'gabba' outfit (Air max, spijkerbroek, Cavello, Aussie of Calluci) en dan maken wij een gratis digitale foto an jou of je groep en plaatsen die dan in de Thunderdome Hall of Fame! Levenslang.

3) Om allerlei discussies, onduidelijkheden of telleurstellingen te voorkomen wil ik mensen met kisten niet binnen laten. Doe veilig en doe allen

gympen aan! Dan glijd je niet zo snel uit ook, het kan namelijk best glad worden op de dansvloer van de RAI.....
Waarschuw beheerder
Ok, dat wordt dus even een mailtje naar Irfan met een kleine uitwijding van mijn bovenstaande verhaaltje.

Waarschuw beheerder
ze willen dus echt terug naar vroeger met dit feest!! Eerst dat aussie gedoe en nu dit..!!

Waarschuw beheerder
donateur
Ik ben van mening dat je met gympen sneller uitglijdt dan met kisten. Dat is mijn ervaring, zelfs afgelopen zaterdag nog.

Maar goed, ik heb niet eens kisten, en moet er al helemaaaaaaal niet aan denken om erop te dansen :)

Oja, en ik doe al helemaaaaaaaaal geen Aus aan.
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Wat is er nu erg aan om Nike's te dragen dan?

Vroeger liep iedereen op die dingen te hakken!!

Oja natuurlijk de nieuwste generatie wil niet meer hakken maar die wil stampen!!!:o
Waarschuw beheerder
gympen aan! Dan glijd je niet zo snel uit ook, het kan namelijk best glad worden op de dansvloer van de RAI.....

Nou, met kiste heb je meer grip hoor, wist nog wel vorig jaar op TD, ging steeds bijna op me bek op die gladde vloer van de HMH, en op HQ haddik toen kiste aan, en toen haddik er absolut geen last van, stomme bullshit rede dus!!!
Waarschuw beheerder
donateur
Zo hoort het kisten doe je aan als je in het leger zit :D

Artiest Elcol
Waarschuw beheerder
DIT IS ECHT ver**********erd zeg wat een onzin :S:S:S moek godver heelmaal voor TD nieuwe schoenuh gan koopuhh?? jesus wat DOM! :@:@:@:@:@:@:@:@
Waarschuw beheerder
2 beukmanz> Kisten geven nou eenmaal wat meer stevigheid voor je voeten/enkels. Dus als het even kan trek ik die gewoon aan (dus geen combinatie met andere bovengenoemde merken).

Het feesten op gymschoenen doe ik allang niet meer gewoon om de reden dat ik de dag daarna met zere poten rond moet lopen.

Waarschuw beheerder
donateur
ff m'n maxies naar de schoenmaker brengen :P

Waarschuw beheerder
jahoor...... echt?

Waarschuw beheerder
Als je een échte gabber was had je nu sowieso een paar Airmaxen liggen en anders had iemand anders ze wel voor je liggen!!

ik vind niet dat ID-T dit kan maken en ik geloof er ook geen bal van dat ze dit zeggen maar ik vind het wel humor.

Stampuh is voor mietjes!!!!

Waarschuw beheerder
iedereen moet zelf weten wat voor schoenen die aan doet vind ik maarja... wie ben ik:d

als ik ga doe ik toch wel gympen aan
Waarschuw beheerder
donateur
phfff.....niet feestuh op muh kiste????
:(

waar gaat dit over zeg blegh
feest veel lekkerder op me kiste + niet door me enkel gaan ensow
wat een kut regel seg

Waarschuw beheerder
he sorry hoor gozer maar laat jij als enige duizenden mensen binnen en gaat lekker checken of iemand wel misschien gympies aan hebt klopt niet helemaal he! heb je de flijer wel is goed gelezen sorry hoor....ga jij dan maar lekker op je gympies

Waarschuw beheerder
dit is een beetje dieptriest eigenlijk.

Waarschuw beheerder
nogal :@

Waarschuw beheerder
donateur
ik ga veel harder op m'n maxies
Waarschuw beheerder
donateur
2 MissOnRust: laarzen zijn mooier dan kisten naar mijn mening ;-)

ik vind trouwens dit wel erg overdreven! je moet toch zelf weten wat je aantrekt. ik hou niet van de huidige gabberlook, maar zoals eerst wil ik me ook niet meer kleden. ik trek nu aan wat ik een beetje mooi vindt. beetje casual en netjes.

Waarschuw beheerder
Erg Triest en Kinderachtig!!!!!

Waarschuw beheerder
Laarzen danst zo verrot :-(!!!
Waarschuw beheerder
kzal zelf nooit kisten dragen. Maar kvind het echt nergens op slaan dat je niet zelf mag weten wat voor schoenen je aantrekt. Maar ja ze kunnen moeilijk de helft gaan weigeren.

hadden ze dan ook op het kaartje moeten zetten, want er blijft toch een grote groep mensen die niet op inet zit en het zo dus niet zou weten

Waarschuw beheerder
Broekspijpen omhoog!! Volgende...Broekspijpen omhoog!! Volgende...Broekspijpen omhoog!! Volgende...Broekspijpen omhoog!! Volgende...Broekspijpen omhoog!! Volgende...Broekspijpen omhoog!! Volgende...Broekspijpen omhoog!! Volgende...Broekspijpen omhoog!! Volgende...Broekspijpen omhoog!! Volgende...Broekspijpen omhoog!! Volgende...Broekspijpen omhoog!! Volgende...Broekspijpen omhoog!! Volgende...

Nee, dat zie ik niet echt gebeuren....Leuk geprobeerd Beukmanz...Ik zou het wel errug leuk vinden maar aan de andere kant trek ik ook geen aussie meer aan...alhoewel... [img]http://www.smilies.nl/devil/diablotin.gif[/img]
Waarschuw beheerder
Ik vind het best zuur voor de mensen die de scene gedragen hebben voordat heel Nederland opeens weer "altijd al Gabber was".

Nooit zul je mij op kisten zien lopen, ik vind het lompe rotdingen, maar ik vind dit gewoon een beetje respectloos.
Ik krijg ook steeds meer het idee dat Thunderdome het nieuwe HouseQlassics concept aan het worden is.

Waarschuw beheerder
MissOnRust> ach ja je moet maar zo denken:

Je hebt nog een maand om te leren dansen op je laarzen!!!:p
Waarschuw beheerder
donateur
Kisten bier zijn beter :D
Waarschuw beheerder
[img]http://home.tiscali.nl/~keesb/blaat.jpg[/img]

Ik zie nergens staan dat kisten niet mogen en ik ben eik nog nooit geweigerd omdat ik op kisten liep terwijl ik toch op verschillende 'stylen' van feesten te vinden ben.
Waarschuw beheerder
donateur
We're going back ... we're going back 2 da old dayzz... niet zeuruh mensen!!! Ze zullen hun werk hebben met die foto's te maken!!! Ik schat en hoop dat er iets van rond de vijfhonderd mensen zeker in aus zullen zijn!! Zou nog es lachuh zijn!!

Waarschuw beheerder
Danielito>dit is geen grap van mij.....ik dacht alleen dat dit toch wel interessant was voor een topic!!!
Waarschuw beheerder
Nike's zijn een zekerheid, Aussie nog niet....

Effe kijken hoeveel man er mee doet.

Waarschuw beheerder
Oké, ik zit er in ieder geval sowieso niet mee want ik sta PUUR in de '92-97 zaal en daar komen DJ's die het gros van de kistendragers toch niet kennen [img]http://www.smilies.nl/devil/diablotin.gif[/img]

Waarschuw beheerder
Word nog lang leren dan :-/!!! JIJ ook in je aus panic??

Waarschuw beheerder
Iedereen die OldStyle hakkuh-les wil kan zich opgeven bij mij!!!

Tegen de kistendragers die geen internet hebben: [img]http://www.smilies.nl/happy/xyxwave.gif[/img]

..nu moet ik een beetje op m'n woorden gaan letten... :S
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Ik ga op de klassieke stijl gekleed dus heb er verder geen problemen mee, maar eigenlijk vind ik dat het wel wat beter mag worden vermeld op de officiele site. Zo krijg je weer hele lange discussies... Verder die Hall of Fame vid ik wel een superstrak idee zeg!! :P Ga ik zeker checke!!
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
Jep haha speciale editie!! Wil ik met plezier nog wel es ouderwets komen :-D ... misschien terug kaal ook, daarover zit ik nog ff te twijfeluh...

Waarschuw beheerder
danielito ik ken ze wel allemaal, heb ze ook gewoon allemaal meegemaakt, maar voreger was de dresscode --? aus maxis etc. *daarvoor maakte het niks uit) nu kisten etc.

(met dresscode bedoel ik dat wast in de mode is in de hc scene zeg maar)

Waarschuw beheerder
donateur
kdoe wel gewoon me cavello broek aan en iets makkelijkes erboven op!

Waarschuw beheerder
donateur
Weet je uiteindelijk 'spring' je toch hoger op je nike's :P

Waarschuw beheerder
Kaal wel doen :-) je leeft maar 1x!!!
Waarschuw beheerder
maarjah, vorig jaar zeide ze ook dat er geen lonsdale mocht, nou je moest is zien, dr liepe er toch nog wel veel...
Waarschuw beheerder
Niet zo zeuren mensen, ik bedoel, ik heb niks tegen kisten ofzo, maar bij een feest als Thunderdome - A Decade vind ik ze gewoon niet passen... Ik bedoel, dit feest gaat het oude 'gabbergevoel' weer terugbrengen en daar horen nikies bij!Je kisten doe je maar weer op H4L of MoH aan :)

PS: Wat is een Calluci? Nooit van gehoord eigenlijk :S

Waarschuw beheerder
calle calucci truien die echt rond de 500 piek kosten maar waar ieder1 in liep omdat perfecte namaak op de zwarte markt lagen voor een meier, beetje trieste dingen dus want niemand en dan ook bijna niemand had een echte (net zoals diesel jassen)
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
mmm gewoon lekker aantrekken wat je zelf wilt mensen ik gaat alleen zelf zeker nie op kisten
Waarschuw beheerder
kisten oke klote maar mag lonsdale wel ?????
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
ach ach mark, wat maak je deze mensen weer wat wijs:P:P:P

hehhehe nee is het echt zo?
nah ja dan maar andere sneakers aan:D
LB lekker belangrijk
als er maar feest is..
:)

Waarschuw beheerder
hehe, het waren wel héle vrolijke truien, maar ze zagen er niet uit (buiten de feesten dan).

Maar als Kisten niet mogen, dan mag Lonsdale ook niet.. Wederom: [img]http://www.smilies.nl/happy/xyxwave.gif[/img]
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Lees dat stukje wat je geplaatst hebt en trek dan nog eens je conclusie

Trek lekker je kistjes aan..maar besef je wel dat als men ook maar enigzins een bad hairday hebben aan de deur..je er simpelweg niet inkomt

en terecht. Gabber zijn heeft niks met kleding of politieke voorkeur te maken.
Vroeger niet en nu niet. Wat mij betreft hadden ze sowieso alle hedendaagse gabbers geweigerd en de min. leeftijd op 22 gezet..maar goed, ik ben Duncan niet ;-)

Ik zal er zeker erg veel lol hebben..gewoon op m'n nikies..just like the good ol' days :-)

Waarschuw beheerder
donateur
CARLO Celucci

en springen doe je niet op gabber, maar op harstyle...
Waarschuw beheerder
Ik vond die truien altijd een beetje "Mantafahrer" maar ja wie ben ik.....
Waarschuw beheerder
Waren dat die truien met heel veel kleurtjes en van die verticale 'banen' zeg maar?

Waarschuw beheerder
ff echt oldstyle dan maar. dus blote bast, fout klein rond zonnebrilletje, dikke lange koningsketting om aus broek maxxies. das ut wel zon beetje

Waarschuw beheerder
ja gold
Waarschuw beheerder
oh die truien waren toch wel zooo verschrikkelijk ontzettend fout :-D
Waarschuw beheerder
donateur
als het echt zo is...MOET het op hun site staan,

en er staat dat de deur geweigerd KAN worden als je er extremistisch uitziet.
en dat ze VOORKEUR geven aan maxies en aussie's

nee er staat niks over kiste
en nee sportschoenen zijn niet verplicht
en zolang het niet op hun site/kaartjes/flyers etc. staan.
mogen ze je om deze reden niet weigeren.
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Die carlo's waren voor kampers

koningskettingen en blote bast ook. Hou ff lekker je kleren aan.

Gewoon je aus of cavellobroekje, een lekker shirt en je maxxies
Komt het helemaal goed

en dat van die mantafahrer..hehe..klopt helemaal ;-)

Waarschuw beheerder
amen 2 nadia
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
donateur
m.a.w.: als je gezicht hen niet aanstaat en je hebt toevallig kisten aan kom je er niet in :)

wel lollig hoor :)

Mvg,
een gympendrager :P
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Nadia> Ze kunnen je altijd weigeren... op flyers staat ook nooit iets over petjes of aussies, en ik ben op hardcore 4 life feesten al 2 keer verteld dat mn petje afmoest en op D-boy mocht ik mn aussie niet aanhouden (echt het toppunt van lompheid vond ik)
Artiest {SHOWLIST artist 73227, 1401}
Waarschuw beheerder
Stropdassen zijn ook verboden in combinatie met een bloes, bretels en kisten. Zoals het hoort dus. Haal gewoon je aus uit de kast en trek je maxjes aan!!!
Waarschuw beheerder
donateur
aangezien een groot deel van de 'gabbers' op kisten loopt. (ja ik ook)
zullen ze zeker zoiets op hun site zetten.
wat willen ze dan, de helft hun toegang weigeren???? weet je hoeveel verlies ze daarop gaan maken??? ja kaartjes hebben ze wel maar aan drinken etc...
dus als ze op zo'n groot feest zo'n belachelijke reden in willen stellen. zal dit zeker algemeen bekend worden gemaakt.

wat jij zegt over petjes etc. ja heb je helemaal gelijk in...maar denk dat maar 1 a 2% naar een feest een petje draagt en het percentage kist dragers ligt echt wel hoger.

Waarschuw beheerder
2Nadia> wel grappig dat je gabbers tussen aanhalingstekens plaats.......TWIJFELS????
Waarschuw beheerder
donateur
nee ik vind het maar een raar woord,
heb ik overigens altijd gevonden hoor
maar dat is mijn mening

zie mezelf ook niet als gabber maar gewoon als ik :)
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
donateur
jullie vergeten witte sportsokken

Waarschuw beheerder
Kistendragers drinken toch geen alcohol, is niet puur genoeg..
Waarschuw beheerder
Maak er dan van

aangezien een groot deel van NaDiA_ op kisten loopt.

laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Mensjes............denken jullie niet dat dit gewoon weer de zoveelste roddel is?

Laat het eerst maar is officieel naar buiten worden gebracht.....dan kijken we wel weer verder!

Kweet niet hoor, heb je op HR gekeken hoeveel kisten er liepen??

Denk neit dat ze zoveel mensen buiten laten!

auf wiederschnitzel!

Waarschuw beheerder
2 danielito, dat slaat ook weer op kaas wat je zegt. wie heeft er hier nu vooroordelen?
Waarschuw beheerder
Correct..................
Waarschuw beheerder
donateur
Kistendragers drinken toch geen alcohol, is niet puur genoeg.. ---------> daarom drink ik ook water :)

whehe
Waarschuw beheerder
Ach, ik heb ook maar even een mailtje richting Id&t geslingerd en ik wacht gewoon dat antwoord even af.

Waarschuw beheerder
'k ben effe in oude foto-albums wezen spitten; ik was ooit één van de allereerste (denk ik) met de kaalgeschoren zijkanten en het staartje bovenop. Je ziet het niet echt goed, maar toch. Op deze foto was ik 17, wat dus 9 jaar geleden is...Damn, gettin' old!!!

[img]http://groups.msn.com/_Secure/0LwAAAJsQF4eKKGBO9xvXPwUFGN7Oxj7qde8C!hU3KJpt7HzBUyQZF4*RzJQOy*PWCuGH1Oc4M1s/dani-kort.jpg[/img]

wie gaat ze koppie scheren??!! Zelf kan ik dat vanwege werk niet meer maken, maar lijkt me toch wel héél leuk voor een keer!
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Heel grappig trouwens dat dat kapsel wat jij noemt nu een absolute rage is onder alto's/punkers!

Waarschuw beheerder
Huh?!! Dat meen je toch niet, hé??!!

bah

Waarschuw beheerder
donateur
Nee serieus hier lopen de mannetjes ook rond in xxxxl metallica shirts en broekmaat 42 EN hun zijkanten v/d haren weg geschoren :S

En noemden ze ons toen achterlijk :S
Waarschuw beheerder
Ja serieus, bij mij op school zit er een, laatst op Utrecht Centraal zag ik er twee, op internet-foto's van een punk-feest zag ik er 2... kortom, de kapsels die ze altijd afgezeken hebben dragen ze nu zelf :)
Waarschuw beheerder
Die kapsels waren er al ver voor de de "gabbertijd".

Waarschuw beheerder
Ik moet eerlijk toegeven dat Jason Newsted van Metallica in die tijd de inspirator van dat kapsel was maar ik liep er wel als een van de eerste mee op feesten en daarna zag je het steeds meer, zelfs tot meisjes aan toe ;-)
Waarschuw beheerder
donateur
de psychobilly stijl had altijd al kale zijkant, maar dan een grote kuif bovenop. zier er vrij cool uit. ze liepen ook allang in bombers en kisten rond en zelfs Lonsdale was daar normaal, terwijl het daar (ook) niet racistisch is.
trouwens, bij Metallica had er ook 1 kale zijkanten onder zijn lange haar.

2 MissOnRust: ik kan me best voorstellen dat laarzen rot dansen. heb je geen oude maxies dan? kisten vind ik trouwens ook niets al sje moet hakken.

Waarschuw beheerder
Jason Newsted dus, de bassist...
Waarschuw beheerder
tis eigenlijk nog netjes dat ze t van te vore aangeven, op HR vorig jaar werd ik geweigerd in me lonsdalepolo, benk naar huis gegaan om nieuwe te hale, stond nix op de flyer, hij bleef volhouwe dat t bekend was, maar dat was t niet. Kommik later terug, zie ik zo 20 mense WEL in die zelfde polo lope, dat was ECHT een kutstreek.
Waarschuw beheerder
Ik weet nog wel dat op Jerry Springer op een gegeven moment van dat Trailer Trash volk dat kapsel had.

Ik heb het zelf ook van 94 tot 98 gehad ofzo.

Waarschuw beheerder
Lekker was dat, dat kapsel!!! Later heb ik er gewoon een staart tot aan m'n kont van laten groeien en sinds een jaar heb ik een suf oude lullen kapsel :-(

Ik vond nog wat uit de oude doos:
[img]http://sc.communities.msn.com/tn/22/C1/Danielito/1/10.jpg[/img]

af en toe effe de zijkantjes met een scheermesje en wat schuim bijscheren maar daar heb ik helaas geen foto's van!! Ben benieuwd of ik op TD wél mensen met dit kapsel ga tegenkomen......
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Ik heb het aan laten groeien tot een hele staart, en die heb ik afgeknipt.

Altijd tof om achteraf te horen van de meeste vrouwen dat ze lang haar toch leuker vonden......:(

Waarschuw beheerder
bij jou ook al??!! Terwijl ze daarvoor altijd hebben zitten zeiken dat als je het afknipte het véél leuker zou staan!!

Waarschuw beheerder
da kapsel had ik vorig jaar met thunderdome :S

Waarschuw beheerder
Kewl!! Dat zie ik graag...

dit is er trouwens ooit van dat gabber=staartje nog geworden:

[img width=200]http://groups.msn.com/_Secure/0KwD7d!AOPzuPdmwxJiPJfqFbSnl3XOvROLFKiv6evVRGJvGz2bzyYwRO25thxjvnFBLprf3J8WQ/bali6.jpg[/img]
Waarschuw beheerder
Tering, dat was echt een vette staart!

Die van mij is nooit echt heel lang geworden, ik had er het haar niet voor en ik moest natuurlijk bijknippen om de achter en zijkantjes gelijk te laten groeien met de rest.
Ik had hem niet zo hoog opgeschoren, net boven mijn oren, ik zou hem zo weer terug nemen.

En ja, ik weet nu zeker dat vrouwen een uitvinding van de duivel zijn :devil:

Waarschuw beheerder
hehe, hier is 'ie nog lang niet op z'n langst maar heb daarna nooit meer foto's gemaakt van me goeie ouwe staart [img]http://www.smilies.nl/crying.gif[/img] en hij kwam zo lekker tot aan me reet!!

Maar goed, sorry mensen voor het offtopic raken; dus géén kisten aan op Thnderdome of je moet ze op de WC stiekum verwisselen/aantrekken..
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Prachtig dat ze kisten niet willen binnenlaten..:D Hehe.. lach me rot...:D Sorry jongen (die ze wel altijd dragen).... vind het wel een grap.

Maar iemand moet me toch eens uitleggen: "hoe de neuk kun je hakken op kisten?" Volgens mij gaat je echt compleet kapot dan....
Waarschuw beheerder
Dyslectici willen ze ook weigeren...
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
EN TERECHT! IK KOOP TOCH NIET VOOR NIKS DIE DURE MERKKLEDING, OPZOUTEN MET DIE LUI DIE DE LABELS NIET KUNNEN LEZEN!
Waarschuw beheerder
dat doen ze echt niet hoor..
zieke lui..
mop doet gwoon der kiste aan of ur rangers..
scheit aan hun!
Waarschuw beheerder
Ehhh bla:p bedoel je mag wel kiste aan:p gaat gewoon om et totaal plaatje snappie;)
Waarschuw beheerder
dat doen ze echt niet hoor..
zieke lui..
mop doet gwoon der kiste aan of ur rangers..
scheit aan hun
Wat is er zo ziek aan? Kom eens met argumenten in plaats van dat gescheld.. :-S Ik vind het prima dat ID&T dit doet. En als je beweert Hardcore te zijn en te doen dan heb je het er ook wel voor over om eens die kisten thuis te laten en op Maxies te feesten.

Waarschuw beheerder
tuurlijk mag je wel kisten aan....en t gaat om t plaatje natuurlijk ja....wat dom zeg die mensen die nu gaan zitten JEEEEEEEJ
wat n ONZIN
Waarschuw beheerder
No white lashes in your boots kom je zo binnne, misschine dat je met perry wel binne komt...:D
Waarschuw beheerder
Shit, dus ze bannen dyslectici niet???

Je maakt me blij met een dooie kip MoNoNoM, ik weet dat je een gegeven paard niet in de bek mag schijten maar toch.
Waarschuw beheerder
Ehhh nou vooruit dan... misschien dikke mensen wel:p! Ben je vet?! Hoop et niet:)...
Moet je anders maar even aan beukmanz vragen...:D
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Oh kijk eens aan dat lijkt er al meer op.
Waarschuw beheerder
Heb et toch ook ff voor je nagevraagd, aangexien et d'r xoveel xijn (dyslectici) gaan ze die toch ook banne...:D
Aap, noot, Mies... ben jij misschien (vooralsnog) dyslectisch?!
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
wou ik net een me kisten appels en sinasappels meenemen voor de vitamientjes....mag dat ook weer niet :P
Waarschuw beheerder
donateur
hehe, ik vind dit echt zo cool :D

Ben heel blij met ID-T

Weg met al die kut kisten

Kisten zorgt er alleen maar voor dat iedereen lomp op en neer staat te stampen (omdat ze te lui/dronken zijn om te hakkuh:))

En ja, dit is een ouwe thunderdome. Iedereen uit ze dak in ze australian/cavello en lekker op je nikes :D

Afgelopen weekend in duitsland ook iedereen op nikes, en tering, wat zorgt dat voor een beter feest

Het zijn gewoon de feiten

Simpel

Punt-Uit

En zak je door je enkels als je kisten heb, dan moet je misschien is wat meer sporten om te zorgen dat je een gezond lichaam krijgt
Waarschuw beheerder
donateur
En ehh, het is heel erg makkelijk te controleren hoor. Hoef je geen broekspijp voor omhoog te doen, kisten zie je toch wel heel erg duidelijk aan de neus.
Waarschuw beheerder
donateur
2 Wrede Rick: die heb je zeker van Acda en de Munnik gejat

Waarschuw beheerder
ID&T heeft nu de kans om een heel duidelijk en serieus signaal uit te doen laten gaan door iedereen ook daadwerkelijk toegang te weigeren die kisten,Lonsdale, Fred Perry, Sherman of andere geruite overhemden in combi met bretels dragen........

Ik zou het wel flex vinden als ze het doen, het getuigt iig van daadkracht en het aansnijden van een leuke discussie erna.......
Waarschuw beheerder
Uh waarop willen ze dat doen??? Vroeger had je een kaartje en daar stonden de regels op wat wel en wat niet mocht. Nu krijg je een ticketboxkaartje met het logo van id-t erop en verder nix. Ik vraag me dus ook af in hoeverre ze het kunnen doen. Er staat niet op m'n kaartje dat het niet mag en op internet kom ik nooit.

En lekker belangrijk wat iedereen aan heeft.
Waarschuw beheerder
Voor iedereen die trouwens doet alsof dit iets nieuws is... in 2000 gaf A&A Events al een feest in de Fun (BZRK the Party heette dat), waar kisten ook verboden waren, evenals Lonsdale en Fred Perry... In Duitsland zijn kisten ook soms verboden, en bij de Locomotion kwam je er met Lonsdale al niet in.

Waarschuw beheerder
Dat is niet helemaal waar gold!! geruite blousjes waren toen verboden!!! Verder kon je gewoon naar binnen lopen met kisten enz!!

Waarschuw beheerder
niks van gemerkt op bzrk nee :S

Waarschuw beheerder
nou ik kom gewoon op me maxies, in me spijkerbroek en Aussie!

Weet ik zeker dat ik binnen kom en dat ik een geweldige avond/nacht ga hebben!

En of het nu waar is over dat verhaal met die
kisten op TD?

Kom gewoon op je kisten als je denkt dat het wel
mag, merk je het vanzelf wel.

C U @ TD

Waarschuw beheerder
donateur
Waarom zou je niet kunnen hakken op kisten? Soldaten rennen er toch ook mijlenver mee?

Waarschuw beheerder
vraagie he, Waar komt deze info vandaan?
Kbedoel ehh, what the f*ck!
Ik kom zeker nie met mn nette schoentjes aanzetten
Waarschuw beheerder
ben jij misschien (vooralsnog) dyslectisch?!

Sorry, ik kom maar steeds niet tot het einde van die zin.
Waarschuw beheerder
donateur
Waar deze info vandaan komt, dat staat der toch

IRFAN

Je weet wel, irfan, 1 van de oprichters van ID-T
Waarschuw beheerder
Idd, ik heb het mailtje ook gehad alleen vraag ik mezelf af.

Hoe gaat id-t de mensen hierover bereiken die niet aangesloten zijn op hun mailing list?

Ik bedoel, als je dus niet in die mailinglist zit dan weet je in principe van nix en sta je daar lekker buiten als het feest gegeven word. Want verder kan ik er nog geen info over vinden.
Waarschuw beheerder
Mja ik ging tog al op me nike's en aussie jasje, maar ook alleen om dat het het "10-jarig bestaan" is....

Op andere feesten slaat het nergens op...
Waarschuw beheerder
ik weet dat ik ook best op andere schoenen zou kenne gaan
moet ik die wel eerst gaan kopen van t geld dat ikniet heb
en ik was helemaal blij met m'n nieuwe kleren die ik speciaal voor thunderdome heb gekocht
en waar ik dus echt alleen me kisten onder wil

als het echt niet anders is wil ik best andere schoenen gaan regelen maar echt makkelijk is t niet
Waarschuw beheerder
btwik had me eerste thunderdome feessie (98)ook me kisten aan
waarom is dat niet al vanaf toen verboden als ze het zo erg zouden vinden
ik geloof dan ook vrij weinig van het bericht
zolang je er voor hun standaard normale kleding boven aantrekt zal er gene probleem van gemaakt worden denk ik

Waarschuw beheerder
Misschien een stomme vraag maar sinds wanneer zijn je schoenen belangrijker dan het feest zelf?

Wat een ge-eikel zeg...

Waarschuw beheerder
nou omdat naar mijn mening kleding heel veel zegt over een persoon dus fuck de kisten!!
Waarschuw beheerder
2 Psychosis
zoals ik al zei ik ga zowiezo wel naar t feest
maar vind t gewoon fijn om de schoenen aan te trekken waar ik altijd op loop
ipv nieuwe schoenen te moeten kopen en de hele nacht met pijn in me voeten en benen rond te moeten lopen
dat is geen ge-eikel
dat is gewoon hopen op een enigzins normale dress-code
Waarschuw beheerder
Wat een schijtzooi geen kisten, jezus hey moek nieuwe schoenen kopen voor thunderdome beetje krom!!

2 damien ennuh ik heb zwakke enkels ja, en daar kan ik met sporten niks aan doen jah, keb er zelfs zolen voor dus das bullshit wat je zegt, ik heb voor me lol 1,5 jaar bij ut zhuis er mee gelopen.
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
vorig jaar zeiden ze dat ook,

en FET veel mensen met Kisten en Zooi naar binnen
Waarschuw beheerder
ik ga me dr ook niet meer druk om maken
ik kom gwoon FET naar binnen om t in Bazzzer z'n woorden te zeggen

Waarschuw beheerder
moei doen
Waarschuw beheerder
Kan me bijna niet voorstellen dat sommigen alleen maar kisten hebben thuis :-S. Trouwens, een organisatie heeft ALTIJD recht om iemand te wijgeren, dat staat altijd aangegeven als: "Management holds the right to refuse admission".
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Nah dan ken je het je toch nie voorstellen, ik loop ook aleen maar op me kisten/rangers, omdat IK dat gewoon mooi vind. En op me werk loop ik ook gewoon op me kisten, tussen de mensen in de nette pakken...

En tuurlijk heb een organisatie dat recht, maar daarom slaat het nog wel nergens op.

Maar goed ik ga tog es op me nikes voor de verandering...

En jongens ga a.u.b. nie zitte zeike over die kledingregels, denk nou na joh...hoevaak hebben ze het wel nie geroepe?! je komt tog wel binnen...
Waarschuw beheerder
donateur
check gabber.nl, daar staat t ook
Waarschuw beheerder
donateur
2 Damien ---> Idd Aussies , Cavello's & Maxies !!!
Lekker ouwe stijl !!! Weg met die Neo-Look-A-Likes, laat Hardcore weer GABBER worden.
Waarschuw beheerder
Als het nergens op slaat zouden ze het ook niet doen, er is altijd een reden voor. Ze gaan heus niet denken "Hoe kunnen we eens mensen pesten."
Waarschuw beheerder
donateur
*toch wel beetje blij met id€t :D*

nou hopen tot ze woord houden en niet zo als de vorige thunderdome!!!!

gewoon keihard weigeren!!!!!!!!!

welke organisatie volgt met dit voorbeeld?
Waarschuw beheerder
donateur
Er zijn zowieso al wat kleinere organisatie''s die ze hierom al weigeren.

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Lekker topic weer zeg!! Vroeger had je nike's, australian en cavello. Tegenwoordig kisten, lonsdale, fred perry en ben sherman. En aangezien je de 1992 - 1997 (Randstadhal) en de 1997 - 2002 (Hollandhal) hebt vind ik dat ze allebei de klederdrachten binnen moeten laten. Maarja, wie ben ik? Slechts een onbekend dj'tje;).

Waarschuw beheerder
ja inderdaad,
laat iedereen toch aandoen wat ie zelf wil,
altijd dat eeuwige gezeik over dat mag en dat mag niet,
AAAAAHHHHHHHHHH!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Waarschuw beheerder
Eigenlijk allemaal een beetje eigenschuld, kisten lonsdale allemaal kleding(niets mis mee) maar de manier waarop er over deze kleding gedacht word hebben veel mensen die het dragen zelf veroorzaakt:frusty:!!!:)

Waarschuw beheerder
nou dat zijn er maar een paar geweest,
iedereen die ik ken en waar ik mee omga.
zijn gewoon relaxte feestvierende gabbers en meer niet!

Waarschuw beheerder
Mensen we komen gvd tog om te stampen als een malle, en wat hebben we daar minimaal voor nodig..? Ouwe vertrouwde air mexxies natuurlijk!!

Op die kisten kun je nix meer dan een btje lomp staan en hangen!!!

Kvind ut goede set van ID&T

Waarschuw beheerder
Apart, dat die mensen die maar 1 paar schoenen kunnen betalen, wel geld hebben voor het feest en de bijbehorende snacks ;-)

Kisten vind ik geen probleem als je er een normaal t-shirt boven draagt of als je in het leger zit..
Iedereen weet dat kisten een nieuwe modegril zijn onder de broekies die hardcore hebben ontdekt.
Bovendien weet ook iedereen dat deze schoenen door een bepaalde wanna-be generatie wordt gedragen om een zogenaamde boodschap uit te dragen..

om die groep te vermijden kan je geen uitzondering maken en moet je bepaalde kleding gewoon verbieden.
Net als dat je er op de meeste feesten niet in komt met een voetbalshirt.
Niet iedereen met zo'n shirt is dan ook een hooligan..maar aan de buitenkant kun je moeilijk zien wat er van binnen speelt.
Vandaar dat een organisatie dan maar een algeheel verbod doet.

Wie dit niet kan of wil begrijpen is sowieso niet gabberwaardig.
Hardcore zit in je hart; niet aan je lijf.
Waarschuw beheerder
Ik draag mijn kisten puur en alleen om het feit dat ik dan geen pijnlijke voeten/knieeen heb na het feest zelf.

Ik draag op feesten dan ook bijna nooit (meer) lonsdale oid.

Dus er hoeft niet meteen gedacht te worden dat het puur en alleen is omdat ik dan niet stoer ben ofzo maar het is voor mijn lichaam gewoon beter als ik op kisten loop.
Waarschuw beheerder
Gabbers?:( wat zijn dat?!

Snap nie xo dat iedreen zo geintimideerd is door lons of een vijge krans op je borst, what ever...:p

Can you suddenly climb walls or become bionic?! Neeeeeee...:D
Ken je ineens verder spuge? Neeeeeee...
Kan mij nou schelen wat op je borst staat don't give a fuck:D als je wil relle wil je relle of ik nou in fucking Oilily, Lons, No fear, of HillNiger loop...:p
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
whoehaaaa, ik heb alleen nog maar puma's... ff snel wat nikes op de kop tikken! :P
Waarschuw beheerder
gabbers: volgens het woordenboek (heb het helaas niet bij de hand)
maar staat er iets wat neerkomt op "vriend(en)".

net als australian en cavello geeft lonsdale en fred perry nu een soort saamhorigheids gevoel.

dat er een paar mensen tussenlopen die van die rechtse idee-en hebben, en hierdoor dat merk (en de gabbers) een slecht imago geven, kan niemand helpen.

nou ja, dan alleen de roddel dat lonsdale en fred perry nazi-merken zijn, en dat gabbers goede mensen zijn, en er maar een paar "rotte appels (niet persoonlijk bedoeld, voor de mensen die zich aangesproken voelen)" tussen zitten

Waarschuw beheerder
Mono
Als je dan toch een misplaatst grapje maakt..spel het dan ff goed. Nigger, is met 2 g's

Ow en voor Luni..verschil is dat australian nooit werd geassocieerd met rechts extremisme.
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
maar de mensen die niet in de scene zaten hadden (en mischien nog steeds) wel een slecht beeld van kale mannetjes in trainigspakken.

en dat heeft weer te maken dat er vroeger ook "rotte appels" tussen zaten.

nu zijn die mensen niet alleen de gabbers slecht naar de buitenwereld aan het brengen, maar ook nog eens kleding merken..

dat was ik net vergeten bij te zetten,
je hebt helemaal gelijk SHEBYTE.

is het zo wel duidelijk genoeg, of vergeet ik nog iets? :):)

Waarschuw beheerder
donateur
SHEBYTE 17 september 2002 20:11
Ow en voor Luni..verschil is dat australian nooit werd geassocieerd met rechts extremisme

Hier in Rotterdam wel :S
Ben vaak genoeg voor skinhead en racist uitgemaakt in die tijd...jaha...

Waarschuw beheerder
Dat is misschien de periode geweest dan men zich kaal scheerde!
De kleding van de gabber zelf werd echt niet geassocieerd met rechts!

Ik ben btw uit de hardcore gestapt toen men zich massaal kaal scheerde, zelfs vrouwen.
Ik ben dus rond 96' vertrokken en in 92' begonnen.
Voor 96' droeg iedereen lekker wat ie wilde en liepen negers, alto's , huppelkutjes, surfers en skaters door elkaar op een feest.
Kuddevorming en massa was er toen nog niet..daar was het ook te underground voor.

Ik vind dat kleding en kuddevorming de hardcore verneukt hebben..maar goed, het is zo'n dooddoener om elke keer weer te mijmeren over vroeger! Zoals toen wordt het toch nooit meer.

Natuurlijk heb ik een ausbroek gehad en zijn mijn maxxies nog steeds heilig. Ik droeg ze alleen zelden tot nooit op een feest ( de broek dan ) maar lekker bij sport of vrije tijd.

Echter; heb ik gewoon geen moeite met de sport-look en wel met de nieuwe rage in Shermans' FP's Lonsdale en kistjes

Puur en alleen door de misplaatste en vaak ondoordachte boodschap.
Waarschuw beheerder
De vergelijking van jou van kisten met de voetbalshirts vind ik wel een hele goede moet ik zeggen!
Waarschuw beheerder
Gabbers?! Zwabber ben je nie voor even, maar voor je hele leven...:( enne de roddel is geen roddel of die moet dan al min. vijftien jaar duren...:p

Shebyte> als je dan toch zo onderwezen bent, zou ik -als ik jou was- m'n interpretatie vermogen ook eens bijstellen:D
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
danielito zei: 'k ben effe in oude foto-albums wezen spitten; ik was ooit één van de allereerste (denk ik) met de kaalgeschoren zijkanten en het staartje bovenop. Je ziet het niet echt goed, maar toch. Op deze foto was ik 17, wat dus 9 jaar geleden is...Damn, gettin' old!!!

Fuk joe, ik win met gemak van je! :P
Ik was 14 en ben ook nog eens een meisje geloof ik.
Overigens ook net zo hoog als jij. Kreeg er altijd complimentjes over. "Bij vele meisjes staat het niet, maar bij jou onwijs cool. Je hebt er schedel voor bla bla."

Whaha mijn memories gaan met mij aan de loop :D
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
2 Mono..mijn repliek aan jouw zijde was ook niet lullig bedoeld..ik vergat de smellies ;-)
Waarschuw beheerder
Verschil is dat australian nooit werd geassocieerd met rechts-extremisme>
'k geloof dat alpha industries in'97 meer bombers aan NL heeft geleverd als aan the fucking u.s navy en dat d'r op diezelfde bombers NL vlaggetjes zaten, geloof dat je meer vlaggetjes zag, als d'r in NL windmolens zijn/waren!:D

Ik vind dat kleding en kuddevorming de hardcore 'scene' 'verneukt' hebben...

dan...:p

Tuuuuuuuuuuuurlijk heb'k een Aus-broek gehad...:D :vaag:

M.A.W ik heb dus mede ooooook... :D
Zoiets?:D
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Ohhhhh, zeg dat dan... :p;)
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Je zegt het zelf al..97'

Dat had net zo weinig met de hardcorescene te maken als de hedendaagse kledij.

Zoals ik al zei; ik ben lang voor de tijd dat men rood-wit-blauwe versiersels ging dragen de scene uitgestapt.

Mensen die dat soort dingen de muziek in brenegn zijn onzeker of hebben een kutjeugd gehad ofzo...sneu, meer woorden wil ik er niet aan vuil maken.

Additioneel; de bombers met vlqaggetjes kwamen tegelijkertijd met de mode dat gabbers zich kaal scheerden...ook dat heeft niks met muziek te maken maar is gewoon een zielige vertoning.

Overigens is dit niet alleen in de hardcorescene gebeurt..ook de punk en rock scene heeft te kampen gehad ( en nog steeds ) met mensen die dmv hun kleding een bepaalde boodschap wilden uitdragen waardoor een bepaalde muziekstroming een vreselijk slechte naam kreeg.

Waarschuw beheerder
tiepvauten voorbehouden ;-)

Waarschuw beheerder
donateur
preach on sister! :P
Waarschuw beheerder
96/97 waren hoogtij dagen voor met name duncan:p, Maarre daarvoor had/liep men idd in de 'Echte' housepakken':p van die afschruwelijjke lelijke badstoffe dingen weet je nogh?!:D
Enne tuuuurlijk had iedereen d'r 1 tje!:) behalve ik...:D
Wat hadden we toen...:) van die gore :kots: armstrong/versace bloussen:p heel heeel soms xie je nogh wel eens 'foute' marokanen er mee lopen:D
Maarre nosferatu mogh nie generaliseren en stigmatiseren (xie ander topic) dus doe ik dt ook nie:D
Toen... ja eindelijk we spreken het jaar anno 1995/1996 Paultje Paddington doet xijn intreden en ineens moet je wegduiken voor knallende bere op maffe shirts en longsleeves, compleet met semi-automatisc wapen of semtex pledo in hun klauwtjes:p
En langzamerhand zie je nu ook de mensen in opkomst komen die zo'n duur pak a + - 250 euro :waus: kopen enne vaak alleen maar om thuis te xitten... ze zitte zo lekker voor de tv...
et is toch zekers geen Louis Vuitton:):p?!:D
Waarschuw beheerder
Kan zijn dat ik eeen beeetje andere tijdsgeest heb hoor, kom ook uit een gehucht nl. maarre zo heb ik et een beetje ervaren, of xou d'r dan toch iets met mijn interpretatie vermogen xijn?!:p

Waarschuw beheerder
Kleding heeft in principe alleen voor een bepaalde samenhorigheid gezorgd op Hardcore feesten maar als iemand zich afwijkend kleedde is daar nooit iets over gezegd of zijn daar klappen voor uitgedeeld. Het is iets dat langzaam is gegroeid en eenieder deed. In het begin had je inderdaad ook veel meer negers en marokanen lopen maar die trokken het niet toen de bombers en de rood-wit-blauw-vlaggetjes kwamen. Ik weet nog wel een Hellraiser ergens in '95 ofzo dat er hele groepen marokanen kwamen puur om te rellen en dat zij er massaal uitgezet werden. Hardcore is nou eenmaal het meest van zijn tijd iets voor de nederlandse jongeren geweest...

Anyways, volgens mij is er in de House-scene begin jaren '90 helemaal geen fascisme/ discriminatie geweest (omdat House muzikanten voornamelijk zelf donker waren) maar in de Hardcore-scene is er wel degelijk redelijk vlot een haat tegen buitenlanders ontstaan dat een klein groepje liet blijken door haar kleding. Zo ook met Lonsdale, wat dus écht wel met die bedoeling werd gedragen maar nu door de nietsvermoedende nieuwe generaties overgenomen zijn. Het mes snijdt dus aan twee kanten. Persoonlijk vind ik Lonsdale-kleren er gewoon helemaal niet feestelijk uitzien maar dat komt waarschijnlijk omdat ik mijn jeugd heb gehad met Airmaxen, Australians, Honda MT's en Hardcore-House luisteren op een voetbalveldje met de andere rondhangjongeren uit de buurt...

Oh en 2 Esthertje--> Vind ik alleen maar leuk, hoor dat er meer mensen waren die dit kapsel al heel vroeg hadden!! Ik had daarvoor trouwens al anderhalf jaar een "eilandje" dat toen ook nog alleen bekend was van de amerikaanse boksers. Vanaf toen heb ik het laten groeien :D
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
2 shebyte de hardcore scene is nu zoals het hoordt underground!!!!!!!!!!!
niet teveel feesten meer kwalitatief is de muziek stukken beter geworden en dat van dat een bepaalde groep met extreem rechtse gedachten rond liep was vroeger ook al zo en oke gabber is nou eenmaal een hollands iets . het wij gevoel is er nog steeds gabber ben je niet voor even maar voor heel je leven !!!!!!:bounce:

Waarschuw beheerder
Hehe, ik ben nu al een uurtje ofzo naar de CD van Mysteryland '94 op de Maasvlakte aan het luisteren en ik moet toch wel eerlijk zeggen dat er nu wel kwalitatievere platen gemaakt worden.

Ik zal nog héél lang Hardcore blijven luisteren maar als ik in de kamers van mijn hart kijk dan kan ik niet zeggen dat ik nog een échte gabber ben, laat staan dat zal blijven. Met mijn ouwe gabbermaatjes doe ik meestal niet eens meer de oude Gabber-groet....t' is wel leuk geweest en ik ga nu alleen nog voor de muziek...helaas :-(
Waarschuw beheerder
Shebyte-> Jou hele verhaal klopt gewoon, OMDAT jij teveel mensen denkt te zien die er rechtse ideeen op nahouden, ECHTER die gabbers van nu hebben gewoon een andere kledingstijl...Kut voor jou, jij vind het niets...der zijn nog genoeg andere feesten :)
Waarschuw beheerder
knap zeg hakkuh op kisten...
Waarschuw beheerder
donateur
Geen kisten op Thunderdome ??.......BETER !! (y)
Waarschuw beheerder
Coole user-icon Kevin :)
Waarschuw beheerder
2> shebyte...ahhh ze moete je wel hebbe he...:( :p
De term gabber is trouwens ook zooo achterhaald, eerder stigmatiserend en vind het vrij infantiel en tevens fucking wanabee-achtig en zelfspottend klinken...:kots:
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
gelukkig is de 'rage' voorbij , dat scheelt een hoop postings...

Waarschuw beheerder
Ho ho!! MoNoNoM, kijk uit hé?!
Waarschuw beheerder
donateur
moet je een gabbergroet doen om gabber te zijn? wat een bullshit (pardon my france). het hoort er wel een beetje bij, maar toen mensen dat ook bij hardstyle gingen doen, ben ik er grotendeels mee gestopt. nu is het gewoon meestal een hand geven bij mannen en 3 zoenen bij vrouwen. vind ik veel fijner ook (ik word oud).
qua kleding. ik heb 2 of 3 jaar lang alleen in aussies, cavellobroeken, maxies en id&t merchandise gelopen. kaal ben ik nooit geweest, eilandje vond ik teveel moeite. dus altijd een blockhead.
bomber heb ik ook iets van 4 jaar gedragen, wat een super fijne jassen zijn dat zeg! ik trek hem nog wel eens aan.
ik weet niet wat de mensen van mij dachten, maar ik wist zelf altijd dat ik gabber was (ben). ik feest dan niet elke week of maand, maar dat kwam eerst door de financiën i.c.m. VWO en nu is het vooral studie i.c.m. werk en zin. ik ben niet iemand die elke week gaat knallen. feesten moeten speciaal blijven. elke keer weer die rush hebben als je binnen komt en je voelt de bassen en ziet de menigte die allemaal even gek doet om zo'n bak overheerlijke pleurisherrie. ik wil echt toeleven naar een feest. zo feest ik al 6 jaar. Thunderdome zie ik echt naar uit! als dat weer een beetje wordt als de hardcoretent op MysteryLand in 98 (in- en outdoor) of 99 outdoor, dan kan het voor mij niet meer stuk.
oftewel, naar mijn mening ben je gabber als je dat zelf vindt en je zo goed voelt.
Respect.
Waarschuw beheerder
Ik probeer de gabbergroet al jaren uit te bannen, maar ja ze blijven het maar doen en het is zo lullig als iemand met zo'n half nareutelend handje staat als jij alleen maar een keer schudt.

Waarschuw beheerder
Inderdaad, Walter...het is een gevoel en dat gevoel moeten we gewoon allemaal meenenemen naar Thunderdome zodat we alleen maar lachende, vrolijke mensen zullen zien en géén chaggoo's..

We moeten het allemaal niet te ver doorvoeren, wat hier af en toe wel een beetje wordt gedaan. Net alsof mensen ineens vanachter hun computertje een persoonlijke oorlog gaan beginnen (ik geef toe, ik laat me ook weleens meeslepen :-) ). [img]http://www.smilies.nl/pcangry.gif[/img]

Bottomline van deze Topic is dat ID-T gezegd schijnt te hebben dat je er met kisten niet in komt en dat tot nu toe véél mensen op PartyFlock dat een goede regel vinden, dat kistendragers relaxt zeggen dat ze dan wel ouderwets sportschoenen aan zullen trekken en dat we op Thunderdome naar de eventuele relschoppers, party-verneukers en ander gespuis gewoon een: [img]http://www.smilies.nl/2up.gif[/img]
Waarschuw beheerder
Ofterwijl Danilito in mijn opinie heb je dan weinig zelfrespect, ben je vrij passe, al dan niet bespottelijk...:p
De Zwabbers van toen he?! The real fucking die hard wanabee pussy's :kots:, die toen hun stempel op de scene hebben gedrukt, alles hadden vercommercialisserd, het imago verk:pnk:(rd:p...
waar zijn die wannabee's nu?> Weet jij et?!

Van Hardcore houden, doe je nie even das een grote stap in je leven, die je gewoon simpelweg wel of nie moet neme...
Waarschuw beheerder
...PUNT

Waarschuw beheerder
Wat lul je nou, vent??? Laat je toch niet teveel meeslepen door je jeugdsentiment...

Sjongejonge,
Van Hardcore houden, doe je nie even das een grote stap in je leven, die je gewoon simpelweg wel of nie moet neme...

klinkt wel alsof het hier om een zaak van leven of dood gaat, of je je ziel wél of juist niet aan de duivel verkoopt...Nou, jong...Jij hebt 'em dus wel verkocht hoor, kikkuh man!!!!

Ik weet wel waar die wannabe's zijn, ééntje zit zich hier ten koste van anderen te profileren als een alleskenner, één of andere oppergod die zich waarschijnlijk ongelooflijk verveelt en dus maar allerlei losse kreten roept. Ik wordt kotsmisselijk van figuren zoals jij...
Waarschuw beheerder
Vroeger was je gabber je vrienden waren gabber je hield van de muziek,drugs en feesten. Politiek of andere dingen waren niet aan de orde er was niet zoals punk een statement dat je tegen alles was.
Je wou alleen je eigen nog meer gabber voelen dus je kocht nike's daar kon je lekker op stuiteren.Je kocht een ausie het was duur dus stoer en je kan er prima in hakken in plaats van een spijkerbroek.

Maar nu ben ik blij dat ik de gabbertijd mee heb mogen maken het was een geweldige tijd,
Alleen de kleding van nu is mijn ding en kan ook niet snappen dat je daar lekker in kan hakken of wordt er tegenwoordig niet meer gehakt want ik zit er gewoon helemaal niet meer in.toen er werd gezegd werd dat gabber dood was heb ik het nog geprobeert vol te houden maar voor mijn 18 ben ik ook bekeerd. :d

Waarschuw beheerder
Er zijn er slechts weinigen die nog hakken zoals jij je kan herrineren. In de "nieuwe" kleren lijkt het mij ook moeilijk hakken en de meesten hakken dan ook lang niet zo intensief als vroeger. Óf ze doen het Hardstyle-hupje of ze hangen maar wat rond...erg jammer!!

anyways, ik ben uit van hier voordat oppergod NoNoNo weer wijs gaat spreken... ;-)
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
:d
Waarschuw beheerder
Ehhhh haha xou et?:p Ik mezelf profileren jegens jou of uberhaupt iemand anders???
Xou wel willen hoor...:D maarre et is allemaal zo transparant, zo opzichtig dat je alleen maar kan en wil weerleggen,:) laat staan profileren ten overstaande van een hoop potentieloze infantiele pubers:D die een bloedvete met elkaar uitvechte???
Dacht et nie...:p:D

Indeed i've sold my Own mind and body for music:p
Did you? Zwabber? Gabber (liefhebber van (h)Artcore eigenlijk:kwijl: ) ben 'k voormezelf, word nl ook altijd zo serieus genomen als ik xeg ik ben 'zwabber'...:p
Vind et ook wel leuk dat je mij zo lekker nauwkeurig citeerd omtrend jezellef willen profileren:p, aangezien ik dat nogh nie zo vaak heb getypt iero:D vrij origineel:p
Enne... heb mij igv nogh kunne profilere jegens
jou als een alleskenner, maakt mijn dag igv wel goed!:D Met je vent, fake-ass wanabee pussy:D
Vind et leuk als je mij tutoyeerd hoor:D m.a.w 'je' en 'jij' zegt maar maak dan wel ff een goed onderbouwt krachtig statement, anders lijkt et net alsof je jezelf over je 'eige rug' wilt profileren...als je tenminste bergijpt wat ik bedoel...:D
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
praat s normaal man%)
Waarschuw beheerder
Jezus.... kleding voorschrift ??? waar gaat party Nederland heen ?? diep de grond in zo te zien.

Zelf draag ik vaak kisten,... met een gewoone broek en een gewoone T-shirt ofzo..... dus nu ben ik dus verplicht sportschoenen aan te doen... ?!?

Enu denk je echt dat je die "gasten" die ze dragen nu buiten de deur houd ?? Ze trekken hun nikey's van hun oudere gabber broer aan en ze kommen binne,..... staan ze er nog .... (alleen dan zonder kisten) nou dan heb je als organisatie veel bereikt hoor.....
Waarschuw beheerder
Nou vooruit danielito, ben et nie gauw eens met de mensen iero, maar daar had je nou eens een statement.
Lijkt idd:D of men vroeger meer op de dansvloer :bounce: stuiterde als nu.
Waarschuw beheerder
donateur
ik weet ook niet wat het is, maar ik dacht dat ik vroeger veel langer kon dansen. maar misschien is dat gewoon verkeerd onthouden.
Waarschuw beheerder
ik lees dat de meeste mensen die hire op reageren en vinden dat mensen met kisten terecht buiten de deur gehouden worden
mensen zijn die vooral vroeger op hardcore feestjes hebben rondgelopen en nu opeens weer naar een feest willen
waarom zouden dan mensen die al die tijd gewoon door zijn gegaan andere kleding moeten aantrekken omdat zij een beetje nostalgisch willen gaan doen?
er zijn twee zalen en in de tijd van 97 t/m 2002 werden er toch echt wel vooral kisten gedragen
waarom moet dat nu opeens verboden worden omdat er een groep mensen komt die deze tijd niet meegemaakt hebben?

2 shebyte het lijkt me juist logisch dat je 1 paar goede schoenen hebt waar je een keer veel geld voor uit geeft zodat je de rest kunt uitgeven aan feesten, dus zo moeilijk is je dat toch niet voor te stellen
Waarschuw beheerder
Weet je wat mij altijd opvalt...

Dit soort discussies zijn in ik weet niet hoeveel verschillende vormen gevoerd hier op PF! En altijd merk je dan gelijk die vijhandigheid van iedereen.

Ik denk dat het 'image' die de afgelopen twee jaar is neergezet door bepaalde bezoekers

- EN DAN VAL IK NIET METEEN IEDEREEN AAN DIE OP KISTEN LOPEN, MAAR OVERAL ZITTEN ROTTE APPELS TUSSEN DIE HET VERNEUKEN VOOR DE REST-

niet echt florisant geweest is. Dit is denk ik de rede wat ID&T tot dit besluit heeft doen komen.

De sfeer is zeker in vooral de afgelopen twee jaar naar mijn mening niet echt lekker meer geweest. Als ik alleen al terugkijk naar mijn 1999-2000 wisseling, Dutch Rave @ 013 Tilburg, ja, dat was gewoon zwaar klote. Nog nooit in toen ter tijd 7 jaar gabberfeesten bezocht te hebben, heb ik me nog nooit onveilig gevoeld op feesten. Maar daar sloeg het gewoon alles. Ik heb nog nooit gevreesd dat mij wat zou overkomen, maar daar deed ik dat gewoon continu. Hardcore Resurrection 22 juli Vechtsebanen. Ik heb nog nooit zo vaak gehoord: KANKER BUITENLANDER, ROT OP, SICH HEIL, EIGEN VOLK EERST, VAAR NAAR HUIS MET EEN LEKKEND BOOTJE, RAUS... WEGWEZEN VAN ONS FEEST, KANKER ZWARTE en zo kan ik nog wel even doorgaan. Dit was mij echt nog nooit overkomen. En spontaan als ik langsliep ging die rechterhand omhoog!

Maar bij beide zag je ook dat het een bepaalde groep was en dat de rest gewoon kwam om te feesten. Alleen die groepen zijn heel sterk in het achterlaten van een impressie en dan krijg je dat! En ook ontzettend veel meelopers 'gelegenheidsrelschoppers of gelegenheidsextremisten' die dit beeld alleen maar versterken! Die komen niet om te feesten, maar om het feest te verzieken.

Als je de Thunderdome site bekijk, lees je ook dat Thunderdome de periode rond 2000 en 2001 een grote dip ziet voor de hardcore-scene. En dat moet ergens door komen. En ik moet je heel eerlijk zeggen, dat ik het besluit niet slecht vind. Door dit soort gebeurtenissen uit het verleden krijg je al heel gauw een hekel aan mensen en dan ga je al heel gauw generaliseren.

Lekker feesten, daar gaat het om. En laat je net zoals vroeger gewoon alles achter je liggen. Gabbers kwamen toen voor de muziek en voor de gezelligheid en niet om te rellen of andere mensen te haten! En laten we dat gewoon zo houden.

Maar goed... das mijn mening.
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
2©Face-> Met jou ben ik het nog wel ben eens, jij zegt het gewoon goed...Het is idd een kleine groep die zich zo extreem uit, maar teveel mensen denken dat wij allemaal zo zijn...Maar wat ik al zovaak probeer duidelijk te maken, dat is maar het kleinste gedeelte! Ik kom ook gewoon om te feesten, en pogo'en en de hele mikmak vind ik ook vet...Maar daarom heb ik nog wel voor iedereen evenveel respect die daar rondloopt! (behalve die luitjes die met hun rechterhandje staan te zwaaien ensoow) Maar ik baal der wel van dat mensen gelijk roepen: ja alle mensen met kisten zijn triest, en alle mensen die pogo'en zijn lomp. Dan ben je zelf nog triester eigelijk...
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Btw...de sfeer word het afgelopen jaar ook aleen maar weer beter naar mijn mening...
Waarschuw beheerder
maar waarom wordt dit niet op de kaartjes of op flyers vermeld
er kan toch niet verwacht worden dat iedereen die naar thunderdome komt op internet gaat zoeken naar een bericht over kledingvoorschriften
het is dat ik toevallig hier op t forum keek en t zag...

staat het wel op de thunderdome site zelf?
volgensmij ook niet
maar ik heb even gene tijd om die site te laden op deze langzame kutcomputer

Waarschuw beheerder
Ik vind het alleen wel vaag, en dit zei ik al eerder, dat mensen niet gewoon denken:'Nah jah kut ik mag me kisten niet aan. Maar ik kom om te feesten, dus ik trek wel andere schoenen aan'

Tsjah, als ze ineens zeggen dat ik geen sneakers aan mag doen dan zou ik dat ook klote vinden, maar jah dan trek ik wel een paar andere schoenen aan. What's the big problem?

Waarschuw beheerder
het slaat gewoon nergens op,
je mag ZELF niet beslissen wat je aandoet,
nou ik vind dat dieptriest,
ALS je kisten of lonsdale aan hebt ofzo,
ben je meteen een nazi bla bla bla,
wat een gezeik zeg,
dit vind ik nou discriminatie
mensen weigeren op wat ze aandoen.
hallo mensen wordt eens wakker!!!!!!!!!
de gabbers worden gediscrimineerd hoor met al die boelshit oordelen van sommige mensen hier.
dus je mag je niet kleden zoals JE ZELF WIL.
dieptriest hoor!
Waarschuw beheerder
2 2©Face> Toch kan ik me herinneren dat ik jou vaak zat heb zien lopen met rangers aan en je broekspijpen tot op je knieeen opgerold.
Waarschuw beheerder
Psychosis-> Het gaat aleen om het idee, het idee dat veel mensen gelijk vinden dat je een nazi ben als je met kisten loopt, en als je van pogo'en houdt en dat soort dingen...En dan komt id&t met zo'n regel...en ja dat vind IK, en met mij velen anderen gewoon triest! (terwijl ik allang heb besloten om weeres in de "oude stijl" te gaan)
Waarschuw beheerder
2 ..::BFS::.. -->

Haha! Ik heb zelf idd ook kisten, maar niet mijn pijpen tot aan mijn kieeen opgerold :P , iets lager . Een tijdje heb ik ook zo gelopen, omdat ik het mooi vond. Maar een ranger... nee, die heb ik nog nooit gehad.

Maar je heb gelijk, ik heb ook met mijn pijpen omgeslagen gelopen. Maar waar doel je nu op??? Want als je mijn verhaal vorige bericht leest, heb ik er ook niets op tegen! ;)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
2 2©Face> Dat mensen het ook kunnen dragen zonder er direct (rechtse) bijbedoelingen bij te hebben.

*fluistert*
En ik wilde laten zien dat ik jou ken :P ;)
Waarschuw beheerder
2 ..::BFS::.. -->

*luidruchtig*

:bounce: -LOL- :bounce:
Waarschuw beheerder
2 lindaaatje -->

Ja... in deze context staat het op de site van Thunderdome

[img width=650]http://www.cliosport.nl/cu2/dresscode.jpg[/img]
laatste aanpassing door een beheerder
Waarschuw beheerder
Daar staat dus niet direct iets over kisten, dit is meer een algemene opmerking.

Ik heb net id&t een mailtje gestuurd met de vraag hoe ze dit bekend willen maken aan mensen die niet in hun mailinglist staan of die niet zoveel op fora en dergelijken actief zijn.

Ze kunnen er toch niet vanuit gaan dat iedereen het wel hoort ofzo?
Waarschuw beheerder
Ik vind het nergens op slaan. Ik heb niet eens anderen schoenen. Ik heb nog wel een paar oude nikes maar die zien er niet meer uit. Een groot deel van de harde kern van de hardcore scene van dit moment draagt kisten. Dat zijn de mensen die de hardcore scene trouw zijn gebleven. Laat ID-T maar eens een goeie reden geven voor het niet toelaten van mensen met kisten. En ze moeten niet aankomen met "we willen nazi's buitenhouden", want 95% die kisten draagt heeft er geen rechtse bedoelingen bij. Het is gewoon iets van nu. Vroeger droeg je een ausie met nikes en tegenwoordig kisten met Lonsdale.
Waarschuw beheerder
Een goede reden?

Als wij het er niet uit vinden zien en dat soort schoeisel niet op een feest thuis vinden horen is dat al een heel goede reden....

Waarom?

Omdat het ons feest is. Je bent welkom bij ons op onze voorwaarden. Hou je je daar niet aan dan kom je niet binnen of dan moet je geen ticket kopen. Niemand dwingt je!

Zo gaat het al tien jaar lang in praktische elke discotheek van Nederland. Hoe vaak ben ik niet aan de deur geweigerd omdat ik gympen aan had en je alleen met nette schoenen binnenkwam? Werd ik dan kwaad? Nee hoor, ik respecteerde de wens van die discotheek en had de volgende keer wel nette schoeisel aan.

Het is heel simpel. Wij hebben de scene zien verloederen vanaf het moment dat men kisten aan ging trekken. Acht jaar lang kon men prima doorhalen op nikes en andere sportschoenen. Nu is dat ineens niet meer mogelijk? Wat een onzin!

We willen de gezelligheid terug. En op een feest waar we 10 jaar Thunderdome vieren, willen we iedereen weer even laten zien hoe het was gedurende het overgrote deel van die periode. We willen ook de hardcorefans weer terugzien die de scene verlaten hebben omdat ze de kistendragers en neo's zat waren.

En heel misschien zal iedereen om zich heen kijken en denken 'zo is het eigenlijk veel leuker! Weg met die sombere kleding, met die domme uniformpjes en die zware soldatenschoenen. Ik ga weer wat vrolijker gekleed!'

Wij hopen het in geval!
Waarschuw beheerder
donateur
2 Tjeerdo ---> Pcies
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
Lekker topic weer zeg!! Vroeger had je nike's, australian en cavello. Tegenwoordig kisten, lonsdale, fred perry en ben sherman.

Hardcore moet weer een betere naam krijgen!!
Zolang gabbers in Lonsdale , Fred Perry, Ben Sherman & kisten lopen blijven mensen ze vergelijken met Nazi's en heb je dus een negatieve uitstraling. En heb je dus een stempel.
Want de meeste mensen die niet in de Gabber Scene zitten weten niet dat die kleding ook gabber kleding is, dus ben je een Nazi.

Aussies & Cavello's en Maxies straalt niks negatiefs uit !!!
Waarschuw beheerder
Nee idd, je komt lekker verzorgd over in je trainingspak :S

Nogmaals de enige reden voor mij om kisten aan te trekken is geen pijnlijke voeten/knieeen de dagen na het feest.

Tjeerdo, misschien kun jij dit beantwoorden?

Ik heb net id&t een mailtje gestuurd met de vraag hoe ze dit bekend willen maken aan mensen die niet in hun mailinglist staan of die niet zoveel op fora en dergelijken actief zijn.

Ze kunnen er toch niet vanuit gaan dat iedereen het wel hoort ofzo?

Waarschuw beheerder
Natuurlijk kan ik dit beantwoorden. Weet je hoe vroeger feesten werden gegeven? Dat ging voor een groot deel van mond-op-mond. Er stond een kleine advertentie in de krant op een middenpagina en nog dezelfde avond stonden er zo duizend man voor de deur.

Niemand kan me wijs maken dat in dit tijdperk tussen nu en een maand niet elke hardcoreliefhebber die van plan was naar Thunderdome te gaan niet van deze maatregel op de hoogte is. Niet met het huidige internet en andere communicatie. Tenzij grote groepen Thunderdome bezoekers nog in een grot wonen, afgezonderd van de buitenwereld.

Daarbij is de hardcorescene heel hecht, juist omdat het een undergroundstroming is. Dat betekent dat een nieuwtje als een lopend vuurtje de rondte gaat. Binnen 1 dag staat het al op alle hardcore georienteerde websites en de mensen die daar komen verspreiden het op hun woord weer. Als jij het aan vijf vrienden vertelt en zij doen dat op hun beurt ook aan vijf bezoekers dan is mijn mededeling aan jou al goed voor 25 anderen.

Je kan dat ook niet doen natuurlijk, maar dan verpest je het voor je vrienden en de mensen die zij zelf kennen. Dat is ook niet echt de juiste 'spirit' of wel?
Waarschuw beheerder
Tenzij grote groepen Thunderdome bezoekers nog in een grot wonen, afgezonderd van de buitenwereld.

Dan heb je mijn dorp nog nooit gezien ;)

Maar het komt er dus op neer dat Id&t ervan uit gaat dat mensen dit vanzelf wel te horen krijgen.
Niet echt de meest logische of efficiente manier lijkt mij?
Waarschuw beheerder
We zullen zien... en als we het in een mailing van 70.000 de deur uit doen morgen betekent dit dat we er dus niet vanuit gaan dat mensen dit vanzelf wel horen.

Hardcoreliefhebbers staan zich er zelf toch altijd op voor dat ze 'echt' zijn en geen meeloper. Me dunkt dat als je een echte liefhebber bent je wel met enige regelmaat het nieuws volgt rondom de ontwikkelingen van het feest waar je al lange tijd kaarten voor hebt!

Daarbij het volgende:

Kennelijk is dit dus precies de juiste maatregel om het kaf van het koren te scheiden. Mensen met een echt hardcorehart zouden er namelijk niet zo'n probleem van maken!!!
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Lindaatje wrote: ik lees dat de meeste mensen die hire op reageren en vinden dat mensen met kisten terecht buiten de deur gehouden worden
mensen zijn die vooral vroeger op hardcore feestjes hebben rondgelopen en nu opeens weer naar een feest willen
waarom zouden dan mensen die al die tijd gewoon door zijn gegaan andere kleding moeten aantrekken omdat zij een beetje nostalgisch willen gaan doen?
Er gaat niets boven de 'nostalgische' sfeer van eerdaags naar mijn mening, dus ja ik ben blij met deze regel :)
Waarschuw beheerder
Lonsdale-Freak19 wrote: het slaat gewoon nergens op,je mag ZELF niet beslissen wat je aandoet,nou ik vind dat dieptriest,ALS je kisten of lonsdale aan hebt ofzo,ben je meteen een nazi bla bla bla,wat een gezeik zeg,dit vind ik nou discriminatie
mensen weigeren op wat ze aandoen.hallo mensen wordt eens wakker!!!!!!!!!de gabbers worden gediscrimineerd hoor met al die boelshit oordelen van sommige mensen hier.
dus je mag je niet kleden zoals JE ZELF WIL.
dieptriest hoor!
Heb je ooit iemand die naar Sensation is gegaan horen/zien klagen over de kledingregels op Sensation? Dacht het niet hoor, iedereen heeft daar zo fucking veel zin in dat ze zich graag aanpassen om die sfeer te bereiken die de organisatie zo graag wil. Daar heeft iedereen op dat feest RESPECT voor. Zo is het nu naar mijn mening dus ook op Thunderdome, als je zo vol bent van de Hardcore heb je het er absoluut voor over. Anders ben je wel heel erg klein in je denkwereld. Hardcore is toch volwassen? Kijk dan ook eens met een volwassen hoofd hoe het op Sensation wél kan!!
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Het waren toch geen kledingsvoorschriften op Senstation? Meer een vraag van de organisatie ipv regels die je tot iets verplichten?

(Ik kan het hier ook mis hebben hoor, ik ben er niet geweest)
Waarschuw beheerder
Het waren toch geen kledingsvoorschriften op Senstation? Meer een vraag van de organisatie ipv regels die je tot iets verplichten?
Het was volgens mij niet verplicht maar dan toont het juist des te meer aan hoe volwassen er met zo'n vraag van de organisatie wordt omgegaan, niemand loopt er over te zeiken! Heb jij er dit jaar een topic van 5 blz. over gezien hier met klagers?? Ik niet..

Waarschuw beheerder
donateur
mensen stop maar met discussieren of het nou wel of NIET mag...

Want kisten zijn VERBODEN. Het staat nu op de site van ID&T.

Stukje over 'kisten' op Thunderdome

Sja en sorry ik vind het terecht hardcore feesten zijn al genoeg verziekt door die lonsdale typetjes. En sja aangezien zij niet er zo uitgepikt kunnen worden. Dan maar gewoon helemaal niemand binnen laten.
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Een pluimpje voor ID&T !!

Way 2 go..........

Waarschuw beheerder
We willen de gezelligheid terug. En op een feest waar we 10 jaar Thunderdome vieren, willen we iedereen weer even laten zien hoe het was gedurende het overgrote deel van die periode. We willen ook de hardcorefans weer terugzien die de scene verlaten hebben omdat ze de kistendragers en neo's zat waren.

2 Tjeerdo-->
Ik was er bijna eentje die de Harcore scene na VELE jaren van trouwe dienst bijna had verlaten vanwege de veranderde en verslechterde sfeer maar voel me door deze regel weer als herboren!!!
--> Maar gaan jullie deze regel alleen met Thunderdome-a Decade hanteren of wordt dit gewoon jullie nieuwe beleid??????
Werkzaam bij JP dance events
Artiest {SHOWLIST artist 40343, 66932}
Waarschuw beheerder
donateur
ik vind het triest dat kisten, waar ik zelf op loop, meteen worden gekoppeld aan racistische ideeen. Zelf doe ik altijd deze schoenen aan naar feesten en ga nooit met mijn rechterhandje zwaaien of iets dergelijks. Triest van id&t maarja dan toch maar mijn maxxies aan...
Waarschuw beheerder
:bounce:

Oke, genoeg hierover gesproken!!! Vind je niet??!!

We gaan gewoon gezellig op 12 oktober een ouderwets feessie bouwen!!!

:D ;P :devil:

Wij ( ong. 40 man ) gaan allen ouderwets op onze Air-max, legerbroek, aussie of cavello en bomber!!!

Gewoon meedoen zoals velen in DIT forum van The Real Bitch!! :)

Word gezellig :kwijl: !!!

:bounce:
Waarschuw beheerder
2 Danielito> Net alsof dat komt doordat er mensen op feesten lopen met kisten aan. Mocht dat zo zijn dan nodig ik je uit om op Td een biertje te komen drinken dan zul je zien dat mensen die normaal op kisten lopen (in dit geval moet ik nog maar even kijken waar ik dan op ga) ook gezellig kunnen zijn en zeker niet altijd de sfeerverneukers zijn.
Waarschuw beheerder
donateur
vooral de rede vinnik bullsjit
anders glij je uit.....ik glij 10x eerder uit op me maxies dan op me kiste
bah wat een kutregel zeg

assik op me maxies ga kommik met gebrokuh enkels thuis :S
Waarschuw beheerder
NaDiA_ --->

Ehm... ik ben nog nooit uitgegleden op mijn maxjes.

Valt reuze mee joh! :)
Waarschuw beheerder
Nadia heeft wel gelijk. Al die duizenden gabbers die vroeger altijd met gebroken enkels thuiskwamen... %-)

Maar Danielito, je moet het zo zien: hardcore leeft weer flink op en ik hoop dat ons voorbeeld gevolgd zal worden. Ik persoonlijk zie 10 jaar Thunderdome als een goed tijdstip om af te rekenen met die grauwe tijd van de afgelopen drie jaar. Hardcore kan ook heel goed duister en underground blijven terwijl men wat vrolijker gekleed gaat. Ik denk dat hierdoor ook meer vrouwelijke bezoekers het weer leuk gaan vinden.
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
tss
dat ik van die fucking zwakke enkels heb ken ik toch ook niks an doen

Waarschuw beheerder
Ik drink wel een biertje mee, hoor. Ik weet ook heus wel dat er onder de kistendragers maar een klein groepje is dat op feesten komt om de boel te verzieken. Maar ik wil gewoon liever omringd zijn door mensen die vrolijk gekleedt zijn. Op Harcore Resurrection liep ik er met bonte kleuren bij (zie foto's PF meeting) en was daar gewoon bijna een euitzondering in tussen alle zwarte Lonsdale polo's en overhempjes...Die schouderduwtjes van die Nazi-wannabe's ben ik nu wel gewend en daar gaat het me niet eens zo zeer meer om. Het is een feest en daar hoor je je gewoon vrolijk op te kleden. Velen gaan tegenwoordig naar hardcore-feesten gekleedt alsof het een begrafenis is y no me gusta!!!!!!

Waarschuw beheerder
donateur
Eigenlijk vind ik het wel n goed idee van ID&T om kistendragers te weigeren ookal draag ik ze zelf ook altijd naar feesten... Hopen dat het de sfeer ten goede komt. Wat maakt het nou uit wat voor kleding je draagt? Het gaat toch om het samenzijn en samen feesten ofniet dan? Daar is het allemaal mee begonnen en op n 10jarig jubileum vinnik dat iedereen zich wel n beetje kan aanpassen, ookal is het ID$T en ookal is er n hele hoop veranderd sind die eerste TD in '92... Zal mij benieuwen of het publiek er allemaal weer net zo kleurig bijloopt als vroeger :D

Groeten van n al wat oudere gabber.... ;)
Waarschuw beheerder
Zelf hoop ik dat 99% van de mensen in een aussie of cavello loopt, gewoonweg om de feeling van vroeger weer te krijgen :-P

100% zeker dat ik 99% van de TD tijd in de ouwe rag hal sta... :-D

Ouwe tijd "gabber" vindt ik nog steeds veel vetter dan de "nieuwe" stijl..

Een party is om te feesten en niet om te verzieken..

Wat voor een kledingdracht de organisatie voorschrijft?

Tja, hun bepalen de regels, niet mee eens? Ga dan maar lekker thuis op de bank chagrijnig liggen doen, dat is weer een "not" partyminded mens minder op een feest...
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Waar praten de kistendragers eigenlij over??? een aantal jaren geleden kwam je met voetbalshirts ook niet meer binnen op feesten. Is ook geaccepteerd en het is er beter op geworden toen. Klaar ;)

Waarschuw beheerder
donateur
voetbalshirts zie je duidelijk..

als je gewoon een broek aan hebt vallen die kisten geen eens op.. of je moet de hele tijd na beneden kijken.

maar als ik aan het feesten ben let ik daar geen eens op :)
Waarschuw beheerder
IK vraag het nog maar een keer, want ik heb nog geen antwoord gehad:

Hoe kun je nou hakkuh op kisten??? Kan iemand mij dat uitleggen?

Waarschuw beheerder
Ik heb nog maar weinig mensen afgelopen jaren zien hakken zoals vroeger..dat hardstyle huppeltje en gestamp gaat nergens over en is trouwens prima te doen op kistjes ;-)

De oude bewegingen, die draai vanuit de heupen..de ritmische , bijna moonwalk achtige gabbah-moves lijken wel uitgestorven..en dat lijkt me onmogelijk om met kistjes te doen zonder je knieeen te breken.

Ik kan het nog wel ..denk ik. :-D
Waarschuw beheerder
donateur
ik heb voor werk ook weleens kisten aan en als ik dan naar feesten ga doe ik ze ook weleens aan omdat ze lekker fijn lopen en als ze vies worden het me niet boeit..
ik draag ze dan onder een broek waarvan ik weet dat de pijpen lang genoeg zijn of onder gave pakkies waar de kisten helemaal niet opvallen omdat ik die dingen zelf ook lelijk vindt.
verder ga ik altijd gewoon netjes gekleed..
of mag je op die manier ook geen kisten aan?

Waarschuw beheerder
donateur
de eerste paar keer dat je kisten draagt is het ff wennen, maar als je ze een tijdje draagt en je hebt ze uigelopen zitten ze superlekker.

Ik merk geen verschil meer tussen 'gewone' schoenen en me kisten . :)
Waarschuw beheerder
Ikke heb niks anders dan kisten...

Waarschuw beheerder
mmm ik heb geen maxies meer word dan alleen een spijkerbroek, puma's en ausi-jasje aan :d

Heb wel kisten, maar was toch al nie van plan om die aan te trekken
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Is er dan niemand van de nieuwe gabbers die het me kan uitleggen? Kan gewoon al niet eens meer slapen door dit dilemma..:S
Waarschuw beheerder
donateur
Prhyme>het is nu stampen ipv hakkuh!

als je gaat hakkuh lukt dat egt niet gewoon op kisten dan ga je egt 666% op je bek :D

hakkuh moet gewoon op maxies!

:D:D:D

Waarschuw beheerder
hmm ik draag geen kisten maar toch vindt ik het een rare regel.

kijk dat ze bv. lonsdale/ geruite blousen / bretels/ witte veters enzo verbieden ok.

maar nu dit.

bij ons hier lopen alle marrokkanen op puma's, daar zorgt een kleine groep van voor problemen, worden dan puma's ook geweigerd??

das toch net zo belachelijk??

(de vergelijking klopt niet helemaal, maar het gata om het punt dat ik wil maken)

kijk leuk dat er weer een td komt, vooral mooi een van 10 jaar. fantastisch. Maar leef aub in het hier en nu en niet in het verleden.
Waarschuw beheerder
lol
dus ik mag wel me gewone nette schoenen aandoen?
blackstones?

zien er hetzelfde uit als kisten onder me broek hoor. en zijn bijna net zo hoog!!!!
verharde neus erin
ronde veters

snap het niet hoor!

ik loop altijd op kisten behalve als ik in korte broek loop. en ik hak ook nog regelmatig. als ik op nikes loop zijn me voeten veels te licht.

ik ga gewoon met me kisten aan naar thunderdome!
ik ga met de auto dus als ze me weigeren trek ik me nikes aan.

kvind het echt beetje minder. alle gabbers die geen nikes meer hebben en geen zin hebben om nikes te kopen voor 2 dagen in de maand 10 uur op te lopen zullen dus niet meer naar id-t gaan.

lekker commercieel id&t!

zou bijna denken dat jullie contract met nike hebben gesloten.

Waarschuw beheerder
Voor deze ene keer maar weer aussie aan en maxxies.
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Ik denk dat het een goede maatregel om het kalf van het koren te scheiden.
Jammer dat sommige mensen er de dupe van zijn, maar zo hou je wel een groot deel van de sfeer verziekers buiten.
(waar er in de huidendaagse hardcore scene nog al veel van zijn).

Waarschuw beheerder
Het gaat niet alleen om de kisten. Kisten worden in combinatie met opgerolde broekspijpen en stijve Lonsdale polo's en overhempjes gedragen , in de meeste gevallen dan..
Waarschuw beheerder
eindelijk een verstandig iets !!!!

nou maar hopen dat ze ook echt niet binnen komen, ook niet de wannabee neo`s in hun apenpak

Tjeerdo, hou stand ouwe en geef die security duidelijk de instructies : LAAT ZE NIET BINNEN !!!!!
Waarschuw beheerder
Als je niet op kisten kunt hakken, wat heb je dan op een Hardcorefeest te zoeken? :S Stampen? Kom op zeg, een Hardcorefeest is toch geen speeltuin? Begin nu wel een beetje te begrijpen waarom iedereen een beetje met grote ogen stond te kijken hoe ik bezig was... :D (die paar keren dat ik nog ben geweest de laatste jaren)

Zijn er eigenlijk nog nieuwe gabbers die kunnen hakken? Of gaan wij (de ouwe garde) iedereen helemaal gek maken? :D

Waarschuw beheerder
het probleem pryhme is dat de nieuwe style hc, niet hakbaar is, het is trager als vroeger. en eerlijk is eerlijk, traag hakken is ook niet alles.

ach ben toch alleen in de 92/97 zaal :D:D

Waarschuw beheerder
Ik vind het belachelijk. !!!Tollerante maatschappij MY ASS... Nu word er bepaald wat je wel en niet mag dragen en het gaat veel verder dan iets dat met de politiek te maken heeft.Drescodes OKE, maar dit is een graadje te ver aan het gaan. Wat proberen ze voor te stellen die arme stakkers? En dan inderdaad ook niet algemeen bekend maken. Ik had het niet geweten als ik niet op deze forum was gestuit. Ik ben benieuwd of ze binnenkort gaan bepalen welke kleur rok ik aan doe en hoe ik mijn haar moet doen. goodbye ZELFBESCHIKKINGS RECHT... lekker hoor. We mogen niet eens meer bepalen wat we aandoen.
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Het is nu wel bekend...kijk eens op de ID&T site zelf
staat het mega groot
Waarschuw beheerder
Prhyme 18 september 2002 18:38
IK vraag het nog maar een keer, want ik heb nog geen antwoord gehad:

Hoe kun je nou hakkuh op kisten??? Kan iemand mij dat uitleggen?

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

ik kan net zo makkelijk op kisten hakken dan mijn nike's

op HR en HQ (laatste uurtje) heb ik gewoon met mijn kisten staan te hakken.
je glijd er niet minder snel door uit dan met andere gympen.
en kisten zijn ook nog steviger voor je enkels.

maar omdat ik net zo makkelijk sta te hakken met kisten wil niet zeggen, dat ik mijn nike's niet aan doe naar TD.

ik heb mischien wel een beetje nagedacht (iets wat ik niet vaak doen :))
heb ik toch een mogelijk oplossing gevonden voor de mensjuhs met "zwakke enkels" --->
je kunt nog altijd een drukverbandje om je enkels leggen, hierdoor hebben je enkels genoeg steun.
(ik spreek trouwens uit eigen ervaring):)
Waarschuw beheerder
To *Q*Hades: Je kan natuurlijk er gewoonweg schijt aan hebben en gewoon op je kisten komen, maar doe nou niet van de domme en neem ook een stel nikes mee en pleur die in je auto.
Ga jij lekker naar TD toe en dan kom er uiteindelijk niet in. Wat dan, naar huis rijden en een ontiegelijke kutnacht hebben omdat je eigenwijs wilde zijn of toch maar naar de auto lopen om je nikes aan te trekken.

Tja het is wat je zelf wilt natuurlijk thuis op bed met ID&T radio omdat je de stoere gozer wilde uithangen of gewoon je nikes aan.
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Ik raad gewoon alle kistdragers aan om vooral toch die dingen aan te trekken naar Thunderdome!!!

:p
Waarschuw beheerder
donateur
Tjeerdo> RESPECT!!! als jullie het been stijf kunnen houwuh en ze niet binnenlaten!! En wees er maar zeker van dat we 12 oktober een ouwerwets gezellige boel van gaan maken!! :-D
Waarschuw beheerder
ik heb geen kisten maar veel erger ik heb geen kaartje en eigenlijk ben ik best wel benieuwd hoe het in de hardcorescene van tegenwoordig aan toe gaat aangezien ik al een jaar of 5 niet meer naar een gabberfeest ben geweest doordat de sfeer verpest werd door kistendragende nazi's
Waarschuw beheerder
Heel veel lopen zo te zeiken dat ze geen kisten mogen dragen enzo, maar is dat nou net niet waar het fout gaat? De welbekende 'normen' en 'waarden'? :P
Waarschuw beheerder
Zoals ik al eerder zei, degene die liggen te zeiken en hun domme harsen stoten aan het feit dat ze straks niet binnegelaten worden omdat ze toch kisten aan hebben:

Respecteer gewoon wat een organisatie aan eisen stelt..
Als je echt partyminded bent, heb je er gewoon schijt aan, en pas je een beetje aan als dat nodig is..

Hou je hier niet van, blijf dan lekker thuis zitten chagarijnen....

TD ik heb er zin in !!!! (met mijn aussie en maxjes.. ;-) :-P)

Waarschuw beheerder
donateur
een beetje aanpassen is ook zeker niet erg.. ik doe geen lonsdale aan enzo

ma khad toch wel graag me schoenen aangedaan die ik het lekkerst vind lopen :)
Waarschuw beheerder
donateur
Pfff altijd hetzelfde gezeik. Wat denk je dat er nu bereikt wordt? N I K S
Alleen een hele hoop kwade mensen.
Net alsof mensen die kisten dragen het "kwaad" vertegenwoordigen.
En id-t zal de hardcore scene wel ff zuiveren.
Nou das een paar jaar te laat! Was daar eerder mee begonnen.
Maar wel opvallend dat nu, het juist weer beter gaat en de sfeer weer wat beter word.
Ze zich er in 1 x weer mee gaan bemoeien.
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
2 LaTeR: ja ik was ook al van plan me auto mee te nemen en als ik geweigerd word vanwege me kleding kan ik me altijd ff changen :)

leek me ook wel zo handig. maar dat had ik al afgesproken voordat ik dit wist

tnx iig :)
Waarschuw beheerder
donateur
Worden we binnenkort ook verplicht om in driekwart broeken en felgekleurde tshirts naar n HARDCORE feest te komen?!! Wat is dit nou weer voor bullshit, iedere housestroming heeft toch zijn eigen kleding, en kisten zijn bij de hc scene tegenwoordig zo ingeburgerd, maar nee hoor, ID&T geeft weer ns n groot hc feest, en dan moeten ze weer gaan lopen zeiken natuurlijk. Ze moeten eens al die belachelijke fluoriserende kutkleding op hun hardhouse feesten verbieden!! Ik bedoel; dat die mensen voor lul lopen, is hun probleem, maar IK, en met mij nog vele anderen, moeten wel naar dat circus kijken. En wat is nou de precieze reden die ID&T geeft, dat kisten niet mogen? Ik draag ze omdat ze gewoon heerlijk zitten, je krijgt ze na afloop tenminste makkelijk schoon, ondanks de bende die altijd op feesten ligt, en t is beter voor mn enkels, op nikes heb ik daar zo veel last van na afloop van n feest. En wat voor last heeft n ander daar nou van, als ik mn kisten draag, ik ga echt niet als n gek om me heen schoppen!!!!

Waarschuw beheerder
***Footlocker gaat goeie zaken doen dankzij ID-T!!***
Waarschuw beheerder
Ze moeten eens al die belachelijke fluoriserende kutkleding op hun hardhouse feesten verbieden!! Ik bedoel; dat die mensen voor lul lopen, is hun probleem, maar IK, en met mij nog vele anderen, moeten wel naar dat circus kijken.
En wat is nou de precieze reden dat je weer op wat anders je frustraties gaat botvieren? Er zit weinig logica in je verhaal :-S
Waarschuw beheerder
Nijkerk, als je op mijn verjaardag komt en ik wil niet dat je drank drinkt.. dan drink je dat ook echt niet hoor....
Waarschuw beheerder
Een harcore feest zonder kisten is tegenwoordig net zoiets als een snackbar zonder patat....
Het hoort er gewoon bij!
Net zoals dat er op een trance feest homo's horen te zijn...
Waarschuw beheerder
Je hebt het niet helemaal door denk ik gast. 10 jaar Thunderdome! Kijk naar de line-up, de locatie, de muziekstijl die gedraaid gaat worden, enz enz... Dit is geen normaal feest.... klaar!

Waarschuw beheerder
Rexel 18 september 2002 23:30
Een harcore feest zonder kisten is tegenwoordig net zoiets als een snackbar zonder patat....

Jezus man kun je niet nog dommer lullen??
Waarschuw beheerder
mjah idd..
dan doek me rangers aan!
:-)
geen gezeik over kiste watn die hek dan nie bij me :D

Waarschuw beheerder
als ik dat er voor over moet hebben dan neem ik wel een frikandel speciaal en een broodje bal...Dan maar geen patat!!!!!!!
Waarschuw beheerder
Mja...*zucht*, der is wel genoeg over gezegt dacht ik sow...
Waarschuw beheerder
Ik ga me bijna schamen dat ik op Air Max loop op feesten, het zijn wel de grootste zeikerds eigenlijk.

Jeroen >> Wat zie je er weer verschrikkelijk uit! Mijn complimenten! ;)

Waarschuw beheerder
donateur
2 Tjeerdo :respect:

Waarschuw beheerder
al die mensen hier die id-t gelijk geven snappen er zelf ook weinig van denk ik.

Ik lach me helemaal kapot als er een stelletje rel kippen binnen komt met nikes aan. en die de hele tent op z`n kop zet.

het gaat steeds verder: zometeen geen ausie geen cavello geen lonsdale geen legerbroek. zonder haar kom je er niet in!!!!

dit gaat echt de verkeerde kant op. en de sfeer word er niet beter op. het word natuurlijk gesprek van de avond. dan komt er een groep die het eens is met id&t en dan gaat het gezeik beginnen.

niet dat ik zelf zo ingestelt ben maar ik verwacht dat dit gaat gebeuren.

en ergens hoop ik gewoon dat er gasten op nikes , normale spijkerbroek en wit shirt gewoon ff gaan rellen. dan zien ze meteen dat de kisten legerbroek en lonsdale niet altijd voor rellen staat.

ugh ik heb gesproken

Waarschuw beheerder
Ben je wel heel triest als je kisten draagt..... :bah:
Waarschuw beheerder
2 Ventje> Zo, wat een ongelovelijke beargumentering! Daar is echt geen spelt tussen te krijgen.

Er zijn zoveel verschillende redenen om kisten te dragen en die zijn hier ook allemaal wel uit gelegd dus blijkbaar heb je het verhaal niet eens gelezen en blaat je dus zo maar wat in het wilde weg.
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
to Nijkerk Alcoholic: Heeej jochie je gaat me niet af lopen zeiken he, op hardhouse feesten lopen mensen pas in leuke kleren, tja dat jij als begravenisondernemer wilt rondlopen moet je zelf weten natuurlijk, ieder zijn eigen wil.

Waarschuw beheerder
donateur
Straks mogen we alleen nog maar naakt...dan kan niemand wat verbergen en weten we gelijk waar we aan toe zijn:D

leuk idee trouwens,al die:bounce:slurfies op de vloer:)
Waarschuw beheerder
donateur
2 gabber mamma: maar als er genoeg gesnoept is dan doet ie niet zo heel veel :bounce: meer hoor. dan mag je wel een vergrootglas meenemen.
Waarschuw beheerder
2 Ventje>Waar slaat dat op. Waarom ben je triest als je kisten draagt?????
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
mag ik dan gvd mijn sinaasappelkisten ook niet meenemen ;p
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Ik heb nog maar 1 ding te zeggen hierop...

Mensen, laat je niet kisten!!!
Waarschuw beheerder
Qhades, ID&T staat toch compleet in zijn recht? Als het je niet bevalt, dan blijf je toch lekker weg?

Overigens verklaar ik hierbij de mensen, die het de gehele avond en nacht gaan hebben over dit soort zaken, voor gek. Die snappen er dan helemaal geen ene moer van.
Waarschuw beheerder
Hail the Lord!!!

helemaal mee eens!
Waarschuw beheerder
donateur
to phryme>>> Ik wil geen eens op jou verjaardag komen, ik maak mn eigen feestje wel MET drank! :D

Ik vind t gewoon bullshit dat je ze niet aan mag, maar ja, ik zal me maar weer aan moeten passen.:( Wie weet er trouwens 1 goede reden te geven, die ID&T geeft voor dit verbod?
Willen ze de sfeer van vroeger weer terughalen? Zal ik dan maar voetbalgezeik op n feest gaan uitvechten en weer strak van de pillen rondstuiteren? :p
Waarschuw beheerder
MeT oF Zonder KiSten Qnallen ga ik toch wel whahah heb trouwens geen eens kisten.
Wel beetje onzin Al die regels maar jah.
Waarschuw beheerder
donateur
2 Prhyme --->
Of gaan wij (de ouwe garde) iedereen helemaal gek maken?

Hehehehe idd voeten hoog de lucht in ;-)
Laatste uurtje houseQlassics heb ik weer ouderwets staan hakken :-)

Lekker terug de tijd in, weg met de Nazi's!!!!
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
oooww ik wordt hier toch zooo moe van he...
Al die zeikers 'stomme mensen dit stomme mensen dat, fluorkleertjes,kisten, aussie' F*CK OFF gewoon!
Laat ieder zn eigen weg gaan, wil jij in je aussie, ga jij toch lekker jongen, wil jij in je truttige mode rokje, prima..
Waar staat TD nou eigen voor? wat komt het eerst bij je op? IDD aussie, kisten en kale koppies.. en juist vind ik dat ze dat gewoon toe moeten laten omdat het 10jaar is..

Echt hoor, wat een stelletje T*RINGLIJERS daar bij ID&T tegenwoordig.. Helaas mensen jullie zullen mij nie op dit feest zien,ik ga nie op mn nette schoentjes daar dansen MY ASS gewoon
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Tsjah, de mensen die zich er niet bij neer kunnen leggen kan je ook als zeikerds beschouwen...

eindeloze discussie.... en t boeit mij niet... ik ga lekker feesten
Waarschuw beheerder
donateur
"Een harcore feest zonder kisten is tegenwoordig net zoiets als een snackbar zonder patat....
Het hoort er gewoon bij!"

BWAHAHAHAHAHA

jesus he fuck die troep! (oe hij zei fuck)
das het domste wat ik tot nu toe deze week heb gehoord
Waarschuw beheerder
Nosfera7u-> Ja he weg met die nazi's...Der lopen nie eens echte nazi's op de hardcore feesten laatste tijd...zeikerds...

Moeilijk he? om te begrijpen dat een een kledingstijl gewoon kan veranderen? Die echte extremelingen zijn UITZONDERINGEN!!

Stelletje NoNo's...

Waarschuw beheerder
de sfeer van vroeger.

mwoah lekker hoor rave the city in zwolle. ajax tegen feyenoord supps. ontruimd door de me.

etc..

Ik ga lekker zoals vroeger. Te strak om op me poten staan en met alles en iedereen oorlog maken die niet voor dezelfde voetbalclub is als mij :S:S

kortom zo mooi en super was het vroeger ook niet.

het was wel anders , maar beter. dat betwijfel ik
Waarschuw beheerder
ik loop op een feest altijd op kisten
heb nog nooit ruzie gehad op een feest hoor.

kijk naar de afgelopen feesten. heb weinig extreem rechtse gezien.

maarja misschien verkoop ik me kaartje wel.
heb ook geen zin om op me afgetrapte nikes rond te lopen. me nette schoenen ook niet want die kan ik daarna weg gooien.
kistem mag niet

en heb geen zin om 100 euro neer te tellen voor nieuwe schoenen.

:S
Waarschuw beheerder
Sorry hoor, maar niet naar het feest gaan omdat je geen kisten aanmag vind ik wel heel ver gaan... doe gewoon die afgetrapte nikes aan joh!

Waarschuw beheerder
"Everybody's talking 'bout the good ol' days...the good 'ol days....Eeeeeeverybody's talking 'bout the good the good ol'days....so let's talk about the GOOD OL' DAYS"
Waarschuw beheerder
donateur
kunnen we niet de "wie kan het hoogst hakken wedstrijd" organiseren? dan doen we de oude garde tegen de nieuwe. ik schaar mijzelf dan nog wel bij de oude als dat mag. ff tijdens de meeting allemaal DANCE :-D
Waarschuw beheerder
Als de Hardcore scene van jullie is waarom lieten jullie hem dan links liggen? Ik liet me niet verjagen door een stel hersenloze pubers.
Waarschuw beheerder
donateur
ik ben nooit weggeweest

Waarschuw beheerder
ik ook niet, hoor....waar eigenlijk? ;-)
Waarschuw beheerder
Nijkerk Alcoholic 19 september 2002 16:57
to phryme>>> Ik wil geen eens op jou verjaardag komen, ik maak mn eigen feestje wel MET drank!

Oh, net of het leuk is als jij langs komt... als je meegaat met het tempo wat hier gedronken wordt, dan lig je binnen een kwartier onder tafel...:P

Nosfera7u, lijkt me duidelijk..;)

Iedereen die normaal op kisten komt en in Londsdale verschijnt: wees nou maar blij dat het niet mag, stonden al hele groepen klaar om er wat tegen te doen.;)

------------------------------

Omar hit 'em hard motherfucker hell yeah!
Waarschuw beheerder
donateur
Trek gewoon een oude aus aan joh. Voor de gelegenheid, omdat't 10 jaar is.
Waarschuw beheerder
whahahah die prhyme
"stonden al hele groepen klaar om er wat tegen te doen"

whahahaha
jij bent niet wijs.
ennuh ga nou niet de bink uithangen dat je meer kan drinken en dat je vaker drinkt etc etc.
vind dat helemaal niet zo stoer eigenlijk.

doe gewoon eens normaal en reageer eens niet zo macho.

Waarschuw beheerder
heb geen Aus meer word echt lonsdale sorry jongens....maar wel me maxies nog heheeh

Waarschuw beheerder
2 nosfera7u> lekker terug in de tijd,weg met de nazi's!!!

Dat vind ik eigenlijk niet kloppen,want is iedereen die kisten en lonsdale draagt nou ineens nazi!!
Ik heb ook kisten,maar gewoon omdat ze lekker vind zitten en lonsdale draag ik ook omdat ik het een mooi merk vind!
En ik ben absoluut geen nazi!!

Tja en ieder heeft toch zijn eigen smaak
dat gezeik elke keer over kleding.
Iedereen moet dragen waar hij/zij zijn eigen het lekkerst in voelt!
Waarschuw beheerder
donateur
Iedereen die normaal op kisten komt en in Londsdale verschijnt: wees nou maar blij dat het niet mag, stonden al hele groepen klaar om er wat tegen te doen.

Jah hoor heb jij hebt het over sfeer en alles? Volgens mij hoor jij juist bij een van die feestverneukers. Die altijd de kleinste ventjes pakken. Bah beetje jammer dit allemaal.
En over die good old days van jullie. (Ik was er toen ook) Dat kwam misschien ook omdat iedereen nog een stukje jonger was. En je de wereld gewoon wat anders zag. Mensen veranderen tijden veranderen. Laat het zoals het is. Ik vind het hartstikke leuk zoals het nu is!
Terug krijg je het toch nooit.
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Hey ff rustig aan hè Fem ;)

:bier:
Waarschuw beheerder
donateur
hehehehe ja sorry maar kword er gewoon een beetje boos van. Al dat gezeik over vroeger ensow. Lijken allemaal wel een stelletjes opaatjes en omaatjes hiero

(k) voor jouw;)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
"Iedereen die normaal op kisten komt en in Londsdale verschijnt: wees nou maar blij dat het niet mag, stonden al hele groepen klaar om er wat tegen te doen"

Ja h00r wij verpeste de feesten, opmerkingen als deze lijken me duidelijk...
Waarschuw beheerder
"Femke 4 president!"

Amen!! :respect: (k)
Waarschuw beheerder
Iedereen die normaal op kisten komt en in Londsdale verschijnt: wees nou maar blij dat het niet mag, stonden al hele groepen klaar om er wat tegen te doen.
-----------------

Kijk en dat zijn nou de simpele figuren die de feesten verpesten!!! :kots:

Waarschuw beheerder
:respect: whahahahahahahaha auwhoer die is wel kick :p
Waarschuw beheerder
donateur
ach.. ik loop al 8 jaar kisten.

maar ik ga gewoon zoals altijd op me maxen naar een hakke-feest.
Artiest {SHOWLIST artist 61069, 10100, 62386}
Waarschuw beheerder
persoonlijk vind ik kisten maar helemaal niks.. vind het er echt niet vet uit zien.. lijkt me ook nog eens fucking zwwaar klote stampeh.. .enneh ik zag het paar jaar terug altijd bij de hardrockers... of die domme Boeren hier in de achterhoek... (jovink en voederkneusen:P) doe mij maar nikes :) stampt heerlijk ;)
Waarschuw beheerder
QHades, reageer jij nou maar pas op mij als je daartoe in staat bent. Als je het enigszins nuchter had gelezen, dan had je er hele andere dingen uitgehaald... ach ja, internet hè? Geheel onbegrijpelijk soms.
Verder hoe jij je niet zo druk te maken om mij hoor, geef gewoon voor de algemeenheid een hint. En ja, misschien hoor ik net ff wat meer dan jij?

Op jouw reactie van dat drinken ga ik me al helemaal niet druk maken... gaat helemaal nergens over. Loop gewoon met een ander te fucken en jij komt me je ongenuanceerde trieste uitspraken... zucht
Waarschuw beheerder
donateur
2 Hardcoremf ---> Het was vroeger dus echt wel beter, en dan bedoel ik voor het gezeik van de Hooligans & Nazi's & Wannabee Nazi.

2 White Junkie ---> Nee die wannabee nazi's zijn relaxed, die lopen een beetje boos en stoer te kijken af en toe handje omhoog want dan ben je helemaal de man ...pffff wat heb ik al veel omdat soort gasten gelachen. Staan ze eerst met hun hand omhoog, staan ze daarna tegen een kameraad van me te lullen, das een Molukker. Over gemixte gedachte's gesproken hehehe.
Die heeft dan ook zoiets van , oprotten !!!
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Nosfera7u-> Ja en dan nog heb je het niet over het meerendeel van alle mensen! Die nazi's. wannebe's, reljoden...en al die andere pleurishonden moeten gewoon weg blijfen....Maaahaaar het overgrote gedeelte hoort helemaal niet bij DIE mensen, en komen gewoon om te feesten! En zeker het laatste halfjaar word het aleen maar beter, maar al die wankers die een poosje niet zijn gaan feesten komen nu ineens weer komen kijken omdat hardcore weer (een beetje) terug lijkt te komen...En dan vervolgens hier een beetje de hele dag gaan lopen zeuren...

Waarschuw beheerder
donateur
Zo'n kansloze kutdiscussie als dit heb ik nog nie gelezen hier ! Geweldig, ik lig helemaal in een scheur ! Bedankt ! (Y)

En voor alle kistendragers: Jammer joh !! :p
Waarschuw beheerder
donateur
En zeker het laatste halfjaar word het aleen maar beter, maar al die wankers die een poosje niet zijn gaan feesten komen nu ineens weer komen kijken omdat hardcore weer (een beetje) terug lijkt te komen...En dan vervolgens hier een beetje de hele dag gaan lopen zeuren...

kijk daar ben ik het nah helemaal mee eens!
:respect: voor white junkie:)

Waarschuw beheerder
donateur
Ineens weer komen kijken ?

Goh, laat dat nou net de bedoeling zijn van een soort reunie feest !!

Whehehe.
Waarschuw beheerder
donateur
jah maar dat gezeur nie;)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
Ineens weer komen kijken??
Ik ben nog nooit weggeweest!!!
Ik heb het ook niet over het grootste gedeelte van de mensen. Ik weet dat die WEL relaxed zijn.
Ik vind alleen dat het grootste gedeelte zich moet onderscheiden van die wannabee's & Neo's.
Die Nazi's,Hooligans, Reljoden etc. verpesten wel de naam van de grote groep.
Ik ga al heeeeeeeeeeel lang naar feesten en ik wodt gewoon ziek van die figuren die de scene verzieken.
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
donateur
doe maar fijn je kisten aan als je dat graag wilt hoor...is iedereen blij :P
Waarschuw beheerder
donateur
heb het woord reljoden gestolen van WhiteJunkie :P
Kende het ook nog niet
Waarschuw beheerder
pff, raar is dat toch altijd weer he
dat je gewoon ruzie krijgt tussen de mensen die de kisten niet kunnen waarderen/mooi vinden, en die ze wel mooi vinden.

ik snap dat echt niet, wat maakt dat nou toch helemaal uit :S :(
Waarschuw beheerder
ze willen van de nazi s af .. ze willen van de rellen af .. en ook is het veiliger .. shit die kisteh doe pijn als iemand als een gek loopt te hakken .. ik kan het weten :(

Waarschuw beheerder
WHEHEHEHEHEHEHEHEHEHEHEHEHEHEHEHEHEHEHEHEHEHEHEHE Beukmanz topic ruleert de partyflokscene. Wat een paar kisten al niet te weeg kan brengen ;p
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
vind 'em ook nog steeds goed!!

Harry moet een profielpic regelen, olé olé!!!!!
Waarschuw beheerder
donateur
KaLiMaNnEtJe --> Jij snapt het. Ze willen gewoon een sfeer zonder rellen, dus beter.
Plus ze doen nu hetzelfde als wat ze vroeger met voetbal shirts hebben gedaan.
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
zeg, ik heb in de afgelopen 2 jaren dus in 2001 en 2002 nog geen 1 rel meegemaakt, het enige feest waar ik niet was raving nightmare deze zomer, waren er rellen buiten die uitgelokt waren binnen door nec hooligans.

Dus al die verhalen van rellen etc bullshit. Ze zoeken gewoon een argument om hun mening te versterken.
Waarschuw beheerder
2Nosfera7U

Voetbalshirts is provocerend. Kisten niet. Dus dat ze voetbalshirts verbieden kan ik begrijpen, maar kisten niet. En ik ga elk weekend naar Hardcorefeesten en ik zie nooit een rel. Wel een vechtpartijtje maar die zijn er ook op Trancefeesten.
Waarschuw beheerder
op Rebound waren er wel rellen, beide keren zelfs :(
Waarschuw beheerder
donateur
Wel cool de regeling, het is een Jubileum jaar voor Thunderdome, en groot gelijk, gewoon iedereen in zun aus en maxjes en lekker ouwerwets feesten daaro.......
Waarschuw beheerder
donateur
2 Speedhard ---> Denk ook dat het ID&T meer gaat om de Neo look. Kisten is idd niet provocerend.
Maar de combinatie van kisten met Lonsdale, Fred Perry , Sherman ,Bretels, witte veters is wel provocerend.

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
2 Nosfera7u: D'r zijn ook zoveel feesten waar je met lonsdale, kisten EN witte veters binnenkomt he!

Slaat weer nergens op wat je zegt!
Waarschuw beheerder
donateur
PFFFFFFFF
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
Dood aan lonsDale, Fred Perry, geruite blousjes met soms die ACHTERLIJKE stropdas, witte veters en schotse rokjes..........opbokken

Waarschuw beheerder
2 Bertuz--> weet je wel wat voor reacties dit oproept?? (heb hetzelfde ooit geroepen maar misschien is dit wél de juiste Topic om het te roepen, hehe)

M.a.w. -->[img cacheid=00001c6a00005f6fa5fbcb761a00070a40]http://www.smilies.nl/happy/xyxthumbs.gif[/img]
Waarschuw beheerder
donateur
Ach ja, heb ik schijt aan........ik weet toch wel dat ik gelijk heb ghehehehe.....

Waarschuw beheerder
donateur
Speedjuh 22 september 2002 11:27
zeg, ik heb in de afgelopen 2 jaren dus in 2001 en 2002 nog geen 1 rel meegemaakt, het enige feest waar ik niet was raving nightmare deze zomer, waren er rellen buiten die uitgelokt waren binnen door nec hooligans.

Het is NEC :p
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Bertuz...> neej jij plaats slimme opmerkingen!
Laat gewoon lekker iedereen in ze waarde, hoe die erbij wil lopen... Waar is het recht van meningsuiting dan gebleven als ze nu echt gaan voorschrijven hoe we erbij moeten lopen? Hoe krijg je een massaprodukt? Door met ze allen weer allemaal een aus aan te doen met maxies eronder?

Nah nee... lijkt me niet!
Waarschuw beheerder
Hoe krijg je een massaprodukt?
Lonsdale is geen massaprodukt ?

Waarschuw beheerder
>>>>>>Iedereen die normaal op kisten komt en in Londsdale verschijnt: wees nou maar blij dat het niet mag, stonden al hele groepen klaar om er wat tegen te doen. to Prhyme >>>Haha!!! Groot praat heb jij zeg!!!! Gatverdamme :kots:!!! Jij bent vast ook zo 1 die de kleinere gastjes pakt van 16,17 jaar!! Voeg nou dan ook eens een keer daad bij je grote bek!!! Altijd maar dat gedreig maar echt rellen heb ik nog nooit meegemaakt!!Laat iedereen toch zijn zoals ie is!! En loop een ander niet zo af te zeiken om zijn/haar kleding!!
Waarschuw beheerder
2 HURRICANE..> Ik zeg.. "de organisatie ziet het liefst iedereen in ze aus en maxies eronder, ja dat vind ik massaproduktie dan..."

en om nou gelijk weer lonsdale erbij te halen vind ik erg triest! Altijd dat gemekker over dat merk... pffffffff trieste figuren!
Waarschuw beheerder
En inderdaad.. "er stonden al hele groepen... "

nah laat maar komen dan, dat gezeik ook altijd.. zucht! één groep uit omg. a'dam... tjesus... trieste figuren...
Waarschuw beheerder
Lindatjuh, je begint toch ook over een merk: de Aus en Maxies en dat het als massaprodukt wordt gecreëerd ?! Dat is dan even triest wanneer ik 'weer' over Lonsdale begin. Dat is mijn redenatie van een massaprodukt... ;)

Waarschuw beheerder
Ik begin zo langzamerhand steeds minder zin te krijgen in Thunderdome!!!!

Dat mensen zoveel verschillende meningen hebben, zeg...boy oh boy!!! Het is een feestje van acht uurtjes en is zó voorbij. Dat gedoe dat het 10 jaar bestaat wordt veel te veel overtrokken; het is gewoon een avondje uit en daarmee klaar.
Dat we ons nog zo druk maken om kledingvoorschriften verbaast me...
Waarschuw beheerder
2 HURRICANE..> Ten eerste gaf ik een mening op Bertuz omdat hij met ze "dood aan lonsdale etc.." komt.

Ten tweede zeg ik dan dat ik gewoon vind dat iedereen lekker moet aantrekken wat ie aan wilt doen, en inderdaad, dan vind ik (eigen mening)dat als we met ze allen in een aus gaan lopen dat we wéér als een massaprodukt worden gezien...
(wat 10 jaar geleden dus ook in de media werd gezet...)

dan begin jij ineens over het merk lonsdale.. dat dat ook een massaprodukt is...
Dat staat dus totaal niet in verbinding met MIJN MENING! die ik hier gewoon effe wil geven...

Maar dan gaan we wéér die eindeloze discussie aan over lonsdale en daar heb ik geeneens zin in. Da vind ik een iets te niet-boeiende discussie.
maar goed, het onderwerp ging over kisten en zie... het gaat gewoon weer over iets anders.

en om mijn antwoord te geven op kisten.. ik trek me martens aan.. ZO!
Waarschuw beheerder
Go Lindatjuh (Y)

Waarschuw beheerder
Ghehehehe wel lachen dit...:):)

En ik ga zelf niet eens!!!!!!!:(

Waarschuw beheerder
HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA,

maar euh wel of geen kisten boeit me dus absoluut niet.
Beukmanz is jammergenoeg niet van de partij op thunderdome, beetje jammer.
Waarschuw beheerder
Missonrust, je hebt een PB. Nou, zal in het vervolg geen informatie meer geven. Wordt klaarblijkelijk niet op prijs gesteld, terwijl het de mensen in principe alleen maar helpt.

Maar goed, als jij denkt dat ik het moet hebben van alleen een grote bek, dan heb je het goed mis. En dat is het enige wat ik erover zeg.. zoek het verder maar lekker uit in je leventje. :S
Waarschuw beheerder
2 Prhyme..> zolang het merk lonsdale op de markt hier in nederland is en zolang ik naar a'dam ga om te feesten, word er altijd geroepen dat de a'dammers iedereen met lonsdale aan gaan meppen... dus tis geen nieuwtje voor mij...

En dis zeker geen aanval op jou, maar meer op het feit dat ie gasten dat altijd al roepen en sommige inderdaad ook doen... :S
Waarschuw beheerder
Oké Linda, jij hebt jou mening gegeven en ik de mijne. Omdat het van mij toch wat off-topic was ga ik er ook niet verder op in. On-topic: en met Martens kom je er wel in ??

Waarschuw beheerder
Ik draag toch geen kisten..

Dus gewoon lekker me Nikes aan:D
Waarschuw beheerder
Linda, normaal is er niet zoveel sprake van als nu. Nu komen er echter wel heel veel jongens. In principe was er op Rebound wel wat gebeurd, verder eigenlijk niet vaak.
Een aangezien ik daar natuurlijk midden in zit, hoor ik wel genoeg van dat soort dingen.
Waarschuw beheerder
donateur
Het is denk meer de combinatie waar het om gaat.
Dus de opgerolde spijkerbroeken, geruite bloesjes, bretels, witte veters in de schoenen.
De echte skinhead look zeg maar.

Alleen een Lonsdale shirt, met maxies & Aus ziet er toch beter uit.

Waarschuw beheerder
..maar zie je amper!! het gaat inderdaad om de gehele combinatie. We blijven erover doorlullen, hé Nosfera7u ??!!
Waarschuw beheerder
Ja Danielito stop nou eens...:p
Had toch ook al gexegt dat et om et totaal plaatje ging...:D
Waarschuw beheerder
donateur
O jeetje, wat heb ik toch gedaan gehehe.......Nou ja goed, iedereen moet het zelf weten alleen ik heb persoonlijk EEN FUCKING HEKEL AAN DIE ACHTERLIJKE NAZI LOOK.........waarom proberen zoveel mensen (vooral broekies) er toch uit te zien als Nazi he??? Nou heel simpel, omdat hun oudere broer dat cool vind, en omdat veel mensen bang zijn voor de ECHTE nazi's dus trekt men dat aan om zo een beetje aanzien te krijgen, zodat men overkomt als 'pas maar op ik ben een gevaarlijke nazi'......pfffff en dan maar zeggen, 'nee ik ben geen nazi, ik vind die kleding gewoon mooi.......' flikker toch alsjeblieft op man......snap gewoon niet waarom zoveel mensen moeite doen om er als nazi uit te zien, en de kleding staat nog eens belachelijk ook......

Maar goed, genoeg hierover want dit soort discussies heb ik tig keer gevoerd.....Ik ga in iedergeval een super vette avond hebben daar dat is zeker :D

Waarschuw beheerder
donateur
(Y) Bertuz,
helemaal mee eens.
En wat ik niet snap, dat gelul van vrijheid van je menig uiten, in het verband politieke inzicht, ga je je politieke mening maar lekker in je boerenschuur bij jouw in het dorp of in die kakkerlakkenstad van je maar uiten, maar niet op een feest. En ook hier heb ik het niet alleen over Lonsdale alleen, maar over de stakkers die de hele winter collectie van stormfront hebben besteld.

ik :kots: op jullie!
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Ik kots mee, hoor...!!! :D
Waarschuw beheerder
Er is een groot verschil tussen nazi's en skinheads!! Probeer dat anders eerst te begrijpen :s
Waarschuw beheerder
overeenkomsten zijn er anders ten over...bijvoorbeeld dat ze allebei niet sporen...;)
Waarschuw beheerder
Ja dat is misschien wel zo. Maar het waren de skinheads die als eersten met Lonsdale liepen en die waren dus totaal niet rechts.
Waarschuw beheerder
blijkbaar vinden veel uit de dancescene dat mensen die LONSDALE dragen bepaalde rechtse ideeen hebben

op zich is dat belachelijk...maar tis zo...

dus niet klagen daarover of wat anders aantrekken...

toch?
Waarschuw beheerder
daar beginnen we weer.
gaan we het weer over het lonsdale-rage hebben.
kijk toch eerst eens even goed WAAR je het neerzet
dit is een topic over kisten.
of is iedereen hier zo scheel?? (no offence)

laat je kistjes dan voor 1 keer thuis en trek je maxies aan.
heb je tenminste geen problemen aan de deur, dus jij kunt zo doorlopen naar binnen.
heb jij dus al grote kans op een fijne avond.

ID$T heeft je niet weg hoeven sturen, en ziet jouw drinken, dat is weer $$ voor ID$T.
dus hun zijn ook blij

Waarschuw beheerder
donateur
blijkbaar vinden veel uit de dancescene dat mensen die LONSDALE dragen bepaalde rechtse ideeen hebben

op zich is dat belachelijk...maar tis zo...

dus niet klagen daarover of wat anders aantrekken...

toch?
------------------------------------------------

Dan nog vraag ik me af.........WAAROM?!?!?!?!?! Waarom LonSdale, waarom niet een originele klederdracht, net zoals de aus was, waarom kledingstijl jatten van een andere groep...... Waarom vergeleken willen worden met racisten of skinheads.......

Waarschuw beheerder
aus??

doe je huiswerk.

australian werd het eerst gedragen door marokkanen in amsterdam dat is daarna overgenomen door skinheads uit amsterdam (jaren 80 etc., van die skaskins etc.) daar hebben de gabbers het weer van gejat dus zo origineel waren ze niet hoor die aussies
Waarschuw beheerder
donateur
ghehe ok maar we hebben die kledingstijl toen gewoon geconferceerd, inleveren die handel en wij droegen het.....Lonsdale e.d. word door alle groepen gedaragen nu.......

(sorry hoor maar dit was een hopeloze manier om me hier uit te lullen, ie hebt helemoal geliek mien jong.......) :D
Waarschuw beheerder
donateur
Maar goed dit neemt nog niet mijn reactie op jouwn post weg hardcoremf......... ofcourse
Waarschuw beheerder
Aussies dat waren gewoon trainingspakken waar idd de Marrokanen mee begonnen zijn, dat werd een beetje een stijl waar mensen uit volksbuurten in de grote steden in liepen, die veel aanwezig waren op de eerste Hardcore feesten, en op een gegeven moment begon het een gabbermerk te worden.
Waarschuw beheerder
donateur
Nah iedereen heeft er kaas van gegeten... tis gewoon jammer van die kistjes. Tis zoals altijd oneerlijk. De mensen die de scene door de slechtste periode hebben geholpen moeten in 1 x veranderen...
Maar daar doe je tog niks aan. Dus al dit gezeik is ook doelloos.
Laat iedereen zijn zoals hij is. Met kisten of met maxjes. We komen tog allemaal om te feesten?
Waarschuw beheerder
dat zou mooi zijn ja
Waarschuw beheerder
FaNTaSia *applaus*
er wordt ook nog wat nuttigs gezegd zo!
ipv weer een discussie over lonsdale te beginnen
Waarschuw beheerder
Huh ? Dat wist ik nog niet... :x

Waarschuw beheerder
Nah iedereen heeft er kaas van gegeten... tis gewoon jammer van die kistjes. Tis zoals altijd oneerlijk. De mensen die de scene door de slechtste periode hebben geholpen moeten in 1 x veranderen...
Maar daar doe je tog niks aan. Dus al dit gezeik is ook doelloos.
Laat iedereen zijn zoals hij is. Met kisten of met maxjes. We komen tog allemaal om te feesten?

Die mensen hebben de scene écht niet door de slechtste periode geholpen maar hebben 'em eerder veroorzaakt!!! En NEE, gebleken is gewoon dat niet iedereen komt om te feesten en het gros van dat groepje droeg/ draagt dus o.a. kisten.
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
donateur
blablabla... zijn jullie hier nog niet klaar in dit topic? Wat een onzin wordt hier allemaal gelult zeg !

Ieder zo zijn eigen mening..maar deze discussies komen toch altijd op niks uit.

Waarschuw beheerder
Oh jawel, hoor!! Ze komen uit op een boel waarheid :D
Waarschuw beheerder
donateur
Tja ieder zijn waarheid........
Waarschuw beheerder
"Die mensen hebben de scene écht niet door de slechtste periode geholpen maar hebben 'em eerder veroorzaakt!!! En NEE, gebleken is gewoon dat niet iedereen komt om te feesten en het gros van dat groepje droeg/ draagt dus o.a. kisten."

Ik denk dat ik de laatste 3 jaar op zeker 3 keer zoveel hardcore feesten als jij ben geweest, in het begin was het zeker waar dat het iedere keer die nazi's waren, maar het laatste jaar komt zeker 75% van het geouwehoer zeker niet bij die mensen vandaan!! En das gewoon mijn mening, ga der verder ook niet over in discussie want er is al veeels teveel over gezegt, maar die mening baseer ik gewoon op al mijn ervaringen..en ik ben echt overal geweest...

Waarschuw beheerder
Mij boeien de Nazi's ook voor geen meter, die eet ik levend als het moet. Het gaat mij om de hele look van de nieuwe garde "Gabbers" en dat die mij gewoon niet aanstaat en da's mijn mening en die is gebaseerd op drie keer zo weinig feestjes maar wel een verder verleden waardoor ik gewoon meer vergelijkingsmateriaal heb.
Waarschuw beheerder
Jonge ik begrijp jou ook wel, als ik er nie pas 3 jaar geleden bij was gekomen, en het vroeger had meegemaakt had ik het waarschijnlijk hetzelfde gevoeld, maar ik doelde op het stukje;

"gebleken is gewoon dat niet iedereen komt om te feesten en het gros van dat groepje droeg/ draagt dus o.a. kisten."

En daarover heb ik met mijn post van 19.07 gewoon gelijk.

Waarschuw beheerder
donateur
Ik lees dus net het artikel over "de verboden kisten" op www.id-t.nl.

Ze vinden het niet thuishoren op Thunderdome.

Security en ander personeel ook op gympen?

Waarschuw beheerder
kijk ze vinden het niet thuishoren, dat kan, mee eens. maar poema's gsus en 3/4 broeken horen ook niet thuis op een td toch? dus zou je dat ook moeten verbieden voor deze keer.

(dit is geen aanval op die kleding, maar niet met 2 maten meten zou mooi zijn)
Waarschuw beheerder
"kijk ze vinden het niet thuishoren, dat kan, mee eens. maar poema's gsus en 3/4 broeken horen ook niet thuis op een td toch? dus zou je dat ook moeten verbieden voor deze keer"

Hehehe daar ben ik het wel mee eens :)

Waarschuw beheerder
donateur
Ik vind het ook een goeie ja :D

Het gaat werkelijk waar nergens over. Geen kisten, dan ook geen Lonsdale, Fred Perry, Ben Sherman, Gsus, O'neill, Puma en zo verder :)

Dan is het of allemaal in aus, cavello, troop of longsleeve. :S

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
jongens ik wil jullie 1 ff zeggen I HATE WANNABE gabbers en nazies REAL HARDCORE en verder niets GABBER ben je niet voor even maar voor heel je leven :bounce:
Waarschuw beheerder
maar waarom worden kisten altijd geasoceerd (????) met nazi's?
dus soldaten zijn ook allemaal nazi's wat voor 'n kleur ze ook hebben?!?

BULLSHIT

ik loop op kisten omdat ze gewoon lekker zitten en nou moet ik opeens op m'n nike's waar ik al 3 jaar niet meer op heb gelopen naar een feest nou ik vind die dingen niet eens meer lekker zitten

dit is echt onzin gewoon

lonsdale afschaffen op feesten oké en dat je mensen er niet in laat omdat ze witte veters in hun kisten hebben top maar gewoon kisten met zwarte veters niet toelaten onzin
ik heb genoeg gekleurde vrienden die ook kisten dragen dus dit is echte een stomme regel van I-d&t
Waarschuw beheerder
donateur
Die mensen hebben de scene écht niet door de slechtste periode geholpen maar hebben 'em eerder veroorzaakt!!! En NEE, gebleken is gewoon dat niet iedereen komt om te feesten en het gros van dat groepje droeg/ draagt dus o.a. kisten.

Net zoals ik zei iedereen heeft er kaas van gegeten...*uhuuh*

Waarschuw beheerder
Zoek het maar uit allemaal.
Waarschuw beheerder
zie nu net dat het echt op de id-t site ook staat
vinnut ech zwaar verrot dat ze opeens overal maatergelen voor gaan bedenken die nergens op slaan.

Geen hardcore meer in de axl
geen kiste meer op thunderdome
en ik zat er nog wel zo naar uit te kijke met me helemaal nieuwe kleren speciaal voor thunderdome gekocht.....

nouw wordt t wel een heel vage combinatie
geruite kniekousen met gouden nikes eronder

ik dacht dat er eerst gewoon mee gedreigd werd, ofdat het ene roddel was zodat heel veel mensen toch wat anders aan zouden trekken

ik neem wel gewoon nikes mee en zie t aan de deur wel
want er zijn nog genoeg mensen zonder internet die ook naar thunderdome gaan en waarschijnlijk ook gewoon op kisten komen

feesstemming gaat er iig al aardig af zo, door al dat gezeik vooraf
Waarschuw beheerder
Dat er geen hardcore meer in de axl komt is dan wel weer logisch lindatje...
Waarschuw beheerder
jah dat kan ik ook nog wel een klein beetje snappen
maar t zijn wel allemaal aardig lullige dingetjes
Waarschuw beheerder
donateur
Hm, heb jij geruite kniekousen lindaaaatje???........ nou dat staat onder nikes net zo belachelijk als onder kisten of wat voor schoenen dan ook ghehe

Waarschuw beheerder
donateur
met of zonder kisten...ikke heb d'r zin in!!!!!!!!!! :bounce: :bounce: :P :P :bounce: :bounce:
Waarschuw beheerder
Lindatje-> Mwah dat er geen hardcore meer in de axl is vind ik gewoon logisch, kijk geen kisten op thunderdome gaat nergens over...Maar daar liepen aleen maar wannebe's die verder bijna nie op feesten komen, en daar beetje hele tijd met hun rechterhandje zwaaien...Ik geef die eigenaar groot gelijk dat ie nix meer met hardcore doet...

En nu je geen kisten aan mag laat je je geruite kousen tog lekker thuis, lekker belangrijk...
Waarschuw beheerder
jah maar ik heb geen zin om me hele kledingstijl aan te gaan passen aan een paar mensen met vooroordelen
daar gaat het gewoon om

Waarschuw beheerder
naaaaaaaaaah, wat is dat nou weer???!!! ik draag juist meestal die dingen omdat ze stevig zijn...tsss stom iets...
Waarschuw beheerder
jah sorry junk ben ene beetje chagerijnig
en van al dit gezeik werd ik niet ech vroluker
Waarschuw beheerder
donateur
Ja maar lindaaatje, vind je het nou echt mooi dan om met geruite sokken met kisten te lopen, en dan zeker ook nog zo'n schots rokje erop?????? Staat toch niet echt vind je wel?????
Waarschuw beheerder
Geen hardcore in de Axl is wel jammer inderdaad, best leuke feestjes gehad daarzo (vooral Mind Explosion vorig jaar), maar Junkie heeft wel gelijk wat dat betreft... heel veel wanna-be's daar jammer genoeg.

Waarschuw beheerder
TEN EERSTE;over smaak valt niet te twisten JAAA?!
ten tweede;alles wat wannabe is is K.U.T.
voor de rest hou ik mond ff

TJuuS! (k)
Waarschuw beheerder
Hoezo je mond houden? Je hebt nog niks gezegd ;)
Artiest Vexer
Waarschuw beheerder
pfffffffffffft....zoveel gezeik om niets....
Je kan beter gewoon de nare personen ZELF weigeren dan de kleding die TOEVALLIG door die nare personen OOK gedragen wordt....

Er zijn genoeg normale mensen buiten de skin/hardcore scene die bijv. op kisten lopen....dus wat een gezeik om niets....

Laat iedereen dragen wat die zelf lekker vindt
(ik m`n nikes, maar laat andere zijn/haar smaak hebben...)

Simple Minded People...
Waarschuw beheerder
Kijk en dit is nu dus een mooi voorbeelt dat die wannebe's het helemaal verpesten. geen hardcore meer in de axl erg jammer maar groot gelijk.
o ja en voor de wannebe's kom gewoon niet meer naar dit soort party's want het is nu toch wel duidelijk dat door jullie de hele scene naar de NAZIE gaat!!!!!!! :frusty:
Waarschuw beheerder
digitaloverdose-> nee niet mee eens, in de axl was dat toevallig soow, net als op nog enkele andere lokaties veel nazivolk komt, maar over het gehele plaatje ligt het heel anders...

Waarschuw beheerder
sommige mensen willen dingen niet begrijpen....
Waarschuw beheerder
donateur
Blijf er gewoon bij, dat ik het belachelijk vind dat bepaalde 'gabbers' zich kleden zoals de gemiddelde nazi dat doet.......damn, ik zou toch niet voor nazi aangezien willen worden pff
Waarschuw beheerder
Psies bertuz dat is JOU mening, en dat begrijp ik ook best...Maar daarom verkankeren mensen met lonsdale nog nie alle feesten en zijn het allemaal nazi's...En dat word wel vaak geroepen..
En let maar op men woorden, op thunderdome zijn het echt niet die mensen die voor rellen gaan zorgen h00r!!
Waarschuw beheerder
Jeetje zeg! Wat een gemekker hiero over de eindeloze discussie... denk dat het beter is om dit topic te sluiten, want dit gaat nergens meer over...

ik heb mijn mening, die heeft de zijne maar de helft wat hiero staat gaat niet meer over het topic...

iedereen veel plezier op td! Ciao!
Waarschuw beheerder
donateur
Dank je wel Lindatjuh en zie je zaterdag in Tropicana?? :-D

En Jeroen> Er komen helemaal geen rellen op TD --> Gewoon als vanouds hakkuh :-p
Waarschuw beheerder
geert-> hoop het wel! zou beter zijn!

trek me verder ook lekker terug ui deze discussie, komt toch geen einde aan!
Waarschuw beheerder
donateur
ach ja het gaat toch maar om 1 ding..... :bounce:
Waarschuw beheerder
donateur
t gaat idd maar om 1 ding; FEESTEN!!!!

dus wat maakt t dan uit wat voor kleding iemand draagt, zolang hij maar komt om te feesten toch!!!!
Waarschuw beheerder
moeten ze voortaan iedereen met een kale kop ook maar weigeren dan?
Waarschuw beheerder
Laat iedereen bij wie het feest nu toch al verziekt is, en die het vertikken om aan dit forum gehoor te geven....zijn kaartje ff naar mij toedoen!! Want ik ga (als ik ga) wel in mijn aussie en nikes!!! Alvast bedankt!
Waarschuw beheerder
Ik vindt het wel belachelijk. Ik heb zwakke enkels dus draag ik me hele leven al kisten enzo, nu moet ik opeens op sportschoenen gaan terwijl ik daar echt bijna nooit op heb gelopen. Dat wordt lastig :-(

Waarschuw beheerder
gheheheheheh dit topic loopt nog steeds????

Leuk om te zien vanaf centraal-azïe :)
Waarschuw beheerder
ff serieus : wat the f*ck zijn 'kisten'???

Waarschuw beheerder
army boots
Waarschuw beheerder
donateur
Uhm, wat zijn army boots...........:p

Waarschuw beheerder
leger schoentjezzzzzzzzzzz­zzzz:D
Waarschuw beheerder
Doe niet zo moeilijk.

Dan doe je toch wat anders aan, neem toch wel aan dat jullie nog meer schoenen in je kast hebben staan. :vaag:
Waarschuw beheerder
Wat als je nou alleen kisten en DM's hebt??????:(
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
iedereen moet maar in ze voetbalshirt komen !

en als je dat gelul vind seik dan ook niet over die kisten. nazi's zijn het laagste volk wat er is, en die moet je mijden op je feest ik snap t wel en als ik een echte nazi zie geef ik m een beuk.

Waarschuw beheerder
Beukmanz, loop jij momenteel eigenlijk ook op kisten of heb je JEZUS-nikes aan daar in de fokking-desert?
Waarschuw beheerder
DM's zijn officieel geen kisten
op de doos staat dat je ze niet als kisten of werk schoennen mag gebruiken
het zijn dus mode schoennen
maar mag het of niet???

Waarschuw beheerder
Harry> ik loop op zo genaamde jungleboots....kiste­n van groen suede

errug modieus en 2 keer zo licht als echte kisten!!(y)

Whitemike>vooral aantrekken joh die dingen en geen andere schoenen meenemen!!
Waarschuw beheerder
donateur
ouweschool, wat jij nou weer zegt, slaat dus echt weer nergens op!!!! Echt niet iedereen die op kisten loopt, is een nazi. Ik draag ze alleen maar omdat ze lekker zitten, het is steviger voor mn voeten en enkels, EN je krijgt ze na afloop tenminste nog n beetje schoon, in tegenstelling tot Nikes. Maar ja, zaterdag maar weer eens op Nikes naar n feest, ik zal er niet minder om feesten, ik vind t alleen jammer dat men er zo moeilijk over doet!!

H4L!!!
Waarschuw beheerder
ach mike neem gewoon de doos mee!
ik ga wel lief kijke dan mogen we er allemaal gewoon in hoor ;)
Waarschuw beheerder
beukmanz moet ik dan mijn kisten meenemen ik heb geen andere schoenen

lindaaatjuh ik heb de doos niet meer:(

Waarschuw beheerder
donateur
ouweschool heb helemaal gelijk (Y)

Waarschuw beheerder
donateur
Tsjonge jonge al die Londsdalegasten en kistendragers(en ook al geen nazi) die het nu nog steeds niet begrijpen, JULLIE ZIJN DOM!!!!

IK feest vanaf 1995..en ik heb nooit de echte gabberlook gehad, hoogstens maxies en een aussie al hangende om mijn middel om mijn peuken en troep in te stoppen. Harcore is gewoon een feeling, het was zo`n vette tijd, ik stuiterde, was vaag, maakte vage praatjes op feesten, kon uren ronddwalen in mijn eentje.Als ik nu die oude nummertjes hoor dan krijg ik gewoon de kriebels!

Vanaf 1999 werd het gewoon echt kut! Wel toevallig dat die nazies altijd londsdale en shit aanhebben. Als je daarmee niet geaassosieerd wil worden, trek het dan gewoon niet aan! Ik snap trouwens niet eens waarom mensen Uberhaupt nog dat soort kleding aan WILLEN trekken als er zo`n associatie aan kleeft! Jullie denken gewoon dat jullie die kleding mooi vinden. Maar goed NIKE en Adidas hebben toch ook poloshirtjes, enige verschil is dat er een ander tekentje op staat! Jullie zij gewoon gehersenspoelt het is niet MOOI en al helemaal niet apart. Wees gewoon jezelf en ontdek wie jezelf bent!