Partyflock
 
Forumonderwerp · 17869
­ Nederland
 
Artiest {SHOWLIST artist 6357, 24972}
Voor alle kistdragers onder ons die naar Thunderdome heen gaan....laat die dingen maar thuis want de entree word je geweigerd als je ze aan hebt!!!
Dresscode is dus gympen aan!!!\

Bron:Irfan van Ewijk @ Thunderdome
 
hehe, het waren wel héle vrolijke truien, maar ze zagen er niet uit (buiten de feesten dan).

Maar als Kisten niet mogen, dan mag Lonsdale ook niet.. Wederom:
laatste aanpassing
 
Lees dat stukje wat je geplaatst hebt en trek dan nog eens je conclusie


Trek lekker je kistjes aan..maar besef je wel dat als men ook maar enigzins een bad hairday hebben aan de deur..je er simpelweg niet inkomt

en terecht. Gabber zijn heeft niks met kleding of politieke voorkeur te maken.
Vroeger niet en nu niet. Wat mij betreft hadden ze sowieso alle hedendaagse gabbers geweigerd en de min. leeftijd op 22 gezet..maar goed, ik ben Duncan niet ;-)


Ik zal er zeker erg veel lol hebben..gewoon op m'n nikies..just like the good ol' days :-)
 
CARLO Celucci

en springen doe je niet op gabber, maar op harstyle...
Ik vond die truien altijd een beetje "Mantafahrer" maar ja wie ben ik.....
Waren dat die truien met heel veel kleurtjes en van die verticale 'banen' zeg maar?
 
ff echt oldstyle dan maar. dus blote bast, fout klein rond zonnebrilletje, dikke lange koningsketting om aus broek maxxies. das ut wel zon beetje
 
ja gold
oh die truien waren toch wel zooo verschrikkelijk ontzettend fout :-D
als het echt zo is...MOET het op hun site staan,

en er staat dat de deur geweigerd KAN worden als je er extremistisch uitziet.
en dat ze VOORKEUR geven aan maxies en aussie's

nee er staat niks over kiste
en nee sportschoenen zijn niet verplicht
en zolang het niet op hun site/kaartjes/flyers etc. staan.
mogen ze je om deze reden niet weigeren.
laatste aanpassing
 
Die carlo's waren voor kampers

koningskettingen en blote bast ook. Hou ff lekker je kleren aan.

Gewoon je aus of cavellobroekje, een lekker shirt en je maxxies
Komt het helemaal goed


en dat van die mantafahrer..hehe..klopt helemaal ;-)
 
amen 2 nadia
laatste aanpassing
 
m.a.w.: als je gezicht hen niet aanstaat en je hebt toevallig kisten aan kom je er niet in :)

wel lollig hoor :)

Mvg,
een gympendrager :P
laatste aanpassing
Nadia> Ze kunnen je altijd weigeren... op flyers staat ook nooit iets over petjes of aussies, en ik ben op hardcore 4 life feesten al 2 keer verteld dat mn petje afmoest en op D-boy mocht ik mn aussie niet aanhouden (echt het toppunt van lompheid vond ik)
Artiest {SHOWLIST artist 73227, 1401}
Stropdassen zijn ook verboden in combinatie met een bloes, bretels en kisten. Zoals het hoort dus. Haal gewoon je aus uit de kast en trek je maxjes aan!!!
aangezien een groot deel van de 'gabbers' op kisten loopt. (ja ik ook)
zullen ze zeker zoiets op hun site zetten.
wat willen ze dan, de helft hun toegang weigeren???? weet je hoeveel verlies ze daarop gaan maken??? ja kaartjes hebben ze wel maar aan drinken etc...
dus als ze op zo'n groot feest zo'n belachelijke reden in willen stellen. zal dit zeker algemeen bekend worden gemaakt.


wat jij zegt over petjes etc. ja heb je helemaal gelijk in...maar denk dat maar 1 a 2% naar een feest een petje draagt en het percentage kist dragers ligt echt wel hoger.
 
2Nadia> wel grappig dat je gabbers tussen aanhalingstekens plaats.......TWIJFELS????
nee ik vind het maar een raar woord,
heb ik overigens altijd gevonden hoor
maar dat is mijn mening

zie mezelf ook niet als gabber maar gewoon als ik :)
laatste aanpassing
 
jullie vergeten witte sportsokken
 
Kistendragers drinken toch geen alcohol, is niet puur genoeg..
Maak er dan van

aangezien een groot deel van NaDiA_ op kisten loopt.
laatste aanpassing
Mensjes............denken jullie niet dat dit gewoon weer de zoveelste roddel is?

Laat het eerst maar is officieel naar buiten worden gebracht.....dan kijken we wel weer verder!

Kweet niet hoor, heb je op HR gekeken hoeveel kisten er liepen??

Denk neit dat ze zoveel mensen buiten laten!

auf wiederschnitzel!
 
2 danielito, dat slaat ook weer op kaas wat je zegt. wie heeft er hier nu vooroordelen?
Correct..................
Kistendragers drinken toch geen alcohol, is niet puur genoeg.. ---------> daarom drink ik ook water :)

whehe
Ach, ik heb ook maar even een mailtje richting Id&t geslingerd en ik wacht gewoon dat antwoord even af.
 
'k ben effe in oude foto-albums wezen spitten; ik was ooit één van de allereerste (denk ik) met de kaalgeschoren zijkanten en het staartje bovenop. Je ziet het niet echt goed, maar toch. Op deze foto was ik 17, wat dus 9 jaar geleden is...Damn, gettin' old!!!



wie gaat ze koppie scheren??!! Zelf kan ik dat vanwege werk niet meer maken, maar lijkt me toch wel héél leuk voor een keer!
laatste aanpassing
Heel grappig trouwens dat dat kapsel wat jij noemt nu een absolute rage is onder alto's/punkers!
 
Huh?!! Dat meen je toch niet, hé??!!

bah
 
Nee serieus hier lopen de mannetjes ook rond in xxxxl metallica shirts en broekmaat 42 EN hun zijkanten v/d haren weg geschoren :S

En noemden ze ons toen achterlijk :S
Ja serieus, bij mij op school zit er een, laatst op Utrecht Centraal zag ik er twee, op internet-foto's van een punk-feest zag ik er 2... kortom, de kapsels die ze altijd afgezeken hebben dragen ze nu zelf :)
Die kapsels waren er al ver voor de de "gabbertijd".
 
Ik moet eerlijk toegeven dat Jason Newsted van Metallica in die tijd de inspirator van dat kapsel was maar ik liep er wel als een van de eerste mee op feesten en daarna zag je het steeds meer, zelfs tot meisjes aan toe ;-)
de psychobilly stijl had altijd al kale zijkant, maar dan een grote kuif bovenop. zier er vrij cool uit. ze liepen ook allang in bombers en kisten rond en zelfs Lonsdale was daar normaal, terwijl het daar (ook) niet racistisch is.
trouwens, bij Metallica had er ook 1 kale zijkanten onder zijn lange haar.

2 MissOnRust: ik kan me best voorstellen dat laarzen rot dansen. heb je geen oude maxies dan? kisten vind ik trouwens ook niets al sje moet hakken.
 
Jason Newsted dus, de bassist...
tis eigenlijk nog netjes dat ze t van te vore aangeven, op HR vorig jaar werd ik geweigerd in me lonsdalepolo, benk naar huis gegaan om nieuwe te hale, stond nix op de flyer, hij bleef volhouwe dat t bekend was, maar dat was t niet. Kommik later terug, zie ik zo 20 mense WEL in die zelfde polo lope, dat was ECHT een kutstreek.
Ik weet nog wel dat op Jerry Springer op een gegeven moment van dat Trailer Trash volk dat kapsel had.

Ik heb het zelf ook van 94 tot 98 gehad ofzo.
 
Lekker was dat, dat kapsel!!! Later heb ik er gewoon een staart tot aan m'n kont van laten groeien en sinds een jaar heb ik een suf oude lullen kapsel :-(

Ik vond nog wat uit de oude doos:


af en toe effe de zijkantjes met een scheermesje en wat schuim bijscheren maar daar heb ik helaas geen foto's van!! Ben benieuwd of ik op TD wél mensen met dit kapsel ga tegenkomen......
laatste aanpassing
Ik heb het aan laten groeien tot een hele staart, en die heb ik afgeknipt.

Altijd tof om achteraf te horen van de meeste vrouwen dat ze lang haar toch leuker vonden......:(
 
bij jou ook al??!! Terwijl ze daarvoor altijd hebben zitten zeiken dat als je het afknipte het véél leuker zou staan!!
 
da kapsel had ik vorig jaar met thunderdome :S
 
Kewl!! Dat zie ik graag...

dit is er trouwens ooit van dat gabber=staartje nog geworden:

Tering, dat was echt een vette staart!

Die van mij is nooit echt heel lang geworden, ik had er het haar niet voor en ik moest natuurlijk bijknippen om de achter en zijkantjes gelijk te laten groeien met de rest.
Ik had hem niet zo hoog opgeschoren, net boven mijn oren, ik zou hem zo weer terug nemen.

En ja, ik weet nu zeker dat vrouwen een uitvinding van de duivel zijn :devil:
 
hehe, hier is 'ie nog lang niet op z'n langst maar heb daarna nooit meer foto's gemaakt van me goeie ouwe staart en hij kwam zo lekker tot aan me reet!!

Maar goed, sorry mensen voor het offtopic raken; dus géén kisten aan op Thnderdome of je moet ze op de WC stiekum verwisselen/aantrekken..
laatste aanpassing
Prachtig dat ze kisten niet willen binnenlaten..:D Hehe.. lach me rot...:D Sorry jongen (die ze wel altijd dragen).... vind het wel een grap.

Maar iemand moet me toch eens uitleggen: "hoe de neuk kun je hakken op kisten?" Volgens mij gaat je echt compleet kapot dan....
Dyslectici willen ze ook weigeren...
laatste aanpassing
EN TERECHT! IK KOOP TOCH NIET VOOR NIKS DIE DURE MERKKLEDING, OPZOUTEN MET DIE LUI DIE DE LABELS NIET KUNNEN LEZEN!
dat doen ze echt niet hoor..
zieke lui..
mop doet gwoon der kiste aan of ur rangers..
scheit aan hun!
Ehhh bla:p bedoel je mag wel kiste aan:p gaat gewoon om et totaal plaatje snappie;)