Partyflock
 
Forumonderwerp · 17869
­ Nederland
 
Artiest {SHOWLIST artist 6357, 24972}
Voor alle kistdragers onder ons die naar Thunderdome heen gaan....laat die dingen maar thuis want de entree word je geweigerd als je ze aan hebt!!!
Dresscode is dus gympen aan!!!\

Bron:Irfan van Ewijk @ Thunderdome
Iedereen die normaal op kisten komt en in Londsdale verschijnt: wees nou maar blij dat het niet mag, stonden al hele groepen klaar om er wat tegen te doen.


Jah hoor heb jij hebt het over sfeer en alles? Volgens mij hoor jij juist bij een van die feestverneukers. Die altijd de kleinste ventjes pakken. Bah beetje jammer dit allemaal.
En over die good old days van jullie. (Ik was er toen ook) Dat kwam misschien ook omdat iedereen nog een stukje jonger was. En je de wereld gewoon wat anders zag. Mensen veranderen tijden veranderen. Laat het zoals het is. Ik vind het hartstikke leuk zoals het nu is!
Terug krijg je het toch nooit.
laatste aanpassing
 
Hey ff rustig aan hè Fem ;)

:bier:
hehehehe ja sorry maar kword er gewoon een beetje boos van. Al dat gezeik over vroeger ensow. Lijken allemaal wel een stelletjes opaatjes en omaatjes hiero

(k) voor jouw;)
laatste aanpassing
"Iedereen die normaal op kisten komt en in Londsdale verschijnt: wees nou maar blij dat het niet mag, stonden al hele groepen klaar om er wat tegen te doen"

Ja h00r wij verpeste de feesten, opmerkingen als deze lijken me duidelijk...
"Femke 4 president!"

Amen!! :respect: (k)
Iedereen die normaal op kisten komt en in Londsdale verschijnt: wees nou maar blij dat het niet mag, stonden al hele groepen klaar om er wat tegen te doen.
-----------------

Kijk en dat zijn nou de simpele figuren die de feesten verpesten!!! :kots:
 
:respect: whahahahahahahaha auwhoer die is wel kick :p
ach.. ik loop al 8 jaar kisten.

maar ik ga gewoon zoals altijd op me maxen naar een hakke-feest.
Artiest {SHOWLIST artist 61069, 10100, 62386}
persoonlijk vind ik kisten maar helemaal niks.. vind het er echt niet vet uit zien.. lijkt me ook nog eens fucking zwwaar klote stampeh.. .enneh ik zag het paar jaar terug altijd bij de hardrockers... of die domme Boeren hier in de achterhoek... (jovink en voederkneusen:P) doe mij maar nikes :) stampt heerlijk ;)
QHades, reageer jij nou maar pas op mij als je daartoe in staat bent. Als je het enigszins nuchter had gelezen, dan had je er hele andere dingen uitgehaald... ach ja, internet hè? Geheel onbegrijpelijk soms.
Verder hoe jij je niet zo druk te maken om mij hoor, geef gewoon voor de algemeenheid een hint. En ja, misschien hoor ik net ff wat meer dan jij?

Op jouw reactie van dat drinken ga ik me al helemaal niet druk maken... gaat helemaal nergens over. Loop gewoon met een ander te fucken en jij komt me je ongenuanceerde trieste uitspraken... zucht
2 Hardcoremf ---> Het was vroeger dus echt wel beter, en dan bedoel ik voor het gezeik van de Hooligans & Nazi's & Wannabee Nazi.

2 White Junkie ---> Nee die wannabee nazi's zijn relaxed, die lopen een beetje boos en stoer te kijken af en toe handje omhoog want dan ben je helemaal de man ...pffff wat heb ik al veel omdat soort gasten gelachen. Staan ze eerst met hun hand omhoog, staan ze daarna tegen een kameraad van me te lullen, das een Molukker. Over gemixte gedachte's gesproken hehehe.
Die heeft dan ook zoiets van , oprotten !!!
laatste aanpassing
Nosfera7u-> Ja en dan nog heb je het niet over het meerendeel van alle mensen! Die nazi's. wannebe's, reljoden...en al die andere pleurishonden moeten gewoon weg blijfen....Maaahaaar het overgrote gedeelte hoort helemaal niet bij DIE mensen, en komen gewoon om te feesten! En zeker het laatste halfjaar word het aleen maar beter, maar al die wankers die een poosje niet zijn gaan feesten komen nu ineens weer komen kijken omdat hardcore weer (een beetje) terug lijkt te komen...En dan vervolgens hier een beetje de hele dag gaan lopen zeuren...
 
Zo'n kansloze kutdiscussie als dit heb ik nog nie gelezen hier ! Geweldig, ik lig helemaal in een scheur ! Bedankt ! (Y)

En voor alle kistendragers: Jammer joh !! :p
En zeker het laatste halfjaar word het aleen maar beter, maar al die wankers die een poosje niet zijn gaan feesten komen nu ineens weer komen kijken omdat hardcore weer (een beetje) terug lijkt te komen...En dan vervolgens hier een beetje de hele dag gaan lopen zeuren...


kijk daar ben ik het nah helemaal mee eens!
:respect: voor white junkie:)
 
Ineens weer komen kijken ?

Goh, laat dat nou net de bedoeling zijn van een soort reunie feest !!

Whehehe.
jah maar dat gezeur nie;)
laatste aanpassing
Ineens weer komen kijken??
Ik ben nog nooit weggeweest!!!
Ik heb het ook niet over het grootste gedeelte van de mensen. Ik weet dat die WEL relaxed zijn.
Ik vind alleen dat het grootste gedeelte zich moet onderscheiden van die wannabee's & Neo's.
Die Nazi's,Hooligans, Reljoden etc. verpesten wel de naam van de grote groep.
Ik ga al heeeeeeeeeeel lang naar feesten en ik wodt gewoon ziek van die figuren die de scene verzieken.
laatste aanpassing
 
doe maar fijn je kisten aan als je dat graag wilt hoor...is iedereen blij :P
heb het woord reljoden gestolen van WhiteJunkie :P
Kende het ook nog niet
pff, raar is dat toch altijd weer he
dat je gewoon ruzie krijgt tussen de mensen die de kisten niet kunnen waarderen/mooi vinden, en die ze wel mooi vinden.

ik snap dat echt niet, wat maakt dat nou toch helemaal uit :S :(
ze willen van de nazi s af .. ze willen van de rellen af .. en ook is het veiliger .. shit die kisteh doe pijn als iemand als een gek loopt te hakken .. ik kan het weten :(
 
WHEHEHEHEHEHEHEHEHEHEHEHEHEHEHEHEHEHEHEHEHEHEHEHE Beukmanz topic ruleert de partyflokscene. Wat een paar kisten al niet te weeg kan brengen ;p
laatste aanpassing
 
vind 'em ook nog steeds goed!!

Harry moet een profielpic regelen, olé olé!!!!!
KaLiMaNnEtJe --> Jij snapt het. Ze willen gewoon een sfeer zonder rellen, dus beter.
Plus ze doen nu hetzelfde als wat ze vroeger met voetbal shirts hebben gedaan.
laatste aanpassing
 
zeg, ik heb in de afgelopen 2 jaren dus in 2001 en 2002 nog geen 1 rel meegemaakt, het enige feest waar ik niet was raving nightmare deze zomer, waren er rellen buiten die uitgelokt waren binnen door nec hooligans.

Dus al die verhalen van rellen etc bullshit. Ze zoeken gewoon een argument om hun mening te versterken.
2Nosfera7U

Voetbalshirts is provocerend. Kisten niet. Dus dat ze voetbalshirts verbieden kan ik begrijpen, maar kisten niet. En ik ga elk weekend naar Hardcorefeesten en ik zie nooit een rel. Wel een vechtpartijtje maar die zijn er ook op Trancefeesten.
op Rebound waren er wel rellen, beide keren zelfs :(
Wel cool de regeling, het is een Jubileum jaar voor Thunderdome, en groot gelijk, gewoon iedereen in zun aus en maxjes en lekker ouwerwets feesten daaro.......
2 Speedhard ---> Denk ook dat het ID&T meer gaat om de Neo look. Kisten is idd niet provocerend.
Maar de combinatie van kisten met Lonsdale, Fred Perry , Sherman ,Bretels, witte veters is wel provocerend.
 
2 Nosfera7u: D'r zijn ook zoveel feesten waar je met lonsdale, kisten EN witte veters binnenkomt he!

Slaat weer nergens op wat je zegt!
PFFFFFFFF
laatste aanpassing
Dood aan lonsDale, Fred Perry, geruite blousjes met soms die ACHTERLIJKE stropdas, witte veters en schotse rokjes..........opbokken
 
2 Bertuz--> weet je wel wat voor reacties dit oproept?? (heb hetzelfde ooit geroepen maar misschien is dit wél de juiste Topic om het te roepen, hehe)

M.a.w. -->
Ach ja, heb ik schijt aan........ik weet toch wel dat ik gelijk heb ghehehehe.....
 
Speedjuh 22 september 2002 11:27
zeg, ik heb in de afgelopen 2 jaren dus in 2001 en 2002 nog geen 1 rel meegemaakt, het enige feest waar ik niet was raving nightmare deze zomer, waren er rellen buiten die uitgelokt waren binnen door nec hooligans.


Het is NEC :p
laatste aanpassing
Bertuz...> neej jij plaats slimme opmerkingen!
Laat gewoon lekker iedereen in ze waarde, hoe die erbij wil lopen... Waar is het recht van meningsuiting dan gebleven als ze nu echt gaan voorschrijven hoe we erbij moeten lopen? Hoe krijg je een massaprodukt? Door met ze allen weer allemaal een aus aan te doen met maxies eronder?

Nah nee... lijkt me niet!
Hoe krijg je een massaprodukt?
Lonsdale is geen massaprodukt ?
 
>>>>>>Iedereen die normaal op kisten komt en in Londsdale verschijnt: wees nou maar blij dat het niet mag, stonden al hele groepen klaar om er wat tegen te doen. to Prhyme >>>Haha!!! Groot praat heb jij zeg!!!! Gatverdamme :kots:!!! Jij bent vast ook zo 1 die de kleinere gastjes pakt van 16,17 jaar!! Voeg nou dan ook eens een keer daad bij je grote bek!!! Altijd maar dat gedreig maar echt rellen heb ik nog nooit meegemaakt!!Laat iedereen toch zijn zoals ie is!! En loop een ander niet zo af te zeiken om zijn/haar kleding!!
2 HURRICANE..> Ik zeg.. "de organisatie ziet het liefst iedereen in ze aus en maxies eronder, ja dat vind ik massaproduktie dan..."

en om nou gelijk weer lonsdale erbij te halen vind ik erg triest! Altijd dat gemekker over dat merk... pffffffff trieste figuren!
En inderdaad.. "er stonden al hele groepen... "

nah laat maar komen dan, dat gezeik ook altijd.. zucht! één groep uit omg. a'dam... tjesus... trieste figuren...
Lindatjuh, je begint toch ook over een merk: de Aus en Maxies en dat het als massaprodukt wordt gecreëerd ?! Dat is dan even triest wanneer ik 'weer' over Lonsdale begin. Dat is mijn redenatie van een massaprodukt... ;)
 
Ik begin zo langzamerhand steeds minder zin te krijgen in Thunderdome!!!!

Dat mensen zoveel verschillende meningen hebben, zeg...boy oh boy!!! Het is een feestje van acht uurtjes en is zó voorbij. Dat gedoe dat het 10 jaar bestaat wordt veel te veel overtrokken; het is gewoon een avondje uit en daarmee klaar.
Dat we ons nog zo druk maken om kledingvoorschriften verbaast me...
2 HURRICANE..> Ten eerste gaf ik een mening op Bertuz omdat hij met ze "dood aan lonsdale etc.." komt.

Ten tweede zeg ik dan dat ik gewoon vind dat iedereen lekker moet aantrekken wat ie aan wilt doen, en inderdaad, dan vind ik (eigen mening)dat als we met ze allen in een aus gaan lopen dat we wéér als een massaprodukt worden gezien...
(wat 10 jaar geleden dus ook in de media werd gezet...)

dan begin jij ineens over het merk lonsdale.. dat dat ook een massaprodukt is...
Dat staat dus totaal niet in verbinding met MIJN MENING! die ik hier gewoon effe wil geven...

Maar dan gaan we wéér die eindeloze discussie aan over lonsdale en daar heb ik geeneens zin in. Da vind ik een iets te niet-boeiende discussie.
maar goed, het onderwerp ging over kisten en zie... het gaat gewoon weer over iets anders.

en om mijn antwoord te geven op kisten.. ik trek me martens aan.. ZO!
Go Lindatjuh (Y)
 
Ghehehehe wel lachen dit...:):)








En ik ga zelf niet eens!!!!!!!:(
 
HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA,

maar euh wel of geen kisten boeit me dus absoluut niet.
Beukmanz is jammergenoeg niet van de partij op thunderdome, beetje jammer.
Missonrust, je hebt een PB. Nou, zal in het vervolg geen informatie meer geven. Wordt klaarblijkelijk niet op prijs gesteld, terwijl het de mensen in principe alleen maar helpt.

Maar goed, als jij denkt dat ik het moet hebben van alleen een grote bek, dan heb je het goed mis. En dat is het enige wat ik erover zeg.. zoek het verder maar lekker uit in je leventje. :S