Partyflock

Forumonderwerp · 17869
Betreft: evenement: Thunderdome, zaterdag 12 oktober 2002 om 22:00

Artiest {SHOWLIST artist 6357, 24972}
Waarschuw beheerder
Voor alle kistdragers onder ons die naar Thunderdome heen gaan....laat die dingen maar thuis want de entree word je geweigerd als je ze aan hebt!!!
Dresscode is dus gympen aan!!!\

Bron:Irfan van Ewijk @ Thunderdome
Waarschuw beheerder
dat doen ze echt niet hoor..
zieke lui..
mop doet gwoon der kiste aan of ur rangers..
scheit aan hun
Wat is er zo ziek aan? Kom eens met argumenten in plaats van dat gescheld.. :-S Ik vind het prima dat ID&T dit doet. En als je beweert Hardcore te zijn en te doen dan heb je het er ook wel voor over om eens die kisten thuis te laten en op Maxies te feesten.

Waarschuw beheerder
tuurlijk mag je wel kisten aan....en t gaat om t plaatje natuurlijk ja....wat dom zeg die mensen die nu gaan zitten JEEEEEEEJ
wat n ONZIN
Waarschuw beheerder
No white lashes in your boots kom je zo binnne, misschine dat je met perry wel binne komt...:D
Waarschuw beheerder
Shit, dus ze bannen dyslectici niet???

Je maakt me blij met een dooie kip MoNoNoM, ik weet dat je een gegeven paard niet in de bek mag schijten maar toch.
Waarschuw beheerder
Ehhh nou vooruit dan... misschien dikke mensen wel:p! Ben je vet?! Hoop et niet:)...
Moet je anders maar even aan beukmanz vragen...:D
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Oh kijk eens aan dat lijkt er al meer op.
Waarschuw beheerder
Heb et toch ook ff voor je nagevraagd, aangexien et d'r xoveel xijn (dyslectici) gaan ze die toch ook banne...:D
Aap, noot, Mies... ben jij misschien (vooralsnog) dyslectisch?!
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
wou ik net een me kisten appels en sinasappels meenemen voor de vitamientjes....mag dat ook weer niet :P
Waarschuw beheerder
donateur
hehe, ik vind dit echt zo cool :D

Ben heel blij met ID-T

Weg met al die kut kisten

Kisten zorgt er alleen maar voor dat iedereen lomp op en neer staat te stampen (omdat ze te lui/dronken zijn om te hakkuh:))

En ja, dit is een ouwe thunderdome. Iedereen uit ze dak in ze australian/cavello en lekker op je nikes :D

Afgelopen weekend in duitsland ook iedereen op nikes, en tering, wat zorgt dat voor een beter feest

Het zijn gewoon de feiten

Simpel

Punt-Uit

En zak je door je enkels als je kisten heb, dan moet je misschien is wat meer sporten om te zorgen dat je een gezond lichaam krijgt
Waarschuw beheerder
donateur
En ehh, het is heel erg makkelijk te controleren hoor. Hoef je geen broekspijp voor omhoog te doen, kisten zie je toch wel heel erg duidelijk aan de neus.
Waarschuw beheerder
donateur
2 Wrede Rick: die heb je zeker van Acda en de Munnik gejat

Waarschuw beheerder
ID&T heeft nu de kans om een heel duidelijk en serieus signaal uit te doen laten gaan door iedereen ook daadwerkelijk toegang te weigeren die kisten,Lonsdale, Fred Perry, Sherman of andere geruite overhemden in combi met bretels dragen........

Ik zou het wel flex vinden als ze het doen, het getuigt iig van daadkracht en het aansnijden van een leuke discussie erna.......
Waarschuw beheerder
Uh waarop willen ze dat doen??? Vroeger had je een kaartje en daar stonden de regels op wat wel en wat niet mocht. Nu krijg je een ticketboxkaartje met het logo van id-t erop en verder nix. Ik vraag me dus ook af in hoeverre ze het kunnen doen. Er staat niet op m'n kaartje dat het niet mag en op internet kom ik nooit.

En lekker belangrijk wat iedereen aan heeft.
Waarschuw beheerder
Voor iedereen die trouwens doet alsof dit iets nieuws is... in 2000 gaf A&A Events al een feest in de Fun (BZRK the Party heette dat), waar kisten ook verboden waren, evenals Lonsdale en Fred Perry... In Duitsland zijn kisten ook soms verboden, en bij de Locomotion kwam je er met Lonsdale al niet in.

Waarschuw beheerder
Dat is niet helemaal waar gold!! geruite blousjes waren toen verboden!!! Verder kon je gewoon naar binnen lopen met kisten enz!!

Waarschuw beheerder
niks van gemerkt op bzrk nee :S

Waarschuw beheerder
nou ik kom gewoon op me maxies, in me spijkerbroek en Aussie!

Weet ik zeker dat ik binnen kom en dat ik een geweldige avond/nacht ga hebben!

En of het nu waar is over dat verhaal met die
kisten op TD?

Kom gewoon op je kisten als je denkt dat het wel
mag, merk je het vanzelf wel.

C U @ TD

Waarschuw beheerder
donateur
Waarom zou je niet kunnen hakken op kisten? Soldaten rennen er toch ook mijlenver mee?

Waarschuw beheerder
vraagie he, Waar komt deze info vandaan?
Kbedoel ehh, what the f*ck!
Ik kom zeker nie met mn nette schoentjes aanzetten
Waarschuw beheerder
ben jij misschien (vooralsnog) dyslectisch?!

Sorry, ik kom maar steeds niet tot het einde van die zin.
Waarschuw beheerder
donateur
Waar deze info vandaan komt, dat staat der toch

IRFAN

Je weet wel, irfan, 1 van de oprichters van ID-T
Waarschuw beheerder
Idd, ik heb het mailtje ook gehad alleen vraag ik mezelf af.

Hoe gaat id-t de mensen hierover bereiken die niet aangesloten zijn op hun mailing list?

Ik bedoel, als je dus niet in die mailinglist zit dan weet je in principe van nix en sta je daar lekker buiten als het feest gegeven word. Want verder kan ik er nog geen info over vinden.
Waarschuw beheerder
Mja ik ging tog al op me nike's en aussie jasje, maar ook alleen om dat het het "10-jarig bestaan" is....

Op andere feesten slaat het nergens op...
Waarschuw beheerder
ik weet dat ik ook best op andere schoenen zou kenne gaan
moet ik die wel eerst gaan kopen van t geld dat ikniet heb
en ik was helemaal blij met m'n nieuwe kleren die ik speciaal voor thunderdome heb gekocht
en waar ik dus echt alleen me kisten onder wil

als het echt niet anders is wil ik best andere schoenen gaan regelen maar echt makkelijk is t niet
Waarschuw beheerder
btwik had me eerste thunderdome feessie (98)ook me kisten aan
waarom is dat niet al vanaf toen verboden als ze het zo erg zouden vinden
ik geloof dan ook vrij weinig van het bericht
zolang je er voor hun standaard normale kleding boven aantrekt zal er gene probleem van gemaakt worden denk ik

Waarschuw beheerder
Misschien een stomme vraag maar sinds wanneer zijn je schoenen belangrijker dan het feest zelf?

Wat een ge-eikel zeg...

Waarschuw beheerder
nou omdat naar mijn mening kleding heel veel zegt over een persoon dus fuck de kisten!!
Waarschuw beheerder
2 Psychosis
zoals ik al zei ik ga zowiezo wel naar t feest
maar vind t gewoon fijn om de schoenen aan te trekken waar ik altijd op loop
ipv nieuwe schoenen te moeten kopen en de hele nacht met pijn in me voeten en benen rond te moeten lopen
dat is geen ge-eikel
dat is gewoon hopen op een enigzins normale dress-code
Waarschuw beheerder
Wat een schijtzooi geen kisten, jezus hey moek nieuwe schoenen kopen voor thunderdome beetje krom!!

2 damien ennuh ik heb zwakke enkels ja, en daar kan ik met sporten niks aan doen jah, keb er zelfs zolen voor dus das bullshit wat je zegt, ik heb voor me lol 1,5 jaar bij ut zhuis er mee gelopen.
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
vorig jaar zeiden ze dat ook,

en FET veel mensen met Kisten en Zooi naar binnen
Waarschuw beheerder
ik ga me dr ook niet meer druk om maken
ik kom gwoon FET naar binnen om t in Bazzzer z'n woorden te zeggen

Waarschuw beheerder
moei doen
Waarschuw beheerder
Kan me bijna niet voorstellen dat sommigen alleen maar kisten hebben thuis :-S. Trouwens, een organisatie heeft ALTIJD recht om iemand te wijgeren, dat staat altijd aangegeven als: "Management holds the right to refuse admission".
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Nah dan ken je het je toch nie voorstellen, ik loop ook aleen maar op me kisten/rangers, omdat IK dat gewoon mooi vind. En op me werk loop ik ook gewoon op me kisten, tussen de mensen in de nette pakken...

En tuurlijk heb een organisatie dat recht, maar daarom slaat het nog wel nergens op.

Maar goed ik ga tog es op me nikes voor de verandering...

En jongens ga a.u.b. nie zitte zeike over die kledingregels, denk nou na joh...hoevaak hebben ze het wel nie geroepe?! je komt tog wel binnen...
Waarschuw beheerder
donateur
check gabber.nl, daar staat t ook
Waarschuw beheerder
donateur
2 Damien ---> Idd Aussies , Cavello's & Maxies !!!
Lekker ouwe stijl !!! Weg met die Neo-Look-A-Likes, laat Hardcore weer GABBER worden.
Waarschuw beheerder
Als het nergens op slaat zouden ze het ook niet doen, er is altijd een reden voor. Ze gaan heus niet denken "Hoe kunnen we eens mensen pesten."
Waarschuw beheerder
donateur
*toch wel beetje blij met id€t :D*

nou hopen tot ze woord houden en niet zo als de vorige thunderdome!!!!

gewoon keihard weigeren!!!!!!!!!

welke organisatie volgt met dit voorbeeld?
Waarschuw beheerder
donateur
Er zijn zowieso al wat kleinere organisatie''s die ze hierom al weigeren.

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Lekker topic weer zeg!! Vroeger had je nike's, australian en cavello. Tegenwoordig kisten, lonsdale, fred perry en ben sherman. En aangezien je de 1992 - 1997 (Randstadhal) en de 1997 - 2002 (Hollandhal) hebt vind ik dat ze allebei de klederdrachten binnen moeten laten. Maarja, wie ben ik? Slechts een onbekend dj'tje;).

Waarschuw beheerder
ja inderdaad,
laat iedereen toch aandoen wat ie zelf wil,
altijd dat eeuwige gezeik over dat mag en dat mag niet,
AAAAAHHHHHHHHHH!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Waarschuw beheerder
Eigenlijk allemaal een beetje eigenschuld, kisten lonsdale allemaal kleding(niets mis mee) maar de manier waarop er over deze kleding gedacht word hebben veel mensen die het dragen zelf veroorzaakt:frusty:!!!:)

Waarschuw beheerder
nou dat zijn er maar een paar geweest,
iedereen die ik ken en waar ik mee omga.
zijn gewoon relaxte feestvierende gabbers en meer niet!

Waarschuw beheerder
Mensen we komen gvd tog om te stampen als een malle, en wat hebben we daar minimaal voor nodig..? Ouwe vertrouwde air mexxies natuurlijk!!

Op die kisten kun je nix meer dan een btje lomp staan en hangen!!!

Kvind ut goede set van ID&T

Waarschuw beheerder
Apart, dat die mensen die maar 1 paar schoenen kunnen betalen, wel geld hebben voor het feest en de bijbehorende snacks ;-)

Kisten vind ik geen probleem als je er een normaal t-shirt boven draagt of als je in het leger zit..
Iedereen weet dat kisten een nieuwe modegril zijn onder de broekies die hardcore hebben ontdekt.
Bovendien weet ook iedereen dat deze schoenen door een bepaalde wanna-be generatie wordt gedragen om een zogenaamde boodschap uit te dragen..

om die groep te vermijden kan je geen uitzondering maken en moet je bepaalde kleding gewoon verbieden.
Net als dat je er op de meeste feesten niet in komt met een voetbalshirt.
Niet iedereen met zo'n shirt is dan ook een hooligan..maar aan de buitenkant kun je moeilijk zien wat er van binnen speelt.
Vandaar dat een organisatie dan maar een algeheel verbod doet.

Wie dit niet kan of wil begrijpen is sowieso niet gabberwaardig.
Hardcore zit in je hart; niet aan je lijf.
Waarschuw beheerder
Ik draag mijn kisten puur en alleen om het feit dat ik dan geen pijnlijke voeten/knieeen heb na het feest zelf.

Ik draag op feesten dan ook bijna nooit (meer) lonsdale oid.

Dus er hoeft niet meteen gedacht te worden dat het puur en alleen is omdat ik dan niet stoer ben ofzo maar het is voor mijn lichaam gewoon beter als ik op kisten loop.
Waarschuw beheerder
Gabbers?:( wat zijn dat?!

Snap nie xo dat iedreen zo geintimideerd is door lons of een vijge krans op je borst, what ever...:p

Can you suddenly climb walls or become bionic?! Neeeeeee...:D
Ken je ineens verder spuge? Neeeeeee...
Kan mij nou schelen wat op je borst staat don't give a fuck:D als je wil relle wil je relle of ik nou in fucking Oilily, Lons, No fear, of HillNiger loop...:p
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
whoehaaaa, ik heb alleen nog maar puma's... ff snel wat nikes op de kop tikken! :P
Waarschuw beheerder
gabbers: volgens het woordenboek (heb het helaas niet bij de hand)
maar staat er iets wat neerkomt op "vriend(en)".

net als australian en cavello geeft lonsdale en fred perry nu een soort saamhorigheids gevoel.

dat er een paar mensen tussenlopen die van die rechtse idee-en hebben, en hierdoor dat merk (en de gabbers) een slecht imago geven, kan niemand helpen.

nou ja, dan alleen de roddel dat lonsdale en fred perry nazi-merken zijn, en dat gabbers goede mensen zijn, en er maar een paar "rotte appels (niet persoonlijk bedoeld, voor de mensen die zich aangesproken voelen)" tussen zitten

Waarschuw beheerder
Mono
Als je dan toch een misplaatst grapje maakt..spel het dan ff goed. Nigger, is met 2 g's

Ow en voor Luni..verschil is dat australian nooit werd geassocieerd met rechts extremisme.
laatste aanpassing