Partyflock

Onderwerp is gesloten!

Dit gebeurt meestal omdat een of meerdere personen het beleid hebben overtreden.
Het kan natuurlijk ook zijn dat er al een actieve discussie over hetzelfde onderwerp was.
Dit soort situaties zijn te voorkomen door op de hoogte te blijven van het beleid.

Waarschuw beheerder
Yeaaaaaah AMSTERDAM

X
X
X

!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Waarschuw beheerder
Nha Noisekick komt uit Leeuwarden en dat is de maker van t nummer Holland is godverdomme t hardste en dat nummer (het origineel dan) is echt wel 1 van de hardste nummers die ik ooit gehoord heb...

Noisekick rulez!!!!!!!

Waarschuw beheerder
hehe amsterdam aka damsco 4 life! :-D

Waarschuw beheerder
Je bent zeker nooit in ROTTERDAM geweest?
Serieus, veel mooier centrum.
Of hou je niet van modern?

en kom nou svp met een serieus antwoord...
Waarschuw beheerder
JAAAH< Respect the city of LWD, heheh

maareh, kwist helemaal niet dat ie uit LWD komt joh!
Waarschuw beheerder
Rotterdam MOOI?! Nou sorry hoor. Maar ik vind Rotterdam de lelijkste stad van Nederland.
Waarschuw beheerder
tja Rotterdam kan ik ook niet echt mooi noemen hoor
Waarschuw beheerder
donateur
Wauw, ik ga echt snel dood, heeft die farao toch nog gelijk

a'dam is grappig, maar mooi, neee

Geef mij maar sydney of melbourne

Waarschuw beheerder
Sorry, ik vind het centrum van Rdam gewoon mooier.
Adam is wel gezellig, maar minder mooi.

Willemsburg is ook een leuke stad.

Waarschuw beheerder
Diablo; je vindt het zeker erg stoer om zo tegen ROTTERDAM te zijn?

Vond ik ook hoor; 10 jaar geleden...
slaat diablo op mij? neh rotterdam is gewoon voor mij in principiele gedachtes al zowiezo kut ik kom der niet ik wil der niet komme en sja wat nog meer t hep gewoon niks gezelligs
Waarschuw beheerder
KATWIJK IS DE HARDSTE !!!! ULTRA UNDERGROUND !!!
(KERK underground dan hehehe)

Waarschuw beheerder
Oh shit, is dit weer zo'n "vriendelijke" topic :(

:Z:Z:Z:Z:Z:Z:Z
Waarschuw beheerder
donateur
Deventerror Hooligans hehe :P
Waarschuw beheerder
alle steden hebben iets grappigs
ik heb geen voorkeur binnen nederland..
ziet er allemaal soortgelijk uit
daar ben ik t niet mee eens ga maar eens naar haarlem ofzow das ook zon stad die totaal niks heeft zo zijn der dus wel meer van dat soort steden maja om van amsterdam te houden moet je geloof ik een amsterdammer zijn anders begrijp je onz niet

Waarschuw beheerder
Ik ben 200% Rotterdammer; maar los daarvan vind ik A'dam best gezellig. Alleen niet MOOI.
Ik hou gewoon meer van moderne shit denk ik.
Waarschuw beheerder
donateur
amsterdam is een heerlijke stad om lekker verkankerd op zondag door heen te lopen en lekker met de metro met je verkankerde kop

altijd wat te doen
Waarschuw beheerder
HE AMSTERDAM, ZE ZEGGEN DAT JE BENT VERANDERD, HEEJ AMSTERDAM JE KAN GEEN GOED MEER DOEN!!!
MAAR WIE DAT ZEGT DIE IS GEEN AMSTERDAMMER, WANT AMSTERDAM JE BENT NOG NET ALS TOEEEHOEEN!!!
AMSTERDAM AMSTERDAM AMSTERDAM AMSTERDAM!!
greetz djWesZ
8 maart dam dan gaan ff lol belefe ik neem me camara mee en pleut alles op inet whahahah komt allen 8 maart item in amsterdam chosenfews birtdayparty

Waarschuw beheerder
donateur
ROTTERDAM RUUULEEZZZ BOVEN ALLES!!!!!!

maar amsterdam is ook wel leuk :P

en weet je welke stad nou ECHT sux??
MAASTRICHT -> BLEEEEGH kutcity
Waarschuw beheerder
donateur
aMsTeRdUiVeL 1 maart 2002 18:50
8 maart dam dan gaan ff lol belefe ik neem me camara mee en pleut alles op inet whahahah komt allen 8 maart item in amsterdam chosenfews birtdayparty
----

Jep word vette party

Word ook wel is tijd dat ik jou zie

Waarschuw beheerder
donateur
ik vind rotterdam ook niet mooi. en echt gezellig is het er ook niet.. hou meer van 'oud' dus hou ik meer van amsterdam. helaas is R'dam voor mij dichterbij.. ik woon in gouda

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Ik woon ook vlakbij Rdam, maar zit zowat elk weekend in adam. Zegt genoeg denk :).

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
En als ik naar adam ga, kom ik ook altijd door gouda dan btw :).

Waarschuw beheerder
donateur
hey amstermannetje, wat ben je nou voor ventje joh...net aangemeld en gelijk met zo'n topic aankomen. Weet je hoe ik hier nou over denk. Dat het altijd van die "stoere internethoolies" zijn die dit soort dingen roepen. Lekker belangrijk welke stad je 't hardst vind en welke je het meest haat.

Als ik jou tegenkom roep jij dit niet. Dan drink jij een biertje met me en staan we samen te stampen, op zekers, dus vanwaar de moeite???

Om dit soort taferelen staan Amsterdammers hier in Rotterdam dus bekend. Beetje jammer van je...zeker gezien je leeftijd...
Waarschuw beheerder
Amsterdam is zeker... het beste!!
Waarschuw beheerder
Amsterdam zo gezellig, vooral in de zomer, ik mis het :(
Waarschuw beheerder
donateur
amsterdam...waar lech dat dan???!! :-)
Waarschuw beheerder
amsterdam rulezzzzzzzzzzz.....
vanavond hard house feest vlakbij de Amsterdam ArenA
Waarschuw beheerder
maar waak creamfields zegt is ook zo hou een keer op over dat Amsterdam Rotterdam gezeik..
Alleen rotterdammerzzzzzz zijn zelf 10x zo erg met hun haat naar Amsterdammers toe.Niet allemaal maar een heleboel wel duss........

Waarschuw beheerder
donateur
Goh...wat denken we allemaal???

Even de sfeer bij PF verbeteren???
Leuk op een meeting, met z'n allen 't hardst roepen welke stad beter, gekker, harder is...

Iedere stad heeft z'n eigen charmes en niet iedereen kent die. Je kan ook geen oordeel vellen als gevolg van 1 of 2 ervaringen in een stad...
Waarschuw beheerder
kijk elke stad heeft wat, en rotterdam heeft gewoon alles..
Waarschuw beheerder
Ik sluit me helemaal aan bij de Creamfields Crew!! Over een topic als deze wordt je het toch nooit eens en zorg alleen maar voor ruzie. Kappuh dus en ga lekker feesten :D

Waarschuw beheerder
mjah ik vermaak me ook altijd wel in amsterdam hoor :)

maar of het nou de mooiste stad is da weet ik niej magoed zo heb ieder wel ze eigen city :)

(K)
Waarschuw beheerder
amsterdam..mooi om af en toe heen te gaan voor fun
er wonen lijkt me dus niks
Waarschuw beheerder
\o/ Amsterdam \o/

Waarschuw beheerder
donateur
laten we 't dan zo doen:

Amsterdam heeft 't.

Rotterdam heeft 't niet nodig.

En in Eindhoven weten ze niet waar we 't over hebben.

:D Ok, die laatste was een geintje...
Waarschuw beheerder
Hij zal eerder met mijn een biertje sappen :D
Spreek je zondag wel, mzzlss..
ja :D ennuh waarom creert dit na weer ruzie je ken oowk gewoon niet reagere en zowel ik kom tog niet in rotterdam dus van knokke ofzow zal der wel niks komme en nogmaals as ik een internethooli was zouk je comp wel hacke ofzow maar dat ben ik niet en ik hep er de balle verstand van ik ben meer een persoon van i r l

Waarschuw beheerder
donateur
Je kan je ook gewoon normaal gedragen...maar blijkbaar is dat voor jou teveel gevraagd.

Je vraagt ons waarom dit ruzie kan veroorzaken???

Als dat nog aan je uitgelegd moet worden heb jij zeker de eerste 20 jaar van je leven als kluizenaar doorgebracht?

PS. jij komt toch niet in Rotterdam? Dus 't wordt ook niet knokke? Ik ga binnenkort naar Amsterdam. Als ik jou daar tegenkom, wordt 't dan knokken? Alsjeblieft zeg, reply is wat zinnige woorden...
ik ga niet eens meer op jouw reagere mannetje hier komt ruzie nou van van dit slappe geouwehoer dus doe me een plezier en reageer niet meer op dingen van mij

Waarschuw beheerder
donateur
Ik zie 't liever zo:

ik doe mezelf een plezier en reageer niet meer op jou.

Waarschuw beheerder
donateur
;)
Waarschuw beheerder
leipe stad !!!! zou nergens anders willen wonen !
Waarschuw beheerder
donateur
sorry, als ras hagenees moet ik toch zeggen dat amsterdam kut is. (niet per se de bewoners).

dus....

Waarschuw beheerder
wout ik ben het helemaal met je eens ik hou van den haag ja toch.....
Waarschuw beheerder
haagse hopjes...
Amsterdam is de stad, rotterdam mag nu plat! :D
joke, anders krijg ik weer gezeik.

Waarschuw beheerder
donateur
OH OH DEN HAAG MOOIE ACHTAH DE DUINEN SCHILDERSWIJK LANGE POTEH EN UT PLEIN
OH OH DEN HAAG IK ZOU MET NIEMAND WILLEN RUILEN METEEN GAAN HUILEN ALS IK GEEN HAGENEES ZOU ZIJN
(had geen zin om ut hele leidje te typen)

maah de haag is DE stad!! ckers weten
den haag? whoehwhahahahahahahhhahahahahahhahahahahah
hahahahahahahahahahahahahahhahahahahhahaha
hahahahahahaahhahahahahahahahaahahahahahah
aahahahhahahahahahahahahahahhahahahahaahah
ahahahahahahahahahahahaahhahahahahahahahaha

Waarschuw beheerder
Rotterdam heeft duidelijk meer te bieden.

amsterdam leeft op toeristen en heel noord holland die zich amsterdammer noemt.
heel hilversum en omstreken woont in de jordaan.

echte amsterdammers houden zich niet bezig met deze onzin.
alleen mensen die bij een stad willen horen en er niet in wonen doen mee aan deze onzin.
Waarschuw beheerder
Het is wel weer duidelijk waarom ze A'dam de HOMO-stad van Nederland noemen...

Heej duivel, ben je er al uit wie je nieuwe homo-moeder wordt?...
Waarschuw beheerder
Ik heb een mening en das de mooiste stad Alkmaar. Verder boeit het mij echt niet of je hoolie bent of niet. Geloof er toch geen kloot van. Zelf ben ik supporter van AZ en vermaak me zeer bij uitwedstrijden. Lekker biertje doen in een andere stad, en daarna gezellig voetbal kijke. Problemen hebben we bijna nooit daar gaat et ook niet om. Verbaas me over de mensen die het stoer vinden...

mAZzl
Waarschuw beheerder
true true...al geef ik niets om voetbal...ik begrijp wat u bedoelt...is Alkmaar trouwes een rielekste stad om te stappen? Bennik nog nooit geweest als achtergestelde tukker :S...
Waarschuw beheerder
Neh, geen feesten wel erug gezellig. Maar het blijft een topstadje!!!

Waarschuw beheerder
donateur
2amsterduivel...
neej om de haag ken je lachen maar om die kankahjoduhstad alleen maar huilen.. te zielig voor woorden..
Waarschuw beheerder
Wat een onzin zeg. Elke stad heeft zijn goede en slechte kanten. Den Haag zal ook wel een paar goede kanten hebben, maar ken er geen een noemen, maar dat ligt aan mij.
Waarschuw beheerder
sssssssst stil maar , t komt allemaal wel goed met je
Waarschuw beheerder
was dus duidelijk voor tonym ( sjors jij mag doorlullen tot mijn oren bloeden :D)

Waarschuw beheerder
donateur
tja goede kanten???? alleen maar
den haag regeert nederland.!!!
kom een keertje kijken met feesten
concept.????

Waarschuw beheerder
MARKELO HOELIGENS! Zis is 4 aal my homies in de hoed: MARKELO NEVER DIES, MARKELO IN YOUR HEART, MARKELO IN YOUR SOUL, MARKELOËR TILL YOU DIE!

(wat een acterlijk topic dit!:s)
Waarschuw beheerder
neem dan daverend HENGELO...

zoals een groot talent ooit citeerde:

het ene stoplicht springt op rood, het andere op groen...in Hengelo is altijd wat te doen

(iets verdraaid maar de inhoud klopt wel)

Waarschuw beheerder
Nah AmStErDaMdUiVel, we komen volgend jaar wel ff dat arenaatje van je verbouwen dan he
kom m maar ff verbouwe dan pannekoek van mij mag je en nog wat met je gezeik dat ik wel ff niet uit amsterdam zou zijn en me niet met deze shit bezig zou houe heel toevallig woon ik int centrum en ik ben der gebore en getoge dus ff smoel

Waarschuw beheerder
waarom nou weer gelijk zo agressief echt weer dat het bloed van die a'dammers he en dan zeggen ze wat over hagenezen. Ik zeg eerlijk a'dam ken je wel stoer stappe maar die stad is me daar toch lelijk, allemaal drugsjunks. En dan die kokojano vereninging ÄJAX, tjonge jonge niet normaal allemaal hoeren ook nog als ze nou nog lekker waren maar het zijn allemaal van die wijven met een duster tussen dr benen ken je beter naar de geleen gaan daar zien ze er nog goed uit jatoch

Waarschuw beheerder
Maar ik moet je nageven dat Hazes de Man is
Waarschuw beheerder
Dit slaat dus echt weer eens op feyenoord-ajax He'
net zo als in al die gabber jaren nou ja wat maakt het ook uit NEDERLAND is gewoon een mooi land klaar uit !!!!8) 8) 8) 8) 8) 8) 8) 8)
Waarschuw beheerder
daar gaat het juist om
je kan wel trots zijn op je iegen stad en je iegen afkomst en zo
maar dat zou niet gelijk moeten betekenen dat al t andere niet goed is.

ik denk dat iedere stad wel mooie en lelijke kanten heeft en dat dus ook iedereen wel trots kan zijn op waar die woont.

Amsterdam is binnen nederland in ieder geval de bekenste en daarom ook wel de meest besproken stad.

maarja schoonheid zit in vanalles en das ook weer voor iedereeen anders.

over smaak valt niet te twisten.

Waarschuw beheerder
ik ben nog steeds blij dat ik in Utreg woon...

Waarschuw beheerder
jah....zekers.....rotturdam aan de m8...
ik geil gwoon op die stad ;)
heheh verders niets te melden *grin*
hehehe....

Waarschuw beheerder
behalve dat ADAMMERS altijd irritant zijn
op feesten !

nah en das mijn mening gwoon....ergens anders
heb je nooit last van lui....maar daar is het
wel erg extreem hoor...*zie rebounds*
maar genoeg daarover...dadelijk krijgen we
daar ook nog een topic over hehehe :)

peace hoor :)
Waarschuw beheerder
Amsterdam is zeker niet de mooiste stad............wel de vetste!!!!!!!

GREETZ!!
Waarschuw beheerder
donateur
nou de mooiste stad....zekers niet...zijn wel mooiere steduh....en nu bedoel ik de gebouwen enzo

Waarschuw beheerder
donateur
amsterbaggerstad...

Waarschuw beheerder
OH AMSTERDAMMM, WAT BEN JE MOOOOOOIIIII
Waarschuw beheerder
Tjaah wat moe ik hier nu op zegge,
heb wel leuk souveniertje, foto dat we met ze alle tege de arena staan te zeiken :)
Waarschuw beheerder
ej sjaah hardcore feeste kome der tog nie eg meer komende maande, dus van die joden hebben we voorlopig geen last..aangezien onze "helden" alleen in hun hometown hun bek op zulle trekke...
Waarschuw beheerder
sja, Amsterdam
je bent er voor of je bent er tegen
ben je voor Ajax ben je voor Amsterdam, heb je meer feye***rd in je lijer zal je nooit voor Amsterdam kunnen zijn.
het is allemaal zo bepaald.

Amsterdam is historie, wereldberoemd om de grachtengordels.
rotjeknor is de haven, de koopgoot, pim fortuyn.

en ja Amsterdam leeft van toerisme, maar das een blijk dat mensen je intressant vinden.

de discussie over Mokum, rotjeknor, Tjierstradeel of schubbekutteveen zal nooit ophouden.

laten we er nu wel over nokken.
Waarschuw beheerder
Hmmms h4l vnaaaf meschien?? nee dat zeker nie, dat durfe ze nie aan...
Mjah dan heb je nog wel klein kansje dat ze naar moh gaan...hope dat ze die jodevlag meebrenge dan ;)

Sjaah natuurlijk zijn ze nie allemaal slecht, maar met rebound hebben ze het wel beetje verpest door willekeurig iedereen met lonsdale uit te dagen...

Maar ja, see ya @t MoH :)
Waarschuw beheerder
Amsterduivel-> ff een vraag aan jou, zonder je te wille aanvalle of wat dan ook. Maar jij als echte jood moet me nu tog es gaan uitlegge waarom jullie alleen zo'n grote bek in jullie thuis stad hebben....Waar zijn jullie bijv met feeste in tropicana?? ministry?? platte zaal?? zo kan ik nog wel even doorgaan...Hagenezen, Rotterdammers je ziet ze door het hele land...maar jullie daarintegen staan bekent als de grootste mietjes van het land...Ík hoop eg dat jullie je met masters net zo gedragen als met rebound altijd...want dan gaat het natuurlijk enorm uit de hand lopen.

Kijk ik heb ook liever dat de sfeer goed blijft, maar jullie moeten het zonodig verpesten door niet het verschil te kunnen/willen zien..tussen een feestganger en een nazi...beetje jammer maar ja...
Waarschuw beheerder
ik ken die gasten van rebound persoonlijk, dat zijn gewoon een stel fuckers, ze klooien altijd en proberen altijd mensen uit te lokken.
met rebound 31 dec. hebben ze het wel heel erg bont gemaakt, maar ga nou niet lopen verkondigen dat hagenezen en kakkerlakken (feye*****) in Amsterdam een grote bek durven geven want das niet waar.
net als joden in andere steden ook hun bek houden, houden hun ook (verstandig) hun bek.

het is een keer gebeurd dat kakkerlakken iets begonnen te zingen met hellraiser en dat liep niet koosjer af (ME in de sporthallen, voor wie zich dat nog kan herinneren)

dus laten we er nou gewoon lekker mee nokken want we komen er toch niet uit.
en Amsterduivel, ook nokken anders grijp ik je ;-)

Waarschuw beheerder
donateur
hahahaha... idd die joduh zie je nooit ergens op een feest alleen in der eigen stad hebbem ze een grote bek....maar net als vanacht in de mod was der geen eentje te bekenen
Waarschuw beheerder
alleen de joden hebben een grote bek in hun eigen stad ???
man hou toch op, dat is met iedereen zo hoor.
ik heb de laatste 3 jaar niks meer gehoord van andere clubs/steden in Amsterdam met feesten

dus ga nou niet slap ouwehoeren dat alleen wij dat doen
Waarschuw beheerder
Meneer,...aMsTeRdUiVeL waarom laat je je ogen niet zien?

Waarschuw beheerder
donateur
2jef...

om maar een zijstraatje in te gaan...

waarom denk jij dat denhaag nooit zal promoveren..???

pzies omdat je dan 36 risicowedstrijden der bij zal hebben..

en dat willen ze niet daarom worden wij alteid genaait in de na competitie..

en dat is nu al want kijk in de goudengids divisie niemand komt haast van al die clubs naar het zuiderpark en waarom...???

van den haag gaan ze overal naar toe....

en nou wil ik niet heel stoer gaan praten dat den haag de gekste is... dat moet je meemaken en niet over praten....
fcdenhaag northsiderrrr

Waarschuw beheerder
ik heb eigenlijk nog nooit echt een gekke amsterdammer gezien. ze hebben echt allemaal van die clownsgezichten !!
Ja toch nie dan echhhhhh wel
Waarschuw beheerder
Den haag roeleerd zeker!!

tonym-> waar ergens kom je uit denhaag dan?

Waarschuw beheerder
donateur
2wj laakwartier/spoorwijk....ken je dat?

Artiest Jakuza
Waarschuw beheerder
*GAAP*

:Z
Waarschuw beheerder
2 tonym :
ow ik weet ook wel waarom DH niet terug komt naar de ere
ik vind het persoonlijk errug jammer hoor want dan komt er weer echt rellen in NL.

2 salmanakie
en over geen gekke Amsterdammers ??
ach, je zal ze maar wel tegenkomen, dan piep je wel anders.
iedereen heb er mafkezen tussen lopen
Waarschuw beheerder
Ik neem ff 3 mensen en een duiveltje.

1_zh0rz :Elke stad heeft zijn goede en slechte kanten
Deacon sais :Agree.

2_Trancemystery : feyenoord-ajax
Deacon sais :Indeed.

3_Jakuza : *GAAP*
Deacon sais :I'll wake yah when the frequency gets (more) interesting mista-DJ:P

4_aMsTeRdUiVeL : ..........
Yoga sais : Fear is the path to the Dark Side; fear leads to anger. Anger leads to hate. Hate leads to suffering.

-S-
Waarschuw beheerder
Maar Amsterdam is wel vett relaxed.(op een zomersedag)
Nix te klagen.
Maar ik woon dr niet dus wat er dan allemaal bij komt kijken is voor mij onbekend.

-S-
whitejunkie ff he mett feit dat ze iedereen pakke die lonsdale aanheeft ben ik t lang niet altijd mee eens maaruh kom mij nou niet vertelle dat as ik in rotterdam naar een feest ga en met een amsterdams accent begin te lulle niet de tyfus in gerost wordt hou tog op den haag idem dito dus wat dat betreft is het overal het zelfdein de grote stede dan dus ja je ken wel lulle dat jode een grote smoel op feeste hebbe maar die kakkerlakke en die hageneze idem dito dus daar lulle we niet over k?
amsterdammers zie je nergens????????? whahahaha dan moet je ff beter kijke en rotterdammers zie je heeeel weinig op amsterdamse feeste maja..hageneze houe ook wel hun smoel in adam en insgelijks ook maja as der betrapt wordt hier of daar is t knokke sja simpel zo gaat dat tegewordig maar niet lope ouwetyfushoere dat wij nooit ergens te bekenne zijn en de grootste lafaards zijn want dan hep je t tog ff goed mis ouwe

Waarschuw beheerder
donateur
amsterdam is gewoon een commercieele nepstad.!
Waarschuw beheerder
Oooh waarom weet ik dan zeker dat er zeker 250 rotterdammers op rebound waren + zeker 100 hageneze...en geen 1 vieze schijterige kutjood in de statenhal/hardcore4life/tropicana/feeste in limburg, of waar dan ook??

En ik heb het nie persoonlijk over jou, maar dit is mijn mening en dat komt door mijn ervaringen, die joden moeten het gewoon altijd verpesten, laatste rebound hebben je vriendjes 2 zwarte in elkaar gerost omdat ze lonsdale aan hadden, nee das lekkr normaal ofsoow, mannetje...
mannetje? whahha ervaringen me reet jij weet zeker alles jij je hoort dingen das wat anders...h4l geen joduh nee logies as er een ajaxfeest in adam is pannekoek
Waarschuw beheerder
Pffrt wat een excuus, net alsof er altijd jodefeessies zijn op momente dat er grote feeste zijn?? pleur tog op joh

laat je jodevriendjes hun vlag lekker meeneme naar masters...

ik hou er wel over op zeg...je ben tog zelf een jood dus ja je weet dat ik gelijk heb, want het is gewoon een algemeen bekent feit dat jullie nergens komen, iedereen vind dat waar ze ook vandaan komen...

maar ja...

__________________________________end of line...

Waarschuw beheerder
ik zie ook zelden amsterdammers in het uitgaansleven

ja wannabee`s uit noord holland.
Waarschuw beheerder
Ik ben misschien geen ajaxhooligan ofzo
maar ik woon wel in Amsterdam en dr is geen enkele plaats in Nederland waar ik niet feest.

maarja ik vind deze discussie beswel zinloos dus eigenlijk

moeten jullie gewoon jullie pikken gaan wassen
en niet zo zaniken.

feest is feest
en waar je vandaan komt is gewoon niet belangrijk
Waarschuw beheerder
Ja ivan...maar jou reken ik ook nie tot die irri mannetjes...je weet heus wel over wie ik heb heb...

Waarschuw beheerder
maar de junk heb dus wel weer gesproken,want het is gwoon zo....die joden zijn egt irritant....sfeerverkankeraars..weg ermee...natuurlijk niet alle,we gaan niet alles over 1 kam scheren :D
maar toch......tsssss :S

Waarschuw beheerder
Tja ik heb zelf 1 1/2 jaar in Reigersbos gewoond maar vind persoonlijk R`dam mooier om uit te gaan en om dingen te bekijken!

Verder niets tegen a`dam hoor!!! ;-)

Groetjes (K) maddie
Waarschuw beheerder
donateur
Rotterdam, Amsterdam beide hebben ze wel wat.
Maar es is maar i stad die de ultiemste stampplek heb :P
Waarschuw beheerder
Nee amsterjoodje, das algemeen LANDELIJK bekent...
maare, i rest my case...

het is tog nie persoonlijk tege jou...

alleen 1 ding, laat ze a.u.b. eg die vlag meebrenge...want ze vrete um op geloof mij maar...

Waarschuw beheerder
go junkiee.....
Waarschuw beheerder
ik zou het maar niet te hard hopen dat er joden naar MOH komen, grote kans dat het nog is gaat gebeuren dan.
ik dreig niet maar er komt een flinke ploeg ouwe gasten van Ajax richting eihoven om vervolgens naar het stadion te gaan
Waarschuw beheerder
Tjaah...we zulle het allemaal wel zien...
Waarschuw beheerder
donateur
Ieder zijn eigen stad!! waarom moet je feesten verzieken met rellen? Respecteer gewoon de stad waar je bent... en verders gewoon stampuh
Waarschuw beheerder
<----- zo denk ik er over..!

Waarschuw beheerder
amsterdam smerige stinkende jodenstad!!!!!!!

als er al 1 stad mooi is hier in nederland dan is het wel ALKMAAR!!!!

Waarschuw beheerder
Wat is er mis met "joden"?
Nogal puberaal, macho en vooral simplistisch om dat soort worden te gebruiken. Kan deze topic niet gesloten worden? dan kunnen die kids weer buiten gaan spelen.

Ik zelf kom uit Haarlem en ben woonachtig in Amsterdam. Ik bezoek regelmatig zowel Rotterdam als den-haag en zal jullie hierbij even uit jullie stereotypische droom halen; Je feest om te feesten; Huidskleur, religie en afkomst zijn daar niet van toepassing. Iemand met voorordelen over "joden", "kakkerlakken" en "Hagenezen" verlaagd zich tot het zwakste soort nederlander; Iemand die geen lol kan hebben of respect kan opbrengen met en voor mensen die anders zijn dan zichzelf.

In alle 3 genoemde steden worden leuke feesies georganiseerd en als je daar met een goede instelling heen gaat dan zullen ze alle 3 leuk zijn. En dan nog iets: Voetbal is en blijft een spelletje; wtf heeft dat met de uitstraling en bewoners van een stad te maken? Eet wat minder ptjes; misschien dat er dan nog eens wat zinnigs uit die (meestal kale) koppies gaat komen.

Ik zeg vrede.
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
met joden bedoel ik ajaxieden!!!!!! niet joodse gemeenschap

en ik vind dat gewoon een kutstad.
laatste aanpassing door een beheerder

Waarschuw beheerder
Dat je ajaxcieden bedoelt dan snap ik ja.
Dan nog is het een beetje slap om daar het woord "joden" voor te gebruiken.

En hoezo is het zo'n kutstad?
Soms een beetje druk en vies maar niet minder dan rotterdam. Ik moet wel toegeven dan ik Den-Haag qua uiterlijk veel charmanter vind met al z'n boompjes enzo. Maahja. Einde discussie lijkt me.

Cheers.

Waarschuw beheerder
aaaarrggh! leer spellen!

het is AjaCieden zonder X!!

Kijk ik vind de monumentale grachtenpanden van a'dam het mooiste, rotterdam vindt ik een graauwe donkere stad, niet gezellig, Den Haag ken ik niet. Eindhoven is geen doorkomen aan in de auto ( en dan zeggen dat rijden in a'dam erg is :S). Tsja Alkmaar, het hele oude centrum is wel grappig, maar voor de rest vind ik het er niet uitzien

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
O wanneer komen we nu in de ere denhaag ? Ik heb er zo'n zin in :devil:

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
JODEN!!! :D

Amsterdam is gewoon de mooiste stad van NL, daar kan niemand iets aan doen :)

Waarschuw beheerder
Amsterdam !!!!

[img cacheid=00032bab0007867366b711e71a00050966]http://home.planet.nl/~stee8329/skyline/files/skylinelk.jpg[/img]

[img cacheid=00032bb00007868188e4f0261a00050966]http://home.planet.nl/~stee8329/skyline/files/skylinekvz.jpg[/img]

Waar leg tat tan
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
mooooi, zon stad vol wolkennrabbers en industrie...%)

Waarschuw beheerder
Beter dan grachten vol groen links rakkers op bakfietsen.

btw het uitgaansleven in Rotterdam is jullie ver voorbij gestreefd de laatste 5 jaren.

Waarschuw beheerder
whehehehe valt me op dat er over hagenezen geen beledigende bijnamen worden verzonnen...........

hehehehe hoe zou dat nou komen???
Werkzaam bij Puinzooi
Artiest Cup-a-core
Waarschuw beheerder
donateur
Lawkie 2 augustus 2002 14:10
Wat is er mis met "joden"?
Nogal puberaal, macho en vooral simplistisch om dat soort worden te gebruiken. Kan deze topic niet gesloten worden? dan kunnen die kids weer buiten gaan spelen.

Ik zelf kom uit Haarlem en ben woonachtig in Amsterdam. Ik bezoek regelmatig zowel Rotterdam als den-haag en zal jullie hierbij even uit jullie stereotypische droom halen; Je feest om te feesten; Huidskleur, religie en afkomst zijn daar niet van toepassing. Iemand met voorordelen over "joden", "kakkerlakken" en "Hagenezen" verlaagd zich tot het zwakste soort nederlander; Iemand die geen lol kan hebben of respect kan opbrengen met en voor mensen die anders zijn dan zichzelf.

In alle 3 genoemde steden worden leuke feesies georganiseerd en als je daar met een goede instelling heen gaat dan zullen ze alle 3 leuk zijn. En dan nog iets: Voetbal is en blijft een spelletje; wtf heeft dat met de uitstraling en bewoners van een stad te maken? Eet wat minder ptjes; misschien dat er dan nog eens wat zinnigs uit die (meestal kale) koppies gaat komen.

Ik zeg vrede.
---------------------------------------------
Heel mooi gezegt. ben het alleen niet met (meestal kale) eens. want heb het tot nu toe meer met behaarde meegemaakt dan emt kale.

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Amsterdam heeft een stadshart, het stadshart van R'dam bestaat uit wolkenkrabbers :S Tis maar waar je van houdt...
Waarschuw beheerder
uitgaansleven in amsterdam is denk ik echt wat beter hoor Base_rotterdam,
al die feesten zijn in masterdam, en maar een paar in rotturdam, en ik ga liever uit in een huis, dan in een flatje op 20 hoog:S

maar de oplossing van deze forum is, hoeveel amsterdammers zijn er - hoeveel rotterdammers zijn er,
wie de meeste heeft wint:P

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Grougar Best>

Hoe durf je dat woord uit te spreken :P
Waarschuw beheerder
Het enigste mooie wat Rotterdam had is op 6 Mei overleden.

Dus het is maar een woord wat ik neer hoef te zetten: Amsterdam!
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Iedereen vin zijn eigen stadsie het mooiste en voor mij is dat zeker niet Amsterdam vooral na wat ze geflikt hebben bij n bepaalde voelbal wedstrijd...!
Waarschuw beheerder
donateur
Pff, weer dat klote voetbal, kunnen ze dat niet beter afschaffen%-)

Waarschuw beheerder
Zwijndrecht ruleert!!!

[img cacheid=0012e3fe0007869b6ef954951a00050ec8]http://www.zwijndrecht.nl/images/Logo.gif[/img]

[img cacheid=0012e3ff000786a3283313b41a00050ec8]http://www.zwijndrecht.nl/images/Vlag_Zwijndrecht_defintief.gif[/img]

Punt uit

Waarschuw beheerder
donateur
wat een bullshit

sluiten die hap man, djeezzz
Waarschuw beheerder
lawkie-> we noeme ze natuurlijk joden..omdat die neppers zichzelf zo noemen...sim-pol
Waarschuw beheerder
HOLLAND IS HET MOOISTE LAND VAN DE HELE WERELD!!

PRIKKELDRAAD OM AMSTERDAM!!!
Waarschuw beheerder
donateur
Everbody knows..........Amsterdam is tha place 2 be :D
Waarschuw beheerder
donateur
Mwah, al is amsterdam mijn stad, ik vind Den Haag ook best een mooie stad.
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
zoals theo maassen zegt:

ut enige mooie aan amsterdam is de trein naar eindhoven........

:D
Waarschuw beheerder
jullie vieze stinkjoden zijn gewoon laffaards jullie laten je vriend in de steek renne weg omdat jullie bang zijn om klappu te krijgen..
of zijn jullie beverwijk vergeten?????
rotterdam de gekste!!!!!!!
en zeker de gekste stad van nederland.....
Waarschuw beheerder
donateur
wees er trots op,
nu nog de hersens.
Waarschuw beheerder
'K kom zellef uit den haag (scheveningen)... weinig tot nix an...:(
Maare mag wel graag in beide steden komen zowel r'dam als a'dam! :bounce:
Verschil is alleen dat r'dam een grote vieze industriele pleuris arbeiders stad is, met ook nog eens de gootste concentratie allochtonen...:( Kortom een stad voor et proletariaat enne dat merk je dan ook overal aan...:) het volk, het uitgaan en de taal:). (getuige ook de leuke conversatie:)
Kortom, R'dammers xijn meestal direkte mensen en vrij a-sociaal.
A'dammers daarintegen meestal niet xo direkt maar wel sociaal.
Anyway genoeg geijld voor vndaag... xou et nie zo xijn dat beide steden genoeg te bieden hebben?!:bounce:
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
een arbeidersstad ja en we zijn er fucking trots op ook... beter dan een stad met inwoners waarvan de een zich nog verhevener voelt boven de ander... en ja we zijn direct en sommige vinden dat a-sociaal, maar alles beter dan je schijnheilig opstellen.. het hart ligt bij ons op de tong godzijdank wel ja!!!

Waarschuw beheerder
"Amsterdam......Rotterdam......kweet allebij niet waar dat ligt, of dattut bestaat"

Huuuuuuuuuuuupeeerd

Jezus wat een trieste discussie.....:kots:

Verweggiestan to da bone!! ;p
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
doosydo>

teringstakker, die nichten daar hadden gewoon geen gedragscodes en moeten wapens trekken...
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
er is maar 1 stad en dat is amsterdam kakkerlakken zijn laf en wij komen niet in rotterdam haha ha niet meer nee maar dat is ook niet zo gek he binnekort zullen we er weer zijn en dan gaan we zien hoe laf ze weer zijn
Waarschuw beheerder
donateur
Hmzz, weet je wat me pas stor lijkt? recht tegen over elkaat zitten en gaan discuseren waarom ji vind dat jouw stad beter is en zij waarom hun stad beter is. als je dat kunt winnen ben je pas stoer. niet met vechten. vechten doen mensen zonder hersens, omdat ze niet kunnen discuseren.

Waarschuw beheerder
donateur
kansloos topic, sluiten dus

waar zijn die 86 admins van deze site???

PartyFlock orgie of zo?
Waarschuw beheerder
AMSTERDAM!!!!!
Dat is de mooiste stad die er is!!!!
Mijn stadje!!!

Waarschuw beheerder
amsterdam grote steeg zonder joden sta je leeg lalalala lala lala.

kutstad
Waarschuw beheerder
he die hard met jou kan ik tenminste praten kicke kankerjoden allemaal....
enne over wapens gesproken jullie waren te laf om ze te gebruiken waar denk je dat die dingen voor zijn dan niet om mee te showen.....
en met onze vuisten kunnen we het ook wel af hoor daar komen jullie binnekort wel achter kanker lijer jullie zijn een smet op heel de wereld!!!!
vergassen moeten ze jullie...
enne diehard KICKE FOTO DIE JE HEBT TROUWENS HAHAHAHA
maar ja laat die kanker duivel maar lekker in die waan dat jodenstad kick is en dat ze de gekste zijn wij weten wel beter hahahaa rotterdam de gekste toch ....

Waarschuw beheerder
Amsterdam is gewoon DE stad
ajaX
.....Xtc
seX

Kortom een wereldstad. Ben ik ff blij dat ik een amsterdammer ben. AMSTERDAM 4-EVER!!!!
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Rotterdam......waar ligt dat dan?
Ajax rulezzzzzzzzzz
Artiest Vexer
Waarschuw beheerder
Je had een tijd dat je hier om vage redenen gebanned werd van Party Flock ?
Hmmm...tja....

Anywayz, als we toch bezig zijn !

DEN HAAG...EG WEL !!!
Den Haag is mijn stadje, heb een tijdje vlakbij Amsterdam gewoond en kwam er vaak (woonde in Lelygat) maar ben blij dat ik sinds 1990 weer in Den Haag/Scheveningen woon !
Amsterdam is zo`n bud-stad, enige wat een beetje leuk is, is daar 1x per jaar winkelen enzow (en junks en pisluchten ontwijken). OK, moet toegeven...toen die Hellraiser feesten etc. gehouden werden kwam ik er vaker.
Als ik moet kiezen tussen Amsterdam en Rotterdam, kies is voor Rotterdam....gevoelsmatig ligt het me meer.
Maarja...er is maar 1 stadje in m`n hartje : DEN HAAG !

1. Den Haag
2. Den Haag
3. Den Haag
4. Rotterdam
5. Wateringen
6. Rijswijk
7. Voorburg
8. Wassenaar
9. Leidschendam
10 Delft
ZOW :P

En ga niet zeiken, want ik ben overal in NL geweest en kan wel oordelen welke stad ruleert hè ! :D (heb ook overal familie wonen die weleens bezoekt moet worden...brrr :))
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Over Hellraiser, Megarave, Rave The City enzow gesproken...deze discussie doet me trouwens aan "vroeger" denken, schiet me ineens binnen :)
Waarschuw beheerder
Compleet Haaglanden ruleert ! :D

Waarschuw beheerder
donateur
Sorry, maar Nijmegen mag er ook zijn :D
Waarschuw beheerder
Er is geen MOOISTE stad, want MOOISTE is gewoon een mening en iedereen heb zn eigen :s

Wat inderdaad ook maar beter is...

Anders was dr straks geen plekkie meer voor mij in Rotterdam (l)

Amsterdam ben ik 1 keertje geweest dus kan dr niet veel over zeggen...

Maar Rotterdam hehehe, alleen dat accentje al :)

(l)
Waarschuw beheerder
donateur
gheheh amsterdam is wel okay maar de vetste feessie worden toch gegeven in Kastellaun - Duitsland. NATURE-ONE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Waarschuw beheerder
Waarom ging Adriaanse naar Ajax?
Hij wilde even niks meer met voetbal te maken hebben.

Wat is het verschil tussen de smurfen en Ajax?
De smurfen hebben maar één klungel.
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Waarom eindigt Feyenoord op een "D" ?
Omdat het verleden tijd is.

Waarschuw beheerder
Pffffff heb je hem ook weer.......:P;)
Waarschuw beheerder
hoop trieste reacties..:(
Voor de sfeer ben ik het liefst in & rond A'dam..
tenminste niet van die "zo stoer mogelijk kijkende" agressievelingen.. maar voor de muziek komende feestgangers..
tis gerust niet allemaal 1 pot nat,
maar het is mijn ervaring met R'dam & Den Haag.
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Voor de sfeer moet je naar a*dam?!

Ja egt rielekst man, heel de avond lekker joden geroep door de muziek door, ja a*dam moe je echt weze *not*
Waarschuw beheerder
sorry maar dat soort dingen maak ik niet mee..
waarschijnlijk omdat jou muziekstyle niet de mijne is..
maar whatever ieder ze eigen fun.. ;)
Waarschuw beheerder
Das waar..
Waarschuw beheerder
tering stad die jode stad nee rotterdm is het gekste heb je de dance parade weer meegemaakt zwaar gek jullie hebben liever de gay parade allemaal nichten die joden hahaha enne jullie schaal is een onderzetter voor onze beker hahah
laat me niet lachen zeg amsterdam rules dach het niet

Waarschuw beheerder
rotterdam dat is pas een tering stad echt niet normaal wat een kakkerlakken liepen er op die danceparade wel toevallig het waren dezelfde figuren die er liepen bij ons op de gayparade maar ja dat is logisch homo's lopen hand in hand
Waarschuw beheerder
donateur
Als we tch op die toer gaan. ik heb nog nooit zoveel Nazi's en Fascisten gezien als in rotterdam tijdens de parade. een surinamer die bij de teknowagen met ons liep had ookal gezeik met een paar Rotterdammes omdat die zwart was. Zo gek is rotterdam dus.
:kots:

triestgedoe zeg, een stad beoordelen om de voetbalclubs en alles erom heen.
een stad beoordeel je om de mentaliteit, gezelligheid en de sfeer. niet om de voetbalsfeer.
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Kakkerlakken zijn idd vrij rechts aangelegd...

Ennuh, ze houden ook niet van Krank z'n kont dus zijn ze zielig :)
Waarschuw beheerder
donateur
das zielug idd :-P
Waarschuw beheerder
Feyenoorders rascistisch , praat geen poep Daan.
Zulke kneuzen heb je overal in A'dam net zo goed.
Waarschuw beheerder
Ik vind dit echt erg...Waarom gaat iedereen hier lopen zeiken over welke stad beter is dan de andere????Iedereen heb ze eige stadje,en we worden het toch nooit met elkaar eens.NOOIT!!!!!!

Dus als iedereen nou maar effe ze bek houd en niet op elkaars stadje commentaar loopt te geven houden we het lekker rustig hier....

TOCH?????

8) ;p
Waarschuw beheerder
Bleeeeeeeergh.
A'dam kneuzenstad.. met hun Ajax
Beetje Van Marwijk en Hiddink bedreigen. ERG toevallig dat Koeman nog geen bedreigingen heeft gehad. Duidelijk het werk van wat Amsterdamse kneuzen.
Waarschuw beheerder
er is meer in A'dam dan voetbal hoor...;)

net als in andere steden trouwens

Waarschuw beheerder
SnuggLe ben jij nou zo stom of ben ik nou zo slim!

brief ondertekend door:

joodse gemeenschap en harde kern ajax.

die hebben nul komma nul met elkaar te maken, dus gewoon een domme grapjas die dat doet, zal me niks verbazen als t een rotterdammer is, (beetje ajax en joden de schuld geven)

en het allermooiste, de grootste joodse gemeenschap woont waar in nl?

juist in rotterdam
Waarschuw beheerder
[img]http://images.cu2.nl/cu2.nl/501/11/pics/0.jpg[/img]

KAMPIOENEN AMSTERDAM EN AJAX ZIJN ART
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
3SUH 13 augustus 2002 09:53
Feyenoorders rascistisch , praat geen poep Daan.
Zulke kneuzen heb je overal in A'dam net zo goed.
------------------------------------

Als je nou effe je ogen opentrekt en me reply goed leest, dan zie je dat ik zeg dat kakkerlakken vrij rechts zijn aangelegd en ik zeg niet racistisch, dus eerst goed lezen, dan pas happen, dus jij praat poep.
En welke mongolen gaan nou op een open dag van Feyenoord waar het feest hoort te zijn schreeuwen: HAMAS HAMAS JODEN AAN HET GAS???

Nou, dat kan natuurlijk alleen maar in Rotterdam, en dan wil jij zeggen dat R'dammers niet racistisch zijn??? Niet allemaal misschien, maar als je dat roept, dan ben je gewoon een teringracist...
En in Amsterdam mogen ook misschien wel racisten wonen, ongetwijfeld, maar lang niet zoveel als in Kakkerlakkenstad...

Ennuh, wat is de overtreffende trap van Rot?

Rot, Rotter, Rotterdam :)

Waarschuw beheerder
donateur
pfff wat een zielig hoopje tekst

net zo zielig als dat woord kakkerlakken

iedereen die termen als kakkerlakken, hamas, joden en weet ik veel wat nog meer gebruikt is gewoon TE triest :kots: :kots: :kots:

kansloos topic, kansloze replies, kansloze figuren

sluiten dus!

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
P-KaY> scheld jij nooit iemand uit ofzo?

Waarschuw beheerder
DEN HAAG DE GEKSTE!!!!!!!!

Waarschuw beheerder
donateur
ja maar niet voor kakkerlakken, of joden die ik aan het gas wil hebben

ik blijf bij mn standpunt

hoolie-wannabe zijn doe je maar lekker in een godvergeten weiland met z'n allen zodat de rest er geen last van heeft, maar laat het voetballen en feesten lekker vrij blijven van deze puist op het gezicht van de samenleving
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
ja doen we
Waarschuw beheerder
donateur
daan> wheheheehehee, hij is een heilige :-P maar ergens heeft die wel gelijk wat betreft het schelden van oden en kakkerlakken.

Waarschuw beheerder
oden zij volgens mij helemaal gevaarlijk krank :D
Waarschuw beheerder
jullie zijn allemaal triest tering joden rotterdam is de gekste en feyenoord rotterdam rules..
enne de danceparade is het gekste van dit jaar geweest en jullie dan met je trieste sensation in die stink arena ze moeten er een bom op gooien jullie zijn gewoon een stelletje laffaards
en het trieste is nog dat jullie jezelf joden noemen
Waarschuw beheerder
donateur
Blah Blah Blah
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
I agree

Waarschuw beheerder
jullie DAAR IN ROTTERDAM kenne van mij allemaal aan het gas

IK WOON IN AMSTERDAM
ik ben een jood
EN WAT DAN NOG??!?!?!?!
Waarschuw beheerder
skit jij ken mijn reet likken kankerjood rotterdam de gekste hahahaahaha
Waarschuw beheerder
wees er maar trots op dat je in die kanker stad woont hahahahahaha
Waarschuw beheerder
Wat een loos topic dit zeg... ik ga toch ook niet lopen roepen:

VELP MOOISTE DORP VAN DE WERELD

(alhoewel Velp wel de tweede prijs heeft gewonnen in een of andere mooiste-dorp-van-Europa-wedstrijd :P)
Waarschuw beheerder
Doosydo denkt ook ff lekker anoniem stoer te kunnen zijn, maar heeft nooit wat meegemaakt. Succes verder met je internet de gekste leventje!

Snuggle is ook de slimste niet en P-Kay, er zijn diverse redenen (zeer gegrond ook) waarom ze kakkerlakken genoemd worden.... ooit de film Scarface gezien?

Artiest {SHOWLIST artist 30715, 105, 2650}
Waarschuw beheerder
Nah, de mooiste stad ter wereld is toch echt Venetie... en Velp is ook mooi!

Waarschuw beheerder
Amsterdam, ik zeg altijd maar zo, het enige goede wat uit Amsterdam komt, is de trein naar Eindhoven!! :)
Waarschuw beheerder
Is er een station in Eindhoven dan?
Waarschuw beheerder
Ik ben absoluut 110% A.A. (Anti @msterdOm)

Hoorde dat tijdens Rebound (oud en nieuw) enkele @msterdOmmers zo triest zijn geweest om Neophyte met strijkers te bekogelen, echt triest gewoon !!!

Paul Elstak is jaren geleden door @msterdOmmers belaagd in de Fun (Zaandam) omdat hij uit Rotterdam komt.

In Rotterdam draaien Dana, Prophet, Pavo etc. ook gewoon op een Hard Bass/Pussylounge of een Back2School (en ook Decibel) zonder problemen.
Anders kwamen zij daar ook niet meer terug als dat niet zo zou zijn.

Dus dat bewijst maar weer eens dat ze in AmsterdOm niet weten wat feesten is.
Ook het verschil tussen voetbal en een party weten ze niet.

Trouwens, vind @msterdOm zowiezo een smerige stad, en het klopt wat Robske zegt, er komt maar een goed ding uit @msterdOm, en dat is de trein terug naar Eindhoven :-)

Respect 4 Life !!!
Waarschuw beheerder
Jezus man, open je ogen eens zou ik zeggen!

Heb je ooit gehoord dat Dana (sowieso een vrouw), Dov of Pavo (die niet eens Amsterdammer is) een plaat heeft gemaakt: "Amsterdam Hooligan" of iets in die trend???? Nee, precies.... en daar zit hem nou precies het grote verschil tussen de DJ's die jij opnoemt.. tering, hoe kortzichtig.... Bijna net zo kortzichtig als het feit dat je niet vertelt dat the Party Animals ook diverse keren van het podium zijn afgelagen door o.a. rotterdammers en dat je ook niet verteld over de zaken die op feesten gebeuren in andere grote steden.. wat dat betreft is het bij ons zelfs gewoon rustig man!
Waarschuw beheerder
donateur
utrecht me stadje daar gebeurt van alles wat!!!

Waarschuw beheerder
kijk waarom ben ik dan een kankerjood
vieze vuile kankernazi
get a life of nog beter een BREEN

zielig hoopje mens(en)

DOOD AAN NAZI'S
Waarschuw beheerder
donateur
inus, die mensen zijn triest.
het is triest om strijkers naar nephyte te gooien op rebound, En dat rotterdamse nazi-gebeuren is helemaal triest.

Skit, jij bent mijn Superjood :-)
Waarschuw beheerder
Phryme : die shit gebeurde ook al voor dat die plaat uitkwam.
En je weet best wel dat dat van de party animals te maken heeft met het verbranden van een Feyenoord vlag op het podium (vraag me trouwens nog steeds af of dat waar is)...
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Krank> mag ik ook jouw aarsbutsende SUPERJOOD zijn? :)

(K)
Waarschuw beheerder
donateur
hmmz iedereen probeert stoer over te komen enzo via internet en probeert de grootste hooli te zijn met rotterdam dit amsterdam dan enz
volgens mij is er maar een klein deel egt zo stoer ofzo (ik volg alleen voetbal via teletekst want ben 1 keer naar voetbal geweest en gelijk in een rel terecht gekomen brrr nooit meer gewoon)

maarja persoonlijk boeit het me niet uit welke stad je komt als je maar relaxt bent en zin heb om te feesten!
Waarschuw beheerder
donateur
Daan> whehe, ja, maar dan ook alleen omdat je pik zo lekker lang is ;-)

noisefukker> waren er maar meer zoals jij
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
tja ik ga in amsterdam en in rotterdam en in den haag en overal naar toe weer er wat te doen is...
Waarschuw beheerder
donateur
Mwah, je zal mij niet zo gauw in rotterdam zien. maar das puur doordat Prakties ELKE rotterdammer die ik tegen kwam of zag waar dan ook,meteen begon over kanker jood dit en kanker jood dat,. En als ze wisten dat ik uit Amsterdam kwam was ik meteen kanker jood.

ik heb het dus neit zo met hun mentaliteit
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
tja maar dat heb je ook in den haag en amsterdam...

maar ik pas wel op hoe ik praat enzo
maarja das na wat me overkomen is in rdam hehe
gelukkig heb ik nooit z`n plat amsterdams dialect(ofzo) gehad dus...
meestal ga ik platen kopuh in rotterdam
Waarschuw beheerder
donateur
ik kan heel plat amsterdams praten maar heb het mezelf een beetje afgeleerd. zeg wel na elke zin "ouwe" whehehe. en idd, in den haag jheb je het ook wel, maar dat heb ik zelg niet echt mee gemaakt. Van de Rotterdammers die ik tegen ben gekomen zijn er gewoon teveel exztreem rechts/ Nazi's aangelegd, met hun HAMAS.
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Krank, ik herken het duidelijk wat je allemaal zegt, in R'dam zie je nou eenmaal veel van dat soort lui lopen, in Amsterdam niet of nauwelijks en diegene die dat dan doen worden vreemd aangekeken....

Neusfucker> je kent mij, je weet dat ik 0wn ;D
Waarschuw beheerder
donateur
ik weet tot je own? hmmz is er ook ondertiteling aanwezig?

Waarschuw beheerder
Voorburg derby army de gekste
schei toch uit allemaal
ga lekker bij het voetbal knokken ben er ook niet vies van geweest maar op parties ga je lekker feesten en de mensen met de grootste bek hier lopen het eerste weg :internethoolies !!!!!!!!

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Jah, ik 0wn :)

0wn -> 0wnen, een woord dat mensen gebruiken die over andere mensen heersen ;D
Waarschuw beheerder
ja ja de mensen met de grootste bek rennen weg en dat waren dus die amsterjoden beverwijk jodenlijk en laat je maat maar in de steek ik ben er trots op om een rotterdammer te zijn en onze mentaliteit is misschien in jullie ogen niet goed maar wij zijn gewoon recht door zee en dat kan je van de meeste niet zeggen...
En dan nog wat over nazi`s gesproken ik heb een kanker hekel aan nazi`s en die mensen mogen helmaal niet geassocieerd worden met feyenoord want negen van de tien keer zijn er confrontaties tussen de harde kern en nazi`s die mensen als ik ze zo mag noemen horen helemaal nietin de kuip thuis... zo laat dat even duidelijk zijn
Waarschuw beheerder
donateur
als jij niet met nazi's ge-associeert wilt worden moet je je muil houden met je kankerjoden, want dan ben je in mijn ogen psies het zelfde qua uiting.
ik denk dat de meeste hier kotsen op jouw met die uitspraken.
ik wel iig, en ik hoop dat je erin verdrinkt.

BTW: ik keur de benaming kakkerlakken ook niet goed.
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
ik ben geen voetbal fan absoluut niet zeg
ik ben geen hooliegan ik ben geen reljood of een kankerjood

IK WOON GEWOON IN AMSTERDAM

en ik ben er trots op om jood te zijn (al doe ik niet aan het geloof)

teringkakkerlakken (ja omdat ik jullie "ons" kankerjoden noemen)

zielepoten
Waarschuw beheerder
donateur
Amsterdam, Rotterdam het zal altijd een 2 strijd blijven tussen deze 2. persoonlijk ga ik liever uit in rdam maar adam heeft ook zo zn voordelen(winkels). En als je het beide niet bevalt ga je toch lekker naar Utrecht (wereldstad)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
skit nu gooi je iedereen op 1 lijn is ook weer overdreven

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Tralalalala :)

doosydo> Nazi ben je misschien dan niet, maar zeker wel een antisemitist. Ga effe een zelfmoordactie doen in Palestina ofzo, met je hamas bewegingen...
Ennuh, Skitzoid, proud 2 be jood :)

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
effe een paar mooie foto's in de Kuip ;D

[img cacheid=0002f8350006fcf7612ab29b1a0005d802]http://www.f-side.nl/pix/9899fey_aja13.jpg[/img]
[img cacheid=0002f82b0006fcd89849a61c1a0005d802]http://www.f-side.nl/pix/9899fey_aja9.jpg[/img]
[img cacheid=0002f82d0006fcdd268ac84b1a0005d802]http://www.f-side.nl/pix/9899fey_aja10.jpg[/img]
[img cacheid=0002f8310006fcee5c4a9b2b1a0005d802]http://www.f-side.nl/pix/9899fey_aja12.jpg[/img]

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
En dit moet ook duidelijk zijn :)

[img]http://home.wanadoo.nl/afs-8/sparta/e2.jpg[/img]
Waarschuw beheerder
donateur
Het is mooi geweest.