Partyflock
 
­ Nederland

Onderwerp is gesloten!

Dit gebeurt meestal omdat een of meerdere personen het beleid hebben overtreden.
Het kan natuurlijk ook zijn dat er al een actieve discussie over hetzelfde onderwerp was.
Dit soort situaties zijn te voorkomen door op de hoogte te blijven van het beleid.

 
ik heb eigenlijk nog nooit echt een gekke amsterdammer gezien. ze hebben echt allemaal van die clownsgezichten !!
Ja toch nie dan echhhhhh wel
Den haag roeleerd zeker!!

tonym-> waar ergens kom je uit denhaag dan?
 
2wj laakwartier/spoorwijk....ken je dat?
 
Artiest Jakuza
*GAAP*

:Z
2 tonym :
ow ik weet ook wel waarom DH niet terug komt naar de ere
ik vind het persoonlijk errug jammer hoor want dan komt er weer echt rellen in NL.

2 salmanakie
en over geen gekke Amsterdammers ??
ach, je zal ze maar wel tegenkomen, dan piep je wel anders.
iedereen heb er mafkezen tussen lopen
Ik neem ff 3 mensen en een duiveltje.

1_zh0rz :Elke stad heeft zijn goede en slechte kanten
Deacon sais :Agree.

2_Trancemystery : feyenoord-ajax
Deacon sais :Indeed.

3_Jakuza : *GAAP*
Deacon sais :I'll wake yah when the frequency gets (more) interesting mista-DJ:P

4_aMsTeRdUiVeL : ..........
Yoga sais : Fear is the path to the Dark Side; fear leads to anger. Anger leads to hate. Hate leads to suffering.

-S-
Maar Amsterdam is wel vett relaxed.(op een zomersedag)
Nix te klagen.
Maar ik woon dr niet dus wat er dan allemaal bij komt kijken is voor mij onbekend.

-S-
whitejunkie ff he mett feit dat ze iedereen pakke die lonsdale aanheeft ben ik t lang niet altijd mee eens maaruh kom mij nou niet vertelle dat as ik in rotterdam naar een feest ga en met een amsterdams accent begin te lulle niet de tyfus in gerost wordt hou tog op den haag idem dito dus wat dat betreft is het overal het zelfdein de grote stede dan dus ja je ken wel lulle dat jode een grote smoel op feeste hebbe maar die kakkerlakke en die hageneze idem dito dus daar lulle we niet over k?
amsterdammers zie je nergens????????? whahahaha dan moet je ff beter kijke en rotterdammers zie je heeeel weinig op amsterdamse feeste maja..hageneze houe ook wel hun smoel in adam en insgelijks ook maja as der betrapt wordt hier of daar is t knokke sja simpel zo gaat dat tegewordig maar niet lope ouwetyfushoere dat wij nooit ergens te bekenne zijn en de grootste lafaards zijn want dan hep je t tog ff goed mis ouwe
 
amsterdam is gewoon een commercieele nepstad.!
Oooh waarom weet ik dan zeker dat er zeker 250 rotterdammers op rebound waren + zeker 100 hageneze...en geen 1 vieze schijterige kutjood in de statenhal/hardcore4life/tropicana/feeste in limburg, of waar dan ook??

En ik heb het nie persoonlijk over jou, maar dit is mijn mening en dat komt door mijn ervaringen, die joden moeten het gewoon altijd verpesten, laatste rebound hebben je vriendjes 2 zwarte in elkaar gerost omdat ze lonsdale aan hadden, nee das lekkr normaal ofsoow, mannetje...
mannetje? whahha ervaringen me reet jij weet zeker alles jij je hoort dingen das wat anders...h4l geen joduh nee logies as er een ajaxfeest in adam is pannekoek
Pffrt wat een excuus, net alsof er altijd jodefeessies zijn op momente dat er grote feeste zijn?? pleur tog op joh

laat je jodevriendjes hun vlag lekker meeneme naar masters...

ik hou er wel over op zeg...je ben tog zelf een jood dus ja je weet dat ik gelijk heb, want het is gewoon een algemeen bekent feit dat jullie nergens komen, iedereen vind dat waar ze ook vandaan komen...

maar ja...

__________________________________end of line...
 
ik zie ook zelden amsterdammers in het uitgaansleven

ja wannabee`s uit noord holland.
Ik ben misschien geen ajaxhooligan ofzo
maar ik woon wel in Amsterdam en dr is geen enkele plaats in Nederland waar ik niet feest.

maarja ik vind deze discussie beswel zinloos dus eigenlijk

moeten jullie gewoon jullie pikken gaan wassen
en niet zo zaniken.

feest is feest
en waar je vandaan komt is gewoon niet belangrijk
Ja ivan...maar jou reken ik ook nie tot die irri mannetjes...je weet heus wel over wie ik heb heb...
 
maar de junk heb dus wel weer gesproken,want het is gwoon zo....die joden zijn egt irritant....sfeerverkankeraars..weg ermee...natuurlijk niet alle,we gaan niet alles over 1 kam scheren :D
maar toch......tsssss :S
 
Tja ik heb zelf 1 1/2 jaar in Reigersbos gewoond maar vind persoonlijk R`dam mooier om uit te gaan en om dingen te bekijken!

Verder niets tegen a`dam hoor!!! ;-)

Groetjes (K) maddie
Rotterdam, Amsterdam beide hebben ze wel wat.
Maar es is maar i stad die de ultiemste stampplek heb :P
Nee amsterjoodje, das algemeen LANDELIJK bekent...
maare, i rest my case...

het is tog nie persoonlijk tege jou...

alleen 1 ding, laat ze a.u.b. eg die vlag meebrenge...want ze vrete um op geloof mij maar...
 
go junkiee.....
ik zou het maar niet te hard hopen dat er joden naar MOH komen, grote kans dat het nog is gaat gebeuren dan.
ik dreig niet maar er komt een flinke ploeg ouwe gasten van Ajax richting eihoven om vervolgens naar het stadion te gaan
Tjaah...we zulle het allemaal wel zien...
Ieder zijn eigen stad!! waarom moet je feesten verzieken met rellen? Respecteer gewoon de stad waar je bent... en verders gewoon stampuh
<----- zo denk ik er over..!
 
amsterdam smerige stinkende jodenstad!!!!!!!

als er al 1 stad mooi is hier in nederland dan is het wel ALKMAAR!!!!
 
Wat is er mis met "joden"?
Nogal puberaal, macho en vooral simplistisch om dat soort worden te gebruiken. Kan deze topic niet gesloten worden? dan kunnen die kids weer buiten gaan spelen.

Ik zelf kom uit Haarlem en ben woonachtig in Amsterdam. Ik bezoek regelmatig zowel Rotterdam als den-haag en zal jullie hierbij even uit jullie stereotypische droom halen; Je feest om te feesten; Huidskleur, religie en afkomst zijn daar niet van toepassing. Iemand met voorordelen over "joden", "kakkerlakken" en "Hagenezen" verlaagd zich tot het zwakste soort nederlander; Iemand die geen lol kan hebben of respect kan opbrengen met en voor mensen die anders zijn dan zichzelf.

In alle 3 genoemde steden worden leuke feesies georganiseerd en als je daar met een goede instelling heen gaat dan zullen ze alle 3 leuk zijn. En dan nog iets: Voetbal is en blijft een spelletje; wtf heeft dat met de uitstraling en bewoners van een stad te maken? Eet wat minder ptjes; misschien dat er dan nog eens wat zinnigs uit die (meestal kale) koppies gaat komen.

Ik zeg vrede.
laatste aanpassing
 
met joden bedoel ik ajaxieden!!!!!! niet joodse gemeenschap

en ik vind dat gewoon een kutstad.
laatste aanpassing door een beheerder
 
Dat je ajaxcieden bedoelt dan snap ik ja.
Dan nog is het een beetje slap om daar het woord "joden" voor te gebruiken.

En hoezo is het zo'n kutstad?
Soms een beetje druk en vies maar niet minder dan rotterdam. Ik moet wel toegeven dan ik Den-Haag qua uiterlijk veel charmanter vind met al z'n boompjes enzo. Maahja. Einde discussie lijkt me.

Cheers.
 
aaaarrggh! leer spellen!

het is AjaCieden zonder X!!

Kijk ik vind de monumentale grachtenpanden van a'dam het mooiste, rotterdam vindt ik een graauwe donkere stad, niet gezellig, Den Haag ken ik niet. Eindhoven is geen doorkomen aan in de auto ( en dan zeggen dat rijden in a'dam erg is :S). Tsja Alkmaar, het hele oude centrum is wel grappig, maar voor de rest vind ik het er niet uitzien
 
O wanneer komen we nu in de ere denhaag ? Ik heb er zo'n zin in :devil:
 
JODEN!!! :D

Amsterdam is gewoon de mooiste stad van NL, daar kan niemand iets aan doen :)
 
Amsterdam !!!!








Waar leg tat tan
laatste aanpassing
mooooi, zon stad vol wolkennrabbers en industrie...%)
 
Beter dan grachten vol groen links rakkers op bakfietsen.


btw het uitgaansleven in Rotterdam is jullie ver voorbij gestreefd de laatste 5 jaren.
 
whehehehe valt me op dat er over hagenezen geen beledigende bijnamen worden verzonnen...........

hehehehe hoe zou dat nou komen???
Werkzaam bij Puinzooi
Artiest Cup-a-core
Lawkie 2 augustus 2002 14:10
Wat is er mis met "joden"?
Nogal puberaal, macho en vooral simplistisch om dat soort worden te gebruiken. Kan deze topic niet gesloten worden? dan kunnen die kids weer buiten gaan spelen.

Ik zelf kom uit Haarlem en ben woonachtig in Amsterdam. Ik bezoek regelmatig zowel Rotterdam als den-haag en zal jullie hierbij even uit jullie stereotypische droom halen; Je feest om te feesten; Huidskleur, religie en afkomst zijn daar niet van toepassing. Iemand met voorordelen over "joden", "kakkerlakken" en "Hagenezen" verlaagd zich tot het zwakste soort nederlander; Iemand die geen lol kan hebben of respect kan opbrengen met en voor mensen die anders zijn dan zichzelf.

In alle 3 genoemde steden worden leuke feesies georganiseerd en als je daar met een goede instelling heen gaat dan zullen ze alle 3 leuk zijn. En dan nog iets: Voetbal is en blijft een spelletje; wtf heeft dat met de uitstraling en bewoners van een stad te maken? Eet wat minder ptjes; misschien dat er dan nog eens wat zinnigs uit die (meestal kale) koppies gaat komen.

Ik zeg vrede.
---------------------------------------------
Heel mooi gezegt. ben het alleen niet met (meestal kale) eens. want heb het tot nu toe meer met behaarde meegemaakt dan emt kale.
 
Amsterdam heeft een stadshart, het stadshart van R'dam bestaat uit wolkenkrabbers :S Tis maar waar je van houdt...
uitgaansleven in amsterdam is denk ik echt wat beter hoor Base_rotterdam,
al die feesten zijn in masterdam, en maar een paar in rotturdam, en ik ga liever uit in een huis, dan in een flatje op 20 hoog:S

maar de oplossing van deze forum is, hoeveel amsterdammers zijn er - hoeveel rotterdammers zijn er,
wie de meeste heeft wint:P
 
Grougar Best>

Hoe durf je dat woord uit te spreken :P
Het enigste mooie wat Rotterdam had is op 6 Mei overleden.

Dus het is maar een woord wat ik neer hoef te zetten: Amsterdam!
laatste aanpassing
Iedereen vin zijn eigen stadsie het mooiste en voor mij is dat zeker niet Amsterdam vooral na wat ze geflikt hebben bij n bepaalde voelbal wedstrijd...!
Pff, weer dat klote voetbal, kunnen ze dat niet beter afschaffen%-)
 
Zwijndrecht ruleert!!!





Punt uit
 
wat een bullshit

sluiten die hap man, djeezzz
lawkie-> we noeme ze natuurlijk joden..omdat die neppers zichzelf zo noemen...sim-pol
HOLLAND IS HET MOOISTE LAND VAN DE HELE WERELD!!

PRIKKELDRAAD OM AMSTERDAM!!!