wilfred genee heeft veel vrienden daar in leeuwarden.
zijn amateur club waar het is begonnen eens.
zou je veel positieve verhalen allemaal horen zou je denk.
maar ipv dat word mietje en watje en veelmeer van dat soort dingen
de rest van de avond gelijk verpest
meer mensen die het ook gezien hebben?
volgens mij kan je op rtl.nl terugkijken en je hebt ook nog iets van sigaarsnor blogspot ofzo , maar moet moet je ff op google zoeken
vd Gijp + Boskamp = Beste combo
Toch wel weer een goeie aflevering vandaag .
Maandag ook weer Kieft,ondanks dat niet iedereen hem goed vindt als analist is hij voor mij wel een van m'n favorieten.
vind hem persoonlijk saai overkomen.
wel een echte voetbal liefhebber.... dat wel.
Mwa ,vindt het wel meevallen eerlijk gezegd , niet zo erg als een Schelvis
Maar eerlijk gezegd zie ik nog steeds het liefst van Hanegem daar aan tafel
vind hem persoonlijk saai overkomen.
wel een echte voetbal liefhebber.... dat wel.
kraay jr denkt vaak dat mensen lachen om ze humor, maar die weet niet beter.
moet wel zeggen dat er met kraay jr aan tafel vaak geen saaie uitzending word/is.
genoeg leven aan tafel.
hij kan altijd zo mooi droog uit de hoek komen.
hij moet zeker weer vaker aan tafel zitten vind ik
Met kraay alleen maar irritant
Idd ! Maar ook meer voetbalverstand als Derksen en Gijp bij elkaar
die boskamp past er wel goed bij in het programma.
Toch weet die Kraay er ook nog wel wat van,
weet niet hoe dat bij die dijkshoorn zit?
vrijdag een uitzending met nico dijkshoorn
eens een andere gast in de studio.
ben benieuwd of het een leuke uitzending word
vind die boskamp echt een liefhebber.
volgens mij heeft heeft hij alleen maar voetbal op zijn tv aan staan.
en als zijn tv niet aan staat zit hij wel in het stadion
Hehe, echt wel! En die vent heeft nog een vrouw ook hè?![]()
Mooie kerel dat!
had er idd wel iets meer van verwacht...
had toch liever deze vrijdag boskamp gezien in het programma
En verstand van voetbal heeft die ook al niet , het publiek was ook al muisstil
mag van mij wel elke uitzending er zitten
is zo
vanavond een uitzending zonder derksen en zonder zijn personeel???
nee want hij heeft geen ruggegraat....wel weglopen uit de studio, maar daarna gewoon weer braaf zitten, omdat ie een contract heeft...bla bla...
zeggen dat hij niet meer met genee aan tafel wil zitten.
en later zeggen dat die met tegenzin aan tafel zal zitten om half 9
zeggen dat hij niet meer met genee aan tafel wil zitten.
en later zeggen dat die met tegenzin aan tafel zal zitten om half 9
waar kun je de uitzenden van vandaag terug vinden?
weet iemand dat
schelvis
nico dijkshoorn
afgelopen maandag was kieft ook eens lekker op dreef
dat gaat dan zeker weer een mooie uitzending worden dan
Heeft er alle schijn van ja. Hoewel ik op zich ook weer niet zo zit te wachten op dat constante Hansie-afzeiken, dat zal vast weer gaan gebeuren aangezien hij zichzelf hier opwerpt als de bemiddelaar die die klappen voorkomen heeft. Iets met een te grote broek aan hebben enzo.
Straatvechtertje hè die Sneijdert! Maar dan wel op z'n traditioneel Marokkaans er vrienden op af sturen.
Dit zou dus uit de mond van Hansie Hansie komen, ben benieuwd of hij er maandag zit want de föhn wil het er vast over hebben!
ik heb nooit geweten dat er ook een VI radio was...
Juist daarom kijk ik het!
heb het er weer opstaan... gerjan verbeek erbij aan tafel
zal denk ik wel genoeg leuks te melden hebben denk ik...
eens een keer iemand anders aan tafel
Spannend voor jou dan hè, eerst zeker een half uur geleuter uit moeten zitten?
gijpie vlak voor de 1e reclame... valt me op, verbeek is meer aan het woord aan tafel dan hans normaal...
genee gelijk hans nemen we ook niet seri... ( wilde serieus zeggen )
gijpie vond die opmerking niet zo heel leuk als ik het zo zag...
derksen gelijk grap maken om te zeggen tegen genee paardelul.
ik dacht als het om hansie hansie ging het soms ook een beetje gespeeld was allemaal.
maar genee neemt hem echt niet serieus... en hansie echt huilende kind van bijna 50.
Daar heb je androids voor sjaak...
ik dacht als het om hansie hansie ging het soms ook een beetje gespeeld was allemaal.
maar genee neemt hem echt niet serieus...
Ey swans, het is me niet helemaal duidelijk wat je bedoelt met androids in deze context? Jij zegt toch dat je juist vanwege dat barman van de week-item kijkt? Wat hebben androids daar mee te maken?
op dooie momenten kansloos met je telefoon spelen maar ik snap dat dat lastig te begrijpen is voor jou.
kieft is de laatste tijd als hij er zit, echt lekker op dreef
kieft is de laatste tijd als hij er zit, echt lekker op dreef
schelvis niet mijn favorietje uit het programma
Idd. is helemaal geen praatjesmaker verder maar is wel lachen, die zelf-kritiek van hem ook.
Mijne ook niet hoor, denk nog wel beter voor het programma dan Dijkshoorn, maar z'n grappen komen zo vaak niet over. Hij kan het best zijn, maar ja, als je je bij hem eenmaal aan zijn stem bent gaan ergeren dan kom je er niet meer vanaf en dat heb ik dus...
Snap niet dat ze zich allemaal zo laten opfucken door die zelfingenomen smurf-face. Die gozer is het er alleen om te doen om anderen voor lul te zetten, en iedereen trapt er in.
ik heb nooit geweten dat er ook een VI radio was...
http://www.vi.nl/VI-TV-1/VI-Media/VI-Radio.htm
wie is dat??
vanaf vrijdag 29 juli begint voetbal international weer
ik ben blij dat het eindelijk weer op tv is!!
FOX NL wil over een paar weken meer informatie naar buiten brengen over het nieuwe voetbalpraatprogramma.
ja dat merken we dat ie ons aan de buis gekluisterd wil hebben met z'n 11,95 voor een enkele wedstrijd payperview...
Die snap ik dan weer wel, want als je er van uit gaat dat iedereen de twee uitduels van hun club op tv willen kijken ben je na twee wedstrijden al goedkoper uit een abbo te nemen
Het blijft commerciële tv he
Ja dat begrijp ik ergens ook wel. Maar sluiten ze daarmee niet een hele groep uit? Ik hoef bijv. persoonlijk geen abo, heb niet echt een favo club maar het lijkt me af en toe leuk om een wedstrijd te zien. Dan heb ik niet het idee dat ze mij als "twijfelaar" over de streep willen trekken met zo'n prijs. Ik zit voor minder geld in de bios.
voetbal international-boulevard
ik erger me dood aan die kk gijp
Over die toine van peperstraten ook, iedereen moest lachen om dat filmpie maar om t nou 100x te herhalen is gewoon te triest.
Gaat er een 'goeie' vriend van m dood en zit ie een halfjaar als een zielige downmongool thuis en durft ie de deur niet meer uit, hoe ken je zo iemand nou nog serieus nemen
gezellig hoor we gaan vanavond gewoon weer verder ouwehoeren over dat homo gedoe
het is toch een voetbalpraatprogramma een geen dr.phil of zo.
hoop vanaaf maar op een normaal voetbal programma...
dit begint steeds minder te lijken op een serieus voetbal programma zo
het is een betere uitzending dan de eerste 2
kantinelul
vanavond met emile schelvis
v Halst die kale neet met zn glimmende harses staat gewoon echt van vrijdag tot maandagavond wedstrijden te analyseren bij Fox van sochtends vroeg tot savonds laat
Beelden van de samenvattingen van de eredivisie zijn volgens mij gewoon voor iedereen beschikbaar? iig de samenvattingen van de eredivisie mogen daarom ook niet achter de decoder verdwijnen
NOS betaald wel dik voor de samenvattingen hoor....
VI mag de beelden niet uitzenden in hun show, wat ze vorig jaar wel deden!
toch 1 van het leukste tv programma wat er op tv is vind ik
die 2 bij koning voetbal ook wel
koning voetbal
wat een kansloos jodenprogramma
die 2 bij koning voetbal ook wel
van 3,5 uur
van half 9u t/m 12u
Rooney een verkapte waterdrager noemen die nooit echt het verschil maakt ,
en zeggen dat ie Pellegrini geen aanvallende coach is ,
volgens mij maakt die ook al een poos geen echte verschil voor man u...
pom pom pom
heb VI oranje er op staan
of is dat alleen met VI oranje?
Is op rtl 4 toch?
Moet ik eens een behoorlijke stream van weten te vangen. Mis er tot nog toe niets aan, maar vind dit soort programma's rond toernooien altijd wel extra tof in dit geval. Programma leent zich er sowieso wel voor en dan dagelijks dat geouwehoer; prachtig wmb.
Mhehe, nee voor van die gare shows als lingo (meen ik) moeten ze publiek uitnodigen oa. via castingburo's (als figurant/klapvee). Zo is mijn ouwe moeke al eens in dit soort "shows", reclames, films (new kids nitro jonguh) en meer van dat soort dingen terecht gekomen.
Krijg je een lunch en onkostenvergoeding (als je mazzel hebt, soms levert het geen drol op behalve een houten reet vanwege het de hele dag moeten zitten bij opnamens van die marginale programma's). Ze nemen er meestal gelijk een hele zwik op, met hetzelfde publiek dus. Merk je verder niets van.
rtl4 is toch niet alleen op de stream te vinden?
Ben ik wel afhankelijk van helaas. Heb hier geen kabelaansluiting, al jaren niet maar heb ook niet echt behoefte aan rtl4 normaal gesproken. Meeste programma's kan ik echt wel missen.Maar wel fokked dat ze, nu ze een potentieel kijkcijferkanon zijn, ineens naar "de grote broer" mogen (/moeten) ipv. op 7 te blijven.
Maar dat geheel terzijde. /genee modus
zou het niet weten als ze een stream hebben van rtl4 zoals rtl7...
Ik kijk net bij mijn oude vertrouwde gofirstrow.eu en zie dat zij het ook op het programma hebben.
vipbox beetje zelfde als firstrow... alleen ik ben mod op vipbox... dus promoot dat een beetje he
Sportslemon en glvoetbal doen dat beide niet toch?
janlul.com heeft ook vaak NL voetbal... hebben ze daar niet dan?
Programma is daar altijd wat lastig te vinden. Da's met die player van ze opgelost meen ik (dan zie je een overzichtspagina van wat op welk kanaal is. Er zijn er 5 als ik me niet vergis). Maar die player moet ik niet, dus pech voor mij; altijd ff alle kanalen daar bij langs en ik vind het ook wel.
als ik op janlul.com kom... ken ik gelijk zoeken tussen die 5 stream zonder iets te downloaden of wat dan ook
Klopt, ik ook (dus) maar op die homepage hebben ze het daar over "download pc streams", zo'n progje als sopcast is dat meen ik.
Misschien is de kwaliteit zonder dat progsel wel minder? Ik ga het niet proberen want/dus heb het ook niet nodig.