7398x bekeken
vanavond een uitzending zonder derksen en zonder zijn personeel???
nee want hij heeft geen ruggegraat....wel weglopen uit de studio, maar daarna gewoon weer braaf zitten, omdat ie een contract heeft...bla bla...
nee want hij heeft geen ruggegraat....wel weglopen uit de studio, maar daarna gewoon weer braaf zitten, omdat ie een contract heeft...bla bla...
http://sport.nl.msn.com/afbeeldingen/derksen-wil-gesprek-met-rtl-directie
Johan Derksen eist van de directie van RTL dat Wilfred Genee niet langer de redactie van het tijdschrift VI afbrandt. Dat heeft de voetbalanalist en hoofdredacteur van het magazine vrijdag gezegd. De redacteuren van VI weigeren nog in het gelijknamige tv-programma aan te schuiven zolang Genee daar presentator is.
'Ik wil eerst met de directie van RTL praten. Als ze mij niet de garantie geven dat Genee niet langer zijn eigen merk beschadigd, dan ga ik daar niet meer aan tafel zitten. En dan kan het programma ook geen Voetbal International meer heten. Ik ben er niet van gediend dat Genee over de rug van VI-redacteuren wil scoren. Hij heeft niet door dat hij zijn eigen merk beschadigd', zegt Derksen tegen VI Radio.
'Maar in principe schuif ik vanavond om half negen gewoon aan. Met frisse tegenzin, want ik kijk er niet naar uit om met die vlerk aan tafel te zitten. Genee overschat zichzelf schromelijk. Hij is slechts presentator, niet het journalistieke geweten, dat zijn wij als tijdschrift.'
zeggen dat hij niet meer met genee aan tafel wil zitten.
en later zeggen dat die met tegenzin aan tafel zal zitten om half 9
dat zegt hij niet, dat eerste niet.....zijn redacteuren willen niet meer met hem aan tafel zitten....als ze een jaknikker als presentator willen moeten ze kurt westerman of humberto tan vragen. dat willen ze ook niet, want ze vinden genee zo'n goede presentator die ook veel ingewijder is dan die andere 2 kwallen.
Kortom, ze roepen nu maar wat, en hebben allebei een veel te kort lontje...
zeggen dat hij niet meer met genee aan tafel wil zitten.
en later zeggen dat die met tegenzin aan tafel zal zitten om half 9
Ik zie die rattige Genee (/RTL) er nog wel voor aan om hem inderdaad met contractbreuk om de oren te slaan. In die zin wel begrijpelijk.
Vind het punt van Derksen wel goed trouwens, Genee is toch niets anders dan de presentator? Goed, hij heeft z'n feitjes vaak wel op orde (en verbetert/onderbreekt daar de anderen regelmatig mee), maar hij zit er in de eerste plaats om het gesprek in goede banen te leiden en niet om olie op het vuur te gooien zoals hij nu lijkt te doen.
Robert Veenstra, voorzitter van sc Heerenveen, en VI-hoofdredacteur Johan Derksen hebben vrijdagmiddag op het kantoor van Voetbal International in Gouda 'vrede gesloten'. Dat meldt Omrop Frysland.
Aanvankelijk stond voor vandaag een kort geding gepland. Dat werd gisteren aangehouden.
Voetbalclub Heerenveen en weekblad Voetbal International stonden de voorbije weken lijnrecht tegenover elkaar over de inhoud van een artikel. Volgens de Friese club zijn sommige cijfers verkeerd uitgelegd. Derksen liet al weten dat hij zich geen zorgen maakt over het kort geding. 'Veenstra wil een rectificatie omdat mijn verslaggevers hebben geschreven dat hij een boekhoudkundige truc heeft toegepast. Ik maak me niet druk, dit gebeurt 20 keer per jaar. Ik vertrouw op mijn redacteuren. Ik wacht af wat de rechter vindt.'
Daar komt het nu niet meer van, omdat beide partijen vandaag in Gouda een punt zetten achter het conflict. Dat liep mede hoog op omdat VI-presentator Wilfred Genee in het programma VI TV Veenstra de voorbije weken als bron gebruikte tegen de 'feitelijke argumentatie' van Derksen, die zich vierkant achter het verhaal in zijn blad schaarde. Genee en Derksen kregen daar gisteren zo'n hoog oplopende discussie over, dat Derksen het tv-programma voortijdig verliet.
Aanvankelijk stond voor vandaag een kort geding gepland. Dat werd gisteren aangehouden.
Voetbalclub Heerenveen en weekblad Voetbal International stonden de voorbije weken lijnrecht tegenover elkaar over de inhoud van een artikel. Volgens de Friese club zijn sommige cijfers verkeerd uitgelegd. Derksen liet al weten dat hij zich geen zorgen maakt over het kort geding. 'Veenstra wil een rectificatie omdat mijn verslaggevers hebben geschreven dat hij een boekhoudkundige truc heeft toegepast. Ik maak me niet druk, dit gebeurt 20 keer per jaar. Ik vertrouw op mijn redacteuren. Ik wacht af wat de rechter vindt.'
Daar komt het nu niet meer van, omdat beide partijen vandaag in Gouda een punt zetten achter het conflict. Dat liep mede hoog op omdat VI-presentator Wilfred Genee in het programma VI TV Veenstra de voorbije weken als bron gebruikte tegen de 'feitelijke argumentatie' van Derksen, die zich vierkant achter het verhaal in zijn blad schaarde. Genee en Derksen kregen daar gisteren zo'n hoog oplopende discussie over, dat Derksen het tv-programma voortijdig verliet.
Dus het kort geding is aangehouden door Heerenveen omdat Veenstra er al uit dacht te zullen komen met VI, da's dus vandaag gebeurd.
Nu ben ik benieuwd hoe het vanavond zal gaan: Derksen komt dus gewoon wel, het is nu officieel uitgesproken en je zou dan ook denken dat Genee nu ook wel een paar toontjes lager gaat zingen. Ik vrees echter dat hij koste wat kost z'n (irritante-) gelijk wil halen en erover door zal zeuren.
Ik hoop echter dat ze er klaar me zijn, dat ben ik onderhand wel. Als ik een soap wil zien kijk ik een half uur eerder wel naar RTL 4.
waar kun je de uitzenden van vandaag terug vinden?
weet iemand dat
rtlxl.nl
(permanent verbannen)
schelvis
Dat moeten zegen echt nooit meer uitnodigen man
(permanent verbannen)
nico dijkshoorn
Nog altijd 100x liever hem dan Schelvis
niet zo voetbal inhoudelijk, maar wel een eigen mening, hou ik wel van....
Wesley Sneijder wilde Johan Derksen en René van der Gijp in elkaar laten slaan vanwege constante grappen over zijn lengte.
Sneijder kookte volledig over nadat Derksen en Van der Gijp de inmiddels beruchte Hummer-grap (na 15 seconden) over hem maakten.
Het middenveldertje was zo woest, dat hij Derksen en Van der Gijp in elkaar wilde laten beuken door zijn vrienden uit de Utrechtse wijk Ondiep. Zijn partner Yolanthe raakte in paniek en belde Hans Kraaij junior. "Hans, jij bent goed met Wesley hè. Wes is helemaal krankjorum geworden", herinnert Kraaij zich het gesprek.
Even later kreeg Kraaij de briesende Sneijder zelf aan de lijn. "Het is mooi geweest. Ik laat ze in elkaar stampen. Over drie kwartier stijg ik op", zou Sneijder tegenover Kraaij hebben verklaard. Kraaij wist de bizarre knokpartij op het nippertje te verijdelen door Sneijder te beloven dat hij hem zou verdedigen tijdens de volgende uitzending. "Ik heb het voor Wesley opgenomen", vervolgt Kraaij.
Johan Derksen hoorde onlangs voor het eerst over het merkwaardige incident, aldus Kraaij in de Vara Gids.
Sneijder kookte volledig over nadat Derksen en Van der Gijp de inmiddels beruchte Hummer-grap (na 15 seconden) over hem maakten.
Het middenveldertje was zo woest, dat hij Derksen en Van der Gijp in elkaar wilde laten beuken door zijn vrienden uit de Utrechtse wijk Ondiep. Zijn partner Yolanthe raakte in paniek en belde Hans Kraaij junior. "Hans, jij bent goed met Wesley hè. Wes is helemaal krankjorum geworden", herinnert Kraaij zich het gesprek.
Even later kreeg Kraaij de briesende Sneijder zelf aan de lijn. "Het is mooi geweest. Ik laat ze in elkaar stampen. Over drie kwartier stijg ik op", zou Sneijder tegenover Kraaij hebben verklaard. Kraaij wist de bizarre knokpartij op het nippertje te verijdelen door Sneijder te beloven dat hij hem zou verdedigen tijdens de volgende uitzending. "Ik heb het voor Wesley opgenomen", vervolgt Kraaij.
Johan Derksen hoorde onlangs voor het eerst over het merkwaardige incident, aldus Kraaij in de Vara Gids.
Straatvechtertje hè die Sneijdert! Maar dan wel op z'n traditioneel Marokkaans er vrienden op af sturen.
Dit zou dus uit de mond van Hansie Hansie komen, ben benieuwd of hij er maandag zit want de föhn wil het er vast over hebben!
laatste aanpassing
afgelopen maandag was kieft ook eens lekker op dreef
is kieft lekker dreef, moet johan hypocriet zijn...
dat gaat dan zeker weer een mooie uitzending worden dan
Heeft er alle schijn van ja. Hoewel ik op zich ook weer niet zo zit te wachten op dat constante Hansie-afzeiken, dat zal vast weer gaan gebeuren aangezien hij zichzelf hier opwerpt als de bemiddelaar die die klappen voorkomen heeft. Iets met een te grote broek aan hebben enzo.
Heeft er alle schijn van ja. Hoewel ik op zich ook weer niet zo zit te wachten op dat constante Hansie-afzeiken, dat zal vast weer gaan gebeuren aangezien hij zichzelf hier opwerpt als de bemiddelaar die die klappen voorkomen heeft. Iets met een te grote broek aan hebben enzo.
sommige mensen roepen het ook altijd op zich af...
vanavond weer met boskamp
Straatvechtertje hè die Sneijdert! Maar dan wel op z'n traditioneel Marokkaans er vrienden op af sturen.
Dit zou dus uit de mond van Hansie Hansie komen, ben benieuwd of hij er maandag zit want de föhn wil het er vast over hebben!
hij begint er ook meteen over he
nu doet die net of het allemaal niks voorstelde...
hij baalt meteen dat hij vorige er over begonnen was.
(permanent verbannen)
ik heb nooit geweten dat er ook een VI radio was...
Zeker al wel een jaar als het niet langer is
klein kind die kraaij, zag hem kijken de hele tijd.....ghehe...over de 50 en nog steeds huilie altijd haha