Partyflock

Forumonderwerp · 1129967

Waarschuw beheerder
+13-9
donateur
*Mededeling, nadat het topic meermalen is aangeveegd*
Vragen en aanbieden van (designer)drugs is niet toegestaan.
Ook vragen of melden waar het te verkrijgen is is niet toegestaan!
Hou hier dus rekening mee a.u.b!!!

Omdat er nog geen topic was over RC's en Designers hier maar een groot topic over verschillende designers en RC's.

Een klein stukje van Wikipedia:

---

Designer drug

Designer drugs of research chemicals is een opkomende groep drugs, die vooral onder jongeren en twintigers populair zijn. Het zijn bij normale gebruikers veelal onbekende drugs, maar vaak wel bekend bij meer experimenterende gebruikers. Omdat er relatief weinig bekend is over toxiciteit en farmacologie van deze onderzoekschemicaliën is het risico van gebruik relatief hoog.

Designer drugs zijn verbindingen waarbij men telkens opnieuw poogt nieuwe moleculen met een lichte structurele variantie op de markt te brengen. Drie belangrijke groepen binnen de Designer drugs zijn gesubsitueerde fenylethylamines en tryptamines en cannabinoïden. De redenen voor de synthese van deze drugs zijn tweevoudig: men zoekt naar een nieuwe structurele variantie, en men poogt continu de wetgever voor te zijn en de wet te ontduiken.

Het handelen in en bezitten van designer drugs is - ook als ze niet voorkomen op lijsten bij de Opiumwet - in Nederland strafbaar op grond van de Geneesmiddelenwet, een economisch delict.

---
Brand hier los over je vragen, meningen en de rest.
Zelf heb ik al veel RC's geprobeerd en ben nu van plan binnenkort ook weer een nieuwe aan me lijst toe te voegen genaamd MDPV.
Wie wat en waar post hier je ervaringen.

laatste aanpassing door een beheerder
Waarschuw beheerder
Helaas niks bij de post vandaag :(

Waarschuw beheerder
Wanneer hadden jullie besteld dan?
Waarschuw beheerder
Ik maandag, en betaald en betaalbewijs gemaild en goedgekeurd en zou zelfde dag vanuit Nederland verstuurd worden. No way dus... of niet verstuurd of niet vanuit Nederland.

Slecht hoor!
Waarschuw beheerder
Shit als MDPV, 3MMC etc. Mensen die daar wat meer over kunnen vertellen?

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Converse op vrijdag 1 maart 2013 om 15:35:
Ik maandag, en betaald en betaalbewijs gemaild en goedgekeurd en zou zelfde dag vanuit Nederland verstuurd worden. No way dus... of niet verstuurd of niet vanuit Nederland.

Slecht hoor!

Ik ook maandag besteld en betaald, en diezelfde dag is het opgestuurd (tevens hier nog niets binnen)
Maar ondanks dat het idd een lange tijd is, communiceren ze die gewoon wel netjes vantevoren al.
Dan kan ik het een stuk beter verdragen dan als ze niets zeiden of verkeerde verzendtijden.

Enige wat je ze misschien kan 'verwijten' is dat ze er geen optie bij doen om het direct met de 'gewone' post mee te sturen.
Denk dat veel mensen wel 1 of 2 euro extra over hebben voor een snellere bezorging.
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Uitspraak van JSKI op vrijdag 1 maart 2013 om 15:38:
Shit als MDPV, 3MMC etc. Mensen die daar wat meer over kunnen vertellen?

Beide geprobeerd:

MDPV - Geinig spul, maar (naar ik lees) zeer hoge verslavingsfactor en diverse mensen hebben hartklachten en andere ernstige klachten zoals nierproblemen gemeldt (wel na teveel gebruik, maar die grens is redelijk dun zo te lezen). Gelukkig zelf geen klachten gehad, maar dat kwam ook omdat ik na het lezen van die verhalen m'n voorraadje verdeeld onder vrienden heb en de rest weggeflikkerd heb. Heb in totaal 80 mg in een week gedaan. Zeer lage dosis per keer nodig, van 10-20 mg.
Je wordt er heel praterig en actief van. Niet heel euforisch. Leuk om een keertje te doen, maar zorg dat je NIET in de gelegenheid bent om teveel bij te pakken. En ook niet voor voorraadjes binnen handbereik. Gewoon een keertje 3 caps ofzo maken met alle 3 een mg of 10 erin.

3MMC toevallig 2 maanden terug geprobeerd, maar vond het weinig bijzonder. Een beetje 4-FA maar met steeds het gevoel dat het nét niet doorkomt.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van actief op vrijdag 1 maart 2013 om 16:22:
Beide geprobeerd:

Hmm oke. Toevallig ook ervaring met Pentedrone, Buphedrone, MDAI of 3,4-dmmc?

Of iemand anders? Zie vraag ^
Waarschuw beheerder
Uitspraak van JSKI op vrijdag 1 maart 2013 om 17:00:
Pentedrone, Buphedrone

beide liggen hier pentedrone vind ik wel oké niet heel bijzonder maar lekker energiek, niet te opgedrongen maar niet echt euforisch, buphedrone nog niet geprobeerd, ben er wel erg nieuwschierig naar
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Taraaa op vrijdag 1 maart 2013 om 17:09:
beide liggen hier pentedrone vind ik wel oké niet heel bijzonder maar lekker energiek, niet te opgedrongen maar niet echt euforisch, buphedrone nog niet geprobeerd, ben er wel erg nieuwschierig naar

Okeoke, als ik de reacties hier zo lees kan ik me dus beter eerst op Methylone en/of 4FA richten omdat dit leuker is?
Wel ervaring met 2FA al, dat spul ging echt als een tiet :doetiewoep:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van JSKI op vrijdag 1 maart 2013 om 17:12:
Okeoke, als ik de reacties hier zo lees kan ik me dus beter eerst op Methylone en/of 4FA richten omdat dit leuker is?
Wel ervaring met 2FA al, dat spul ging echt als een tiet :doetiewoep:

als je 2fa leuk vind zou je 4 fa al helemaal leuk moeten vinden (denk ik) voor derest is methylone idd wel leuk en zelf vind ik mephedrone geniaal, weet niet of je dat al geprobeerd heb.... :)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Taraaa op vrijdag 1 maart 2013 om 17:23:
als je 2fa leuk vind zou je 4 fa al helemaal leuk moeten vinden (denk ik) voor derest is methylone idd wel leuk en zelf vind ik mephedrone geniaal, weet niet of je dat al geprobeerd heb.... :)

Uitspraak van JSKI op donderdag 28 februari 2013 om 13:00:
Heb ervaring met Mephedrone en benzo fury. Was erg fan van beide.

Mephedrone is het eerste wat ik probeerde en dat blijft nog steeds mijn favoriet. Geweldig spul. Kan het alleen nergens krijgen dus heb de hoop maar op gegeven. Dan denk ik eerst maar eens richten op 4FA en Methylone.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van JSKI op vrijdag 1 maart 2013 om 17:30:
Mephedrone is het eerste wat ik probeerde en dat blijft nog steeds mijn favoriet. Geweldig spul. Kan het alleen nergens krijgen dus heb de hoop maar op gegeven. Dan denk ik eerst maar eens richten op 4FA en Methylone

Okee nou laat maar weten als je t geprobeerd heb, wat je er van vond! :D
Waarschuw beheerder
Uitspraak van JSKI op vrijdag 1 maart 2013 om 15:38:
3MMC

Toevallig vandaag 5 caps gemaakt van 200mg. Op drugsforum.info en drugsforum.nl staan een paar goede reports van user Chevy. Ik heb doseringen gezien van 150 tot 350mg, waarbij een standaard dosis van 200-300mg oraal wordt aangeraden
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Uitspraak van JSKI op vrijdag 1 maart 2013 om 17:00:
Hmm oke. Toevallig ook ervaring met Pentedrone, Buphedrone, MDAI of 3,4-dmmc?

Pentedrone alleen. Relatief soft spul, beetje tussen methylone en 4-fa in.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van JSKI op vrijdag 1 maart 2013 om 17:12:

Ja precies. Want eigenlijk (zoals ik hierboven ook zei) hangen die butylone/pentedrone-achtige stoffen qua effecten een beetje tussen in tussen methylone en 4-fa. Vond het weinig meerwaarde hebben persoonlijk in elk geval. Maar mocht je het toch willen proberen: bestel bij SA wat losse sampletjes (krijg je nog 20 % korting ook nu, zag ik) zodat je mooi wat kan testen :)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Nou, er klopt iets gewoon niet.

Regular mail is toch gewoon briefpost of niet? Die bezorg PostNL.

Vandaag verstuurd via Regular Mail, in mijn ogen is dit vandaag verstuurd via PostNlL. PostNL levert iets van 96 of 99% de volgende dag, of de dag erna.

Dus of het is maandag niet verstuurd of niet vanuit Nederland. Dus je kan ze dat zeker wel verwijten.

Een mail die ik van hun krijg op 27-03:
The order #***** was dispatched on 2013-02-25 from the Netherlandsvia Regular Mail.
Delivery time frame for this shipping option is up to 8 business days.
Therefore, you should receive the parcel no later than 2013-03-07

Jij kan mij niet wijs maken dat dit pakket maandag verstuurd is via Regular Mail (PostNL Briefpost).

Nu is het ook weer niet een gigantisch probleem, er zijn nog genoeg andere stofjes voor het weekend. Maar toch, wat hun gecommuniceerd hebben klopt niet..
Waarschuw beheerder
Uitspraak van JSKI op vrijdag 1 maart 2013 om 17:30:
Kan het alleen nergens krijgen dus heb de hoop maar op gegeven.

Hier ook niet, erg raar als je het mij vraagt.
Waarschuw beheerder
+1
Iemand nog 3-FA tegengekomen? Het lijkt wel of het uit elk assortiment verdwenen is. En dat terwijl 2-FA en 4-FA nog wel te krijgen is.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Converse op vrijdag 1 maart 2013 om 19:10:
Nou, er klopt iets gewoon niet.

Regular mail is toch gewoon briefpost of niet? Die bezorg PostNL.

Vandaag verstuurd via Regular Mail, in mijn ogen is dit vandaag verstuurd via PostNlL. PostNL levert iets van 96 of 99% de volgende dag, of de dag erna.

Dus of het is maandag niet verstuurd of niet vanuit Nederland. Dus je kan ze dat zeker wel verwijten.

Een mail die ik van hun krijg op 27-03:
The order #***** was dispatched on 2013-02-25 from the Netherlandsvia Regular Mail.
Delivery time frame for this shipping option is up to 8 business days.
Therefore, you should receive the parcel no later than 2013-03-07
Jij kan mij niet wijs maken dat dit pakket maandag verstuurd is via Regular Mail (PostNL Briefpost).

Nu is het ook weer niet een gigantisch probleem, er zijn nog genoeg andere stofjes voor het weekend. Maar toch, wat hun gecommuniceerd hebben klopt niet..

Het is wat vreemd idd. Er zit ergens een vreemde tussenstop/vertraging.
Ze communiceren wel netjes dat het 8 dagen duurt/kan duren en naar ik hier begreep zijn de postzegels gewoon Nederlands en niet gefrankeerd naar tarieven vanuit het buitenland (dus het komt wel vanuit Nederland) maar waar het probleem dan zit? Toch een goedkoop bulk/opspaar tarief voor bedrijven, bij NLpost ofzo?

Laten we eens kijken of wij het tegelijk binnen krijgen, gezien onze orders beide op zaterdag verzonden zouden zijn :)
Waarschuw beheerder
Ben ik ook wel naar benieuwd naar ja. PostNL zal het sowieso niet opsparen. Dan doet SA of een ander tussenbedrijf dit. Maja tis wel vreemd, ik weet toevallig dat wanneer je veel post cq pakketten verstuurd PostNL dit savonds ook kan komen halen. (Natuurlijk zal dit geld kosten maja scheelt wel een hele hoop). Veel webshops die hanteren voor 20:00 of 22:00 besteld is vandaag verstuurd hanteren zo een principe. Die hebben een vast tijdstip afgesproken met PostNL waarop post opgehaald wordt.

Waarschuw beheerder
Nou ja, we zullen het nooit weten waarschijnlijk. Gewoon op die 8 werkdagen rekenen.
Zoals een beetje verwacht ook vandaag niets met de post ontvangen van ze, jullie wel?
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Ik heb donderdag 21 februari een (Regular Mail) verzendbevestiging gehad van SA, nog steeds niets binnen!
Duurt inmiddels dus al 9 dagen. Vorige keer heb ik meer dan 2 weken moeten wachten...

Vraag me ook af wat de oorzaak is van dit vreemde verzendsysteem...Houd jullie op de hoogte wanneer ik het binnen heb!
Waarschuw beheerder
Ik 22 -2 Al mijn bestelling geplaatst ook nog niks binnen had ze gemaild
En volgens SA komt het deze aankomende week ... Hmmmm....
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
+1
Wou het een beetje systematisch houden. Hier lijkt het wel een chatgroep (niks te nadele van de dingen die hier besproken worden). Vandaar m'n NEB onderwerp. Maar helaasj
Waarschuw beheerder
+2
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 2 maart 2013 om 16:54:
Wou het een beetje systematisch houden.

Gelijk heb (had) je imo. Voor 6-APB en 4-FA, toch ook RC's, zijn er ook eigen topics...
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Taraaa op vrijdag 1 maart 2013 om 18:16:
Okee nou laat maar weten als je t geprobeerd heb, wat je er van vond!

alsof god het wil
Krijg net een berichtje van een maatje of ik methylone ken. Hij is op een bday en iemand heb het daar.
Nu hopen dat er wat mee komt :Doetiewoep:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van JSKI op zaterdag 2 maart 2013 om 17:28:
alsof god het wil
Krijg net een berichtje van een maatje of ik methylone ken. Hij is op een bday en iemand heb het daar.

Je hoeft echt niks bijznders te verwachten. Ik vind methylone echt het meest op mdma lijken. Iets minder sterk en werkt maar kort. Maar zeker leuk om een keer te proberen.
Update: En oja, god bestaat al 100 jaar niet meer
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Technoasis op zondag 3 maart 2013 om 23:15:
Je hoeft echt niks bijznders te verwachten. Ik vind methylone echt het meest op mdma lijken. Iets minder sterk en werkt maar kort. Maar zeker leuk om een keer te proberen.

M'n 1e RC O+ Hele mooie tijden op gehad...
Waarschuw beheerder

Ik verwacht ook heus geen wonderen hoor maar ben gewoon toe aan wat nieuws

Waarschuw beheerder
Jullie je SA-order al binnen? Of wordt er überhaupt geen post bezorgd op maandag?
Waarschuw beheerder
Maandag wordt geen post bezorgd nog even wachten dus..
Waarschuw beheerder
Update: En oja, god bestaat al 100 jaar niet meer

Laatst ook 3 capsules van 160mg op

Wat was ik een partij naar de klote die dagen er na zeg !

Waarschuw beheerder
Ah ok. Nou ja, tot vrijdag heb ik er toch weinig aan ;) maar wel fijn om het (ruim) voor het weekend binnen te hebben, dan weet je tenminste dat je het hebt, ipv op vrijdag en zaterdag in spanning je brievenbus open te moeten maken. Plus ik wil wel eens kijken of we een bepaald patroon in de levering kunnen ontdekken hier :P
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Uitspraak van infected op maandag 4 maart 2013 om 11:37:
Laatst ook 3 capsules van 160mg op

Wat was ik een partij naar de klote die dagen er na zeg !

Daarom ben ik wel een beetje op methy uitgekeken ja. Al jaren niet meer gehad. In het begin had ik de kater er nog wel voor over, maar toen het 'nieuwe' er af was, was die kater het me niet meer waard. Wel hele leuke avonden mee gehad though :)
Waarschuw beheerder
Ze hadden me verteld dat de bestellingen deze week binne komen maar vanuit gaan dan toch?

Ja ben ook wel langzaam aan het uitkijken op methy precies wat je zegt de kater is het niet waard
Zoiezo de hele drugs kater opzich ben ik zat haha 3mmc daar in tegen vrijwel geen last van een dip en je kan er zeker een leuke avond mee hebben !

Waarschuw beheerder
Uitspraak van infected op maandag 4 maart 2013 om 12:00:
Ze hadden me verteld dat de bestellingen deze week binne komen maar vanuit gaan dan toch?

Ze zeiden mij donderdag a.s. dus idd laten we daar vanuit gaan. Maar ben toch wel benieuwd of iedereen waarvan het afgelopen maandag verzonden is, hem op dezelfde dag binnen krijgt. Dan weet je bijna zeker dat ze ergens de boel 'opsparen'.
Uitspraak van infected op maandag 4 maart 2013 om 12:00:
Ja ben ook wel langzaam aan het uitkijken op methy precies wat je zegt de kater is het niet waard
Zoiezo de hele drugs kater opzich ben ik zat haha 3mmc daar in tegen vrijwel geen last van een dip en je kan er zeker een leuke avond mee hebben !

Precies. Sowieso dat 'wazige' van serotonine-gerichte drugs vond ik vroeger (ik word oud :( ) leuk, maar nu vind ik zoiets als 4-FA veel fijner. Gewoon een beetje scherp blijven en niet jezelf elke keer weer schamen voor je achterlijke gedrag + geen kater erbij is veel leuker.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van JSKI op zaterdag 2 maart 2013 om 17:28:
alsof god het wil

Poeh, één keer gehad, jaar of 4-5 terug schat ik.

Opzich geen verkeerd spul, maar er zijn echt vele beteren. + Mijn groep had echt teveel gebruikt als ik het goed herinner.. Ik denk omdat je het MDMA effect wilt/ hoopt dat je daarom meer pakt. (Mocht ik het goed onthouden hebben)

Wat ik me we nog herinner dat ik hier ook echt niet van naar de wc kon. Dit heb ik normaal ook al bij drugs, en dan lucht het op een gegeven moment zo erg op als je kan. :P Gewoon belachelijk, zoiets vanzelfsprekends wat dan niet meer gaat. Kan je, voel je je de God op aarde haha. Maja toen kon ik dus gewoon echt niet.. En op een gegeven moment wordt je daar echt ziek van als de avond verstrijkt.

En een behoorlijke kater gehad ja.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Converse op maandag 4 maart 2013 om 12:43:
Wat ik me we nog herinner dat ik hier ook echt niet van naar de wc kon.

Erg is dat hè je moet zo nodig pisse maar het komt maar niet
Waarschuw beheerder
Uitspraak van actief op maandag 4 maart 2013 om 12:23:
maar nu vind ik zoiets als 4-FA veel fijner.

Nou moet ik zeggen dat ik van 4-FA ook wel Een flinke dip kan hebben jammer genoeg ! :(

Waarschuw beheerder
Uitspraak van infected op maandag 4 maart 2013 om 14:43:
Nou moet ik zeggen dat ik van 4-FA ook wel Een flinke dip kan hebben jammer genoeg ! :(

Bij mij in elk geval geenszins vergelijkbaar met methylone ofzo. Slaap je dan wel, of skip je een nachtje? Want vooral dat zorgt volgens mij voor de dip naderhand... Zo'n naar gevoel alsof gisteren, vandaag en morgen aan 1 stuk doorlopen (heb ik dan tenminste)... tegenwoordig probeer ik toch gewoon ff te slapen (al is het 4 uurtjes), desnoods met een tabletje etilozam. Wereld van verschil.
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van actief op maandag 4 maart 2013 om 15:01:
Bij mij in elk geval geenszins vergelijkbaar met methylone ofzo. Slaap je dan wel, of skip je een nachtje? Want vooral dat zorgt volgens mij voor de dip naderhand... Zo'n naar gevoel alsof gisteren, vandaag en morgen aan 1 stuk doorlopen (heb ik dan tenminste)... tegenwoordig probeer ik toch gewoon ff te slapen (al is het 4 uurtjes), desnoods met een tabletje etilozam. Wereld van verschil.

Slapen doe ik wel alleen wel heel erg slecht zal is rond neuzen naar dat etilozam nooit van gehoord;)
mischien een goed idee voor het slapen gaan
Waarschuw beheerder
haha, ja het kan echt verwoestend zodat je er 'helemaal uit bent'

Waarschuw beheerder
Mijn SA-order is binnen :) iemand ervaring met die granules?

Waarschuw beheerder
Hier nog steeds niet binnen helaas. Duurt lang!
Waarschuw beheerder
Hmm jammer om te zien dat de bestellingen zo lang duren om bezorgd te worden. Binnenkort weekje alleen thuis dus wilde wat 4fmp en als het misschien nog beschikbaar komt 6-abp bestellen. Jammer om te zien dat het dan alsnog soms langs duurt. Zal je zien bestel ik het wat eerder komt het binnen terwijl me ouders nog thuis zijn. Niet dat ze mijn post openmaken hoor maar wil het er toch niet op wagen ;) Iets met uit het huis gezet worden enzo.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 6 maart 2013 om 20:25:
Hier nog steeds niet binnen helaas. Duurt lang!

Wanneer was het verzonden?

Waarschuw beheerder
Uitspraak van strukel op woensdag 6 maart 2013 om 22:02:
Niet dat ze mijn post openmaken hoor maar wil het er toch niet op wagen ;) Iets met uit het huis gezet worden enzo.

Ach, gewoon zorgen dat heel duidelijk je naam op de envelop staat. Zo vaak thuis laten bezorgen :)
En een verhaaltje klaar hebben mogen ze het toch per ongeluk vinden. Bij SA staan er geen namen op de zakjes of een brief erbij ofzo (alles zit in discrete zwarte zakjes) dus zeg dat het cafeïne is of een nieuw soort poeder voor een eiwit-shake voor bij het sporten ofzo. Mensen verwachten niet dat je drugs in een gewone officiele envelop onaangetekend per post ontvangt. Tenzij ze al een (vaag) vermoeden van je drugsgebruik hebben of heel toevallig scheikundigen of werkzaam bij drugsbestrijding zijn, dan is 1+1 2 natuurlijk :P

Bij mij heeft het dus precies 7 werkdagen geduurd. Ga van 7 of 8 dagen uit, dan kun je dat een klein beetje plannen.
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Kontra-indication op woensdag 6 maart 2013 om 22:14:
Wat dat toevallig 2C-T-7? Oh shit, weer off-topic. :lol:

:P

Geen idee meer hoe het heette, maar je moest er wel een 'ervaren' gebruiker voor zijn om er goed mee om te kunnen gaan.
Lijkt me ook lastig als je je trip wilt sturen naar iets wat je niet kent :P
laatste aanpassing