Partyflock
 
Forumonderwerp · 1129967
­ Nederland
 
*Mededeling, nadat het topic meermalen is aangeveegd*
Vragen en aanbieden van (designer)drugs is niet toegestaan.
Ook vragen of melden waar het te verkrijgen is is niet toegestaan!
Hou hier dus rekening mee a.u.b!!!


Omdat er nog geen topic was over RC's en Designers hier maar een groot topic over verschillende designers en RC's.

Een klein stukje van Wikipedia:

---

Designer drug

Designer drugs of research chemicals is een opkomende groep drugs, die vooral onder jongeren en twintigers populair zijn. Het zijn bij normale gebruikers veelal onbekende drugs, maar vaak wel bekend bij meer experimenterende gebruikers. Omdat er relatief weinig bekend is over toxiciteit en farmacologie van deze onderzoekschemicaliën is het risico van gebruik relatief hoog.

Designer drugs zijn verbindingen waarbij men telkens opnieuw poogt nieuwe moleculen met een lichte structurele variantie op de markt te brengen. Drie belangrijke groepen binnen de Designer drugs zijn gesubsitueerde fenylethylamines en tryptamines en cannabinoïden. De redenen voor de synthese van deze drugs zijn tweevoudig: men zoekt naar een nieuwe structurele variantie, en men poogt continu de wetgever voor te zijn en de wet te ontduiken.

Het handelen in en bezitten van designer drugs is - ook als ze niet voorkomen op lijsten bij de Opiumwet - in Nederland strafbaar op grond van de Geneesmiddelenwet, een economisch delict.

---
Brand hier los over je vragen, meningen en de rest.
Zelf heb ik al veel RC's geprobeerd en ben nu van plan binnenkort ook weer een nieuwe aan me lijst toe te voegen genaamd MDPV.
Wie wat en waar post hier je ervaringen.
laatste aanpassing door een beheerder
Ik heb mvdp gedaan
 
Prima plan! Staat hier veel over designerdrugs maar allemaal los in verschillende topics. Ik had gehoopt dat mijn vraag aan de wijze mannen van Trimbos wat discussie zou geven over de legaliteit van designerdrugs maar helaas ontaarde dat in een discussie over drugs & het moederschap. Zou mooi zijn als het hier wat meer ontopic blijft en het zou ook wel leuk zijn als members hier hun tripreports komen posten
 
Uitspraak van FAKE op donderdag 22 maart 2012 om 09:56:
Ik heb mvdp gedaan


Vertel je ervaring ;)
 
Uitspraak van verwijderd op donderdag 22 maart 2012 om 10:17:
Prima plan! Staat hier veel over designerdrugs maar allemaal los in verschillende topics. Ik had gehoopt dat mijn vraag aan de wijze mannen van Trimbos wat discussie zou geven over de legaliteit van designerdrugs maar helaas ontaarde dat in een discussie over drugs & het moederschap. Zou mooi zijn als het hier wat meer ontopic blijft en het zou ook wel leuk zijn als members hier hun tripreports komen posten


De Designer Drugs & RC's vallen onder de geneesmiddelen wet, En sommige ook onder de opium wet;)
laatste aanpassing
Uitspraak van FAKE op donderdag 22 maart 2012 om 09:56:
Ik heb mvdp gedaan


Moest jij ook hallucineren en zag je ook wolven & enzo?

Maar om eerlijk te zijn vind ik het een beetje te algemeen topic, om hier nu alle 2Ctjes, 3/4-FMP,5/6-APB, Mephedrone en toekomstige stofjes te bespreken word denk ik al vrij snel onoverzichtelijk.
 
Uitspraak van Funk Punk op donderdag 22 maart 2012 om 12:44:
Maar om eerlijk te zijn vind ik het een beetje te algemeen topic, om hier nu alle 2Ctjes, 3/4-FMP,5/6-APB, Mephedrone en toekomstige stofjes te bespreken word denk ik al vrij snel onoverzichtelijk.


Er is al een 4-FMP Topic en 2C- Topic en Mephedrone is er ook al en Benzo Fury,,
Maar voor de wat mindere gebruikelijke RC's
tot nu toe heb ik alleen ervaring met 2c-b/2c-i en 4-fmp. beide zeer positief!
2c-b is een leuke eerste trip om kennis te maken met psychedelic middelen. 2c-i is de wat langer werkende variant en iets potenter
4-fmp is een leuke stimulant met empathogene neveneffecten enigzins vergelijkbaar met die van mdma.
beide zou ik aan kunnen raden aan beginnende gebruikers die op zoek zijn naar een high zonder al te veel bij-effecten.

Wat ik momenteel nog wil proberen aan RC: 6-APB , methylone en methoxetamine. en misschien een andere 2c- variant.
Uitspraak van *NG* op donderdag 22 maart 2012 om 14:12:
6-APB


top spul
is methylone appart ook de moeite waard? Hoelang werkt dit? Hoe zit het met de pupillen en kaakjes?
Wat betreft methylone: als ik 12 uur een 150 mg fmp cap drop, hoeveel mg methylone is dan ong juist om bij te nemen? (nu paar x rond 4 uur een kneiter genomen, maar daar werd ik sloom van). Zou de methylone dan wél de energie terughalen van de fmp?
methylone is zeker energieker dan mdma ja, dus in die zin zou dat zeker beter zijn om te nemen dan een pilletje.
ik zou voor 120-150mg gaan. afhankelijk van je algemene tolerantie tot stimulanten ;)

heb zelf echter deze combi nog niet geprobeerd maar hoop dat daar snel verandering in komt.
Tolerantie in de zin van vaak nemen is er niet. Maar over het algemeen reageer ik niet heftig op dingen. Bedankt! :)
Uitspraak van FAKE op donderdag 22 maart 2012 om 09:56:
Ik heb mvdp gedaan


Ik neem aan dat je MDPV bedoeld?

Uitspraak van Funk Punk op donderdag 22 maart 2012 om 12:44:
Maar om eerlijk te zijn vind ik het een beetje te algemeen topic, om hier nu alle 2Ctjes, 3/4-FMP,5/6-APB, Mephedrone en toekomstige stofjes te bespreken word denk ik al vrij snel onoverzichtelijk.


Dat denk ik ook ja.

Uitspraak van verwijderd op donderdag 22 maart 2012 om 12:52:
Maar voor de wat mindere gebruikelijke RC's


Zoals? Er zijn amper mensen die er ervaring mee hebben, op Flock iig. ;)

Uitspraak van *NG* op donderdag 22 maart 2012 om 14:12:
methoxetamine


Laatst nog een interessant artikel over gelezen in Vice Magazine. Kijken of ik het nog kan vinden.
Uitspraak van d a v i d o f f :[ op woensdag 28 maart 2012 om 02:09:
methoxetamine
Laatst nog een interessant artikel over gelezen in Vice Magazine. Kijken of ik het nog kan vinden.


Heel goedkoop
Ook heel schadelijk in sommige gevallen
Uitspraak van Superman op woensdag 28 maart 2012 om 03:34:
Ook heel schadelijk in sommige gevallen


Precies. Voor de geïnteresseerden, lees dit stukje maar eens.

http://www.vice.com/nl/read/interview-met-een-ketaminechemicus

Ik dacht namelijk ook, hey interessant, even kijken wat het is. Maar na dat gelezen te hebben, sla ik lekker over. :)
Uitspraak van *NG* op donderdag 22 maart 2012 om 14:12:
methoxetamine


ik heb dit stofje ook thuis liggen,
Vroeg me af is het te combineren met hasj/wiet ?
Ga zaterdag naar een klein techno feestje.
Drink dus een paar biertjes, rook 1 of 2 jointjes, kan daar methoxetamine nog bij ?
 
Uitspraak van Toxic_hotel op zaterdag 31 maart 2012 om 01:00:
ik heb dit stofje ook thuis liggen,
Vroeg me af is het te combineren met hasj/wiet ?
Ga zaterdag naar een klein techno feestje.
Drink dus een paar biertjes, rook 1 of 2 jointjes, kan daar methoxetamine nog bij ?


Moet lukken wel niet teveel:P

40Mg op school reisje ging me nu net op het nippertje goed af:rot:
@toxic hotel: ik zou methoxetamine in ieder geval niet op een feest proberen, zeker niet als het je eerste keer word. Het is echt supervaag spul en niet vergelijkbaar met ketamine in zo een situatie.
Uitspraak van [B.O.T] NLrobiin op zaterdag 31 maart 2012 om 11:32:
@toxic hotel: ik zou methoxetamine in ieder geval niet op een feest proberen, zeker niet als het je eerste keer word. Het is echt supervaag spul en niet vergelijkbaar met ketamine in zo een situatie.


het is niet me eerste keer 1 keertje thuis gedaan.
kan het niet met ketamine vergelijken dat heb ik maar 1 keertje gehad klein beetje maar merkte er niet veel van :$.
ik neem het vanavond wel mee :) even kijken hoe en wat.
beter iets te weinig dan te veel zullen we maar zeggen.
Vandaag NEB (n-ethyl buphedrone) gehad, hier klein reportje:
Wat ik online gevonden had is het een milde stimulanten die licht vergelijkbaar is met coke.

Begonnen met een lijntje van 30mg, hier heb ik niet zo veel van gemerkt. Ik was iets alerter en wat meer geconcentreerd. Op t+0:20 heb ik worstenbroodjes gegeten, dat ging gewoon zonder problemen.
Verder niet veel gemerkt totdat ik op t+1:45 een crash had en me echt gaar voelde. Besloten om toen nog wat bij te pakken omdat ik nog een aantal dingen te doen had. Dus 45mg afgewogen en dit bijgepakt. T+1:55 voel ik een warme gloed van binnen en voel me rlax en gefocussed tegelijk. Ik blijf nog even wat op de computer doen en ik gok tussen t+2:25 en t+2:45 begin ik dan toch aan mijn "to do list". Toen ik begon had ik op een of andere manier de gedachte dat ik alles snel moest doen en was dus bijna aan het rennen toen ik begon.:lol:
Ergens tijdens mijn klusjes is het effect langzaamaan vermindert en heb van de tweede dosering geen crash gehad.

Al met al wel geinig spul, de volgende keer probeer ik waarschijnlijk met een hogere (start) dosering. Ik verwacht niet dat ik het na deze gram nog eens koop, maar ik zie het ook niet als weggegooid geld.
Misschien dat een hogere dosering wat meer van dit goedje laat zien.
oi mede flockers,

Nou ben ik al een tijdje op zoek naar wat anders, wat anders dan de gebruikelijke xtc. Vele van jullie zijn absoluut bekender in of met onderstaande dope.
Ik heb al een beetje gezocht maar kom niet helemaal achter de werking van dit spul, iemand ervaring mee?

Bestsellers

1. 6-APB (Benzo Fury..
2. Methoxetamine 500..
3. 6-APB (Benzo Fury..
4. Methoxetamine 1gr.
5. 6-APB (Benzo Fury..
methoxetamine is de duivel, na 2 keer te hebben gebruikt maar weggegooid! Met dit spul weet je niks meer!
laatste aanpassing
 
Uitspraak van Sydney op woensdag 11 april 2012 om 11:32:
2. Methoxetamine


Doe mij maar gewoon Keta want dit spul is niks voor mij terwijl veel mensen het super spul vinden;)




Uitspraak van Sydney op woensdag 11 april 2012 om 11:32:
6-APB


Nog op mijn lijst maar als ik veel mag geloven is het goed spul;)
ook etizolam getest werkt wel maar minder als gewoon valium

6-APB dan maar een keer bestellen!
4-aco-dmt getest, lijkt erg op paddo's. Leuk, maar ook veel misselijkheid en nerveuze bijwerkingen

Etizolam is bij mij met 1,5-2mg een fijn, erg subtiel kalmeringsmiddel waar je prima op kan slapen. 2,5mg was bij mij te veel, volgende dag kon ik moeilijk opstaan en bleef ik de hele dag een beetje lam, beetje hoofdpijn ook.

4fmp en methylone (m1, mdmc, bk-mdma hoe wil je het noemen) zijn al wat bekender maar zijn voor mij lekkere middeltjes. 4fmp is wat socialer en subtieler, meer geschikt voor thuis ook denk ik. Methylone heeft weer een hint van het mdma gevoel in je kop, maar is energieker dan mdma voor mij.

6-apb is next on the list.
 
Uitspraak van Nachtdier op woensdag 11 april 2012 om 13:22:
4-aco-dmt getest, lijkt erg op paddo's. Leuk, maar ook veel misselijkheid en nerveuze bijwerkingen


Ik heb hem ook getest helemaal geen misselijkheid dit dat,
Veel mensen raden het juist aan onder het motto: 'Paddo poeder' omdat het geen vies smaakje heeft als je het in een capsule gooit;p
Enkele malen 4-MAR getest en ben er wel erg positief over. Volgens wikipedia lijkt het heel erg op crystal meth maar hoewel ik daar geen ervaring mee heb lijkt mij dat persoonlijk overdreven. Geen last van cravings voor meer, geen bodyload en geen echte roes, is ook meer een RC om extra lang te studeren/werken dan een party drug.
Uitspraak van verwijderd op woensdag 11 april 2012 om 13:27:
Ik heb hem ook getest helemaal geen misselijkheid dit dat,
Veel mensen raden het juist aan onder het motto: 'Paddo poeder' omdat het geen vies smaakje heeft als je het in een capsule gooit;p


Klopt, het is in principe een geniaal middeltje omdat je het veel beter kan doseren dan paddo's en er niks van hoeft te proeven. Ik heb vorige week 10mg in een capsule gedaan en toen best een aardige trip gehad, maar bij de coming up wel erg misselijk (minstens zo erg als met paddo's voor mij) en toen ik 10mg bijpakte kreeg ik wel zorgwekkende zenuwtrekjes. Maar dit had met paddo's misschien ook gekund en waarschijnlijk is mijn volgende ervaring weer compleet anders, want zo werkt dat wel met dit soort middelen. Dat maakt ze ook zo boeiend! :-D
laatste aanpassing
 
Iemand die ik ken heeft wat Buphedrone liggen. Dat staat nog op de verlanglijst.

Mephedrone vind ik goddelijk. Ultieme chill drug voor op een after. Icm 4fmp is t ook heerlijk.

Heb verder ook een variant van Mephedrone geprobeerd, genaamd 4-MEC. Was voor mij niet echt voor herhaling vatbaar.
Het had een beetje het vage van de keta, het hard gaan van mdma, en het opgefokte van sos. Heb dit samen met 2 maatjes gedaan, en we hadden alle 3 een bizar agressieve kop. 1 maatje werd zelfs gewoon bang voor me, terwijl als er iemand knuffelbaar is met zooi op ben ik het wel. Eens maar nooit meer dus.
eyz vraagje
welke RC's (legaal/illegaal) zijn nog wel redelijk makkelijk te verkrijgen bij smartshops?
 
Uitspraak van JSKI op dinsdag 8 mei 2012 om 18:56:
eyz vraagje
welke RC's (legaal/illegaal) zijn nog wel redelijk makkelijk te verkrijgen bij smartshops?


Loop naar je locale smartshop toe en stel daar de vraag ;)
Illegale ''RC's'' zullen ze zowieso niet aanbieden, gewoon omdat ze illegaal zijn..

Het assortiment verschilt per smartshop, dus gewoon ff navragen
Uitspraak van verwijderd op woensdag 11 april 2012 om 17:47:
Het had een beetje het vage van de keta, het hard gaan van mdma, en het opgefokte van sos.


Klinkt heilig :respect:
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 8 mei 2012 om 21:09:
Loop naar je locale smartshop toe en stel daar de vraag
Illegale ''RC's'' zullen ze zowieso niet aanbieden, gewoon omdat ze illegaal zijn..

Het assortiment verschilt per smartshop, dus gewoon ff navragen


luie hollander jwt eerst hier proberens
 
Uitspraak van [B.O.T] NLrobiin op dinsdag 8 mei 2012 om 21:36:
Klinkt heilig


Dat dacht ik eerst ook toen ik de verhalen er over las. Maar we waren alle 3 zo bizar warrig en opgefokt in ons hoofd, dat het gewoon niet voor herhaling vatbaar is. Het was echt een bizarre tyfuszooi in mn hoofd. Om van alles in 1x af te zijn heb ik 170 mg (beetje hoog ja..) mephedrone afgewogen en dat genomen. Alle negatieve effecten waren weg en ik zat heerlijk in de space van de Mephedrone :).
 
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 8 mei 2012 om 21:09:
Loop naar je locale smartshop toe en stel daar de vraag ;)
Illegale ''RC's'' zullen ze zowieso niet aanbieden, gewoon omdat ze illegaal zijn..

Het assortiment verschilt per smartshop, dus gewoon ff navragen


Uiteindelijk zijn ze allemaal illegaal want het valt het niet onder de opium wet dan onder de geneesmiddelen wet;)
alpha ppp wat een spul _O_.
het doet niet veel opmerkelijks behalve je hoofd leeg maken, voor mij (een adhd'er) voelt dit als supersos
Uitspraak van verwijderd op maandag 14 mei 2012 om 09:04:
Dus je wordt er rustig van?


in je hoofd, op je lichaam gebeurt er niet zo gek veel(niks eigelijk). In je hoofd voelt het aan als pep ,maar dan zonder de scherpte. Je blijft gewoon zo helder als dat je al was
 
Uitspraak van [B.O.T]Deluuusiion op maandag 14 mei 2012 om 09:46:
in je hoofd, op je lichaam gebeurt er niet zo gek veel(niks eigelijk). In je hoofd voelt het aan als pep ,maar dan zonder de scherpte. Je blijft gewoon zo helder als dat je al was


Dus het is de nieuwe party-drug:P?
Uitspraak van verwijderd op maandag 14 mei 2012 om 09:55:
Dus het is de nieuwe party-drug


lees je niet wat ik typ? ER gebeurt niks op je lichaam, geen energie,nix. Het leegt alleen je hoofd(wat voor mij te geil aanvoelt)
laatste aanpassing
 
Uitspraak van [B.O.T]Deluuusiion op maandag 14 mei 2012 om 09:46:
in je hoofd, op je lichaam gebeurt er niet zo gek veel(niks eigelijk). In je hoofd voelt het aan als pep ,maar dan zonder de scherpte.


Kan ik op 2 manieren opvatten;)
Uitspraak van verwijderd op maandag 14 mei 2012 om 10:33:
Kan ik op 2 manieren opvatten


hoe dat zo? op een feest wil je tog energie om los tegaan? als ik dat kreeg van dit spul zette ik dat er wel bij ipv:

Uitspraak van [B.O.T]Deluuusiion op maandag 14 mei 2012 om 09:46:
op je lichaam gebeurt er niet zo gek veel(niks eigelijk)
 
Iemand ervaring met rechemco? Lijkt een hele goedkope vendor. Vooral voor de kleine aankopen.