Partyflock

Forumonderwerp · 1129967

Waarschuw beheerder
+13-9
donateur
*Mededeling, nadat het topic meermalen is aangeveegd*
Vragen en aanbieden van (designer)drugs is niet toegestaan.
Ook vragen of melden waar het te verkrijgen is is niet toegestaan!
Hou hier dus rekening mee a.u.b!!!

Omdat er nog geen topic was over RC's en Designers hier maar een groot topic over verschillende designers en RC's.

Een klein stukje van Wikipedia:

---

Designer drug

Designer drugs of research chemicals is een opkomende groep drugs, die vooral onder jongeren en twintigers populair zijn. Het zijn bij normale gebruikers veelal onbekende drugs, maar vaak wel bekend bij meer experimenterende gebruikers. Omdat er relatief weinig bekend is over toxiciteit en farmacologie van deze onderzoekschemicaliën is het risico van gebruik relatief hoog.

Designer drugs zijn verbindingen waarbij men telkens opnieuw poogt nieuwe moleculen met een lichte structurele variantie op de markt te brengen. Drie belangrijke groepen binnen de Designer drugs zijn gesubsitueerde fenylethylamines en tryptamines en cannabinoïden. De redenen voor de synthese van deze drugs zijn tweevoudig: men zoekt naar een nieuwe structurele variantie, en men poogt continu de wetgever voor te zijn en de wet te ontduiken.

Het handelen in en bezitten van designer drugs is - ook als ze niet voorkomen op lijsten bij de Opiumwet - in Nederland strafbaar op grond van de Geneesmiddelenwet, een economisch delict.

---
Brand hier los over je vragen, meningen en de rest.
Zelf heb ik al veel RC's geprobeerd en ben nu van plan binnenkort ook weer een nieuwe aan me lijst toe te voegen genaamd MDPV.
Wie wat en waar post hier je ervaringen.

laatste aanpassing door een beheerder
Waarschuw beheerder
donateur
Ik weet wel zeker van niet. Ik heb nog positieve symptomen (stemmen) maar heb daar verder geen last van omdat ze me helpen en alleen iets zeggen als ik daarom vraag. Zij hebben me geadviseerd te stoppen met drugs en dat advies heb ik ter harte genomen want ik geloof die stemmen, in tegenstelling tot dat onzin gezwets van psychiaters. Daarom helpen ze ook. Veel mensen hebben commentaar en opdrachtstemmen maar dat komt alleen maar omdat die mensen niet naar die stemmen luisteren en het gaan onderdrukken met medicatie en dan worden de stemmen boos.

Als je het interessant vind, ik heb er een stuk over geschreven en op m'n website gepost.

http://dietmertan.com/node/13
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Dietmer op dinsdag 26 februari 2013 om 19:56:
http://dietmertan.com/node/13

Creatief mannetje (Y). Je muziek doet me denken aan de muziek van begin jaren 90 :D
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Dietmer op dinsdag 26 februari 2013 om 19:56:
interessant

Dat is het zeker om t zo te lezen ja! Ik ben wel met je eens dat ze meer naar de mensen zelf moeten luisteren en ze niet alleen moeten volstoppen met al die zooi. Mooi dat het zo goed gaat me je!
Waarschuw beheerder
donateur
Klopt, heb een hele rits producties gemaakt in die tijd. Juni 2013 komt er eindelijk weer es wat van me uit!

Preview van mijn aankomende release: gaat over mijn ruzie en (cyber) oorlog met de GGZ ;)

https://soundcloud.com/dietmertan/sonicdriver-preview

Lyrics:

Punk motherfuckers, want us to submit
Isolating us, and then injecting us with shit
All this time you were pushing us around
Forgetting you were fucking with the underground

We just need an internet connection
How about an SQL injection?
UNIX, Coding, TCP
We control this world you see?

You've just lost your war on drugs, cause
Ecstasy users are not thugs
Dancing on your graves is what we'll do, on
Hardcore beats too loud for you
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
+1
donateur
Uitspraak van MissEs op dinsdag 26 februari 2013 om 20:51:
Dat is het zeker om t zo te lezen ja! Ik ben wel met je eens dat ze meer naar de mensen zelf moeten luisteren en ze niet alleen moeten volstoppen met al die zooi. Mooi dat het zo goed gaat me je!

Thanks! Gaat helemaal goedkomen!
Waarschuw beheerder
maatje van mij ging kapot aan hurbal xtc. hij zag spoken enz. durfde niet meer alleen op zn kamer te slapen. en nog angsten voor wat andere dingen. gebruikte elk weekend waardoor een relatie van hem stukliep en wij geen zin meer in hem hadden.

ben wel is benieuwt wat voor tering troep daarin zit.

ik hoor bonzaiboompjes voeding, badzout..
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Psychonaut op woensdag 27 februari 2013 om 10:32:

Herbal was vroeger in iedergeval vaak ephedrine. Tegenwoordige shit weet ik niet.
Waarschuw beheerder
Hmm twijfel twijfel
Mijn ouders zijn weg tot dinsdag en nu twijfel ik of ik stofjes kan bestellen bij SA
Vraag me af of het dan op tijd komt? Dan doe ik morgen de bestelling.

vorige bestellingen had ik binnen 2 dagen binnen ( zo goed als een jaar geleden) betwijfel een beetje of dat nu ook lukt aangezien ze aan het verhuizen zijn.

Heb namelijk liever niet dat de kans bestaat dat mijn ouders de post open maken.
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Ik heb maandag besteld. Die werd maandag verstuurd vanuit Nederland. Normaliter heb je dat de dag erna. Ik heb het nog niet, hoop echt voor het weekend.

Ze zeggen normaal gesproken binnen 8 dagen.. Maar dat is ook echt afhankelijk van waar ze versturen. Kan voor alsnog vanuit nederland of portugal...
Waarschuw beheerder
ja ik heb het een keer uit nederland gehad en volgens mij ook een keer uit portugal (was andere envelop en zag er anders uit dan Nederlandse post zoals de eerste keer)
Jammer dat de hulp chat niet online is
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Toxic_hotel op woensdag 27 februari 2013 om 22:03:
ja ik heb het een keer uit nederland gehad en volgens mij ook een keer uit portugal (was andere envelop en zag er anders uit dan Nederlandse post zoals de eerste keer)
Jammer dat de hulp chat niet online is

Ik heb het altijd uit Nederland gehad. Zelfs methylone. Dat is toch wel opmerkelijk.
Waarschuw beheerder
Twijfel twijfel.
Heb het niet heel erg hard nodig ofzo :) kan ook wachten tot een andere keer
Voorlopig nog wel genoeg 4-fmp.
Hoop dan alleen niet dat de 4-fmp er uit gaat :O
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Toxic_hotel op woensdag 27 februari 2013 om 21:42:
Hmm twijfel twijfel
Mijn ouders zijn weg tot dinsdag en nu twijfel ik of ik stofjes kan bestellen bij SA
Vraag me af of het dan op tijd komt? Dan doe ik morgen de bestelling.

vorige bestellingen had ik binnen 2 dagen binnen ( zo goed als een jaar geleden) betwijfel een beetje of dat nu ook lukt aangezien ze aan het verhuizen zijn.

Heb namelijk liever niet dat de kans bestaat dat mijn ouders de post open maken.

Dutcharomatics misschien een optie weet niet wat je zoekt?
Laatst 3-MMC besteld en 6apb zeker aanraders
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Toxic_hotel op woensdag 27 februari 2013 om 21:42:

Je bent 30 jaar oud en je ouders maken je post open?
Waarschuw beheerder
donateur
Ik hoop niet dat je thuis woont als jee 30 bent :D

Waarschuw beheerder
Uitspraak van infected op zaterdag 23 februari 2013 om 21:17:
Dat idee heb ik dus ook.
Maar honden zijn hier dus niet op getraind?
Dan is het een kwestie van goed verstoppen.

Idd. Mengen in flesjes cola ofzo, onmogelijk te vinden.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Converse op woensdag 27 februari 2013 om 21:54:
Ik heb maandag besteld. Die werd maandag verstuurd vanuit Nederland. Normaliter heb je dat de dag erna. Ik heb het nog niet, hoop echt voor het weekend.

Ze zeggen normaal gesproken binnen 8 dagen.. Maar dat is ook echt afhankelijk van waar ze versturen. Kan voor alsnog vanuit nederland of portugal...

Hoe weet je of het uit Nederland of Portugal (de 2 landen waar ze vanuit verzenden idd) verstuurd wordt? Of gewoon de logica van: 2 dagen na bevestigingsmailtje verzending nog niet binnen, dus zeer waarschijnlijk uit Portugal verstuurd...

En hoe lang duurt het vanuit Portugal in jullie ervaring? 8 dagen zoals aangegeven, of meestal korter of juist langer?
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Nachtdier op donderdag 28 februari 2013 om 00:15:

Dat deden m'n ouders op m'n 18e al niet meer eens :P
Waarom zouden ze post open maken waar mijn naam op staat? (tenzij ik op vakantie/voor langere tijd in het buitenland ben en het nadrukkelijk verzoek)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Psychonaut op woensdag 27 februari 2013 om 10:32:
maatje van mij ging kapot aan hurbal xtc. hij zag spoken enz. durfde niet meer alleen op zn kamer te slapen. en nog angsten voor wat andere dingen. gebruikte elk weekend waardoor een relatie van hem stukliep en wij geen zin meer in hem hadden.

ik hoor bonzaiboompjes voeding, badzout..

Dat kan van alles zijn. Mephedrone wellicht?
Waarschuw beheerder
Uitspraak van actief op donderdag 28 februari 2013 om 00:27:
Dat kan van alles zijn. Mephedrone wellicht?

ja mephedrone, klopt ja was het vergeten. maar dat word toch van die rotzooi gemaakt?
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Psychonaut op donderdag 28 februari 2013 om 00:32:
ja mephedrone, klopt ja was het vergeten. maar dat word toch van die rotzooi gemaakt?

Mephedrone is in principe rotzooi, heb wel es gezien dat mensen hun ledematen er blauw van werden. Ik vind het wel bijzonder spul want door het gebruik van mephedrone heb ik voor het eerst stemmen in mijn hoofd heb gekregen terwijl ik dat nog nooit had gehad maar wel al 9 jaar de diagnose schizofrenie had.

EDIT: Waarom noemen ze het een herbal trouwens als er mephedrone in zit? Dit is gewoon een pure chemische designer drug
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Ik heb met ze gemaild, ze zeiden dat het vanuit Nederland verstuurd werd..

Ik heb lang geleden eens een keer besteld, weet niet meer hoelang dat duurde. Je zit met het weekend ertussen he, vrachtpost is dan sowieso wel onderweg (dat ligt niet stil). Maja wordt toch krapjes denk ik..

Waarschuw beheerder
Ik weet niet wat ze precies doen daar bij SA, maar de laatste 3 keer dat ik bestelde, werd er benadrukt dat het verzonden was vanuit NL en moest ik alsnog variërend tussen de 8 tot 14(!) dagen wachten totdat het op mijn deurmat viel!
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 28 februari 2013 om 11:23:
oest ik alsnog variërend tussen de 8 tot 14(!) dagen wachten totdat het op mijn deurmat viel!

Het komt uit Nederland, want er zit een Nederlandse postzegel op en ik weet ook waar hun huis woont. Ik kan me dan niet voorstellen dat het meteen verstuurd wordt, omdat post doorgaans binnen 1 dag bezorgd wordt
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Technoasis op donderdag 28 februari 2013 om 12:22:
Het komt uit Nederland, want er zit een Nederlandse postzegel op en ik weet ook waar hun huis woont. Ik kan me dan niet voorstellen dat het meteen verstuurd wordt, omdat post doorgaans binnen 1 dag bezorgd wordt

dacht dat SA engels was.
Waarschuw beheerder
Ff een vraagje, welke RC zou ik nou nog eens moeten proberen? Eentje die wel verkrijgbaar is via SA, DA of eventueel RE.
Heb ervaring met Mephedrone en benzo fury. Was erg fan van beide. Wil echter weer eens wat nieuws. Iets wat doet denken aan mephedrone, 6apb of mdma (of een combi daarvan?). Ik zie op dit moment zoveel stofjes voorbij komen dat ik door de stofjes het bos niet meer zie.

Waarschuw beheerder
+1
Uitspraak van Dietmer op donderdag 28 februari 2013 om 06:38:
Mephedrone is in principe rotzooi, heb wel es gezien dat mensen hun ledematen er blauw van werden. Ik vind het wel bijzonder spul want door het gebruik van mephedrone heb ik voor het eerst stemmen in mijn hoofd heb gekregen terwijl ik dat nog nooit had gehad maar wel al 9 jaar de diagnose schizofrenie had.

Zowel lichamelijk als geestelijk is dat spul volgens mij niet helemaal goed voor je nee.
Uitspraak van Dietmer op donderdag 28 februari 2013 om 06:38:
EDIT: Waarom noemen ze het een herbal trouwens als er mephedrone in zit? Dit is gewoon een pure chemische designer drug

Deze ze bij een bepaalde smartshop hier in de buurt ook. Best onverantwoordelijk ja...

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Technoasis op donderdag 28 februari 2013 om 12:22:

Idd.
Prima bedrijf en prima klantenservice alleen wel vreemd dat het 8 dagen duurt...
Niemand hier die het gewoon binnen 'binnenlandse verzendtijden' (1 a 2 dagen) heeft ontvangen ooit?
Ik zat te denken, misschien sparen ze het op om 1 keer per week als batch te versturen maar dan zou iedereen hier hele verschillende tijden hebben aangezien niet iedereen tegelijk besteld natuurlijk :P
Waarschuw beheerder
Grote kans dat ze maar 1 keer per week versturen. Zo ken ik wel meerdere webshops die maar op bepaalde dagen versturen. Bijvoorbeeld op dinsdags. Bestel jij op woensdag, moet je een week wachten. Bestel je op dinsdag, heb je het de volgende dag.

Beetje slecht als je dat niet communiceert, Ik acht de kans dan ook klein dat ik de bestelling morgen krijg. Wat wel echt kut is maja..
Waarschuw beheerder
Uitspraak van actief op donderdag 28 februari 2013 om 16:39:
sparen ze het op om 1 keer per week als batch te versturen

Zeer waarschijnlijk
Waarschuw beheerder
Uitspraak van JSKI op donderdag 28 februari 2013 om 12:58:
dacht dat SA engels was.

Dacht ik in het begin ook, maar is dus Nederlands. Ook al communiceren ze in Engels
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Nachtdier op donderdag 28 februari 2013 om 00:15:

Uitspraak van Dietmer op donderdag 28 februari 2013 om 00:16:
Ik hoop niet dat je thuis woont als jee 30 bent :D

ben geen 30 :) staat inderdaad op me profiel maar heb een beetje gelogen :$
Waarschuw beheerder
Uitspraak van actief op donderdag 28 februari 2013 om 16:39:
Niemand hier die het gewoon binnen 'binnenlandse verzendtijden' (1 a 2 dagen) heeft ontvangen ooit?

ja wel :) had het een keer op een zaterdag avond besteld.
Dinsdag had ik het op de mat liggen.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Toxic_hotel op donderdag 28 februari 2013 om 18:04:
ben geen 30 :) staat inderdaad op me profiel maar heb een beetje gelogen :$

Oh, hehe. Hoe oud ben je dan? Want tenzij je jonger dan 18 bent vind ik het wel bizar dat je ouders zomaar je post openmaken.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Nachtdier op donderdag 28 februari 2013 om 18:47:
Oh, hehe. Hoe oud ben je dan? Want tenzij je jonger dan 18 bent vind ik het wel bizar dat je ouders zomaar je post openmaken.

21 :) ze maken mijn post ook niet open.
Maar heb liever niet dat de mogelijkheid bestaat dat het gebeurd.
Heb ook de zelfde naam als mijn pa ook handig.
Waarschuw beheerder
+2
Uitspraak van Toxic_hotel op donderdag 28 februari 2013 om 19:09:
Heb ook de zelfde naam als mijn pa ook handig.

Hij zegt dat het niet aangekomen is, maar stiekem heeft hij zelf alles opgemaakt
Waarschuw beheerder
:lol: vond me pa de laatste tijd al raar uit de ogen kijken

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Technoasis op donderdag 28 februari 2013 om 17:08:
Zeer waarschijnlijk

Maar dan zou iedereen hier het toch steeds op vaste dagen moeten krijgen? :P (Stel: elke maandag gaat de batch er uit, dan zou iedereen die voor die tijd besteld heeft het dinsdag of uiterlijk woensdag moeten ontvangen) Echter als ik het zo lees, is bij 90 % van de mensen minimaal die 8 dagen van toepassing.
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Toxic_hotel op donderdag 28 februari 2013 om 18:07:
ja wel :) had het een keer op een zaterdag avond besteld.
Dinsdag had ik het op de mat liggen.

Ah, het kan dus wel :P
Raar hoor...

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Psychonaut op donderdag 28 februari 2013 om 00:32:

Nou nee, het wordt niet persé van rotzooi gemaakt ofzo.
Echter , de effecten van de samenstelling van die stof zorgen blijkbaar voor meer klachten dan b.v. 4-FA.
Waarschuw beheerder
Ben benieuwd of ik het vandaag binnen krijg, zal wel niet. Gigantische bummer! Moest het eigk voor het weekend hebben maar goed..

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Converse op vrijdag 1 maart 2013 om 09:47:
Ben benieuwd of ik het vandaag binnen krijg, zal wel niet. Gigantische bummer! Moest het eigk voor het weekend hebben maar goed..

Haha herkenbaar. En dan komt het maandag of dinsdag ochtend binnen en dan denk je ook van "gvd ja nu hoeft het niet meer, want ik moet toch nog een hele werkweek wachten" :P
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Haha, sowieso dat het net na het weekend komt. Dat verwacht ik wel ja.

En ja, dan nog langer wachten, weekend wordt toch niks gedaan. Toevallig net dit weekend maja.

Doe je niks aan natuurlijk :P