is dat je na 20 of 30 mg al voelt dat je scherp bent en meer energie hebt.
Scherp werd ik inderdaad wel, opeens in mijn hoofd werd alles een stuk helderder ofzo. Die energie heb ik met allen de 4fa niet gehad, ik kreeg wel een soort van "energieboost" toen ik er wat ghb bij nam. Toen kon ik inderdaad niet meer stil zitten, had zin om van alles te doen etc etc.
Wat ik uit persoonlijke ervaring weet is dat ik 4fmp moet sturen.
Daar ben ik me zeer zeker van bewust. Dat is ook bij meer stoffen zo. Ik weet onderhand dan ook wel hoe ik uit zo'n "chillmodus" moet komen. Wat bij mij onder andere goed werkt is even andere muziek opzetten, even wat gaan doen, iedergeval in beweging komen en al helemaal niet blijven hangen op zo'n moment. Ik heb zelfs met een hoofdtelefoon op (geluidsinstallatie kon natuurlijk niet zo hard op dit tijdstop

) met de muziek heel hard aan in huis wat dingetjes gedaan. Heb zelfs overwogen om buiten nog even een rondje te lopen, maar dat was me even te koud

.
Ik lees niet veel dat mensen er praterig van worden, een paar hier wel, maar weinig. Ik werd echt bizar praterig van mijn ervaringen. Vond het heerlijk om iedereen de oren van de kop te lullen, als ze tenminste wilde luisteren.
Ik was eerlijk gezegd blij dat mijn bezoek op een gegeven moment wegging... ik had zo ging zin om te lullen ofzo...
4-FA in een thuis setting nemen lijkt me niets en zou ik ook niemand aanraden, dus dat zal zeker invloed gehad hebben op de ervaring.
Dat jij het niks vind had vast geen invloed op mijn ervaring
Ik had bewust voor die 100mg gekozen omdat dat hierboven ook ergens geadviseerd werd en over het algemeen word er rond de 140/150mg geroepen voor een goed avondje feesten. Aangezien ik niet naar een feest oid zou gaan dacht ik, dan zal ik juist iets minder nemen, dus die 100mg.
Ik heb me zeker niet verkeerd gevoeld hoor, ik voelde me echt superchill, maar was ik na een uurtje in bed gaan liggen, dan was ik denk ik superchill naar dromenland gegaan

Dat ik dit voor het eerst thuis probeer is zeker wel een bewuste keuze. Ik hou er niet van om nieuwe dingen op een feest te proberen. Als je dan een keer fout gaat heb ik dit liever thuis dan op een feest!
Mijn gebruik van afgelopen tijd... euhm... ik heb niet alles opgeschreven met data's etc erbij
Sinds een jaar of 5 gebruik ik regelmatig wel iets op feesten of soms thuis. Daarvoor was het sporadisch. Hiervan zat er 1 jaartje tussen waar ik wel wat meer gebruikt heb dan de onofficieel "2 maanden" regel. Dan heb ik het over xtc en speed. Sowieso sinds vorig jaar gebruik ik al stukken minder en ik hou me dan ook wel een de 2 maanden regel. Heel soms met een uitzondering, dan moet het wel een speciale uitzondering zijn.Trouwens wel vanaf mijn 15e een aantal jaar van god los geweest

.
Xtc ben ik sowieso wel een beetje op uitgekeken. Een avondje naar een feest bestaat dan ook voornamelijk uit pep en dan soms een kwartje of halve pil (ja hele slechte combi, ik weet t

).
Ik denk dat de dosis te laag was en zal volgende keer een hogere dosis nemen. Ik kan op zich best wel wat handelen dus dat komt vast wel goed. Ik zal dit dan ook zeker in een andere setting nemen, alhoewel ik (bijna) zeker weet dat dat gister ook echt niks uit had gemaakt.
Xtx heb ik ook meerdere keren thuis gebruikt, dan stond ik ook te springen en te dansen hoor ook wel alleen! Moet je wel opletten dat de gordijnen dicht zijn want de buren zouden je voor gek verklaren