Partyflock
 
Forumonderwerp · 1003202
­ Nederland
Halloa,

Vroeg me af of mensen ervaringen hebben met dit goedje?

Brand los!
pep met bloem? :vaag:
 
Uitspraak van (6) Devil (6) op woensdag 26 maart 2008 om 20:19:
Brand je neus los!
 
zit ook door de prodent :S
Uitspraak van Rob. op woensdag 26 maart 2008 om 20:26:
pep met bloem? :vaag:

zoiets ja:vaag:
klavertje 4
Hij zal wel 4-fluor-amfetamine bedoelen (4-FMP, 4-fluoroamphetamine). Staat op wikipedia als designer-drugs...maar er is verder weinig over te vinden.
Effects include euphoria, increased energy, mood elevation, excessive talking, bruxism (jaw clenching) and suppressed appetite. It also inhibits the ability to sleep, like most stimulants.

Zelfs op Erowid.org is er niet veel te vinden: http://www.erowid.org/chemicals/4_fluoroamphetamine/4_fluoroamphetamine.shtml. Een echte research chemical dus. :)
laatste aanpassing
http://www.drugs-forum.co.uk/forum/archive/index.php/t-16103.html

Daar is er ook nog wat over te vinden.
 
Is een net nieuw amfetamine soort opde markt wat net een combo van speed en mdma lijkt.
Wat info in het engels:
It is noted that the potency of 4-FMP is roughly 2/3 that of dextroamphetamine. 4-FMP when insufflated tends to numb the nasal cavity and can be extremely painful, this way of administration should be avoided. It is suggested that this compound does not have the harsh come down like other CNS stimulants.
Effects include euphoria, increased energy, mood elevation, excessive talking, bruxism (jaw clenching) and suppressed appitite. It also inhibits the ability to sleep, like most stimulants.

Maar pas op 4-FMP wordt toxisch als je teveel neemt, en dan heb je ECHT slechte dagen voor de boeg. Boven 200 mg heeft echt geen zin.
 
Uitspraak van verwijderd op donderdag 27 maart 2008 om 01:43:
Is een net nieuw amfetamine soort opde markt wat net een combo van speed en mdma lijkt.

Wieuw (l) Dextro-Amphetamine :D Zonder dat je het door hebt en zonder moe te worden hele nacht(en) door :D
Enorm leuk spulletje vinden ik en wat vrienden!
Lijkt op een goede middenweg tussen pep en Mdma, wel genoeg energie maar niet veel bodyload, geen dinsdag dip so far gemerkt en wel sociaal tijdens de roes dus lekker ouwehoeren, muziek waarderen enzo.
Qua gebruik lijkt het veel op mdma, uitgaande dat je de poedervorm hebt raad ik aan om te beginnen met 130 mg als je een gewicht hebt rond de 80 kg en later nog 1 keer een portie van pak hem beet 100 mg bijpakt. Voor zover bekend is het toxisch vanaf 4 a 500 mg maar dat is sowieso teveel voor een avondje gebruiken.
Verder is het een research chemical dus niet teveel mee experimenteren is mijn advies :)
Dextro-Amphetamine :D

Ja vind het de beste amphetamine variant:)
 
Ja.. ervaring met 4-FMP hier.. leuk spul.. maar geen vervanging voor zowel mdma als normale amf.. vind ik. Wel leuk dat de dip achterwege blijft inderdaad.
Nog meer ervaring met 4-FMP.

Zeer fijn spul, veel warmer en empathischer dan speed maar niet zo "helemaal de weg kwijt" als met MDMA. Een groot voordeel is dat je er geen strakke bek van krijgt dus je lijkt gewoon nuchter.

Kortom 4-FMP is een leuke aanvulling op het normale arsenaal :)
is het wel snuifbaar? of beter een bommetje?
 
Bommetje. 120-150 mg should do the trick.
Uitspraak van verwijderd op donderdag 27 maart 2008 om 18:47:
Ja.. ervaring met 4-FMP hier.. leuk spul.. maar geen vervanging voor zowel mdma als normale amf.. vind ik. Wel leuk dat de dip achterwege blijft inderdaad.

Het is imo maar net waar je naar op zoek bent, zelf wil ik niet meer zo van de kaart zijn van de Mdma en er als een debiel bijlopen, soms dinsdag dip etc. en met pep is de kater te groot (persoonlijk) en dan vind ik dit een hele goede middenweg, wel goed up maar niet superstrak, wel sociaal maar niet helemaal in love en geen echte kater :)
dus bommetje van 120 a 150 mg en daarna herdoseren?

hoor veel verschillende verhalen over de dosis..
Ben wel benieuwd wat jij dan hebt gehoord aangezien zowel ik als Lake min of meer hetzelfde zeggen wat gebaseerd op ervaring is :)
Is dit spul (nog) legaal?

Eens kijken of het ergens te vinden is.
Ja zou ik ook wel weten, ben ook wel nieuwsgierig naar dit goedje..
Uitspraak van House + Pirkies op donderdag 27 maart 2008 om 23:05:
Ben wel benieuwd wat jij dan hebt gehoord aangezien zowel ik als Lake min of meer hetzelfde zeggen wat gebaseerd op ervaring is

Mij werd ook aangeraden in 1x 200mg te nemen

Vandaar..





Uitspraak van Saber op vrijdag 28 maart 2008 om 13:09:
Is dit spul (nog) legaal?

Het is een RC en volgens mij nog legaal..
Ist legaal ja? Waar te verkrijgen? :9
Heb er goede verhalen over gehoord..
Uitspraak van chrizzle op vrijdag 28 maart 2008 om 15:35:
Waar te verkrijgen?

dat t legaal is wil niet zeggen dat ze het in nederland zomaar eregns verkopen he;)
als je bij een smartshop om RC's vraagt of info erover kijken ze alsof ze water zien branden :/
Uitspraak van Dr. Struggle :harry-uf: op vrijdag 28 maart 2008 om 16:15:
als je bij een smartshop om RC's vraagt of info erover kijken ze alsof ze water zien branden :/

is ook niet de plek om ze te zoeken, google is your friend!

Als een rc eenmaal in de smartshop ligt kun je er donder opzegggen dat het binnen korte tijd wel verboden wordt..
Wat is een goede prijs voor dit goedje? Naar het schijnt is het erg goedkoop om te produceren..
Zie het eerst maar eens te vinden..
Maaruh vriend van me op antartica betaalt daar 40 per gram
Ik wil er even op wijzen dat import en verkoop van middelen die niet op de opiumlijst staan ook strafbaar kan zijn. Laat je dus goed informeren.
Het is een niet-geregistreerd geneesmiddel geloof ik dus wel indirect verboden.

Ik weet niet hoe puur het spul is wat ik krijg want ik gebruik er veel meer dan de eerdergenoemde 200 mg ?? maar een lekker avondje vaag zijn kost me 15 euro. Niet goedkoop maar ik sla wel wat van dit spul in voor Giel Beelen het weer op de radio gaat gebruiken.
 
ik heb voor mn verjaardag wat caps gekregen ga het as weekend proberen op hardcore junky dus ervaringsreport volgt ;)
 
Giel deed Explosion (methylone), niet 4-FMP.. als ik me niet vergis.
4-FMP kostte de beste vriend van mn beste vriend ook 40 de gram.
mensen ook negatieve effecten ondervonden bij gebruik van 4-FMP?
@...Lake: Hij bedoelt dat als Giel 4-FMP live op de radio gaat proberen, net als Explosion destijds, dat het dan ook binnen no time verboden wordt in NL.

40 is niet bepaald goedkoop. Maar om een keer te proberen wel een acceptabele prijs mits het niet versneden is.
Uitspraak van Saber op zaterdag 29 maart 2008 om 13:10:
40 is niet bepaald goedkoop

als je er 4 trips uit haalt kost het 10 per keer...

vind k niet echt duur;)
als je dan ook net zoveel lol hebt als een pak pep en je bent niet rot de volgende dag is het wel (Y)
Uitspraak van (6) Devil (6) op zaterdag 29 maart 2008 om 13:26:
Uitspraak van Saber van PF op zaterdag 29 maart 2008 om 13:10:
40 is niet bepaald goedkoop

als je er 4 trips uit haalt kost het 10 per keer...

vind k niet echt duur;)

Vergeleken met MDMA is het erg duur, maar 10 of 15 euro voor een avondje lol kan er ook wel af zo nu en dan
ik hou me aanbevolen :) omg flevoland
 
Ik merkte dat ik na een nacht uitgaan op 4-FMP, ik toch wel een soort van moe was toen ik thuiskwam. Dus ik dacht, misschien lukt slapen wel.

Nah, niet dus. Heb 2 uur voor lul plafonddienst gedraaid en toen was ik het zat. Even mezelf oppeppen en toen kon ik er weer tegenaan. Maar ik heb dit niet van anderen gehoord dus misschien lag het aan mij (en mn tolerantie voor speed, hehe)
 
4granen pep?:D
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 29 maart 2008 om 20:12:
4granen pep?:D

is gezonder dan witte pep :p
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 29 maart 2008 om 18:40:
Heb 2 uur voor lul plafonddienst gedraaid en toen was ik het zat.

hehe:P

en uiterlijke kenmerken?
Zie je erg dat iemand aan de 4-FMP zit?
 
Ik krijg er wel forse doppen van.. en een praatkick die me aan coke deed denken. Niet-gebruikers zullen het misschien niet meteen in de gaten hebben maar iemand die zelf wel eens snoept heeft je meteen door.
Ik zie vrijwel niets aan mezelf met 4-FMP terwijl ik met xtc echt zo'n pillebekkie krijg. Verschilt per persoon denk ik.