| Betreft: | forumonderwerp: 4fmp Legaal ? en wat vinden julie ervan |
Dan zijn het wel heftige (negatieve) effecten zeg... Verder geen kruistolerantie ofzo?
Heb een maand geen pep gebruikt, als het ik het gebruikte ging het om 1of 2kleine lijntjes om m'n longen verder open te zetten.
Wel een lichte tolerantie voor mdma dus, maar gezien het hier een amfetamine betreft lijkt mij alleen de pep van toe passing.
Het blijft me verbazen dat mensen dit op dezelfde wijze bijdoseren als MDMA.
Je bedoelt tolerantie door andere drugs?
Heb een maand geen pep gebruikt, als het ik het gebruikte ging het om 1of 2kleine lijntjes om m'n longen verder open te zetten.
Mdma was laatste keer begin februari:halve Nintendo, klapte niet dus 2uur later een kwartje welke me alleen vaag maakte en geen energie gaf. Wel een lichte tolerantie voor mdma dus, maar gezien het hier een amfetamine betreft lijkt mij alleen de pep van toe passing.
Bedoel je hiermee dat je een maand lang geen amfetamine hebt gehad, en dat je daarvoor alleen kleine lijntjes nam als je het gebruikte?
Kruistolerantie kan ook voorkomen tussen b.v. MDMA en 4-FA.
Het klinkt mij een beetje in de oren alsof je serotonine (en wellicht ook dopamine)-spiegel erg laag is... ook omdat je vaag werd van die pil.
Verder klachten buiten gebruik om, zoals vermoeidheid e.d. ?
Als ik jou was, zou ik in elk geval even voor 2 maandjes ofzo met alles stoppen. Is ff vervelend misschien, maar dan weet je wel of het 'uitputting' is waardoor je die vervelende effecten zelfs al bij 4-FA krijgt.
Ik ga gewoon proberen dit weekend van dit forum word ik ook niet echt wijsis het nou als mdma of speed of beide (in pillen zit soms toch ook beide??)
Kun je zo 1-2-3 meer herkennings punten opnoemen van een te lage spiegel van deze stofjes?
Qua vermoeidheid kan ik zeggen dat het bij mij niet meer is als anders.
Sinds een jaar ben ik fulltime aan het werk, wat wel meer energie van me eist als verwacht. Hiervoor heb ik m'n leventje toch wel iets om moeten gooien qua levensstijl.
Hiervoor had ik genoeg aan 4uurtjes op een nacht. 7.00 opstaan, stage van 8.00-16:30 vervolgen bijbaantje van 18.00 - 23.00 en dan examenwerk voor school tot een uur of 3/4. In de weekenden ook beide dagen werken en gewoon stappen op zaterdag.
Die 4uur door de weeks heb ik nu niet meer voldoende aan, maar een avond feesten/stappen en de dag door trekken is nog steeds geen probleem (nuchter).
Tijdens gebruik?
Vooral:
- Euforische effect blijft weg
- Zelfs oppeppende effect blijft geheel of gedeeltelijk uit (je voelt je echter wel 'strak')
- Alleen vaag worden dus
- Zelfs bij hogere dosis geen of zwakke gewenste effecten
- Grotere kater s'ochtends
- Depressief/depressieve trekjes, ook al tijdens gebruik
Wel zin in leuke dingen doen enzo?
Was meer benieuwd naar symptomen buiten gebruik om, maar dit is ook altijd fijn om op een rijtje te hebben.
Het punt van de hogere dosis heb ik nog niet zozeer uit kunnen testen aangezien ik diverse andere keren op 300mg zat verspreid over de zelfde tijd waarin ik nu 150mg heb gebruikt.
Ook de kater heb ik nog nooit last van gehad, en depressie tijdens gebruik heb ik ook geen last van, ik maak er altijd een feestje van haha.
Mm, toch raar dat je van 4-FA zo slecht wordt dan. Kan het niet zijn dat je een slechte batch had? Vaker 4-FA gehad, en hoe ging dat toen?
Zoals je kunt lezen was het mn 1e keerwas een mooi stuk kristal.
Heb dus geen vergelijkings materiaal helaas, maar de volgende keer zal ik gewoon wat lager doseren om te kijken hoe dit valt.
Binnekort voor het eerst proberen, Ongeveer voor 6 uurtjes. Hoeveel MG raden jullie aan?
en wat te drinken ? Water/cola/fanta ? Alcohol ?
Waar kwam je bestelling vandaan als ik vragen mag? Aangezien de heren hier zeggen dat de batch van de salamander winkel toch minder is van kwaliteit waarschijnlijk.
Ik heb nu van elke batch gehad van salamander en alles laten testen, elke keer bijna volledig 4-f-a zonder versnijdingen.
Om even een misschien vreemde vergelijking te trekken, ik heb ook regelmatig coke gebruikt. Daar zit toch wel aanzienlijk verschil in als je het bij meneer a of meneer b haalt. En ookal haal je het altijd bij meneer a, dan kan daar ook wekelijks weer verschil in zitten.
Nog steeds had ik wel een superchill relaxed gevoel, maar om hier nou mee aan te komen op een feestje....Ja om dan andere mensen te kijken maar zeker niet op los te gaan
Om even een misschien vreemde vergelijking te trekken
Ik zeg wederem: Te lage dosis.
170 minimaal. Das een normale dosis.
Nee, geintjeBegin voor de eerste keer rustig eens met 90-100 mg ofzo. Dan weet je een beetje hoe je reageert.
Niet in het water mengen, das ranzig. Doe lekker iets met een sterk smaakje ofzo, zoals Fanta ofzo idd.
In ieder geval kan ik me er niets bij voorstellen dat je nuchter niet eens los zou kunnen gaan. Als ik zelf chille muziek op heb staan (thuis of ergens anders) dan heb ik sowieso zin om te dansen.
Zit hier in een capsule , is die capsule niet gewoon in te slikken met water/fanta ?
Ow zo, dacht dat je het in drinken wou mengen.
Capsule kan idd gewoon met water
Persoonlijk doe ik een capsule ook liever met een drankje met een iets sterker smaakje overigens, want heel soms wil de smaak van de (inhoud) capsule nog wel eens wat 'naar boven' komen en das echt te ranzig.
Ja dat heb ik normaal ook wel. Maar daar had ik nu dus juist helemaaal geen zin in...
Meer een `laat me maar fijn met rust en ik ga wel languit op de bank liggen met mijn ogen dicht`gevoel ofzo....
Ben benieuwd, veel positieve verhalenHoe zit het met slapen erna ?
Top-spul
Misschien is dit wel het geval bij MissEs. Je zit relaxed in een thuis setting en vind het allemaal wel best. Probeer het anders een keer op een feest! Ik weet bijna wel zeker dat je dan meer energie ervan gaat krijgen.
k ben er een tijdje tussenuit geweest, dus misschien heb ik het gemist. Maar sinds wanneer testen ze 4-FA op gehalte? Dat was in het verleden (afgelopen vijf jaar) nooit mogelijk, vandaar mijn vraag.
dan krijg ik door 4fmp energie voor 10
Waar kwam je bestelling vandaan als ik vragen mag? Aangezien de heren hier zeggen dat de batch van de salamander winkel toch minder is van kwaliteit waarschijnlijk.
SA heeft testreports van elke batch.
Niet via internet
Dit is wel echt heel vreemd, na het report van pyrokick dus al de tweede in een paar dagen tijd die eerder sloom/hangerig wordt van 4-FA dan een energie-boost krijgt.
Wss beginnen met 80mg 4FA & 13mg 2C-D, twee uur later bijnemen 40mg 4FA zelfde hoeveelheid 2C-D.
Hoe betrouwbaar is dat dan, en welke zaken worden er getest? Ruikt wel heel erg naar 'wij van WC Eend adviseren WC Eend'. De opmerking werd trouwens gemaakt over 4-FA die bij SA vandaan kwam, dus nog steeds benieuwd of ze tegenwoordig bij de testcentra het gehalte van 4-FA bepalen.
Dit gaat ook op voor doses richting de 180mg. Althans, dat is de algemene ervaring van mijn omgeving en ook wat ik op fora lees.
er zijn toch heel wat mensen die liever 120-140 nemen.
Klinkt als een heel goed plan. Misschien zou ik zelf beginnen met 15 mg 2C-D en de tweede keer 10 mg pakken, maar wellicht is dat mierenneuken.
Zelf vond ik het heel erg lekker dat 2C-D de euforie zo versterkte, terwijl het 'strakke' gevoel niet werd versterkt.
Dus heerlijk scherp, super vrolijk en veel energie. Geniale avond was dat.
Wel speelt altijd in mijn achterhoofd dat het mensenwerk blijft en wat als ze nu eens per ongeluk MDPV versturen als zijnde 4-FA dan heb je bij 100, 150 of 170mg echt wel een probleem.
Wat is 2C-D precies? Is dat niet psychedelisch?
Ja Kontra, daar heb je natuurlijk helemaal gelijk in en ik ben de laatste die wetenschap zal tegenspreken, maar als je maar alles blijft wantrouwen dan komen we nergens.
2C-D is moeilijk in te delen. Echt psychedelisch is het niet bij de dosering waar we het hier over hebben. Vanaf 50-60 mg ga je pas echt trippen, dus in vergelijking met andere 2C'tjes heb je er vrij veel van nodig. Het versterkt echter wel het effect van andere stofjes, en in dat opzicht zou je het wel weer psychedelisch kunnen noemen. Maar zoals al gezegd: Het is gewoon lastig om 2C-D te bestempelen als een psychedelicum of iets anders.
Maar door de "not for human consumption" melding is zo'n vendor totaal niet aansprakelijk natuurlijk.
maar in lage dosis is het dus meer een 'versterker' om te combineren met b.v. 4-FA?
Wat is 2C-D precies? Is dat niet psychedelisch?
Klinkt als een heel goed plan. Misschien zou ik zelf beginnen met 15 mg 2C-D en de tweede keer 10 mg pakken, maar wellicht is dat mierenneuken.
Zijn de meningen daarover niet verdeeld? Verkoop van de meeste stofjes valt in een grijs gebied van wel/niet strafbaar. Als je stofjes verkoopt die onder de geneesmiddelenwet vallen, ben je volgens mij als verkopende partij verplicht om voldoende bewijs te verzamelen dat de stofjes niet op een verkeerde manier gebruikt gaan worden. Dus na twee mailtjes van een obscuur adres en het overmaken zonder officiële factuur, verzaak je nogal je verplichtingen.
Oh ja, en een andere manier om het te bekijken: Stel je koopt bij de AH schoonmaakazijn (wat je op zich best door de sla kunt gooien), en er blijkt gootsteenontstopper of bleekmiddel in te zitten. Dan is het misschien toch wel mogelijk om de AH aansprakelijk te stellen voor je verbrande slokdarm. Het etiket klopt dan niet met de inhoud, en daar mag je als consument toch wel op vertrouwen. Of is dit een slechte vergelijking?