Partyflock

Forumonderwerp · 1129967

Waarschuw beheerder
+13-9
donateur
*Mededeling, nadat het topic meermalen is aangeveegd*
Vragen en aanbieden van (designer)drugs is niet toegestaan.
Ook vragen of melden waar het te verkrijgen is is niet toegestaan!
Hou hier dus rekening mee a.u.b!!!

Omdat er nog geen topic was over RC's en Designers hier maar een groot topic over verschillende designers en RC's.

Een klein stukje van Wikipedia:

---

Designer drug

Designer drugs of research chemicals is een opkomende groep drugs, die vooral onder jongeren en twintigers populair zijn. Het zijn bij normale gebruikers veelal onbekende drugs, maar vaak wel bekend bij meer experimenterende gebruikers. Omdat er relatief weinig bekend is over toxiciteit en farmacologie van deze onderzoekschemicaliën is het risico van gebruik relatief hoog.

Designer drugs zijn verbindingen waarbij men telkens opnieuw poogt nieuwe moleculen met een lichte structurele variantie op de markt te brengen. Drie belangrijke groepen binnen de Designer drugs zijn gesubsitueerde fenylethylamines en tryptamines en cannabinoïden. De redenen voor de synthese van deze drugs zijn tweevoudig: men zoekt naar een nieuwe structurele variantie, en men poogt continu de wetgever voor te zijn en de wet te ontduiken.

Het handelen in en bezitten van designer drugs is - ook als ze niet voorkomen op lijsten bij de Opiumwet - in Nederland strafbaar op grond van de Geneesmiddelenwet, een economisch delict.

---
Brand hier los over je vragen, meningen en de rest.
Zelf heb ik al veel RC's geprobeerd en ben nu van plan binnenkort ook weer een nieuwe aan me lijst toe te voegen genaamd MDPV.
Wie wat en waar post hier je ervaringen.

laatste aanpassing door een beheerder
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van actief op woensdag 6 maart 2013 om 22:20:
Geen idee meer hoe het heette, maar je moest er wel een 'ervaren' gebruiker voor zijn om er goed mee om te kunnen gaan.
Lijkt me ook lastig als je je trip wilt sturen naar iets wat je niet kent

Als het een 2C-variant is lijkt me die wel het waarschijnlijkst. 2C-E is volgens mij nogal 'balls against the wall' en 2C-P lijkt me daar nog een stapje harder in.
Waarschuw beheerder
Iemand hier al ervaring met NEB (N-ethyl buphedrone) en/of Buphedrone?
Waarschuw beheerder
donateur
Nop. Wel een keer flephedrone gehad maar dat werkte voor geen meter...
Waarschuw beheerder
Hier ook nog niet binnen. Echter weet ik niet of er al post is geweest vandaag, ik heb nog geen andere post gezien.

Bij mij moet het uiterlijk vandaag binnen komen. Hoe zijn zij met bestellingen die niet aankomen? Doen zij een reshipment?

Ik begin te twijfelen of ik het wel ga krijgen, naja ben iig echt benieuwd dat wanneer ik het krijg - van waar dit verstuurd is.

Waarschuw beheerder
Ik heb bij nederlandse aromas wel eens gehad dat et niet aankwam, mail gestuurd, waren ze het vergeten ofzo kreeg het later alsnog opgestuurd
Waarschuw beheerder
GVD hier nog niks binnen 25februarie besteld begin er onderhand beetje gek van te worden

Waarschuw beheerder
Uitspraak van infected op donderdag 7 maart 2013 om 16:52:
GVD hier nog niks binnen 25februarie besteld begin er onderhand beetje gek van te worden

Pff, nog steeds niet? die van jou was volgens mij tegelijk met die van mij verzonden...
Geen pijl op te trekken die logistieke werkwijze van hen.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van actief op donderdag 7 maart 2013 om 17:35:
Pff, nog steeds niet? die van jou was volgens mij tegelijk met die van mij verzonden...
Geen pijl op te trekken die logistieke werkwijze van hen.

Ja heel raar heb Ze gelijk een mail gestuurd ben het nu een beetje zat ik had het al moeten hebben ! Ben benieuwd naar hun reactie terug .
Waarschuw beheerder
Uitspraak van infected op donderdag 7 maart 2013 om 17:42:
Ja heel raar heb Ze gelijk een mail gestuurd ben het nu een beetje zat ik had het al moeten hebben ! Ben benieuwd naar hun reactie terug .

Bij mij bleven ze maar excuses zoeken, maar uiteindelijk kwam het na 2 weken binnen.
Waarschuw beheerder
Hier ook nog niet binnen, morgen mailen.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van infected op donderdag 7 maart 2013 om 17:42:

Raar hoor. Ze doen alles goed bij dat bedrijf en komen op elk vlak professioneel over, maar de afhandeling van de verzendingen is dan opeens heel erg matig. Zelfs al melden ze er netjes bij dat het 8 dagen duurt. Je zult wel een standaard antwoord krijgen dat ze geen zicht op de zending hebben omdat deze bij de post ligt en dat je nog even een paar daagjes moet wachten. Ik begin bijna te vermoeden dat ze in Nederland geen RC's hebben liggen en dit eerst moeten laten bezorgen vanuit het buitenland.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Technoasis op donderdag 7 maart 2013 om 17:56:
Bij mij bleven ze maar excuses zoeken, maar uiteindelijk kwam het na 2 weken binnen.

Kun je eigenlijk geen andere verzendmethode kiezen? Of kan dat alleen vanaf hogere voorraden?
Waarschuw beheerder
Uitspraak van actief op donderdag 7 maart 2013 om 21:56:
Kun je eigenlijk geen andere verzendmethode kiezen? Of kan dat alleen vanaf hogere voorraden?

Ja je kunt verzending kiezen met UPS geloof ik. In ieder geval waarbij je pakket te traceren is.
Waarschuw beheerder
Hebben mensen hier ervaring met rechemco?

Ooit eens een sample mogen ontvangen, maar veel mensen klagen dat hun echte bestellingen niet aankomen... alleen blijft toch internet he... iedereen roept wel eens wat om de aandacht op te eisen :D:P

Waarschuw beheerder
Uitspraak van actief op donderdag 7 maart 2013 om 21:56:

Uitspraak van Technoasis op donderdag 7 maart 2013 om 23:07:
Ja je kunt verzending kiezen met UPS geloof ik. In ieder geval waarbij je pakket te traceren is.

Ik dacht enkel Regular Mail? Kreeg onlangs nog een mail van ze, mbt hun shipping policy:
The reason we are writing you is to remind about our shipping policy concerning non-traceable packages. As you already know recently we had to limit our delivery methods to your country to Regular Mail option. This decision was inevitable and we would not make it unless there was no other way.

Uitspraak van Converse op donderdag 7 maart 2013 om 18:40:
Hier ook nog niet binnen, morgen mailen.

Hier ook nog steeds niet binnen (verzonden 21 feb). Vorige order destijds langer dan 2 weken moeten wachten voorat het op de deurmat viel.
Allemaal geen probleem als het zo lang duurt, mits ze dit duidelijk aangeven. Maar aangezien ze stellen dat de verzendtijd niet langer dan 8 dagen is, ging ik bij mijn vorige order na 12 dagen maar eens mailen.

Kreeg ik vervolgens dit terug:
While we highly value our relationship with customers that is foremost based on mutual trust and understanding, the number of "non-delivery" complaints we have received during the past months exceeded it's realistic probability. Hence comes our notice:

Packages shipped by Regular Mail are not insured and are not eligible for reshipment! We cannot take responsibility for lost mail. Every customer should take that into consideration while placing an order.

Uiteindelijk alsnog na 15 of 16 dagen binnen gekregen....
Maar de insinuatie van hun kant, dat ik eventueel de boel zat te belazeren, heeft toch enigszins een zure nasmaak...
Waarschuw beheerder
hmm dat is natuurlijk wel echt belachelijk. En als ik dat geweten had, zou ik niet besteld hebben.

Ik begrijp ook wel dat hun een bedrijf runnen in goederen waarbij men eerder geneigd is aan te geven dat iets niet aangekomen is. Of door de douane is tegen gehouden.

Maja hun garanderen een levertijd van 8 dagen, die komen ze niet na.
Waarschuw beheerder
Zelfde probleem met order van SA hier. Order is op 13 feb. verstuurd en ik heb nu nog altijd niets ontvangen. Vorige order -een paar weken eerder- was er binnen 4 dagen (A'dam>BE) en nu ineens ontvangt blijkbaar niemand nog zijn orders. Snap er niks meer van. Begin me toch echt wel zorgen te maken en dit is waarom:

"the number of "non-delivery" complaints we have received during the past months exceeded it's realistic probability"

Dat zijn nu al 18 werkdagen dat ik erop wacht. Als het deze week niet komt, geef ik het op...
Waarschuw beheerder
Ik zie dat bij de nederlandse aramo's nog 6-apb pellets beschikbaar zijn. Duurt de levering bij hun daar ook zo lang? Iemand hier ervaring mee?
Waarschuw beheerder
Ik heb het vandaag gekregen.. Zitten wel nederlandse postzegels op, maar wel de zegels die je erop plakt als je binnen europa verstuurd. Dus geen binnenlandse zegels. Kan het dan zo zijn dat de post eerst wordt uitgevoerd door deze zegels, en vervolgens weer ingevoerd? Lijkt mij heeel erg sterk..

Ik kan niet echt een datum vinden in de afstempelcode, als iemand deze kan ontcijferen..
Waarschuw beheerder
Iemand trouwens ervaring met etizolam? Zowel als inslaper als tijdens het chillen..?
Waarschuw beheerder
Hier ook binne eindelijk

Waarschuw beheerder
Hier ook zojuist binnen gekomen. Dacht dat ik het voor vandaag (en dit weekend) sowieso kon vergeten, aangezien er in de ochtend ook al een postronde was geweest, maar tegen alle verwachting in, alsnog ontvangen. Ben voorlopig alleen wel even klaar met deze webshop... Maken er mijns inziens mbt de levertijden een zooitje van.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van strukel op vrijdag 8 maart 2013 om 17:05:
Ik zie dat bij de nederlandse aramo's nog 6-apb pellets beschikbaar zijn. Duurt de levering bij hun daar ook zo lang? Iemand hier ervaring mee?

3 keer iets besteld, 3 keer na 3 a 4 dagen binnen.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van strukel op vrijdag 8 maart 2013 om 17:05:

Nope, als de betaling bij hun voor 12:00 s'middags binnen is, heb je het meestal de volgende dag. En anders de dag erop.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van infected op vrijdag 8 maart 2013 om 19:54:
Hier ook binne eindelijk

Nice :D
Waarschuw beheerder
Uitspraak van actief op maandag 4 maart 2013 om 15:01:
Zo'n naar gevoel alsof gisteren, vandaag en morgen aan 1 stuk doorlopen

De perfecte beschijving inderdaad. Zeer herkenbaar!
Waarschuw beheerder
Helaas de 6apb is uit het assortiment bij dutcharomatics
Weet iemand nog een verdor waar ik het kan krijgen?

Btw zit er veel verschil tussen 6apb en 5apb anders zou dit toch de vervanger moeten worden van 6apb
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van infected op maandag 11 maart 2013 om 16:56:
Btw zit er veel verschil tussen 6apb en 5apb anders zou dit toch de vervanger moeten worden van 6apb

Nja, wat heet veel verschil? Ik vind beiden wel verschillen van elkaar ja.
Waarschuw beheerder
Iemand hier ervaring met de Nbome series? Zijn verschillende zegels te krijgen, met bijvoorbeeld 25I-NBOMe, op verschillende site. Zou richting LSD moeten gaan volgens mij.

Waarschuw beheerder
Iedereen intussen z'n SA-order al binnen?
Ik had in februari dus 2 orders gedaan, eerst de ene en 3 dagen later nog een nabestelling.
Nu ontving ik vorige week dus een order en ik dacht: das de 1e order.
Echter toen ik het even nakeek zag ik dus dat dit de 2e was :D
Nu wordt het dus helemaal raar daar. De 1e order heb ik intussen nog steeds niet binnen, terwijl die dus 3 dagen eerder was.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van actief op dinsdag 12 maart 2013 om 22:14:
Iedereen intussen z'n SA-order al binnen?
Ik had in februari dus 2 orders gedaan, eerst de ene en 3 dagen later nog een nabestelling.
Nu ontving ik vorige week dus een order en ik dacht: das de 1e order.
Echter toen ik het even nakeek zag ik dus dat dit de 2e was :D
Nu wordt het dus helemaal raar daar. De 1e order heb ik intussen nog steeds niet binnen, terwijl die dus 3 dagen eerder was.

21 feb besteld, 8 maart binnen gekregen!
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van infected op woensdag 13 maart 2013 om 10:52:
Ik hoopte dat jij me dat kon vertellen

In mijn ervaring is 6-APB psychedelischer. 5-APB is meer stimulerender, je voelt het in je lichaam. 5-APB voelt iets empatischer, wat meer als MDMA, maar niet vergelijkbaar. Maar ik moet zeggen dat ik het op een gegeven moment wel vervelend vond dat het drukker werd op het feestje waar ik toen was, toen ik 5-APB op had. Het was dan wel een combinatie, maar heb daarvoor een paar keer 6-APB los geprobeerd en dit was toch een andere ervaring.

Hier een link naar mijn report van destijds: https://partyflock.nl/message/47792273

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 13 maart 2013 om 11:12:
21 feb besteld, 8 maart binnen gekregen!

Valt nog mee (als je de zaterdagen en zondagen niet meetelt).

Kreeg gisteren een 'your order was supposed to be delivered to your address by now"-mailtje (niet dus! :P) met daarbij een verzoek of ik m'n mening over hun service etc. wou geven.
Was tevreden, maar had 1 simpel advies voor ze: find another postal company for shipping your orders!
:P

Als iedereen hier dat nou ff antwoord na elk 'wat vonden jullie van onze producten en service'-mailtje ;)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Oke thanks voor de informatie kerel

Waarschuw beheerder
Uitspraak van infected op woensdag 13 maart 2013 om 13:55:

Je reactie komt wat sarcastisch over? :)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van actief op woensdag 13 maart 2013 om 14:07:
Uitspraak van infected op woensdag 13 maart 2013 om 13:55:Oke thanks voor de informatie kerel
Je reactie komt wat sarcastisch over? :)

Bedoel het niet niet zo ;)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van infected op woensdag 13 maart 2013 om 18:06:
Bedoel het niet niet zo ;)

Haha ok gelukkig :P

Waarschuw beheerder
Uitspraak van d a v i d o f f :[ op woensdag 13 maart 2013 om 11:51:
In mijn ervaring is 6-APB psychedelischer

Heb het 2 keer in m'n leven op, en idd. Opvallend: na die 2e keer heb ik een dag of 2 lang een 'after-glow' gehad (had ik na 1e keer mdma ook een beetje). Helemaal niet vervelend ofzo.
Waarschuw beheerder
Ik zal voorlopig ook niet meer bestellen daar, vooral het verzenden uit eigen land klonk erg aantrekkelijk. Achteraf heeft dat geen enkel verschil gemaakt.

Nu bestel ik sowieso niet vaak, maja toch maar op zoek naar een andere goede betrouwbare met een redelijk aantrekkelijke prijs.
Waarschuw beheerder
Heb nog steeds niets ontvangen van SA. Zit nu al te wachten van 13 feb... Dat kan je toch echt niet meer normaal noemen.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van angry bird op donderdag 14 maart 2013 om 14:20:
Heb nog steeds niets ontvangen van SA. Zit nu al te wachten van 13 feb... Dat kan je toch echt niet meer normaal noemen.

Ik weet niet hoe groot deze bestelling was, maar ik ben bang dat je je moet gaan realiseren dat deze niet meer komt. Wat hier mis gegaan is, tjah.. wie zal het zeggen?

Je kan SA natuurlijk blijven spammen hopen dat ze alsnog een reshipment doen.. Meer kan je niet doen ben ik bang.
Waarschuw beheerder
Iemand bekend met 'kati'?
Het is een keer in S&S geweest. Als ik op google zoek kom ik niet verder dan dat het 3mmc of 4mmc (mephedrone) zou moeten zijn. Kan iemand dit bevestigen?

Waarschuw beheerder
Uitspraak van angry bird op donderdag 14 maart 2013 om 14:20:

Mijne dus ook niet.. 25 februari. Begin er ook bang voor te worden nu...

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Converse op donderdag 14 maart 2013 om 15:06:
Ik weet niet hoe groot deze bestelling was, maar ik ben bang dat je je moet gaan realiseren dat deze niet meer komt. Wat hier mis gegaan is, tjah.. wie zal het zeggen?

Idd. De kans wordt wel per dag kleiner. Toch hoor je heel veel verhalen (ook hier) over zendingen die na 3 weken ofzo nog aan kwamen. Maar 13-2?
Ik zou daar echt geen grote bestellingen meer doen, dat je alleen hier al in dit topic minstens 2 mensen hebt die (nog) helemaal niets hebben ontvangen na 3 weken + ook nog enkele reacties op hun eigen site, zegt echt dat de kans dat je order niet aankomt al boven de 20 % ofzo ligt. Das echt groot.

Tot ik mijn (eerste) order binnen heb, bestel ik sowieso nooit meer wat daar.
Aan een goede klantenservice en goede kwaliteit en prijs van producten heb je geen zak als je verzendingen via een dronken postduif op de gok gedaan worden.
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Bij nederlandse aromas nooit last van gehad
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van JSKI op donderdag 14 maart 2013 om 16:20:
Iemand bekend met 'kati'?

Weleens iets gehad dat capi of kapi heette, vond het vrij amfetamine achtig overkomen.

Uitspraak van infected op woensdag 13 maart 2013 om 13:55:

(Y)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van d a v i d o f f :[ op donderdag 14 maart 2013 om 20:36:
Weleens iets gehad dat capi of kapi heette, vond het vrij amfetamine achtig overkomen.

http://drugsforum.info/drugs/kati-t5245.html
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van JSKI op donderdag 14 maart 2013 om 20:45:
http://drugsforum.info/drugs/kati-t5245.html

Oh dat. Ik dacht 4-MMC. Heb dat na dat item toen ook opgezocht, hoewel ik het ook een beetje een vaag verhaal vond allemaal wat daar door sommige mensen werd verkondigd.