4 volgers · 5568x bekeken
Nog n paar dagen en dan begint t nieuwe seizoen weer
Thanks voor de heads up!
Vandaag maar ff de laaste twee ep. van het laatste seizoen kijken om er weer in te komen!
Al kan ik me het moment waarop ik die schildpad + hoofd zag, nog goed voor de geest halen
laatste aanpassing
Van mij mag je whe, ik dacht ff dat Hank van t bed zou rollen toen ie moest schijten.
haha of weer een handjob
Vette actie van Gus zo uit het niets, wss omdat hij gezien was door getuigen toch?
laatste aanpassing
Je hebt nog iets minder dan n week om 3 seizoenen te checken
tis me gelukt hoor. 3 seisoenen in een week.
bazenserie
Nieuwe seizoen gelijk weer vol erop
Eerste aflevering was goed trouwens
(permanent verbannen)
tis me gelukt hoor. 3 seisoenen in een week.
Heb de hele serie al 3 keer bekeken. De nieuwe afleveringen zijn vet. Gaat nog wat worden. Walt die steeds wanhopiger en meer para wordt, Mike die Walt ondertussen wel kan schieten, Skyler die denkt dat ze de vrouw van the Godfather is, Jessy die z'n vriendinnetje mist en dat wegzuipt en rookt (en hij jat toch ook nog steeds meth van Gus tijdens het wegen?) en Saul die zo langzamerhand ook de boel niet meer trekt. Kan nog interessant worden als straks dat notebook opengaat.
En waarom ligt dat oog van die teddybeer nog steeds in die la?
En waarom ligt dat oog van die teddybeer nog steeds in die la?
Een bizar aandenken aan een vliegtuigongeluk, dat door samenloop van omstandigheden en toedoen van Walt is gebeurd? En dat weet hij zelf verdomd goed! Ben benieuwd of dat opgekropte schuldgevoel er nog ergens uit gaat komen...
Walt gaat nog rare dingen doen. Hij gaat sowieso Gustavo confronteren, of hij hem ook daadwerkelijk iets aan gaat doen zou ik nog niet durven zeggen, maar er zal ongetwijfeld iets gebeuren tussen die twee.
Wat betreft Mike, ik denk dat hij Walt nog wel gaat helpen dit seizoen. Ook al sloeg hij hem op z'n muil in die kroeg. Hij wordt in de serie belicht als een koele kikker, maar ook als een opa die van z'n kleindochter houdt. Het risico lopen om vermoord is het hem niet waard. Die moord in het lab is niet in z'n koude kleren gaan zitten. Althans zo ervaar ik dat op dit moment.
Jessy is uiteraard Walt z'n zwakke plek in het hele verhaal. Dat gaat nog een keer goed fout... Voor Saul voorspel ik ook niet veel goeds...
Notebook van Gayle zal ongetwijfeld voor geouwehoer gaan zorgen.
Vond de aflevering van afgelopen week overigens niet zo heel erg spannend, maar opbouwen hoort erbij, stilte voor de storm I guess!
Hoe zien jullie trouwens Walt z'n toekomst? Zal hij een badass druglord worden? Raakt hij alles kwijt wat hem lief is? Slaat hij op de vlucht? etc.
laatste aanpassing
(permanent verbannen)
Wat betreft Mike
Die gast die hem speelt is echt top. Altijd support rolletjes in films (zoals Beverly hills cop, ik herkende hem in Breaking Bad dan ook meteen!) en nu een echte rol in een AAA serie. Ik gun het hem van harte.
Hoe zien jullie trouwens Walt z'n toekomst? Zal hij een badass druglord worden? Raakt hij alles kwijt wat hem lief is? Slaat hij op de vlucht? etc.
Druglord denk ik niet, teveel risico's.
Hij flipt hem nu al omdat alles bijna uitelkaar valt, denk dat ie op het nippertje er tussenuit weet te knijpen met flink wat centen en de rest dood.
Vind hem echt slecht, dit seizoen. Laatste aflevering veel te veel onzinnige dialoog waarin er niks gebeurt.
Dat vind ik juist de charme van BB, het bouwt heerlijk op met afwisselende scènes en dialogen. Laatste aflevering was juist de vetste tot nu toe; opening met Mike, scene met Hank en Walter en het einde(?) van Jesse!
goeie shit!
Confrontaties met Gus en Hank komen dit seizoen sowieso, maybe dat Hank Gus oppakt en Walter buiten schot blijft. Denk ook wel dat er nieuwe characters geintroduceerd gaan worden het eind van het seizoen. But who know's? Teveel verassende plotwendingen.
laatste aanpassing
Bullshit. Seizoen 1 en 2 waren veel spannender en interessanter.
Niet mee eens, elk seizoen kent rustige en opbouwende eps, vooral aan het begin van het seizoen. En zelfs laat in het seizoen heb je afleveringen die "rustig"" zijn, of wou je zeggen dat 50 min. achter een vlieg aanzitten spannend is? En dan nog, het seizoen is nog lang niet klaar dus te vroeg om te oordelen
(permanent verbannen)
En zelfs laat in het seizoen heb je afleveringen die "rustig"" zijn, of wou je zeggen dat 50 min. achter een vlieg aanzitten spannend is? En dan nog, het seizoen is nog lang niet klaar dus te vroeg om te oordelen
Grote onzin. Alleen de 1e aflevering was interessant. Verder gebeurt er gewoon NIKS.
Als je dat vergelijkt met het hele Tuco verhaal van seizoen 2 dan is dit seizoen gewoon om te janken.
coronation street helemaal de fokking bomb
Ik vond deze aflevering juist aan de saaie kant maar t kan niet anders dan dat ze opbouwen naar n dikke climax/cliffhanger.
Maar de saaiheid of niet terzijde, ik denk dat we in onze handjes mogen knijpen dat deze serie n slotseizoen krijgt want er worden tegenwoordig meer series gecancelled dan afgemaakt
(permanent verbannen)
Ik vond deze aflevering juist aan de saaie kant maar t kan niet anders dan dat ze opbouwen naar n dikke climax/cliffhanger.
Maar de saaiheid of niet terzijde, ik denk dat we in onze handjes mogen knijpen dat deze serie n slotseizoen krijgt want er worden tegenwoordig meer series gecancelled dan afgemaakt
Mwah. Beter dan dat ze de boel verneuken zoals ze nu doen. Nu ineens Jesse als de protege van Mike. Terwijl Gus duidelijk heeft gezegd tegen Walt dat Jesse gewoon een domme junk is.
Daar zijn de meinigen over verdeeld
Best show everrrr.. op t moment dan!
vind je dat echt for real?
Heb zelfs al 3 shirtjes uit de states besteld haha
ben benieuwd hoe ze druit zien
laatste ep was bazig 
Eindelijk een beetje duidelijk omtrent Gus en zijn "relatie" met het cartel.
Volgens mij was Gus geen braaf ventje in Chili
1 vd beste eps tot nu toe 
Gustavo is gek jonge
Gus es loco
Top aflevering weer
Een van de beste episodes to nu toe idd!
Nog drie eps.
hebben ze seizoen 4 al af?
Nog drie eps.
Walt draait door
Zo dan
Als
stopt met lopen
FFFFFFUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUU
Gus
stopt met lopen
Als
Uitspraak van Gila Selectah op maandag 3 oktober 2011 om 19:24:
Gus
stopt met lopen
Guuuuuuuuus y u no move to carrrrr!!!
gaat een lange week worden!
Dat is zeker ja!
man man man wat een seizoen
en wat een final ep 
weet iemand of er een nieuw seizoen komt? zo ja zullen ze wel een hele andere kant op moeten na deze finale
(permanent verbannen)
Er komt een seizoen 5. En dat is ook meteen de laatste
te jammr maar maybe wel oke niet uit melkens jwt
Gus RIP wateen killer !
Uitspraak van *david op maandag 10 oktober 2011 om 15:35:
man man man wat een seizoenen wat een final ep
Zeg dat wel zeg! Beste seizoensfinale OOIT! Punt uit.
Woooooooooaaaaaaaaaah, wat een aflevering, wat een seizoen!
Ergens is het jammer dat er nog een seizoen komt, wat een einde zeg.....die kop van Gus
Er komt een seizoen 5. En dat is ook meteen de laatste.
Misschien Heisenberg aan de macht....
Misschien Heisenberg aan de macht....
Mike die voor hem gaat werken ofzo
beter nog wel dat de meidje van hank keer klappen krijgd !
Hehe idd, schijtwijf is dat
Gus ff z'n stropdas recht doen en dood neervallen
Respect daar voor
nieuwe seizoen wordt Heisenberg gepakt door DEA, zal wel daar op neer gaan komen..
of er komt ineens een nieuwe badguy, maar niemand zal Gus overtreffen
of er komt ineens een nieuwe badguy, maar niemand zal Gus overtreffen
er komt ineens een nieuwe badguy
Dat denk ik niet, want
niemand zal Gus overtreffen
De schrijvers gaan dan echt niet voor 1 seizoen een nieuwe bad guy bedenken die Gus ook nog eens moet overtreffen.
Maar wat een finale zeg, echt 1 van de allerbeste series ooit gemaakt.
genoeg beeldmateriaal van hun in dat lab
Alles ouder dan een uur werd toch gewist ?
misschien wat vergezocht, maar kwam dit tegen op internet..
Gus Fring -> Fringe heeft te maken met Beren.. (google)
Weten jullie nog die roze teddybeer met ze halve verbrande gezicht in begin van de season 4 episodes..
Gus Fring -> Fringe heeft te maken met Beren.. (google)
Weten jullie nog die roze teddybeer met ze halve verbrande gezicht in begin van de season 4 episodes..
Even volhouden, je geduld wordt beloond.
En hoe!
Zo gisteren seizoen 3 gezien, en zo juist rolde de end credits van het 4e seizoen over me scherm. Wat een geniale serie 
Betsy Brandt verdomd lekker wijf
Moet steeds lachen als ie Uncle Hank zegt, komt er steeds op zo lullige manier uit
Zou grappig zijn als iemand die uitspraak uit alle episodes achter elkaar in een video knipt.
beter nog wel dat de meidje van hank keer klappen krijgd !
Betsy Brandt verdomd lekker wijf
pfffff en die zoontje, wateen mongol
Moet steeds lachen als ie Uncle Hank zegt, komt er steeds op zo lullige manier uit
Mijn favoriete serie ever!! Heb laatst iemand het eerste seizoen uitgeleend terwijl hij niet van tv series houdt.......Ik wist gewoon dat ie t ook geweldig zou vinden......en ja hoor hij is hooked!!
Ik kan niet wachten tot het nieuwe seizoen begint al zou ik niet weten wanneer dat is.....maar zodra hij in Amerika is uitgezonden download ik m de volgende dag direct!!
Wat denken jullie....gaat Jesse dood of niet? (Hoop van niet)
Walter Rules....
:
Ik kan niet wachten tot het nieuwe seizoen begint al zou ik niet weten wanneer dat is.....maar zodra hij in Amerika is uitgezonden download ik m de volgende dag direct!!
Wat denken jullie....gaat Jesse dood of niet? (Hoop van niet)
Walter Rules....
Ik heb de eerste 6 afleveringen van seizoen 1 gekeken
Kan niet zeggen dat ik het een vette serie vind
Vind hem erg traag overkomen.. En qua gebeurtenissen valt het me een beetje tegen, ok ok de badkuip scene was wel epic maar voor de rest valt het me eeen beetje tegen
Denk dat ik seizoen 1 nog afkijk en S2 t/m s4 gaan dan gelijk de prullenbak weer in
Vind hem erg traag overkomen.. En qua gebeurtenissen valt het me een beetje tegen, ok ok de badkuip scene was wel epic maar voor de rest valt het me eeen beetje tegen
Denk dat ik seizoen 1 nog afkijk en S2 t/m s4 gaan dan gelijk de prullenbak weer in
wacht maar tot je bij S4 komt 
Vind hem erg traag overkomen..
Moet zeggen dat ik dit wel erg heb met s3. Soms gewoon saaai. Hoop dat s4 beter is
Op aandringen van een aantal maten toch door gekeken met S2
En ik moet mijn mening herzien!
Ik ben helemaal hooked haha
Geweldig die episode dat ze maatje ze geld moet gaan halen bij die junkies
En de omwenteling van kleine speler naar een grote
Ik ga nu zeker door kijken
Kijk dat vind ik nou leuk om te lezen.....ik heb al zoveel mensen moeten overtuigen dat het zo'n goeie serie is en echt geniaal in elkaar zit.....zit met smart te w8ten op s.5 maar helaas duurt nog ff...
Wat mij betreft mn fav.serie ever!!
moet je doen
Als je die van zondag wel hebt gezien wel ja. Anders 3...
Fok, shit!
Die van zondag had ik wel gespot, maar had niet gezien dat het op zaterdag ook kwam...
Heb nu alleen aflevering 1 gezien, de rest moet ik nog bekijken...
Dan maar online bekijken
donateur
Bazengsssssssssssssssserie.
Het kan je smaak niet zijn, maar je hebt meestal ff een paar afleveringen nodig voor je in het verhaal zit toch? Ik ben gisteren met seizoen 2 begonnen en vind het per aflevering vetter worden.
kan niet wachten op seizoen 5! vraag mij af wat ze dan nog meer willen gaan behandelen zeg maar
Alles....
laatste aflevering is ook tot de laatste sec gewoon Vet!
had in t begin wel dat ik Walter meer als Hall zag (Malcolm in the middle)
maar dat was verdwenen toen ie zich kaal schoor..
Seizoen 4 beste seizoen tot nu toe!
Weet niet of deze al in dit topic voorbij zijn gekomen:
http://www.bettercallsaul.com/
Of deze (niet kijken als je nog moet beginnen):
http://www.collegehumor.com/video/6701398/breaking-bad-rpg
Weet niet of deze al in dit topic voorbij zijn gekomen:
http://www.bettercallsaul.com/
http://www.collegehumor.com/video/6701398/breaking-bad-rpg
true
zijn in ieder geval niet veel loose ends... ben benieuwd iig! perfecte sfeer altijd. ik leefde echt mee met de karakters!
Die acteur vind ik ook grappig overkomen als hij niets grappigs doet...
Ben nu bij aflevering 6 van het eerste seizoen en de rest word nu voor me gebrand...
Zelfs mn ma vind die serie kick
Wanneer gaattie kaal?
echt briljant ja!!
deze e-cards kwam ik nog tegen met Valentijnsdag: http://www.funnyordie.com/articles/85e7cee78f/breaking-bad-valentine-s-day-cards
is het nieuwe seizoen al begonnen?
ergens in de zomer dacht ik..
edit: wat een kutaflevering was 11 zeg, helemaal toegewijd aan het vangen van een vlieg. Waren ff zonder inspiratie o.i.d.
Dat dacht ik ook bij het kijken van die aflevering, maar naderhand kwam ik er dus pas achter wat de boodschap was van deze aflevering, want je komt wel veel te weten in principe. Dus uiteindelijk was ik er wel blij mee.
Ik moet geloof ik nog 3 afleveringen ofzo van S3.
donateur
trailer seizoen 5:
https://www.facebook.com/photo.php?v=10100268402351436
https://www.facebook.com/photo.php?v=10100268402351436
laatste aanpassing
Wanneer zullen de eerste streams online komen dan?
normaal gesproken rond een uurtje of 3/4 snachts NL tijd
alleen nu helaas niet (N)
had me er nog zo op verheugd
gevindt..
wel torrent maar dat mag niet baten
http://pirateproxy.net/torrent/7447620/Breaking.Bad.S05E01.720p.HDTV.x264-IMMERSE_%5BPublicHD%5D
laatste aanpassing
genoeg interessante ontwikkelingen die er aan komen
Maar weinig ontwikkelingen die je in de eerste aflevering niet had kunnen zien aankomen. Hopen op veel ontknopingen in de volgende dan maar.
Kom op hey! Seizoen is net begonnen, ontknopingen zijn voor later. Spanning opbouwen!
Ja oké, wel een punt. Ben misschien ook te ongeduldig
[Soul collector]
ik vond hem erg vet!
genoeg interessante ontwikkelingen die er aan komen
Absoluut weer heel vet, interessant om wat meer van de operatie van Gus te zien te krijgen. Benieuwd of die Duitsers nog een grote rol gaan spelen.
En sowieso, BB is al 4 seizoenen een slow burner, dat zal dit seizoen niet anders zijn.
Trouwens, de team-up van die drie nu is echt te gek
Vond er geen kut aan... Beetje jammer
Was beetje tegenvaller idd
Onbegrijpelijk, vanaf de opening t/m de laatste scene fantastisch, zoveel onderliggende spanning, een nieuw karakter, en weer zoveel prachtige shots...
Onbegrijpelijk, vanaf de opening t/m de laatste scene fantastisch, zoveel onderliggende spanning, een nieuw karakter, en weer zoveel prachtige shots...
Zakte naar mijn idee gewoon wat te hard naar beneden in vergelijking met de eerste aflevering. Word vast wel weer goed gemaakt met de derde!
Rolstoelbom voor Marie en Skyler
Verder weer prima aflevering!
Je zal er mee samenwonen... Prima aflevering!
Verder weer prima aflevering!
Absoluut, de kooksessie was ook tof gedaan zeg.
Ben benieuwd naar Walt vs Mike in de komende tijd
Skyler
die gaat het niet lang meer trekken denk ik zo
(permanent verbannen)
die gaat het niet lang meer trekken denk ik zo
zeikwijf is het
http://theoatmeal.com/comics/breaking_bad_hair?god_dammit_marie
Hehe
Ze zijn wel de bijlen vergeten bij de cousins.
is het meschien bekend waar ik het 3e seizoen kan downloaden met Nederlandse ondertitelingen ?
Nieuwsgroepen
[000/672] - [Breaking Bad] [ghi] "Seizoen 3.nzb" yEnc
laatste aanpassing
Hele vette Ep weer
tik tik tik tik tik
Hele
Hele vette Ep weer!
holyyyyy shittt 
dat einde
dat einde
Dit is echt een vette serie.
Ik las een artikel in Veronica Magazine, dat de vader uit "Malcolm in the Middle" op een hilarische manier een drugskweker neerzet. Eerlijk is eerlijk, dit is echt een zeer geschikte rol voor die man.
Eerst heb ik seizoen twee gezien op de publieke omroep. Hij was eigenlijk dodelijk saai, zo zei ook mijn vriendin, en toch bleef het me boeien. Nu ga ik zo seizoen 5 aflevering 4 afkijken, helaas zal dit seizoen het einde van een nu al epische serie zijn. Desalniettemin ga ik hem afkijken, en uiteindelijk, zoals ook met The Shield, zal ik de hele reeks waarschijnlijk nog eens kijken, heb ook seizoen 1 gemist.
Je moet er inderdaad van houden of je haat het, ik kan je zeggen: Ik houd ervan.
Ik las een artikel in Veronica Magazine, dat de vader uit "Malcolm in the Middle" op een hilarische manier een drugskweker neerzet. Eerlijk is eerlijk, dit is echt een zeer geschikte rol voor die man.
Eerst heb ik seizoen twee gezien op de publieke omroep. Hij was eigenlijk dodelijk saai, zo zei ook mijn vriendin, en toch bleef het me boeien. Nu ga ik zo seizoen 5 aflevering 4 afkijken, helaas zal dit seizoen het einde van een nu al epische serie zijn. Desalniettemin ga ik hem afkijken, en uiteindelijk, zoals ook met The Shield, zal ik de hele reeks waarschijnlijk nog eens kijken, heb ook seizoen 1 gemist.
ze hadden na 1 aflevering moeten stoppen, langdradige , langzame k#tseriedat dit kijkers heeft
Je moet er inderdaad van houden of je haat het, ik kan je zeggen: Ik houd ervan.
laatste aanpassing
Zoo dan die laatste aflevering _0_
Vervelend dat we nu weer een week moeten wachten
Vervelend dat we nu weer een week moeten wachten
ze hadden na 1 aflevering moeten stoppen, langdradige , langzame k#tseriedat dit kijkers heeft
Je bent zeker na de eerste paar afleveringen gestopt. Je weet niet wat je mist
weet zeker dat als het niet amerikaans was maar engels, het veeeel beter zou zijn, amerikaanse series en films bah.
Deze serie is geschreven op een Amerikaanse stijl, met Amerikaanse personages. Als deze serie op z'n Engels was gemaakt zou het een zware kutserie zijn geweest, simpelweg vanwege het feit dat dit helemaal niet geassocieerd kan worden met Engeland
noem er 1?
kan er genoeg noemen, maar dan kun jij ook naar iets vet kijken, dus doe ik dat maar niet.
kan er genoeg noemen, maar dan kun jij ook naar iets vet kijken, dus doe ik dat maar niet.
The Office.
Andere briljante Engelse tv series zijn uiteraard the Monty Python series, The Inbetweeners en diverse series van Ricky Gervais. Het origineel (=Engelse versie) van The Office was trouwens ook geregisseerd door Ricky Gervais.
tik tok tik tok
Boom!
Wat een aflevering! Wel de spannendste tot dusver.
You're goddamn right! :respect
Say. My. Name.
Baas
Heb al besloten om in de tussentijd "The Wire" te gaan kijken.
Grappig, daar ben ik net mee klaar
Absoluut een zeer goeie serie. Ook daar moet je even in komen, maar het is de moeite waard. Desalniettemin staat Breaking Bad hoger aangeschreven bij mij.
Grappig, daar ben ik net mee klaar
Absoluut een zeer goeie serie. Ook daar moet je even in komen, maar het is de moeite waard. Desalniettemin staat Breaking Bad hoger aangeschreven bij mij.
Anders gebruik jij even het minst gebruikte woord in de Nederlandse taal
The Wire is geniaal
Ik vind de kinderen zo ontzettend goed acteren in deze serie. Beter dan de volwassenen.
Breaking Bad is vermakelijk
The Wire is geniaal
Beiden zijn geniaal, BB is spannender.
lekkere cliffhanger zeg fuckkkkk
Van welke aflevering kwam dat laatste stukje - die flashback - ook weer?
S04E04 volgens mij.
Dit is wel briljant trouwens, die scene met 't tikkende horloge sloeg toch nog op een tikkende tijdbom.
Het horloge ligt nml. op het boek van Gale.
Dat einde zag je van kilometers afstand aankomen !
whaha idd, je wist gewoon nu gaat Hank wat vinden in dat huis!!
geniale cliffhanger weer
gelukkig beginnen Dexter en Sons of Anarchy weer bijna
Intro van de eerste aflevering dit seizoen, is Walt op de vlucht.
Of ze willen dat je dat denkt...
Gaat gewoon achter Walt aan.
Dan nog maar de vraag of dat echt het boek was van Gale die op de pot lag. Er zwerven topics en screenshots op internet rond die uitleggen dat het handschrift niet klopt etc.
Afwachten dus
waar lees je dat dan?
waar lees je dat dan?
http://www.forbes.com/sites/erikkain/2012/09/05/on-the-galegretchen-breaking-bad-leaves-of-grass-conspiracy-theory/
En hier staan tig topics:
http://www.imdb.com/title/tt0903747/board/