Uitspraak van Gila Selectah op maandag 27 augustus 2012 om 13:19:You're goddamn right! :respect
Say. My. Name.
Baas
Heb al besloten om in de tussentijd "The Wire" te gaan kijken.
Grappig, daar ben ik net mee klaar
Absoluut een zeer goeie serie. Ook daar moet je even in komen, maar het is de moeite waard. Desalniettemin staat Breaking Bad hoger aangeschreven bij mij.
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 28 augustus 2012 om 13:35:Grappig, daar ben ik net mee klaar
Absoluut een zeer goeie serie. Ook daar moet je even in komen, maar het is de moeite waard. Desalniettemin staat Breaking Bad hoger aangeschreven bij mij.
Anders gebruik jij even het minst gebruikte woord in de Nederlandse taal
Uitspraak van Jan Henkie op dinsdag 28 augustus 2012 om 23:30:The Wire is geniaal
Ik vind de kinderen zo ontzettend goed acteren in deze serie. Beter dan de volwassenen.
Uitspraak van Jan Henkie op dinsdag 28 augustus 2012 om 23:30:Breaking Bad is vermakelijk
The Wire is geniaal
Beiden zijn geniaal, BB is spannender.
lekkere cliffhanger zeg fuckkkkk
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 4 september 2012 om 01:09:Van welke aflevering kwam dat laatste stukje - die flashback - ook weer?
S04E04 volgens mij.
Dit is wel briljant trouwens, die scene met 't tikkende horloge sloeg toch nog op een tikkende tijdbom.
Het horloge ligt nml. op het boek van Gale.
Uitspraak van Jan Henkie op maandag 3 september 2012 om 20:20:Dat einde zag je van kilometers afstand aankomen !
whaha idd, je wist gewoon nu gaat Hank wat vinden in dat huis!!
geniale cliffhanger weer
gelukkig beginnen Dexter en Sons of Anarchy weer bijna
Uitspraak van Gila Selectah op woensdag 5 september 2012 om 20:40:Intro van de eerste aflevering dit seizoen, is Walt op de vlucht.
Of ze willen dat je dat denkt...
Uitspraak van Gila Selectah op woensdag 5 september 2012 om 20:40:Gaat gewoon achter Walt aan.
Dan nog maar de vraag of dat echt het boek was van Gale die op de pot lag. Er zwerven topics en screenshots op internet rond die uitleggen dat het handschrift niet klopt etc.
Afwachten dus
waar lees je dat dan?
waar lees je dat dan?
http://www.forbes.com/sites/erikkain/2012/09/05/on-the-galegretchen-breaking-bad-leaves-of-grass-conspiracy-theory/
En hier staan tig topics:
http://www.imdb.com/title/tt0903747/board/