Partyflock

Forumonderwerp · 1085559
1 volger · 5292x bekeken
Waarschuw beheerder
De Algemene Inlichtingen en Veiligheidsdienst (AIVD) heeft vandaag alle burgemeesters van Nederland in een brief gewaarschuwd voor de werkwijze van de Anti Fascistische Actie (AFA).

De linkse AFA benadert gemeentebesturen volgens de inlichtingendienst op 'oneigenlijke wijze' of onder 'valse voorwendselen' om demonstraties en bijeenkomsten van 'rechtse' partijen te voorkomen. Zo doen de antifascisten zich voor als antidiscriminatiebureau om er zo bij gemeenten achter te komen wanneer 'rechts' een demonstratie heeft gepland. Dit gebeurt ook in aanloop naar de gemeenteraadsverkiezingen, zegt de AIVD.

Vervolgens neemt de AFA contact op met gemeenten en bijvoorbeeld zaaleigenaren om te waarschuwen voor de materiële schade die het gevolg kan zijn van dergelijke demonstraties. De schade is echter 'in de regel' juist het gevolg van de tegendemonstraties van de AFA, stelt de AIVD.

Iedere gemeente die ruimte biedt aan activiteiten van 'rechtse' bewegingen, kan te maken krijgen met de AFA. De AIVD brengt waar mogelijk de lokale autoriteiten in een vroeg stadium op de hoogte van de te verwachten ontwikkelingen.

Bron:
http://frontpage.fok.nl/nieuws/370286/1/1/100/aivd-waarschuwt-voor-antifascisten.html

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Mafkaas op maandag 8 februari 2010 om 16:36:
De schade is echter 'in de regel' juist het gevolg van de tegendemonstraties van de AFA,

:respect:
Waarschuw beheerder
donateur
Oke, misschien een biertje minder nemen volgende keer.
Waarschuw beheerder
donateur
Wat zou er nou gebeuren als je hooli's, antifa's en extreem rechts gelijktijdig op een plek laat 'demonstreren'.
Lijkt me wel een leuk sociaal experiment.

Waarschuw beheerder
Precies... ik moet ook niks van exreem-rechts hebben, maar die antifa's zijn net zulke erge freaks, misschien nog wel erger. En ze zijn slinks.
Waarschuw beheerder
De Algemene Inlichtingen en Veiligheidsdienst (AIVD) heeft vandaag alle burgemeesters van Nederland in een brief gewaarschuwd voor de werkwijze van de Anti Fascistische Actie (AFA).

Ja de werkwijze van de NVU en andere viezerikken is natuurlijk veel beter :/ AIVD :dood:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 8 februari 2010 om 16:54:
ik moet ook niks van exreem-rechts hebben, maar die antifa's zijn net zulke erge freaks

:yes: allebei tuig, gewoon recht door zee :D
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Too Many Daves op maandag 8 februari 2010 om 16:56:
Ja de werkwijze van de NVU en andere viezerikken is natuurlijk veel beter

Aah de boomknuffelaars worden een keer ergens mee geconfronteerd.

Waarschuw beheerder

Ja de werkwijze van de NVU en andere viezerikken is natuurlijk veel beter :/ AIVD :dood:

Kan je veel over zeggen, maar niet dat ze zo tekeer gaan als de AFA
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op maandag 8 februari 2010 om 16:58:
http://frontpage.fok.nl/nieuws/207706/1/1/50/vechtpartij-na-demonstratie-extreem-rechts.html

:lol:
Waarschuw beheerder
donateur
Ik heb nog een pak van WOII mag ik dat dan aandoen ?

Waarschuw beheerder
Ja de werkwijze van de NVU en andere viezerikken is natuurlijk veel beter

Nee even slecht en daarom staan ze (eindelijk) allebei onder de aandacht ipv alleen extreem rechts. :respect: dit keer voor de aivd, werd tijd dat die oogkleppen eens af gingen.

Waarschuw beheerder
Stelletje fascisten zijn het
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Carnophage op maandag 8 februari 2010 om 16:43:
Wat zou er nou gebeuren als je hooli's, antifa's en extreem rechts gelijktijdig op een plek laat 'demonstreren'.

Waarschuw beheerder

8) (y)
Waarschuw beheerder
Extreem links en rechts zijn beiden even slecht, alleen is links een stuk beter georganiseerd.

Maar goed we leven in een democratuur en daarin mogen beiden een demonstratie orgeaniseren.

Waarschuw beheerder
donateur
De linkse AFA benadert gemeentebesturen volgens de inlichtingendienst op 'oneigenlijke wijze' of onder 'valse voorwendselen' om demonstraties en bijeenkomsten van 'rechtse' partijen te voorkomen.

Dat riekt een beetje naar facisme...

Waarschuw beheerder
donateur
Zo van, vrijheid van meningsuiting voor iedereen, als je maar links bent.

Het had pas echt een strakke actie van die hooligans geweest als ze na die naziballen ook meteen die werkschuwe kuthippies wat slaag hadden gegeven...
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Tic Tac Hooligan op maandag 8 februari 2010 om 18:19:
alleen is links een stuk beter georganiseerd.

:roflol: De helft van je salaris aan de belasting geven voor andere die geen zin hebben om te werken. 40 miljoen weggeven aan Haïti en vervolgens geen strooizout meer aanschaffen omdat de prijs te duur is. Politie mag niks doen, alleen bonnetjes schrijven om een bepaalde quota te behalen. Jonge drugsdealers rijden in dikke auto's d.m.v. zwartgeld. Als je jezelf wilt verdedigen tegen een inbreker ben jij de crimineel, wordt jij aangeklaagd. Uitkeringen dit dat. Kan zo nog wel ff doorgaan! goed geregeld inderdaad! :/
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 8 februari 2010 om 18:36:
Het had pas echt een strakke actie van die hooligans geweest als ze na die naziballen ook meteen die werkschuwe kuthippies wat slaag hadden gegeven...

Die waren te druk bezig met het knuffelen van bomen in het Amsterdamse bos.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Stanley op maandag 8 februari 2010 om 19:02:
De helft van je salaris aan de belasting geven voor andere die geen zin hebben om te werken. 40 miljoen weggeven aan Haïti en vervolgens geen strooizout meer aanschaffen omdat de prijs te duur is. Politie mag niks doen, alleen bonnetjes schrijven om een bepaalde quota te behalen. Jonge drugsdealers rijden in dikke auto's d.m.v. zwartgeld. Als je jezelf wilt verdedigen tegen een inbreker ben jij de crimineel, wordt jij aangeklaagd. Uitkeringen dit dat.

[img width=155 height=297]http://www.kemmekoolen.nl/gfx/_siteimages/spijker.jpg[/img]

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Ouwehoeren op maandag 8 februari 2010 om 17:43:
Lijkt me wel een leuk sociaal experiment

lijkt? is (Y)
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder

Alles vaak volgens de regels in ieder geval. (Y) Ik walg ook van groepjes als de NVU. Maar in tegenstelling tot de stinkende AFA krakerts gebruiken ze geen geweld, en houden ze zich netjes aan de regels.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Stanley op maandag 8 februari 2010 om 19:02:
goed geregeld inderdaad! :/

Wat heeft dit met links, en sowieso met linkse antifascisten te maken. :/

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 8 februari 2010 om 19:47:
Maar in tegenstelling tot de stinkende AFA krakerts gebruiken ze geen geweld, en houden ze zich netjes aan de regels.

Die NVU dudes zijn niet vies van fysiek geweld hoor. ;)
Ik heb ze begin vorig decennium vaak genoeg mensen zonder reden in elkaar zien trappen op feesten.
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 8 februari 2010 om 19:49:

Geweld gebruiken als politiek middel/werkwijze en 'niet vies van zijn' is een wereld van verschil.
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Wat heeft dit met links, en sowieso met linkse antifascisten te maken.

Nou precies wat ik zeg. Het kabinet IS links. Ik bedoel de antifascisten ook helemaal niet. (F) Alleen dit huidige kabinetje waar alles zo goed geregeld is volgens iemand ;)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Stanley op maandag 8 februari 2010 om 19:53:
Nou precies wat ik zeg. Het kabinet IS links. Ik bedoel de antifascisten ook helemaal niet. (F) Alleen dit huidige kabinetje waar alles zo goed geregeld is volgens iemand ;)

Het huidige kabinet is conservatief-Christelijk-Links. Het CDA is CentrumRechts.

Dit huidige kabinet is dus rechtser dan dat hij links is, alleen de PVDA is links. 1/3 links dus, voor de rest, lekker rechts.

Je begrijpt het dus niet helemaal. (Y)
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 8 februari 2010 om 16:54:
ik moet ook niks van exreem-rechts hebben, maar die antifa's zijn net zulke erge freaks

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Tic Tac Hooligan op maandag 8 februari 2010 om 18:19:
alleen is links een stuk beter georganiseerd.

Die hebben tijd zat om alles te plannen in hun kraakpanden en uitkering (Y)
Waarschuw beheerder

vind die kut hippies btw stukken smeriger dan die rechtsen, en sws, hoe kan het dat een oorlogsmonument plaats moet maken voor een moskee :Rot:
Uitspraak van brainless op maandag 8 februari 2010 om 20:34:
Die hebben tijd zat om alles te plannen in hun kraakpanden en uitkering (Y)

Waarschuw beheerder
Ik heb ze begin vorig decennium vaak genoeg mensen zonder reden in elkaar zien trappen op feesten.

en wat heb je gedaan? boe geroepen en weg gelopen zekers
Waarschuw beheerder
gaat ie pbtje sturen :')
Waarschuw beheerder

dat waren gewoon wazi`s met een grote bek :lol: die nu strak in pak lopen en braaf zijn :lol:

Waarschuw beheerder
Uitspraak van SJEEP op maandag 8 februari 2010 om 21:32:
gaat ie pbtje sturen :')

Omdat niet iedereen hoeft te weten wat ik je heb gestuurd idd. ;)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Carnophage op maandag 8 februari 2010 om 18:08:
Heerlijk.

Was het ook :woop:

Dacht je dat we samen waren ofzo, fok alles wat extreem is
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 8 februari 2010 om 21:46:
Omdat niet iedereen hoeft te weten wat ik je heb gestuurd idd. ;)

snap ik :D

Waarschuw beheerder
vrijheid van meningsuiting voor iedereen, als je maar links bent

Vervolgens de andere partij met zoveel mogelijk geweld en problemen bestoken onder het motto "al wat niet links is is fascistisch en fascisme is geen mening".
Zo ben je snel uitgediscussiëerd natuurlijk.
Maar owee als de stoute "rechtsen" dan terug meppen.
Dan wordt er natuurlijk wel lekker op oom agent zen schouder uitgehuild en kan er plotseling wel met de in hun ogen "fascistische staatsknechten" samen gewerkt worden.:frusty:
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Was al algemeen bekend toch?

Blij toe dat het eens onder de aandacht van de media wordt gebracht.
http://www.meldlinksgeweld.com/

Extreem Rechts is aldus ook zeer verkeerd.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Bakkie Teringherrie. op maandag 8 februari 2010 om 23:23:
AIVD en Media, lang leve de fantasie

vet na extreem rechts ook extreem links aanwezig op de flock :D\

krakers :dood:
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 8 februari 2010 om 23:34:

:aai:
Waarschuw beheerder
Alle extreem-linksen zijn ook echt automatisch krakende werkloze hippies. :frusty:
Waarschuw beheerder

De linkse AFA benadert gemeentebesturen volgens de inlichtingendienst op 'oneigenlijke wijze' of onder 'valse voorwendselen' om demonstraties en bijeenkomsten van 'rechtse' partijen te voorkomen. Zo doen de antifascisten zich voor als antidiscriminatiebureau om er zo bij gemeenten achter te komen wanneer 'rechts' een demonstratie heeft gepland. Dit gebeurt ook in aanloop naar de gemeenteraadsverkiezingen, zegt de AIVD.

Vervolgens neemt de AFA contact op met gemeenten en bijvoorbeeld zaaleigenaren om te waarschuwen voor de materiële schade die het gevolg kan zijn van dergelijke demonstraties. De schade is echter 'in de regel' juist het gevolg van de tegendemonstraties van de AFA, stelt de AIVD.

Iedere gemeente die ruimte biedt aan activiteiten van 'rechtse' bewegingen, kan te maken krijgen met de AFA. De AIVD brengt waar mogelijk de lokale autoriteiten in een vroeg stadium op de hoogte van de te verwachten ontwikkelingen.

Bron:
http://frontpage.fok.nl/nieuws/370286/1/1/100/aivd-waarschuwt-voor-antifascisten.html

NOT impressed 8)
Waarschuw beheerder
Maar in tegenstelling tot de stinkende AFA krakerts gebruiken ze geen geweld, en houden ze zich netjes aan de regels.

Geloof je dat zelf?:roflol:
Waarschuw beheerder
Haha die linkse hulpelozen... jaaa nu krijgen ze het spaans benauwd natuurlijk. Eerst kraakpandje uitgezet en met Wilders in 2011 in vooruitzicht zullen ze zich welniet zo happy meer voelen. Afgelopen met dat linkse kutgebrabbel en geknuffel...

Beetje gefrustreerd jongens? 8) 8):[

Waarschuw beheerder
vet na extreem rechts ook extreem links aanwezig op de flock

Beter zelf, Baksteen kent bijde kampen:p
Uitspraak van Too Many Daves op maandag 8 februari 2010 om 23:43:
Alle extreem-linksen zijn ook echt automatisch krakende werkloze hippies

nee hoor, sommige zijn gewoon hooligan met teveel tijd en te weinig hobby's;)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 9 februari 2010 om 01:14:
Geloof jij jezelf?

Ja ik geloof mezelf ja, geef mij één reden waarom ik mezelf niet zou geloven:roflol:?
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder

Uitspraak van Bakkie Teringherrie. op dinsdag 9 februari 2010 om 01:22:
Ja ik geloof mezelf ja, geef mij één reden waarom ik mezelf niet zou geloven:roflol:?

omdat je ongeloofwaardig overkomt :aai:
Waarschuw beheerder
Antifa-hahaha! Zielige gasten die zo vast geroest zitten in het oude denken en dan nog steeds denken dat ze revolutionair zijn. Xenofoben zijn het, die de waarheid niet onder ogen willen zien.

Het huidige extreem links is het nieuwe extreem rechts en omgekeerd. Mensen die ouwehoeren op extreem rechts hebben totaal geen benul van waar het werkelijk om draait in de wereld.

Waarschuw beheerder
Ze zijn toch allebei tegen het kapitalisme en Amerika?
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 9 februari 2010 om 09:07:

Zoals ieder mens daar tegen zou moeten zijn.
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Tumult op dinsdag 9 februari 2010 om 09:21:
Zoals ieder mens daar tegen zou moeten zijn.

Dus jij hebt geen mooie auto, lcd tv, nieuwe computer etc etc?
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 9 februari 2010 om 09:24:

Ik rij in een Prius terwijl ik naar me Sony beeldscherm kijk op me Toshiba pc. Wat heeft Amerika daarmee te maken?

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Too Many Daves op dinsdag 9 februari 2010 om 09:27:
Ik rij in een Prius terwijl ik naar me Sony beeldscherm kijk op me Toshiba pc. Wat heeft Amerika daarmee te maken?

Kapitalisme jongen ;)
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 9 februari 2010 om 09:07:

lezen! Kapitalisme staat er ook bij, voordat je weer bijdehandse opmerkingen gaat maken :gaap:

Allemaal luxeproducten zo'n auto, tv en computer voortgekomen uit kapitalistische drift. :bye:

laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Uitspraak van lindaaatje op dinsdag 9 februari 2010 om 09:37:
Huh...

Ja dacht ik ook, het meer en meer privatiseren van zorginstellingen lijkt me niet echt links
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 9 februari 2010 om 09:24:

Tuurlijk ik hou het kapitalisme ook in stand helaas. Maar ik probeer alles zo Europees mogelijk aan te schaffen. Kleding, elektronica enz. Gister was er nog een mooie aflevering van tegenlicht op Nederland 2 over hoe gevaarlijk kapitalisme is voor de wereld en zijn mensen, aanrader om is te kijken. Het systeem moet gewoon radicaal om, en het internationalisme moet de kop worden ingedrukt om weer een gezonde wereld te krijgen.

Mooie uitspraak die de kern van mijn idee erover weergeeft. "Het volk leeft niet voor het bedrijfsleven en het bedrijfsleven bestaat niet ter wille van het kapitaal, doch het kapitaal dient het bedrijfsleven en het bedrijfsleven dient het volk!"

Dit is nu dus compleet omgedraaid.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Tumult op dinsdag 9 februari 2010 om 09:43:
Tuurlijk ik hou het kapitalisme ook in stand helaas. Maar ik probeer alles zo Europees mogelijk aan te schaffen. Kleding, elektronica enz. Gister was er nog een mooie aflevering van tegenlicht op Nederland 2 over hoe gevaarlijk kapitalisme is voor de wereld en zijn mensen, aanrader om is te kijken. Het systeem moet gewoon radicaal om, en het internationalisme moet de kop worden ingedrukt om weer een gezonde wereld te krijgen.

Mooie uitspraak die de kern van mijn idee erover weergeeft. "Het volk leeft niet voor het bedrijfsleven en het bedrijfsleven bestaat niet ter wille van het kapitaal, doch het kapitaal dient het bedrijfsleven en het bedrijfsleven dient het volk!"

Dit is nu dus compleet omgedraaid.

ben het zeker met je eens, maar we zitten nu eenmaal vastgeroest en grote ondernemingen hebben nu eenmaal alle macht. Je kan wel alles europees aanschaffen, maar grondstoffen en onderdelen komen financieel gezien nu ook eenmaal uit de rijkste industrielanden.
Zelfs de verpakking van je lokale product.

Waarschuw beheerder
donateur
Kapitalisme is een mooie samenlevingsvorm.
waar ik me alleen aan erger zijn de uitwassen van het kapitalisme.
Terwijl aan de ene kant aleenstaande moeders van een snippertje moeten rondkomen rijden ergens anders wijven rond in van hun man gekregen BMW's van anderhalve ton om de kids in naar school te brengen en geven ze per week 400 euro uit aan de kapper.

dat soort dingen kan ik echt kwaad om worden...
Decadente kakwijven die hun kinderen in jasjes steken van 500 euro en elke avond een cateringbedrijf laten aanriukken om het eten op tafel te zetten terwijl ze zelf geen mallemoer uitvreten.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Franzelare op maandag 8 februari 2010 om 22:14:
ze praten gewoon de MI5 na:

:D Schrok al dat ze dat helemaal zelf hadden verzonnen...

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 9 februari 2010 om 10:11:
Kapitalisme is een mooie samenlevingsvorm.

Wat jij maakt, is van jou, wat jij daarmee verdient ook!

Dit is het uitgangspunt. (Y)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 9 februari 2010 om 10:11:
Terwijl aan de ene kant aleenstaande moeders van een snippertje moeten rondkomen rijden ergens anders wijven rond in van hun man gekregen BMW's van anderhalve ton om de kids in naar school te brengen en geven ze per week 400 euro uit aan de kapper.

dat soort dingen kan ik echt kwaad om worden...
Decadente kakwijven die hun kinderen in jasjes steken van 500 euro en elke avond een cateringbedrijf laten aanriukken om het eten op tafel te zetten terwijl ze zelf geen mallemoer uitvreten.

heb je ook die uitspraak van Johan Derksen gehoord over Sneijder en zijn hoertje?

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 9 februari 2010 om 10:53:

ikke ikke ikke en de rest kan stikken, en dan maar kankeren op je baas omdat hij hetzelfde uitgangspunt heeft.

Waarschuw beheerder
donateur

Inderdaad, iedereen is verantwoordelijk voor zn eigen succes en verliezen.
Kapitalisme dwingt mensen om het beste uit zichzelf te halen...
Maar het haalt ook de rotte kanten van mensen naar boven; hebzucht, jaloezie, afgunst.

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 9 februari 2010 om 10:54:
heb je ook die uitspraak van Johan Derksen gehoord over Sneijder en zijn hoertje?

post plies

Waarschuw beheerder
drei mahl links ist auch rechts!:P
iedereen weer tevereden? haha

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 9 februari 2010 om 11:12:
post plies

Was in doordekken van 05-02-2010

http://www.eredivisie.nl/video/autoplay/25401/dd_05-02:_ajax_kan_kampioenschap_vergeten.html
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 9 februari 2010 om 11:24:
drei mahl links ist auch rechts!

:lol: :d
Waarschuw beheerder
Ik walg ook van groepjes als de NVU

dat is 1
stinkende AFA krakerts

en dat is 2

en weten jullie nu wat de clue van dit alles is? AFA en "NVU" werken achter de schermen in werkelijkheid puur samen met elkaar.
hebben jullie dat nou echt nog niet door ?

Waarschuw beheerder
ach extreemlinks extreemrechts het is één pot nat allebei socialistisch en allebei hypocriet. altijd de vingertjes naar elkaar wijzen

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 9 februari 2010 om 13:49:
allebei socialistisch

Is extreem rechts dan niet fascistisch?
Het volk voor het individu zetten en eigen meningen aan banden leggen

Waarschuw beheerder
klinkt als communisme

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 9 februari 2010 om 13:51:
Is extreem rechts dan niet fascistisch?

Extreem-Rechts is Nationaal-Socialisme, oftewel socialisme voor ons eigen. Gewoon socialisme dus...

De SP beschermt ook de Neerlandse arbeiders tegen Pools werktuig.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 9 februari 2010 om 14:02:
Extreem-Rechts is Nationaal-Socialisme

Dus extreem rechts is niet fascistisch omdat deze het socialistisch gedachtengoed ondersteund?
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 9 februari 2010 om 10:56:
ikke ikke ikke en de rest kan stikken, en dan maar kankeren op je baas omdat hij hetzelfde uitgangspunt heeft.

:D

Fijn groepje mensen weer verzameld in dit topic 8)

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 9 februari 2010 om 13:51:

Doet extreem links ook... :/
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 9 februari 2010 om 15:13:
Doet extreem links ook...

Denk links juist meer het individu voor het volk ;)

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van lindaaatje op dinsdag 9 februari 2010 om 15:17:
Denk links juist meer het individu voor het volk

de meest extreem-linkse samenlevingsvorm die mij bijstaat is het communisme.
daar werd het individu helemaal weggecijferd... hoog-opgeleiden die in goelags te werk werden gesteld.
Waarschuw beheerder
Dat is toch wat ik zeg ;)

Rechts zet het volk voor het individu in, links het individu voor het volk. Doorgevoerd tot in het extreme in de realiteit is het natuurlijk allebei niets, maar qua idealisme zou ik toch liever voor het tweede gaan...
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 9 februari 2010 om 14:32:
Dus extreem rechts is niet fascistisch omdat deze het socialistisch gedachtengoed ondersteund?

Extreem-links (communisme) is net zo fascistisch als extreem-rechts. Het hele fascistisch oogpunt staat los van socialisme, het één sluit het ander niet uit.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 9 februari 2010 om 15:24:
de meest extreem-linkse samenlevingsvorm die mij bijstaat is het communisme.

[img width=335 height=328]http://liamscheff.com/daily/wp-content/uploads/2008/09/stalin.jpg[/img]
[img width=300 height=314 cacheid=00110933002e556df2da8d661a02a11824]http://scrapetv.com/News/News%20Pages/Entertainment/images-2/mao-zedong.jpg[/img]

en de grootste moordenaars uit de geschiedenis
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder

Dit is het uitgangspunt.

Maar zo werkt het in de praktijk (helaas) niet...
Daar is het...iemand anders gaat er vandoor met het geld wat verdiend wordt op jouw (aangezien jij ze gemaakt hebt) producten... ;)
In het huidige systeem zijn degenen die de producten maken juist NIET de eigenaar...
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Uitspraak van TYHARO op dinsdag 9 februari 2010 om 16:38:
Maar zo werkt het in de praktijk (helaas) niet...
Daar is het...iemand anders gaat er vandoor met het geld wat verdiend wordt op jouw producten... ;)
In het huidige systeem zijn degenen die de producten maken juist NIET de eigenaar...

Een product ontwikkelen, en daarna mensen inhuren die jou product op grote schaal vervaardigen, is nog steeds jouw product, waarmee jij geld verdient en de mensen die jouw product vervaardigen, laat delen in de winst.

Zo werkt het nog steeds, ook bij grote bedrijven als Sony of Apple. Het bankwezen is een heel ander verhaal en dat is waar vooral de schoen knelt in het prachtige kapitalisme.

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van an[n]o73niem op dinsdag 9 februari 2010 om 16:01:

Je vergeet Pol Pot, Kim Il Sung, Che Guevara, en al die andere communistische moordenaars...
Wat zo grappig is, is dat gasten met petjes en t-shirts lopen met che guevara erop, terwijl die kerel een terrorist was vergelijkbaar met Bin Laden.
Toch word je raar aangekeken als je met Bin Laden op je shirt loopt...
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 9 februari 2010 om 16:41:
Een product ontwikkelen, en daarna mensen inhuren die jou product op grote schaal vervaardigen, is nog steeds jouw product, waarmee jij geld verdient en de mensen die jouw product vervaardigen, laat delen in de winst.

Ik heb het dus idd niet over de ondernemers die hun geld investeren in een product wat ze zelf ontwikkeld hebben...
Die hebben tenminste nog (goede) ideeën...dus is het (op zijn minst) hun intellectuele eigendom...en dus mogen ze erop verdienen...
Maar daar voldoen ze helaas niet allemaal aan...velen teren geheel op zowel de ideeën als de arbeid van anderen...
In principe zouden de mensen gewoon al niet voor dergelijke a-creatieve parasieten moeten gaan werken... :/
Waarschuw beheerder
Alerta Alerta
Waarschuw beheerder
Het aandeel (gebaseerd op o.a. marketing, product, HRM, solvabiliteit) is tegenwoordig het allerbelangrijkste. Zoals je ziet is het product er maar een deel van.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 9 februari 2010 om 16:51:

Je vergeet Pol Pot, Kim Il Sung, Che Guevara, en al die andere communistische moordenaars...

communisme en fascisme leiden meestal tot dictaturen of mislukkingen zoals de sovjet unie
geen enkel regeringssysteem zal goed werken, omdat er altijd mensen zijn die er tegen zijn.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 9 februari 2010 om 16:41:
Het bankwezen is een heel ander verhaal en dat is waar vooral de schoen knelt in het prachtige kapitalisme.

Geld maken dat er niet is.
Waarschuw beheerder
Er staan zoveel onzinnige opmerkingen van mensen die denken alles te weten vanachter hun toetsenbord dat ik niet eens de moeite ga nemen om te reageren. :loL:

Officiele verklaring:

Afgelopen week publiceerde de Algemene Inlichtingen- en Veiligheidsdienst (AIVD) een open brief aan alle burgermeesters van Nederland over de ‘ontwikkelingen met betrekking tot de werkwijze van de Anti Fascistische Actie (AFA)’. Niet alleen staat deze brief bol van de feitelijke onjuistheden omtrent de werkwijze van deze anti-fascistische en anti-racistische actiegroep, maar is een regelrechte inbreuk op ons recht van vrije meningsuiting en vereniging.

AFA is een in 1992 opgericht samenwerkingsorgaan van verschillende lokaal opererende actiegroepen, die zich het bestrijden van racisme en extreem-rechts in zeer uiteenlopende vormen ten doel stelt. Grofweg hanteert AFA hiertoe drie uiteenlopende methoden: aan de ene kant richt de actiegroep zich op het doen van onderzoek naar extreem-rechtse organisaties, hun handelswijzen en ideologie. Deze expertise op het gebied van extreem-rechts wordt daarnaast toegepast in de voorlichting van lokale overheden, particulieren en ondernemers die (doorgaans buiten hun eigen intentie en weten om) op enigerlei wijze zijn betrokken in de facilitering van extreem-rechtse (partij)bijeenkomsten en demonstraties. Tot slot spant AFA zich ook op praktisch niveau in, door middels de organisatie van (tegen)demonstraties en campagnes het publiek over extreem-rechtse organisaties voor te lichten, en hiertegen te mobiliseren.

De afgelopen jaren is het zwaartepunt binnen de werkwijze van AFA met name op onderzoek naar, voorlichting over en mobilisatie tegen extreem-rechts komen te liggen. Het is in onze ogen dan ook niet geheel verbazingwekkend dat de AIVD in haar schrijven vaststelt dat AFA de laatste decennia uit is gegroeid tot ‘een meer politieke lobbygroep.’ Hoewel AFA zich nadrukkelijk als actiegroep wenst te profileren, is met name op het gebied van voorlichting en mobilisering een taak voor deze groep weggelegd.

Zéér beklagenswaardig is echter de wijze waarop AFA in de brief van de AIVD willens en wetens als geweldsbeluste, extremistische organisatie wordt weggezet. AFA stelt zich ten doel op geweldloze (doch weerbare) wijze, racistische en fascistische organisaties en ideeën zo veel als mogelijk te bestrijden. Wij vinden het onbegrijpelijk, dat iemand dit streven doelbewust als ‘extreem’ of gewelddadig zou willen afschilderen.

In haar brief aan de Nederlandse burgermeesters gaat de AIVD onder andere in op een actiecampagne tegen Wilders waaraan AFA (naast andere actiegroepen) deelneemt. De activiteiten die het afgelopen jaar door deze actiecampagne zijn ontplooid, bestonden zonder uitzondering uit het organiseren van debatten, het publiceren van achtergrondinformatie en het houden van volstrekt geweldloze demonstraties, waaronder een zeer succesvolle fakkeltocht in november vorig jaar in Arnhem. De AIVD stelt in haar schrijven weliswaar niet expliciet dat het een gewelddadige campagne betreft, maar die suggestie wordt duidelijk en doelbewust gewekt. De wijze waarop de AIVD deze volstrekt legale en geweldsloze campagne probeert te criminaliseren, is ronduit schandalig.

Enkel en alleen het feit dat onze expertise op het gebied van onderzoek naar, en voorlichting over, extreem-rechts die van de AIVD met kop en schouders overstijgt, is -hooguit voor laatstgenoemde zelf- inderdaad een reden ons als bedreiging te beschouwen. Wij zien echter niet in, op welke wijze onze inspanningen ter bestrijding van extreem-rechts enige bedreiging voor de samenleving zouden kunnen vormen.
Het moge echter duidelijk zijn, dat de AIVD met de publicatie van deze en een aantal voorgaande ‘rapporten’ doelbewust probeert de linkse, anti-racistische beweging in diskrediet te brengen. Aangezien wij constateren, dat het maatschappelijk draagvlak voor de door ons ontplooide activiteiten onverminderd toeneemt, zullen we de brief van de AIVD dan ook vooral als aanmoediging zien, om met eenzelfde energie en enthousiasme deze activiteiten voort te zetten. De AIVD lijkt met haar schrijven tevens tot uitdrukking te brengen, dat zij onze activiteiten als een sterke belemmering voor de verdere groei van (het draagvlak voor) extreemrechtse organisaties ziet. Wij nemen hier dan ook verheugd kennis van.

Zoals bekend hebben diverse extreem-rechtse partijen en personen zich in tal van gemeenten voor de gemeenteraad verkiesbaar gesteld, variërend van de neo-nazistische NVU in het oosten en zuiden van het land, als ook de CD en oud CD-leden in o.a. Arnhem en Utrecht. De extreem-rechtse PVV stelt zich in een tweetal steden (Almere en Den Haag) verkiesbaar. Ook AFA zal, zoals altijd, waar mogelijk burgers en lokale autoriteiten middels voorlichtingscampagnes en demonstraties vroegtijdig op de hoogte brengen van de te verwachten ontwikkelingen.
Waarschuw beheerder
donateur
Extreem links, extreem rechts, allebei zwaar kansloos (N)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Fietsketting op dinsdag 9 februari 2010 om 18:11:
De extreem-rechtse PVV stelt zich in een tweetal steden (Almere en Den Haag) verkiesbaar. Ook AFA zal, zoals altijd, waar mogelijk burgers en lokale autoriteiten middels voorlichtingscampagnes en demonstraties vroegtijdig op de hoogte brengen van de te verwachten ontwikkelingen.

Nou dat wordt weer een lekker vredelievend protest dus;)
Net jullie 15de verjaardag dvd'tje gekeken.
Je moet het ze wel nageven dat boot truckje van de CD was best wel humor:lol:
Daar sta je dan alles netjes afgezet, een mooie opkomst geen vent dat er nog doorkomt en dan varen ze doodleuk onder je door.
Ik zou ook balen:roflol:
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Iedere gemeente die ruimte biedt aan activiteiten van 'rechtse' bewegingen, kan te maken krijgen met de AFA.

Vervolgens neemt de AFA contact op met gemeenten en bijvoorbeeld zaaleigenaren om te waarschuwen voor de materiële schade

en dit zijn anti-facisten!? maar als je het niet met ze eens ben komen ze de boel slopen! :roflol:
Waarschuw beheerder
donateur
Ook AFA zal, zoals altijd, waar mogelijk burgers en lokale autoriteiten middels voorlichtingscampagnes en demonstraties vroegtijdig op de hoogte brengen van de te verwachten ontwikkelingen.

Stel ook gewoon je zelf verkiesbaar als je een eerlijke strijd wil. Vieze jankende krakende stinkende kut hippies. Te bang dat je geen stemmen krijgt zeker.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Satanica op dinsdag 9 februari 2010 om 21:19:
Godverdomme zeg, wat een Tokkie

Prototype wat roept dat mensen die hier komen zich aan moeten passen en de taal moeten leren maar vervolgens Marokkaan met 1 -k schrijven :lol:

Vind het wel cabaresk altijd. Je zou bijna denken dat die gasten van koefnoen of draadstaal erachter zitten als ze zichzelf niet zo serieus namen.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 9 februari 2010 om 16:51:
terwijl die kerel een terrorist was vergelijkbaar met Bin Laden.

mag je me uitleggen.. hoor dat mensen vaker zeggen maar als ik ze vraag waarom ze dat vinden hoor ik steevast.."hij is communist en hij heeft mensen vermoord enzo :cry:"
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Er staan zoveel onzinnige opmerkingen van mensen die denken alles te weten vanachter hun toetsenbord dat ik niet eens de moeite ga nemen om te reageren. :loL:

Are you pulling a Will Schuurman on me?

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Asbakkie jwt op dinsdag 9 februari 2010 om 23:12:
mag je me uitleggen..

Waarom zou ik die moeite doen als je zelf ff kunt Googlen?
Waarschuw beheerder
Het is toch frappant. Jarenlang schreeuwt iedereen moord en brand over extreem rechts. Het is zo gewelddadig en zo slecht.
Het zogenaamde extreem rechts neemt deel aan de democratie dmv demonstraties, rechtszaken en verkiezingen.
Ik lees nooit over geweld ivm extreem rechts behalve als linksen op bezoek komen om te rellen en de boel af te breken.

We hebben dus een groep mensen in de maatschappij die schade aanrichten, omdat ze vinden dat hun wil wet is. Wat zij extreem rechts vinden is dus gelijk doelwit van bedreigingen en illegale acties. Hiermee berokkenen ze de samenleving een hoop financiële schade.
Behalve dat brengen ze ook schade aan in het bedrijfsleven door ondernemers die een zaal willen verhuren te bedreigen of zelfs zijn zaal te vernielen.

Die linksen zijn super ondemocratisch en gevaarlijk bezig. Andere mensen op die manier de wil opleggen is waar de SA in het begin van de oorlog ook mee bezig was. Het verschil is dat die iig vonden dat je voor bepaalde dingen zoals een huis gewoon moest betalen als je erin woonde.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 10 februari 2010 om 00:40:
Waarom zou ik die moeite doen als je zelf ff kunt Googlen?

zegt genoeg weer dit(y)
Waarschuw beheerder
extreem rechts en links is allebei niet goed, maar als je het vergelijkt zijn die extreem rechtse paupers nog 100 keer dommer en kortzichtiger als de linksen!
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Mafkaas op woensdag 10 februari 2010 om 04:37:
behalve als linksen op bezoek komen om te rellen en de boel af te breken.

Daar zijn jullie wel bang voor he:D

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Gabriel Batistuta op woensdag 10 februari 2010 om 12:33:
maar als je het vergelijkt zijn die extreem rechtse paupers nog 100 keer dommer en kortzichtiger als de linksen!

dommer zeker, maar kortzichtig? :/

een club die zich anti-facistisch noemt maar er dezelfde politieke methodes op nahoudt als de facistische knokploegen uit de jaren 30 vind ik pas kortzichtig...

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Asbakkie jwt op woensdag 10 februari 2010 om 12:25:
zegt genoeg weer dit

Wat zou het moeten zeggen, dat jij mijn kennis van Che Guevara op de proef stelt en mij probeert uit te lokken tot het maken van een domme reactie zodat je mij om de oren kunt slaan met jouw feiten?

laat ik het eens omdraaien, geef mij eens informatie waaruit blijkt dat Che Guevara geen (zoals we dat nu zo hip noemen) terrorist was?
Waarschuw beheerder
kut gelijk mn hakenkruis van mn bomber halen :x
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 10 februari 2010 om 12:47:
laat ik het eens omdraaien, geef mij eens informatie waaruit blijkt dat Che Guevara geen (zoals we dat nu zo hip noemen) terrorist was?

Omdat een term als terrorist eigenlijk gewoon erg subjectief is?
Voor de 1 een vrijheidsstrijder/verzetsheld...voor de ander een terrorist...
Ligt eraan welke kant je kiest in principe... :p

Beiden maken namelijk gebruik van eenzelfde tactieken...ook het verzet in WOII blies bijvoorbeeld dingen (en dus ook mensen) op enzo om hun doel(en) te bereiken...
Die werden door de nazi's dan ook als terroristen beschouwd...
Vanuit hun positie bekeken was dat ook eigenlijk wel begrijpelijk...
Maar zo kan ik dus ook begrijpen waarom een heleboel mensen (zeker in zuid-amerika) Che Guevara als een verzetsheld zien ipv terrorist...
Het verschil zit hem sowieso niet in de middelen maar in het doel...en vooral of je het daar mee eens bent ja of nee... ;)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Mafkaas op woensdag 10 februari 2010 om 04:37:
Ik lees nooit over geweld ivm extreem rechts behalve als linksen op bezoek komen om te rellen en de boel af te breken.

Dan ben je behoorlijk scheel, of je wil het niet lezen.
Waarschuw beheerder
kheb n hekel aan extreem rechts en extreem links en al helemaal aan milieu activisten en dierenknuffelaars.

draag bont, eet vlees, wees gezond!

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Je bent ingelogd als: WJTN op woensdag 10 februari 2010 om 14:50:
Kijken hoelang jij het volhoud zonder vleesvervangers.

Het is een feit dat een Vegetarische of Veganistische levenswijze juist hardstikke gezond is! :D
Wij kiezen voor gezonde maaltijden waar geen dier voor heeft hoeven lijden. :)

Uitspraak van Dip op woensdag 10 februari 2010 om 14:56:
Vieze hippie

Ach, als het niet eten van vlees je meteen tot een hippie maakt, so be it.
liever een hippie dan een freak die op een lijk zit te kauwen... :dood:

Maargoed anyway.. AIVD :dood: :')
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op woensdag 10 februari 2010 om 15:12:
Het is een feit dat een Vegetarische of Veganistische levenswijze juist hardstikke gezond is!

whehehe, de oudste hond ter wereld is veganistisch

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van TYHARO op woensdag 10 februari 2010 om 14:05:
Omdat een term als terrorist eigenlijk gewoon erg subjectief is?

Dat zeg ik toch ook... waarom is Bin Laden in onze ogen een terrorist, terwijl ie in de islamitische wereld als held wordt gezien.
lopen we over 50 jaar dan ook met Bin Laden t-shirts?

maar goed, Che Guevara heeft eigenhandig mensen geexecuteert, vaders en moeders van kinderen.
dat maakt hem in mijn ogen geen held.
Ghandi, dát was een held...
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 10 februari 2010 om 15:16:
maar goed, Che Guevara heeft eigenhandig mensen geexecuteert, vaders en moeders van kinderen.
dat maakt hem in mijn ogen geen held.

Geldt dit ook voor verzetsstrijders die "moffen" hebben geexecuteerd?
Kan me niet voorstellen dat die allemaal ongehuwd en/of kinderloos waren iig...
Of is dat dan wel ok omdat dat maar "moffen" waren? :)

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van TYHARO op woensdag 10 februari 2010 om 15:44:
Geldt dit ook voor verzetsstrijders die "moffen" hebben geexecuteerd?
Kan me niet voorstellen dat die allemaal ongehuwd en/of kinderloos waren iig...
Of is dat dan wel ok omdat dat maar "moffen" waren?

Ik heb meer respect voor de mensen die met gevaar voor eigen leven mensen hielpen onderduiken

Waarschuw beheerder
Waarschuw beheerder
donateur
dan een freak die op een lijk zit te kauwen...

Das de natuur.

Aparte forumpic trouwens voor een vegan.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Je bent ingelogd als: WJTN op woensdag 10 februari 2010 om 14:50:
Kijken hoelang jij het volhoud zonder vleesvervangers.

Ik eet vleesvervangers dusja:)

Uitspraak van Dip op woensdag 10 februari 2010 om 14:56:
Vieze hippie

Het is een feit dat een Vegetarische of Veganistische levenswijze juist hardstikke gezond is!
Wij kiezen voor gezonde maaltijden waar geen dier voor heeft hoeven lijden.

Juist, niks aan toe te voegen meer:woop:

Ach, als het niet eten van vlees je meteen tot een hippie maakt, so be it.
liever een hippie dan een freak die op een lijk zit te kauwen...

:woop:

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Dip op woensdag 10 februari 2010 om 15:49:
Das de natuur.

Aparte forumpic trouwens voor een vegan.

Dat is ook echt het enigste argument dat types zoals jou hebben ofniet? :/
Natuur ditdat, betekend niet dat je ook zo moet leven omdat dat gezegd zou worden, of spring jij ook van een gebouw af als er op tv gezegd word dat je dat moet doen?
We zijn trouwens alles eters, geen pure vlees eters, ik als dierenliefhebber kies ervoor om Veganistisch te eten en voel me hier prima(en veel gezonder) bij.

En wat heeft mijn forumafbeelding te maken met mijn manier van leven?:/
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Busty. op woensdag 10 februari 2010 om 14:27:
kheb n hekel aan extreem rechts en extreem links en al helemaal aan milieu activisten en dierenknuffelaars

maar respect voor hun naasten is er niet.
Ik kan het ook niet begrijpen.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 10 februari 2010 om 15:16:
Ghandi, dát was een held...

Met mooie uitspraken. :yes:
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op woensdag 10 februari 2010 om 15:54:
of spring jij ook van een gebouw af als er op tv gezegd word dat je dat moet doen?

tv is geen natuur. Dus dit slaat als een tang op een varken.

En wat heeft mijn forumafbeelding te maken met mijn manier van leven?

Vind het nogal hypocriet.

We zijn trouwens alles eters

Nou was dat nou zo moeilijk. Alles eters inderdaad. Das dus ook vlees.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Dip op woensdag 10 februari 2010 om 15:59:
tv is geen natuur. Dus dit slaat als een tang op een varken.

Wat jij zegt slaat ook als een lul op een drumstel. :/

Vind het nogal hypocriet.

Hoezo?

Nou was dat nou zo moeilijk. Alles eters inderdaad. Das dus ook vlees.

:dood: Dat je alles KAN eten betekend niet dat je alles ook MOET eten.
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op woensdag 10 februari 2010 om 16:00:
Dat je alles KAN eten betekend niet dat je alles ook MOET eten.

Ik snap wat er mis is met biologisch vlees.
En wie niet meer consumeert dan verantwoord is, mag je niet veroordelen.
Waarschuw beheerder
En wat heeft mijn forumafbeelding te maken met mijn manier van leven?

Ik zie...een vrouw die in vleesch bijt... 8)
Waarschuw beheerder
donateur
Wat jij zegt slaat ook als een lul op een drumstel

Enige wat misschien niet klopte is vieze hippies maar verder heb je mij nog niet op onwaarheden kunnen betrappen, maar dat was ook meer een mening dan een feit. En wat vlees eten met tv's en springen van gebouwen heeft te maken mag joost weten en ik weet het niet.

Hoezo?

Geen vlees eten maar wel een plaatje hebben van iemand die mensenvlees eet of bloedzuigt is hypocriet. Of is het alleen zielig bij dieren.

Dat je alles KAN eten betekend niet dat je alles ook MOET eten.

Om fantsoenlijk gezond te blijven moet je ook vlees eten.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Satanica op woensdag 10 februari 2010 om 16:03:

Biologisch vlees is niet meer dan een paar aangepaste regeltjes, maar de werkelijkheid is vaak anders.
Die dieren wouden net zo goed NIET dood :rot:
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Het is een feit dat een Vegetarische of Veganistische levenswijze juist hardstikke gezond is! :D
Wij kiezen voor gezonde maaltijden waar geen dier voor heeft hoeven lijden. :)

Maar als we niet op vlees waren overgegaan, hadden we als mensheid nooit de stap gemaakt van de bossen naar de savannes in Afrika waardoor we rechtop gingen lopen en we uiteindelijk hier terecht zijn gekomen. O:)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Satanica op woensdag 10 februari 2010 om 16:03:
En wie niet meer consumeert dan verantwoord is, mag je niet veroordelen.

Wat er mis is met biologisch vlees? Voor een Veganist veel, omdat ik dieren en de natuur op een hele andere manier bekijk zoals vlees-eters dit doen.
Een sticker waarop staat: "Biologisch" geeft in mijn ogen niet voldoende bewijs dat een dier ook serieus echt een beter leven gehad heeft.
En al zou zo'n dier biologisch geleefd hebben, dood wilde die vast niet. 8)

Ik voel me prima bij Veganistisch eten, dus heb ik geen vlees nodig.(Y)

Uitspraak van TYHARO op woensdag 10 februari 2010 om 16:03:
Ik zie...een vrouw die in vleesch bijt...

Omg.. :dood: :roflol:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Bakkie Teringherrie. op woensdag 10 februari 2010 om 16:05:
die dieren wouden net zo goed NIET dood

Die antilope die door een leeuw opgegeten werd wel dan? :vaag:
Vaag argument...

Waarschuw beheerder
Biologisch vlees is niet meer dan een paar aangepaste regeltjes, die dieren wouden net zo goed NIET dood :rot:

Dieren hebben eigenlijk niet echt een 'wil', die doen wat hun lichaam hun opdraagt.

Een gazelle jong wat door drie Hyena's uit elkaar gescheurd wordt, wilde dat eigenlijk ook niet.

Ga je ook in de Serengeti staan met je spandoeken?

We zijn trouwens alles eters, geen pure vlees eters, ik als dierenliefhebber kies ervoor om Veganistisch te eten en voel me hier prima(en veel gezonder) bij.

Daarom éét ik ook alles, precies zoals de natuur dat bedoelt heeft. (Y) Zo in harmonie met de natuur...

Ik ga mijn sandalen recyclen, wie doet er mee...? :flower:
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Dip op woensdag 10 februari 2010 om 16:05:
Enige wat misschien niet klopte is vieze hippies maar verder heb je mij nog niet op onwaarheden kunnen betrappen, maar dat was ook meer een mening dan een feit. En wat vlees eten met tv's en springen van gebouwen heeft te maken mag joost weten en ik weet het niet.

Wat jij als "de waarheid" ziet is niet per definitie ook de mijne. en verder moet je alles niet zo letterlijk nemen, je snapt best wat ik bedoelde.

Geen vlees eten maar wel een plaatje hebben van iemand die mensenvlees eet of bloedzuigt is hypocriet. Of is het alleen zielig bij dieren.

Die vrouw op mijn forumplaatje eet diegene toch niet op? :vaag: :roflol:

Om fantsoenlijk gezond te blijven moet je ook vlees eten.

Ik ben fatsoenlijk gezond zonder GEEN 1 dierlijk product te gebruiken. ;)
Waarschuw beheerder
donateur
Biologisch vlees is niet meer dan een paar aangepaste regeltjes, maar de werkelijkheid is vaak anders.

Nee hoor.
Iedereen die een beetje zijn best doet kan een goede boer vinden die zijn vee een normaal leven geeft.

Maar dan moet je naar het platteland, en niet bij Appie in de schappen kijken.

Die dieren wouden net zo goed NIET dood

Wat ik al zei; wie niet meer consumeert dan verantwoord is, mag je niet veroordelen

Daarbij is vegetarisch en veganisme echt iets Westers hoor.
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Je bent ingelogd als: WJTN op woensdag 10 februari 2010 om 16:09:
Maar als we niet op vlees waren overgegaan, hadden we als mensheid nooit de stap gemaakt van de bossen naar de savannes in Afrika waardoor we rechtop gingen lopen en we uiteindelijk hier terecht zijn gekomen.

Hehe dan zaten we nog steeds in holen met lange haren en baarden vol met vlooien en ongedierte etc.

Maar ja dat zitten die krakers wat vaak vegetariers zijn tegenwoordig nog. 1+1=2 zullen we maar zeggen.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van TYHARO op woensdag 10 februari 2010 om 16:10:
Die antilope die door een leeuw opgegeten werd wel dan?
Vaag argument...

Dieren hebben de keuze's die wij mensen hebben niet. een dier kan moeilijk een supermarkt inlopen en daar een vleesvervanger gaan kopen om die vervolgends te gaan opeten...
Overigens kunnen mensen met honden en katten als huisdieren hun huisdieren WEL vegetarisch opvoeden, omdat deze dieren ook alles-eters zijn net zoals ons.
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op woensdag 10 februari 2010 om 16:13:
GEEN 1 dierlijk product

Lijkt me zeer stug. Aangezien er bijna overal dierlijke producten in worden gebruikt.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 10 februari 2010 om 16:10:
Omg..

Het is opzich een vrij aparte keuze in relatie tot dat...toch? 8)
1 geluk dan...je gaat er niet dood van maar je wordt juist ondood/onsterfelijk... ;p

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Satanica op woensdag 10 februari 2010 om 16:13:
Nee hoor.
Iedereen die een beetje zijn best doet kan een goede boer vinden die zijn vee een normaal leven geeft.

:lol: en jij denkt dat mensen ook echt de moeite voor doen om elke dag naar boer Harmsen in Friesland te gaan rijden om daar een stukkie vlees te halen?
Daarbij kun je ook DAAR niet zien wat er met die dieren gebeurt, en blijft het een feit dat die dieren niet in volle vrijheid hebben kunnen leven.

Uitspraak van Je bent ingelogd als: WJTN op woensdag 10 februari 2010 om 16:09:
Maar als we niet op vlees waren overgegaan, hadden we als mensheid nooit de stap gemaakt van de bossen naar de savannes in Afrika waardoor we rechtop gingen lopen en we uiteindelijk hier terecht zijn gekomen.

En nu kunnen we nog verder vooruit gaan omdat we nu de alternatieven hebben en niet meer als een stel oer-mensen op een lijk hoeven zitten kauwen. (F)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Dip op woensdag 10 februari 2010 om 16:18:
Lijkt me zeer stug. Aangezien er bijna overal dierlijke producten in worden gebruikt.

Klopt, die eet ik ook niet. ik eet 100% plantaardig. (Ja, het kan ECHT. :aai: )

Uitspraak van TYHARO op woensdag 10 februari 2010 om 16:18:
Het is opzich een vrij aparte keuze in relatie tot dat...toch?
1 geluk dan...je gaat er niet dood van maar je wordt juist ondood/onsterfelijk...

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op woensdag 10 februari 2010 om 16:13:
Overigens kunnen mensen met honden en katten als huisdieren hun huisdieren WEL vegetarisch opvoeden, omdat deze dieren ook alles-eters zijn net zoals ons.

Dat is pas dierenmishandeling :s
Honden en katten zijn carnivoren :/
In vlees zitten nou eenmaal proteinen die deze diertjes nodig hebben.
Ze hebben vlees NODIG.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 10 februari 2010 om 16:18:
En nu kunnen we nog verder vooruit gaan omdat we nu de alternatieven hebben en niet meer als een stel oer-mensen op een lijk hoeven zitten kauwen. (F)

Waarom eet jij dan vleesvervangers in de vorm van een pilletje omdat je anders ziek wordt? :)

Of loog mij veganistische studiegenoot. :9
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Dip op woensdag 10 februari 2010 om 16:13:
Hehe dan zaten we nog steeds in holen met lange haren en baarden vol met vlooien en ongedierte etc.

Maar ja dat zitten die krakers wat vaak vegetariers zijn tegenwoordig nog. 1+1=2 zullen we maar zeggen.

Soort van back to nature.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Satanica op woensdag 10 februari 2010 om 16:22:
Dat is pas dierenmishandeling
Honden en katten zijn carnivoren
Ze hebben vlees NODIG.

Als jij dat dierenmishandeling vind dan heb je nog half niet gezien wat dieren allemaal in de vlees-industrie aangedaan word.
Ik ken enkele mensen die hun dieren zo opvoeden en die dieren zijn hardstikke gezond, ze krijgen alles wat ze nodig hebben.(Y)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 10 februari 2010 om 16:11:
Dieren hebben eigenlijk niet echt een 'wil', die doen wat hun lichaam hun opdraagt.

Een gazelle jong wat door drie Hyena's uit elkaar gescheurd wordt, wilde dat eigenlijk ook niet.

Ga je ook in de Serengeti staan met je spandoeken?

Zit nogal een verschil tussen DAT en als mens een dier eten wat VROEGER gedaan werd om te overleven, nu kun je prima overleven ZONDER vlees. ;)

Nee hoor.

Je en ga jij daar iedere dag staan posten of die boer wel alles volgens de regeltjes doet? vast niet :rot:

Toch zijn er zo'n circa 300.000 vegetariërs en 16.000 veganisten in Nederland, en die aantallen nemen alleen maar toe (F).

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Je bent ingelogd als: WJTN op woensdag 10 februari 2010 om 16:22:
Waarom eet jij dan vleesvervangers in de vorm van een pilletje omdat je anders ziek wordt?

Of loog mij veganistische studiegenoot.

Moah, verschilt per persoon, ik heb geen vitamine b12 pillen nodig omdat ik goed en gevarieerd eet en er in mijn producten genoeg vitamine zitten die me gezond houden.
Maar je studiegenoot liegt niet, er zijn indd mensen die shots of pilletjes nemen om extra gezond te blijven. :)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op woensdag 10 februari 2010 om 16:20:
Klopt, die eet ik ook niet. ik eet 100% plantaardig. (Ja, het kan ECHT. )

Ooh het kan ook echt, maar je gebruikt niet alleen plantaardig en dan heb ik het niet alleen over eten.
Uitspraak van Bakkie Teringherrie. op woensdag 10 februari 2010 om 16:25:
Toch zijn er zo'n circa 300.000 vegetariërs en 16.000 veganisten in Nederland, en die aantallen nemen alleen maar toe

van die 300.000 vegetariers is zowiezo 1/3e 15 jarige meisjes die meelopen en over 2 jaar gewoon weer een lekkere hamburger naar binnen werken.

Maar ik vind het alleen maar goed hoor hoe minder mensen er vlees eten hoe meer er over blijft.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Dip op woensdag 10 februari 2010 om 16:18:

Onzin, niet overal worden dierlijke producten in gebruikt.

Klopt, die eet ik ook niet. ik eet 100% plantaardig. (Ja, het kan ECHT. )

:kwijl:

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Dip op woensdag 10 februari 2010 om 16:28:
van die 300.000 vegetariers is zowiezo 1/3e 15 jarige meisjes die meelopen en over 2 jaar gewoon weer een lekkere hamburger naar binnen werken.

Maar ik vind het alleen maar goed hoor hoe minder mensen er vlees eten hoe meer er over blijft.

En waar baseer je dat op? :/

Hoe meer mensen er mee stoppen, hoe meer vlees erover blijft, en dus weggegooit moet worden, hoe meer verlies er is bij de vlees-industrie kwa geld en 'klanten', wat dus betekend dat ze zullen moeten terugdringen, wat dus uiteindelijk weer beter is voor het mileu.:)

of wil jij alles gaan opeten? dan kan ik je nu al zeggen dat je binnen enkele jaren een hartinfarct of een hartaanval gekregen hebt. (F)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Bakkie Teringherrie. op woensdag 10 februari 2010 om 16:30:
Onzin, niet overal worden dierlijke producten in gebruikt.

Niet overal nee, maar ga maar is na hoeveel producten je op een dag gebruikt, thuis, op je werk etc etc
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 10 februari 2010 om 16:26:
Moah, verschilt per persoon, ik heb geen vitamine b12 pillen nodig omdat ik goed en gevarieerd eet en er in mijn producgten genoeg vitamine zitten die me gezond houden.
Maar je studiegenoot liegt niet, er zijn indd mensen die shots of pilletjes nemen om extra gezond te blijven. :)

Doe Robert Molenaar de hartelijke groeten. :)
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op woensdag 10 februari 2010 om 16:24:
Als jij dat dierenmishandeling vind dan heb je nog half niet gezien wat dieren allemaal in de vlees-industrie aangedaan word.

Dat heb ik wel.
Maar ik heb nu al enkele keren hetzelfde gezegt, maar fanatieke vegetariers en veganisten hebben een Jehova's getuige mentaliteit.
Ze horen zizhzelf graag praten en luisteren niet naar wat een ander te zeggen heeft.

Dus eigenlijk is deze discussie zinloos.

Uitspraak van verwijderd op woensdag 10 februari 2010 om 16:18:
en jij denkt dat mensen ook echt de moeite voor doen om elke dag naar boer Harmsen in Friesland te gaan rijden om daar een stukkie vlees te halen?
Daarbij kun je ook DAAR niet zien wat er met die dieren gebeurt, en blijft het een feit dat die dieren niet in volle vrijheid hebben kunnen leven.

Ja, al het vlees komt uit Friesland (Y)
Vriezer kopen is niet moeilijk hoor.

Natuurlijk kun je wel zien wat er met de dieren gebeurt.
Wat vreselijk negatief om te denken dat IEDEREEN kwaad in zin heeft met dieren.

Uitspraak van Bakkie Teringherrie. op woensdag 10 februari 2010 om 16:25:
Toch zijn er zo'n circa 300.000 vegetariërs en 16.000 veganisten in Nederland, en die aantallen nemen alleen maar toe .

De westerse wereld bestaat niet alleen uit Nederland.
Waarschuw beheerder
Ooh het kan ook echt, maar je gebruikt niet alleen plantaardig en dan heb ik het niet alleen over eten.

Hoe zou jij moeten weten wat zij wel of niet doet? :lol:
Als je niet weet waar je over praat hou dan gewoon je mond dicht :aai:

Tsja dat is wat jij denkt(oeps,daar ga je de mist weer in), de meeste 15-jarige meisjes eten nog gewoon wat de pot schaft thuis, en vaak is dat MET dierlijke producten (helaas).
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Dip op woensdag 10 februari 2010 om 16:32:
Niet overal nee, maar ga maar is na hoeveel producten je op een dag gebruikt, thuis, op je werk etc etc

Je kunt ook gewoon zelf je eigen producten meenemen(Y).

Bytheway, AFA's werken toch niet? :lol:

Uitspraak van Satanica op woensdag 10 februari 2010 om 16:33:
De westerse wereld bestaat niet alleen uit Nederland.

Dat is wat jij er van maakt. :rot:

Waarschuw beheerder
Klopt, die eet ik ook niet. ik eet 100% plantaardig. (Ja, het kan ECHT. :aai: )

En jij draagt ook geen leer, wol, drinkt geen Rivella, slaat de kaas, boter over, drinkt geen bier, gebruikt geen standaard stopcontacten, lijm, computerchips, zeep, drop, potloden?

Allemaal producten waarbij dierlijke ingrediënten aan te pas komen. Je zit sowieso achter een computer, ergens dus al hypocriet. (N)

Uitspraak van verwijderd op woensdag 10 februari 2010 om 16:24:
Ik ken enkele mensen die hun dieren zo opvoeden en die dieren zijn hardstikke gezond, ze krijgen alles wat ze nodig hebben.(Y)

Kennissen van mij geven hun Duitse Herder alleen maar Hart, Lever en de beste stukken van het dierlijk lichaam.

Gezondste manier om je dier te voeren. (Y)

Waarschuw beheerder
Dat heb ik wel.
Maar ik heb nu al enkele keren hetzelfde gezegt, maar fanatieke vegetariers en veganisten hebben een Jehova's getuige mentaliteit.
Ze horen zizhzelf graag praten en luisteren niet naar wat een ander te zeggen heeft.

Dus eigenlijk is deze discussie zinloos.

Klopt. Ik zei al eerder dat Veganisten en Vegetariers een andere kijk hebben op de natuur en op dieren.
Ik zie dieren niet als objecten of als een stuk vlees.

Ik heb verder geen Jehova's getuige mentaliteit, ik heb zelfs vrienden die wel gewoon vlees eten en ik kan daar prima mee overweg, ik ga alleen wel een discussie aan als iemand mij een "hippie" noemt en me belachelijk wil maken enkeld omdat ik ervoor kies niet mee te doen aan die manier van leven. :/

Ja, al het vlees komt uit Friesland
Vriezer kopen is niet moeilijk hoor.

Natuurlijk kun je wel zien wat er met de dieren gebeurt.
Wat vreselijk negatief om te denken dat IEDEREEN kwaad in zin heeft met dieren.

Jeetje, dat was sarcastisch hoor. 8)
Ik zie iemand die een dier vermoord om het vervolgends op te eten niet als iets positiefs nee, klopt. Kunnen we lang en breed over discussieren, we worden het niet met elkaar eens. 8)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Bakkie Teringherrie. op woensdag 10 februari 2010 om 16:36:
Je kunt ook gewoon zelf je eigen producten meenemen.

Dus bij alles wat jij doet op je werk neem jij je eigen product mee? Wat voor werk doe je als ik vragen mag? of is het
Uitspraak van Bakkie Teringherrie. op woensdag 10 februari 2010 om 16:36:
AFA's werken toch niet?

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Dip op woensdag 10 februari 2010 om 16:39:
Dus bij alles wat jij doet op je werk neem jij je eigen product mee? Wat voor werk doe je als ik vragen mag? of is het

Ik neem inderdaad OVERAL mijn eigen producten mee(y)
Uitspraak van Dip op woensdag 10 februari 2010 om 16:39:
AFA's werken toch niet?

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 10 februari 2010 om 16:37:
En jij draagt ook geen leer, wol, drinkt geen Rivella, slaat de kaas, boter over, drinkt geen bier, gebruikt geen standaard stopcontacten, lijm, computerchips, zeep, drop, potloden?

Allemaal producten waarbij dierlijke ingrediënten aan te pas komen. Je zit sowieso achter een computer, ergens dus al hypocriet.

Alles kan ZONDER dierlijke producten, je zal je nog verbazen als je zou weten WAT allemaal wel niet plantaardig kan.:D

Uitspraak van verwijderd op woensdag 10 februari 2010 om 16:37:
Kennissen van mij geven hun Duitse Herder alleen maar Hart, Lever en de beste stukken van het dierlijk lichaam.

Gezondste manier om je dier te voeren.

Vind jij, mijn kennissen zijn het er vast niet mee eens. :D
Mijn kennissen geven hun dieren het beste van het beste, geen afvalresten van een dood lijk wat de mens toch niet eet.:rot:
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Bakkie Teringherrie. op woensdag 10 februari 2010 om 16:41:
Ik neem inderdaad OVERAL mijn eigen producten mee

Flinke tas om mee te sjouwen elke dag dan. Wel te voet of de fiets he.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 10 februari 2010 om 16:42:
Vind jij, mijn kennissen zijn het er vast niet mee eens. :D

Die kennissen zijn vast diehard veganisten, waardoor zijn vanuit een vooringenomen standpunt de puzzelstukjes op zijn plaats leggen, waardoor hun vooruit bedachte realiteit lijkt te kloppen.

Cognitieve Dissonantie om er maar even een term tegen aan te gooien... 8)

Die kennissen die ik heb zijn fokkers, die als vooringenomen standpunt de best mogelijke verzorging van hun dier als uitgangspunt nemen, een stuk objectiever dus dan de plantetende Jehova's Church.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 10 februari 2010 om 16:46:
Die kennissen zijn vast diehard veganisten, waardoor zijn vanuit een vooringenomen standpunt de puzzelstukjes op zijn plaats leggen, waardoor hun vooruit bedachte realiteit lijkt te kloppen.

Cognitieve Dissonantie om er maar even een term tegen aan te gooien...

Die kennissen die ik heb zijn fokkers, die als vooringenomen standpunt de best mogelijke verzorging van hun dier als uitgangspunt nemen, een stuk objectiever dus dan de plantetende Jehova's Church.

:lol: :lol:

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 10 februari 2010 om 16:42:
Alles kan ZONDER dierlijke producten, je zal je nog verbazen als je zou weten WAT allemaal wel niet plantaardig kan.:D

Ik neem aan dat jij geen Veganistische PC heb draaien of wat? 8)

Niks mis met veganisten/vegetariërs hoor, moet je lekker zelf weten. Maar net als religieuzen... val mij er niet mee lastig.

Als ik geniet van mijn XXL Wiener Schnitzel op de Piste, of mijn medium-rare hertenbiefstuk, laat mij dat lekker doen.

Geniet jij lekker van je zaadjes en lauwwarme perensalade. (Y)

Wat is het met extreem-links en andere mensen hun gedachtegoed met dwang op te leggen? :S
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Dip op woensdag 10 februari 2010 om 16:43:
Flinke tas om mee te sjouwen elke dag dan. Wel te voet of de fiets he.

Valt reuze mee.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 10 februari 2010 om 16:48:
:lol: :lol:

Sinds wanneer zijn smiley's argumenten? :/

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 10 februari 2010 om 16:49:
Ik neem aan dat jij geen Veganistische PC heb draaien of wat?

Niks mis met veganisten/vegetariërs hoor, moet je lekker zelf weten. Maar net als religieuzen... val mij er niet mee lastig.

Als ik geniet van mijn XXL Wiener Schnitzel op de Piste, of mijn medium-rare hertenbiefstuk, laat mij dat lekker doen.

Geniet jij lekker van je zaadjes en lauwwarme perensalade.

Wat is het met extreem-links en andere mensen hun gedachtegoed met dwang op te leggen?

Wat heeft een computer te maken met het niet eten van dierlijke producten?

Ik val niemand ergens mee lastig, maar als mensen een discussie met me willen aangaan, ga ik er graag in mee en dan voelen ze zich ineens lastig gevallen. :vaag:
Begin er dan ook niet aan als je je aangevallen voelt. :vaag:

Uitspraak van verwijderd op woensdag 10 februari 2010 om 16:51:
Sinds wanneer zijn smiley's argumenten?

Moest eigenlijk om je lachen. :bloos:
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Wat is het met extreem-links en andere mensen hun gedachtegoed met dwang op te leggen?

Wij dwingen helemaal niemand, jij voelt je blijkbaar op de een of andere manier op je teentjes getrapt :rot:.
Waarschuw beheerder
donateur
Ik neem aan dat jij geen Veganistische PC heb draaien of wat?

Waarschuw beheerder
Goh, komt dip ook weer aan, waren je argumenten op? (F)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 10 februari 2010 om 16:53:
Wat heeft een computer te maken met het niet eten van dierlijke producten?

Wat ik als zei... Computerchips worden gemaakt van dierlijke bijproducten. (Y)

Uitspraak van verwijderd op woensdag 10 februari 2010 om 16:53:
Moest eigenlijk om je lachen. :bloos:

Want, vanuit je vooringenomen standpunt weiger je me te geloven? Of beweer je dat ik pertinent onzin spreek?

Waarschuw beheerder
donateur
Wat ik al zei; wie niet meer consumeert dan verantwoord is, mag je niet veroordelen

Pardon???

het Boeddisme verbied het doden van dieren.
Is niet echt een Westerse religie toch? :/

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Bakkie Teringherrie. op woensdag 10 februari 2010 om 16:54:
Wij dwingen helemaal niemand, jij voelt je blijkbaar op de een of andere manier op je teentjes getrapt :rot:.

Waarom het extreem-rechts dan zo moeilijk maken, sta je niet achter de vrijheid van meningsuiting?
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op woensdag 10 februari 2010 om 16:55:
Goh, komt dip ook weer aan, waren je argumenten op?

ooh jij mag wel om iemand zijn posts lachen maar als ik het doe heb ik geen argumenten meer. :vaag:

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 10 februari 2010 om 16:58:

Het eten van vlees is niet hetzelfde als het doden van dieren volgens het Boedhisme.

Heb jij ooit je eigen kebab de keel door gehaald?

Waarschuw beheerder
Wat ik als zei... Computerchips worden gemaakt van dierlijke bijproducten.

Want, vanuit je vooringenomen standpunt weiger je me te geloven? Of beweer je dat ik pertinent onzin spreek?

Ja in mijn ogen spreek je onzin uit, andersom toch ook? Maakt niet uit, je hoeft het niet altijd met elkaar eens te zijn hoor.(F)
(zeg het er maar even bij anders voel je je weer door mij gedwongen. :lol: )

Pardon???

Is niet echt een Westerse religie toch?

Ghandi was ook Vega:cheer:

Hitler ook trouwens.. 8)
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op woensdag 10 februari 2010 om 17:02:
Het eten van vlees is niet hetzelfde als het doden van dieren volgens het Boedhisme.

Toch is vegetarisme niet iets typisch Westers.
Zoals in zoveel religies zijn er diverse opvattingen van de basisregels, en er zijn genoeg vegetarische boeddisten
Waarschuw beheerder
donateur
Wie andere levende wezens eet, zal de Tao nooit begrijpen. - Lao Tse
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Coming soon op woensdag 10 februari 2010 om 17:07:
Wie andere levende wezens eet, zal de Tao nooit begrijpen

Aah maar ik eet ook geen levende wezens. Ik eet dode wezens.

Waarschuw beheerder
ANIMAL LIBERATION, gaat het jou om het uitbuiten van dieren of vindt je het eten van een 'lijk' een probleem? (of allebei?)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 10 februari 2010 om 17:19:
ANIMAL LIBERATION, gaat het jou om het uitbuiten van dieren of vindt je het eten van een 'lijk' een probleem? (of allebei?)

Ik zie dieren niet als objecten of producten maar als mede levende wezens op aarde die ook het recht hebben op een gelukkig bestaan, ik ben dus tegen het uitbuiten van dieren en het opeten van ze omdat ik het belachelijk vind dat een mens zomaar over het lot van een onschuldig wezen denkt te mogen beslissen...

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Coming soon op woensdag 10 februari 2010 om 17:07:
Wie andere levende wezens eet, zal de Tao nooit begrijpen.

Theoretisch is het gewoon onmogelijk om geen levende wezens te eten.
Overal zitten bacterien in, en dat zijn levende wezens...

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 10 februari 2010 om 17:22:
Ik zie dieren niet als objecten of producten maar als mede levende wezens op aarde die ook het recht hebben op een gelukkig bestaan, ik ben dus tegen het uitbuiten van dieren en het opeten van ze omdat ik het belachelijk vind dat een mens zomaar over het lot van een onschuldig wezen denkt te mogen beslissen...

Ehm... En een leeuw mag dat wel?

We staan niet voor niets boven aan de voedselketen, wees eerder trots op die verworven positie... 8)
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 10 februari 2010 om 17:25:
Ehm... En een leeuw mag dat wel?

We staan niet voor niets boven aan de voedselketen, wees eerder trots op die verworven positie...

Nu begin je weer van voor af aan, lees terug in de forum posts op een eerdere reactie die ik hierop heb gegeven..
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op woensdag 10 februari 2010 om 17:25:
Overal zitten bacterien in, en dat zijn levende wezens...

Akkoord. Maar die leven gewoon verder in je maag.

Waarschuw beheerder

Maar zou je het in principe dan geen probleem vinden om een dier op te eten als het een gelukkig leven heeft gehad en een natuurlijke dood is gestorven?
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Fietsketting op woensdag 10 februari 2010 om 12:20:
Om onze vriend mafkaas ff een schop na te geven en zijn objectiviteit ter discussie te stellen: Grijze trui! Zoek de verschillen!

Ben je boos dat jouw AFA waar je altijd samen mee gaat rellen door de aivd gezien wordt als een organisatie waar elke burgemeester van Nederland voor gewaarschuwd moet worden? Ik zeg enkel dat ik het niet vreemd vind dat dit eruit is gekomen aangezien ik altijd zie dat jullie overal komen om te rellen.
Jij als persoon relt bij fc utrecht en je heb nu de afa erbij genomen voor de extra rellen aangezien fc utrecht blijkbaar niet genoeg was. Het maakt je blijkbaar niet uit dat je inplaats van supporters van andere voetbal clubs en politie nu maar overschakelt op rechtse mensen. Als jij je leven uit rellen wil laten bestaan, omdat je niets anders kan moet je dat zelf weten. Maar naar mijn mening ben je dan een crimineel die achter de tralies thuishoort.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 10 februari 2010 om 17:26:
Maar zou je het in principe dan geen probleem vinden om een dier op te eten als het een gelukkig leven heeft gehad en een natuurlijke dood is gestorven

Dan nog zou ik het een probleem voor mezelf vinden omdat ik ze gewoon niet op WIL eten.
Ik zie dieren als mijn vrienden, mede levende wezens op aarde. en vrienden eet ik niet op.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 10 februari 2010 om 17:31:
Dan nog zou ik het een probleem voor mezelf vinden omdat ik ze gewoon niet op WIL eten. Ik zie dieren als mijn vrienden, mede levende wezens op aarde. en vrienden eet ik niet op.

OK (y)
Maar ik denk dat een hoop van je vrienden jou wel zo zouden opeten 8)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Waarom het extreem-rechts dan zo moeilijk maken, sta je niet achter de vrijheid van meningsuiting?

Ik denk dat je het antwoord daarop wel weet, dus ik ga niet eens moeite doen om dat te typen.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 10 februari 2010 om 17:33:
OK
Maar ik denk dat een hoop van je vrienden jou wel zo zouden opeten

Lol. 8)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Bakkie Teringherrie. op woensdag 10 februari 2010 om 17:33:
Ik denk dat je het antwoord daarop wel weet, dus ik ga niet eens moeite doen om dat te typen.

Nee, ik wil daar wel, als politiek midden, een antwoord op... 8)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Mafkaas op woensdag 10 februari 2010 om 17:27:
Maar naar mijn mening ben je dan een crimineel die achter de tralies thuishoort.

Na mijn mening ben jij dat net zo goed.
Waarschuw beheerder
donateur
Pardon???

Is niet echt een Westerse religie toch?

Ik heb het over het consumeren van vlees.
Niet het doden van dieren.

Bovendien was dat mijn punt ook niet.
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op woensdag 10 februari 2010 om 17:33:
Maar ik denk dat een hoop van je vrienden jou wel zo zouden opeten

en terecht, dieren hebben nog een flinke inhaalslag te maken
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van permanent verbannen op woensdag 10 februari 2010 om 17:54:
hun fascisnatie voor links

:roflol:

zegt iemand die bij de AFA is een groepering die alleen maar bestaat om rechts te dwarsbomen.

Maar ja afa nvu en al die andere troep gewoon opknopen.

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Uitspraak van Dip op woensdag 10 februari 2010 om 18:00:

zegt iemand die bij de AFA is een groepering die alleen maar bestaat om rechts te dwarsbomen.

Maar ja afa nvu en al die andere troep gewoon opknopen.

typfoutje moet kunnen, is alweer verbeterd.
maare, afa doet meer dan enkel extreemrechts proberen te dwarsbomen hoor. zegt wel weer dat je van toeten nog blazen weet. Dus lees je eerst ff in en kom dan weer terug, oké?
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van permanent verbannen op woensdag 10 februari 2010 om 18:02:
maare, afa doet meer dan enkel extreemrechts proberen te dwarsbomen hoor. zegt wel weer dat je van toeten nog blazen weet. Dus lees je eerst ff in en kom dan weer terug, oké?

Wat is AFA?
Anti Fascistische Actie (AFA) is een landelijk netwerk van lokale groepen en contacten. AFA werd in 1992 opgericht, naar aanleiding van de groei die georganiseerd extreemrechts toen doormaakte. Sindsdien heeft AFA zich ten doel gesteld racistische en fascistische partijen, groeperingen en tendensen te bestrijden en racistisch en verrechtsend overheidsbeleid aan de kaak te stellen.

Leg het eerst zelf maar is beter uit op je profiel dan.

AFA is alleen al ontstaan door extreem rechts.
Waarschuw beheerder
Wat is de 'core-business' van AFA precies? Beperkt dat zich tot het bestrijden van fascisme en discriminatie door autochtonen of demonstreert AFA ook tegen een discriminerende Imam die oproept alle homo’s van torens af te gooien? Verstoort AFA ook demonstraties tegen Isreal waar er geroepen word “alle joden aan het gas” of focust AFA zich op de autochtone boer die een Nederlands vlaggetje wappert op een NVU demonstratie?
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Uitspraak van permanent verbannen op woensdag 10 februari 2010 om 18:02:
maare, afa doet meer dan enkel extreemrechts proberen te dwarsbomen hoor

Nou ik ben benieuwd, brand los zou ik zo zeggen:lol:
Wat heeft de AFA het afgelopen jaar gedaan wat niet "tegen" iets was?

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Uitspraak van Dip op woensdag 10 februari 2010 om 18:07:
Wat is AFA?
Anti Fascistische Actie (AFA) is een landelijk netwerk van lokale groepen en contacten. AFA werd in 1992 opgericht, naar aanleiding van de groei die georganiseerd extreemrechts toen doormaakte. Sindsdien heeft AFA zich ten doel gesteld racistische en fascistische partijen, groeperingen en tendensen te bestrijden en racistisch en verrechtsend overheidsbeleid aan de kaak te stellen.

Leg het eerst zelf maar is beter uit op je profiel dan.

tenzij je de overheid ook extreemrechts vindt zijn neonazi's niet het enige doel van AFA hoor...
mensne hebben soms echt moeite met lezen :dood:

"Strijd tegen verrechtsend overheidsbeleid
Antifascisme betekent volgens AFA ook de strijd tegen verrechtsend overheidsbeleid. Nederland is geen fascistische staat, maar een parlementaire democratie. Binnen deze democratie is al sinds langere tijd een ruk naar rechts aan de gang. Onderdelen van de fascistische ideologie dreigen geaccepteerd te raken in de maatschappij. Vandaag de dag zijn boodschappen die voorheen als extreemrechts of racistisch werden gekwalificeerd tot op zekere hoogte maatschappelijk geaccepteerd geworden. De overheid kiest steeds meer voor uiterst rechtse oplossingen. Het doorvoeren van de algemene legitimatieplicht, een steeds repressiever vluchtelingenbeleid (een groeiend aantal gevangenissen voor illegalen, de Koppelingswet, de nieuwe Vreemdelingenwet,…), strengere straffen en uitbreiding van de politie zijn daar enkele voorbeelden van. AFA strijdt tegen deze verrechtsing omdat deze de voedingsbodem voor fascisme vergroot. Er wordt ingespeeld op latente gevoelens van angst en onzekerheid en gevoelens van ‘wij’ tegenover ‘zij’ worden door beleidsmaatregelen aangewakkerd.'

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van eSDee op woensdag 10 februari 2010 om 18:13:
Beperkt dat zich tot het bestrijden van fascisme en discriminatie door autochtonen of demonstreert AFA ook tegen een discriminerende Imam die oproept alle homo’s van torens af te gooien? Verstoort AFA ook demonstraties tegen Isreal waar er geroepen word “alle joden aan het gas” of focust AFA zich op de autochtone boer die een Nederlands vlaggetje wappert op een NVU demonstratie?

Inderdaad... dat heb ik me dus ook weleens afgevraagd...

Ik zie vooral bij radicale moslims veel ideeen die nog erger zijn dan van welke rechts-extremistische dombo dan ook maar geen dreadlockje die ik daar tegen zie protesteren...

Waarschuw beheerder
Uitspraak van permanent verbannen op woensdag 10 februari 2010 om 18:17:
Het doorvoeren van de algemene legitimatieplicht, een steeds repressiever vluchtelingenbeleid (een groeiend aantal gevangenissen voor illegalen, de Koppelingswet, de nieuwe Vreemdelingenwet,…), strengere straffen

En welke belastingbetalende autochtoon heeft daar problemen mee?
Dat is geen fascisme man, dat is een volk behoeden voor parrasitair gedrag.
Een land waar alles kan en mag is dus in jouw ogen links en een land met regels en wetten (hoe zwak ze ook zijn) is voor jou dus een rechts land?
Wat een overtuigingen weer:lol:
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
tenzij je de overheid ook extreemrechts vindt zijn neonazi's niet het enige doel van AFA hoor...
mensne hebben soms echt moeite met lezen "Strijd tegen verrechtsend overheidsbeleid
Antifascisme betekent volgens AFA ook de strijd tegen verrechtsend overheidsbeleid. Nederland is geen fascistische staat, maar een parlementaire democratie. Binnen deze democratie is al sinds langere tijd een ruk naar rechts aan de gang. Onderdelen van de fascistische ideologie dreigen geaccepteerd te raken in de maatschappij. Vandaag de dag zijn boodschappen die voorheen als extreemrechts of racistisch werden gekwalificeerd tot op zekere hoogte maatschappelijk geaccepteerd geworden. De overheid kiest steeds meer voor uiterst rechtse oplossingen. Het doorvoeren van de algemene legitimatieplicht, een steeds repressiever vluchtelingenbeleid (een groeiend aantal gevangenissen voor illegalen, de Koppelingswet, de nieuwe Vreemdelingenwet,…), strengere straffen en uitbreiding van de politie zijn daar enkele voorbeelden van. AFA strijdt tegen deze verrechtsing omdat deze de voedingsbodem voor fascisme vergroot. Er wordt ingespeeld op latente gevoelens van angst en onzekerheid en gevoelens van ‘wij’ tegenover ‘zij’ w
orden door beleidsmaatregelen aangewakkerd.'

Wil je aub nog een keer uitleggen dat AFA ook andere doelen heeft dan rechts?

Waarschuw beheerder
donateur
Onderdelen van de fascistische ideologie

Zoals het met geweld intimideren van politieke tegenstanders en sympatisanten of zelfs onschuldige zaaleigenaren die hun zaal hebben verhuurd voor een legale democratische partijbijeenkomst?

Het doorvoeren van de algemene legitimatieplicht

Tja, blijkbaar is dat heden ten dage nodig.
De maatschappij is verhard, (ik zal maar niet zeggen hoe ik denk dat dat komt anders word ik dadelijk nog voor racist versleten) en dan schijnt dat nodig te zijn.
Mijn mening is nog steeds dat als je niets te verbergen hebt je ook niets te vrezen hebt...

een steeds repressiever vluchtelingenbeleid (een groeiend aantal gevangenissen voor illegalen, de Koppelingswet, de nieuwe Vreemdelingenwet,…),

Tja, blijkbaar is het potje op om alle verschoppelingen en gelukszoekers op deze aarde een warm gedekt tafeltje te geven.
Nu onze ouderen zitten te verpieteren in hun eigen stront vind ik dat er wel wat kritischer gekeken mag worden waar het belastinggeld naartoe gaat.

strengere straffen en uitbreiding van de politie

Goh, hoe zou dat nu komen...
Wat er nu in Brussel gebeurd is een kleine voorbode van wat er ook in Amsterdam en Utrecht kan gebeuren als er niet snel wordt ingegrepen.
Wat is trouwens sowieso het probleem van veel links-extremisten met politie, justitie en autoriteit??
Als je een samenleving wil zonder al te veel overheidsbemoeienis kun je beter VVD stemmen...

Maar goed...
Hoe staat de AFA tegenover het rekeningrijden???
Hoe staan jullie tegenover de verslechterde leefomstandigheden van jullie eigen opa's en oma's in verzorgingstehuizen?
Hoe denken jullie over de radicalisering van allochtone jongeren in de grote steden?

laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Dip op woensdag 10 februari 2010 om 18:07:

En hier gaan ze wel heel erg ver in....weet jij eigenlijk hoe dat wijf van die Janmaat in die rolstoel terecht is gekomen?

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Uitspraak van Coming soon op woensdag 10 februari 2010 om 21:03:
NL3 nu.

Linkse publieke omroep ga ik zo ie zo nie naar kijke :loser:

Waarschuw beheerder
Wat een domme AFA's in dit topic.
Beste pipo's, ook al ben ik tegen racisme (ongefundeerd afblaffen van iemand op basis van ras/religie/etc), ik heb een ernstige hekel aan jullie. Jullie willen je inzetten tegen zogenaamde facisten, maar om dat doel te bereiken gebruiken jullie de meest facisistische taktieken en strategieen die enkel in facistische en dictoriale landen gebruikt worden (Afrika, Azie, Duitsland 1940). Ik walg van jullie soort. Ik hoop dat de volgende illegale vluchtelingen die jullie proberen te bevrijden jullie gaan neersteken, slaan en schoppen. Dan kom je erachter waarom wij die oorlogsmisdadigers en te ernstig getraumatiseerde slachtoffers hier absoluut niet hoeven.

mensne hebben soms echt moeite met lezen :dood:

"Strijd tegen verrechtsend overheidsbeleid
Antifascisme betekent volgens AFA ook de strijd tegen verrechtsend overheidsbeleid. Nederland is geen fascistische staat, maar een parlementaire democratie. Binnen deze democratie is al sinds langere tijd een ruk naar rechts aan de gang. Onderdelen van de fascistische ideologie dreigen geaccepteerd te raken in de maatschappij. Vandaag de dag zijn boodschappen die voorheen als extreemrechts of racistisch werden gekwalificeerd tot op zekere hoogte maatschappelijk geaccepteerd geworden. De overheid kiest steeds meer voor uiterst rechtse oplossingen. Het doorvoeren van de algemene legitimatieplicht, een steeds repressiever vluchtelingenbeleid (een groeiend aantal gevangenissen voor illegalen, de Koppelingswet, de nieuwe Vreemdelingenwet,…), strengere straffen en uitbreiding van de politie zijn daar enkele voorbeelden van. AFA strijdt tegen deze verrechtsing omdat deze de voedingsbodem voor fascisme vergroot. Er wordt ingespeeld op latente gevoelens van angst en onzekerheid en gevoelens van ‘wij’ tegenover ‘zij’ worden door beleidsmaatregelen aangewakkerd.'

Jullie zijn dom. Je hebt het over facisme, maar zegt tegelijkertijd dat mensen niet alles mogen denken. De groei van recht komt immers doordat mensen bepaalde verbanden leggen, of in prive kringen toestanden zien waardoor ze naar rechts gaan.

Maar je zegt dus eigenlijk dat we alle vreemdelingen maar toe moeten laten, dat illegalen maar gelegaliseerd moeten worden en dat de straffen nog lager moeten worden? Waarom ga je niet naar Afghanistan, daar kan je lekker zelf doen wat je wilt, en nog een zéér groot plusplunt: extreem veel ruimte voor alle illegalen die je wilt legaliseren. Doe je best!

Ga je nu ook alle leeuwen mollen omdat ze zebra's killen, alligators afslachten omdat ze mensen kunnen eten en alle walvissen o de wereld slopen omdat ze duizenden vissen per dag eten?

Ik heb een hekel aan extremen, vooral als ze extreem dom zijn.

Waarschuw beheerder

Het is ook niet echt moeilijk om de verbanden te leggen.
NOVA zend een reportage uit over Blood & Honour, alle info komt van KAFKA, het 'anti'fascistische onderzoeksbureau.
Extreemrechtse demonstraties, AFA zegt hard terug te slaan, komen er allerlei hoolies aangerend.
Jaap van Donselaar's 'antiracismemonitor' (KAFKA) is onderuit gehaald in de monitor van 2009, toen nieuwe onderzoekers verklaarden dat de definities in vorige onderzoeken (die ik persoonlijk ook al met gemak onderuit kon halen) niet klopten of onjuist waren.

AFA's die vermeende extreemrechtsen op zodanige manier stalken, achtervolgen en/of belagen dat het op Hitlers stormjeugd lijkt.

Gewoon een paar 40+ers die allerlei 20 jarigen (die tegenwoordig zelf ook vaak op het randje van, of helemaal illegaal zijn) probeert te ronselen voor hun oorlog.

Niets beter dan extreem rechts in theorie, in praktijk tien keer zo erg.

Bahbah bah
Waarschuw beheerder
donateur
Leftie er staan nog een aantal vragen voor je open in dit topic.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van permanent verbannen op woensdag 10 februari 2010 om 22:32:
aka olivier oomen

Ook al is het geen gelijkgezinde;
Heel groots natuurlijk mensen hun naam op het net plaatsen, maar ondertussen zelf wel te schijterig zijn om enige informatie van jezelf te publiceren:Z
Uitspraak van Dip op woensdag 10 februari 2010 om 22:35:

Uitspraak van actief op woensdag 10 februari 2010 om 18:17:

Het mag zelf de laatste 15 jaar zijn, ik check het wel even op jullie über DVD'tje:lol:
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 10 februari 2010 om 22:21:
Ga je nu ook alle leeuwen mollen omdat ze zebra's killen, alligators afslachten omdat ze mensen kunnen eten en alle walvissen o de wereld slopen omdat ze duizenden vissen per dag eten?

Wat een domme reactie op mijn opmerking.:/
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Mafkaas op woensdag 10 februari 2010 om 20:34:
Blijkbaar weet je niet wat nationalisme is en de verschillen daarin.

Nationalisme is volgens mij geen racisme, dus wat jij voor die vlag doet, is mij een raadsel... (N)

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)

klopt, heb ze gezien maar dat komt morgen wel. Ik heb, itt vele van jullie, nog wel een leven naast pf. zieltjes winnen jwt :lol:

Waarschuw beheerder
Uitspraak van permanent verbannen op woensdag 10 februari 2010 om 23:15:
klopt, heb ze gezien maar dat komt morgen wel. Ik heb, itt vele van jullie, nog wel een leven naast pf. zieltjes winnen jwt :lol:

Ik heb er nog eentje om over na te denken:

Waarom zijn fascistische methoden toegestaan, om vermeend fascisme tegen te gaan? Vergooi je daarmee niet je hele antifascisme ideologie?

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Ik zie dieren niet als objecten of producten

Nee en je leren jackie en schoenen zijn zeker ook niet van een dier. :D

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Onderdelen van de fascistische ideologie dreigen geaccepteerd te raken in de maatschappij. Vandaag de dag zijn boodschappen die voorheen als extreemrechts of racistisch werden gekwalificeerd tot op zekere hoogte maatschappelijk geaccepteerd geworden. De overheid kiest steeds meer voor uiterst rechtse oplossingen. Het doorvoeren van de algemene legitimatieplicht, een steeds repressiever vluchtelingenbeleid (een groeiend aantal gevangenissen voor illegalen, de Koppelingswet, de nieuwe Vreemdelingenwet,…), strengere straffen en uitbreiding van de politie zijn daar enkele voorbeelden van. AFA strijdt tegen deze verrechtsing omdat deze de voedingsbodem voor fascisme vergroot. Er wordt ingespeeld op latente gevoelens van angst en onzekerheid en gevoelens van ‘wij’ tegenover ‘zij’ w
orden door beleidsmaatregelen aangewakkerd.'

En het komt niet bij jouw op dat deze maatregelen en de wij tegen zij houding ook door de allchtonen zelf veroorzaakt kan worden ?
Het feit dat ongeveer 80% van de nederlandse bajes volzit met allochtonen crimineeltjes en dat hoe meer mensen hier binnen komen hoe meer gevanissen er gebouwd moeten kan mischien de groei verklaren van detetentie stations ?
Strengere straffen zijn terecht vooral als je kijkt hoeveel recidive er is.
Komt het nou echt niet bij je op mischien echt HEEL mischien dat de overheid genoodzaakt word die maatregelen te treffen omdat de maatschapij steeds verder afgleid.
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Uitspraak van permanent verbannen op woensdag 10 februari 2010 om 23:31:
Nee en je leren jackie en schoenen zijn zeker ook niet van een dier.

Sinds ik Veganist ben en bewust bezig ben met dierenwelzijn heb ik geen leren spullen gekocht hoor.
Als je dan toch met me wil discussieren over het Veganisme, kom dan met vragen of serieuze opmerkingen, niet met dit soort kansloze bullshit. :no:
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op woensdag 10 februari 2010 om 23:59:
Als je dan toch met me wil discussieren over het Veganisme, kom dan met vragen of serieuze opmerkingen, niet met dit soort kansloze bullshit

Ik vind het altijd maar vaag maar hoe word je nou van de ene op de andere dag veganist?

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Dip op donderdag 11 februari 2010 om 00:03:
Ik vind het altijd maar vaag maar hoe word je nou van de ene op de andere dag veganist?

Door je bewust te worden van wat je eet.
Ik ben niet veganistisch opgevoed, ben me hier zelf in gaan verdiepen omdat ik wilde weten waar mijn voedsel vandaan kwam en wat er met mijn voedsel gebeurd is voordat het op mijn bord terecht komt..
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Dip op donderdag 11 februari 2010 om 00:03:

Zoiets wordt je niet van de een op andere dag, wat denk jij nou? :rot:
Waarschuw beheerder

Een muur erom en elkaar laten afslachten tot er geeneen meer overblijft.
Opgeruimd staat netjes!

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 10 februari 2010 om 23:01:
Wat een domme reactie op mijn opmerking.:/

Ja, want je kan een leeuw die een ander dier opeet natuurlijk niet vergelijken met mensen die dieren eten. :/

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 11 februari 2010 om 00:46:
Uitspraak van Fritsje fraps op donderdag 11 februari 2010 om 00:38:
Als jij van een duidelijke mening zoals neo nazisme overstapt naar extreem links ben je gewoon nooit echt jezelf geweest daarom zeg ik ga eerst eens op zoek naar je ware ik.

Haha, nogmaals een bewijs dat je echt geen FLAUW idee hebt van wie ik ben en waar ik voor sta, anders had je precies begrepen waarom ik met mijn verleden gebroken heb. ;)

Er zijn heel veel ex-extreemrechtsen die ineens de extreemlinkse kant opzoeken. Aangezien beide geen functie hebben, behalve elkaar afslachten, begrijp ik zoiezo niet waarom je extreemlinks wordt. Waarom zou je uberhaupt nog bij puberale mensen wíllen zitten, als je er net mee gebroken hebt?

Ik snap dat je in je pubertijd met de verkeerde mensen in aanraking komt -criminelen, extreemlinks, extreemrechts, junks, etc- maar als je eenmaal wat ouder wordt, ziet dat wat je doet nutteloos is en vervolgens gewoon verder gaat met een andere extreme (die even weinig nut heeft) dan getuigd dat niet echt van slimheid.

Ik heb zelf ook weleens 'geflirt' met extreemrechts maar kwam er gauw genoeg achter dat het niets voor mij was. Wat ik uiteindelijk echt niet snap is waarom je je toekomst op het spel wilt zetten voor zoiets, ook al deel je die mening. Beide groepen brengen het immers op een zwaar (zelf)destructieve manier naar buiten.

Ik bedoel jij zegt... ze noemen je dan opeens een hippie, communist of nazi maar wat ben je dan bij extreemlinks als je zegt illegalen eruit? een neonazi (ben ook weleens bij krakerds op bezoek geweest). Nee ik denk niet dat je er wat mee opschiet om voor nog zon doelloze partij te kiezen en daarmee ook nog eens je ouwe vrienden in de rug te steken. (als je die niet had aan andere zijde negeer deze zin)
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
donateur

Waarschuw beheerder
Uitspraak van actief op woensdag 10 februari 2010 om 22:37:

Je snapt wel waar die eerste A voor staat? :roflol:

Gelukkig is het uurtje extreem-rechts/links moddergooien weer van start gegaan. Slotje!

Waarschuw beheerder
Uitspraak van lindaaatje op donderdag 11 februari 2010 om 10:08:
Gelukkig is het uurtje extreem-rechts/links moddergooien weer van start gegaan. Slotje!

Nee man is weer eens interessant.
Altijd leuk hoe de extremen zichzelf teveel blootgeven op het net
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 11 februari 2010 om 00:51:
Oja, indd, hoe kon ik het vergeten, dat is echte nazi mentaliteit, iedereen die niet zo denkt als hun en niet alleen maar met dezelfde soort mensen omgaat is meteen een "linkse"

Nazi mentaliteit. Word altijd zo negatief gedaan over die groep:/

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Tumult op donderdag 11 februari 2010 om 10:27:
Nazi mentaliteit. Word altijd zo negatief gedaan over die groep:/

En terecht, ze hebben je opa's land ingepikt en zijn landgenoten vermoord...

Iedereen zou nazi's onder moeten willen pissen,
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van permanent verbannen op donderdag 11 februari 2010 om 01:11:
als de koe die in een big mac eindigt

Als wij geen koeien aten, was er zelfs veel te veel co2 uitstoot van al die koeienscheten. Wat dus weer zeer slecht is voor het milieu. Dus draag je steentje bij eet een koe.
Waarschuw beheerder
Iedereen die een bord voor zo kop heeft denkt zo inderdaad.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Tumult op donderdag 11 februari 2010 om 11:14:
Iedereen die een bord voor zo kop heeft denkt zo inderdaad.

Iedereen die zijn antwoorden zoekt, vanuit een vooringenomen standpunt, heeft dat natuurlijk niet.. 8)

Waarschuw beheerder
donateur
extreem-rechts

Ah, dus als je kritiek hebt op een organisatie die zich anti-facistisch noemt maar er wel behoorlijk facistische methodes op nahoudt ben je meteen extreem-rechts...
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Je vergat iets

extreem-rechts/links

:P
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 11 februari 2010 om 11:25:
Iedereen die zijn antwoorden zoekt, vanuit een vooringenomen standpunt, heeft dat natuurlijk niet.. 8)

Haha :D kan je zo zien, ik zie dat bij jou precies hetzelfde. Maar ik ga hier niet meer discussiëren met jou, kan eeuwig doorgaan.
Waarschuw beheerder
NPC, waar heb je het in godsnaam over? Voel je je aangesproken?

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Tumult op donderdag 11 februari 2010 om 11:43:
Haha :D kan je zo zien, ik zie dat bij jou precies hetzelfde. Maar ik ga hier niet meer discussiëren met jou, kan eeuwig doorgaan.

Als je een mening kan vormen waarin de Nazi's de lieverdjes waren van WOII en het beste voor hadden met alle mensen, dan heb je een behoorlijk stompzinnig bord voor je hoofd...

Maar goed, ik zal je niet langer lastig vallen, de fanmail naar Kusters schrijven zal vast een hoop van je tijd innemen. (Y)

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van lindaaatje op donderdag 11 februari 2010 om 11:43:
Voel je je aangesproken?

Stiekum wel eigenlijk :bloos:

Ik heb een onwaarschijnlijk grote pesthekel aan neonazi's maar die gasten moet je gewoon negeren.
Het enige wat die AFA gasten doen is die lui veel belangrijker maken als dat ze zijn.
Laat ze lekker protesteren in een of ander gat of vergaderen in een achteraf zaaltje.
dat is die lui hun goed recht, jammergenoeg.

die AFA maakt die gasten alleen maar populairder en denk je nou echt dat er 1 nazi is die van gedachten veranderd omdat er een stel opgeschoten pubertjes staan te schreeuwen dat ze op moeten rotten?
Wijsheid komt met de jaren, zo ook bij nazi's.
Waarschuw beheerder

Had het meer over pubers die heel hard dr best doen om elkaar voor lul te zetten op internet, wat nogal gebruikelijk is in die kringen ;) Groeien ze idd wel overheen...

Met AFA heb ik ook heel weinig, maar net zoals van mij elke politieke stroming mag bestaan, geldt dat ook voor actiegroepen. Bovendien zijn ze niet alleen tegen extreem-rechts eh, ook tegen verrechtsing van de samenleving dat fascisme in de hand zou werken. Vind het wel fijn dat er mensen zijn die zich daar zo druk over maken ;)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 11 februari 2010 om 11:55:
Wijsheid komt met de jaren, zo ook bij nazi's.

[img width=417 height=482]http://kafka.antifa.net/rost2.jpg[/img]

......
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op donderdag 11 februari 2010 om 11:55:
die AFA maakt die gasten alleen maar populairder en denk je nou echt dat er 1 nazi is die van gedachten veranderd omdat er een stel opgeschoten pubertjes staan te schreeuwen dat ze op moeten rotten?

AFA zou de enige reden zijn om extreem rechts te worden ;)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Soul Survivor op donderdag 11 februari 2010 om 12:07:
......

Zal wel heel fout zijn, maar vind het wel wat hebben als je je op die leeftijd nog zo leeft voor je idealen. Wat die dan ook mogen zijn...

Uitspraak van Dip op donderdag 11 februari 2010 om 12:08:
AFA zou de enige reden zijn om extreem rechts te worden

Weet inderdaad ook niet of ze nu echt zoveel draagvlak creeren met d'r acties 8)
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van lindaaatje op donderdag 11 februari 2010 om 12:07:
Bovendien zijn ze niet alleen tegen extreem-rechts eh, ook tegen verrechtsing van de samenleving dat fascisme in de hand zou werken. Vind het wel fijn dat er mensen zijn die zich daar zo druk over maken

Weet je wat ik denk dat de verrechtsing in Nederland het meeste in de hand werkt???

Wangedrag van allochtone jongeren...

Wil je de verrechtsing stoppen, dan zul je dat moeten stoppen.
veel van die nazi-mannetjes hebben alleen maar rechts-extremistische sympatieen vanwege problemen met allochtone leeftijdsgenootjes...

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van lindaaatje op donderdag 11 februari 2010 om 12:11:
Weet inderdaad ook niet of ze nu echt zoveel draagvlak creeren met d'r acties

0,0

En dat komt ook deels door hoe ze eruit zien...

[img width=480 height=360]http://www.elementweb.nl/medianet/beeld/2008/05/krakers_amsterdam.jpg[/img]
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van lindaaatje op donderdag 11 februari 2010 om 12:07:
maar net zoals van mij elke politieke stroming mag bestaan, geldt dat ook voor actiegroepen. Bovendien zijn ze niet alleen tegen extreem-rechts eh, ook tegen verrechtsing van de samenleving dat fascisme in de hand zou werken.

"actiegroep" is een eufemisme voor een groep die geweld gebruikt om haar doelen te halen.

Ik heb de indruk dat AFA bestaat uit een groepje opgeschoten voetbal hooligans die hopen op sympathie terwijl ze het eigenlijk te doen is om een potje matten. Het grappige is dat AFA in strijd is met hun eigen zogenaamde ideologie, gezien ze alleen racisme en discriminatie “bestrijden” bij blanke autochtonen, terwijl dat zich uiteraard niet beperkt tot die groep.

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van eSDee op donderdag 11 februari 2010 om 12:33:
Het grappige is dat AFA in strijd is met hun eigen zogenaamde ideologie, gezien ze alleen racisme en discriminatie “bestrijden” bij blanke autochtonen, terwijl dat zich uiteraard niet beperkt tot die groep.

Inderdaad...
Ik zit nog steeds te wachten op het antwoord van Lefty wat de AFA doet aan het racisme, anti-feminisme, homofobie en nationalisme bij Marokkanen...
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Mafkaas op woensdag 10 februari 2010 om 17:27:
Jij als persoon relt bij fc utrecht en je heb nu de afa erbij genomen voor de extra rellen aangezien fc utrecht blijkbaar niet genoeg was. Het maakt je blijkbaar niet uit dat je inplaats van supporters van andere voetbal clubs en politie nu maar overschakelt op rechtse mensen. Als jij je leven uit rellen wil laten bestaan, omdat je niets anders kan moet je dat zelf weten. Maar naar mijn mening ben je dan een crimineel die achter de tralies thuishoort.

Het zit je allemaal wel dwars he? b)

Waarschuw beheerder
Ik kan de lol er wel van inzien om neo nazi's te belagen tijdens een van hun demo's.
daar hoef je niet extreem links voor te zijn.

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op donderdag 11 februari 2010 om 13:16:
Ik kan de lol er wel van inzien om neo nazi's te belagen tijdens een van hun demo's.

Die lui krijgen dan alleen maar aandacht die ze niet verdienen...
Gewoon negeren die mongolen

Waarschuw beheerder
vind het altijd wel jammer als ze ergens een fata morgans in nederland willen bouwen en je bent ertegen dat die extreem rechtse lui weer komen demonstreren wat een degelijke discussie dus tegenhoud, omdat dit andere niet extreem rechtse tegenstanders ervan weerhoudt er tegen te protesteren.

Waarschuw beheerder
Blablabla AIVD :loser:

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 11 februari 2010 om 08:54:
Er zijn heel veel ex-extreemrechtsen die ineens de extreemlinkse kant opzoeken. Aangezien beide geen functie hebben, behalve elkaar afslachten, begrijp ik zoiezo niet waarom je extreemlinks wordt. Waarom zou je uberhaupt nog bij puberale mensen wíllen zitten, als je er net mee gebroken hebt?

Ik snap dat je in je pubertijd met de verkeerde mensen in aanraking komt -criminelen, extreemlinks, extreemrechts, junks, etc- maar als je eenmaal wat ouder wordt, ziet dat wat je doet nutteloos is en vervolgens gewoon verder gaat met een andere extreme (die even weinig nut heeft) dan getuigd dat niet echt van slimheid.

Ik heb zelf ook weleens 'geflirt' met extreemrechts maar kwam er gauw genoeg achter dat het niets voor mij was. Wat ik uiteindelijk echt niet snap is waarom je je toekomst op het spel wilt zetten voor zoiets, ook al deel je die mening. Beide groepen brengen het immers op een zwaar (zelf)destructieve manier naar buiten.

Ik bedoel jij zegt... ze noemen je dan opeens een hippie, communist of nazi maar wat ben je dan bij extreemlinks als je zegt illegalen eruit? een neonazi (ben ook weleens bij krakerds op bezoek geweest). Nee ik denk niet dat je er wat mee opschiet om voor nog zon doelloze partij te kiezen en daarmee ook nog eens je ouwe vrienden in de rug te steken. (als je die niet had aan andere zijde negeer deze zin)

Waar heb ik ooit gezegd dat ik nu extreem links ben? :/ Ik kwam op dit topic in 1e instantie om te discussieren over Veganisme/Vlees,maar word daarna platgebombadereerd( 8) ) door iemand die ineens mijn verleden uit de kast gaat halen wat anderen helemaal niks aangaat aangezien niemand hier me kent.:vaag:
Soms is dit forum net een soap.

Indd, over blootgeven gesproken.. :vaag:

En mn oude "vrienden" in de rug steken? Laat ik daar verder maar niet op ingaan, want dat is echt te belachelijk voor woorden.
Denk dat het jou ook niet echt veel aangaat hoe dat allemaal is verlopen omdat je me niet kent? :')

Back ontopic.
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 10 februari 2010 om 23:22:
Waarom zijn fascistische methoden toegestaan, om vermeend fascisme tegen te gaan? Vergooi je daarmee niet je hele antifascisme ideologie?

Waarom is antwoord geven op mijn vraag zo moeilijk voor de linkse boys hier?
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 11 februari 2010 om 11:52:
Als je een mening kan vormen waarin de Nazi's de lieverdjes waren van WOII en het beste voor hadden met alle mensen, dan heb je een behoorlijk stompzinnig bord voor je hoofd...

Maar goed, ik zal je niet langer lastig vallen, de fanmail naar Kusters schrijven zal vast een hoop van je tijd innemen. (Y)

Of ik dat ooit gezegd heb. Je kan geen objectieve mening vormen als je de nazis als aanstichter van de tweede wereld oorlog ziet. Lieverdjes waren het niet, net als de geallieerden. Laatste opmerking is te stompzinnig, dus daar ga ik niet op in. Jou mening is ook te getint voor woorden, daarom valt er niet normaal met je te discussiëren.

Uitspraak van verwijderd op donderdag 11 februari 2010 om 14:02:
vind het altijd wel jammer als ze ergens een fata morgans in nederland willen bouwen en je bent ertegen dat die extreem rechtse lui weer komen demonstreren wat een degelijke discussie dus tegenhoud, omdat dit andere niet extreem rechtse tegenstanders ervan weerhoudt er tegen te protesteren.

Dat mensen tegen 'extreem rechts' zijn is pure onwetendheid van de ideologie. Dat gaat veel verder dan alleen het stereotype beeld. Helaas kijken mensen vaak niet verder dan dat :/. Heel dat label extreem rechts slaat nergens op. Het schrikt alleen domme mensen af.
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Tumult op donderdag 11 februari 2010 om 14:48:
Heel dat label extreem rechts slaat nergens op. Het schrikt alleen domme mensen af.

En trekt ze ook behoorlijk... :lol:

Dat mensen tegen 'extreem rechts' zijn is pure onwetendheid van de ideologie. Dat gaat veel verder dan alleen het stereotype beeld.

Extreem-rechts is racistisch en gaat uit van de suprematie van het stompzinnige blanke ras. Genoeg om met een afkeurende boog omheen te lopen. Met rechts is weinig mis, links ook niet, zodra het extreem wordt, gaat het fout. (N)

Of ik dat ooit gezegd heb. Je kan geen objectieve mening vormen als je de nazis als aanstichter van de tweede wereld oorlog ziet.

Maar jij ziet dus de geallieerden als de aanstichter van WOII. Hitler wilde namelijk helemaal geen Groot-Duits Rijk stichten of Joden het land uit, hij was een misbegrepen vredesduif?
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 11 februari 2010 om 14:59:
hij was een misbegrepen vredesduif?

Waarschuw beheerder
Je kan geen objectieve mening vormen als je de nazis als aanstichter van de tweede wereld oorlog ziet.

!? Ik heb kennelijk niet goed opgelet bij geschiedenis vroeger.
Waarschuw beheerder
Maar jij ziet dus de geallieerden als de aanstichter van WOII. Hitler wilde namelijk helemaal geen Groot-Duits Rijk stichten of Joden het land uit, hij was een misbegrepen vredesduif?

technisch gezien was het m zonder hulp van buiten Duitsland waarschijnlijk nooit gelukt om aan de macht te komen

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Soul Survivor op donderdag 11 februari 2010 om 16:24:
technisch gezien was het m zonder hulp van buiten Duitsland waarschijnlijk nooit gelukt om aan de macht te komen

Wer? Den Jüden? Der Amerikanen? Die Zionistische Elite? Dér Iluminati?!

Zeg het mij oh orakel der moderne new-wave hype.

Technisch gezien had jij zonder de hulp van de Amerikanen deze zin nooit het internet op kunnen gooien.

Waarschuw beheerder
donateur
Extreem-rechts is racistisch en gaat uit van de suprematie van het stompzinnige blanke ras.

Ik moest meteen denken aan een stukje van een scetch van Hans teeuwen, waarin hij zegt dat blanken beter kunnen organiseren en dat zwarten beter zijn in sport omdat ze meer tijd hebben om te oefenen :LOL:
Waarschuw beheerder
Je kan geen objectieve mening vormen als je de nazis als aanstichter van de tweede wereld oorlog ziet. Lieverdjes waren het niet, net als de geallieerden

Hierbij moest ik denken aan de quote van Hans Teeuwen: "Iedereen heeft het altijd maar over de Joden, maar de Duitsers waren ook geen lieverdjes hoor"

:-)
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
in the long run both parties will destroy themselves. one is dictator's choice and will surpress or kill all that think different. the other is fascist's choice and the people will surpress and kill all that think different.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 11 februari 2010 om 14:27:
En mn oude "vrienden" in de rug steken? Laat ik daar verder maar niet op ingaan, want dat is echt te belachelijk voor woorden.
Denk dat het jou ook niet echt veel aangaat hoe dat allemaal is verlopen omdat je me niet kent?

Daarom zei ik
als je die niet had aan andere zijde negeer deze zin)

Waar heb ik ooit gezegd dat ik nu extreem links ben? Ik kwam op dit topic in 1e instantie om te discussieren over Veganisme/Vlees,maar word daarna platgebombadereerd( ) door iemand die ineens mijn verleden uit de kast gaat halen wat anderen helemaal niks aangaat aangezien niemand hier me kent.
Soms is dit forum net een soap.

Indd, over blootgeven gesproken..

Zoals ik het lees hier profileer je jezelf als zijnde extreem-links.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 11 februari 2010 om 14:38:
Waarom is antwoord geven op mijn vraag zo moeilijk voor de linkse boys hier?

hypocrisie toegeven door linkse moraalridders?

misschien willen ze ook wel toegeven dat ze veel geweldadiger en beter georganiseerd zijn dan die nazi sukkels.
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Je kan geen objectieve mening vormen als je de nazis als aanstichter van de tweede wereld oorlog ziet.

Dat je dit ook daadwerkelijk gelooft. :/

Waarschuw beheerder
Nazi-sympathisanten vind ik minstens net zo eng als die extreem-linkse antifa freaks.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 11 februari 2010 om 18:23:
Nazi-sympathisanten vind ik minstens net zo eng als die extreem-linkse antifa freaks.

AMEN

links, rechts...zeikerds zijn het.
Ga eens een keer voor de gulden midden weg en accepteer eens andere mensen, meningen en ideeën.
Waarschuw beheerder
Racisme is een fabel, evenals discrimminatie. Wie dat als kenmerk ziet van 'extreem rechts' is xenofobisch. Oxygen balhaar cum laude, stop toch is met bij de hand doen, spatjes heb je genoeg. Voor de rest stelt het weinig voor.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Tumult op donderdag 11 februari 2010 om 22:22:
Racisme is een fabel, evenals discrimminatie.

Let's elaborate on that...

Want blijkbaar schaar jij álle extreem-rechtse stromingen en bewegingen zoals White Supremacy, Grijze Wolven, Aryan Nation, KKK, Kach, DPNI, RNE, Combat 18, DOC, Front National etc. etc. allemaal onder één en dezelfde paraplu, de jouwe ...

Dat jij met je 'extreem-rechtse-volksnationalistische-socialistisch-jaren-40' geneuzel, jezelf geen racist noemt, maar alle culturen 'oh zo prachtig' vindt, zolang ze maar in het gat zitten waar ze uit gekropen zijn...

...wil niet zeggen dat onder de term extreem-rechts geen hardcore-racisten zitten, dat er het liefst niet keihard gediscrimineerd wordt, of wat zeg ik, het liefst alles wat niet blank is met de hamer de kop ingeslagen ziet worden.

Dat jij je vrede heb gevonden in een standpuntloos idealistisch extreem-rechts flower power, anti Westers Kapitalisme ideologie'tje.
Wil niet zeggen dat iedereen ver van het 'normale' rechts zichzelf geen racist vindt.

Want hoe je het wend of keert, ook jij bent diep in je hart een klein racistje, die zijn afkeur van alles wat wél pigment heeft, verschuilt achter holle ideeën en gedachten.

Een racist die nog in de kast zit, pathetisch gewoon... (N)

Kom er voor uit en schop een willekeurige neger/jood/arabier voor ze kop en schijt een hakenkruis op zijn borst, dan ben je vent, dan kom je voor je idealen op.

Niet dat ge-autodidact op vage dubieuze anti-geallieerden theorieën die geen opgeleid historicus serieus neemt.

Mietje...
laatste aanpassing
→ als beheerder
Waarschuw beheerder
Kunnen we ons weer enigszins op het forumonderwerp gaan focussen in plaats van elkaar bedreigen, afzeiken en allerlei andere privé-vetes uitvechten? Ook de discussies over de voor- en nadelen van vegetarisch en veganistisch leven mogen in een ander topic behandeld worden.

Bij voorbaat dank. (F)
Waarschuw beheerder
Hahahaha even serieus. Zoals ik al zei balhaar cum laude. Voel me gevleid dat je zo'n stuk aan me weid. Toch zie je het verkeerd. Uiteraard heb ik het niet over de kkk e.d. Amerikaanse organisaties. Die moeten ook is op een andere tour gaan. Elke respectabele nationalist, solidarist en nationaal socialist die er een beetje verstand heeft is niet racistisch, racisme is wel logisch. Het is een uitvloeisel van onmacht. Tuurlijk zijn racisten er in grote getallen, maar zoals ik al zei verder kijken. Het ware volks nationalisme schuilt niet in die figuren. Xenofobisch ventje:-) . Wat denk je dat je de waarheid in petto hebt? Volksnationalisme daar zal ook jij veel antwoorden in vinden.
Dat was het laatste moderator :-) dag kapotmaakert.
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Afa is tuig,net als neonazi's tuig is ..hek eromheen en allemaal in beton gieten

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Satanica op woensdag 10 februari 2010 om 16:22:
Dat is pas dierenmishandeling
Honden en katten zijn carnivoren
Ze hebben vlees NODIG.

zoals ik al eerder vermeldde; de oudste hond ter wereld is veganistisch...

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op donderdag 11 februari 2010 om 23:08:
Want hoe je het wend of keert, ook jij bent diep in je hart een klein racistje, die zijn afkeur van alles wat wél pigment heeft, verschuilt achter holle ideeën en gedachten.

Diep in ons hart zijn we allemaal racistjes.
Ik durf best toe te geven dat ik liever in een blanke wijk woon dan in een zwarte en dat ik mij niet sexueel aangetrokken voel tot negerinnen.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 12 februari 2010 om 10:10:
iep in ons hart zijn we allemaal racistjes.
Ik durf best toe te geven dat ik liever in een blanke wijk woon dan in een zwarte en dat ik mij niet sexueel aangetrokken voel tot negerinnen.

Ja, maar das niet echt racistisch toch?
Hoeveel meisjes wel niet zeggen dat ze op buitenlanders vallen...is dat dan racistisch?
En ik denk zelfs dat buitenlanders die in de dorpen wonen liever in een witte dorpswijk dan een zwarte stadswijk wonen

Waarschuw beheerder

allemaal speculaties natuurlijk, maar wel waard dit te onderzoeken.

http://www.theboogeyman.eu/blog/?p=51

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Tumult op vrijdag 12 februari 2010 om 08:10:
Volksnationalisme daar zal ook jij veel antwoorden in vinden.

Als het ontdoen is van al haar Nazi sympathie, wat blijft er dan werkelijk nog van over?

Uitspraak van Tumult op vrijdag 12 februari 2010 om 08:10:
Het ware volks nationalisme schuilt niet in die figuren.

Elke ideologie wordt getoetst naar de theorie in praktijk, niet de praktijk in theorie. :flower:

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 12 februari 2010 om 11:22:
wat blijft er dan werkelijk nog van over?

Socialisme

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 12 februari 2010 om 11:34:
Socialisme

Ah... Gewoon gezellig de SP dus, niks nieuws onder de zon.

Waarschuw beheerder
alle extreem rechtsen sp stemmen aub
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 12 februari 2010 om 10:05:
zoals ik al eerder vermeldde; de oudste hond ter wereld is veganistisch...

En?
Nel Veerkamp is 82 jaar oud, wil dat dan zeggen dat roken gezond voor je is
omdat zij er wel oud mee wordt? :/

Honden verteren groente en fruit heel slecht, en ze nemen de voedingsstoffen amper op.
Tenzij het tot pap gemaakt wordt gemaakt, wat weer slecht is voor de tanden.

Iedere dierenarts zal dit ook bevestigen.

Mijn honden krijgen lekker 30% groenten en fruit en de rest lekker vlees.

Maargoed;
Uitspraak van Jewwy op donderdag 11 februari 2010 om 23:23:
Ook de discussies over de voor- en nadelen van vegetarisch en veganistisch leven mogen in een ander topic behandeld worden.

Waarschuw beheerder
donateur
Ik zit nog steeds te wachten op antwoorden van ene heer Lefty...

Ik blijf het fascinerend vinden...
een clubje links radicalen die strijden tegen de verrechtsing van de maatschappij.

Blijkbaar is die verrechtsing het gevolg van 30 jaar lang links wanbeleid.
Links heeft gefaald en nu is het aan rechts om de puinzooi op te ruimen.

Dit is een democratisch land, als het je niet bevalt dan rot je maar gewoon op en ga niet lopen janken dat dit land 'verrechtst'
Vrijheid van meningsuiting is een recht dat ook voor rechtsen geldt.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 12 februari 2010 om 13:18:

wanneer heeft het CDA niet geregeerd de afgelopen 30 jaar dan?
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 12 februari 2010 om 10:33:
allemaal speculaties natuurlijk, maar wel waard dit te onderzoeken

nix speculaties
er zijn gewoon mensen voor veroordeeld

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Soul Survivor op vrijdag 12 februari 2010 om 13:23:
nix speculaties
er zijn gewoon mensen voor veroordeeld

Mensen dus, geen overheden, schaduwoverheden en andere figuren achter de gordijnen.

Onder Hitler zijn financiers en geldschieters zaten ook Amerikaanse industrialisten... Big deal?

Is dan ook meteen héél Amerika schuldig aan de daden van Hitler?!

En eerst eens een bron dat er daadwerkelijk mensen voor zijn veroordeeld, want dat geloof ik namelijk niet.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Soul Survivor op vrijdag 12 februari 2010 om 13:22:

Sinds wanneer is het CDA rechts? :/

Het CDA is conservatief-Christelijk,

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Soul Survivor op vrijdag 12 februari 2010 om 13:23:
nix speculaties

heb je echte documenten in je bezit? dan verhaaltjes die door zogenaamde professoren op youtube gezet worden.
Er zal best een bron van waarheid inzitten, maar keihard bewijs is er niet.

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Soul Survivor op vrijdag 12 februari 2010 om 13:22:

Volgens mij is regeren niet alleen landelijk...

en blijkbaar is de CDA nog lang niet rechts genoeg, de CDA is sowieso een partij van niks.
Opel Astra rijdende lafbekken die elk jaar naar dezelfde vakantieplek gaan.
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
een clubje links radicalen die strijden tegen de verrechtsing van de maatschappij.

Ach ik zou me er niet zo druk erom maken.
Vaak zijn die antifa's. t zijn vaak toch geen echte mannen die geen normaal 1 op 1 strijd kunnen voeren. zowel niet in woorden als in daden o:)
T zijn vaak van zulke mietjes dat de vrouwen toch niet de voorkeur aan hun geven als het gaat om de voortplanting. Dus uitiendelijk zal het nooit een grote groep worden :nee: o:)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Thijs-BK op vrijdag 12 februari 2010 om 15:21:
Ach ik zou me er niet zo druk erom maken.
Vaak zijn die antifa's. t zijn vaak toch geen echte mannen die geen normaal 1 op 1 strijd kunnen voeren. zowel niet in woorden als in daden
T zijn vaak van zulke mietjes dat de vrouwen toch niet de voorkeur aan hun geven als het gaat om de voortplanting. Dus uitiendelijk zal het nooit een grote groep worden

wat dat betreft kunnen extreemlinks en extreemrechts elkaar de hand schudden :yes:
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 13 februari 2010 om 15:32:
wat dat betreft kunnen extreemlinks en extreemrechts elkaar de hand schudden

Da's wel een ding wat zeker is (Y)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 12 februari 2010 om 14:16:
Opel Astra rijdende lafbekken die elk jaar naar dezelfde vakantieplek gaan.

Waarschuw beheerder
donateur
Ik wacht nog steeds op een bevredigend antwoord van die linkschmenschen

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 11 februari 2010 om 23:08:
Grijze Wolven

is Turkse maffia, heeft geen fuck met die andere organisaties te maken;)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 15 februari 2010 om 15:29:
is Turkse maffia, heeft geen fuck met die andere organisaties te maken;)

Is helemaal geen Turkse maffia, maar een extreem-rechtse, racistische organisatie die vertakkingen heeft naar het leger, politiek en ook de maffia, maar dat het dé Turkse maffia is, is een achterhaald fabeltje.

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Ik zit nog steeds te wachten op antwoorden van ene heer Lefty...

jaja wat een ongeduld ben jij zeg. Heb ook niet alle dagen van de wereld tijd hoor :lol: Maare sowieso raar dat je er vanuit gaat dat ik een heer ben. natuurlijk; 50% kans op goed gokken maar soit :P

Ik blijf het fascinerend vinden...

Dit is een democratisch land, als het je niet bevalt dan rot je maar gewoon op en ga niet lopen janken dat dit land 'verrechtst'

vrijheid van meningsuiting heeft hele duidelijke grenzen, grenzen waar bijv. Wilders nu aan getoetst gaat worden (en terecht). Het is niet iets heiligs dat je tot in de lengte der dagen kunt opvoeren als geldig argument om de meest smerige racistische ideeën en denkbeelden de wereld in te slingeren. Heeft niemand dan geleerd van de oorlog, is iedereen dan blind?
Dat daarbij soms het niet erg zachtzinnig aan toe gaat is wat anders maar ook dát is niet erg vreemd. Het zien marcheren van groepen mensen die duidelijk de ideologie van Hitler nastreven en leuzen roepen als 'rum und ehre für die waffen ss' of 'nationaal socialisme NU' is voor mening mens zo schokkend en emotioneel dat men dan soms de controle verliest over zichzelf, pure emotie omdat het ongelooflijk is dat zoiets nog steeds kan en mag. Geweld is NOOIT een doel op zich, in ieder geval bij mij niet en ik denk van het gros van de mensen ook niet. Maar zodra jij overmand door emotie probeert die nazi's te stoppen en de politie gaat daar hardhandig op in, staat de media direct vooraan om daar een verdraait artikel van te maken.

Actief je blijven inzetten teen extreemrechts is niet crimineel oid, het is iets dat eigenlijk iedereen zou moeten doen, omdat het (mijn inziens) moreel het enige juiste is. Waar men zwijgt ligt acceptatie op de loer!

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)

overigens; nergens zeg ik dat ik sta te juichen om het beleid dat door paars is gevoerd, of dat ik een pvda of SP aanhanger bent. beetje raar dat je nu in 1x alles generaliseert.
en daarnaast; als je het dan toch over die 'democratie' van je hebt, in hoeverre werkt de AIVD dan democratisch volgens jou? Groepen zwart maken en criminaliseren zonder met bewijzen te hoeven komen? Via achterdeurtje sen geheimzinnige methodes in iemands privéleven wroeten, is dat democratisch? compleet geen zicht hebben op waar zij hun info vandaan hebben, wat ze van iemand weten en wat er mee gebeurd, is dát democratisch? Komaan zeg. denken dat dit land 'democratisch' is, is toch sowieso een illusie? als dat het geval was dan had het er hier heeel anders uitgezien :lol:

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Uitspraak van eSDee op donderdag 11 februari 2010 om 12:33:
Ik heb de indruk dat AFA bestaat uit een groepje opgeschoten voetbal hooligans die hopen op sympathie terwijl ze het eigenlijk te doen is om een potje matten. Het grappige is dat AFA in strijd is met hun eigen zogenaamde ideologie, gezien ze alleen racisme en discriminatie “bestrijden” bij blanke autochtonen, terwijl dat zich uiteraard niet beperkt tot die groep.

mwah wat een nonsens zeg. AFA heeft vaak zat aktie gevoerd tegen oa de grijze wolven hoor. Weet dus voortaan waar je over praat boii ;)

Uitspraak van verwijderd op donderdag 11 februari 2010 om 12:27:
Wangedrag van allochtone jongeren...
Wil je de verrechtsing stoppen, dan zul je dat moeten stoppen.

Ooit over nagedacht over het hoe en waarom zij zich zo gedragen? De bron van het probleem...?
Zullen we het verder ook ff hebben over die ploerten van amper 16 in de landelijke gebieden, praktisch allemaal van autochtone afkomst? Laatst nog in omgeving stadskanaal, groep (autochtone!!)knullen die elke avond er met knuppels op uit ging om willekeurige mensen letterlijk tot moes te slaan. lekker gemakkelijk om de spiegel zo eenzijdig te bekijken.

't is precies zoals het altijd gaat; in tijden van crisis of nood is er een zondebok nodig om alle problemen aan toe te schrijven, zodat men lekker niet naar zichzelf hoeft te kijken. 65 jaar geleden waren het de joden, nu zijn het de moslims. echt walgelijk :nee:

Waarschuw beheerder
Uitspraak van permanent verbannen op maandag 15 februari 2010 om 18:43:
't is precies zoals het altijd gaat; in tijden van crisis of nood is er een zondebok nodig om alle problemen aan toe te schrijven, zodat men lekker niet naar zichzelf hoeft te kijken. 65 jaar geleden waren het de joden, nu zijn het de moslims. echt walgelijk :nee:

Pfff... Nog nooit zoveel wanstaltige clichés in één post gezien. 'De schuld ligt bij de maatschappij', 'Autochtonen zijn net zo erg' 'In crisis heeft met een zondebok nodig!' 'De moslims zijn de nieuwe Joden'

Allejezus wat een potje wegkijken zeg, ongelooflijk! (N)
Waarschuw beheerder
65 jaar geleden waren het de joden, nu zijn het de moslims. echt walgelijk :nee:

laat me raden jij bent er ook zo 1
vroeger ook extreem rechts geweest nu extreem links
maar de haat tegen joden en moslims zit er nog steeds in
en ik dacht dat extreem links tegen elk rassenhaat was? ;)
Waarschuw beheerder
langzamerhand gaan al die extreem rechtse kneuzen de extreem linkse kant op
je ziet nu al dat ze exact alles overcopieren
palenstijns sjaaltje,petje,trui met capuchon en geheel in het zwart gekleed
rugtasje om
demonstreren tegen dierenleed,pedo's etc.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van triple-x op dinsdag 16 februari 2010 om 00:18:
niet extreem links maar wel links of niet soms Chantal?
weten de mensen hier dat jij hier voorheen extreem rechts was?
nazi tattoes van SS totenkopf en keltische kruis op je arm
Baksteen. (Henja) was een paar jaar terug ook extreem rechts geweest ze heeft een grote zwarte zon op haar schouder/bovenarm ;)
jullie beiden liepen mee met extreem rechtse demonstraties ;)

en Satanica :roflol: wat ik nooit begrepen had is dat zij,
ondanks dat ze donker is vroeger compleet in skinhead outfit rondliep met witte veters in d'r boots :S nu doet ze net of ze heilig is en hoopt dat ze met iedereen hierzo vriendjes kan worden :rofloL:

Denk je nu wijs te wezen:lol:? dit wist iedereen 4 jaar geleden al :aai:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van triple-x op dinsdag 16 februari 2010 om 00:33:
langzamerhand gaan al die extreem rechtse kneuzen de extreem linkse kant op
je ziet nu al dat ze exact alles overcopieren
palenstijns sjaaltje,petje,trui met capuchon en geheel in het zwart gekleed
rugtasje om
demonstreren tegen dierenleed,pedo's etc.

Het is stoer hé om als ajaxciedje tegen 'extreem-rechts' te zijn. Ondertussen met joden sterren paraderen enz. volgens mij weet de helft niet waarom. Jij bent ook echt typisch zo'n figuur die er de ballen verstand van heeft. Maar wel jodensterren in je foto album, hoe kan je in hemelsnaam stoer lopen doen met het symbool van de meest smerige religie die deze aarde arm is. :dood:
Waarschuw beheerder
ja dat ben ik zéker Floris!maar ik ga niet van extreem rechts daarna overlopen naar extreem links ;)

maar jij Floris bent steeds bijdehanter aan het worden hierzo op de forum sinds je jouw profiel anoniem hebt gezet zonder enige informatie over jezelf :rofloL: en dan stoer bij elk extreem rechts topic jezelf laten horen hoe rechts jij wel niet bent

en was het toch niks geworden dat je zogenaamd hardcore dj wou worden :loL:

joduhsterren als symbool voor onze stad heeft niks te maken voor die religie!jij weet niet eens hoe het zo gekomen is dat AMSTERDAM die vlaggen,symbool gebruikt al die jaren.jij moet zelf maar eens gaan verdiepen ver terug in de geschiedenis waarom dat zo gekomen is ;)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Tumult op dinsdag 16 februari 2010 om 08:51:
hoe kan je in hemelsnaam stoer lopen doen met het symbool van de meest smerige religie die deze aarde arm is.

Wat is er mis met het Jodendom? :/ Of moet je dat vinden van je nieuwe online Nazi buddy's?

voor de rest; Israël! :respect:

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van permanent verbannen op maandag 15 februari 2010 om 18:31:
Actief je blijven inzetten teen extreemrechts is niet crimineel oid

Extreem rechts moet inderdaad gewoon opzouten, net zoals extreem-links.
stelletje haatdragende niksnutten allemaal.
Als je hele leven alleen maar draait om het haten van een andere groep mensen ben je echt een droeftoeter.

Ooit over nagedacht over het hoe en waarom zij zich zo gedragen? De bron van het probleem...?

Ja, ik heb daar aardig wat over gelezen.
maar de uitkomst daarvan zal je behoorlijk racistisch in de oren klinken.

Ik zou als ik jou was dit boek eens lezen...

http://www.nobelprijsvoordeliteratuur.nl/Meulenhoff/result-titel.asp?ISBN=9789029079921

Waarschuw beheerder
donateur
65 jaar geleden waren het de joden, nu zijn het de moslims. echt walgelijk

Antillianen zijn toch geen moslim? :/
Waarschuw beheerder
Uitspraak van triple-x op dinsdag 16 februari 2010 om 09:42:
joduhsterren als symbool voor onze stad heeft niks te maken voor die religie!jij weet niet eens hoe het zo gekomen is dat AMSTERDAM die vlaggen,symbool gebruikt al die jaren.jij moet zelf maar eens gaan verdiepen ver terug in de geschiedenis waarom dat zo gekomen is ;)

Dan snap jij de geschiedenis niet maat :). Het is een geuzennaam inderdaad, maar het is wel degelijk gebaseerd op een joods verleden.

Uitspraak van triple-x op dinsdag 16 februari 2010 om 09:42:
en dan stoer bij elk extreem rechts topic jezelf laten horen hoe rechts jij wel niet bent

Niks stoer. Ik vind het niet stoer, eerder sneu dat ik het moet verdedigen omdat andere mensen altijd weer met de meest simpele argumenten komen om het slecht te noemen. Het is geen haat het is liefde namelijk om even aan te haken op uitspraken van NPC.

Uitspraak van verwijderd op dinsdag 16 februari 2010 om 09:44:
Wat is er mis met het Jodendom? :/ Of moet je dat vinden van je nieuwe online Nazi buddy's?

voor de rest; Israël! :respect:

Blabla. Gelukkig zijn rabbijnen allemaal lief hé en staat er niks raars in de talmoed.

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Tumult op dinsdag 16 februari 2010 om 11:28:
Het is geen haat het is liefde namelijk om even aan te haken op uitspraken van NPC.

Extreem-rechts liefde :/

dat mag je me even uitleggen...
heel het extreem-rechtse gedachtengoed is doorspekt van haat...

Kijk, ik ben blij dat ik blank ben maar ik heb geen hekel aan iemand omdat ie van een ander ras is.

Waarschuw beheerder
Blabla. Gelukkig zijn rabbijnen allemaal lief hé en staat er niks raars in de talmoed.

Gelukkig zijn het aantal Joods gelovige wereldwijd kleiner dan de hoeveelheid Moslims in Europa.

Waar heb je in godsnaam last van Joodse gelovige?! :\

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 16 februari 2010 om 13:52:
Waar heb je in godsnaam last van Joodse gelovige?!

Die gasten denken dat de hele wereld geregeerd wordt door een paar kleine Joodse mannetjes ergens in een achteraf kamertje van een groot bankgebouw...

Ik denk dat de wereldwijde haat tegen Joden het keiharde gevolg is van jaloezie.
geld is macht, joden hebben geld en daar zijn ze bang voor, jaloers op het geld en de macht van joden.
Waarschuw beheerder
AFA heeft vaak zat aktie gevoerd tegen oa de grijze wolven hoor.

geloof je het zelf?

de grijze wolven is een heel ander kaliber dan een paar zielige ongeorganiseerde nazi's die met hun vlaggetjes op straat paraderen.
Waarschuw beheerder
Dan snap jij de geschiedenis niet maat :). Het is een geuzennaam inderdaad, maar het is wel degelijk gebaseerd op een joods verleden.

het heeft inderdaad een joods verleden maar wie zegt dat alle amsterdammers dan naar een synagoge gaan en zich met koosjere dingen bezig houden?
Niks stoer. Ik vind het niet stoer, eerder sneu dat ik het moet verdedigen omdat andere mensen altijd weer met de meest simpele argumenten komen om het slecht te noemen. Het is geen haat het is liefde namelijk om even aan te haken op uitspraken van NPC.

er is een verschil tussen rechts en extreem rechts maar jij wilt tot het uiterste gaan dat je zo extreem bent
maar jij bent nog jong he en begrijpt nu nog niet veel :no:
met extreem rechts,nazi,nationaal socialistische uitlatingen bereik je niks mee wat heb je nou aan haat verspreiden?daardoor gaan de problemen heus niet weg!
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 16 februari 2010 om 14:12:
Ik denk dat de wereldwijde haat tegen Joden het keiharde gevolg is van jaloezie.
geld is macht, joden hebben geld en daar zijn ze bang voor, jaloers op het geld en de macht van joden.

ja dat is t ook ze zijn gewoon jaloers dat joden slim zijn en weten hoe ze dingen moeten aanpakken om veel geld te maken
ze zijn verder niemand tot last je hoort nooit wat over ze.ik hoor over andere rassen dagelijks op het nieuws genoeg dingen wat ze uitgevreten hebben en als ze gepakt worden komen ze met een lichte straf ervanaf :/ in hun eigen land durven ze zulke strafbare feiten niet te plegen want dan hakken ze je hand eraf!
Waarschuw beheerder
Ik ben nog nooit echt in gesprek geweest met iemand die zeg maar ex-neo-nazi is.
Wat dreef jou ertoe om in die dikke bullshit te geloven?
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
kunnen ze hun ook geen geld geven voor een oud en nieuw feestje

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Rien op dinsdag 16 februari 2010 om 19:14:
Ik ben nog nooit echt in gesprek geweest met iemand die zeg maar ex-neo-nazi is.
Wat dreef jou ertoe om in die dikke bullshit te geloven?

Als je hier met me over wil praten stuur me dan maar een PB.
Dit wijkt nogal van het topic af namelijk en is niet meer overzichtelijk voor mensen die willen discussieren over het onderwerp.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 16 februari 2010 om 09:58:
Extreem rechts moet inderdaad gewoon opzouten, net zoals extreem-links.
stelletje haatdragende niksnutten allemaal.
Als je hele leven alleen maar draait om het haten van een andere groep mensen ben je echt een tering nerd.

Sorry dat ik je bericht effe veranderd heb in me eigen woorden, ik de rillingen van het woord 'droeftoeter', afschuwelijk! Maar daar in tegen vind ik dat je helemaal gelijk hebt (Y)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 16 februari 2010 om 19:18:
Als je hier met me over wil praten stuur me dan maar een PB.
Dit wijkt nogal van het topic af namelijk en is niet meer overzichtelijk voor mensen die willen discussieren over het onderwerp.

Het is wel goed meid ;) Je hebt gelijk :) En mijn eerste reactie op je was meer een grapje..

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Rien op dinsdag 16 februari 2010 om 19:22:
Het is wel goed meid Je hebt gelijk En mijn eerste reactie op je was meer een grapje..

Ok. (Y)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 16 februari 2010 om 19:33:
Zelf haat je nu net zo goed.

Meestal met die extreemlinkse fascisten, net zo fout als nazi's en ze zijn de enigen die het zelf niet zien.
Moeje ze zien gaan man. Echt geen verschil met die wazi's van een paar jaar geleden allemaal hierzo :no:

Pot en ketel die bois.
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 16 februari 2010 om 19:43:
Meestal met die extreemlinkse fascisten, net zo fout als nazi's en ze zijn de enigen die het zelf niet zien.
Moeje ze zien gaan man. Echt geen verschil met die wazi's van een paar jaar geleden allemaal hierzo :no:

ik ben absoluut geen extreem links!waarom denken mensen meteen dat als je tegen extreem rechts bent automatisch voor extreem links ben :S je kan ook gewoon neutraal zijn ;)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van triple-x op dinsdag 16 februari 2010 om 20:12:
je kan ook gewoon neutraal zijn

ik vind extreem rechts wel ok ze hebben ook een gods hekel aan marokanen
en die schudden de boel zo nu en dan is lekker wakker
want ik denk dat een hoop mensen ze stiekem wel gelijk geven want dit is ook niks
[img width=477 height=318]http://www.geenstijl.nl/archives/images/partijvandearabieren.jpg[/img]

Waarschuw beheerder
waarom denken mensen meteen dat als je tegen extreem rechts bent automatisch voor extreem links ben je kan ook gewoon neutraal zijn

Neutraal, zoals jij post vind ik niet echt neutraal :D
Als je nou nog zo reageert op iemand die zich als extreemrechts profileert is het nog wat anders.

Uitspraak van triple-x op dinsdag 16 februari 2010 om 20:11:
nee dat is wat anders ik haat dit soort zielig gedrag maar ik verspreid het niet ik ga het niet op spandoeken zetten en de straat op om het iedereen te laten weten hoe ik erover denk

Nee maar het op een partyforum schreeuwen kan dan weer wel, je mening opdringen is je mening opdringen waar je het ook doet :D

Waarschuw beheerder
fuck links en fuck rechts ik ga gewoon rechtoe rechtaan snelste pad naar eindbestemming verlossing

Waarschuw beheerder
donateur
ik ben absoluut geen extreem links!waarom denken mensen meteen dat als je tegen extreem rechts bent automatisch voor extreem links ben je kan ook gewoon neutraal zijn

ja, daar heb ik me ook altijd over verbaasd...

Uitspraak van bobby666 op dinsdag 16 februari 2010 om 20:20:
ik vind extreem rechts wel ok ze hebben ook een gods hekel aan marokanen

ze lopen in demo's met palestijnse vlaggen.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 16 februari 2010 om 21:00:
ze lopen in demo's met palestijnse vlaggen.

dat snap ik ook niet
ze zijn tegen marokkanen maar bij demo's lopen ze palestijnse sjaaltjes etc. omdat die een hekel aan joden hebben dan zijn deze arabische gasten opeens hun vriend?
Waarschuw beheerder
ze lopen in demo's met palestijnse vlaggen

Uitspraak van triple-x op dinsdag 16 februari 2010 om 21:03:
zijn deze arabische gasten opeens hun vriend?

die vlag is voor hun gewoon anti jood
beetje kortzichtig wel
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
ja, daar heb ik me ook altijd over verbaasd...

Ik ook, toen ik een paar keer op die Ben Mysterieus inging stond ik ineens op stormfront alszijnde voorbeeld van het linkse partyflock bolwerk. Terwijl de dag dat ik links stem nog heel ver weg is 8)

Maar als je op je profiel ruimte maakt voor:
Anti wazi anti nazi anti nationaal socialisten allemaal verdelgen hierzo van partyflock

En je post zoals hij deed wek je minimaal de suggestie 8)

Maar vind het wel best verder, gaat ook eigenlijk nergens meer over :lol:
→ als beheerder
Waarschuw beheerder
mooie veegklus.. (F) kinderlijk niveau van sommigen hier.. ruzie maken doe je maar via pb of postduiven of zo. (Y)

Waarschuw beheerder
donateur
arabische

Marokkanen heb je in 2 soorten; Berbers en Arabieren.
De Arabische Marokkanen heb je hier weinig last van, de Berbers is een andersslag mensen.
In Marokko zelf werden de Berbers door de Arabieren ook als lastig gezien, vandaar dat de Arabische koning Hassan maar al te graag wat van zijn lastigste Berbers aan ons wilde leveren...

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 16 februari 2010 om 21:22:
Marokkanen heb je in 2 soorten; Berbers en Arabieren.
De Arabische Marokkanen heb je hier weinig last van, de Berbers is een andersslag mensen.
In Marokko zelf werden de Berbers door de Arabieren ook als lastig gezien, vandaar dat de Arabische koning Hassan maar al te graag wat van zijn lastigste Berbers aan ons wilde leveren...

Misschien kunnen we hun met wat Friezen opzadelen dan :)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 16 februari 2010 om 21:26:
Friezen opzadelen dan

miss dat ze ze dan terug halen naar finland

Waarschuw beheerder
dat snap ik ook niet
ze zijn tegen marokkanen maar bij demo's lopen ze palestijnse sjaaltjes etc. omdat die een hekel aan joden hebben dan zijn deze arabische gasten opeens hun vriend?

Ze zien een samenwerking met islamieten om de joden te verdelgen.
Veel nationaal-socialisten behouden ons land liever met de marokannen dan met de joden-populatie.
Dan heb je nog weer andere soorten alisten (bijv natio..) die weer wat anders denken
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 16 februari 2010 om 21:14:
Ik ook, toen ik een paar keer op die Ben Mysterieus inging stond ik ineens op stormfront alszijnde voorbeeld van het linkse partyflock bolwerk. Terwijl de dag dat ik links stem nog heel ver weg is 8)

Maar dat was ook een aardige herrieschopper
Waarschuw beheerder
best zielig eigenlijk dat die Chantal of die Henja op envelopje heeft geklikt zodat nu al die opmerkingen verwijderd zijn :/ zeggen ze dat iedereen het al weet van hun nazi verleden.blijkbaar zaten ze er wel mee dat iedereen het hierzo kon lezen :loL:
Uitspraak van verwijderd op woensdag 17 februari 2010 om 08:32:
Ze zien een samenwerking met islamieten om de joden te verdelgen.
Veel nationaal-socialisten behouden ons land liever met de marokannen dan met de joden-populatie.

dat is best krom eigenlijk
en dan gaan ze klagen dat er zoveel avond winkels en pizzatentjes door marokkanen geopend worden dat er veel overlast door ze wordt veroorzaakt zoals winkelovervallen etc.
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van permanent verbannen op maandag 15 februari 2010 om 18:35:
Komaan zeg. denken dat dit land 'democratisch' is, is toch sowieso een illusie?

:yes: Daar kom ik wel steeds meer achter :nosmile:

Waarschuw beheerder
Uitspraak van triple-x op woensdag 17 februari 2010 om 08:37:
est zielig eigenlijk dat die Chantal of die Henja op envelopje heeft geklikt zodat nu al die opmerkingen verwijderd zijn :/ zeggen ze dat iedereen het al weet van hun nazi verleden.blijkbaar zaten ze er wel mee dat iedereen het hierzo kon lezen :loL:

Idd diep triest.
In de Algemene Voorwaarden van partyflock staat namelijk dat partyflock géén berichten verwijderd omdat de posters spijt hebben van de strekking daarvan.

En waarom zou je niet voor je (hoe vuig ook) verlede uit willen komen?
Best triest hoor.

Waarschuw beheerder
en dan gaan ze klagen dat er zoveel avond winkels en pizzatentjes door marokkanen geopend worden dat er veel overlast door ze wordt veroorzaakt zoals winkelovervallen etc.

Is idd ook heel krom, maar zij zien dan naar eigen zeggen in de jood het grootste kwaad. Maar goed, de nationaal socialistische gedachte, die is zoiezo heel krom. Deze mensen zeggen tegelijkertij dat religie dom is, stamt uit de oudheid, terwijl het nationaal-socialisme, en dan vooral hoe hitler het wilde en veel van die gasten nu ook, uit '45 stamt. Toen 'geluk nog heel gewoon was'.

En toen heeft eigenlijk niets meer met nu te maken

Waarschuw beheerder
Ik heb eigenlijk niets meer te zeggen over het onderwerp zelf
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Ik wel, maar geloof niet dat dat echt zin heeft 8)

Hoe kan iemand als triple-x in godsnaam zo anti-wazi-nazi-whatever zijn als ie geen flauw idee heeft wat dat hele gedachtengoed inhoudt?
dat snap ik ook niet

Snap jouw argumentatie trouwens ook helemaal niet.
Uitspraak van verwijderd op woensdag 17 februari 2010 om 09:16:
Deze mensen zeggen tegelijkertij dat religie dom is, stamt uit de oudheid, terwijl het nationaal-socialisme, en dan vooral hoe hitler het wilde en veel van die gasten nu ook, uit '45 stamt. Toen 'geluk nog heel gewoon was'.

:vaag:
Geloof niet dat mensen alleen iets tegen religie hebben omdat het oud is. En sinds wanneer profileren nationaal-socialisten zich zo tegen religie dan?

Waarschuw beheerder
dat snap ik ook niet

De 13. Waffen-Gebirgs-Division der SS „Handschar“ (kroatische Nr. 1) (Bosnisch/Kroatisch: Handžar) was een divisie van de Waffen-SS die was samengesteld uit moslim-vrijwilligers, grotendeels Bosniakken.

Na de verloren Slag om Stalingrad en door het toenemende verzet in het bezette Joegoslavië zocht het Duitse leger naar mogelijkheden om lokale troepen in te zetten tegen de partizanen. De moslims op hun beurt waren terecht gekomen in de Onafhankelijke Staat Kroatië, waar ze als tweederangsburgers werden behandeld. In november 1942 stuurden Bosnische moslimleiders een memorandum naar Hitler waarin zij vroegen om een eigen territorium en eigen strijdkrachten.

Op 1 maart 1943 werd een Kroatische-Freiwilligen-Division voor moslims in Bosnië opgesteld. Op 22 oktober van dat jaar werd de naam gewijzigd in 13. SS-Freiwilligen(bosnisch-herzegowinische)-Gebirgs-Division (Kroatien) en in juni 1944 kreeg de divisie de uiteindelijke naam.

Duitsland had meerdere kleine moslim-eenheden; de 13. Waffen-Gebirgs-Division was, tegen het einde van 1943 met 21.065 man, onder wie 18.000 moslims, de grootste divisie. De naam Handschar verwijst naar Khanjar, een Arabische dolk.

In de oorlog in Joegoslavië stonden de partisanen van Tito tegenover de Ustašabeweging van Kroatië, tegenover de etniks en de Duitse bezetter. De 13. Waffen-Gebirgs-Division viel officieel onder de Kroatische regering, maar stond rechtstreeks onder Duits bevel. De officieren waren veelal etnische Duitsers (Volksdeutsche), die spottend Muselgermanen werden genoemd, en de manschappen moslims.

De moslims werden voor hun opleiding naar Zuid-Frankrijk en Duitsland gestuurd, dit tegen de zin van de manschappen, die in Bosnië wilden vechten. In Zuid-Frankrijk kwam het in Villefranche-de-Rouergue tot een muiterij, waarbij acht Duitse officieren om het leven kwamen. 825 soldaten werden naar het concentratiekamp Dachau gestuurd.

Voor de geestelijke verzorging van de divisie werden Bosnische imams in Duitsland opgeleid. Hierbij speelde het Islamische Zentral-Institut in Berlijn, dat vanaf 1942 werd geleid door Amin al-Hoesseini een belangrijke rol. Amin al-Hoesseini riep moslims ook in radio-uitzendingen op om dienst te nemen in de divisie.

Amin al-Hoesseini bij een troepeninspectieVanaf februari 1944 werd de divisie in de strijd tegen de communistische partisanen ingezet. In de lente en de zomer van 1944 was de divisie in het noorden en oosten van Bosnië gestationeerd. In de harde strijd werden ook terreurdaden tegen de burgerbevolking niet geschuwd.

In september 1944 riep Tito de Kroaten en moslims op zich bij de partizanen aan te sluiten. Ongeveer 2000 man van de divisie gaven hieraan gehoor. In oktober 1944 werd aan het hoofdkwartier in Berlijn bericht dat de divisie niet meer als zodanig kon worden ingezet. Het Kroatische personeel werd ontslagen en de resten van de divisie werden in 1945 in Karinthië door de Britse strijdkrachten gevangen genomen.

brong: http://nl.wikipedia.org/wiki/13._Waffen-Gebirgs-Division_der_SS_Handschar

[img width=800 height=583]http://upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/0/0b/Bundesarchiv_Bild_146-1980-036-05,_Amin_al_Husseini_bei_bosnischen_SS-Freiwilligen.jpg[/img]

[img width=785 height=600]http://upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/thumb/9/9d/Bundesarchiv_Bild_146-1987-004-09A%2C_Amin_al_Husseini_und_Adolf_Hitler.jpg/785px-Bundesarchiv_Bild_146-1987-004-09A%2C_Amin_al_Husseini_und_Adolf_Hitler.jpg[/img]

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op woensdag 17 februari 2010 om 15:55:
Amin al-Hoesseini

de groot mufti van Jerusalem.

[img width=338 height=500 cacheid=00110dbb002e5bc5d75085ab1a02a1ec2e]http://farm4.static.flickr.com/3389/3262886930_7183f85fe1.jpg[/img]

Zag in Hitler een handige hulp om van de Joden in het midden-oosten af te komen...

http://nl.wikipedia.org/wiki/Amin_al-Hoesseini

Als mensen zich afvragen waarom de Israelis zo streng optreden tegen Palestijnen moeten ook bovenstaande link maar even lezen...
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Uitspraak van lindaaatje op woensdag 17 februari 2010 om 13:22:
Geloof niet dat mensen alleen iets tegen religie hebben omdat het oud is. En sinds wanneer profileren nationaal-socialisten zich zo tegen religie dan?

De ene is katholiek, de ander niet, das waar, maar veel nationaal-socialisten (die waar we het over hebben iig) profileren zich anti-religie, of iig anti christen/moslim/jood.
Sommigen dragen bv tshirts met: geen jezus maar wodan.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 17 februari 2010 om 16:28:
De ene is katholiek, de ander niet, das waar, maar veel nationaal-socialisten (die waar we het over hebben iig) profileren zich anti-religie, of iig anti christen/moslim/jood.

je hebt ook in moslimlanden regimies die tegen de islamitische leefwijze zijn

de rechtse partij van turkije MHP van de grijze wolven zien ook niets in een islamitische geschapen rechtstaat

saddam hussein en zijn regime vroeger verbood alle fundamentalistische bewegingen met alle toebehoen zoals tapes en videos etc erover.

religie is een goede wapen om de staat omver te werpen en de macht over te grijpen.

als ze het op een andere manier kunnen doen wat ook niet echt bepaald koosjer is zullen ze dat ook doen.

op het einde van het verhaal gaat het gewoon om territorium eisen zoals alfa dieren dat doen.

is gewoon onze dierlijke instinct wat nog in onze genen zit.
Waarschuw beheerder
Hoe kan iemand als triple-x in godsnaam zo anti-wazi-nazi-whatever zijn als ie geen flauw idee heeft wat dat hele gedachtengoed inhoudt?

wat zit je nou dom te lullen Linda! :S alsof je niet weet wat dat nazi troep allemaal inhoudt
het is zeer fout!het is niet zomaar verboden,als mensen dit goedkeuren mankert er echt iets in die bovenkamer van ze :yes:
Snap jouw argumentatie trouwens ook helemaal niet.

dat komt omdat je een domme trien bent!want jij hebt ook van die extreem rechtse trekjes ;)
het is algemeen bekend dat al die wazi's zo stoer vinden om nazi skinhead te worden omdat ze probleempjes met rondhangende jeugd marokkaantjes hebben
en dan gaan ze bij demo's opeens met palenstijnse sjaaltjes etc. lopen en teksten roepen hezbollah,hamas alle joden aan het gas.omdat moslims anti joden zijn dan zijn deze marokkaanse gasten opeens hun beste vriend op dat moment :S
dat vind ik tegenstrijdig!jij bent tegen ze of niet volgens mij snappen ze het niet helemaal :/ dan moeten ze ook niet gaan klagen: ja die marokkanen dit en dat
Uitspraak van verwijderd op woensdag 17 februari 2010 om 15:55:
De 13. Waffen-Gebirgs-Division der SS „Handschar“ (kroatische Nr. 1) (Bosnisch/Kroatisch: Handžar) was een divisie van de Waffen-SS die was samengesteld uit moslim-vrijwilligers, grotendeels Bosniakken.

wel apart om te zien dat toendertijd Hitler met ze samenwerkte ik zie nu niet zo snel dat die nationaal socialisten met marokkanen enzo wat gaan uitvoeren :loL:
Uitspraak van verwijderd op woensdag 17 februari 2010 om 16:28:

ja ze vinden het stoer om de vikingen te eren je ziet af en toe dat die wazi's hier op hun profiel plaatjes van Thor,Freya en wat andere Noorse goden :roflol:

Waarschuw beheerder
Uitspraak van triple-x op woensdag 17 februari 2010 om 17:35:
wel apart om te zien dat toendertijd Hitler met ze samenwerkte ik zie nu niet zo snel dat die nationaal socialisten met marokkanen enzo wat gaan uitvoeren

wel grappig dat elke land dat met de verenigde staten een bondgenoot was later aarstvijanden van elkaar worden.

sovjet unie
cuba
iran voormalige perzie
panama
afghanistan
irak

zal nog wel paar vergeten zijn denk ik

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 17 februari 2010 om 17:04:
je hebt ook in moslimlanden regimies die tegen de islamitische leefwijze zijn

de rechtse partij van turkije MHP van de grijze wolven zien ook niets in een islamitische geschapen rechtstaat

saddam hussein en zijn regime vroeger verbood alle fundamentalistische bewegingen met alle toebehoen zoals tapes en videos etc erover.

religie is een goede wapen om de staat omver te werpen en de macht over te grijpen.

als ze het op een andere manier kunnen doen wat ook niet echt bepaald koosjer is zullen ze dat ook doen.

op het einde van het verhaal gaat het gewoon om territorium eisen zoals alfa dieren dat doen.

is gewoon onze dierlijke instinct wat nog in onze genen zit.

Ik ben het niet bijster vaak met je eens. Dit keer toch voor de volle 100 %
wat zit je nou dom te lullen Linda! alsof je niet weet wat dat nazi troep allemaal inhoudt
het is zeer fout!het is niet zomaar verboden,als mensen dit goedkeuren mankert er echt iets in die bovenkamer van ze

Ja, maar je kan niet zeggen dat iedere nationaal-socialist hitler verafgood. Dit is namelijk niet zo. Hierin moet ik Linda dan ook bijstaan.

dat komt omdat je een domme trien bent!want jij hebt ook van die extreem rechtse trekjes
het is algemeen bekend dat al die wazi's zo stoer vinden om nazi skinhead te worden omdat ze probleempjes met rondhangende jeugd marokkaantjes hebben
en dan gaan ze bij demo's opeens met palenstijnse sjaaltjes etc. lopen en teksten roepen hezbollah,hamas alle joden aan het gas.omdat moslims anti joden zijn dan zijn deze marokkaanse gasten opeens hun beste vriend op dat moment
dat vind ik tegenstrijdig!jij bent tegen ze of niet volgens mij snappen ze het niet helemaal dan moeten ze ook niet gaan klagen: ja die marokkanen dit en dat

:NO:
"Censuur"

Maar dat bijna al die gasten opeens joden gaan haten enzo? Alleen bij de extreemste. Als je bijvoorbeeld kijkt naar het voormalige holland hardcore, waarvandaan ook veel 'nazi's' kwamen, waren dat vooral mensen die juist tegen hitler waren.

Goed, uiteindelijk komt het neer op hetzelfde, haat, en das natuurlijk nooit goed te praten, maar inhoudelijk zijn er binnen extreemrechts zelf nog niet uit, dus hoe kunnen we er in godsnaam uit komen wat die nazi's denken, als ze dit zelf niet eens weten?

ja ze vinden het stoer om de vikingen te eren je ziet af en toe dat die wazi's hier op hun profiel plaatjes van Thor,Freya en wat andere Noorse goden

laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 17 februari 2010 om 17:54:
Ik ben het niet bijster vaak met je eens. Dit keer toch voor de volle 100 %

zoals het eeuwenoude en mooiste gezegde gaat, het doel heiligt de middelen!

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op woensdag 17 februari 2010 om 17:49:
sovjet unie
cuba
iran voormalige perzie
panama
afghanistan
irak

Bondgenoten is een groot woord.
Sovjet Unie was geen bondgenoot, maar een gezamelijke vijand.
In Berlijn stonden Russen en geallieerden loodrecht tegen elkaar en de koude oorlog is o.a. een gevolg van de verdeling van Duitsland na de oorlog.

Heel Iran was tegen Amerika, omdat de Amerikanen de Sjah aan de macht hielden met veel geld terwijl de bevolking zelf geen euro kreeg van alle olievaten die Iran naar Amerika exporteerde.

Afghanistan hetzelfde, een gezamelijke vijand was nog geen bondgenoot.
De muhajedin walgden van de Amerikanen, maar namen lachend hun Stingers in ontvangst.

Irak idem dito, Amerika steunde Irak in de strijd tegen Iran om het regime omver te werpen en Saddam nam lachend de Amerikaanse patriots in ontvangst om de Iraniers te beschieten.
Maar de walging van Amerika is overal even groot.
Waarschuw beheerder
donateur
AFA

Alle Fucken Allah

Stel vuile landverraders niets meer niets minder!

edit

En het mooiste is nog, dat deze mensen vaak een zeer slechte
jeugd hebben gehad. Waarschijnlijk ooit flink in de billen genomen
door papa. En nu moeten we ons afkeren tegen het systeem, zijn allemaal
van die dwazen die te naief zijn om te zien dat ze net zo goed kansloos
zouden zijn tegen Islam als het ooit zover zou komen. Die denken dat de
wereld met praten ook goed komt, die te dom zijn om door te hebben dat
bloemetjes gooien niet werkt. Regelrechte fucking hippies... Make love not war,
en ondertussen alle realiteits zin verloren.

Beter gaan die flikkers gewoon lekker in Gaza protesteren bij hun homies,
krijgen ze misschien een keer een cursus wakker worden van de Israeli's
net als die amerikaan met dat traangas busje vol tegen zijn face.

AFA zijn naieve, domme, kansloze mensjes die er vaak te verpoept uitzien
om door iemand serieus genomen te worden. Dus dan maar op deze manier heah...

laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
best zielig eigenlijk dat die Chantal of die Henja op envelopje heeft geklikt zodat nu al die opmerkingen verwijderd zijn :/ zeggen ze dat iedereen het al weet van hun nazi verleden.blijkbaar zaten ze er wel mee dat iedereen het hierzo kon lezen :loL:

En dat denk je zelf?
Ik heb ook een leven, ipv alleen maar partyflocken.. neem er eens een voorbeeld aan(Y).

Uitspraak van verwijderd op woensdag 17 februari 2010 om 09:14:
En waarom zou je niet voor je (hoe vuig ook) verlede uit willen komen?

Ik kom gewoon voor mijn verleden uit, weet niet wat je allemaal voor bullshit aan het lullen bent?

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Bakkie Teringherrie. op donderdag 18 februari 2010 om 02:14:
k kom gewoon voor mijn verleden uit, weet niet wat je allemaal voor bullshit aan het lullen bent?

Ik zie telkens dat opmerkingen over jou (die niet eens beledigend zijn oid) en die andere worden verwijderd..dan leg je een verband

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Welluk...?! op woensdag 17 februari 2010 om 18:47:
AFA

Alle Fucken Allah

Stel vuile landverraders niets meer niets minder!

edit

En het mooiste is nog, dat deze mensen vaak een zeer slechte
jeugd hebben gehad. Waarschijnlijk ooit flink in de billen genomen
door papa. En nu moeten we ons afkeren tegen het systeem, zijn allemaal
van die dwazen die te naief zijn om te zien dat ze net zo goed kansloos
zouden zijn tegen Islam als het ooit zover zou komen. Die denken dat de
wereld met praten ook goed komt, die te dom zijn om door te hebben dat
bloemetjes gooien niet werkt. Regelrechte fucking hippies... Make love not war,
en ondertussen alle realiteits zin verloren.

Beter gaan die flikkers gewoon lekker in Gaza protesteren bij hun homies,
krijgen ze misschien een keer een cursus wakker worden van de Israeli's
net als die amerikaan met dat traangas busje vol tegen zijn face.

AFA zijn naieve, domme, kansloze mensjes die er vaak te verpoept uitzien
om door iemand serieus genomen te worden. Dus dan maar op deze manier heah

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 18 februari 2010 om 08:54:
Ik zie telkens dat opmerkingen over jou (die niet eens beledigend zijn oid) en die andere worden verwijderd..dan leg je een verband

Ja dat zal mij een zorg zijn welke opmerkingen er richting mij gemaakt worden, van mij mogen ze gerust blijven staan (y)
Dus nee, je slaat de plank mis.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Bakkie Teringherrie. op donderdag 18 februari 2010 om 14:43:
Ja dat zal mij een zorg zijn welke opmerkingen er richting mij gemaakt worden, van mij mogen ze gerust blijven staan

dan was het jouw vriendinnetje Chantal en wie weet heb je er wel toestemming voor gegeven :roflol: dat je nieuwe extreem linkse vriendjes niks over jullie nazi verleden mogen af weten anders raken ze jullie vertrouwen kwijt :roflol:

ja pas op voor ze ze kunnen informatie doorspelen naar de vijand :lol:
van extreem rechts naar extreem links best lollig eigenlijk
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Uitspraak van triple-x op donderdag 18 februari 2010 om 17:23:
dan was het jouw vriendinnetje Chantal en wie weet heb je er wel toestemming voor gegeven dat je nieuwe extreem linkse vriendjes niks over jullie nazi verleden mogen af weten anders raken ze jullie vertrouwen kwijt

Dan ga je ook echt actief op partyflock... :lol:

Maar goed waarom je er zo druk om maken triple..leven en laten leven
Waarschuw beheerder
ja daarom juist ik lach me alleen rot om ze ik heb een boeiender leven dan zij
laat extreem links en rechts maar elkaar afmaken :lol:
Waarschuw beheerder
dat je nieuwe extreem linkse vriendjes niks over jullie nazi verleden mogen af weten anders raken ze jullie vertrouwen kwijt :roflol:

Ze weten alles aaaaaaallang, so whats new? :)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 19 februari 2010 om 00:07:
een meisje dat ik kende was eerst een extreem-rechtse gabber en ze is later een moslima geworden.
is zelfs nog betrokken geweest bij de Hofstadgroep

die verhaal heb ik weleens gehoord is toch ook getrouwd met samir A volgens die volgens de justitie een hele slechte invloed heeft op samir A en daardoor juist radicaal is geworden samir A
Waarschuw beheerder
afa smerig extremistisch kutvolk , dat ze allemaal de kouwe pest krijgen

een meisje dat ik kende was eerst een extreem-rechtse gabber en ze is later een moslima geworden.

Dat zijn de ergste, die zoeken een plaats war ze thuis zijn en daarvoor switchen ze zo van principes..ruggegraadloos en hopeloos, die kunnen het bste zelfmoord plegen..met btje mazzl hangen de meeste binnen 10 jr aan een touwtje
Waarschuw beheerder
is zelfs nog betrokken geweest bij

ik kon ook zo iets om te kotsen bah

Waarschuw beheerder
Die woordvoerder van de AFA liep stage als maatschappijleraar bij ons op school...
Waarschuw beheerder

Dat is wel een hele extreme draai 8)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 17 februari 2010 om 09:16:
Deze mensen zeggen tegelijkertij dat religie dom is, stamt uit de oudheid, terwijl het nationaal-socialisme, en dan vooral hoe hitler het wilde en veel van die gasten nu ook, uit '45 stamt.

Democratie is idd ook zo "500 voor Christus"... 8)

Waarschuw beheerder
ligt aan de persoon zelf

zijn ze niet extreem in het geloof dan wel extreem in wat anders

Waarschuw beheerder
Uitspraak van TYHARO op vrijdag 19 februari 2010 om 19:28:
Democratie is idd ook zo "500 voor Christus"... 8)

Als je kijkt naar de wereld toen en nu is er héél erg veel veranderd, qua populatie, beschaving én technologie

Waarschuw beheerder
dan was het jouw vriendinnetje Chantal en wie weet heb je er wel toestemming voor gegeven :roflol: dat je nieuwe extreem linkse vriendjes niks over jullie nazi verleden mogen af weten anders raken ze jullie vertrouwen kwijt :roflol:

don't worry, binnen links weten ze dat allemaal al lang (vaak eerder dan dat ze bij rechts doorhebben dat ze iemand 'missen') :lol:
als links nog steeds had gedacht dat beide dames nog aan verkeerde zijde toebehoorde waren ze ook echt niet welkom geweest bij akties of demonstraties hoor. Maar dat zijn ze wel, van harte zelfs :jaja:

(beter heb je respect voor ze omdat ze dapper genoeg waren de keuze te maken er uit te stappen en daar openlijk voor uit te komen. Uit te komen voor de fouten die ze hebben gemaakt en nu een andere, zinnigere, invulling aan hun leven te geven. Kan iedereen hen wel gaan afzeiken maar zijn een heleboel neonazi's (m/v) die dolgraag dat wereldje uit willen maar het simpelweg niet durven omdat ze daarbuiten gewoon NIKS hebben om op terug te vallen. die blijven ongewild in dat wereldje meedraaien. Deze twee hadden wel het lef daar kan ik persoonlijk enkel maar bewondering voor hebben. petje af. :respect: )
Waarschuw beheerder

dat was waarschijnlijk zo'n meisje die vroeger geld uit de portemonnee van dr ouders jatte om lucifers te kopen zodat de jongetjes fikkie konden steken :lol:

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 23 februari 2010 om 18:08:
don't worry, binnen links weten ze dat allemaal al lang (vaak eerder dan dat ze bij rechts doorhebben dat ze iemand 'missen') :lol:
als links nog steeds had gedacht dat beide dames nog aan verkeerde zijde toebehoorde waren ze ook echt niet welkom geweest bij akties of demonstraties hoor. Maar dat zijn ze wel, van harte zelfs :jaja:

(beter heb je respect voor ze omdat ze dapper genoeg waren de keuze te maken er uit te stappen en daar openlijk voor uit te komen. Uit te komen voor de fouten die ze hebben gemaakt en nu een andere, zinnigere, invulling aan hun leven te geven. Kan iedereen hen wel gaan afzeiken maar zijn een heleboel neonazi's (m/v) die dolgraag dat wereldje uit willen maar het simpelweg niet durven omdat ze daarbuiten gewoon NIKS hebben om op terug te vallen. die blijven ongewild in dat wereldje meedraaien. Deze twee hadden wel het lef daar kan ik persoonlijk enkel maar bewondering voor hebben. petje af. :respect: )

Ik denk dat mensen die denken dat ze er niet uit kunnen komen vanwege anderen, de boel overschatten. En van het ene extreme domme iets vallen naar een ander extreem en dom iets, daar heb ik weinig tot geen goede woorden voor over.
Waarschuw beheerder

waarom verbaasd het mij niet dat jij dit zelf bent met een onlangs aangemaakte nep profiel :roflol: aan de manier hoe je dingen schrijft hierzo en op je profiel en jouw vriendenlijst etc. valt het ook niet op he :rofloL:
Waarschuw beheerder

Smerig, goor tyfusjong!
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder

Van het ene domme naar het andere domme.
Die zijn rechts geworden zodat ze ergens kwamen waar ze makkelijk geaccepteerd werden en zo een weekprogramma met anderen kregen waar ze dingen deden inplaats van eenzaam thuiszitten zonder enige vorm van een sociaal leven.
Ze werden niet geaccepteerd en ze sprongen over naar hetgene wat ze toen nog het meest haatten omdat ze wisten dat ze daar ook makkelijk geaccepteerd zouden worden. Voor de gezelligheid worden we ook nog even bi om echt te laten zien dat we helemaal omgeslagen zijn het zaakje is helemaal rond.

Ik zal wel weer van die dingen te horen krijgen dat ik het mis heb, zelf stom ben, van de pot gerukt ben en dat ik vanochtend met het verkeerde been uit bed gestapt ben.
Maar ik blijf dit soort "ik spring van hot naar her want bij de ene accepteren ze me niet" lieden maar erg triest vinden.
Ach over 5 jaar hebben ze naar alle waarschijnlijkheid weer de volgende stroming of organisatie gevonden waar ze achteraan willen huppelen. Dan geven ze inplaats van alle info die ze nog weten over rechts aan de afa alle afa informatie doorgeven aan de volgende stroming.
Misschien wint er eentje de lotto en gaan ze dan samen in een mantelpakje bij de jovd sigaren roken om het kapitaal te beschermen. Je weet het nooit met dit soort grappen.
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van JaapieB12 op woensdag 24 februari 2010 om 10:39:
Smerig, goor tyfusjong!

Racisten, dus alleen als het moslims zijn dan zijn het broeders?
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Thijs-BK op woensdag 24 februari 2010 om 12:54:
Racisten, dus alleen als het moslims zijn dan zijn het broeders?

mongolen heb je in elke categorie

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Soul Survivor op woensdag 24 februari 2010 om 13:04:
mongolen heb je in elke categorie

:gaap:

Maar de grootste groep is toevallig Marokkaans en Moslim.

En als het aan jou ligt, gebeurt er precies wat deze jongeman toch vertelt?

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Mafkaas op woensdag 24 februari 2010 om 11:37:
Maar ik blijf dit soort "ik spring van hot naar her want bij de ene accepteren ze me niet" lieden maar erg triest vinden.

mensen die blijven hangen in een xenofobische extreemrechtse gedachtegoed en weigeren hun manko te erkennen zijn nog veel triester. en ja, daar mag je ook jezelf onder scharen marnix.

je analyse erboven is verder overigens geen slechte analyse denk ik hoor, al vind ik het raar dat biseksueel zijn opeens ook wordt aangehaald als iets dat ze dan nu 'opeens' zijn. MIsschien ooit aan gedacht dat zij hun biseksuele gevoelens nooit eerder konden uiten binnen extreemrechts, en nu eindelijk WEL er voor uit kunnen/durven en willen uitkomen?

En voor de duidelijkheid; ik denk niet dat voormalige neonazi's 'gemakkelijk' geaccepteerd worden bij de AFA of linkse akties maargeod dat is slechts een idee...

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op woensdag 24 februari 2010 om 16:06:
mensen die blijven hangen in een xenofobische extreemrechtse gedachtegoed en weigeren hun manko te erkennen zijn nog veel triester.

Om vervolgens naar de compleet andere kant te slaan is ook wel absurd.
Ik had in de vroege jaren 90 ook wel interesse in de ideeen van CP '86 puur vanwege het feit dat wij in het dorp wat akkefietjes hadden met Marokkanen.
Toen ik later op een school zat waarin mijn beste maat een Marokkaan was en ik later ook nog wat kreeg met een Marokkaans meisje besloot ik maar gewoon lekker normaal te worden.
Niks links en niks rechts

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 24 februari 2010 om 16:14:
Om vervolgens naar de compleet andere kant te slaan is ook wel absurd

misschien, misschien ook niet.
sommige mensen hebben misschien het gevoel dat zij iets 'goed moeten maken' voor de tijd dat ze zich bezig hebben gehouden met dat, inmiddels voor hun verwerpelijke, gedachtegoed. Andere mensen komen op andere manieren tot inkeer en zien in die redenen aanleiding om zich af te zetten tegen dat waar ze eerst voor stonden (bijvoorbeeld doordat ze erachter komen dat familieleden in de oorlog in het verzet zaten, danwel vervolgd zijn etc. dan komt het opeens heel dichtbij en kan dat wel iets bij je triggeren) .
Vergeet niet; niemand beter dan een voormalige neonazi kan weten hoe destructief en verkeerd hun oude gedachtegoed is en niemand beter dan zij kunnen mensen ervoor waarschuwen en proberen mensen te behoeden dezelfde fout te maken als zij deden. Het geweten laat zich niet snel sussen denk ik...

Waarschuw beheerder
Van het ene domme naar het andere domme.
Die zijn rechts geworden zodat ze ergens kwamen waar ze makkelijk geaccepteerd werden en zo een weekprogramma met anderen kregen waar ze dingen deden inplaats van eenzaam thuiszitten zonder enige vorm van een sociaal leven.
Ze werden niet geaccepteerd en ze sprongen over naar hetgene wat ze toen nog het meest haatten omdat ze wisten dat ze daar ook makkelijk geaccepteerd zouden worden. Voor de gezelligheid worden we ook nog even bi om echt te laten zien dat we helemaal omgeslagen zijn het zaakje is helemaal rond.

Ik denk niet dat jij enig recht van spreken heb gezien je mij niet persoonlijk gekent hebt, mijn verhaal niet kent en de onzin die je hier typt totaal niet bij mij van toepassing is.
Ik ben daar niet weggegaan omdat ik 'niet geaccepteerd' werd, integendeel..;)
Verder heb ik een prima sociaal leven, en dankzij mijn sociale contacten die mij zo ontzettend gesteund hebben, heb ik af kunnen sluiten met dat deprimerende, haatzaaiende en trieste leventje waar ik vroeger in verwikkeld zat.

Over dat Bi-gedoe van je: Nogmaals, je kent me niet, dus je hebt geen recht van spreken, die gevoelens krijg je niet ZOMAAR. Die zijn er altijd geweest, en ik kan je vertellen dat meerdere meiden die nog WEL in dat wereldje zitten waar jij je in bevind deze gevoelens ook hebben, maar ze niet kunnen/mogen/durven uiten. Omdat het daar als een "ziekte" gezien word en dus niet geaccepteerd word.

Daarbij heb je het over omslaan, ik zeg gewoon dat ik mezelf weer heb terug gevonden na mezelf jaren te zijn kwijt geraakt in een leugen waarin ik me als puber heb mee laten meesleuren en niet meer uitkwam. Heb overigens ook nergens gezegd dat ik nu extreem-links ben, dat is wat types als jullie GRAAG lezen.
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 24 februari 2010 om 17:05:
denk niet dat jij enig recht van spreken heb gezien je mij niet persoonlijk gekent hebt, mijn verhaal niet kent en de onzin die je hier typt totaal niet bij mij van toepassing is.
Ik ben daar niet weggegaan omdat ik 'niet geaccepteerd' werd, integendeel..

die gevoelens krijg je niet ZOMAAR. Die zijn er altijd geweest, en ik kan je vertellen dat meerdere meiden die nog WEL in dat wereldje zitten waar jij je in bevind deze gevoelens ook hebben, maar ze niet kunnen/mogen/durven uiten. Omdat het daar als een "ziekte" gezien word en dus niet geaccepteerd word.

:/
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 24 februari 2010 om 16:06:
En voor de duidelijkheid; ik denk niet dat voormalige neonazi's 'gemakkelijk' geaccepteerd worden bij de AFA of linkse akties maargeod dat is slechts een idee...

je spreekt jezelf nogal tegen he ;)

Waarschuw beheerder
Heb overigens ook nergens gezegd dat ik nu extreem-links ben, dat is wat types als jullie GRAAG lezen.

wel of niet.jij hebt nu in ieder geval wel goed contact met de linkse beweging he

wat ik dus niet snap is waarom mensen zo graag van extreem rechts naar extreem links gaan huppelen :S je kan toch ook gewoon neutraal zijn
beide bewegingen zijn zeer fout!

Waarschuw beheerder
Uitspraak van triple-x op woensdag 24 februari 2010 om 18:02:
je spreekt jezelf nogal tegen he ;)

Hoezo spreek ik mezelf tegen? :|
ik zeg toch duidelijk dat ze niet 123 geaccepteerd worden en dat echt niet elke ex-neonazi zomaar binnen kan wandelen? Zij wel, en daar heeft links, naar ik mag aannemen, goede redenen voor. Het zal voor hun (of welke ex-rechtsextremist dan ook) niet gemakkelijk zijn geweest om bijvoorbeeld de AFA ervan te overtuigen dat ze hun oude leven definitief achter zich hebben gelaten maar 't is hun wel gelukt :)
dus ik spreek mezelf absoluut niet tegen, je moet alleen beter en preciezer lezen (en eerst nadenken voor te beginnen met schreeuwen) ;)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van triple-x op woensdag 24 februari 2010 om 18:07:
je kan toch ook gewoon neutraal zijn

dat vraag ik me ook altijd af bij voetbal-hooligans :lol:

Waarschuw beheerder
Uitspraak van triple-x op woensdag 24 februari 2010 om 18:07:
wel of niet.jij hebt nu in ieder geval wel goed contact met de linkse beweging he

wat ik dus niet snap is waarom mensen zo graag van extreem rechts naar extreem links gaan huppelen je kan toch ook gewoon neutraal zijn
beide bewegingen zijn zeer fout!

En dat baseer je op? een vriendenlijstje van partyflock? Come on.. :/
Nogmaals: Je wil zelf schijnbaar graag lezen dat ik nu extreem-links ben ofzo, gezien ik nergens gezegd heb dat nu te zijn.

Ga wat nuttigs doen ipv zo te bitchen en zeuren over mijn verleden, die discussie hebben jij&ik al lang en breed gevoerd..
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 24 februari 2010 om 18:44:
ik zeg toch duidelijk dat ze niet 123 geaccepteerd worden en dat echt niet elke ex-neonazi zomaar binnen kan wandelen? Zij wel, en daar heeft links, naar ik mag aannemen, goede redenen voor. Het zal voor hun (of welke ex-rechtsextremist dan ook) niet gemakkelijk zijn geweest om bijvoorbeeld de AFA ervan te overtuigen dat ze hun oude leven definitief achter zich hebben gelaten maar 't is hun wel gelukt

Ach mag duidelijk zijn dat mijn leven nu een stuk positiever is. (Y) :D
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
donateur
de grootste anti-rokers zijn ex-rokers
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 24 februari 2010 om 21:50:
Ach mag duidelijk zijn dat mijn leven nu een stuk positiever is

Dat wil ik wel geloven ja :yes:

Waarschuw beheerder
donateur
Wat ik wel grappig vind is dat sommige mensen alleen hun haat verplaatsen; van joden en negers naar extreem-rechtsen, kapitalisten en de gevestigde orde.
Waarschuw beheerder
Ach over 5 jaar hebben ze naar alle waarschijnlijkheid weer de volgende stroming of organisatie gevonden waar ze achteraan willen huppelen.

hoe gaat met michiel smit btw

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Hashim S. op zaterdag 13 maart 2010 om 12:31:
hoe gaat met michiel smit btw

hoop dattie dood is :d

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Beter noemen die gasten zich voortaan antidiscriminernede actie... fascisme, mits niet met racisme gepaard gaand (zoals Italië voor 1938) is niet per definitie slecht.

In ieder geval niet slechter dan liberalisme, communisme, conservatisme, christendemocratie etc.
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 24 februari 2010 om 13:18:
En als het aan jou ligt, gebeurt er precies wat deze jongeman toch vertelt?

woorden-in-de-mond-leg-actie nummer 1785

en nee, als het aan mij ligt niet, nee

Waarschuw beheerder
Uitspraak van permanent verbannen op zaterdag 13 maart 2010 om 16:26:
fascisme is niet per definitie slecht.

:') :') :') :') :')

Waarschuw beheerder
donateur
Ik vind het links-facisme anders een behoorlijk gevaarlijke ontwikkeling hoor...

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 22 maart 2010 om 18:07:
Ik vind het links-facisme anders een behoorlijk gevaarlijke ontwikkeling hoor...

wat is 'links fascisme' dan volgens jou. hoe definieer jij dat? en niet meteen beginnen te blèren over 'tegen andersdenkenden zijn' maar even zelf nadenken. ik zie namelijk nog steeds niet hoe een groep als AFA zou streven naar een dictatuur (vrij moeilijk namelijk als je uitgaat van basis-democratie...) waarbij de maatschappelijke samenleving compleet gecontroleerd zou worden, waar knokploegen over straat lopen (geweld dus een doel op zich is), extreem nationalistisch en strevend naar overleving van de eigen natie en bovendien zich richtend op de middenklasse met een autoritaire charismatische leider... :lol:

(hoewle ik in dat laatste een prachtrol voor fietsketting zie.. :lol: )

bron: wikipedia
1. Het fascisme is de tegenstander van zowel de traditioneel linkse als rechtse politieke partijen.[4]
2. Het fascisme minacht contemporaine conservatieve instellingen.[4]
3. Het fascisme vereert machtsvertoon en het gebruik van geweld, in zoverre dat is gericht op de omverwerping van de bestaande maatschappelijke orde.
4. Het fascisme kent een autoritaire structuur met aan het hoofd daarvan een leider aan wie charismatische eigenschappen worden toegeschreven.
5. Het fascisme streeft naar de instelling van een politieke dictatuur.
6. Het fascisme streeft naar de volledige controle over het maatschappelijk leven en de sociale en culturele organisaties.
7. Het fascisme is extreem nationalistisch.
8. Het fascisme pleit voor een continue strijd om de eigen natie te kunnen doen overleven te midden van andere staten.
9. Het fascisme berust in hoofdzaak op de maatschappelijke middenklasse.
10. Het fascisme streeft naar sociale eenheid en de opheffing van alle bestaande klassen- en belangentegenstellingen.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van JaapieB12 op woensdag 24 februari 2010 om 10:39:
Smerig, goor tyfusjong!

Mag deze bontkraag een langzame, pijnlijke dood krijgen alstublieft.