Digitenne 
maar enkele boven vermelde puntjes zijn heel herkenbaar
oh ja, en die onaangekondige prijsverhoging
maar enkele boven vermelde puntjes zijn heel herkenbaar
Krijg ik het binnen. Ik installeren. Heb ik alles geinstalleerd, krijg ik geen beeld. Staat er in het boekje 'als u geen beeld heeft, belt u dan met de klantenservice'
Ik bellen, weer 10 min a 45 cent p/minuut. Ging ze kijken of mn card was geactiveerd, dat was zo. Zegt ze; 'nou meneer, u moet het even een uur zo op laten staan, dan komt het beeld vanzelf'
En inderdaad, na 15 min had ik beeld (Maar zet dat dan GVD in dat boekje!!!! )
oh ja, en die onaangekondige prijsverhoging
laatste aanpassing
Uitspraak van xGwendolynx op woensdag 11 november 2009 om 10:20:Ik ben tevreden met Digitenne. Het is goedkoop en ik heb op elke zender goed ontvangst.
yep
kanaaltje 23
1234
Uitspraak van xGwendolynx op woensdag 11 november 2009 om 10:20:Ik ben tevreden met Digitenne. Het is goedkoop en ik heb op elke zender goed ontvangst.
Ze kon in de computer zien dat ik inderdaad 18 min had gebeld dus ik krijg ook nog eens € 8,50 vergoed voor het bellen.
vink nog netjes
Uitspraak van Shockproof op woensdag 11 november 2009 om 13:30:prima voor de prijs.. lekker voor 18,- met eredivisie live
maar 2 zenders ja (N)
NEC tegenwoordig geen echte smaakmaker meer
bij UPC heb je er 4
laatste aanpassing
Uitspraak van verwijderd op woensdag 11 november 2009 om 12:23:Succes joh, zo ben ik al dik anderhalf jaar bezig met Ziggo
Oke dat is ook klote maar daar gaat het niet om 3 lullige maanden gratis maar om de totaalaansluiting neem ik aan?
Oke dat is ook klote maar daar gaat het niet om 3 lullige maanden gratis maar om de totaalaansluiting neem ik aan?
Nou de bedragen vind ik zeker wel lullig. Ik zal proberen het kort uit te leggen
Ik heb 40 euro tegoed. Ziggo factureerd 30. Ik verreken dus krijg nog 10. Niet zo heel moeilijk lijkt me.
Nee zegt Ziggo, we gaan aanmanen, tot aan een ingebrekestelling van een incassobureau toe.
Ik leg het hele gebeuren uit aan dat incassobureau, zaak is disputabel dus retour Ziggo.
3 maanden op antwoord gewacht, wat krijg ik als antwoord: We gaan u afsluiten.
Dan ontplof je toch
Mn moeder laten bellen (ik had geen tijd), ze zwicht voor die dreigementen voor ze en betaald nog een keer die 30 die ik al verrekend had.
Dus nu krijg ik nog 70 en dat wil er nog steeds niet in bij ze.
*zucht* dus ben het beu en wil overstappen naar een ander.
Uitspraak van verwijderd op woensdag 11 november 2009 om 14:01:Nou de bedragen vind ik zeker wel lullig. Ik zal proberen het kort uit te leggen
Ik heb 40 euro tegoed. Ziggo factureerd 30. Ik verreken dus krijg nog 10. Niet zo heel moeilijk lijkt me.
Nee zegt Ziggo, we gaan aanmanen, tot aan een ingebrekestelling van een incassobureau toe.
Ik leg het hele gebeuren uit aan dat incassobureau, zaak is disputabel dus retour Ziggo.
3 maanden op antwoord gewacht, wat krijg ik als antwoord: We gaan u afsluiten.
Dan ontplof je toch
Mn moeder laten bellen (ik had geen tijd), ze zwicht voor die dreigementen voor ze en betaald nog een keer die 30 die ik al verrekend had.
Dus nu krijg ik nog 70 en dat wil er nog steeds niet in bij ze.
*zucht* dus ben het beu en wil overstappen naar een ander.
Ja das wel erg kut ja. Heb zelf vrijwel geen problemen gehad met Ziggo, alleen in het begin ff. Heb toen ook heel vaak moeten bellen (moest toen ook heel lang wachten tot ik iemand aan de lijn kreeg, is inmiddels wel goed geregeld) uiteindelijk is het probleem opgelost en en 2 maanden gratis internet gekregen als compensatie voor al die belkosten.
Maar even verder ontopic, mocht je willen overstappen is Tele2 denk ik een beter alternatief. Niet beter dan Ziggo, maar wel beter dan digitenne.
onze hond had laatst 2x binnen een maand de afstandsbediening opgegeten en de tweede keer ook nog die ontvanger.
Maar ik kreeg gewoon 2x gratis een nieuwe, zat bij de service in
netjes!
haha klopt
das idd minder ja
Je kan wel 4 kanalen,maar dan moet je die mediabox nemen en die is geloof ik even duur als upc
Maar ik kreeg gewoon 2x gratis een nieuwe, zat bij de service in
Uitspraak van verwijderd op woensdag 11 november 2009 om 12:48:je kunt die beveiliging ook uitzetten
zapt niet iets makkelijker weg
haha klopt
maar 2 zenders ja
das idd minder ja
Uitspraak van verwijderd op woensdag 11 november 2009 om 10:28:Ik ben redelijk ontevreden. Regelmatig slechte ontvangst, soms zelfs zo erg dat ik helemaal geen beeld heb (komt voornamelijk door het weer). Ook stoort het ontzettend zodra er een auto langs rijdt, of zelfs iemand langs fietst! Dus nee, zodra mijn contract afloopt denk ik dat ik voor iets anders ga kijken.
heb t zelfde, ben het helemaal zat en heb weer upc besteld
Uitspraak van verwijderd op woensdag 11 november 2009 om 10:18:Tevreden
Met Mine (interactieve tv) van KPN
Uitspraak van verwijderd op woensdag 11 november 2009 om 14:01:We gaan u afsluiten.
Ziggo sucks
laatste aanpassing
Uitspraak van Speedy-Wezep op woensdag 11 november 2009 om 18:30:heb t zelfde, ben het helemaal zat en heb weer upc besteld
Hier idem. Ik hoef even helemaal niets meer van KPN.
Heb nu zo'n totaalpakket van UPC besteld, met onbeperkt bellen, fiber 30, DVR en digitale tv.
Ben benieuwd.
Uitspraak van RampestampertjeMet Mine (interactieve tv) van KPN we hebben dit alweer 2 jaar en het bevalt erg goed, nooit problemen en een goede serviceop woensdag 11 november 2009 om 18:31:
Hebben wij ook, moet wel zeggen dat ie de laatste tijd weer lekker aan het storen is
Uitspraak van verwijderd op woensdag 11 november 2009 om 12:24:oh ja, en die onaangekondige prijsverhoging
Kom je daar bij? Elke klant die al Digitenne had, kreeg een brief thuis gestuurd. Mocht men het niet eens zijn met de prijs, kon 't abonnement gewoon kosteloos opgezegd worden
Oh en voor de slechte ontvangst, bel je de klantenservice en vraag je een gratis buitenantenne
Kom je daar bij? Elke klant die al Digitenne had, kreeg een brief thuis gestuurd. Mocht men het niet eens zijn met de prijs, kon 't abonnement gewoon kosteloos opgezegd worden
lijkt het maar zo of heb je iets tegen mij
Nee, ik heb geen brief gehad maar zelfs als ik een brief kreeg zou ik Digitenne nog niet opzeggen. Bovendien had ik al op de site van KPN gezien dat er een prijsverhoging zat aan te komen.
Uitspraak van verwijderd op woensdag 11 november 2009 om 22:49:Hebben wij ook, moet wel zeggen dat ie de laatste tijd weer lekker aan het storen is
Misschien dat je hem dan even hem helemaal uit moet zetten aan de achterkant van het kastje, dat wil nog wel eens helpen
Uitspraak van RampestampertjeMisschien dat je hem dan even hem helemaal uit moet zetten aan de achterkant van het kastje, dat wil nog wel eens helpenop donderdag 12 november 2009 om 18:15:
Uhmmm, dat doen we al zo'n 3x per week
Dit is ons 4e kastje ook al
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 14 november 2009 om 00:14:Uhmmm, dat doen we al zo'n 3x per week
Dit is ons 4e kastje ook
In december krijgen we een gratis nieuwe aangeboden, een zwarte ofzo, TOP
Uitspraak van RampestampertjeGoh, dit is ons eerste kastje en inmiddels a 2 jaar oud, wij starten ix in de maand op ofzoop zaterdag 14 november 2009 om 14:26:
In december krijgen we een gratis nieuwe aangeboden, een zwarte ofzo, TOP
Ja, die zwarte hebben wij nu ook al, maar geloof me, het wordt er niet beter op
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 14 november 2009 om 14:41:Ja, die zwarte hebben wij nu ook al, maar geloof me, het wordt er niet beter op
Dan bewaren we de witte maar voor de zekerheid, wij hebben 1 van de eerste kastjes volgens mij
Uitspraak van RampestampertjeDan bewaren we de witte maar voor de zekerheid, wij hebben 1 van de eerste kastjes volgens mijop zaterdag 14 november 2009 om 15:38:
Die witte hebben wij hier ook nog staan.. Officieel (ahum) moet je die terugturen, maar omdat deze zwarte het niet geweldig doet houden we mooi die witte achter de hand
laatste aanpassing
ik heb het sinds augustus (2 kastjes) en ik ben ook dik tevreden. alleen idd, teletekst is bagger en dat vind ik echt erg want ik ben een teletekst-junkie. voor de rest geen storingen, ook niet wanneer er scooters voorbij komen.
heb 1x de klantenservice moeten bellen (op een zaterdag nog wel omdat 1 kastje het opeens niet meer deed). kreeg binnen 1 minuut iemand aan de foon: ik moest het kastje kosteloos terugsturen.
heb ik die maandag gedaan en potjandorie, DINSDAG kreeg ik mn nieuwe kastje al! sindsdien geen problemen meer.
Ziggo trouwens meteen afgezegd en ik heb na 2 weken een bevestigingsbrief van Ziggo gehad dat ik geen klant meer ben. krijg ik nog geen maand later een rekening van Ziggo! en in oktober, en begin november... en nu dreigen ze met een deurwaarder
sukkels
heb 1x de klantenservice moeten bellen (op een zaterdag nog wel omdat 1 kastje het opeens niet meer deed). kreeg binnen 1 minuut iemand aan de foon: ik moest het kastje kosteloos terugsturen.
heb ik die maandag gedaan en potjandorie, DINSDAG kreeg ik mn nieuwe kastje al! sindsdien geen problemen meer.
Ziggo trouwens meteen afgezegd en ik heb na 2 weken een bevestigingsbrief van Ziggo gehad dat ik geen klant meer ben. krijg ik nog geen maand later een rekening van Ziggo! en in oktober, en begin november... en nu dreigen ze met een deurwaarder
Na 5 maanden bedenk ik me opeens dat ik nog geen verrekening heb gehad.
Ik WEER bellen. 20 min. a 45 cent p/minuut... Bij de actie met Veronica waren ze niet echt bekend, werd 3 keer doorverbonden, moest 3 keer mijn verhaal doen. Maar uiteindelijk is er een offciele klacht gemaakt en ik zou binnen 2 weken gebeld worden.
Na 2,5 week nog niets gehoord.
Dus ik naar de KPN winkel. Zegt die man dat mijn klacht niet goed is gedaan, deze is op de grote hoop gegooid dus dat duurt veel langer dan 2 weken.
Maar hij ging even een nieuwe klacht maken en ik zou binnen 5 dagen wat horen.
Nou ben uiteindelijk gebeld, mijn 3 maanden werden gecrediteerd (3 x € 8,50) en had ook brutaal gevraagd of ik nog onkosten vergoed kreeg. Ze kon in de computer zien dat ik inderdaad 18 min had gebeld dus ik krijg ook nog eens € 8,50 vergoed voor het bellen.
Dussss, na een maand nog steeds geen verrekening en kreeg gewoon weer een factuur voor mijn maandbedrag van € 8,50
Ik een boze mail gestuurd, kreeg binnen 2 dagen bericht. Maar er stond alleen in dat ik het gecrediteerd kreeg en dat het 6 tot 8 weken duurt voordat het is bijgeschreven
Heb nu nog niets ontvangen
Dat het lang duurde voordat je reactie kreeg op je klacht is niet vreemd. De klachtenafdeling van Digitenne is veel te klein voor de hoeveelheid werk die ze moeten doen.
Maar dat je je geld nog niet terug hebt is vreemd. Kijk eens of ze dat niet verrekend hebben op je factuur. Dat is namelijk standaard procedure, en dat hebben mensen vaak niet door. Klagen ze dat ze nog niks hebben ontvangen terwijl het al maanden ervoor is verrekend. KPN is namelijk uiteindelijk heel netjes met geld teruggeven.
Ga vanmiddag even bellen naar KPN om te vragen om een buitenantenne.. misschien dat de ontvangst dan beter wordt? Hoop ik..
Zojuist naar KPN klantenservice gebeld, buitenantenne wordt binnen 3 á 5 werkdagen aangeboden. Blijkt dat de ontvangst in Almere sowiezo niet al te denderend is..
Maar ik kijk wel even met de buitenantenne, hoop dat het beter gaat..
Zojuist naar KPN klantenservice gebeld, buitenantenne wordt binnen 3 á 5 werkdagen aangeboden. Blijkt dat de ontvangst in Almere sowiezo niet al te denderend is..
laatste aanpassing
gister aangevraagd, over 5 dagen binnen...
ben benieuwd
ben benieuwd
volgens mij is het toch iets anders dat ik heb besteld, is een pakket voor internet + digitale TV... we zullen zien 
ben nu nog positief
ben nu nog positief
Uitspraak van verwijderd op maandag 16 november 2009 om 12:14:en ik heb na 2 weken een bevestigingsbrief van Ziggo gehad dat ik geen klant meer ben. krijg ik nog geen maand later een rekening van Ziggo! en in oktober, en begin november... en nu dreigen ze met een deurwaardersukkels
Welke idioot neemt er nu ziggo, ofwel casema. je moet gewoon die opzeg brief tonen.........
net het pakket binnen gekregen, straks maar eens beginnen met aansluiten 


















