Partyflock
 
Forumonderwerp · 1078349
 
Wie heeft het? Tevreden of ontevreden en waarom? :)
heb 2x digitenne en ben er tevreden mee(Y) waarom omdat het werkt zonder storingen ofiets dergelijks
 
Uitspraak van verwijderd op woensdag 11 november 2009 om 10:18:
Tevreden of ontevreden en waarom?


Er staat alleen nog maar eredivisie live op :@
 
Ik ben redelijk ontevreden. Regelmatig slechte ontvangst, soms zelfs zo erg dat ik helemaal geen beeld heb (komt voornamelijk door het weer). Ook stoort het ontzettend zodra er een auto langs rijdt, of zelfs iemand langs fietst! Dus nee, zodra mijn contract afloopt denk ik dat ik voor iets anders ga kijken.
tis maar net waar je voor kiest, het is veruit het goedkoopste wat je kan krijgen maar daarom is de kwaliteit ook een stuk minder dan bv upc...
ik heb t zelf en vind t prima zo (Y)
Niet ontevreden. Beeld is redelijk. niet superscherp, maar als er een scooter langsrijdt kun je het vergeten.
Daarom opgezegd.
 
Uitspraak van Michael__ op woensdag 11 november 2009 om 10:30:
maar als er een scooter langsrijdt kun je het vergeten.


Precies! Daarom zeg ik ook op zodra ik dat kan.. ookal is het goedkoop je mag toch wel verwachten dat je gewoon beeld hebt. :/
Het is erg goedkoop, maar als het slecht weer is heb ik slechte ontvangst.
o,ja en kanaaltje 23 :p ;)
 
Iek heb heb
 
Uitspraak van verwijderd op woensdag 11 november 2009 om 10:28:
Ook stoort het ontzettend zodra er een auto langs rijdt, of zelfs iemand langs fietst!


Hmm oke, ik woon aan een doorgaande weg :/

Maar goed, heb een proefperiode van een maand.


Uitspraak van Hiemen op woensdag 11 november 2009 om 10:29:
maar daarom is de kwaliteit ook een stuk minder dan bv upc...


UPC kunnen wij niet ontvangen. Wel Ziggo maar dat is wel zo'n verschrikkelijk kutbedrijf. Ontvangst is goed maar de afhandeling is een ramp. Plus dat de boekhouding daar niet het geestelijk vermogen heeft om plus en min te begrijpen.
Uitspraak van verwijderd op woensdag 11 november 2009 om 10:33:
Precies! Daarom zeg ik ook op zodra ik dat kan.. ookal is het goedkoop je mag toch wel verwachten dat je gewoon beeld hebt.


Inderdaad
Uitspraak van jill-nmgn op woensdag 11 november 2009 om 10:37:
o,ja en kanaaltje 23


hhahah idd maare ben ook blij met kpn heb hem al 3 jaar
kassie benede kassie bove heerlijk geen gedoe met allemaal kabels

(y)
Uitspraak van Michael__ op woensdag 11 november 2009 om 10:30:
maar als er een scooter langsrijdt kun je het vergeten.


met een buiten atenne geen last van (Y)
had er hier voor heen ook last van (zelfs een fietser al)
via de helpdesk een buiten atenne besteld,ding tegen de gevel geschroefd en voila geen storingen meer....
Uitspraak van b) Mr Lunatick op woensdag 11 november 2009 om 10:51:
via de helpdesk een buiten atenne besteld,ding tegen de gevel geschroefd en voila geen storingen meer....


Ja, zoiets heb ik ook gehoord ja. Heb nu al kabel :P
TOTAAL NIET TEVREDEN !!!
Had jaarabbo genomen met 3 maanden gratis (via Veronica magazine)
Krijg ik het contract, staat er niets in over die 3 maanden. Dus ik bellen (5 min a 45 cent p/minuut), 'Ja meneer, dit is een standaard contract, ik zie in de computer staan dat u 3 maanden gratis heeft'

Ok prima dan.

Krijg ik het binnen. Ik installeren. Heb ik alles geinstalleerd, krijg ik geen beeld. Staat er in het boekje 'als u geen beeld heeft, belt u dan met de klantenservice'
Ik bellen, weer 10 min a 45 cent p/minuut. Ging ze kijken of mn card was geactiveerd, dat was zo. Zegt ze; 'nou meneer, u moet het even een uur zo op laten staan, dan komt het beeld vanzelf'
En inderdaad, na 15 min had ik beeld (Maar zet dat dan GVD in dat boekje!!!! :[ )

Krijg ik mn eerste factuur.
Wordt er 1,5 maand gefactureerd en aansluitkosten. Ok prima, ik snap 1,5 maand en de aansluitkosten MAAR ik had toch 3 maanden gratis??
Ik WEER bellen, 'ja meneer, dit wordt in de 2e of 3e maand automatisch verrekend'

Ok prima.

Na 5 maanden bedenk ik me opeens dat ik nog geen verrekening heb gehad.
Ik WEER bellen. 20 min. a 45 cent p/minuut... Bij de actie met Veronica waren ze niet echt bekend, werd 3 keer doorverbonden, moest 3 keer mijn verhaal doen. Maar uiteindelijk is er een offciele klacht gemaakt en ik zou binnen 2 weken gebeld worden.

Na 2,5 week nog niets gehoord.
Dus ik naar de KPN winkel. Zegt die man dat mijn klacht niet goed is gedaan, deze is op de grote hoop gegooid dus dat duurt veel langer dan 2 weken.
Maar hij ging even een nieuwe klacht maken en ik zou binnen 5 dagen wat horen.

Nou ben uiteindelijk gebeld, mijn 3 maanden werden gecrediteerd (3 x € 8,50) en had ook brutaal gevraagd of ik nog onkosten vergoed kreeg. Ze kon in de computer zien dat ik inderdaad 18 min had gebeld dus ik krijg ook nog eens € 8,50 vergoed voor het bellen.

Dussss, na een maand nog steeds geen verrekening en kreeg gewoon weer een factuur voor mijn maandbedrag van € 8,50
Ik een boze mail gestuurd, kreeg binnen 2 dagen bericht. Maar er stond alleen in dat ik het gecrediteerd kreeg en dat het 6 tot 8 weken duurt voordat het is bijgeschreven

Heb nu nog niets ontvangen
Ben dus al sinds 25 augustus bezig om dit terug te krijgen, een bedrag waar ik gewoon RECHT op heb :/


(N) KPN (N)
laatste aanpassing
 
Uitspraak van J Q R D I :banana: op woensdag 11 november 2009 om 12:07:
Ben dus al sinds 25 augustus bezig om dit terug te krijgen, een bedrag waar ik gewoon RECHT op heb


Succes joh, zo ben ik al dik anderhalf jaar bezig met Ziggo :rot:
En die sluiten me nog gewoon af :|
 
Digitenne (y)

maar enkele boven vermelde puntjes zijn heel herkenbaar

Uitspraak van J Q R D I :banana: op woensdag 11 november 2009 om 12:07:
Krijg ik het binnen. Ik installeren. Heb ik alles geinstalleerd, krijg ik geen beeld. Staat er in het boekje 'als u geen beeld heeft, belt u dan met de klantenservice'
Ik bellen, weer 10 min a 45 cent p/minuut. Ging ze kijken of mn card was geactiveerd, dat was zo. Zegt ze; 'nou meneer, u moet het even een uur zo op laten staan, dan komt het beeld vanzelf'
En inderdaad, na 15 min had ik beeld (Maar zet dat dan GVD in dat boekje!!!! )


oh ja, en die onaangekondige prijsverhoging
laatste aanpassing
 
en de eerste rekening is ook zo leuk
Uitspraak van xGwendolynx op woensdag 11 november 2009 om 10:20:
Ik ben tevreden met Digitenne. Het is goedkoop en ik heb op elke zender goed ontvangst.


yep


Uitspraak van jill-nmgn op woensdag 11 november 2009 om 10:37:
kanaaltje 23


1234 :)
 
Uitspraak van Pino op woensdag 11 november 2009 om 12:44:
1234


je kunt die beveiliging ook uitzetten ;)

zapt niet iets makkelijker weg :lol:
laatste aanpassing
ik heb heb

maarja, wat is de toegevoegde waarde er nou van behalve voetbal? ken je beter digitale tv nemen!

ontvangst wel altijd goed trouwens, EPG is fijn, maar teletekst ervan ook zooooo traag he :gaap:
 
doe eens rustig
 
Uitspraak van Hiemen op woensdag 11 november 2009 om 10:29:
daarom is de kwaliteit ook een stuk minder dan bv upc...


upc is anders ook maar bagger hoor :/
het beeld is echt wel een stuk beter dan digitenne hoor :)
ik woon in een flat en daar werkt t prima, alleen in de slaapkamer stoort ie soms een beetje en dan moet je het ontvangerding ff verplaatsen
Uitspraak van xGwendolynx op woensdag 11 november 2009 om 10:20:
Ik ben tevreden met Digitenne. Het is goedkoop en ik heb op elke zender goed ontvangst.


prima voor de prijs.. lekker voor 18,- met eredivisie live
Uitspraak van J Q R D I :banana: op woensdag 11 november 2009 om 12:07:
Ze kon in de computer zien dat ik inderdaad 18 min had gebeld dus ik krijg ook nog eens € 8,50 vergoed voor het bellen.


vink nog netjes :D
Uitspraak van Shockproof op woensdag 11 november 2009 om 13:30:
prima voor de prijs.. lekker voor 18,- met eredivisie live


maar 2 zenders ja (N)

NEC tegenwoordig geen echte smaakmaker meer 8), dus die wordt voor het gemak op die 2 zenders dan maar niet uitgezonden (N)
bij UPC heb je er 4
laatste aanpassing
 
ontevreden...

veel te veel storingen, veel te weinig zenders in het basispakket... na 00:00 is er op de beschikbare kanalen geen uitzending meer...

+plunt is private spice... maar goed, na 5 minuten heb ik dat ook weer voor de rest van de dag gezien...
Uitspraak van Bontje* op woensdag 11 november 2009 om 13:41:
vink nog netjes


Netjes? Vind het nog asociaal dat je voor een klantenservice zoveel per minuut moet betalen. :/
En daarvoor heb ik ook al 3 x moeten bellen, das ook totaal bijna 20 min. :S
Uitspraak van verwijderd op woensdag 11 november 2009 om 12:23:
Succes joh, zo ben ik al dik anderhalf jaar bezig met Ziggo


Oke dat is ook klote maar daar gaat het niet om 3 lullige maanden gratis maar om de totaalaansluiting neem ik aan?
 
Uitspraak van J Q R D I :banana: op woensdag 11 november 2009 om 13:47:
Oke dat is ook klote maar daar gaat het niet om 3 lullige maanden gratis maar om de totaalaansluiting neem ik aan?


Nou de bedragen vind ik zeker wel lullig. Ik zal proberen het kort uit te leggen :lol:

Ik heb 40 euro tegoed. Ziggo factureerd 30. Ik verreken dus krijg nog 10. Niet zo heel moeilijk lijkt me.
Nee zegt Ziggo, we gaan aanmanen, tot aan een ingebrekestelling van een incassobureau toe.
Ik leg het hele gebeuren uit aan dat incassobureau, zaak is disputabel dus retour Ziggo.
3 maanden op antwoord gewacht, wat krijg ik als antwoord: We gaan u afsluiten.

Dan ontplof je toch :[
Mn moeder laten bellen (ik had geen tijd), ze zwicht voor die dreigementen voor ze en betaald nog een keer die 30 die ik al verrekend had.
Dus nu krijg ik nog 70 en dat wil er nog steeds niet in bij ze.

*zucht* dus ben het beu en wil overstappen naar een ander.
Uitspraak van J Q R D I :banana: op woensdag 11 november 2009 om 13:45:
Netjes? Vind het nog asociaal dat je voor een klantenservice zoveel per minuut moet betalen.
En daarvoor heb ik ook al 3 x moeten bellen, das ook totaal bijna 20 min.


welkom in de wereld van de klantenservices :D
Uitspraak van verwijderd op woensdag 11 november 2009 om 14:01:
Nou de bedragen vind ik zeker wel lullig. Ik zal proberen het kort uit te leggen :lol:

Ik heb 40 euro tegoed. Ziggo factureerd 30. Ik verreken dus krijg nog 10. Niet zo heel moeilijk lijkt me.
Nee zegt Ziggo, we gaan aanmanen, tot aan een ingebrekestelling van een incassobureau toe.
Ik leg het hele gebeuren uit aan dat incassobureau, zaak is disputabel dus retour Ziggo.
3 maanden op antwoord gewacht, wat krijg ik als antwoord: We gaan u afsluiten.

Dan ontplof je toch :[
Mn moeder laten bellen (ik had geen tijd), ze zwicht voor die dreigementen voor ze en betaald nog een keer die 30 die ik al verrekend had.
Dus nu krijg ik nog 70 en dat wil er nog steeds niet in bij ze.

*zucht* dus ben het beu en wil overstappen naar een ander.


Ja das wel erg kut ja. Heb zelf vrijwel geen problemen gehad met Ziggo, alleen in het begin ff. Heb toen ook heel vaak moeten bellen (moest toen ook heel lang wachten tot ik iemand aan de lijn kreeg, is inmiddels wel goed geregeld) uiteindelijk is het probleem opgelost en en 2 maanden gratis internet gekregen als compensatie voor al die belkosten.

Maar even verder ontopic, mocht je willen overstappen is Tele2 denk ik een beter alternatief. Niet beter dan Ziggo, maar wel beter dan digitenne.
onze hond had laatst 2x binnen een maand de afstandsbediening opgegeten en de tweede keer ook nog die ontvanger.
Maar ik kreeg gewoon 2x gratis een nieuwe, zat bij de service in (y) netjes!
Uitspraak van verwijderd op woensdag 11 november 2009 om 12:48:
je kunt die beveiliging ook uitzetten

zapt niet iets makkelijker weg


haha klopt :p
Uitspraak van Bontje* op woensdag 11 november 2009 om 13:41:
maar 2 zenders ja


das idd minder ja :( Je kan wel 4 kanalen,maar dan moet je die mediabox nemen en die is geloof ik even duur als upc
Uitspraak van jill-nmgn op woensdag 11 november 2009 om 14:32:
onze hond had laatst 2x binnen een maand de afstandsbediening opgegeten en de tweede keer ook nog die ontvanger.
Maar ik kreeg gewoon 2x gratis een nieuwe, zat bij de service in netjes!


En je hebt ook gezegd dat de HOND 't had opgegeten? :O
ja de eerste keer niet, maar de tweede keer kon ik niet anders omdat het echt een weekje later was ofzo...
Ik was ook verbaasd, maar ze zei dat dat bij hun service hoorde...(y)
Uitspraak van verwijderd op woensdag 11 november 2009 om 10:18:
Wie heeft het?


nee!
Uitspraak van verwijderd op woensdag 11 november 2009 om 10:18:
ontevreden en waarom?


Omdat UPC kwalitatief veel beter is
Uitspraak van verwijderd op woensdag 11 november 2009 om 10:28:
Ik ben redelijk ontevreden. Regelmatig slechte ontvangst, soms zelfs zo erg dat ik helemaal geen beeld heb (komt voornamelijk door het weer). Ook stoort het ontzettend zodra er een auto langs rijdt, of zelfs iemand langs fietst! Dus nee, zodra mijn contract afloopt denk ik dat ik voor iets anders ga kijken.


heb t zelfde, ben het helemaal zat en heb weer upc besteld
Uitspraak van verwijderd op woensdag 11 november 2009 om 10:18:
Tevreden


Met Mine (interactieve tv) van KPN (Y) we hebben dit alweer 2 jaar en het bevalt erg goed, nooit problemen en een goede service :)

Uitspraak van verwijderd op woensdag 11 november 2009 om 14:01:
We gaan u afsluiten.


Ziggo sucks :s
laatste aanpassing
Wel tevreden zolang er niks aan de hand is want de klantenservice(N)
Uitspraak van Speedy-Wezep op woensdag 11 november 2009 om 18:30:
heb t zelfde, ben het helemaal zat en heb weer upc besteld


Hier idem. Ik hoef even helemaal niets meer van KPN.

Heb nu zo'n totaalpakket van UPC besteld, met onbeperkt bellen, fiber 30, DVR en digitale tv.

Ben benieuwd.
 
Uitspraak van jill-nmgn op woensdag 11 november 2009 om 14:32:
onze hond had laatst 2x binnen een maand de afstandsbediening opgegeten en de tweede keer ook nog die ontvanger


:vaag::lol:
 
Uitspraak van Rampestampertje :sadrose: op woensdag 11 november 2009 om 18:31:
Met Mine (interactieve tv) van KPN we hebben dit alweer 2 jaar en het bevalt erg goed, nooit problemen en een goede service


Hebben wij ook, moet wel zeggen dat ie de laatste tijd weer lekker aan het storen is :/
Uitspraak van verwijderd op woensdag 11 november 2009 om 12:24:
oh ja, en die onaangekondige prijsverhoging


Kom je daar bij? Elke klant die al Digitenne had, kreeg een brief thuis gestuurd. Mocht men het niet eens zijn met de prijs, kon 't abonnement gewoon kosteloos opgezegd worden (Y)

Oh en voor de slechte ontvangst, bel je de klantenservice en vraag je een gratis buitenantenne :)
 
Uitspraak van Richard op donderdag 12 november 2009 om 00:31:
Kom je daar bij? Elke klant die al Digitenne had, kreeg een brief thuis gestuurd. Mocht men het niet eens zijn met de prijs, kon 't abonnement gewoon kosteloos opgezegd worden


lijkt het maar zo of heb je iets tegen mij :)

Nee, ik heb geen brief gehad maar zelfs als ik een brief kreeg zou ik Digitenne nog niet opzeggen. Bovendien had ik al op de site van KPN gezien dat er een prijsverhoging zat aan te komen.
 
Is nog steeds slechte kwaliteit.

Wordt tijd dat de NL tv eens overgaat op HD zenders.
 
Uitspraak van Hiemen op woensdag 11 november 2009 om 13:08:
het beeld is echt wel een stuk beter dan digitenne hoor


beeld zonder geluid is in mijn ogen niet beter (N)
Uitspraak van verwijderd op woensdag 11 november 2009 om 22:49:
Hebben wij ook, moet wel zeggen dat ie de laatste tijd weer lekker aan het storen is


Misschien dat je hem dan even hem helemaal uit moet zetten aan de achterkant van het kastje, dat wil nog wel eens helpen (y)