Uitspraak van verwijderd op woensdag 11 november 2009 om 10:18:Tevreden of ontevreden en waarom?
Er staat alleen nog maar eredivisie live op
Ik ben redelijk ontevreden. Regelmatig slechte ontvangst, soms zelfs zo erg dat ik helemaal geen beeld heb (komt voornamelijk door het weer). Ook stoort het ontzettend zodra er een auto langs rijdt, of zelfs iemand langs fietst! Dus nee, zodra mijn contract afloopt denk ik dat ik voor iets anders ga kijken.
Uitspraak van verwijderd op woensdag 11 november 2009 om 10:28:Ook stoort het ontzettend zodra er een auto langs rijdt, of zelfs iemand langs fietst!
Hmm oke, ik woon aan een doorgaande weg
Maar goed, heb een proefperiode van een maand.
maar daarom is de kwaliteit ook een stuk minder dan bv upc...
UPC kunnen wij niet ontvangen. Wel Ziggo maar dat is wel zo'n verschrikkelijk kutbedrijf. Ontvangst is goed maar de afhandeling is een ramp. Plus dat de boekhouding daar niet het geestelijk vermogen heeft om plus en min te begrijpen.
maar als er een scooter langsrijdt kun je het vergeten.
met een buiten atenne geen last van
had er hier voor heen ook last van (zelfs een fietser al)
via de helpdesk een buiten atenne besteld,ding tegen de gevel geschroefd en voila geen storingen meer....
Uitspraak vanvia de helpdesk een buiten atenne besteld,ding tegen de gevel geschroefd en voila geen storingen meer....Mr Lunatick op woensdag 11 november 2009 om 10:51:
Ja, zoiets heb ik ook gehoord ja. Heb nu al kabel
TOTAAL NIET TEVREDEN !!!
Had jaarabbo genomen met 3 maanden gratis (via Veronica magazine)
Krijg ik het contract, staat er niets in over die 3 maanden. Dus ik bellen (5 min a 45 cent p/minuut), 'Ja meneer, dit is een standaard contract, ik zie in de computer staan dat u 3 maanden gratis heeft'
Ok prima dan.
Krijg ik het binnen. Ik installeren. Heb ik alles geinstalleerd, krijg ik geen beeld. Staat er in het boekje 'als u geen beeld heeft, belt u dan met de klantenservice'
Ik bellen, weer 10 min a 45 cent p/minuut. Ging ze kijken of mn card was geactiveerd, dat was zo. Zegt ze; 'nou meneer, u moet het even een uur zo op laten staan, dan komt het beeld vanzelf'
En inderdaad, na 15 min had ik beeld (Maar zet dat dan GVD in dat boekje!!!!
)
Krijg ik mn eerste factuur.
Wordt er 1,5 maand gefactureerd en aansluitkosten. Ok prima, ik snap 1,5 maand en de aansluitkosten MAAR ik had toch 3 maanden gratis??
Ik WEER bellen, 'ja meneer, dit wordt in de 2e of 3e maand automatisch verrekend'
Ok prima.
Na 5 maanden bedenk ik me opeens dat ik nog geen verrekening heb gehad.
Ik WEER bellen. 20 min. a 45 cent p/minuut... Bij de actie met Veronica waren ze niet echt bekend, werd 3 keer doorverbonden, moest 3 keer mijn verhaal doen. Maar uiteindelijk is er een offciele klacht gemaakt en ik zou binnen 2 weken gebeld worden.
Na 2,5 week nog niets gehoord.
Dus ik naar de KPN winkel. Zegt die man dat mijn klacht niet goed is gedaan, deze is op de grote hoop gegooid dus dat duurt veel langer dan 2 weken.
Maar hij ging even een nieuwe klacht maken en ik zou binnen 5 dagen wat horen.
Nou ben uiteindelijk gebeld, mijn 3 maanden werden gecrediteerd (3 x € 8,50) en had ook brutaal gevraagd of ik nog onkosten vergoed kreeg. Ze kon in de computer zien dat ik inderdaad 18 min had gebeld dus ik krijg ook nog eens € 8,50 vergoed voor het bellen.
Dussss, na een maand nog steeds geen verrekening en kreeg gewoon weer een factuur voor mijn maandbedrag van € 8,50
Ik een boze mail gestuurd, kreeg binnen 2 dagen bericht. Maar er stond alleen in dat ik het gecrediteerd kreeg en dat het 6 tot 8 weken duurt voordat het is bijgeschreven
Heb nu nog niets ontvangen
Ben dus al sinds 25 augustus bezig om dit terug te krijgen, een bedrag waar ik gewoon RECHT op heb
(N) KPN (N)
Had jaarabbo genomen met 3 maanden gratis (via Veronica magazine)
Krijg ik het contract, staat er niets in over die 3 maanden. Dus ik bellen (5 min a 45 cent p/minuut), 'Ja meneer, dit is een standaard contract, ik zie in de computer staan dat u 3 maanden gratis heeft'
Ok prima dan.
Krijg ik het binnen. Ik installeren. Heb ik alles geinstalleerd, krijg ik geen beeld. Staat er in het boekje 'als u geen beeld heeft, belt u dan met de klantenservice'
Ik bellen, weer 10 min a 45 cent p/minuut. Ging ze kijken of mn card was geactiveerd, dat was zo. Zegt ze; 'nou meneer, u moet het even een uur zo op laten staan, dan komt het beeld vanzelf'
En inderdaad, na 15 min had ik beeld (Maar zet dat dan GVD in dat boekje!!!!
Krijg ik mn eerste factuur.
Wordt er 1,5 maand gefactureerd en aansluitkosten. Ok prima, ik snap 1,5 maand en de aansluitkosten MAAR ik had toch 3 maanden gratis??
Ik WEER bellen, 'ja meneer, dit wordt in de 2e of 3e maand automatisch verrekend'
Ok prima.
Na 5 maanden bedenk ik me opeens dat ik nog geen verrekening heb gehad.
Ik WEER bellen. 20 min. a 45 cent p/minuut... Bij de actie met Veronica waren ze niet echt bekend, werd 3 keer doorverbonden, moest 3 keer mijn verhaal doen. Maar uiteindelijk is er een offciele klacht gemaakt en ik zou binnen 2 weken gebeld worden.
Na 2,5 week nog niets gehoord.
Dus ik naar de KPN winkel. Zegt die man dat mijn klacht niet goed is gedaan, deze is op de grote hoop gegooid dus dat duurt veel langer dan 2 weken.
Maar hij ging even een nieuwe klacht maken en ik zou binnen 5 dagen wat horen.
Nou ben uiteindelijk gebeld, mijn 3 maanden werden gecrediteerd (3 x € 8,50) en had ook brutaal gevraagd of ik nog onkosten vergoed kreeg. Ze kon in de computer zien dat ik inderdaad 18 min had gebeld dus ik krijg ook nog eens € 8,50 vergoed voor het bellen.
Dussss, na een maand nog steeds geen verrekening en kreeg gewoon weer een factuur voor mijn maandbedrag van € 8,50
Ik een boze mail gestuurd, kreeg binnen 2 dagen bericht. Maar er stond alleen in dat ik het gecrediteerd kreeg en dat het 6 tot 8 weken duurt voordat het is bijgeschreven
Heb nu nog niets ontvangen
Ben dus al sinds 25 augustus bezig om dit terug te krijgen, een bedrag waar ik gewoon RECHT op heb
(N) KPN (N)
laatste aanpassing
Digitenne 
maar enkele boven vermelde puntjes zijn heel herkenbaar
oh ja, en die onaangekondige prijsverhoging
maar enkele boven vermelde puntjes zijn heel herkenbaar
Krijg ik het binnen. Ik installeren. Heb ik alles geinstalleerd, krijg ik geen beeld. Staat er in het boekje 'als u geen beeld heeft, belt u dan met de klantenservice'
Ik bellen, weer 10 min a 45 cent p/minuut. Ging ze kijken of mn card was geactiveerd, dat was zo. Zegt ze; 'nou meneer, u moet het even een uur zo op laten staan, dan komt het beeld vanzelf'
En inderdaad, na 15 min had ik beeld (Maar zet dat dan GVD in dat boekje!!!! )
oh ja, en die onaangekondige prijsverhoging
laatste aanpassing
Uitspraak van xGwendolynx op woensdag 11 november 2009 om 10:20:Ik ben tevreden met Digitenne. Het is goedkoop en ik heb op elke zender goed ontvangst.
yep
kanaaltje 23
1234
Uitspraak van xGwendolynx op woensdag 11 november 2009 om 10:20:Ik ben tevreden met Digitenne. Het is goedkoop en ik heb op elke zender goed ontvangst.
Ze kon in de computer zien dat ik inderdaad 18 min had gebeld dus ik krijg ook nog eens € 8,50 vergoed voor het bellen.
vink nog netjes
Uitspraak van Shockproof op woensdag 11 november 2009 om 13:30:prima voor de prijs.. lekker voor 18,- met eredivisie live
maar 2 zenders ja (N)
NEC tegenwoordig geen echte smaakmaker meer
bij UPC heb je er 4
laatste aanpassing
Uitspraak van verwijderd op woensdag 11 november 2009 om 12:23:Succes joh, zo ben ik al dik anderhalf jaar bezig met Ziggo
Oke dat is ook klote maar daar gaat het niet om 3 lullige maanden gratis maar om de totaalaansluiting neem ik aan?
Oke dat is ook klote maar daar gaat het niet om 3 lullige maanden gratis maar om de totaalaansluiting neem ik aan?
Nou de bedragen vind ik zeker wel lullig. Ik zal proberen het kort uit te leggen
Ik heb 40 euro tegoed. Ziggo factureerd 30. Ik verreken dus krijg nog 10. Niet zo heel moeilijk lijkt me.
Nee zegt Ziggo, we gaan aanmanen, tot aan een ingebrekestelling van een incassobureau toe.
Ik leg het hele gebeuren uit aan dat incassobureau, zaak is disputabel dus retour Ziggo.
3 maanden op antwoord gewacht, wat krijg ik als antwoord: We gaan u afsluiten.
Dan ontplof je toch
Mn moeder laten bellen (ik had geen tijd), ze zwicht voor die dreigementen voor ze en betaald nog een keer die 30 die ik al verrekend had.
Dus nu krijg ik nog 70 en dat wil er nog steeds niet in bij ze.
*zucht* dus ben het beu en wil overstappen naar een ander.
Uitspraak van verwijderd op woensdag 11 november 2009 om 14:01:Nou de bedragen vind ik zeker wel lullig. Ik zal proberen het kort uit te leggen
Ik heb 40 euro tegoed. Ziggo factureerd 30. Ik verreken dus krijg nog 10. Niet zo heel moeilijk lijkt me.
Nee zegt Ziggo, we gaan aanmanen, tot aan een ingebrekestelling van een incassobureau toe.
Ik leg het hele gebeuren uit aan dat incassobureau, zaak is disputabel dus retour Ziggo.
3 maanden op antwoord gewacht, wat krijg ik als antwoord: We gaan u afsluiten.
Dan ontplof je toch
Mn moeder laten bellen (ik had geen tijd), ze zwicht voor die dreigementen voor ze en betaald nog een keer die 30 die ik al verrekend had.
Dus nu krijg ik nog 70 en dat wil er nog steeds niet in bij ze.
*zucht* dus ben het beu en wil overstappen naar een ander.
Ja das wel erg kut ja. Heb zelf vrijwel geen problemen gehad met Ziggo, alleen in het begin ff. Heb toen ook heel vaak moeten bellen (moest toen ook heel lang wachten tot ik iemand aan de lijn kreeg, is inmiddels wel goed geregeld) uiteindelijk is het probleem opgelost en en 2 maanden gratis internet gekregen als compensatie voor al die belkosten.
Maar even verder ontopic, mocht je willen overstappen is Tele2 denk ik een beter alternatief. Niet beter dan Ziggo, maar wel beter dan digitenne.
onze hond had laatst 2x binnen een maand de afstandsbediening opgegeten en de tweede keer ook nog die ontvanger.
Maar ik kreeg gewoon 2x gratis een nieuwe, zat bij de service in
netjes!
haha klopt
das idd minder ja
Je kan wel 4 kanalen,maar dan moet je die mediabox nemen en die is geloof ik even duur als upc
Maar ik kreeg gewoon 2x gratis een nieuwe, zat bij de service in
Uitspraak van verwijderd op woensdag 11 november 2009 om 12:48:je kunt die beveiliging ook uitzetten
zapt niet iets makkelijker weg
haha klopt
maar 2 zenders ja
das idd minder ja
Uitspraak van verwijderd op woensdag 11 november 2009 om 10:28:Ik ben redelijk ontevreden. Regelmatig slechte ontvangst, soms zelfs zo erg dat ik helemaal geen beeld heb (komt voornamelijk door het weer). Ook stoort het ontzettend zodra er een auto langs rijdt, of zelfs iemand langs fietst! Dus nee, zodra mijn contract afloopt denk ik dat ik voor iets anders ga kijken.
heb t zelfde, ben het helemaal zat en heb weer upc besteld
Uitspraak van verwijderd op woensdag 11 november 2009 om 10:18:Tevreden
Met Mine (interactieve tv) van KPN
Uitspraak van verwijderd op woensdag 11 november 2009 om 14:01:We gaan u afsluiten.
Ziggo sucks
laatste aanpassing
Uitspraak van Speedy-Wezep op woensdag 11 november 2009 om 18:30:heb t zelfde, ben het helemaal zat en heb weer upc besteld
Hier idem. Ik hoef even helemaal niets meer van KPN.
Heb nu zo'n totaalpakket van UPC besteld, met onbeperkt bellen, fiber 30, DVR en digitale tv.
Ben benieuwd.
Uitspraak van RampestampertjeMet Mine (interactieve tv) van KPN we hebben dit alweer 2 jaar en het bevalt erg goed, nooit problemen en een goede serviceop woensdag 11 november 2009 om 18:31:
Hebben wij ook, moet wel zeggen dat ie de laatste tijd weer lekker aan het storen is
Uitspraak van verwijderd op woensdag 11 november 2009 om 12:24:oh ja, en die onaangekondige prijsverhoging
Kom je daar bij? Elke klant die al Digitenne had, kreeg een brief thuis gestuurd. Mocht men het niet eens zijn met de prijs, kon 't abonnement gewoon kosteloos opgezegd worden
Oh en voor de slechte ontvangst, bel je de klantenservice en vraag je een gratis buitenantenne
Kom je daar bij? Elke klant die al Digitenne had, kreeg een brief thuis gestuurd. Mocht men het niet eens zijn met de prijs, kon 't abonnement gewoon kosteloos opgezegd worden
lijkt het maar zo of heb je iets tegen mij
Nee, ik heb geen brief gehad maar zelfs als ik een brief kreeg zou ik Digitenne nog niet opzeggen. Bovendien had ik al op de site van KPN gezien dat er een prijsverhoging zat aan te komen.
Uitspraak van verwijderd op woensdag 11 november 2009 om 22:49:Hebben wij ook, moet wel zeggen dat ie de laatste tijd weer lekker aan het storen is
Misschien dat je hem dan even hem helemaal uit moet zetten aan de achterkant van het kastje, dat wil nog wel eens helpen
























