Krijg ik het binnen. Ik installeren. Heb ik alles geinstalleerd, krijg ik geen beeld. Staat er in het boekje 'als u geen beeld heeft, belt u dan met de klantenservice'
Ik bellen, weer 10 min a 45 cent p/minuut. Ging ze kijken of mn card was geactiveerd, dat was zo. Zegt ze; 'nou meneer, u moet het even een uur zo op laten staan, dan komt het beeld vanzelf'
En inderdaad, na 15 min had ik beeld (Maar zet dat dan GVD in dat boekje!!!! )
Ik ben tevreden met Digitenne. Het is goedkoop en ik heb op elke zender goed ontvangst.
Ze kon in de computer zien dat ik inderdaad 18 min had gebeld dus ik krijg ook nog eens € 8,50 vergoed voor het bellen.
prima voor de prijs.. lekker voor 18,- met eredivisie live
Oke dat is ook klote maar daar gaat het niet om 3 lullige maanden gratis maar om de totaalaansluiting neem ik aan?
Nou de bedragen vind ik zeker wel lullig. Ik zal proberen het kort uit te leggen
Ik heb 40 euro tegoed. Ziggo factureerd 30. Ik verreken dus krijg nog 10. Niet zo heel moeilijk lijkt me.
Nee zegt Ziggo, we gaan aanmanen, tot aan een ingebrekestelling van een incassobureau toe.
Ik leg het hele gebeuren uit aan dat incassobureau, zaak is disputabel dus retour Ziggo.
3 maanden op antwoord gewacht, wat krijg ik als antwoord: We gaan u afsluiten.
Dan ontplof je toch
Mn moeder laten bellen (ik had geen tijd), ze zwicht voor die dreigementen voor ze en betaald nog een keer die 30 die ik al verrekend had.
Dus nu krijg ik nog 70 en dat wil er nog steeds niet in bij ze.
*zucht* dus ben het beu en wil overstappen naar een ander.
je kunt die beveiliging ook uitzetten
zapt niet iets makkelijker weg
maar 2 zenders ja
onze hond had laatst 2x binnen een maand de afstandsbediening opgegeten en de tweede keer ook nog die ontvanger.
Maar ik kreeg gewoon 2x gratis een nieuwe, zat bij de service in netjes!
Ik ben redelijk ontevreden. Regelmatig slechte ontvangst, soms zelfs zo erg dat ik helemaal geen beeld heb (komt voornamelijk door het weer). Ook stoort het ontzettend zodra er een auto langs rijdt, of zelfs iemand langs fietst! Dus nee, zodra mijn contract afloopt denk ik dat ik voor iets anders ga kijken.
Tevreden
We gaan u afsluiten.
heb t zelfde, ben het helemaal zat en heb weer upc besteld
Met Mine (interactieve tv) van KPN we hebben dit alweer 2 jaar en het bevalt erg goed, nooit problemen en een goede service
oh ja, en die onaangekondige prijsverhoging
Kom je daar bij? Elke klant die al Digitenne had, kreeg een brief thuis gestuurd. Mocht men het niet eens zijn met de prijs, kon 't abonnement gewoon kosteloos opgezegd worden
Misschien dat je hem dan even hem helemaal uit moet zetten aan de achterkant van het kastje, dat wil nog wel eens helpen
Goh, dit is ons eerste kastje en inmiddels a 2 jaar oud, wij starten ix in de maand op ofzo
In december krijgen we een gratis nieuwe aangeboden, een zwarte ofzo, TOP
Dan bewaren we de witte maar voor de zekerheid, wij hebben 1 van de eerste kastjes volgens mij
Na 5 maanden bedenk ik me opeens dat ik nog geen verrekening heb gehad.
Ik WEER bellen. 20 min. a 45 cent p/minuut... Bij de actie met Veronica waren ze niet echt bekend, werd 3 keer doorverbonden, moest 3 keer mijn verhaal doen. Maar uiteindelijk is er een offciele klacht gemaakt en ik zou binnen 2 weken gebeld worden.
Na 2,5 week nog niets gehoord.
Dus ik naar de KPN winkel. Zegt die man dat mijn klacht niet goed is gedaan, deze is op de grote hoop gegooid dus dat duurt veel langer dan 2 weken.
Maar hij ging even een nieuwe klacht maken en ik zou binnen 5 dagen wat horen.
Nou ben uiteindelijk gebeld, mijn 3 maanden werden gecrediteerd (3 x € 8,50) en had ook brutaal gevraagd of ik nog onkosten vergoed kreeg. Ze kon in de computer zien dat ik inderdaad 18 min had gebeld dus ik krijg ook nog eens € 8,50 vergoed voor het bellen.
Dussss, na een maand nog steeds geen verrekening en kreeg gewoon weer een factuur voor mijn maandbedrag van € 8,50
Ik een boze mail gestuurd, kreeg binnen 2 dagen bericht. Maar er stond alleen in dat ik het gecrediteerd kreeg en dat het 6 tot 8 weken duurt voordat het is bijgeschreven
Heb nu nog niets ontvangen
en ik heb na 2 weken een bevestigingsbrief van Ziggo gehad dat ik geen klant meer ben. krijg ik nog geen maand later een rekening van Ziggo! en in oktober, en begin november... en nu dreigen ze met een deurwaardersukkels