Uitspraak van RampestampertjeMisschien dat je hem dan even hem helemaal uit moet zetten aan de achterkant van het kastje, dat wil nog wel eens helpenop donderdag 12 november 2009 om 18:15:
Uhmmm, dat doen we al zo'n 3x per week
Dit is ons 4e kastje ook al
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 14 november 2009 om 00:14:Uhmmm, dat doen we al zo'n 3x per week
Dit is ons 4e kastje ook
In december krijgen we een gratis nieuwe aangeboden, een zwarte ofzo, TOP
Uitspraak van RampestampertjeGoh, dit is ons eerste kastje en inmiddels a 2 jaar oud, wij starten ix in de maand op ofzoop zaterdag 14 november 2009 om 14:26:
In december krijgen we een gratis nieuwe aangeboden, een zwarte ofzo, TOP
Ja, die zwarte hebben wij nu ook al, maar geloof me, het wordt er niet beter op
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 14 november 2009 om 14:41:Ja, die zwarte hebben wij nu ook al, maar geloof me, het wordt er niet beter op
Dan bewaren we de witte maar voor de zekerheid, wij hebben 1 van de eerste kastjes volgens mij
Uitspraak van RampestampertjeDan bewaren we de witte maar voor de zekerheid, wij hebben 1 van de eerste kastjes volgens mijop zaterdag 14 november 2009 om 15:38:
Die witte hebben wij hier ook nog staan.. Officieel (ahum) moet je die terugturen, maar omdat deze zwarte het niet geweldig doet houden we mooi die witte achter de hand
laatste aanpassing
ik heb het sinds augustus (2 kastjes) en ik ben ook dik tevreden. alleen idd, teletekst is bagger en dat vind ik echt erg want ik ben een teletekst-junkie. voor de rest geen storingen, ook niet wanneer er scooters voorbij komen.
heb 1x de klantenservice moeten bellen (op een zaterdag nog wel omdat 1 kastje het opeens niet meer deed). kreeg binnen 1 minuut iemand aan de foon: ik moest het kastje kosteloos terugsturen.
heb ik die maandag gedaan en potjandorie, DINSDAG kreeg ik mn nieuwe kastje al! sindsdien geen problemen meer.
Ziggo trouwens meteen afgezegd en ik heb na 2 weken een bevestigingsbrief van Ziggo gehad dat ik geen klant meer ben. krijg ik nog geen maand later een rekening van Ziggo! en in oktober, en begin november... en nu dreigen ze met een deurwaarder
sukkels
heb 1x de klantenservice moeten bellen (op een zaterdag nog wel omdat 1 kastje het opeens niet meer deed). kreeg binnen 1 minuut iemand aan de foon: ik moest het kastje kosteloos terugsturen.
heb ik die maandag gedaan en potjandorie, DINSDAG kreeg ik mn nieuwe kastje al! sindsdien geen problemen meer.
Ziggo trouwens meteen afgezegd en ik heb na 2 weken een bevestigingsbrief van Ziggo gehad dat ik geen klant meer ben. krijg ik nog geen maand later een rekening van Ziggo! en in oktober, en begin november... en nu dreigen ze met een deurwaarder
Na 5 maanden bedenk ik me opeens dat ik nog geen verrekening heb gehad.
Ik WEER bellen. 20 min. a 45 cent p/minuut... Bij de actie met Veronica waren ze niet echt bekend, werd 3 keer doorverbonden, moest 3 keer mijn verhaal doen. Maar uiteindelijk is er een offciele klacht gemaakt en ik zou binnen 2 weken gebeld worden.
Na 2,5 week nog niets gehoord.
Dus ik naar de KPN winkel. Zegt die man dat mijn klacht niet goed is gedaan, deze is op de grote hoop gegooid dus dat duurt veel langer dan 2 weken.
Maar hij ging even een nieuwe klacht maken en ik zou binnen 5 dagen wat horen.
Nou ben uiteindelijk gebeld, mijn 3 maanden werden gecrediteerd (3 x € 8,50) en had ook brutaal gevraagd of ik nog onkosten vergoed kreeg. Ze kon in de computer zien dat ik inderdaad 18 min had gebeld dus ik krijg ook nog eens € 8,50 vergoed voor het bellen.
Dussss, na een maand nog steeds geen verrekening en kreeg gewoon weer een factuur voor mijn maandbedrag van € 8,50
Ik een boze mail gestuurd, kreeg binnen 2 dagen bericht. Maar er stond alleen in dat ik het gecrediteerd kreeg en dat het 6 tot 8 weken duurt voordat het is bijgeschreven
Heb nu nog niets ontvangen
Dat het lang duurde voordat je reactie kreeg op je klacht is niet vreemd. De klachtenafdeling van Digitenne is veel te klein voor de hoeveelheid werk die ze moeten doen.
Maar dat je je geld nog niet terug hebt is vreemd. Kijk eens of ze dat niet verrekend hebben op je factuur. Dat is namelijk standaard procedure, en dat hebben mensen vaak niet door. Klagen ze dat ze nog niks hebben ontvangen terwijl het al maanden ervoor is verrekend. KPN is namelijk uiteindelijk heel netjes met geld teruggeven.
Ga vanmiddag even bellen naar KPN om te vragen om een buitenantenne.. misschien dat de ontvangst dan beter wordt? Hoop ik..
Zojuist naar KPN klantenservice gebeld, buitenantenne wordt binnen 3 á 5 werkdagen aangeboden. Blijkt dat de ontvangst in Almere sowiezo niet al te denderend is..
Maar ik kijk wel even met de buitenantenne, hoop dat het beter gaat..
Zojuist naar KPN klantenservice gebeld, buitenantenne wordt binnen 3 á 5 werkdagen aangeboden. Blijkt dat de ontvangst in Almere sowiezo niet al te denderend is..
laatste aanpassing
gister aangevraagd, over 5 dagen binnen...
ben benieuwd
ben benieuwd
volgens mij is het toch iets anders dat ik heb besteld, is een pakket voor internet + digitale TV... we zullen zien 
ben nu nog positief
ben nu nog positief
Uitspraak van verwijderd op maandag 16 november 2009 om 12:14:en ik heb na 2 weken een bevestigingsbrief van Ziggo gehad dat ik geen klant meer ben. krijg ik nog geen maand later een rekening van Ziggo! en in oktober, en begin november... en nu dreigen ze met een deurwaardersukkels
Welke idioot neemt er nu ziggo, ofwel casema. je moet gewoon die opzeg brief tonen.........
net het pakket binnen gekregen, straks maar eens beginnen met aansluiten 





