Partyflock

Forumonderwerp · 1072817

Waarschuw beheerder
Poll, geopend op maandag 7 september 2009, looptijd van 5960.0 dag.
Iedereen · Mannen · Vrouwen

Hoofddoekjes moeten worden veboden!?

18469%
Absoluut
7528%
Nee, het is hun geloof
93%
Geen mening

Hoofddoekjes, je zit ze steeds meer. Is het lekker provoceren of echt een geloofsovertuiging?
Zouden ze echt verboden moeten worden en zo ja, waarom?

Geef je mening!

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Thijs-BK op zaterdag 19 september 2009 om 16:49:
Omdat een hoofddoek voor de islam staat.
En de islam is nou niet bepaald het de meest tolerante levensbeschouwing op deze wereld

Geen enkele godsdienst is tolerant. Hoeveel miljoenen zijn er al niet vermoord uit naam van het christendom.
Een hoofddoek is een cultuur iets. Nergens in de Koran wordt gerept over hoofdoekjes.
Wat boeit het dat je mensen rond ziet lopen met een doekje om hun kop. Laat ze lekker. Net als keppeltjes, tulbanden, en weet ik veel wat nog meer. Mensen in Nederland zouden eens niet zoveel moeten zeiken op anderen.

Dat hoofddoekdragers soms een voorkeursbehandeling krijgen is een ander verhaal. Gelijke monnikken, gelijke hoofddoeken:-)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 19 september 2009 om 15:45:
Hoofddoek staat nergens in de koran, dat is een extra regeltje die de mens erbij verzonnen heeft
je kunt het dus zo afschaffen, net zo makkelijk als het verzonnen is

:) Mee eens..

Uitspraak van verwijderd op zaterdag 19 september 2009 om 17:39:
Dat hoofddoekdragers soms een voorkeursbehandeling krijgen is een ander verhaal. Gelijke monnikken, gelijke hoofddoeken

Das ook een goed punt.
Voorkeursbehandeling is er wel degelijk.
Ik ken een Marokkaanse meid, gewoon leuke meid, geen hoofddoek of andere toestanden..
Ze kreeg niets voor elkaar bij de gemeente, weet ff niet meer waar het over ging precies.

Toen zij besloot gebrekkig NL te gaan praten en een hoofddoek op te zetten om te bekijken of het enig effect had, kreeg zij het ineens wel voor elkaar en snel ook nog!
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 7 september 2009 om 19:36:
Je hebt gestemd, jouw keuze was: "Nee, het is hun geloof"

Interesseert me niet wat een ander op ze kop heb.
Waar ik me wel aan kan irriteren is als ze hier al 380 jaar wonen en nog geen woord hollands kunnen lullen.

Waarschuw beheerder
Is het lekker provoceren

Ze doen hem heus niet op om ons nederlanders te "pesten" ofzo :lol:

Maar moet iedereen leekker zelf weten (Y)

Waarschuw beheerder
Hoofddoek staat nergens in de koran, dat is een extra regeltje die de mens erbij verzonnen heeft

:lol: gelukkig is de rest van religie (welke dan ook) niet door de mens verzonnen.

je kunt het dus zo afschaffen, net zo makkelijk als het verzonnen is

Welja joh, als er geen religieuze basis is voor het hoofddoekje, juist dan kan je het helemaal niet verbieden uit het straatbeeld. Dan wil je dus gewoon bepalen wat mensen aan en op hebben. Allemaal maar uniformpje aan, bruine hemden enzo?
Waarschuw beheerder
Geen enkele godsdienst is tolerant

maar wij zijn niet zo achterlijk overdreven met onze godsdienst bezig. ;)

ja die ouderwetse omaatjes van 80 jaar van ons zijn nog zo kerkelijk misschien. ;)
Waarschuw beheerder
donateur
Nergens in de Koran wordt gerept over hoofdoekjes.

Dan hoeven ze ze dus ook niet te dragen. dus moeten ze ook niet klagen b)

Geen enkele godsdienst is tolerant. Hoeveel miljoenen zijn er al niet vermoord uit naam van het christendom

Juitem. Da's ook zo0.
Maarja wat de Christenen vooral in het verleden hyebben gedaan doen de moslims nu. Vandaag dar ik bij het woord islam alleen al de link leg naar intollerantie, dood en verderf.
Uitspraak van verwijderd op zondag 20 september 2009 om 21:26:
tokkieteken

tokkies zijn wel tolleranter dan de islam als geloof an sich b)
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van gekkehuus30 op maandag 21 september 2009 om 12:20:
das waar maar hij helpt zichzelf ook niet als ie dumass wetsvoorstellen gaat indienen zoals kopdoekbelasting..

Da's juist het mooie ervan. De anti-wilders-progagandamachtine draait zulke overuren dat mensen niet eens meer het verschil zien tussen sarcasme en realistische voorstellen. Zo blind is men inmiddels wel geworden in het anti-wilders-kamp. Iedere strohalm om wilders maar dwars te zitten worden zo extreem aangegrepen. Het is bijna te zielig voor woorden.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van :flower:Ik ben ik. op woensdag 9 september 2009 om 21:22:
'n hoofddoek ziet er gewoon belachelijk uit.

jij ziet er ook belachelijk uit...moeten ze jou nu ook verbieden? :$
een kind op ogenschijnlijk veel te vroege leeftijd krijgen, zou ik ook wel willen verbieden eigenlijk.
eigenlijk die algehele presentatie van jezelf staat mij totaal niet aan...maarja wie ben ik omdat te verbieden.....

ik zeg weleens als ik langs de mac of snackbar loop bv; ' gadverdamme, loopt zo'n vieze, gore zeug zich weer vol te vreten, en niet eens kauwen heh, nee zelfs dat is teveel moeite....hop, en nog een burger er achteraan! Die mensen zouden verboden moeten worden, smerig tuig'!!!
Tuurlijk bedenk ik bij mezelf dat je dat natuurlijk niet kan verbieden, dat is totale waanzin, en dan weet ik zelf ook wel dat er onzinnigheid door mijn hoofd aan het spoken is. :$

Ga er maar gemakshalve vanuit dat veel mensen van pf ook zo zijn, anders is het triester met Nederland gesteld dan ik dacht.
Mee draaien in de nederlandsche cultuur is een must bla bla, maar vrijheid van geloofsovertuiging/meningsuiting ho maar. de schijnbaar trotse nederlanders hebben er iig geen kaas van gegeten :lol:

Waarschuw beheerder
Uitspraak van gekkehuus30 op maandag 21 september 2009 om 12:03:
denk dat jij je vergist in wildersstemmer..de meeste stemmers zijn tegenwoordig proteststemmers en dat zijn over het algemeen geen tokkies hoor..

Uitspraak van Thijs-BK op maandag 21 september 2009 om 12:13:
Men probeerd door wilders-stemmers te bagataliseren naar "dom volk" dat de opmars van wilders gestuit wordt. Maar de wal keert het schip toch vanzelf wel. Mensen zijn niet dom

8) Oja, da's waar, Wilders is bezig een kwalitatief zeer sterke partij neer te zetten, waar ook alle succesvollen en hogeropgeleiden van Nederland zich in kunnen vinden :roflol: Schiet ook al echt op he?

Boefje Wilders heeft nog het gore lef om naar de LPF te wijzen voor een excuus om niet met de gemeenteraadverkiezingen mee te hoeven doen :roflol: Fortuyn had in een kortere tijd al een grote groep hele diverse mensen, maar wel toppers in vakgebied, om zich heen verzameld. Juist geen lui uit de politiek, maar uit het bedrijfsleven, de wetenschappelijke wereld, de overheid en de media/opiniemakers. Hij wist welk gevaar hij liep om met deze voor de politiek onervaren jongens de wei in te gaan, maar hij vertrouwde op zijn kracht als cement. Helaas werd hij afgeknalt en zonder cement gingen de LPF-ers uiteindelijk door het ijs.

Maar Wilders heeft echt nog 0,0 kandidaten die ook maar in het buurt van de LPF'ers komen. Bekijk de cv's eens van het gruis wat nu Europa in gaat of wat er in de kamer zit. Kan nog net functioneren als hersendode marionet :respect:

En nog iets, Fortuyn had veel politieke tegenstand, maar ook duizenden steun betuigingen uit een zeer brede laag van de bevolking, waaronder vele opiniemakers, toppers in het bedrijfsleven etc. Waar zijn die grote symphatisanten van Wilders? Die bekende ondernemers? Die bekende schrijvers? Wetenschappers? Waar zijn die? Die zijn er niet. Elk weldenkend mens begrijpt dat Wilders nergers, maar dan ook nergens gaat komen, alleen een half miljoen Telegraaflezende tokkies begrijpen dat niet :aai:
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op maandag 21 september 2009 om 22:43:
Elk weldenkend mens begrijpt dat Wilders nergers, maar dan ook nergens gaat komen, alleen een half miljoen Telegraaflezende tokkies begrijpen dat nie

Maakt dat wat uit dan? :d
Wilders toont perfect aan dat andere partijen op bepaalde punten gewoon enorm tekort schieten. Dat is de waarde van Wilders voor ons land.
Nee hij hoeft niet te regeren, athans niet nu. Maar zo lang hij bestaansrecht heeft zijn de andere partijen blijkbaar te laks met het aanpakken van items waar Wilders mee kan scoren. Het is aan de gevestigde politieke orde om hierop in te spelen. Metname met de aanstaande verkiezingen. Als ze dat niet (genoeg) doen dan zijn ze gewoon dom.
Je onderschat de beweegredenen waarom mensen sympathie hebben voor Wilders. Maarja de linkse popagandamolen na praten is natuurlijk makkelijker. Dan hoef je zelf niet na te denken.

Telegraaflezende tokkies

Zijn wel mensen. Net als moslims op andere inwoners van het land... Tok?
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Thijs-BK op maandag 21 september 2009 om 23:28:
Maakt dat wat uit dan?

Lul er maar overheen. Waar zijn al die top kandidaten? Welke "bekende" topper uit wel vakgebied dan ook heeft zich bij Wilders aangesloten? Waar zijn de openlijke steunbetuigingen van de bekende opiniebepalende gezichten? Fortuyn had die wel namelijk...

Uitspraak van Thijs-BK op maandag 21 september 2009 om 23:28:
Maarja de linkse popagandamolen na praten is natuurlijk makkelijker. Dan hoef je zelf niet na te denken.

:D Ik ben rechtser dan jij en Wilders bij elkaar hoor. Op het standpunt tov Moslims en buitenlanders na (wat je meer racistisch dan "rechts" kan noemen) heeft Wilders vooral anarchistische linkse standpunten :D
Waarschuw beheerder
Je hebt gestemd, jouw keuze was: "Absoluut"

Waarschuw beheerder
Hehe en als de volgende regel is lelijke tattoos op armen bedekken? Ook een behoorlijk tokkieteken, kunnen we ook niet hebben in dit nette land he?

pfff wie heeft het hier over huidskleur? :s

een hoofddoek ziet er niet tokkie uit maar ANTI WESTERS :s

Waarschuw beheerder
Uitspraak van ink passion op dinsdag 22 september 2009 om 19:55:
pfff wie heeft het hier over huidskleur?

%) tattoos zijn geen huidskleur?

Uitspraak van ink passion op dinsdag 22 september 2009 om 19:55:
een hoofddoek ziet er niet tokkie uit maar ANTI WESTERS

En tattoos tokkie achtig, wie bepaald wat wel en niet mag?

Waarschuw beheerder
van mij mogen de dingen verboden worden hoor. Sommige van die grieten zien er best goed uit en dan is het zonde om te verbergen onder een hoofddoek toch?
Waarschuw beheerder
Wat zou het toch fijn zijn, als we over straat konden lopen zonder de hele tijd hoofddoekjes en burkas te hoeven zien.

:)
Waarschuw beheerder
Hoofddoekjes, je zit ze steeds meer. Is het lekker provoceren of echt een geloofsovertuiging?

Volgens de Islam moeten vrouwen namelijk hun haren (en volgens sommige interpretaties hun volledige lichaam) bedekken zodat ze mannen niet verleiden. Want je kan van Islamitische mannen blijkbaar niet verwachten dat ze een vrouw gewoon respecteren en niet onmiddellijk proberen te verkrachten wanneer die niet gesluierd rondloopt.
Dus: blijkbaar vinden Moslims het heel normaal dat mannen vrouwen aanranden, en is het de verantwoordelijkheid van de vrouwen om dat te voorkomen door niet te laten zien hoe hun lichaam eruit ziet. Zo'n zelfde verantwoordelijkheid gaat voor de mannen blijkbaar niet op? Dat is raar, want er staat namelijk ook in de Koran dat mannen en vrouwen gelijkwaardig zijn en elkaar met respect moeten behandelen. Blijkbaar weegt dat respect toch minder zwaar dan seksuele drang binnen de Islam!
Waarschuw beheerder

Armoedig gezicht.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 22 september 2009 om 20:40:
tattoos zijn geen huidskleur?

n tattoo is n huidskleur en geen moslim kledingstuk.

Uitspraak van verwijderd op dinsdag 22 september 2009 om 20:40:
tattoos tokkie achtig

maar n tokkie is westers en niet arabisch :roflol:

n tribal is tokkieachtig ;)

mijn stijl hoort bij punk en rock n roll ;)

oja wijsneus, mijn tattoo stijl heet 'traditioneel WESTERS' (oldschool) en hoort helemaal bij de westerse cultuur. (amerika,engeland,punk,rock n roll, psychobilly) :p

HOOFDDOEK IS ARABISCH EN NIET WESTERS :s

wat heeft n tokkie en tattoos nu met de islam en uberhaupt met geloof te maken? :s

n tokkie en tattoos is WESTERS WESTERS WESTERS NEDERLANDS NEDERLANDS NEDERLANDS

nederland dat er uitziet als little marokko, OM TE KOTSEN

dan doet de gemiddelde Wilders stemmer dat wel.

ten eerste stem ik niet eens op wilders :s

jij zeurt over kostuums van wilders, terwijl je volgens mij wel helemaal verliefd bent op hoofddoekjes dat nota bene het aller extreemste kostuum is :s

volgens mij heb je zelfs n fetish op hoofddoekjes he, je ligt in je blootje thuis met hoofddoekjes te spelen.
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Uitspraak van ink passion op dinsdag 22 september 2009 om 21:35:
nederland dat er uitziet als little marokko, OM TE KOTSEN

:D

nou, da's duidelijk. Maar nou niet gek opkijken dat ik je voor racistje uitmaak 8)

Overigens heb ik totaal geen moeite met tattoos, bij een lekker wijf vind ik het wel geil staan :bloos: Maar ik vind je oprecht een mongool als je je druk maakt om zoiets onnozels als een hoofddoekkie op straat "omdat dat niet Westers is". Bovendien, als er 1 land is in de wereld waar we totaal geen eigen cultuur qua mode hebben, is het wel Nederland 8) Totaal samenraapsel rotzooi, totaal a-modieus hip doenerij. Nagenoeg geen traditionele klederdracht meer en gewoon lekkere consumentenzooi van over de hele wereld, iedereen zijn eigen stijl. Bij voorkeur lekker goedkope nep a-merken in Turkije kopen 8)
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 22 september 2009 om 08:26:
Lul er maar overheen. Waar zijn al die top kandidaten? Welke "bekende" topper uit wel vakgebied dan ook heeft zich bij Wilders aangesloten? Waar zijn de openlijke steunbetuigingen van de bekende opiniebepalende gezichten? Fortuyn had die wel namelijk...

Ja en toch is het bij fortuyn mis gegaan. Dus zo goed waren die mensen ook weer niet.

Uitspraak van verwijderd op dinsdag 22 september 2009 om 08:26:
Ik ben rechtser dan jij en Wilders bij elkaar hoor. Op het standpunt tov Moslims en buitenlanders na (wat je meer racistisch dan "rechts" kan noemen) heeft Wilders vooral anarchistische linkse standpunten

Links rechts midden, disccusie :roflol:
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Thijs-BK op dinsdag 22 september 2009 om 22:02:
Ja en toch is het bij fortuyn mis gegaan. Dus zo goed waren die mensen ook weer niet.

:gaap:

Fortuyn had in een kortere tijd al een grote groep hele diverse mensen, maar wel toppers in vakgebied, om zich heen verzameld. Juist geen lui uit de politiek, maar uit het bedrijfsleven, de wetenschappelijke wereld, de overheid en de media/opiniemakers. Hij wist welk gevaar hij liep om met deze voor de politiek onervaren jongens de wei in te gaan, maar hij vertrouwde op zijn kracht als cement. Helaas werd hij afgeknalt en zonder cement gingen de LPF-ers uiteindelijk door het ijs.

Wat denk je dat er van Madlener of Graus of wie dan ook overblijft als Wilders ons ontvalt 8)
Fortuyn had toppers op hun vakgebied buiten de politiek gehaald. Juist om af te rekenen met het haagse achterkamertjes geneuzel door politieke tijgers.

Wilders komt niet verder dan een zooitje hersendode gelukszoekers die wel als marionet willen functioneren :respect:

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Thijs-BK op dinsdag 22 september 2009 om 22:02:
Links rechts midden, disccusie

Zeker, zeiken op linkse anti Wilders propaganda, terwijl driekwart van Wilders punten onder de noemer van progressief links valt 8)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 22 september 2009 om 21:49:
Maar nou niet gek opkijken dat ik je voor racistje uitmaak 8)

ik heb niet eens iets tegen andere huidskleuren, kortzichtige mongool.

vies links ratje :p

tuurlijk wil ik geen massale moslim hoofddoeken mode in een westers land, aanpassen of optyfen.
in hun land snijden ze je tenen eraf als je katholiek bent. :s

je zeurt zelf over een wilders regime met iedereen in hetzelfde kostuum,terwijl JUIST die hoofddoeken een massale eentonig kostuum is waar een hele (allochtone) bevolking in rondloopt.

ik vind wilders een rare,maar jij slaat alles.

Bovendien, als er 1 land is in de wereld waar we totaal geen eigen cultuur qua mode hebben, is het wel Nederland

welke landen hebben dan wel eigen mode? :roflol: :roflol: :roflol: :s :s :s

alle mode komt van: milaan,parijs,london en new york :s
de hele westerse wereld,of nee bijna de hele wereld draagt dit,en niet alleen nederland. :s

Totaal samenraapsel rotzooi, totaal a-modieus hip

en jij bent zeker wel modieus :gaap:

traditionele klederdracht

dus we moeten in volendam outfit met klompen rondlopen. :roflol:

ben je aan t trippen ofzo?

maar ik ga niet verder in discussie met jou, ik zit alleen maar op pf om te lachen als ik me verveel achter de computer op t werk.

serieuze discussies op een party forum vind ik maar triest.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van ink passion op dinsdag 22 september 2009 om 22:36:
serieuze discussies op een party forum vind ik maar triest.

:D dat is nog je beste punt ook 8)

ik heb niet eens iets tegen andere huidskleuren, kortzichtige mongool.

vies links ratje

tuurlijk wil ik geen massale moslim hoofddoeken mode in een westers land, aanpassen of optyfen.
in hun land snijden ze je tenen eraf als je katholiek bent.

:D nounou, niet verdrietig worden. Ik vind het wel heel raar dat als "de leider" zegt dat een hoofddoekje niet mag en verder alles wel. Maargoed.
en jij bent zeker wel modieus

:D nee absoluut niet. Ik maak me ook totaal geen moment druk om wat anderen aan hebben ofzo. Nogmaals ik vind het raar dat volgens de Wildersleer (die jij blijkbaar heel normaal vind) jij met je bruine harses en je hippe punkstijl wel goed bent en zo'n andere bruine harses met een hoofddoekie dat dat de bad guy is. Want daar gaat het hier om. Mij boeien beide niet hoe ze over straat lopen, maar goed.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 22 september 2009 om 22:47:
niet verdrietig worden

ik lach me alleen maar dood.

jij misschien verdrietig,omdat je op t envelopje drukt en ik n waarschuwing krijg?

oooooh snik snik
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 22 september 2009 om 22:33:
Wat denk je dat er van Madlener of Graus of wie dan ook overblijft als Wilders ons ontvalt

Wie zal het zeggen b) Dat weet je niet he :p
Verder hoef je me niet te vertellen wat ik al weet hoor. Wilders is op het moment geen geloofwaardige regeingspartner maar hij is wel verdomd goed in het aanpakken van de gevestigde orde die nog steeds niet weet wat ze met hem aan moeten, en dat is het mooie eraan :respect:

Uitspraak van verwijderd op dinsdag 22 september 2009 om 22:33:
terwijl driekwart van Wilders punten onder de noemer van progressief links valt

Mwa zo ziet links dat niet want die valt het keihard aan met een anti-wilders campagna, ja want geen immigratie is natuurlijk geen groei van linkse electoraat.

Waarschuw beheerder
Ik ben afgelopen zomer in Marokko geweest. Had nooit verwacht dat ik daar nog eens terecht zou komen maar was een super vakantie. Prachtig land, en echt heel lieve mensen!
De mensen daar hebben me verteld dat meisjes helemaal niet verplicht zijn om hoofddoeken te dragen. Dat doen ze alleen als ze
getrouwd zijn zodat ze geen andere man kunnen verleiden met hun lichaam. En ook al zijn ze getrouwd, het is dan alsnof een vrije
keus om een hoofddoek te dragen. Toen ik daar was heb ik minder hoofddoeken gezien dan hier in Nederland.

Blijkbaar is het ook zo geweest dat er een keer was omgeroepen dat hoofddoeken voor hoeren waren. En omdat ze op het platteland geen tv/radio hebben/hadden dragen alleen die vrouwen ze nog.

Of dat laatste waar is, daar stel ik nog altijd mijn vraagtekens bij. Maarja wat ik hiermee wil zeggen is dat ik het de grootste
bullshit vind om die hoofddoeken hier in Nederland te dragen. Ik vind dat de mensen zich moeten aanpassen aan onze cultuur. Want nu leven ze niet volgens de Marokkaanse cultuur en zeker niet volgens de Nederlandse. Dus waar horen ze eigelijk bij?
In Marokko zelf zeggen de mensen daar dat ze niks moeten weten van de Nederlandse Marokkanen, dat zij hun naam & geloof verzieken..
Zwart, wit, paars, geel, groen, oranje,... het blijven gewoon mensen. Maar hoofddoeken?! Wat moeten we daar nou mee?
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Een hoofddoek is ieders vrije keus en ik heb er persoonlijk geen problemen mee als een vrouw een hoofddoek draagt. Het gezicht is namelijk te zien bij conversatie en de meisjes die ik ken die een hoofddoek dragen zijn erg aangepast in de Nederlandse samenleving, ze hebben een normale baan of zijn hoog opgeleid en bovendien erg onafhankelijk!
Een vrouw met een burqa is natuurlijk een ander verhaal.
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Thijs-BK op dinsdag 22 september 2009 om 23:27:
Wilders is op het moment geen geloofwaardige regeingspartner maar hij is wel verdomd goed in het aanpakken van de gevestigde orde die nog steeds niet weet wat ze met hem aan moeten

:D Moslims zijn niet echt de gevestigde orde hoor, dat zijn eerder de zwaksten 8)

Uitspraak van Thijs-BK op dinsdag 22 september 2009 om 23:27:
Mwa zo ziet links dat niet want die valt het keihard aan met een anti-wilders campagna, ja want geen immigratie is natuurlijk geen groei van linkse electoraat.

:cry: de enige die continue campagne voert is Wilders, wacht maar tot de rest campagne gaat voeren voor de gemeenteraadsverkiezingen, maken ze van links tot rechts gehakt van Wilders standpunten :D Wel slim van Wilders om niet mee te doen aan de gemeenteraadverkiezingen, hoeft hij ook niet mee te doen in de debatten.
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op woensdag 23 september 2009 om 07:46:
Moslims zijn niet echt de gevestigde orde hoor, dat zijn eerder de zwaksten

Ik had het over de andere politieke partijen die zich duidelijk geen raad weten met het moslimvraagstuk.

Uitspraak van verwijderd op woensdag 23 september 2009 om 07:46:
maken ze van links tot rechts gehakt van Wilders standpunten

De tijd zal het leren :jaja:
Daar kan je nu geen uitspraken over doen. wie weet waar Wilders allemaal aan werkt achter de schermen. Het zou wel dom zijn als hij daar geen rekening mee houdt.

Waarschuw beheerder

Dit is Nederland. Wij Nederlanders dragen ook geen hoofddoekjes of burka's. Ik zeg: Kom maar op met die hoofddoekjes belasting.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 23 september 2009 om 12:36:
Dit is Nederland. Wij Nederlanders dragen ook geen hoofddoekjes of burka's. Ik zeg: Kom maar op met die hoofddoekjes belasting.

:yes:
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Ik zou zeggen verbieden die handel.

Ook al zijn er mensen die vrijwillig hun hoofddoek dragen er word zeker ook misbruik van gemaakt door mensen die vrouwen dwingen om het te dragen.
Daarnaast in een woestijn kan ik een hoofddoek verklaren doordat er extreme zon is maar hier in Nederland is het gewoon lijp en is het gewoon een vliegen trekker doordat je eronder zweet als een otter.

Maar mij maakt het eigenlijk niet uit maar als ze het dragen moeten ze ook eens stoppen met klagen dat ze geen baan of stage plaats kunnen krijgen daar moet je je dan ook eens bij neerleggen.
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Uitspraak van The_Droopster op woensdag 23 september 2009 om 15:23:
en is het gewoon een vliegen trekker doordat je eronder zweet als een otter.

Snap niet dat sommige vrouwen zichzelf dat aan doen. In de winter is het nog lekker warm, maar in de zomer.:no: En dan ook nog een trui aan.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van ink passion op dinsdag 22 september 2009 om 22:53:
ik lach me alleen maar dood.

jij misschien verdrietig,omdat je op t envelopje drukt en ik n waarschuwing krijg?

oooooh snik snik

:D :aai: Sorry, geen vlopje van mij.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Thijs-BK op woensdag 23 september 2009 om 10:04:
De tijd zal het leren
Daar kan je nu geen uitspraken over doen. wie weet waar Wilders allemaal aan werkt achter de schermen. Het zou wel dom zijn als hij daar geen rekening mee houdt.

:D als er wat grote bekende jongens achter hem staan, dan had ie dat allang wereldkundig gemaakt, om zijn geloofwaardigheid te sterken.

En geloof me, straks in debatten over alles behalve Moslims gaat ie het zwaar krijgen. En het Moslim debat vermijd ie zelf wel door zulke extreme stellingname.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 23 september 2009 om 12:36:

Bepaal jij dat? Oude omaatjes dan? Gangstawijven met bandana's? 1 soort kleding verbieden, rest niet, hoe droef kan je zijn?
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 23 september 2009 om 20:10:
Bepaal jij dat? Oude omaatjes dan? Gangstawijven met bandana's? 1 soort kleding verbieden, rest niet, hoe droef kan je zijn?

:yes:

Dan gaan de Christelijke partijen straks ook bepaalde kledingstukken verbieden en wordt bv de minirok en hotpants afgeschaft.

Bovendien zijn het altijd dezelfden die roepen dat de hoofddoek moet worden verboden, terwijl ze zelf het hardste roepen wanneer Lonsdale kleding ter sprake komt! :yes:

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 23 september 2009 om 20:10:
Oude omaatjes dan? Gangstawijven met bandana's?

Ga je nou serieus moslima's met oma's en jouw zogenoemde "Gangstawijven" vergelijken?

Ik zeg alleen waar het op staat.;)

Al die turken en marrokanen bouwen maar moskee's, maar owee owee als wij nederlanders een kerk willen bouwen in Turkije. Dan word ie bij de 1e steen al afgebroken.
Waarschuw beheerder

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 23 september 2009 om 22:01:
Ga je nou serieus moslima's met oma's en jouw zogenoemde "Gangstawijven" vergelijken?

Ja. Hoofdoek verbod op straat en me oma doet een doekie om in de herfst. Krijgt ze dan een bekeuring van jou?

Ik zeg alleen waar het op staat.

:D Beter zeg je niks 8)

Al die turken en marrokanen bouwen maar moskee's

Oja? Waar en hoeveel dan? Hoeveel Moskees per Moslim zijn er en hoeveel kerken per Christen?

maar owee owee als wij nederlanders een kerk willen bouwen in Turkije

Hoeveel Nederlanders ken jij eigenlijk die een kerk in Turkije willen bouwen? Wil jou bijbelclubje dat ofzo? Ik geloof eigenlijk niet dat jij Christelijk bent 8)

Dan word ie bij de 1e steen al afgebroken.

Even los dat dit taalkundig vrij krom is, hebbie het vaak zien gebeuren?
Waarschuw beheerder
Ik zeg alleen waar het op staat

Dat zeggen ze allemaal! Pas op, Nederlander met een eigen mening, heur!:roflol:

Al die turken en marrokanen bouwen maar moskee's, maar owee owee als wij nederlanders een kerk willen bouwen in Turkije. Dan word ie bij de 1e steen al afgebroken.

Heb jij geprobeerd in Turkije of Marokko een kerk te bouwen dan? Of ken je mensen die daar mee bezig zijn?

Waarschuw beheerder

jesus wat een dom wijf zeg :lol: