Partyflock

Forumonderwerp · 1070820
49 volgers · 302247x bekeken
Waarschuw beheerder
+4
vanwege de toename van ontevreden early - liefhebbers,en om het earlyhardcore/oldskool forum een beetje schoon te houden.

hier kan alles geplaatst worden,van verschrikkelijk voorspelbare hitjesparade`s tot het gevloek en getier als je voor de zoveelste x een xtc love raveworld of bad dreams voorbij heb horen komen.

er zal nog veel meer zijn waar over geklaagd moet worden dus barst maar los.

en nou maar hopen dat de dj`s die hier te spraken komen er wat mee doen.8)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van HAMdj op vrijdag 21 augustus 2009 om 22:18:
Ik ben persoonlijk liefhebber van sets van minimaal 2 uur want dan kunnen de dj's een groter verhaal brengen in hun set!

vind ik toch wel het minimale.....8)

Uitspraak van actief op vrijdag 21 augustus 2009 om 21:39:
Ga op die party in Zevenhuizen(en alle komende parties) ook nieuwe tracks in die style draaien.. moet helaas wel van cd. Vandaag is Arjuna ook langs geweest, en we hebben wat leuks weten te koken.

maakt het wel moeilijker om niet te gaan.:yes:
laatste aanpassing
Artiest Manic
Waarschuw beheerder
Uitspraak van actief op vrijdag 21 augustus 2009 om 21:39:
Ga op die party in Zevenhuizen(en alle komende parties) ook nieuwe tracks in die style draaien.. moet helaas wel van cd. Vandaag is Arjuna ook langs geweest, en we hebben wat leuks weten te koken.

:respect: ben benieuwd naar je traxx :yes:
Artiest The Jackal
Waarschuw beheerder
donateur
Grootste probleem is denk ik dat de dj's gewoon te weinig tijd krijgen om echt verrassend te draaien. Een set is eigenlijk nooit langer dan een uur omdat organisatie's zoveel mogenlijk dj's in een line up willen zetten omdat dat gewoon meer bezoekers trekt!
Ik ben persoonlijk liefhebber van sets van minimaal 2 uur want dan kunnen de dj's een groter verhaal brengen in hun set!

100% eens, het geeft ook nog eens minder dubbele nummer.

Helaas werkt het niet, D2E heeft het ooit een keer geprobeerd in de vechtse banen met promo, paul en vince op 1 avond, 3 uur pp geloof ik. Grote flop, nog geen 500 kaarten verkocht geloof ik. Uiteindelijk waren er alsnog dj's toegevoegd en werden de kaarten gratis uitgedeeld zonde..:/
Artiest {SHOWLIST artist 14796, 33867}
Waarschuw beheerder
Uitspraak van onderkoffer. op vrijdag 21 augustus 2009 om 22:25:
die hitjes zijn ook geen slechte platen maar wissel je set af (zoals je al zei) met een beetje breakbeat,techno,trance,want dat kon vroeger ook.

Precies ik wint dat ook echt leuk om te doen.
Kijk ik draai al sinds 1993 en ben begonnen met hardcore. Rond 1999 ben ik begonnen met het draaien van hardstyle en heb ik met mn stomme kop bijna al mn hardcore verkocht voor een prikkie. Aangezien ik een grote old schhol fan ben ben ik ook steeds meer old school gaan verzamelen. In het begin de hitjes natuurlijk want daar ken je de namen van maar heb nu ongeveel 500 old school platen en zeker de helft is onbekend voor het gros!
Ben ook mn early collectie weer gaan uitbreiden en heb nu iets van 700 hardcore platen. Mainstram en early maar zeker 65% is van voor 2000. En ook natuurlijk veel van de hitjes maar ook veel juweeltje dit doordat ik al 2 en half jaar platen opkoop en verkoop. En dan zitten er wel eens dingen tussen die pakketten die er interesant uitzien en door ze dan te luisteren in mn collectie verdagen.

Uitspraak van onderkoffer. op vrijdag 21 augustus 2009 om 22:25:
soms 4,5 x hetzelfde nummer op een feest.kan echt niet.

Helemaal mee eens, alleen maakt het niet uit of je op een early-, mainstreem-, hardstyle- of old school-feest ben.
Het is op bijna elk feest net zo erg!
Uitspraak van onderkoffer. op vrijdag 21 augustus 2009 om 22:29:
vind ik toch wel het minimale.....

Ja he! Heb wel eens ergens 5 uur gedraaid. Begonnen met old school en dan gewoon varieren met techno, breakbeat, een vleugje trance (want daar moet niet te veel van in zitten) en house van na 2000 (want dat gaat prima door de old school, denk aan labels zoals xxxteens (heeft veel oude old school en mellow invloeden)) en dan door beuken naar early!
Heerlijk vind ik dat!
Waarschuw beheerder
Uitspraak van TB op vrijdag 21 augustus 2009 om 22:39:
Helaas werkt het niet, D2E heeft het ooit een keer geprobeerd in de vechtse banen met promo, paul en vince op 1 avond, 3 uur pp geloof ik. Grote flop, nog geen 500 kaarten verkocht geloof ik. Uiteindelijk waren er alsnog dj's toegevoegd en werden de kaarten gratis uitgedeeld zonde

Daarom moeten er gewoon organisatie's komen die niet voor de dikke winst gaan maar gewoon zaaltjes van 500 a 1000 man boeken en dan met zn concept durven te werken.

3 dj's in vechtsebanen is uitverkocht dikke winst!!

Maar ja helaas is Platium aan de macht in de house wereld!
Oh? Wil je die dj?
Is goed maar dan moet je ook die 3 nemen!
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van HAMdj op vrijdag 21 augustus 2009 om 22:54:
3 dj's in vechtsebanen is uitverkocht dikke winst!!

denk niet eens dat het aantal dj's heel veel invloed heeft op de winst. als ze 3 uur draaien zullen ze ook mee vragen natuurlijk..
Waarschuw beheerder
Hardcore dj's krijgen, in vergelijking met andere stylen, niet zoveel voor een optreden.
Ik boek regelmatig dj's in meerdere style dus weet wat ze kosten.
En zullen dus voor een set van 3 uur ongeveer hetzelfde krijgen als een dj Luna voor een uurtje.
Maar dit scheeld nog steeds veel in kosten als dat je voor een feest van 9 uur dus 3 of 9 dj's of zelfs 9 battles boekt!
Want voor een optreden van 3 uur krijgen ze niet 3 keer zoveel hoor!

Maar goed, dikke winst is het niet maar het is toch extra winst!
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van HAMdj op vrijdag 21 augustus 2009 om 23:06:
Want voor een optreden van 3 uur krijgen ze niet 3 keer zoveel hoor!

nee ok, maar zoals je zelf al zegt
Uitspraak van HAMdj op vrijdag 21 augustus 2009 om 23:06:
dikke winst is het niet

;)
Waarschuw beheerder
Daarom moeten er gewoon organisatie's komen die niet voor de dikke winst gaan maar gewoon zaaltjes van 500 a 1000 man boeken en dan met zn concept durven te werken.

precies.
dat moet toch vol te krijgen zijn met liefhebbers.:yes:
Artiest Magic-D
Waarschuw beheerder
donateur
Word ik niet gezien als een echte early fan?

:nee: :lol: ;)
Waarschuw beheerder
donateur
Ik heb m ff een pm gestuurd maar als er 1 early en oldschool kan mixen is deze man t wel:

https://partyflock.nl/artist/1954:Pita

Kijken of we n mooie set losgepeuterd krijgen:D
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Als ik mijn definitie van hardcore moet vertellen met 10 cd's:

Hellraiser: The Final Connection between Heaven and Earth
Thunderdome II
Thunderdome III
House Party VI
Megarave 93
Rave the City V
Ruffneck Collection 3
Ruffneck Collection 7
Machines in Motion
The Origin of Core vol.1

Waarschuw beheerder
Uitspraak van actief op zaterdag 22 augustus 2009 om 05:20:
Als ik mijn definitie van hardcore moet vertellen met 10 cd's:

Thunderdome II
Thunderdome III
House Party VI
Megarave 93
Rave the City V
Ruffneck Collection 3
Ruffneck Collection 7
Machines in Motion
The Origin of Core vol.1

Komt aardig in de buurt ook voor mij op een paar na, k ben/was zelf altijd iets minder van de Ruffneck/Cenobite sound,
hoewel ik het een en ander wel meer ben gaan waarderen in de loop der tijd
Zelf vind ik Thunderdome IV en Rave the City 2 er iig nog bijpassen

:)

Artiest Pronoia
Waarschuw beheerder
Thunderdome II
Thunderdome III
House Party VI
Megarave 93
Rave the City V
Ruffneck Collection 3
Ruffneck Collection 7
Machines in Motion
The Origin of Core vol.1

lekker rijtje.. ik kan niet kiezen als ik er 10 moet kiezen :$

ik vind bijv. al heel de ruffneck reeks geweldig!

er zijn zo wel meer cd series waar ik goeie cd's bij vind zitten zoals ravers religion, earthquake, 2 hard 2 handle, fucking hardcore op mokum en gabberhead. om maar wat te noemen :)
Artiest {SHOWLIST artist 54194, 10088, 75936}
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Linda:cheer: op woensdag 19 augustus 2009 om 16:11:
Hoe zou het met Frantik Freak gaan..
Ook al ff niets meer van gehoord

Moest noodgedwongen even een tijdje stoppen. Wil de boel wel graag weer een beetje oppakken...
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Frantic Freak op zaterdag 22 augustus 2009 om 11:11:
Wil de boel wel graag weer een beetje oppakken...

dat is in ieder geval goed nieuws.:yes:

Waarschuw beheerder
goeiemiddag zeg, ben ik even een weekje op vakantie, wordt er zo'n topic aangemaakt!
gelijk ongeveer een uur bezig geweest op vanaf pagina 1 de boel eens even na te lezen.. waarbij trouwens gelijk wel opviel dat er de eerste pagina's diverse irritatiepunten zijn genoemd en besproken, maar de laatste pagina's gezeur op elkaar weer de overhand nemen (op welke forums niet helaas..)

Tja, het meest voor de hand liggende punt is natuurlijk de platen die er gedraaid worden. Ben misschien pas een broekie van 21, maar early (of hardcore uit de jaren '90, hoe je het ook wil noemen) is eigenlijk de afgelopen jaren wel echt DE stijl geworden die me verreweg het meest trekt. Het is ook wel een feit dat je eerst bekend raakt met de hitjes, voordat je je meer gaat verdiepen in de muziek. De hitjes gingen dus vrij snel vervelen. Ik vind het doodzonde dat er zoveel dj's zijn die de meest inspiratieloze setjes weten neer te zetten. Ik ben het met degenen eens die al zeiden dat dj's verrassend moeten proberen te zijn, daarom kijk ik altijd uit naar dj's als Sequence & Ominous, Ruffneck, maar bijv The Outside Agency en Akira kunnen ook weergaloze early setjes neerzetten. Helaas zien we dat niet al te veel meer.
Dus steeds vaker inderdaad een The Viper of Bass-D die weer alle bekende rotzooi draaien die we al jarenlang zowat elke week kunnen horen (n)
En het publiek is zeker ook een probleem. Zolang iedereen vrolijk blijft springen en klappen als yieehaaa voor de 4e keer voorbij komt, worden de dj's niet bepaald aangespoord om eens wat verrassends te doen. Mijn persoonlijke dieptepunt was het setje van The VIper & Vinyl Junk op Q-Base. Ze draaiden in de Pandemonium area, dus mochten we wel wat rauwe klappers verwachten. Na een zooi nrs uit +/- 2000/2001 gehoord te hebben, kwam ook nog even XTC Love voorbij, en toen Army of Hardcore aan de beurt was ben ik weggelopen om pas bij de volgende set terug te komen. Totaal respectloos voor het publiek vond ik het, maar JUIST bij dat setje stond de zaal vol en ging iedereen los!!??
Dat is sowieso mn irritatie #1 denk ik op dit gebied..

Thunderdome II
Thunderdome III
House Party VI
Megarave 93
Rave the City V
Ruffneck Collection 3
Ruffneck Collection 7
Machines in Motion
The Origin of Core vol.1

dat is wel een heel mooi lijstje :D
Waarschuw beheerder
Uitspraak van actief op zaterdag 22 augustus 2009 om 17:17:
En het publiek is zeker ook een probleem. Zolang iedereen vrolijk blijft springen en klappen als yieehaaa voor de 4e keer voorbij komt, worden de dj's niet bepaald aangespoord om eens wat verrassends te doen. Mijn persoonlijke dieptepunt was het setje van The VIper & Vinyl Junk op Q-Base. Ze draaiden in de Pandemonium area, dus mochten we wel wat rauwe klappers verwachten. Na een zooi nrs uit +/- 2000/2001 gehoord te hebben, kwam ook nog even XTC Love voorbij, en toen Army of Hardcore aan de beurt was ben ik weggelopen om pas bij de volgende set terug te komen. Totaal respectloos voor het publiek vond ik het, maar JUIST bij dat setje stond de zaal vol en ging iedereen los!!??
Dat is sowieso mn irritatie #1 denk ik op dit gebied..

dat is zo, eigenlijk moeten we afspreken dat we bij zo'n set met zen allen vooraan gaan staan en demonstratief met de armen over elkaar naar de dj kijken ofzo :p hehehe
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Manic op zaterdag 22 augustus 2009 om 18:04:
demonstratief met de armen over elkaar naar de dj kijken ofzo

moeten we wel eerst ff naar een speedcore feest om te kijken hoe je dat het beste kan doen ;)
Waarschuw beheerder
donateur
dat is zo, eigenlijk moeten we afspreken dat we bij zo'n set met zen allen vooraan gaan staan en demonstratief met de armen over elkaar naar de dj kijken ofzo :p hehehe

heb je nooit naast mij gestaan 8) ik doe dat altijd al eigenlijk, als jiieehaaa langskomt ofzo, armen over elkaar, lang gezicht trekken en dan een beetje rondkijken naar iedereen die daarop losgaat :rot:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Dhr. Avada op zaterdag 22 augustus 2009 om 19:58:
ik doe dat altijd al eigenlijk, als jiieehaaa langskomt ofzo, armen over elkaar, lang gezicht trekken en dan een beetje rondkijken naar iedereen die daarop losgaat

mja wordt de sfeer ook niet beter van...
Waarschuw beheerder
Uitspraak van actief op vrijdag 21 augustus 2009 om 13:34:
Word vast wel gezellig.

Veel talenten hier uit de buurt die wel creatief zijn met draaien worden vaak niet geboekt omdat ze geen bekende platen draaien. Of hun style is te appart.(dan heb ik het over hardcore in het algemeen
Erg jammer.

Dan moeten ze er meer achter aan gaan bij een booking die niet om mainstream dj's vragen.
Waarschuw beheerder
Er komt geen nieuwe early rave bij,dat is allang geweest!
Vind je het gek dat je dan vaak dezelfde nummers terug hoort op feesten.
Artiest {SHOWLIST artist 30215, 35162}
Waarschuw beheerder
Oh? Wil je die dj?
Is goed maar dan moet je ook die 3 nemen!

nee hoor het enigste wat je krijgt als je er 3 neemt dan krijg je korting van het bookingsbureau voor de rest valt het wel mee ;) kijk als kleine organisatie heb je jammer genoeg ook te maken met de locatie waar je zit in het land. want op grote feesten komen de meeste mensen wel het hele land voor door. als kleine organisatie haal je je publiek uit de regio en jammer genoeg (in ons geval) is dat erg mainstream minded. bedoel kan sequence en ominous wel neer zetten maar daar trek je het lokale publiek niet binnen en trekken we niet genoeg bezoekers binnen om qiet te draaien. zelfs zonder dj's wie betaald moeten worden is het redelijk moeilijk om iedere keer qiet te draaien want moeten we minimaal 200 bezoekers binnen hebben. want de kosten van licht geluid enz enz zijn vrij hoog jammer genoeg :(

dat is zo, eigenlijk moeten we afspreken dat we bij zo'n set met zen allen vooraan gaan staan en demonstratief met de armen over elkaar naar de dj kijken ofzo

of net zoals mij bij Jihaaaa tijdens bassleader MP :P
Waarschuw beheerder
Uitspraak van MCMalcolMX op zondag 23 augustus 2009 om 13:15:
zelfs zonder dj's wie betaald moeten worden is het redelijk moeilijk om iedere keer qiet te draaien want moeten we minimaal 200 bezoekers binnen hebben. want de kosten van licht geluid enz enz zijn vrij hoog jammer genoeg

met de dj`s die hier rondhangen kunnen perfecte feessie geven en daar trek je nog wel 200 liefhebbers mee ook.een feest van liefhebbers voor liefhebbers.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Frantic Freak op zaterdag 22 augustus 2009 om 11:11:
Moest noodgedwongen even een tijdje stoppen. Wil de boel wel graag weer een beetje oppakken...

Tof! ik hoop het Niek, we hebben je in ieder geval gemist!
Artiest {SHOWLIST artist 43343, 53326}
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 20 augustus 2009 om 21:54:
Daarom hou ik totaal niet van de huidige trance. Ik kan daar totaal niet meer van in een trance raken. Iets als Renegade Legion - The Weeping Waste vind ik veel vetter. Gewoon van die hele dromerige sferische sounds zonder een pompende baslijn.

helemaal mee eens! :jaja:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Gerlof op zondag 23 augustus 2009 om 13:03:
Vind je het gek dat je dan vaak dezelfde nummers terug hoort op feesten.

70% van die platen uit die tijd worden nooit gedraaid dus wat lul je nou???
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
pff gister weer eens een bevestiging dat er tegenwoordig alleen maar hitjes worden gedraaid, schaamteloos door elkaar..
The prophet op Outdoor Stereo, geen groot bekend feest. Begint ie met The first rebirth om vervolgens 5 a 10 minuten later Masters Symphony te draaien:S
Moe wordt je ervan..
Waarschuw beheerder
Uitspraak van MCMalcolMX op zondag 23 augustus 2009 om 13:15:
of net zoals mij bij Jihaaaa tijdens bassleader MP

haha ja mafkees toen ging je met je zatte hasses midden op de dansvloer op de grond zitten midden in de smerige bagger :p
Uitspraak van onderkoffer. op zondag 23 augustus 2009 om 13:19:
met de dj`s die hier rondhangen kunnen perfecte feessie geven en daar trek je nog wel 200 liefhebbers mee ook.een feest van liefhebbers voor liefhebbers.

precies!! als we alleen hier al 'reclame' maken dan heb je al zeker aantal echte goeie liefhebbers die vast wel komen, ook al is het aan de andere kant van nederland :D (hoop ik tenminste)
Waarschuw beheerder
donateur
hoeveelheid mensen die komen gaat echt geen probleem zijn.. juiste reclame en je hebt echt makkelijk 200+ mensen
Waarschuw beheerder
Uitspraak van onderkoffer. op zondag 23 augustus 2009 om 13:19:

ja klopt maar het gaat ook heel erg om de locatie en de tijd dat het door gaat bedoel zou jij naar winterswijk komen als we die dj's neer zetten en het gaat door tot 2 uur? dat is het voornaamste en wat is de juiste reclame bedoel ons eerste feestje waren er 210 man met 5 posters haha en de keer erna 140 met 250 posters. tis net hoe het zich rond praat en of mensen er voor willen reizen als het om early gaat. want hier in de buurt zijn er niet super veel fans van de "echte" early jammer genoeg
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Manic op zondag 23 augustus 2009 om 21:09:
haha ja mafkees toen ging je met je zatte hasses

was niet eens zat :P alleen kneiter strak van de red bull :P
Waarschuw beheerder
Uitspraak van MCMalcolMX op maandag 24 augustus 2009 om 00:03:
want hier in de buurt zijn er niet super veel fans van de "echte" early jammer genoeg

Geef een earlyfeestje tussen limburg in brabant in, maak een poster als profielfoto, donder wat posters rond in de steden , en 't moet wel een succes worden.

In limburg ( qua mijn vrienden dan ) zijn er VEEL meer early liefhebbers dan main :)

Waarschuw beheerder
Ben niet echt een ochtend mens...geen early-liefhebber dus ;p

Zelf hou ik van veel verschillende soorten (liefst ouwe house) muziek, van mij mag dat ook allemaal in 1 set worden gedraait.
Fuck hokjes!
en korte dj-sets.
en commercie.
Housemusic all night long :woop:

say what? :-)
Werkzaam bij {SHOWLIST organization 1435, 2296}
Artiest Foltergeist
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Chris1991 op maandag 24 augustus 2009 om 00:11:
In limburg ( qua mijn vrienden dan ) zijn er VEEL meer early liefhebbers dan main

Dat valt wel mee, iedereen claimt early liefhebber te zijn, maar ze zijn wel blij met Thrillseeka en Chronic Disorder.

De early-hype in Limburg is langzaam weer voorbij :)
Waarschuw beheerder
In limburg ( qua mijn vrienden dan ) zijn er VEEL meer early liefhebbers dan main

Ben eigelijk de enige die er echt van houdt. Al mijn vrienden houden juist van de hitjes, de rest kennen ze niet :no:
Waarschuw beheerder
donateur
Geef een earlyfeestje tussen limburg in brabant in

Ken hier genoeg liefhebbers die wel te porren zijn voor een lekker underground stampfeestje:yes:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Foltergeist op maandag 24 augustus 2009 om 01:38:
De early-hype in Limburg is langzaam weer voorbij

nou in de rest van nederland nog.
blijven de liefhebbers over.

Uitspraak van verwijderd op maandag 24 augustus 2009 om 00:42:
van mij mag dat ook allemaal in 1 set worden gedraait.

van oldskoolbreakbeat,trance,techno en hardcore in 1 set.:lief:allemaal wel periode 90/96 (voor de zeikerds onder ons)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van MCMalcolMX op maandag 24 augustus 2009 om 00:03:
ja klopt maar het gaat ook heel erg om de locatie en de tijd dat het door gaat bedoel zou jij naar winterswijk komen als we die dj's neer zetten en het gaat door tot 2 uur?

al is er een feessie in timboektoe...
zolang er op een flyer staat....

painbringer
mindwar
cyrax
brunoxide
sequence & ominous (reservebank)
magic D

hebben we eigenlijk alweer teveel dj`s....:lol:
dan doen we sequence & ominous maar niet.:roflol:
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van best of both worlds op maandag 24 augustus 2009 om 09:29:
die draait niet meer

Dan ken ik er nog wel 2 die met alle plezier een stel leuke platen willen neerleggen

The Philosopher en Pronoia :woep:

Waarschuw beheerder
Uitspraak van onderkoffer. op maandag 24 augustus 2009 om 08:57:
painbringer
mindqwar
cyrax
brunoxide
sequence & ominous (reservebank)
magic D

Uitspraak van Linda:cheer: op maandag 24 augustus 2009 om 09:36:
The Philosopher en Pronoia

MP
Mystery Motion

:P
Waarschuw beheerder
nou, dat zijn al bijna 2 area's
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Linda:cheer: op maandag 24 augustus 2009 om 09:51:
nou, dat zijn al bijna 2 area's

we moeten het klein en fijn houden.

eerste editie.....
Uitspraak van actief op maandag 24 augustus 2009 om 09:49:
painbringer
mindqwar
cyrax
brunoxide

tweede editie....
Uitspraak van actief op maandag 24 augustus 2009 om 09:49:
sequence & ominous
magic D
Mystery Motion

want de dj moet minimaal 2 a 3 uur draaien.
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
2 uur draaien zou niet verkeerd zijn. :)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van actief op maandag 24 augustus 2009 om 10:02:
2 uur draaien zou niet verkeerd zijn.

dat voeren we gewoon in.
het liefst heb ik op een feest van 12 uur 4 dj`s

lekker 3 uur lang je verhaaltje vertellen.
en volgens mij hebben de dj`s die hier rondhangen genoeg te vertellen.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van onderkoffer. op maandag 24 augustus 2009 om 09:58:
eerste editie.....

Uitspraak van Painbringer op maandag 24 augustus 2009 om 09:49:
painbringer
mindqwar
cyrax
brunoxide

tweede editie....

Uitspraak van Painbringer op maandag 24 augustus 2009 om 09:49:
sequence & ominous
magic D
Mystery Motion

want de dj moet minimaal 2 a 3 uur draaien

Goed idee (y)

Waarschuw beheerder
Dan kun je ook heerlijk opbouwen.

Nu nog een centrale locatie, een datum en flyers.