Partyflock

Forumonderwerp · 1065443
Waarschuw beheerder
APELDOORN - De 16-jarige Tano Jansen is om het leven gekomen door verstikking. Tano kreeg ruzie met een aantal vrienden, waarop zij besloten hem op te sluiten in een container. Later kwamen ze terug om hem te bevrijden, maar toen was de slechthorende jongen al overleden.

[img width=150 height=200 cacheid=0002d5700006a0c6d00068aa1a0285e3d8]http://images2-telegraaf.nl/multimedia/archive/00637/tano_637371d.jpg[/img]

Dat zeggen familieleden van de vijf jonge verdachten die vastzitten tegen Omroep Gelderland . Tano heeft in een poging zichzelf te bevrijden, of om de aandacht te trekken, brand gesticht in de container, aldus de familieleden. Mogelijk is hij gestikt door de rook.

Tragisch ongeluk

"Het was echt een tragisch ongeluk. Ze wilden hem een lesje leren, omdat hij wat had uitgevreten. Ze hebben hem opgesloten in die container en hij heeft daar brand gesticht. Toen ze 1,5 tot 2 uur later terugkwamen, was hij dood. Dat is nogal wat. Onze gezinnen zijn kapot."

Overigens ontkent het familielid dat er sprake zou zijn van arrestatie van de verdachten, want zij hebben zichzelf aangegeven.

Voorgeleid

De politie wil nog niet reageren op deze nieuwe ontwikkelingen. De vijf verdachten worden vandaag voorgeleid aan de rechter-commissaris. Die zal vervolgens besluiten of ze blijven vastzitten of dat ze vrijkomen.

http://www.telegraaf.nl/binnenland/4259804/___Tano__16__gestikt_in_container___.html?p=3,1

Waarschuw beheerder
:O
Artiest Xerxes
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Dennis1977 op vrijdag 26 juni 2009 om 10:56:
De politie wil nog niet reageren op deze nieuwe ontwikkelingen. De vijf verdachten worden vandaag voorgeleid aan de rechter-commissaris. Die zal vervolgens besluiten of ze blijven vastzitten of dat ze vrijkomen.

tjah...schuldig of niet ??? :/

Waarschuw beheerder
Dat zeggen familieleden van de vijf jonge verdachten die vastzitten tegen Omroep Gelderland . Tano heeft in een poging zichzelf te bevrijden, of om de aandacht te trekken, brand gesticht in de container, aldus de familieleden. Mogelijk is hij gestikt door de rook.

Damm dat doe je toch ook niet
Domme gast
Maar toch R.I.P :flower:
Uitspraak van Xerxes op vrijdag 26 juni 2009 om 11:06:
tjah...schuldig of niet ???

Lijkt me niet
Hij is door eigen toedoen omgekomen en niet door die jongens
Misschien medeplichtig dan ofzow :/

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Dat is nogal wat.

:yes: Vooral dom ook
brand gesticht in de container

:loseR:

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Gaat lekker in Apeldoorn tegenwoordig. Beter nemen ze een voorbeeld aan die stad naast hun Deventer, een stad met alleen maar beschaafde mensen.

Niet zo handig...
Waarschuw beheerder
Misschien was die jongen niet bij zn volle verstand.
Je zet een container niet in de fik als je bevrijdt wil worden. Wat triest voor de nabestaanden.
Gevalletje dood door schuld lijkt me.
Die kids hadden dit niet voorzien lijkt me. Wilden ze m een lesje leren, loopt t zo af:(

// Op zich is het niet geheel onlogisch. Die jongen wil ontsnappen, maar ziet niks. Z'n tel is waarschijnlijk afgepakt maar hij heeft nog wel zn aansteker, hij steekt wat ouwe meuk aan en tegen de tijd dat hij door heeft dat hij duizelig wordt is t te laat.
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Ibu op vrijdag 26 juni 2009 om 11:18:

Als je brand sticht in een container waar je in opgesloten zit denk ik dat inderdaad ook, die zal wel zwaar in paniek zijn geweest. Erg triest als je op zo'n manier en op zo'n jonge leeftijd moet komen te overlijden...

Waarschuw beheerder
"Het was echt een tragisch ongeluk. Ze wilden hem een lesje leren, omdat hij wat had uitgevreten.

alle 5 moeten levenslang begeleiding krijgen stelletje zieke kinder

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Ibu op vrijdag 26 juni 2009 om 11:18:

Of hij heeft t niet zelf gedaan :o

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
tja...moeten we hier nu mee....
Waarschuw beheerder
Van je vrienden moet je het hebben :rot:

Werkzaam bij Partyflock
Waarschuw beheerder
Zoals ik het lees wilden ze hem gewoon ff bang maken en opsluiten in die container om hem daarna weer te bevrijden ( zoals staat in de inleiding )
De intentie was er dus niet om hem iets kwaads aan te doen, dat de jongen dan in paniek raakt en door middel van brand te stichten ( rooksignalen o.i.d ) om het leven komt, is dan niet aan de 'verdachten' te verwijten lijkt me.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van actief op vrijdag 26 juni 2009 om 11:26:
De intentie was er dus niet om hem iets kwaads aan te doen, dat de jongen dan in paniek raakt en door middel van brand te stichten ( rooksignalen o.i.d ) om het leven komt, is dan niet aan de 'verdachten' te verwijten lijkt me.

Als ze hem niet in die container hadden gezet dan denk ik niet dat hij zichzelf daarin zou opsluiten en een brand stichten. Er is hun dus wel degelijk iets te verwijten ook al zal dit nooit hun bedoeling zijn geweest.
Waarschuw beheerder
donateur
Toen ze 1,5 tot 2 uur later terugkwamen

iemand 2 uur in een container opsluiten (Y)

wat een staatsmongool ben je dan ook

r.i.p
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Sincerity op vrijdag 26 juni 2009 om 11:29:
iemand 2 uur in een container opsluiten

Dacht dat ze zo ook chinezen importeerden met 52 man in n container? :jaja:

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Blauw-Groen '54 Casual op vrijdag 26 juni 2009 om 11:28:
Als ze hem niet in die container hadden gezet dan denk ik niet dat hij zichzelf daarin zou opsluiten en een brand stichten

als, als...

Ze kwamen terug om hem te bevrijden, als ze hem serieus dood wilden hebben waren ze niet meer terug gekomen lijkt me, de onwetenheid dat je iemand niet zo lang in een container kan opsluiten is dan weer te verwijten aan hun jonge leeftijd

Waarschuw beheerder
Uitspraak van $Spygirl$ op vrijdag 26 juni 2009 om 11:02:
Tano heeft in een poging zichzelf te bevrijden

Dat is ook erg slim

Hoe zou jij reageren als je door je vrienden zou worden opgesloten in een container, zou jij dan nog helder kunnen nadenken??
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van chrisspdno1 op vrijdag 26 juni 2009 om 11:32:
Dacht dat ze zo ook chinezen importeerden met 52 man in n container?

ja dat is ook not done

maar dat heeft hier geen fuck mee te maken.
Artiest Reload
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Blauw-Groen '54 Casual op vrijdag 26 juni 2009 om 11:28:
Als ze hem niet in die container hadden gezet dan denk ik niet dat hij zichzelf daarin zou opsluiten en een brand stichten. Er is hun dus wel degelijk iets te verwijten ook al zal dit nooit hun bedoeling zijn geweest.

Als hij hun niks geflikt had, hadden ze 'm uberhaupt nooit in de container gedaan :rot:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Sincerity op vrijdag 26 juni 2009 om 11:42:
maar dat heeft hier geen fuck mee te maken.

:o

Ik dacht van zuurstof genoeg in zo'n container...
Las net dat stukje van dat brandje pas... :bloos:

Te veel text! o:)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van actief op vrijdag 26 juni 2009 om 11:36:
als, als...

Ze kwamen terug om hem te bevrijden, als ze hem serieus dood wilden hebben waren ze niet meer terug gekomen lijkt me, de onwetenheid dat je iemand niet zo lang in een container kan opsluiten is dan weer te verwijten aan hun jonge leeftijd

Dus het is volgens jou normaal om iemand op te sluiten in een container?

De meeste mensen zitten het slachtoffer af te kraken omdat hij brand stak in de container. Dat heeft hij waarschijnlijk gedaan uit paniek. Als je 1,5/2 uur in een container zit opgesloten, en je kan er niet uit, dan is 1,5 gelijk aan een dag.
Waarschuw beheerder
donateur
Zo'n container zou afgesloten moeten zijn voor niet bevoegde mensen omdat er altijd een kans bestaat dat iemand iets doms mee gaat doen.
Het is erg jammer wat die jongen is overkomen en het is wel degelijk de schuld van zijn vrienden. Zij hadden hem tenminste een zaklamp moeten geven en wat te drinken. In zo'n container kan het snel erg warm worden en men droogt snel uit. Verder hadden er resten van chemische stoffen aanwezig kunnen zijn die ervoor zorgen dat iemand sneller bewusteloos raakt.

Die jongens hebben helemaal niet nagedacht bij wat zij deden. Dood door schuld is hier zeker van toepassing want nalatigheid is strafbaar.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Xochipilli'81 op vrijdag 26 juni 2009 om 11:55:
Zo'n container zou afgesloten moeten zijn voor niet bevoegde mensen omdat er altijd een kans bestaat dat iemand iets doms mee gaat doen.

O ja tuurlijk, ze zijn ook ZOOOOOOO gevaarlijk, kom op joh, laten we OVERAL regels op maken. Welke idioot sticht er dan ook brand als je weet dat je vastzit in een container :S
Verder hadden er resten van chemische stoffen aanwezig kunnen zijn die ervoor zorgen dat iemand sneller bewusteloos raakt.

Daar zullen ze indd vast niet op gelet hebben :rot:, als dat zo was, was die wel afgesloten.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 26 juni 2009 om 11:50:

waar zie je mij dat zeggen?

ik keur het absoluut niet goed, zo lang in een container opsluiten is gewoon not done, maar ik neem aan dat die gasten niet de intentie hadden om hem daadwerkelijk dood terug te vinden
Waarschuw beheerder
Het zijn wel familieleden van verdachten die het zeggen he! Of het de waarheid is dat is een tweede!
Waarschuw beheerder
donateur
Toen ze 1,5 tot 2 uur later terugkwamen,

dan spoor je toch al echt niet :no:

en de familie van de betrokkenen zeggen dat die brand gesticht heeft?

goed praten van wat je kinderen gedaan hebben noem ik dat :no:
Waarschuw beheerder
Dood door schuld lijkt mij hier wel op z'n plaats.

Kan me voorstellen dat Tano in paniek raakte toen hij opgesloten werd, en iemand in paniek kan vreemde dingen doen. Waarschijnlijk heeft hij niet geweten dat ze hem na een tijd weer zouden bevrijden. Als je opgesloten zit en in paniek raakt ga je mogelijkheden zoeken om de aandacht te trekken van mogelijke voorbijgangers. In dit geval door een brandje te stichten, waarschijnlijk nadat het bonken op de wand van de container geen zin had.

z'n "vrienden" hadden even een keer goed na moeten denken voordat ze hem in die container op sloten.

Overigens ontkent het familielid dat er sprake zou zijn van arrestatie van de verdachten, want zij hebben zichzelf aangegeven.

Aangegeven en vervolgens gearresteerd misschien?

Maar goed dit zijn allemaal speculaties over hoe of wat. 't is al erg zat dat dit gebeurd is.

Dus RIP! en stertke aan de nabestaanden

Waarschuw beheerder
Bizar zeg..... :o
Waarschuw beheerder
Uitspraak van ninanaomi :bye: op vrijdag 26 juni 2009 om 12:11:
goed praten van wat je kinderen gedaan hebben noem ik dat

:jaja: Dat zit er dik in! (Y)

Maar aan de andere kant:
de slechthorende jongen

Hij kon ook niet horen of iemand hem hoorde... dus dat ie daarom met rook aandacht wou trekken
of met vuurtje licht probeerde te maken... :rot:

Waarschuw beheerder
Uitspraak van $Spygirl$ op vrijdag 26 juni 2009 om 12:02:
Het zijn wel familieleden van verdachten die het zeggen he! Of het de waarheid is dat is een tweede!

precies, ik geloof er geen zak van.
lees de reacties op de telegraafpagina eens...

of het zijn uit de hand gelopen pesterijen, of die jongen is zo in paniek geraakt omdat hij niks hoort en in een donkere container dan ook nog eens niks ziet dat hij misschien die brand wel zelf heeft gesticht, of die kids hadden die brand gesticht...je weet het niet, zal allemaal nog moeten blijken.

maar ziek is het iig, 1.5uur iemand opsluiten is geen lesje leren meer :S
om dan vervolgens ook nog een paar dagen je bek te houden terwijl je weet waar ie is, om de familie ook een "lesje" te leren?

:rot: (N)
laatste aanpassing

Artiest The Carcass
Waarschuw beheerder
donateur
Onze gezinnen zijn kapot."

dan had je kinderen wat beter opgevoed
wie gaat een jongen die DOOF is opsluiten in een donkere ruimte
en dan ook nog autischtisch aangelegd
die jongen was in paniek , dus dan kun je rare dingen verwachten ...

in ieder geval begint het bij die oetlullen
zaten ook jongens bij van 19 en die mogen wel een beetje verstand hebben als ze iemand zo opsluiten...

laat ze die zijn opgepakt maar goed straffen en dan bedoel ik ook echt goed :yes:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 26 juni 2009 om 12:22:
1.5uur iemand opsluiten is geen lesje leren meer

:o Afschaffen die gevangenissen! :lol:

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
vind dat die mensen die die container daar plaatsten ook gestraft moeteng worden hehe
laatste aanpassing door een beheerder
Waarschuw beheerder
Over tragisch gesproken :/........ Arme jongen:(! En hoe sneu voor de ouders....:'(!

Ik denk dat de desbetreffende kinderen al wel een behoorlijk lesje hebben geleerd, maar ik hoop dat deze ratjes nog een passende straf krijgen. Tano's de door hun opgelegde "straf" was namelijk iets minder passend....
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Swollywood op vrijdag 26 juni 2009 om 12:32:
de door hun opgelegde "straf" was namelijk iets minder passend....

Vind m nu wel toepasselijk anders... bij hun! :[
Waarschuw beheerder
Toon eens wat respect, iedereen loopt die jongen belachelijk te maken terwijl je maar een kant van het verhaal kent

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
echt wel dood door schuld en ook omdat ze na anderhalf uur gingen kijken en daarna gewoon weg gingen zonder het te melden.
weggaan na een misdrijf is het gewoon , maja omdat hun zo jong zijn zal het wel bureau halt worden :)
Waarschuw beheerder
doe die andere kant eens dan, ben ik wel benieuwd naar :)
Waarschuw beheerder
drink nog een breezer roy ;)

[img width=500 height=375 cacheid=000fc3d0002c1c1be46d92441a0285e92b]https://album.partyflock.nl/46921897.jpg[/img]

OT : Dit is een jongensgrap die compleet uit de hand is gelopen,

nu kunnen veel mensen discussieren of dat het een grap is, maar ik weet zeker dat dit bij mensen vaker gebeurt ( niet in een container ) , maar denk bijvoorbeeld in een kast / wc

volgensmij zeg ik niks geks ?

Waarschuw beheerder
Die verdachten sporen niet, tuig van tegenwoordig :@

Lesje leren mijn reet, lekker met zijn 5en zeker?:rot:

Van mij part mogen zij als voorbeeld dienen voor de rest en de volle mep aan straf krijgen:[
Waarschuw beheerder
Uitspraak van permanent verbannen op vrijdag 26 juni 2009 om 12:40:
zal het wel bureau halt worden

Containers schoonvegen... (Y)

Waarschuw beheerder
donateur
bbq doe je ook in de buitenlucht , container is daar niet geschikt voor met gesloten deurtjes :no:

Waarschuw beheerder
Een lesjes leren? Koekje van eigen deeg op wreed niveau

Waarschuw beheerder
Uitspraak van actief op vrijdag 26 juni 2009 om 12:41:
Lesje leren mijn reet, lekker met zijn 5en zeker?:rot:

Nee, ze hadden hem beter met 5 man helemaal de tyfus kunnen trappen en dat ie aan ze verwondingen plotseling overlijd zoals ze tegenwoordig "iemand een lesje leren"..

Ze hebben hem voor de gein in een container gestopt om hem er later weer uit te halen, zo erg is dat helemaal niet. Hij heeft de container zelf in de brand gestoken is daardoor zelf om het leven gekomen. Het maakt het niet minder erg wat er gebeurd is, maar die jongens konden ook niet weten dat hij zo dom is om de container in de brand te steken, want lijkt me toch wel logisch dat hij ook wel weet dat dat begint te roken..
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Mijn Sleutel :jaja: op vrijdag 26 juni 2009 om 12:41:
volgensmij zeg ik niks geks ?

Weet niet met wat voor mensen jij omgaat, maar wij deden zulk soort dingen echt niet:no:! Word al claustrofobisch bij de gedachte:S!

Uitspraak van Party Roy op vrijdag 26 juni 2009 om 12:37:
Toon eens wat respect, iedereen loopt die jongen belachelijk te maken terwijl je maar een kant van het verhaal kent

Wie loopt wie belachelijk te maken dan? Of mis ik iets:o?
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 26 juni 2009 om 12:58:
Nee, ze hadden hem beter met 5 man helemaal de tyfus kunnen trappen en dat ie aan ze verwondingen plotseling overlijd zoals ze tegenwoordig "iemand een lesje leren"..

Ze hebben hem voor de gein in een container gestopt om hem er later weer uit te halen, zo erg is dat helemaal niet. Hij heeft de container zelf in de brand gestoken is daardoor zelf om het leven gekomen. Het maakt het niet minder erg wat er gebeurd is, maar die jongens konden ook niet weten dat hij zo dom is om de container in de brand te steken, want lijkt me toch wel logisch dat hij ook wel weet dat dat begint te roken..

dit is 1 kant van het verhaal, die andere kan het niet meer navertellen.

lekker wrang
Waarschuw beheerder
donateur

iemand ruim ander half tot 2 uur in een container stoppen noem jij voor de gein?

en dan ook nog gewoon weg gaan?

en voor de duidelijkheid de ouders van de "verdachte" zeggen dat hij hem zelf in de brand heeft gestoken...

wat daar dus van waar is maar de vraag...

Waarschuw beheerder
damn zeg, er zijn er veel hier die zo aannemen dat het waarheid is wat nu als verklaring door familie van de daders wordt gegeven.
hoe volgzaam :rot:

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 26 juni 2009 om 13:08:
damn zeg, er zijn er veel hier die zo aannemen dat het waarheid is wat nu als verklaring door familie van de daders wordt gegeven.
hoe volgzaam

Kuddedieren :jaja: :dood:

Waarschuw beheerder
Dat klopt, we kunnen beter allemaal janken om de dood van Michael Jackson :rot:

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 26 juni 2009 om 13:17:
Dat klopt, we kunnen beter allemaal janken om de dood van Michael Jackson

ook dat niet (Y)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 26 juni 2009 om 12:53:
op wreed niveau

Levert meer XP op! (y)
Waarschuw beheerder
dat hij zo dom is om de container in de brand te steken, want lijkt me toch wel logisch dat hij ook wel weet dat dat begint te roken..

:s..... stel je eens voor he, ja misschien is dat moeilijk voor je, maar je bent misschien wat claustrofobisch aan gelegd. Zoals ik hierboven begreep was de jongen ook nog eens licht autistisch.... en je zit opgesloten, je weet niet wanneer je bevrijd wordt .... Je begint te panieken..en tsja, mensen in paniek doen domme dingen!

En ik vind het geen geintje meer als je langer dan een half uur ergens in word opgesloten. 5 minuten is acceptabel, maar persoonlijk zou ik dan zelfs al volledig flippen!
Waarschuw beheerder
donateur

zeg dan niks :looser:

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Ze hebben hem opgesloten in die container en hij heeft daar brand gesticht. Toen ze 1,5 tot 2 uur later terugkwamen, was hij dood.

:looser: 's

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Uitspraak van ninanaomi :bye: op vrijdag 26 juni 2009 om 13:25:
zeg dan niks

hij heeft wel gelijk :)

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Michael Jackson

dood

:cheeR:

Waarschuw beheerder

:looser: respectloos figuur
Waarschuw beheerder
Tano heeft in een poging zichzelf te bevrijden

Dat is ook erg slim

geen medelijden
Waarschuw beheerder
Precies, zit maar eens op een warme dag 2 uur in zo'n container!
Helemaal donker, je hoort niks meer..logisch dat je in paniek raakt toch?

En dan van alles gaat proberen om eruit te komen! ( en ja, ook niet de slimste dingen)wel
Deze gasten moeten hard worden aangepakt, er valt hun degelijk iets te verwijten! (Y)

RIP Jongen :flower:
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Nexus.. op vrijdag 26 juni 2009 om 13:31:
Precies, zit maar eens op een warme dag 2 uur in zo'n container!
Helemaal donker, je hoort niks meer..logisch dat je in paniek raakt toch?

Maar om dat brand te gaan stichten?....

Uitspraak van chrisspdno1 op vrijdag 26 juni 2009 om 13:21:
Levert meer XP op! (y)

Des te sneller ding je ^^
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 26 juni 2009 om 13:08:

Waarschuw beheerder
Telegraaf :rot:

Maar goed, ze hadden hem sowieso niet in een container moeten opsluiten, ook al had ie iets geflikt, dat recht ligt niet in hun handen. Vind het zeker dood door schuld. En brand stichten in de container... Een kat in het nauw maakt rare sprongen (Y)

Heb overigens iets anders gelezen in een andere krant vanochtend :/

Waarschuw beheerder
Anders ga mij allemaal ff quoten en zeg precies hetzelfde wat je voorganger tegen me zei...

Kuddedieren :loser:

:rot:

Waarschuw beheerder
ik weet niet wat er is gebeurd, alleen dat er nu weer een familie aan het rouwen is :(
r.i.p, jongen en heel veel sterkte voor iedereen die hem kende (f)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Nexus.. op vrijdag 26 juni 2009 om 13:31:
je hoort niks meer

Hij hoorde sowieso al bijna niks, ik denk dat het meer een paniek actie was.
Ik maak een brandje en dan laten ze mij er wel uit?
Maar hij had vast niet door dat die jongeren al weg waren.
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
wie eet er dan ook een container op :S

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 26 juni 2009 om 12:25:
wie gaat een jongen die DOOF is opsluiten in een donkere ruimte

lezen!
er staat:
slechthorende jongen

en het is een heel verschil of je nou doof of slechthorend bent! :[
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 26 juni 2009 om 13:51:
Anders ga mij allemaal ff quoten en zeg precies hetzelfde wat je voorganger tegen me zei...

jou allemaal quote?

waar dan?

stijgt het een beetje naar je bolletje knul :aai:
Waarschuw beheerder
Anders ga mij allemaal ff quoten en zeg precies hetzelfde wat je voorganger tegen me zei

Waarschuw beheerder

Waarschuw beheerder

Waarschuw beheerder
Kuddedieren

:lol: zelf verzonnen? :aai:
Waarschuw beheerder
Kuddedieren

Zo genoeg gequote? Ik als kuddedier, doe dat zo ff voor je;)!

Dat citeer staat niets voor niets boven aan het bericht, zo ken je namelijk reageren op mensen... maar zo'n domgiechel als jij zal dat wel nie begrijpe nie
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 26 juni 2009 om 13:57:
wie eet er dan ook een container op

Was dat een poging tot grappig zijn ofzo:S?

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Swollywood op vrijdag 26 juni 2009 om 14:09:
maar zo'n domgiechel als jij zal dat wel nie begrijpe nie

:cry: nee, mijn excuses dat ik niet zo intellectueel als jou ben.. :cry:
Waarschuw beheerder

Kuddedieren

:aai: zielepoot!

Waarschuw beheerder
Triest natuurlijk om iemand op te sluiten, maar zulke dingen gebeuren nu eenmaal bij jongeren onderling. En van 2 uur in een container zitten ga je niet dood.

Als het verhaal dat de ouders vertellen klopt, is het idd een zeer trieste samenloop van omstandigheden. Maar géén ongeluk, brand stichten en in de rook stikken is geen ongeluk maar is gewoon oerdom.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Swollywood op vrijdag 26 juni 2009 om 14:09:
Zo genoeg gequote? Ik als kuddedier, doe dat zo ff voor je!

Dat citeer staat niets voor niets boven aan het bericht, zo ken je namelijk reageren op mensen... maar zo'n domgiechel als jij zal dat wel nie begrijpe nie

Punt voor jou B)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 26 juni 2009 om 14:12:
nee, mijn excuses dat ik niet zo intellectueel als jou ben..

Geeft nix jongen je ken niet alles hebben :aai:....

Uitspraak van verwijderd op vrijdag 26 juni 2009 om 14:13:
Triest natuurlijk om iemand op te sluiten, maar zulke dingen gebeuren nu eenmaal bij jongeren onderling. En van 2 uur in een container zitten ga je niet dood.

Als het verhaal dat de ouders vertellen klopt, is het idd een zeer trieste samenloop van omstandigheden. Maar géén ongeluk, brand stichten en in de rook stikken is geen ongeluk maar is gewoon oerdom.

Begin jij ook nog ff joh, figuur :/.....Nogmaals, iemand opsluiten is niet normaal en in paniek doen mensen rare dingen. Wil je ook wel ff opsluiten en dan vertel ik je niet wanneer ik terugkom, okay(Y) ?

Uitspraak van verwijderd op vrijdag 26 juni 2009 om 14:15:
Punt voor jou

:lol:
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Swollywood op vrijdag 26 juni 2009 om 14:20:
in paniek doen mensen rare dingen

het is nog niet eens zeker dat Tano die brand zelf heeft gesticht :/
dat zegt die familie, niks is nog bevestigd nav onderzoek.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Swollywood op vrijdag 26 juni 2009 om 14:20:
Nogmaals, iemand opsluiten is niet normaal en in paniek doen mensen rare dingen. Wil je ook wel ff opsluiten en dan vertel ik je niet wanneer ik terugkom, okay ?

Dit soort situaties heb ik wel vaker mee gemaakt, niet met mezelf maar gewoon dat het onderling gedaan werd. Mensen opsluiten, of iemand die klein van stuk is met zijn kraag aan de kapstok hangen, kids onderling met name tussen de 12 en 16 zijn gewoon soms vals tegen elkaar.

En in paniek raken oke, maar fikkie stoken in een dichte ruimte? Hij kan toch wat schreeuwen, al is-ie doof, gewoon kabaal maken kan-ie wel lijkt me.

Het is heel triest wat er gebeurd is, maar het was een extreem uit de hand gelopen diss-actie, géén moord, doodslag ofzo. Vrijheidsberoving zou het genoemd worden, denk ik. Ook verboden, en je kan er best cel voor krijgen, maar nogmaals, ALS het waar is wat die ouders zeggen, dan is het absoluut geen moord of doodslag.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 26 juni 2009 om 14:04:
en het is een heel verschil of je nou doof of slechthorend bent!

:dood: Wat zei je? :dood:
Waarschuw beheerder
Pwned.

Waarschuw beheerder

Flikker toch op zeg, beetje voor eigen rechter spelen:loser:
Lesje leren? Vraag me toch af waarvoor een hele groep dat dan nodig vind

Ik zeg: zwaar straffen:jaja:

En die argumenten hij heeft het zelf in de brand gestoken? Ik vraag me af wat al die mensen zelf zouden doen als ze zoiets zou overkomen
:loser:

Waarschuw beheerder
Uitspraak van actief op vrijdag 26 juni 2009 om 15:18:
Ik vraag me af wat al die mensen zelf zouden doen als ze zoiets zou overkomen

Fik stoken in een dichte container waar jezelf in zit... dat niet iig.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Swollywood op vrijdag 26 juni 2009 om 14:10:
Was dat een poging tot grappig zijn ofzo?

:aai:

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 26 juni 2009 om 15:22:
Fik stoken in een dichte container waar jezelf in zit... dat niet iig.

Dat weet je niet :no:

En je mag wel stellen dat hij een reden tot paniek had:rot:

Waarschuw beheerder
Uitspraak van actief op vrijdag 26 juni 2009 om 15:30:
Dat weet je niet

Dat IK (en denk de meeste anderen) dat niet doen, weet ik toch wel heel zeker. Je gaat dood van die shit, en of je nu in paniek bent of niet, je overlevingsdrang is er toch nog?

Ik vind het daarom ook zo'n vreemd verhaal.... als je iemand op sluit en hij raakt in paniek gaat ie wel heibel maken, maar geen fik stoken.
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 26 juni 2009 om 15:34:
Dat IK (en denk de meeste anderen) dat niet doen, weet ik toch wel heel zeker. Je gaat dood van die shit, en of je nu in paniek bent of niet, je overlevingsdrang is er toch nog?

Ik vind het daarom ook zo'n vreemd verhaal.... als je iemand op sluit en hij raakt in paniek gaat ie wel heibel maken, maar geen fik stoken.

en daarom vraag ik me dus idd af of het verhaal uberhoud wel waar is :/

Waarschuw beheerder
zeer triest weer dit, rip :(

Waarschuw beheerder
Uitspraak van ninanaomi :bye: op vrijdag 26 juni 2009 om 15:37:
en daarom vraag ik me dus idd af of het verhaal uberhoud wel waar is

Mensen doen vage dingen, het is niet onmogelijk. Ik denk dat de ouders van de daders er iig in geloven, anders hadden ze wel niks gezegd.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 26 juni 2009 om 15:34:

Maakt niet uit, je hoort niet iemand in een container op te sluiten, waar gáát het hier over???

Uitspraak van ninanaomi :bye: op vrijdag 26 juni 2009 om 15:37:
en daarom vraag ik me dus idd af of het verhaal uberhoud wel waar is :/

Zou mij niks verbazen als hij het niet zelf in de fik heeft gestoken:/

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
word mijn post waarin ik zeg dat die eigenaar van die container ook schuld is gewoon verwijderd :/

Waarschuw beheerder
Uitspraak van actief op vrijdag 26 juni 2009 om 15:46:
Maakt niet uit, je hoort niet iemand in een container op te sluiten, waar gáát het hier over???

Je hoort ook geen lolly van een ander kind af te pikken. Dat iets niet hoort, heeft niks te maken met hoe erg het is. Ik ben benieuwd of het verhaal van de ouders klopt. Als dat zo is, dan vind ik het zeker geen moord of doodslag, maar vrijheidsberoving. En dan ook nog een milde vorm, want het is geen ontvoering maar wat kloterij van kids onderling, die het leven ontdekken door fouten te maken.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 26 juni 2009 om 15:53:
die het leven ontdekken door fouten te maken.

Story of my life! :lol:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van permanent verbannen op vrijdag 26 juni 2009 om 11:17:

Een kat in het nauw maakt rare sprongen
Waarschuw beheerder
donateur
Heb die gast nou de container waar hij zelf in zat in de hens gestoken ?!

Eh...

Waarschuw beheerder
Uitspraak van chrisspdno1 op vrijdag 26 juni 2009 om 14:38:
Wat zei je?

ik zeg niks, ik schrijf (Y)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 26 juni 2009 om 16:19:
ik zeg niks, ik schrijf

[img width=32 height=20 cacheid=000b2351002dace623e787641a0285f26c]http://www.bitsoup.org/pic/smilies/hysterical.gif[/img]
Waarschuw beheerder
donateur
ik zeg niks, ik schrijf

Wat een opmerking weer :roflol:

Waarschuw beheerder
Uitspraak van chrisspdno1 op vrijdag 26 juni 2009 om 16:24:
ik zeg niks

ik schrijf

Ik type :x
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 26 juni 2009 om 17:02:
Ik type

:jaja: Iedereen hier...

Ik dacht: laat m maar in zijn waarde.... :looser:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van $Spygirl$ op vrijdag 26 juni 2009 om 12:02:

Uiteraard, Jane Bond :loL:
Waarschuw beheerder
Zielig voor die knul. :-( Snap alleen niet dat je brand gaat stichten. :-S

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 26 juni 2009 om 15:53:
Je hoort ook geen lolly van een ander kind af te pikken. Dat iets niet hoort, heeft niks te maken met hoe erg het is. Ik ben benieuwd of het verhaal van de ouders klopt. Als dat zo is, dan vind ik het zeker geen moord of doodslag, maar vrijheidsberoving. En dan ook nog een milde vorm, want het is geen ontvoering maar wat kloterij van kids onderling, die het leven ontdekken door fouten te maken.

Laten we ze idd maar na het eten naar bed sturen en een preek geven:dood:

Ze zijn schuldig aan iemands dood hoor, dan mag jij nog zoveel sprookjes verzinnen waarom jij vind dat niet zo is, de feiten liggen er:/
Waarschuw beheerder
Uitspraak van actief op vrijdag 26 juni 2009 om 17:30:
na het eten naar bed sturen

:o Ik moest altijd zonder eten naar bed! o:)
Waarschuw beheerder
Tano heeft in een poging zichzelf te bevrijden, of om de aandacht te trekken, brand gesticht in de container

erg pientere jongen idd!
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 26 juni 2009 om 11:50:

uhm ja
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 26 juni 2009 om 14:26:
En in paniek raken oke, maar fikkie stoken in een dichte ruimte? Hij kan toch wat schreeuwen, al is-ie doof, gewoon kabaal maken kan-ie wel lijkt me.

Wat een bullshit, nogmaals wil je wel een tijdje opsluiten en kijken of je dan nog precies weet wat je moet doen als je in paniek raakt:o? Nog nooit in paniek geweest jij waarschijnlijk, want dan zou je namelijk weten dat mensen in paniek niet helder meer kunnen denken....

Uitspraak van Don Mega op vrijdag 26 juni 2009 om 18:07:
uhm ja

Dan ben je net zo'n zielige droeftoeter als die lui die het bij Tano hebben gedaan :dood:...
Waarschuw beheerder
wtf ZIEK,,

die moeten ze ok allemaal in 1 container douwe..
dat ze mooi langzaam lijdend dood gaan

Waarschuw beheerder
Laten we ze idd maar na het eten naar bed sturen en een preek geven

Zat eerder te denken aan een celstraf van een paar weken.
Uitspraak van Australian Girl op vrijdag 26 juni 2009 om 19:04:
wtf ZIEK,, die moeten ze ok allemaal in 1 container douwe.. dat ze mooi langzaam lijdend dood gaan

Omdat een of andere dombo fikkie stookte in een gesloten ruimte?
Ze zijn schuldig aan iemands dood hoor

\Nee, ze zijn slechts de veroorzakers van de omstandigheid waarin hij de dood vond.

Als, en nogmaals ALS, dat van die fik waar is, is er maar 1 'schuldig' en dat is-ie zelf. Als iemand mij een pistool geeft, en ik schiet me door mijn kop heen, is die gene dan een moordenaar? Nee! Hoogstens moreel medeschuldig.

Maar goed, iemand op sluiten is verboden, dus straf moeten ze wel krijgen.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 26 juni 2009 om 19:09:
dus straf moeten ze wel krijgen

(verbannen) :roflol:
Waarschuw beheerder

Blijf je daar nu op doorgaan? We zijn niet allemaal zo goed als jou! :rot:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van ......:cheer: op vrijdag 26 juni 2009 om 14:32:
Diep triest dit!!

Rip Tano...hoop dat de verdachte ook opgesloten worden, wegens dood door schuld...

Vrienden, familie heel veel sterkte :flower:

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Laten we ze idd maar na het eten naar bed sturen en een preek geven

Ze zijn schuldig aan iemands dood hoor, dan mag jij nog zoveel sprookjes verzinnen waarom jij vind dat niet zo is, de feiten liggen er

Dus als iemand zich dood zuipt na het lezen van een reactie van jou heb je
er geen problemen mee als jij tot moord veroordeeld word?
Waarschuw beheerder
Uitspraak van permanent verbannen op vrijdag 26 juni 2009 om 23:01:
Dus als iemand zich dood zuipt na het lezen van een reactie van jou heb je
er geen problemen mee als jij tot moord veroordeeld word?

tgaat er denk ik om dat zijn vrienden (tot hoever je het vrienden kunt noemen) hem hebben opgesloten in een container...dus gewoon dood door schuld...denk niet dat Tano zich opzettelijk van het leven wou beroven...die ' vrienden' zijn het gewoon schuld...wat zou jij doen (al is het maar uit pure wanhoopsdaad :\)

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Uitspraak van djthevirus op vrijdag 26 juni 2009 om 23:08:
tgaat er denk ik om dat zijn vrienden (tot hoever je het vrienden kunt noemen) hem hebben opgesloten in een container...

Iemand die fikkie steekt in een gesloten ruimte pleegt zelfmoord.
Erg sneu dat het is gebeurt, maar moord of dood door schuld is het niet.
Dat zou het pas zijn als een ander de brand had aangestoken.
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Uitspraak van djthevirus op vrijdag 26 juni 2009 om 23:08:
wat zou jij doen (al is het maar uit pure wanhoopsdaad )

Op de deur trappen en/of gewoon afwachten. Meer kan je niet doen.
Maar zeker geen brand stichten in een afgesloten ruimte, dat is
echt het allerdomste wat je kan doen.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van permanent verbannen op vrijdag 26 juni 2009 om 23:12:

mee eens, maar uit pure wanhoop doen mensen de gekste dingen...kijk naar 9/11 bijv...mensen die zo radeloos zijn dat ze liever vanaf de 110de etage naar onder springen, dan een brandende trap nemen ofzow, of bang zijn voor verstikking ;)

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Uitspraak van djthevirus op vrijdag 26 juni 2009 om 23:15:
mee eens, maar uit pure wanhoop doen mensen de gekste dingen...kijk naar 9/11 bijv...mensen die zo radeloos zijn dat ze liever vanaf de 110de etage naar onder springen, dan een brandende trap nemen ofzow, of bang zijn voor verstikking

Maar voor de dommigheid van iemand mag je een ander niet straffen.
Denk jij dat er ook maar iemand is die van te voren had verwacht dat
ie zo stom zou zijn om brand te stichten in een afgesloten container?

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Uitspraak van djthevirus op vrijdag 26 juni 2009 om 23:15:
kijk naar 9/11 bijv...mensen die zo radeloos zijn dat ze liever vanaf de 110de etage naar onder springen, dan een brandende trap nemen ofzow

En dat is totaal geen vergelijk. Bij brand is er een directe doodsdreiging,
bij opsluiting niet. Op die manier zou gevangenschap bij voorbaat poging tot
doodslag zijn of erger. Dus dan kan je alle gevangenissen wel sluiten.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van permanent verbannen op vrijdag 26 juni 2009 om 23:21:
Denk jij dat er ook maar iemand is die van te voren had verwacht dat
ie zo stom zou zijn om brand te stichten in een afgesloten container?

nee okeej, maar vooralsnog gaat het om die gasten wat hem in eerste instantie daarin geplaatst hebben...

tis misschien ook wel stom van hem om zo aandacht te gaan trekken...maar als jij slechthorende bent, en je weet dus niet of mensen in de buurt zijn, dan ga jij ook andere oplossingen zoeken om eruit te kunnen komen...misschien zeg je nu van niet, maar in het heetst van de stijd doen mensen dingen die ze vaak onderschatten of juist overschatten...met alle gelogen vandien ;)

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Uitspraak van djthevirus op vrijdag 26 juni 2009 om 23:30:
komen...misschien zeg je nu van niet, maar in het heetst van de stijd doen mensen dingen die ze vaak onderschatten of juist overschatten...met alle gelogen vandien

Uitspraak van permanent verbannen op vrijdag 26 juni 2009 om 23:21:
Maar voor de dommigheid van iemand mag je een ander niet straffen

Uitspraak van permanent verbannen op vrijdag 26 juni 2009 om 23:09:
maar moord of dood door schuld is het niet.
Dat zou het pas zijn als een ander de brand had aangestoken

Waarschuw beheerder
donateur
Iemand die fikkie steekt in een gesloten ruimte pleegt zelfmoord.

als hij niet opgesloten was had hij ook die brand niet gesticht.

ALS hij dat al heeft gedaan....

Dat zou het pas zijn als een ander de brand had aangestoken

en wie zegt dat dat niet gebeurd is?

vergeet niet de ouders van de "verdachte" hebben dit verklaard :/

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Uitspraak van ninanaomi :bye: op vrijdag 26 juni 2009 om 23:53:
als hij niet opgesloten was had hij ook die brand niet gesticht.

Ze wilden hem een lesje leren, omdat hij wat had uitgevreten

Als ie dat niet had gedaan hadden ze hem niet opgesloten.
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van permanent verbannen op zaterdag 27 juni 2009 om 00:04:

je weet niet eens wat hij heeft gedaan :s

als mijn kind een snoepje pakt zonder te vragen is dat nog geen reden om haar te slaan :/
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Uitspraak van ninanaomi :bye: op zaterdag 27 juni 2009 om 00:09:
je weet niet eens wat hij heeft gedaan

Nee, jij ook niet dus waar heb je het over.
Waarschuw beheerder
MIsschien heeft hij die brand wel gesticht omdat hij iets wilde zien... Stikdonker in zo'n dichte container en als je dan ook nog eens niet goed kunt horen, is dat heel beangstigend.
Hij zal er in zijn paniek niet aan gedacht hebben dat hij stikt in de rook ervan.
Wel dood door schuld dus...

Wie sluit er nou een slechthorende op in een donkere container?:vaag:

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Uitspraak van rOxXy :[ op zaterdag 27 juni 2009 om 00:13:
Wie sluit er nou een slechthorende op in een donkere container?

Het feit dat ie slechthorend is maakt niet uit. Het zou erger zijn als iemad word opgesloten terwijl men weet dat ie claustrofobisch is.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van permanent verbannen op zaterdag 27 juni 2009 om 00:04:

wat een bullshit
de "hijs is het zelf schuld" uitspraak vind ik hier behoorlijk misplaatst

hem opsluiten..........wie doet nou zo iets? :S

daarbij denk ik eerder dat die jongen gewoon de pispaal was.......een lesje leren.......aan me hoela :looser:
gewoon het pispaaltje van de buurt pesten..........en dat is uit de hand gelopen.......

hij maakt een vuurtje.........omdat het pikke donker in die container is niet beseffend dat hij daarmee alle zuurstof verbruikt

en dan...........die dadertjes hebben wel mooi 2 dagen rond gelopen in de wetenschap dat ze iemands dood op hun geweten hebben...............wat zegt dat dan over die kinderen?
daar hoor je hun ouders niet over..........wel dat het eentje siert dat hij zich zelf aan gegeven heeft........na 2 dagen!!
Waarschuw beheerder
Uitspraak van permanent verbannen op zaterdag 27 juni 2009 om 00:15:
Het feit dat ie slechthorend is maakt niet uit

Onee?
Zou je niet heel graag iets willen zien als je niet goed kunt horen dan?
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van permanent verbannen op zaterdag 27 juni 2009 om 00:11:
Nee, jij ook niet dus waar heb je het over.

over het feit dat mensen gelijk roepen dat hij dom is en het zn eigen schuld is terwijl ze de feiten niet kennen :bye:

MIsschien heeft hij die brand wel gesticht omdat hij iets wilde zien

dat was net idd op het nieuws...

Wie sluit er nou een slechthorende op in een donkere container?:vaag:

sws ben je niet goed als je mensen in een container op gaat sluiten :no:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van ninanaomi :bye: op zaterdag 27 juni 2009 om 00:17:
dat was net idd op het nieuws...

NIet gezien, dacht het gewoon zelf, leek me logisch..

Ik zou ook helemaal para worden in een donkere container en ik kan gewoon horen..

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Heey het is nieliolovesmonique?
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Tijgertjuh** op zaterdag 27 juni 2009 om 00:15:
en dan...........die dadertjes hebben wel mooi 2 dagen rond gelopen in de wetenschap dat ze iemands dood op hun geweten hebben...............wat zegt dat dan over die kinderen?
daar hoor je hun ouders niet over..........wel dat het eentje siert dat hij zich zelf aan gegeven heeft........na 2 dagen!!

amen!!!!

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Misanthropy op vrijdag 26 juni 2009 om 16:15:
Heb die gast nou de container waar hij zelf in zat in de hens gestoken ?!

Eh...

Jij zegt het, ik dacht het..

Maar toch, rust zacht..
laatste aanpassing
Artiest DanM
Waarschuw beheerder
Uitspraak van JaapieB12 op vrijdag 26 juni 2009 om 17:23:
Snap alleen niet dat je brand gaat stichten. :-S

-Misschien had hij het koud?
-Maar meest voor hand liggend is dat de knul wat wilde zien..;)
de slechthorende jongen

Erg sneu weer dit, harde les voor zijn 'vriendjes'......R I P.....
Waarschuw beheerder
Tano heeft in een poging zichzelf te bevrijden, of om de aandacht te trekken, brand gesticht in de container,

kneus...

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van <')(((< op zaterdag 27 juni 2009 om 10:53:
kneus...

zegt er een

zeker normaal dat je wordt opgesloten in een container
wat heb je daar op te zeggen dan ?

die zijn zeker stoer ??

mensen worden steeds zieker en gekker in de wereld
en dan zegt er een : kneus

echt weer partyflock niveau zoiets , jammer dat mensen weer kortzichtig zijn :S

Waarschuw beheerder
doodstraf voor dat tuig
als je dit bekokstoofd op die leeftijd , dan ben je gewoon al in en in slecht

Waarschuw beheerder

Waarschuw beheerder
Uitspraak van permanent verbannen op vrijdag 26 juni 2009 om 23:12:
Op de deur trappen en/of gewoon afwachten. Meer kan je niet doen.

Kat in 't nauw maakt rare sprongen.. Jij kunt van tevoren wel zeggen dat je bepaalde dingen niet zal doen, maar op t moment dat je in die situatie terecht komt, doe je ze miss toch..
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Don Mega op vrijdag 26 juni 2009 om 23:45:
hup,die container in jankerd

laat mij maar een uurtje losgaan in de container op jou .... stook ik ook een vuurtje, word je wel heet van, maar niet op een lekkere manier:)!
Waarschuw beheerder
ik had dus gelijk
Ook in de krant staat nu dat het pesterij was...............

waar pesten al niet toe kan leiden........................................... :X
Waarschuw beheerder
donateur
een heel nare samenloop van omstandigheden, maar wat ik echt erg vind is dat toen ze wisten dat hij dood was ze niets hebben gezegd, 3 dagen lang... onvergefelijk vind ik het
echt heel triest

nee, omdat ze hem opsloten in een container en dat liep fout af. Hadden zij hem niet opgesloten, had hij nog geleefd. Ik vind het duidelijk hun schuld dat hij nu dood is.
Een actie die 999 van de 1000 keer goed gaat, maar als het fout gaat, moeten ze daar wel de consequenties voor dragen.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Tijgertjuh** op zaterdag 27 juni 2009 om 14:28:
Ook in de krant staat nu dat het pesterij was...............

En dat hij claustrofobie had
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van djthevirus op vrijdag 26 juni 2009 om 23:30:
nee okeej, maar vooralsnog gaat het om die gasten wat hem in eerste instantie daarin geplaatst hebben...

Ik vindt de reacties hier echt zo hypocriet :lol:
Iedereen vindt maar weer dat ze keihard gestraft moeten worden.

Omdat je een maatje (voor maar anderhalf uur) hebt opgesloten in een container?
Man, ik denk dat er wel ergere dingen zijn die je met je maatjes kan doen om een ander te zieken.
Laat mensen hier zelf maar eens goed graven in hun geheugen, wedden dat je ook weleens iets met kennissen of vrienden hebt geflikt wat fout af had kunnen lopen?

Die jongen zat daar helemaal alleen in een grote container, als hij geen fikkie had gestoken (zal wel voor het licht geweest zijn) dan had hij zuurstof gehad voor 3 dagen en was er niets aan de hand geweest.

Gewoon een heel tragisch ongeluk.
Waarschuw beheerder
het is gewoon pesterij en het waren zn vrienden niet eens waarscijnlijk.
Als jij vroeger iemand afzeikte en de leraar kwam zei je toch ook dat het je vriend is en dat je gewoon wat dolt?
En ondertussen trap je hem nog even dat ie ze smoel moet houden.

Wat mij betreft ook gewoon dood door schuld...
En ook omdat ze 3 dagen gewoon ermee rondgelopen hebben!

Waarschuw beheerder
Erg weer...Jeugd van tegenwoordig word steeds zieker...
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 27 juni 2009 om 17:36:
Jeugd van tegenwoordig word steeds zieker...

mooi is dat :D
Waarschuw beheerder
Uitspraak van !! Mensol !! op zaterdag 27 juni 2009 om 16:12:
En dat hij claustrofobie had

en slecht horend............dan ben je dus ernstig afhankelijk van je zicht...........dus maak je vuur
je kunt een jongen van 16 niet kwalijk nemen dat hij niet beseft dat dat vuur alle zuurstof opslurpt in een afgesloten ruimte

dit vind ik de meest kansloze opmerking in dit hele topic...........

Uitspraak van Satanica op zaterdag 27 juni 2009 om 17:00:
Omdat je een maatje (voor maar anderhalf uur) hebt opgesloten in een container?

hij was geen maatje..........hij werd gepest
dus dat opsluiten is pure pesterij geweest..........treiteren van de bovenste plank

Die jongen zat daar helemaal alleen in een grote container, als hij geen fikkie had gestoken (zal wel voor het licht geweest zijn) dan had hij zuurstof gehad voor 3 dagen en was er niets aan de hand geweest.

hij was 16 ........wat wil je nou? dat hij alles weet?
hij was bang, hij was slechthorend en claustrofobisch...................

Gewoon een heel tragisch ongeluk.

ongeluk?
dit is nu waarom het zo belangrijk is dat pesten aangepakt wordt.............

Uitspraak van Shadowseal op zaterdag 27 juni 2009 om 17:33:
3 dagen gewoon ermee rondgelopen hebben!

dat verbaast me nog het meest..................waar zit hun geweten??????

Waarschuw beheerder
Uitspraak van ®uffy :respect:© op zaterdag 27 juni 2009 om 18:30:
mooi is dat

dat meen je niet ;)
Waarschuw beheerder
Zieke shit idd :O

Alleen wel dom van die jongen om brand te stichten in een container, dat vuur vreet alle zuurstof op...

Maargoed, evenwel RIP (F)

Waarschuw beheerder
weer...Jeugd van tegenwoordig word steeds zieker...

hij steekt toch zichzelf in de hens :/
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Tijgertjuh** op zaterdag 27 juni 2009 om 18:32:
hij was 16 ........wat wil je nou? dat hij alles weet?
hij was bang, hij was slechthorend en claustrofobisch...................

Zeg ik dat dan?
Je trekt mijn kleine stukje tekst helemaal uit z'n context :rot:

Of het nu echt zijn vrienden waren of niet, maakt me eigenlijk vrij weinig uit.
Als je alleen al uitgaat van het simpele feit dat iemand niet doodgaat van anderhalf uur in een container zitten maakt het voor mij een gedane zaak.

Ach gossie, hij is slechthorend en claustrofobisch!
Allemaal bijzaak.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Satanica op zaterdag 27 juni 2009 om 18:47:
Als je alleen al uitgaat van het simpele feit dat iemand niet doodgaat van anderhalf uur in een container zitten maakt het voor mij een gedane zaak.

Zij hebben hem in de omstandigheden gebracht dat hij zoiets 'doms' deed, hoe je het ook wendt of keert hebben zij er schuld aan. Dat hij zoiets zou doen had niemand kunnen weten, wat iedereen wel weet is dat het niet was gebeurd als zij hem niet in die container hadden gestopt.

Als zij al een straf krijgen zal dat denk ik een lichte zijn. Dit was niet hun bedoeling en denk dat het meedragen van dat schuldgevoel al een flinke straf voor hen zal zijn.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Satanica op zaterdag 27 juni 2009 om 18:47:
Zeg ik dat dan?
Je trekt mijn kleine stukje tekst helemaal uit z'n context

Ach gossie, hij is slechthorend en claustrofobisch!
Allemaal bijzaak.

jij bagatelliseerd de hele zaak..................

zijn slechthorendheid en claustrofobie zijn bijzaak................enig idee wat het met je doet?
hoeveel paniek dit kan veroorzaken?????

get real
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Blauw-Groen '54 Casual op zaterdag 27 juni 2009 om 18:51:
Zij hebben hem in de omstandigheden gebracht dat hij zoiets 'doms' deed, hoe je het ook wendt of keert hebben zij er schuld aan. Dat hij zoiets zou doen had niemand kunnen weten, wat iedereen wel weet is dat het niet was gebeurd als zij hem niet in die container hadden gestopt.

Als zij al een straf krijgen zal dat denk ik een lichte zijn. Dit was niet hun bedoeling en denk dat het meedragen van dat schuldgevoel al een flinke straf voor hen zal zijn.

Hier ben ik het helemaal mee eens (Y)

Het enige punt wat ik probeer(de) te maken is dat iedereen doet alsof het hun bedoeling was hem iets ernstigs aan te doen.

Uitspraak van Tijgertjuh** op zaterdag 27 juni 2009 om 18:59:
zijn slechthorendheid en claustrofobie zijn bijzaak................enig idee wat het met je doet?

Wat een domme opmerking.
Natuurlijk weet ik dit niet.

Wat ik wel weet is dat doven en slechthorenden streven voor gelijke behandeling, en daarom vindt ik het zwak om hierop terug te vallen.

Claustrofobie hebben ook een hele hoop mensen.
En daarom zeg ik dus; bijzaak.

Als deze jongen een goed gehoor had gehad, en niet claustrofobisch was geweest had het net zo goed verkeerd kunnen aflopen.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van actief op zaterdag 27 juni 2009 om 18:43:
hij steekt toch zichzelf in de hens

En dat in die container stoppen alleen al is nog niet erg genoeg zeker??
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 27 juni 2009 om 19:45:

Ach, ik ben vroeger een keer naakt op straat gezet. Who cares?
Als je kloot, dan word je een keer terug gepakt. Nu is 't alleen met verkeerde afloop.

Iedereen zegt wel steeds: "Die jongen was niet helemaal bij z'n volle verstand" (ik inclusief) maar hoeveel normale jongeren gaan om met iemand met een verstandelijke beperking? Heel weinig.

Die andere jongeren waren vast ook niet helemaal snugger.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 27 juni 2009 om 19:45:

Ach dat is toch niet zon ramp. ze kwamen even later nog terug, de meeste laten je gewoon zitten.

Hij had gewoon rustig moeten blijven. Wie gaat er nou fikkie stoken in zon container? :roflol:
Waarschuw beheerder
Als iedereen hier nou eens bedenkt wij hij/zij allemaal heeft uitgevreten in zijn/haar jeugd wat erg fout had kunnen aflopen.

Waarschuw beheerder
juistem janlul :respect:
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 27 juni 2009 om 12:06:
echt weer partyflock niveau zoiets , jammer dat mensen weer kortzichtig zijn :S

idd die verdienen niet eens de aandacht die ze nu krijgen :looser:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van janlul op zaterdag 27 juni 2009 om 19:56:
iedereen hier nou eens bedenkt wij hij/zij allemaal heeft uitgevreten in zijn/haar jeugd wat erg fout had kunnen aflopen.

Dat klopt, maar ik kende wel mijn grenzen!!
Echt super triest dat je zo op 16 jarige leeftijd dood gaat!
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Ibu op zaterdag 27 juni 2009 om 19:50:
Ach, ik ben vroeger een keer naakt op straat gezet.

Ga je niet dood aan!

Uitspraak van janlul op zaterdag 27 juni 2009 om 19:56:
Als iedereen hier nou eens bedenkt wij hij/zij allemaal heeft uitgevreten in zijn/haar jeugd wat erg fout had kunnen aflopen.

Ik zit te denken en te denken...maar nee, nooit zulk soort stommigheid uitgevreten. Deden wij mekaar niet aan....

Uitspraak van L-uuk op zaterdag 27 juni 2009 om 21:50:
Dat klopt, maar ik kende wel mijn grenzen!!

precies:jaja:

Uitspraak van ninanaomi :bye: op zaterdag 27 juni 2009 om 21:44:
idd die verdienen niet eens de aandacht die ze nu krijgen

agree :jaja:

Waarschuw beheerder
Uitspraak van ®uffy :respect:© op zaterdag 27 juni 2009 om 18:36:
zeker wel

wedden van nie (Y)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Swollywood op zaterdag 27 juni 2009 om 22:17:
Ik zit te denken en te denken...maar nee, nooit zulk soort stommigheid uitgevreten. Deden wij mekaar niet aan....

idd........................en we hebben een geweten.....................
dat hebben de daders niet..................3 dagen weten dat je debet hebt aan iemands dood............die in een container ligt
gewoon nix zeggen..................

geen geweten dus
Waarschuw beheerder
Als je iemand een lesje wilt leren - om wat voor reden dan ook - dan sluit je 'm toch niet in een container op...

Uitspraak van Tijgertjuh** op zondag 28 juni 2009 om 01:39:
dd........................en we hebben een geweten.....................
dat hebben de daders niet..................3 dagen weten dat je debet hebt aan iemands dood............die in een container ligt

geen geweten dus

Dat denk ik dus ook!
Als je dan al zo'n "baas" bent om zoiets te doen, dan moet je ook
de ballen hebben om de ouders van die jongen te vertellen wat er is
gebeurt en ze niet 3 dagen in onzekerheid te laten zitten...
Waarschuw beheerder
heel triest weer dit... R.i.P Tano

Artiest System
Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Uitspraak van Satanica op zaterdag 27 juni 2009 om 19:20:
Wat ik wel weet is dat doven en slechthorenden streven voor gelijke behandeling, en daarom vindt ik het zwak om hierop terug te vallen.

Achterlijk wijf.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van permanent verbannen op zondag 28 juni 2009 om 03:06:
Achterlijk wijf.

Eens (Y)

Waarschuw beheerder

geen geweten dus

Volgens mij zal dat moeilijk genoeg geweest zijn. Is echt niet leuk om zoiets te vertellen.

Wat een aansteller.

Waarschuw beheerder
donateur
Jeetje wat een toestand, dit dragen die andere kinderen ook de rest van hun leven met zich mee
laat staan de familie........ heb hier geen woorden voor.....

Waarschuw beheerder
Uitspraak van ®uffy :respect:© op zondag 28 juni 2009 om 11:38:
das goed waar wedden we om

Wa zoude denken ey
Een krat juup off course B)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van actief op zondag 28 juni 2009 om 11:48:
Volgens mij zal dat moeilijk genoeg geweest zijn. Is echt niet leuk om zoiets te vertellen

Jezus, zoveel dommigheid als wat jij hier op dit topic neergooit heb ik nog nooit gezien. Begin bijna een vermoeden te krijgen...kom je toevallig uit Apeldoorn? :o

Wat een aansteller

Nee normen, waarden , moraal etc. zijn dat, die hebben mijn ouders bij mij der wel in weten te krijgen, bij jou klaarblijkelijk niet :aai:.....

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Swollywood op zondag 28 juni 2009 om 12:06:
Jezus, zoveel dommigheid als wat jij hier op dit topic neergooit heb ik nog nooit gezien. Begin bijna een vermoeden te krijgen...kom je toevallig uit Apeldoorn?

Als je op mn profiel had gekeken hoefde je deze vraag niet te stellen. :aai:

Nee normen, waarden , moraal etc. zijn dat, die hebben mijn ouders bij mij der wel in weten te krijgen

Jij hebt vroeger natuurlijk nooit iets uitgevreten wat anders af had kunnen lopen.

bij jou klaarblijkelijk niet

Oh jawel hoor. Alleen rond die leeftijd luister je er nog niet echt naar. :D
Waarschuw beheerder
Uitspraak van actief op zondag 28 juni 2009 om 12:43:
Oh jawel hoor. Alleen rond die leeftijd luister je er nog niet echt naar.

doe je nu wel goed luisteren?

Waarschuw beheerder
Niet meer nodig. :D

Waarschuw beheerder
Jij hebt vroeger natuurlijk nooit iets uitgevreten wat anders af had kunnen lopen.

Allemaal lieverdjes hier :rot:

Dit heeft niemand zo gewild lijkt me

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zondag 28 juni 2009 om 15:50:
Dit heeft niemand zo gewild lijkt me

Tja maar wie zoiets flikt, moet de gevolgen er ook lekker bij nemen :yes:
Waarschuw beheerder
donateur
Mensen lijken hier te vergeten hoe ze zelf waren toen ze die leeftijd waren. Wetenschappelijk feit dat je hersenen dan nog niet volgroeid zijn en niet in staat de volle gevolgen van je daden te voorzien.

Wat ze gedaan hebben is vreselijk, en het is voor de naasten van het slachtoffer vreselijk dat ze 3 dagen in angst en onwetenheid hebben gezeten. Maar ik zou wel willen zien wie van jullie, als puntje bij paaltje komt, klaar is om zijn haar of haar fout toe te geven. Dat is maar voor heel weinig mensen weggegelegd, dus wat mij betreft iets te makkelijk om maar met het beschuldigend vingertje te wijzen.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van SuperRupsje op zondag 28 juni 2009 om 16:13:
Wat ze gedaan hebben is vreselijk, en het is voor de naasten van het slachtoffer vreselijk dat ze 3 dagen in angst en onwetenheid hebben gezeten. Maar ik zou wel willen zien wie van jullie, als puntje bij paaltje komt, klaar is om zijn haar of haar fout toe te geven. Dat is maar voor heel weinig mensen weggegelegd, dus wat mij betreft iets te makkelijk om maar met het beschuldigend vingertje te wijzen.

Daarom moet je zulke dingen ook neit doen, want kom je ook niet in zo'n situatie terecht.

Het is gewoon hun schuld dat hij dood is. Ook al was het niet de bedoeling. En daarom vind ik dat ze een goeie straf verdienen.
Waarschuw beheerder
donateur
Ik zeg ook niet dat ze niet gestraft moeten worden, ik zeg alleen dat ik me verbaas over de pf'se hypocrisie over dit soort zaken. Al die lievertjes hier die nooit iets zouden doen wat god verboden hebben natuurlijk het recht om anderen op hun fouten te wijzen want zoiets zouden ze zelf natuurlijk nooit doen, yeah right.

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Uitspraak van SuperRupsje op zondag 28 juni 2009 om 17:37:
Al die lievertjes hier die nooit iets zouden doen wat god verboden hebben natuurlijk het recht om anderen op hun fouten te wijzen want zoiets zouden ze zelf natuurlijk nooit doen, yeah right.

Jij vindt dat normaal, mensen in containers opsluiten?

Waarschuw beheerder
wat een IQ hangt er hier ook rond...
Waarschuw beheerder
donateur
Al die lievertjes hier die nooit iets zouden doen wat god verboden hebben natuurlijk het recht om anderen op hun fouten te wijzen want zoiets zouden ze zelf natuurlijk nooit doen, yeah right.

nee klopt (Y) zou het idd niet in mijn hoofd halen iemand in een container op te sluiten, gewoon weg te gaan en op zijn vroegst ander half uur later terug te komen.
dan tot de ontdekking komen dat hij overleden is en vervolgens weer weg gaan....
gek he :/

Waarschuw beheerder
Mensen lijken hier te vergeten hoe ze zelf waren toen ze die leeftijd waren. Wetenschappelijk feit dat je hersenen dan nog niet volgroeid zijn en niet in staat de volle gevolgen van je daden te voorzien.

Rond een jaar of tien zou je oorzaak-gevolg-verbanden toch wel moeten kunnen doorzien.
Maar je hebt miss gelijk, blijkbaar zijn de daders gewoon zwakzinnig (Y)

Ik zeg ook niet dat ze niet gestraft moeten worden, ik zeg alleen dat ik me verbaas over de pf'se hypocrisie over dit soort zaken. Al die lievertjes hier die nooit iets zouden doen wat god verboden hebben natuurlijk het recht om anderen op hun fouten te wijzen want zoiets zouden ze zelf natuurlijk nooit doen, yeah right.

Nooit geen hardhorende tiener in een container opgesloten nee :gaap:
Waarschuw beheerder

Ook bijvoorbeeld een fikkie stoken achter de school kan aardig verkeerd aflopen. ;)

Merken dat hij is overleden en vervolgens het lichaam in beton storten en op zee dumpen zodat hij nooit wordt gevonden. Dat zou koelbloedig zijn.

Het is natuurlijk niet goed te praten wat die jongens hebben gedaan maar een beetje relativeren mag wel..

Waarschuw beheerder
Uitspraak van janlul op zondag 28 juni 2009 om 18:28:
Het is natuurlijk niet goed te praten wat die jongens hebben gedaan maar een beetje relativeren mag wel..

Relativeren kan ik wel :yes:
Maar de manier waarop jij dat doet, dat zal de welbekende kunst wel zijn dan
Waarschuw beheerder
Als je op mn profiel had gekeken hoefde je deze vraag niet te stellen

Misschien vind ik dat niet zo interessant :aai:....

Jij hebt vroeger natuurlijk nooit iets uitgevreten wat anders af had kunnen lopen

Als je mijn reactie had gelezen...idd deed ik dat soort dingen niet:no:... Toen ik op die leeftijd was en je had gezeik, dan praatte je dat uit of negeerde je degene.... Maar we gingen hem/haar niet opsluiten nee;)!

Oh jawel hoor. Alleen rond die leeftijd luister je er nog niet echt naar.

Fout, jij luisterde er niet naar. Ik luisterde wel:cheer:....

Ook bijvoorbeeld een fikkie stoken achter de school kan aardig verkeerd aflopen

stookte nooit fikkies.... :no:

Waarschuw beheerder

Zulke domme dingen zou ik nooit doen idd. Ik kan me er niets bij voorstellen dat je iemand opsluit in een container. Ook niet tien jaar geleden. Vind het ook raar als je je dat wel kan voorstellen.

Ook bijvoorbeeld een fikkie stoken achter de school kan aardig verkeerd aflopen.

Dat deed ik vroeger ook nooit...

Waarschuw beheerder
Het is erg jammer wat die jongen is overkomen en het is wel degelijk de schuld van zijn vrienden. Zij hadden hem tenminste een zaklamp moeten geven en wat te drinken. In zo'n container kan het snel erg warm worden en men droogt snel uit.

:roflol:

Maarreh ik geloof dat ze 'wederrechtelijke opsluiting met de dood tot gevolg' ten laste wordt gelegd.
Waarschuw beheerder
Volgens mij zal dat moeilijk genoeg geweest zijn. Is echt niet leuk om zoiets te vertellen.

pardon????
begin me lichtelijk af te vragen of je wel spoort ...............
alleen een lafaard zonder geweten verzwijgt dit..............

en NEE ook ik heb vroeger GEEN dingen gedaan waarbij ik anderen hun leven in de waagschaal stelde

Claustrofobie hebben ook een hele hoop mensen.
En daarom zeg ik dus; bijzaak.

en ik zeg................je spoort niet
jij hebt totaal geen inlevings vermogen en kunt niet objectief relativeren..........anders zou je niet dit soort belachelijke conclusies trekken

bijzaak..............my ass
paniek is een slechte raadgever............en gezien het feit dat hij niet goed hoorde was hij afhankelijk van zijn ogen..........een zaklamp had hij niet.............en als je daarbij op telt dat hij claustrofobisch is (engte vrees........bang zijn in afgesloten ruimtes)
dan schat ik zo in dat deze jongen aardig in paniek is geweest.

en het is voor de naasten van het slachtoffer vreselijk dat ze 3 dagen in angst en onwetenheid hebben gezeten

en tot overmaat van ramp blijkt ook nog dat zijn vader een jaar geleden overleden is.............nou die moeder krijgt het wel behoorlijk voor haar kiezen........

maar ja dat is allemaal maar bijzaak O:)

nee dat ben ik nog lang niet vergeten en nee dat soort dingen deden wij niet
maar iemand pesten deed ik sws niet........

daarbij was 1 dader onder de 18, 2 daders 18 en eentje 19 (en het meisje dat er pas na dat het gebeurt was bij gekomen is was 15)
dus dat van die nog niet volgroeide hersenen gaat niet helemaal op :)
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder

Ik heb al een waarschuwing gehad omdat ik me liet gaan in reactie op jou.. Maar nu moet ik me toch echt inhouden.
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Tijgertjuh** op zondag 28 juni 2009 om 19:19:
nee dat ben ik nog lang niet vergeten en nee dat soort dingen deden wij niet

daarbij was 1 dader onder de 18, 2 daders 18 en eentje 19 (en het meisje dat er pas na dat het gebeurt was bij gekomen is was 15)
dus dat van die nog niet volgroeide hersenen gaat niet helemaal op :)

oja dan zijn je hersenen wel volgroeid :rot:

Kwats, dit is nooit met opzet geweest, enige wat ik ze kwalijk kan nemen is dat ze weg zijn gegaan van de container, dat had ik zelf niet gedaan. Maar dan nog, het is niet zo bedoeld. Verder kan iedereen hier wel het lieverdje uithangen maar als we dingen zo gaan bekijken kan ik wel heel veel mensen aanwijzen die heel erg verkeerd bezig zijn.

Uitspraak van verwijderd op zondag 28 juni 2009 om 18:48:
Vind het ook raar als je je dat wel kan voorstellen.

en NEE ook ik heb vroeger GEEN dingen gedaan waarbij ik anderen hun leven in de waagschaal stelde

Uitspraak van verwijderd op zondag 28 juni 2009 om 18:48:
Dat deed ik vroeger ook nooit...

Uitspraak van Swollywood op zondag 28 juni 2009 om 18:44:
dd deed ik dat soort dingen niet

stookte nooit fikkies.... :no:

Erg weer...Jeugd van tegenwoordig word steeds zieker...

Zucht, jullie zijn perfect blabla :'(
Uitspraak van Ibu op zaterdag 27 juni 2009 om 19:50:
Ach, ik ben vroeger een keer naakt op straat gezet. Who cares?
Als je kloot, dan word je een keer terug gepakt. Nu is 't alleen met verkeerde afloop.

Juist
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 29 juni 2009 om 09:53:
Kwats, dit is nooit met opzet geweest, enige wat ik ze kwalijk kan nemen is dat ze weg zijn gegaan van de container, dat had ik zelf niet gedaan. Maar dan nog, het is niet zo bedoeld. Verder kan iedereen hier wel het lieverdje uithangen maar als we dingen zo gaan bekijken kan ik wel heel veel mensen aanwijzen die heel erg verkeerd bezig zijn.

niemand zegt dat het kwade opzet was...........althans..........IK niet

ik zeg alleen dat dit niet goed te praten is........en dat ik het feit dat ze er 3 dagen mee rondgelopen hebben gewoon niet te begrijpen vind.
Sommigen bagatelliseren alles hier in dit topic...............en iemand is dood, dat valt niet te bagatelliseren.

Zucht, jullie zijn perfect blabla

nee dat zijn we niet :) ik heb ook KATTEKWAAD uitgehaalt...............maar ik vind iemand opsluiten in een container en dan anderhalf uur weg blijven geen kattekwaad meer.
en ik vind 3 dagen zwijgen over de gevolgen van je daden .....................gewetenloos
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Tijgertjuh** op maandag 29 juni 2009 om 09:58:
en ik vind 3 dagen zwijgen over de gevolgen van je daden .....................gewetenloos

Juist niet, ze zijn JUIST geschrokken.... Normale reactie lijkt me?
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van permanent verbannen op zondag 28 juni 2009 om 17:48:
Jij vindt dat normaal, mensen in containers opsluiten?

Nee ik vind het niet normaal, dat zeg ik ook nergens. Ik zeg alleen dat op die leeftijd jongeren vaak niet in staat zijn de consequenties van hun acties te overzien (want de hersenen zijn pas tussen 20 en 25 volgroeid tijgertjuh). Ze worden als moordenaars bestempeld en beschimpt, terwijl er een groot verschil is tussen dood door schuld en moord.

Uitspraak van Tijgertjuh** op maandag 29 juni 2009 om 09:58:
3 dagen zwijgen over de gevolgen van je daden .....................gewetenloos

Ja gewetenloos, en waarschijnlijk ook verschrikkelijk bang.

Nogmaals, ik praat het niet goed, en ik hoop dat de verantwoordelijken volop beseffen wat ze hebben gedaan en daarvoor een passende straf krijgen (al denk ik dat, als ze het beseffen, dat besef alleen al straf genoeg is om je hele leven mee te dragen). Maar om die kids nou voor bloeddorstige gewetenloze moordenaars uit te maken zonder verder met feiten te komen, maar enkel gebaseerd op wat krantenknipsels, daar kan ik het simpelweg niet mee eens zijn.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van SuperRupsje op maandag 29 juni 2009 om 10:14:
al denk ik dat, als ze het beseffen, dat besef alleen al straf genoeg is om je hele leven mee te dragen

Indd :S
Maar om die kids nou voor bloeddorstige gewetenloze moordenaars uit te maken zonder verder met feiten te komen, maar enkel gebaseerd op wat krantenknipsels, daar kan ik het simpelweg niet mee eens zijn.

Welkom in NL
Waarschuw beheerder
Maar om die kids nou voor bloeddorstige gewetenloze moordenaars uit te maken zonder verder met feiten te komen, maar enkel gebaseerd op wat krantenknipsels, daar kan ik het simpelweg niet mee eens zijn.

mij zie je nergens schrijven dat het bloeddorstige moordenaar zijn
dat ze achteraf gewetenloos hebben gehandeld dat zeg ik wel....................

want de hersenen zijn pas tussen 20 en 25 volgroeid tijgertjuh)

helaas wordt je met 18 geacht volwassen te zijn
en iedereen leert het verschil tussen goed en slecht
dat ze de consequenties niet helemaal konden overzien............daar kan ik nog in mee gaan
maar dat je het dan 3 dagen later pas gaat vertellen????

dat gaat er bij mij gewoon niet in
maar dat is misschien ook een groot hiaat in hun opvoeding...........geen plichtsbesef geen verantwoordelijkheids gevoel
ik weet het niet

Uitspraak van verwijderd op maandag 29 juni 2009 om 10:06:
Juist niet, ze zijn JUIST geschrokken.... Normale reactie lijkt me?

jij bagatelliseert gewoon alles................en hoe je het ook wend of keert..............er is een jongen van 16 dood
en dat is geen kleinigheidje, of bijzaak
dat is pure ernst

als je DAT nou zou kunnen inzien dan zou ik je posts misschien beter kunnen waarderen
nu lijkt het alsof je het maar onzin vind dat mensen zich er druk over maken........
je haalt je schouders op zo lijkt het wel
Waarschuw beheerder
Zucht, jullie zijn perfect blabla

Ja sorry, kan er ook nix aan doen8)!

Juist

Nogmaals, van in je nakie zetten ga je niet dood, van opsluiten kan dat wel;)! Dat kon ik ook al wel bedenken toen ik 16 was.....

Uitspraak van verwijderd op maandag 29 juni 2009 om 10:16:
Welkom in NL

Idd, welkom in Nl, want van dat soort tuig loopt er hier veel te veel rond. Maar door mensen als jij ,die het allemaal goed proberen te praten voor dit soort kinderen en misschien ook wel voor je eigen kinderen strax, krijg je allemaal van dit soort k*tkinderen, die dit soort zogenaamd onschuldige streken uithalen.... Ach en als het dan mis is, dan proberen papa en mama het wel weer goed te praten of betalen wat centjes!

Welkom bij de psychologische opvoeding (foei hoor, dat had je niet mogen doen), en idd, welkom in Nederland!
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Tijgertjuh** op maandag 29 juni 2009 om 10:26:
mij zie je nergens schrijven dat het bloeddorstige moordenaar zijn

Ik heb het ook niet tegen jou in persoon, ik heb het over het algemene beeld dat hier door velen geschetst wordt, niet zo alles op jezelf betrekken :aai:

Maar om nu wel even in te gaan op wat jij zegt: geen verantwoordelijkheidsgevoel nee, en een compleet gebrek aan empathie voor Tano's nabestaanden. Maar ik kan me voorstellen dat er ook een blinde angst voor de gevolgen meespeelt.

Waarschuw beheerder
Misschien vind ik dat niet zo interessant

Interessant genoeg om een vraag erover te stellen. :aai:

Als je mijn reactie had gelezen...idd deed ik dat soort dingen niet... Toen ik op die leeftijd was en je had gezeik, dan praatte je dat uit of negeerde je degene.... Maar we gingen hem/haar niet opsluiten nee

Misschien niet iemand opsluiten maar wel andere dingen uitvreten. maar jij hebt dit natuurlijk nooit gedaan. :lol:

Fout, jij luisterde er niet naar. Ik luisterde wel....

:gaap: jij deed altijd braaf wat mama vroeg zonder tegenspreken. :gaap:
heb wel genoeg gehoord.

pardon????
begin me lichtelijk af te vragen of je wel spoort ...............
alleen een lafaard zonder geweten verzwijgt dit..............

:lol: voor mannetjes van 16 is zoiets niet echt makkelijk om te vertellen tegen wie dan ook. :)
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Swollywood op maandag 29 juni 2009 om 10:33:
Nogmaals, van in je nakie zetten ga je niet dood, van opsluiten kan dat wel! Dat kon ik ook al wel bedenken toen ik 16 was.....

Er zijn mensen die veel gepest worden, en waarbij in je nakie buiten zetten net het zetje is om zelfmoord te plegen.

Idd, welkom in Nl, want van dat soort tuig loopt er hier veel te veel rond. Maar door mensen als jij ,die het allemaal goed proberen te praten voor dit soort kinderen en misschien ook wel voor je eigen kinderen strax, krijg je allemaal van dit soort k*tkinderen, die dit soort zogenaamd onschuldige streken uithalen.... Ach en als het dan mis is, dan proberen papa en mama het wel weer goed te praten of betalen wat centjes!

Nee hoor, ik ben voor een zeer strenge opvoeding, en heb een broertje dood aan de vrije opvoeding die hier veel te veel heerst (zie al die nederlandse kutkinderen op vakantie, die schreeuwende rondrennende mormels kun je er zo uit pikken). En als mijn kids ooit zoiets in hun hoofd halen (sowieso elke vorm van pesten) staat ze een fikse pak rammel en een preek van jewelste te wachten.

Het gaat mij erom dat er een verschil is tussen moord en dood door schuld, en dat het erg cru is om als volwassenen met z'n allen te gaan roepen dat ze het willens en wetens hebben gedaan. Als dat het geval is, huppatee zelf opsluiten, maar dat weten we met z'n allen hier niet. Het blijft gissen op basis van wat krantenartikelen van de beste (ahum) krant van nederland.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van SuperRupsje op maandag 29 juni 2009 om 10:41:
niet zo alles op jezelf betrekken

ik sprak gewoon voor mezelf ;) :D
dus distantieerde ik me er van :) 8)

Uitspraak van SuperRupsje op maandag 29 juni 2009 om 10:41:
geen verantwoordelijkheidsgevoel nee, en een compleet gebrek aan empathie voor Tano's nabestaanden.

en dat maakt het voor mij juist zo onbegrijpelijk en zo intens triest
Waarschuw beheerder
donateur
Jammer dat je steeds maar in gaat op hun gebrek aan verantwoordelijksgevoel en empathie, en dat je totaal niet afvraagt waarom ze 3 dagen hebben gewacht. Nee het is niet te vergoeilijken, maar het is wel te verklaren.

Magoe, wordt een beetje een wellesnietes gesprek, dus :bye:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van SuperRupsje op maandag 29 juni 2009 om 10:52:
Jammer dat je steeds maar in gaat op hun gebrek aan verantwoordelijksgevoel en empathie

omdat wat ze gedaan hebben DAT juist alles erger maakt dan dat het al is.......... :)

en dat je totaal niet afvraagt waarom ze 3 dagen hebben gewacht

dat heb ik me wel afgevraagd en ik heb ook al een aantal keren aangegeven het gewoon niet te weten
niet te weten wat iemand er toe brengt............angst??
als dat de drijfveer was............hoe konden ze dan toch "normaal" functioneren?
want een van de ouders van de daders had gezegt dat hij niets aan zijn zoon gemerkt had..............

wordt een beetje een wellesnietes gesprek, dus

het is geen welles nietes gesprek

ze mogen niet afgeschildert worden als moordenaars ;) want het is geen moedwil geweest..........hun opzet was iig niet om die jongen de dood in te jagen
dan blijft er als discussiepunt openstaan....................het zwijgen ;)

maar goed :D

misschien is dit dan ook het eindpunt en de conclusie van de discussie ':)
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Tijgertjuh** op maandag 29 juni 2009 om 10:57:
het is geen welles nietes gesprek

Ja, je hebt wel een beetje gelijk ;-)

Uitspraak van Tijgertjuh** op maandag 29 juni 2009 om 10:57:
als dat de drijfveer was............hoe konden ze dan toch "normaal" functioneren?
want een van de ouders van de daders had gezegt dat hij niets aan zijn zoon gemerkt had..............

Als het echt zo is dan is het idd gewetenloos, maar het kan ook zijn dat de krant lekker de sensatie loopt op te kloppen, of dat de ouders een enorm bord voor hun kop hebben.

Wij zijn slecht in staat om dat van achter ons schermpie vandaan goed te beoordelen.

Nou ja nuf said, mijn medeleven gaat uit naar de familie en vrienden van Tano, naar tano zelf die ws. een vreselijke dood heeft gehad, en naar, mits bewust en berouwvol om hun daden, ook naar de daders die hier mee zullen moeten leven.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van SuperRupsje op maandag 29 juni 2009 om 11:04:
Nou ja nuf said, mijn medeleven gaat uit naar de familie en vrienden van Tano, naar tano zelf die ws. een vreselijke dood heeft gehad, en naar, mits bewust en berouwvol om hun daden, ook naar de daders die hier mee zullen moeten leven.

helemaal gelijk in..........
mijn medeleven gaat vooral uit naar Tano's moeder...........die heeft vorigjaar al haar man verloren..........nu haar kind

Uitspraak van SuperRupsje op maandag 29 juni 2009 om 11:04:
Wij zijn slecht in staat om dat van achter ons schermpie vandaan goed te beoordelen.

klopt :)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van SuperRupsje op maandag 29 juni 2009 om 10:49:
Het gaat mij erom dat er een verschil is tussen moord en dood door schuld, en dat het erg cru is om als volwassenen met z'n allen te gaan roepen dat ze het willens en wetens hebben gedaan. Als dat het geval is, huppatee zelf opsluiten, maar dat weten we met z'n allen hier niet. Het blijft gissen op basis van wat krantenartikelen van de beste (ahum) krant van nederland

voor alle duidelijkheid, ik vind/denk deze "kinderen" wel genoeg gestraft zijn. Ik mag hopen dat ze elke nacht zwetend wakker worden, de ergste straf die je kunt krijgen lijkt mij. Maar vind dat ze zeer zeker nog wel terecht gesteld moeten worden, vind dat er een beeld naar de buitenwereld afgegeven moet worden dat dit soort zogenaamde "pesterijtjes" niet kunnen.

en nee, blij het niet normaal vinden om iemand in een container op te sluiten:S!!!!

Uitspraak van actief op maandag 29 juni 2009 om 10:47:
Interessant genoeg om een vraag erover te stellen

Misschien niet iemand opsluiten maar wel andere dingen uitvreten. maar jij hebt dit natuurlijk nooit gedaan.

jij deed altijd braaf wat mama vroeg zonder tegenspreken.
heb wel genoeg gehoord.

Je weet duidelijk inhoudelijk nix over de hele zaak te zeggen, je bent wat jonger , vraag me af of je uberhaupt wel de krant gelezen hebt?! Geeft nix natuurlijk, maar ga niet 20x hetzelfde naar mij toe beweren/vragen, dingen waar ik nu al meerdere x-en een antwoord op heb gegeven;)! vind dat vrij vermoeiend :gaap:!!!

Waarschuw beheerder

Waar zie jij mij het ergens goed praten? Ik begin alleen niet als een overgevoelige boer kansloos te schreeuwen.
Welkom bij de psychologische opvoeding (foei hoor, dat had je niet mogen doen), en idd, welkom in Nederland!

Laten we lijfstraffen weer invoeren :rot:
Uitspraak van Swollywood op maandag 29 juni 2009 om 11:24:
je bent wat jonger , vraag me af of je uberhaupt wel de krant gelezen hebt?!

Een krant is uiteraard ook altijd correct en vooral niet beinvloed. Zucht, mevr doet alsof ze ouder is en daarom wijzer, bizar :rot:
En als mijn kids ooit zoiets in hun hoofd halen (sowieso elke vorm van pesten) staat ze een fikse pak rammel en een preek van jewelste te wachten.

Wat een kansloze ouder ben je dan, denk je echt dat dat werkt? :rot:
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Ik mag hopen dat ze elke nacht zwetend wakker worden, de ergste straf die je kunt krijgen lijkt mij.

Dit is lekker gezond, mensen dit toewensen. En maar de moraalridder uithangen :'(

Waarschuw beheerder
Nogmaals, van in je nakie zetten ga je niet dood, van opsluiten kan dat wel;)!

Van naakt buitenlopen kan je ook ziek worden, of je word in elkaar getikt.

Als je opgesloten word ga je normaliter ook niet dood, of mag je tegenwoordig helemaaaaal niks meer omdat bij alles iemand dood kan gaan?

Wat voor een leven heb je dan?
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op maandag 29 juni 2009 om 11:46:
Wat een kansloze ouder ben je dan, denk je echt dat dat werkt?

Nou ik ben er zelf geen cent slechter van geworden, van die paar terechte tikken en boze woorden die ik heb gekregen. Al dat gemiep over kinderen die maar met handschoentjes moeten worden aangepakt want o stel je voor dat ze breken of dat ze je gaan haten :rot: Ik weet niet hoe jij dan van plan bent grenzen aan je kinderen te stellen, maar feit is dat ze die zelf niet hebben, en dat is je rol als opvoeder: grenzen stellen, uitleggen waarom die grenzen er zijn, vooral belonen als ze die respecteren, maar ook straffen als ze dat niet doen.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van SuperRupsje op maandag 29 juni 2009 om 12:00:
Ik weet niet hoe jij dan van plan bent grenzen aan je kinderen te stellen, maar feit is dat ze die zelf niet hebben

vooral belonen als ze die respecteren

Zo dus?

Lijfstraffen werken gewoonweg niet,...
Waarschuw beheerder
donateur
We gaan totaal off topic, lijkt me niet gepast hier.
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op maandag 29 juni 2009 om 12:02:

klopt maar gewoon lief zeggen foei datmag je niet doen ook niet :no:

ben het er zeker mee eens dat de kids tegenwoordig veel te zoet aangepakt worden :jaja:

Waarschuw beheerder
Uitspraak van SuperRupsje op maandag 29 juni 2009 om 12:10:

Waarom offtopic?

Hoort er wel bij, straffen en de omgang met kinderen...
Waarschuw beheerder
donateur
Laat ik het dan iets genuanceerder zeggen: ik ben geen voorstander van slaan, maar ik heb begrip voor ouders die zo nu en dan een corrigerende tik geven, en dat is echt iets heel anders dat je kind bont en blauw slaan.

En geen preek tegen je kids? Mja, dus belonen als ze het goed doen, en verder nooit aanspreken op verkeerd of onaangepast gedrag? Ik denk dat het kind eigen is om de grens op te zoeken, en aan de ouder om, als de grens is overschreden, in te grijpen. En dat is inderdaad niet met een foei en een aai over de bol. Niets mis met boos worden op iemand, zal later in professionele omgeving ook vaak genoeg gebeuren, worden ze hard van.
Waarschuw beheerder
Wat een kansloze ouder ben je dan, denk je echt dat dat werkt?

heb je zelf kinderen?
hoe oud ben je als ik vragen mag?

een corrigerende tik is nooit verkeerd geweest

Uitspraak van verwijderd op maandag 29 juni 2009 om 12:02:

corrigerende tik en lijfstraffen is wel een wereld van verschil

Uitspraak van verwijderd op maandag 29 juni 2009 om 12:13:
Waarom offtopic?

Hoort er wel bij, straffen en de omgang met kinderen...

en dan vervolgens alles bagatelliseren wat ze doen............foei stoutert dat mag niet hoor..............moet je vooral tegen een puber zeggen :X

grenzen stellen, uitleggen waarom die grenzen er zijn, vooral belonen als ze die respecteren, maar ook straffen als ze dat niet doen.

juist!!! zo is het!

en kinderen normen en waarden bijbrengen is nix mis mee.................en leren de consequenties van je daden te aanvaarden daar is ook niets mis mee

maar BloodyUtopia lijkt mij het product van onze verharde maatschappij............iedereen zorgen voor zijn eigen hachie..........en je vooral niet druk maken om anderen
een dode meer of minder..........maakt nix uit.........schouders ophalen en weer doorgaan

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Tijgertjuh** op maandag 29 juni 2009 om 12:24:
heb je zelf kinderen?
hoe oud ben je als ik vragen mag?

25, en nee, ik neem pas kids als ik ze alles kan bieden, ben nu nog bezig met hbo ict ed dus wacht ik daarmee, mits het lot het toelaat :)
corrigerende tik en lijfstraffen is wel een wereld van verschil

defineer "corrigerende tik", zo klinkt het wel heel erg lief, maar in feite zijn er genoeg specialisten die aantonen dat het NIET werkt.
moet je vooral tegen een puber zeggen :X

Hier zit gewoon geen logica in, verder hou je wel heel erg van puntjes?
maar BloodyUtopia lijkt mij het product van onze verharde maatschappij

JUIST niet, ik ben niet degene wie meeroept dat alles harder gestraft moet worden :'(
Uitspraak van SuperRupsje op maandag 29 juni 2009 om 12:24:
En geen preek tegen je kids? Mja, dus belonen als ze het goed doen, en verder nooit aanspreken op verkeerd of onaangepast gedrag?

Wie zegt dat ze niet bestraft worden? Er zijn 1000en andere manieren wie beter werken.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 29 juni 2009 om 12:28:
defineer "corrigerende tik", zo klinkt het wel heel erg lief, maar in feite zijn er genoeg specialisten die aantonen dat het NIET werkt.

een corrigerende tik
voorbeeld: de peuter die steeds aan het hete kopje thee wil om te roeren
optie 1 thee in het midden van de tafelt zetten (lost nix op want het kind snapt niet waarom dat is)
een tik op het handje geven waarmee het steeds wil roeren (na dat je een aantal keren gewaarschuwd hebt) is een betere optie en werkt wel

snap je me nu??
ik heb ook al een keer een van mijn toen nog puberende kinderen een draai om zijn oren gegeven..........
was op dat moment gewoon nodig om hem pas op de plaats te laten maken

en die specialisten zijn het trouwens niet allemaal met elkaar eens
je moet je kind uiteraard niet inelkaar rammen :S maar heeeeeeeeeeel af en toe corrigeren is nix mis mee :)
elk mens zit anders in elkaar en elk kind heeft zo zijn/haar eigen gebruiksaanwijzing
ouders weten zelf het beste hoe ze die moeten hanteren
je kunt niet iedereen over een kam scheren dus ook niet de opvoedmanier
wel het eindresultaat moet het zelfde zijn: een mens dat het verschil kent tussen goed en kwaad, dat plichtsbesef en normbesef heeft,emphatie kan opbrengen voor anderen, eerlijk en rechtvaardig is (dit zijn leerdoelen.............geen karakters!!!!)

Uitspraak van verwijderd op maandag 29 juni 2009 om 12:28:
verder hou je wel heel erg van puntjes?

ik hou er van dat mensen hun eigen hersens gebruiken ipv de mijne :D vandaar die puntjes................<--kunnen ze zelf nadenken en hun eigen mening vormen :)
aardig van me toch? :D
ik heb geleerd dat je door samen na te denken en te praten over problemen tot grote oplossingen kunt komen :)
maar ja :D ik was dan ook iemand die kattekwaad uithaalde en niet tot evil instaat was
Pesten was toen en is nu nog steeds NOT DONE
er zijn mensen die door overmatig pestgedrag zelfmoord plegen.........(kun je weer even mijn woorden laten bezinken :lol:)

Waarschuw beheerder
Je weet duidelijk inhoudelijk nix over de hele zaak te zeggen, je bent wat jonger , vraag me af of je uberhaupt wel de krant gelezen hebt?! Geeft nix natuurlijk, maar ga niet 20x hetzelfde naar mij toe beweren/vragen, dingen waar ik nu al meerdere x-en een antwoord op heb gegeven! vind dat vrij vermoeiend !!!

:roflol: hou maar op

Een krant is uiteraard ook altijd correct en vooral niet beinvloed. Zucht, mevr doet alsof ze ouder is en daarom wijzer, bizar

Waarschuw beheerder
Ik begin alleen niet als een overgevoelige boer kansloos te schreeuwen.

Je voelt je nogal aangesproken... Zei het volgens mij in het algemeen. Beetje overgevoelig? Lange tenen?

Uitspraak van SuperRupsje op maandag 29 juni 2009 om 12:10:

Uitspraak van verwijderd op maandag 29 juni 2009 om 12:13:
Waarom offtopic?

Omdat zolang je zelf geen kinderen hebt, je totaal niet weet waar je over praat en daarom ook niet al te veel mening er over kunt hebben. Mocht je ooit kinderen hebben/krijgen dan wil ik deze discussie best op nieuw opstarten.

Uitspraak van actief op maandag 29 juni 2009 om 12:46:
hou maar op

En zeker niet met iemand van 21 die zelf net uit de poepje-piesje fase is en nog lang geen kinderen heeft ;)! Dus idd, laten we maar ophouden.... er is voor jou wel een ander topic wat je wel past, hoef je nix inhoudelijks te zeggen, alleen maar: Laatste woord :roflol:!

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Swollywood op maandag 29 juni 2009 om 13:03:
Omdat zolang je zelf geen kinderen hebt, je totaal niet weet waar je over praat en daarom ook niet al te veel mening er over kunt hebben. Mocht je ooit kinderen hebben/krijgen dan wil ik deze discussie best op nieuw opstarten.

Ja tuurlijk :rot:

"Blijvend effect
Studies wijzen uit dat slaan een blijvend negatief effect en pijnlijk psychologisch letsel achterlaat bij het kind in kwestie. Het kind kan moeite krijgen om de ouders als vertrouwenspersonen te aanzien, want zij associëren de slagen met gevaar. Deze angst kan leiden tot agressief, druk of opstandig gedrag wat weer leidt tot straf en aanleiding kan geven tot ernstige mishandeling. Veelvuldig slaan kan ernstige gevolgen hebben zoals: blindheid, hersenletsels, whiplash en zelfs de dood. Slaan is een vorm van controleverlies, niet van opvoeding."

Aka je bent gewoon machteloos en zwak op dat moment, omdat je niks anders meer weet, ga de rollen nu niet omdraaien dat ik niet weet waar ik over praat omdat ik ze niet heb, dat slaat gewoon nergens op :rot: En ja, het gaat ook om "corrigerende tikken"
Uitspraak van Tijgertjuh** op maandag 29 juni 2009 om 12:39:
ik hou er van dat mensen hun eigen hersens gebruiken ipv de mijne :D vandaar die puntjes................<--kunnen ze zelf nadenken en hun eigen mening vormen :)

Dat heb ik van jou niet nodig hoor, vooral handig als je zelf zo kort door de bocht komt.

Waarschuw beheerder
En zeker niet met iemand van 21 die zelf net uit de poepje-piesje fase is en nog lang geen kinderen heeft !

We hebben een kenner. :roflol:

Dus idd, laten we maar ophouden.... er is voor jou wel een ander topic wat je wel past, hoef je nix inhoudelijks te zeggen, alleen maar: Laatste woord !

Je bent gewoon een kneus die er niet tegen kan als iemand een andere mening heeft. :cry:
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op maandag 29 juni 2009 om 13:08:
Studies wijzen uit dat slaan een blijvend negatief effect en pijnlijk psychologisch letsel achterlaat bij het kind in kwestie. Het kind kan moeite krijgen om de ouders als vertrouwenspersonen te aanzien, want zij associëren de slagen met gevaar.

:roflol: en ik ben de uitzondering die de regel bevestigd? Geen centje pijn van de corrigerende tikken overgehouden, m'n moeder is een van de mensen die ik het meest vertrouw op deze aardkloot, ook omdat we na ruzies altijd een goed gesprek hadden, waarin me duidelijk (en niet altijd even aardig nee, maar da's niet erg, ik was ook strontvervelend) werd gemaakt waarom die tik er uiteindelijk kwam. En hersenlestel heb ik ook niet opgelopen gezien m'n opleiding.

Ik ben het met je eens dat een corrigerende tik is een vorm van machteloosheid en controlverlies is. Maar kom op, ouders zijn ook maar mensen, sterker nog, ouders zijn mensen met het moeilijkste vak ter wereld, die mogen af en toe ook hun menselijke kant laten zien. Mijn god, een perfecte ouder, moet er niet aan denken, vreselijk, niets om je tegen af te zetten.

Ok, ik heb me verkeerd uitgelaten mijn hele uitspraak waar het mee begon
En als mijn kids ooit zoiets in hun hoofd halen (sowieso elke vorm van pesten) staat ze een fikse pak rammel en een preek van jewelste te wachten.

ben het met je eens dat ik de pak rammel beter achterwege kan laten.

Maar dat neemt niet weg dat een corrigerende imo geen drama is.

Dat citaat van je is trouwens geen drol waard zo, weet sowieso al geen bron.
"Geen effct.
Studies wijzen uit dat slaan een blijvend positief effect en geen psychologisch letsel achterlaat bij het kind in kwestie. Het kind begrijpt dat de ouder als opvoeder dit moet doen, zeker als het gepaard gaat met uitleg over grenzen en waarom ze gesteld worden. het kind zal dan meer vertrouwen in de opvoeder krijgen. Dit vertrouwen kan leiden tot empatisch, geconcentreerd of volgzaam gedrag. Veelvuldig slaan kan zeer goede gevolgen hebben zoals: de hersencellen weer op hun plaats, plattere hoofden, kleinere neuzen. blindheid, hersenletsels, whiplash en zelfs de dood. Slaan is een vorm van opvoeding, niet van controleverlies."
:rot:
Ik wil wetenschappelijke artikels, liefst met weerwoord, en liefst uit de lancet of the Journal of psychology ofzo :-p
Waarschuw beheerder
donateur
"Blijvend effect
Studies wijzen uit dat slaan een blijvend negatief effect en pijnlijk psychologisch letsel achterlaat bij het kind in kwestie. Het kind kan moeite krijgen om de ouders als vertrouwenspersonen te aanzien, want zij associëren de slagen met gevaar. Deze angst kan leiden tot agressief, druk of opstandig gedrag wat weer leidt tot straf en aanleiding kan geven tot ernstige mishandeling. Veelvuldig slaan kan ernstige gevolgen hebben zoals: blindheid, hersenletsels, whiplash en zelfs de dood. Slaan is een vorm van controleverlies, niet van opvoeding."

dit zijn onderzoeken bij kids die mishandeld worden is wel ff wat anders als een corrigerende tik :/

Waarschuw beheerder
Aka je bent gewoon machteloos en zwak op dat moment, omdat je niks anders meer weet, ga de rollen nu niet omdraaien dat ik niet weet waar ik over praat omdat ik ze niet heb, dat slaat gewoon nergens op En ja, het gaat ook om "corrigerende tikken"

Corrigerende tik is niks mis mee :no:

Uitspraak van SuperRupsje op maandag 29 juni 2009 om 13:21:
en ik ben de uitzondering die de regel bevestigd? Geen centje pijn van de corrigerende tikken overgehouden, m'n moeder is een van de mensen die ik het meest vertrouw op deze aardkloot, ook omdat we na ruzies altijd een goed gesprek hadden, waarin me duidelijk (en niet altijd even aardig nee, maar da's niet erg, ik was ook strontvervelend) werd gemaakt waarom die tik er uiteindelijk kwam. En hersenlestel heb ik ook niet opgelopen gezien m'n opleiding.

Een duidelijke uitleg erbij is wel belangrijk ja.. :) Je kind een mep verkopen en 'm vervolgens niet uitleggen waar die 'm aan verdiend heeft, daar ontstaat bij zo'n kind alleen maar verwarring door (N)

Waarschuw beheerder
Ik ben het met je eens dat een corrigerende tik is een vorm van machteloosheid en controlverlies is. Maar kom op, ouders zijn ook maar mensen, sterker nog, ouders zijn mensen met het moeilijkste vak ter wereld, die mogen af en toe ook hun menselijke kant laten zien.

Dus als je het goed doet ben je niet menselijk meer?
Ik wil wetenschappelijke artikels, liefst met weerwoord, en liefst uit de lancet of the Journal of psychology ofzo :-p

Google voor de gein eens, genoeg over te vinden.

""Until researchers, clinicians, and parents can definitively demonstrate the presence of positive effects of corporal punishment, including effectiveness in halting future misbehavior, not just the absence of negative effects, we as psychologists can not responsibly recommend its use," Gershoff writes."
The American Psychological Association (APA)

"Onderzoek leert dat kinderen die op zeer jonge leeftijd zijn geslagen, tien jaar later een drie keer zo grote kans hebben op gedragsafwijkingen vergeleken met kinderen die nooit geslagen werden. Zo komen ouders makkelijk in een geweldsspiraal terecht, want hoe worden deze gedragsafwijkingen gecorrigeerd?"

"Ook is gebleken dat kinderen die met een tik gecorrigeerd worden, eerder geneigd zijn ook in andere situaties te slaan: zij slaan hun broers en zussen drie keer vaker dan kinderen die nooit een tik kregen. Volwassenen die hun partner slaan, zijn vrijwel allemaal zelf als kind geslagen. Er is zelfs verband tussen dierenmishandeling en de corrigerende tik"

"De corrigerende tik heeft ook effect op de geestelijke gezondheid: uit telefonische interviews met kinderen bleek dat zij al een verhoogde mate van stress ervoerenals ze in het voorafgaande jaar maar twee keer een tik kregen; werden zij maandelijks geslagen, dan hadden ze een drie keer grotere kans op depressie dan kinderen die nooit geslagen werden. De woede van een geslagenkind verdwijnt nooit, maar neemt vormen aan die gevaarlijk voor het zelf en anderen kan zijn."

Ag verder dit dat zus zo, is ook princype kwestie, jij geeft je kind maar "corrigerende tikken" (Y)
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 29 juni 2009 om 13:41:
telefonische interviews

Dat zegt wel al genoeg toch :lol:

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 29 juni 2009 om 13:49:
Dat zegt wel al genoeg toch :lol:

Ya, APA zijn echt nubs, je weet indd niet waar je over praat :rot:, verbaas me overigens dat dit uit een amerikaans onderzoek komt, conservatievelingen :[

Verder is het in zweden al verboden, wat overigens een hele positieve werking heeft op de jeugd daar. Word tijd dat we dat hier krijgen,....... (hier puntjes, denk na :rot: )
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
zinloze discussies hier op partyflock

:gaap:

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 29 juni 2009 om 13:52:
Verder is het in zweden al verboden, wat overigens een hele positieve werking heeft op de jeugd daar. Word tijd dat we dat hier krijgen,....... (hier puntjes, denk na )

Heb jij kinderen?

Uitspraak van verwijderd op maandag 29 juni 2009 om 13:53:
zinloze discussies hier op partyflock

Lekker gaan dan :bye:

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 29 juni 2009 om 13:55:
Heb jij kinderen?

Heb je een plaat voor je kop?

APA is betrouwbaar en wetenschappelijk onderlegd.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 29 juni 2009 om 13:57:
Heb je een plaat voor je kop?

Ik heb een kind :) Vandaar mijn vraag..
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op maandag 29 juni 2009 om 13:57:
APA is betrouwbaar en wetenschappelijk onderlegd.

Nee joh, echt waar, wauw :respect: Hoor je mij iets anders beweren dan? :nosmile:

Ik ben het met je eens dat een corrigerende tik slechte gevolgen kunnen hebben, maar dat dat lang niet altijd het geval is, en dat ik me kan inleven in ouders wiens kids het bloed onder hun nagels vandaan halen. Net als jij je kunt inleven in de angst van de daders waar het topic over gaat, en dat ze daarom 3 dagen hebben gewacht.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van SuperRupsje op maandag 29 juni 2009 om 14:03:
Net als jij je kunt inleven in de angst van de daders waar het topic over gaat, en dat ze daarom 3 dagen hebben gewacht.

En dat is dan weer iets wat ik niet kan begrijpen (N)
Waarschuw beheerder
donateur
Ik keur het af, maar kan er wel inkomen dat je je geen raad weet met je daad. Zat mensen die een kleinere verantwoordelijheid al niet durven nemen...

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 29 juni 2009 om 13:59:
Ik heb een kind :) Vandaar mijn vraag..

Voegt dat iets toe in deze discussie?

Dat ik het kan begrijpen, ok, maar ik keur het af. Het heeft geen meerwaarde voor jou, en voor het kind. Lijkt me alleen maar nadelig dus. Het blijven JOUW frustraties.

Uitspraak van SuperRupsje op maandag 29 juni 2009 om 14:11:
maar kan er wel inkomen dat je je geen raad weet met je daad. Zat mensen die een kleinere verantwoordelijheid al niet durven nemen...

Inderdaad, het is vrij normaal, vind het nog netjes dat ze het uberhaupt hebt gedaan. Stel je eens voor, je wilt ouwehoeren en daardoor overlijd je maat :s

Moet er niet aan denken
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op maandag 29 juni 2009 om 14:21:
Inderdaad, het is vrij normaal, vind het nog netjes dat ze het uberhaupt hebt gedaan. Stel je eens voor, je wilt ouwehoeren en daardoor overlijd je maat

???? nu volg ik je echt niet meer.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van SuperRupsje op maandag 29 juni 2009 om 14:23:
???? nu volg ik je echt niet meer.

Is het zo lastig? :S

Dat ze naar de politie zijn gegaan....
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 29 juni 2009 om 14:21:
Voegt dat iets toe in deze discussie?

Die discussie hier is toch al niet meer wat ie geweest is ;) Maar ben idd van mening dat je niet over slaan en corrigerende tikken kunt oordelen als je zelf geen kinderen hebt.. Tenzij je zelf als kind verrot bent geslagen natuurlijk :)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 29 juni 2009 om 14:29:
Maar ben idd van mening dat je niet over slaan en corrigerende tikken kunt oordelen als je zelf geen kinderen hebt

Dus APA ed lullen uit hun nek en jij weet het beter?
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
Ja zal wel aan mij liggen, maar ik begrijp totaal niet wat je bedoelt, zeker de bedoeling van de laatste zin "Stel je eens voor, je wilt ouwehoeren en daardoor overlijdT je maat" ontgaat me.

Het lijkt of het sarcasme ervan afdruipt, hetgeen in strijd is met je voorgaande uitlatingen.

Dus ja het is zo lastig 8)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van SuperRupsje op maandag 29 juni 2009 om 14:30:
Stel je eens voor, je wilt ouwehoeren en daardoor overlijdT je maat

Dat het me juist onwijs erg lijkt dat door toedoen van jezelf iemand sterft, kenne ze nog wel eens jaren therapie aan overhouden.

Kom op, zo lastig is het niet rupsje :rot:
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 29 juni 2009 om 14:29:
Dus APA ed lullen uit hun nek en jij weet het beter?

Gast, ga jij je kinderen lekker opvoeden uit een boekje dan :rot: Kind zit geen gebruiksaanwijzing bij maar dat snap je blijkbaar niet :gaap:

Uitspraak van SuperRupsje op maandag 29 juni 2009 om 14:30:
Ja zal wel aan mij liggen, maar ik begrijp totaal niet wat je bedoelt, zeker de bedoeling van de laatste zin "Stel je eens voor, je wilt ouwehoeren en daardoor overlijdT je maat" ontgaat me.

Lijkt wel of ie aan de drugs is op di moment :/

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 29 juni 2009 om 14:33:
Gast, ga jij je kinderen lekker opvoeden uit een boekje dan :rot: Kind zit geen gebruiksaanwijzing bij maar dat snap je blijkbaar niet :gaap:

Zucht, dus studies ed zijn zinloos....

Ik zeg nergens dat ik het niet begrijp (2e keer), wel dat ik het niet goedkeur en dat er geen meerwaarde aan is, alleen maar negatieve kanten dus. Jullie vroegen om studies, post ik ze, zijn ze ineens niet zinvol :rot:

Lijkt wel of ie aan de drugs is op di moment :/

Sure, dat zal het wezen.
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
Dat het me juist onwijs erg lijkt dat door toedoen van jezelf iemand sterft, kenne ze nog wel eens jaren therapie aan overhouden.

Kom op, zo lastig is het niet rupsje

Nou ik snap 8), maar zoals ik zei, de discrepantie tussen je sarcastische toon en dat wat je zei zette me op het verkeerde been (en dat ouwehoeren met je maat dat er opeens bij werd getrokken).

En netjes dat ze alsnog naar de politie zijn gegaan, mwah. Ik denk dat het toegeven van hun daad uiteindelijk de enige manier is om er nog een beetje mee te kunnen leven.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van SuperRupsje op maandag 29 juni 2009 om 14:37:
Ik denk dat het toegeven van hun daad uiteindelijk de enige manier is om er nog een beetje mee te kunnen leven.

Voor zover dat mogelijk is, tevens komen ze er vroeg of laat toch wel achter.

Uitspraak van SuperRupsje op maandag 29 juni 2009 om 14:37:
en dat ouwehoeren met je maat dat er opeens bij werd getrokken

Op die fiets, nja doelde puur op de situatie, het was schijnbaar een maat van hun.
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op maandag 29 juni 2009 om 14:37:
Jullie vroegen om studies, post ik ze, zijn ze ineens niet zinvol

Je post delen van samenvattingen, op basis daarvan kan ik een onderzoek niet beoordelen ;-) Ik was trouwens niet bloedserieus toen ik het over de Lancet en Journal of Psychology had, maar alsnog thnx voor het zoekwerk, heb je de ook referenties, kan ik de artikelen zelf er 's op naslaan (f)

Sorry zit je nu een beetje te dissen, no hard feelings verder hoor, men kan het niet overal over eens zijn gelukkig :-)
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Uitspraak van SuperRupsje op maandag 29 juni 2009 om 14:41:
no hard feelings verder hoor, men kan het niet overal over eens zijn gelukkig :-)

Is ook niet erg :)

APA, hebben een site ed, ga het nu niet meer nazoeken. Kan morgen wel ff op de geschiedenis van mn pc @ werk kijken mocht je er echt interesse in hebben, zit nu weer thuis :)
Waarschuw beheerder
donateur
Nee hoor, kan het zelf ook wel vinden, thnx :-)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zondag 28 juni 2009 om 16:26:
Daarom moet je zulke dingen ook neit doen, want kom je ook niet in zo'n situatie terecht.

Welkom in de realiteit, waar 18/19 jarige kampers niet elke avond met paps en mams op de bank met wat chips idols kijken.
Waarschuw beheerder
ik vind het sws een zinloze discussie worden

Ouders moeten in hun opvoeding consequent zijn en weten wat ze hun kinderen mee willen geven
en daar helpt geen "handboek opvoeden voor dummies" bij hoor 8)

Mijn kinderen zijn nu 2 volwasssen kerels. Politie heeft nog nooit aan mijn deur gestaan omdat ze iets uitgehaald hadden dat niet door de beugel kon.
Ook zij hebben wel eens een tik op hun achterwerk gehad, of een draai om hun oren.
En zie..... ze zijn opgegroeit tot 2 volwassen verstandige kerels.

Vele onderzoeken gaan over het slaan (en het mishandelen) van kinderen

Maar er wordt behoorlijk afgedwaald van de oorspronkelijke discussie.

Ik wil deze discussie over opvoeden best een keer voeren met BloodyUtopia.......over een jaar of 10 8) als je zelf kinderen hebt :)
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Blaat (N)
Waarschuw beheerder
En ja, het gaat ook om "corrigerende tikken

Mis ik een stukje:|.....Bijna iedereen die ik ken heeft die wel eens gehad, en die sluiten nog steeds geen mensen in containers op.....Maar kom ij maar met je spiegolooooooogische boekjes aan, kijken of het in de realiteit ook gaat werkenO:)!

Uitspraak van verwijderd op maandag 29 juni 2009 om 13:35:
Corrigerende tik is niks mis mee

Idd, een tik voor de luier waar ze alleen van schrikken...want pijn kan het niet doen met die dikke pampers:lol:, is nog geen enkel kind minder van geworden!!! Tik over de vingers ook niet.... daarom heet het ook corrigerend, het doet geen zeer, het is voor de schrik!

Uitspraak van Tijgertjuh** op maandag 29 juni 2009 om 15:23:
Ik wil deze discussie over opvoeden best een keer voeren met BloodyUtopia.......over een jaar of 10 als je zelf kinderen hebt

Precies dames, we zijn in discussie met 2 die zelf nog geen eens kinderen hebben en op dit moment (had vroeger ook wel mijn commentaar:) ) denken dat een kind zich ook volgens het boekje gedraagd. Of dat je via Google :o een kind opvoed :roflol:......

Uitspraak van actief op maandag 29 juni 2009 om 13:20:
Je bent gewoon een kneus die er niet tegen kan als iemand een andere mening heeft

:/....en nog steeds nix inhoudelijks vriend;)! Laat mij maar lekker een kneusje zijn :cheer:....

Uitspraak van verwijderd op maandag 29 juni 2009 om 16:12:
Blaat

Dat is wat jij en dat andere ding aan het doen zijn ja, je komt er vanzelf nog wel achter.......
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Swollywood op maandag 29 juni 2009 om 17:24:
Mis ik een stukje:|.....Bijna iedereen die ik ken heeft die wel eens gehad, en die sluiten nog steeds geen mensen in containers op.....Maar kom ij maar met je spiegolooooooogische boekjes aan, kijken of het in de realiteit ook gaat werkenO:)!

Zucht, gooien alle pfers je verhalen overhoop?

Ik zeg dat NERGENS
Of dat je via Google :o een kind opvoed :roflol:......

Zucht, lezen kan je niet.
Dat is wat jij en dat andere ding aan het doen zijn ja, je komt er vanzelf nog wel achter.......

Inderdaad, vast wel :rot:

Zodra ik mijn kind een tik moet geven om te luisteren ben ik diep gezonken als vader, punt.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 29 juni 2009 om 17:43:
Zodra ik mijn kind een tik moet geven om te luisteren ben ik diep gezonken als vader, punt

als ouder zink je wel eens vaker diep hoor;)! Dat kan ik je nog mee geven.....Je doet het nooit goed, je deugt niet en het is nooit goed genoeg8)! komma....

Uitspraak van Op zon en feestdagen op maandag 29 juni 2009 om 18:32:
blijven ademen

Waarschuw beheerder
en nog steeds nix inhoudelijks vriend

:/ Je weet toch hoe ik erover denk. :aai:

Laat mij maar lekker een kneusje zijn

Als je niks met een x typt als 27 jarige dan ben je inderdaad een kneus ja :D
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 29 juni 2009 om 16:12:
Blaat

zegt genoeg 8)

bestel alvast "opvoeden voor dummies" dan ben je een beetje voorbereid :lol:

Waarschuw beheerder
Omg wat ben jij hilarisch :'(

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Uitspraak van verwijderd op maandag 29 juni 2009 om 17:43:
Zodra ik mijn kind een tik moet geven om te luisteren ben ik diep gezonken als vader, punt.

Ja. Dat had je veel eerder moeten doen.
→ als beheerder
Waarschuw beheerder
Om dan maar weer even voor spelbreker te spelen:

Dit gaat dus al lang niet meer over het nieuwsbericht in de openingspost. :/ Mochten jullie verder willen discussiëren over het al dan niet uitdelen van een corrigerende tik of andere opvoedkundige zaken, dan stel ik voor om het daarvoor bestemde topic te gebruiken en als die er niet is, er een topic voor te openen.

Hier graag weer on-topic, anders zal het topic gesloten worden.

Bij voorbaat mijn dank. (F)
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Jewwy op maandag 29 juni 2009 om 22:31:
Hier graag weer off-topic

Ok (Y)
Waarschuw beheerder
donateur
Oeps, foutje. :$

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Jewwy op maandag 29 juni 2009 om 22:31:
laatste aanpassing 29 juni 2009 23:16

:'(
Waarschuw beheerder
mja een slechthorende jongen in een container opsluiten.... die kan helemaal niet horen of er iemand langs die container komt. 1,5 tot 2 uur is behoorlijk lang dan kan je flink in paniek raken...

ik vind het meer dan een tragisch ongeluk...

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Uitspraak van PasMaNNi op dinsdag 30 juni 2009 om 12:30:
ik vind het meer dan een tragisch ongeluk...

Hoezo? Ze hebben hem toch niet per ongeluk opgesloten?
Waarschuw beheerder
i.d.d.!
Je sluit toch niet iemand "per ongeluk" op in een zeecontainer...
Maakt me niet uit of die gasten zeik hadden met die jongen om een meisje;
zoiets doe je gewoon niet!!!
Wat ik nog het ergste vind is dat ze gewoon hun muil hielden terwijl ze
wisten waar die jongen was! Z'n familie een paar dagen in het ongewisse laten over het lot van hun zoon...dat doe je toch niet!!!
Waarschuw beheerder
Jullie lezen zn zin verkeerd, hij vind het iets anders dan een tragisch ongeluk ;).. Dood door schuld bijvoorbeeld
Waarschuw beheerder
Uitspraak van permanent verbannen op dinsdag 30 juni 2009 om 20:36:
Ze hebben hem toch niet per ongeluk opgesloten?

Uitspraak van PasMaNNi op dinsdag 30 juni 2009 om 12:30:
ik vind het meerdan een tragisch ongeluk...

Uitspraak van Absolut Martini op woensdag 1 juli 2009 om 00:31:
Jullie lezen zn zin verkeerd

er staat dat het MEER is dan een tragisch ongeluk
dus niet alleen maar een tragisch ongeluk, maar veel meer dan dat!

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Maar ondertussen is nog niks zeker? :/ :lol:

Waarschuw beheerder
Uitspraak van permanent verbannen op zondag 30 augustus 2009 om 00:09:
Maar ondertussen is nog niks zeker?

jawel, Tano is niet meer.
Waarschuw beheerder
Dat is ook niet zo slim om je zuurstof op te branden... In een container is er sowieso niet geweldig veel zuurstof voor een mens :/

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Uitspraak van verwijderd op zondag 30 augustus 2009 om 10:48:
jawel, Tano is niet meer.

Meen je dat nou :/
Waarschuw beheerder
Tano heeft in een poging zichzelf te bevrijden, of om de aandacht te trekken, brand gesticht in de container

Teveel NCIS gekeken :yes:
Waarschuw beheerder
Tano kreeg ruzie met een aantal vrienden, waarop zij besloten hem op te sluiten in een container

:S

beetje dom :S
laatste aanpassing