Maar is dit nog legaal dan?
de alegria versie is 4FMP --> troep
Maar is dit nog legaal dan?
1 tip niet met 2cb combineren, werd er echt beetje onrustig van, kan misschien ook komen omdat het niet mijn soort feestje was.
1 tip niet met 2cb combineren, werd er echt beetje onrustig van, kan misschien ook komen omdat het niet mijn soort feestje was.
Beiden staan nog niet op de opiumlijst, dus zijn ze niet verboden.
Idd
Is geen troep joh...misschien vind jij het niet fijn, maar dat maakt het nog geen troep. Zelfs mCPP voor troep uitschelden is lastig, maar wel wat eerder acceptabel![]()
Ben benieuwd hoelang het nog goed gaat met de rc's denk echt dat dat binnenkort kapot gaat aan eigen succes.
Ik snap wel wat je bedoelt op zich, maar hoe zie je dat voor je? Dat kapotgaan enzo? Iets nader omschreven?
En hoe bedoel je, hoe "wat goed gaat met de rc's" dat ze niet op de opiumlijst staan, of dat ze, blijkbaar, zoveel in omloop zijn en gaan..en mensen er mee experimenteren?
(niet dat het niet meer te krijgen is)
gewoon voor de Methylone in poedervorm nemen...
IDEAAL
Net als explosion...
al moet je er wel rekening meehouden dat het het beste effect heeft op een party(gevoelversterkend)_
Dat zijn ze nu niet meer, maar ze zijn nog steeds wel verkrijgbaar.
Methylone in poedervorm nemen...
Wie heeft deze zaken al eens besteld via een online chemical-suplier?
Kan wel, maar is niet nodig, hoef het niet in die hoeveelheden te bestellen.
Ik vind overal engelse online-shops waar je kan bestellen. Maar is het niet ook gewoon op nederlandse sites te verkrijgen?? Zou wel zo handig zijn!
Prijs van dit spul valt me trouwens wel erg mee.
Beiden staan nog niet op de opiumlijst
Er zijn ook wetten die het mogelijk maken op te treden tegen stoffen die verwant zijn aan middelen op de opiumlijst.
(maar dat gebeurt in de praktijk alleen in extreme gevallen).
Dit is ook de reden dat het niet meer (openlijk) in smartshops wordt verkocht
En over hoeveel grotere hoeveelheden praten we dan?
Dus we hebben wel iets vergelijkbaars aan de Federal Analogs Act uit Amerika?
4-FMP en 2C-I gaan iig prima samen
Uitspraak van !¤ eM 2C²¤! op zaterdag 19 september 2009 om 13:25:
---------------------------------------------------------------------
Een drama is het
Heb je niet t idee dat t effect van de 2C-I daardoor flink verminderd wordt?
PS kan je geen quote binnen een quote hebben hier?
dat wel, maar voor feestjes is dat niet zo erg, maakt het meer een geschikte drugs om hard op te party'en
als ik alleen 2ci neem loop ik het halve feest de grond en de lucht te bewonderen, allemaal leuk en aardig
maar goed daar kom ik niet voorin combo met 4fmp daarentegen, losgaan tot ik erbij neerval, heerlijk
maarja als je niet gaat feesten, dan is het inderdaad alleen maar zonde van je trip
Mjah, wil dus nog wel s wat er tussenin, gewoon een goede trip qua nadenken, visuals, aandacht voor omgeving, maar nog wel lekker losgaan, maar elke combinatie met uppers leidt r bij mij tot nu toe toe dat ik nauwelijks nog van het hallucinogeen merk, maar goed, gewoon door experimenteren met middelen / dosissen enz
4fmp rustig en relaxt? haha, dacht het toch niet
Binnenkort hopelijk ervaring op doen met Butylone (bk-MBDB)
Binnenkort hopelijk ervaring op doen met Butylone (bk-MBDB)
en?
Ik ben heel voorzichtig met hetgeen ik consumeer
en?of andere..
4-FMP wel eens geprobeerd dan?
ik vind Methylone ook wel vet kort duren
Dat is niet zo moeilijk toch?
nee met een beetje simpel ? denken heb je het zo thuis liggen letterlijk
tip ?
nouja ok dan
google is your friend
misschien niet al te duidelijk ... maarja tis wel zo ... denk simpel , leven is al complex genoeg
heb site gevonden waar je het kunt bestellen ja
was 't nou zo moeilijk dan ?
4-FMP icm Methylone ook goed geschikt
Checkkk inderdaadIk had wel daar weer nog wat 2C-I bijgegooid
2c'tje .
weet je al welke ?
.mss wel 4-Aco-DMT,
mss wel 4-Aco-DMT
T7 is helaas opff nieuwe halen.
230mg down the drain met 47mg 2C-B
omdat ik langer geleden op 160 niks voelde. En ik weet dat ik op 210-230 wel goed ga
212mg
doe je handig
staat wel als medicijn geregistreerd
Wat voor waarde heeft zo'n 'beschouwing' dan in godsnaam e waar komt dat vandaan.
is met 2CB ook gebeurd.
wie doet er mee?
Laat eens zien waar dat heel duidelijk staat dan btw..
wie doet er mee?
3mg Melatonine
Ja..binnenkort doen..
Heb hier zowel buisjes Alegria als Explosion (bedankt nog, je weet wie ) en het lijkt me wel interessant om te mixen. Aan te raden?
Nee niet alarmerend als je nu verder nergens last meer van had. Had het verder wel alarmerend geweest dan had je er nu ook nog wel last van gehad zeg maar
Dat je er nu mee wegkomt wil niet zeggen dat het niet erg is.
Dat je er nu mee wegkomt wil niet zeggen dat het niet erg is.
Heb net enkele bulk prijzen gezien voor dit goedje (kilo hoeveelheid) en er word zeer veel winst gemaakt op deze stof hoor
er word zeer veel winst gemaakt op deze stof hoor
voorheen ging het gewoon onder de toonbank bij verschillende smartshops ook tijdelijk legaal geweest in 2004
4fmp
niet echt denderend
methylone
nog geen ervaring
Ik dacht dat zoon buisje voor 10 euro verkocht werd ? Met ongeveer 200mg methylone erin ?
dus bereken maar is hoeveel winst ze op die dingen maakte (want je kan ervan uitgaan dat de makers van explosion wel in kilo hoeveelheid aankochte)
En voor coke het 3-4 voudige voor een stuk minder plezier
Dat is ook zo'n beetje waar een gram ter plaatse voor weggaat geloof ik..
Zitten gewoon veel te veel handen tussen ..vanuit een ander land zelfs op een ander continent naar hier. Daarom is het zo duur..iedereen wil graaien
Aan Methylone wat er in gaat of ook onbekende vloeistof X, de buisjes zelf en het machinaal laten vervaardigen van het sticker erop daarbij ingerekend?
1.2
wil j zelf een groot handeltje beginnen
wel een mooi bescheiden prijsje
Kilo methylone : 4500 bananen waar je dus 5000 buisjes uithaalt als je 200mg methylone doseert
5000 buisjes : 400 bananen
25 liter onbekende vloeistof : laat ons rekenen op 8 bananen/liter ? Dat is 200 bananen
5000 stickers hier had ik geen idee van wat dit kost dus heb hier 100 bananen voor genomen als iemand hier een beter beeld van kan schetsen kunnen we de prijs misschien iets beter inschatten ? Machinaal geproduceert is er dan idd niet bij gerekent.
Hihi
net als dat je een wasmachine gaat kopen
over het algemeen wat langer mee
Nou...ik hoop dat de zak Methylone die ik nu heb gekocht ook wat langer meegaat
met Methylone te maken
hej klas verder terug in deze flock iets over mensen die melatonine nemen als ze niet kunnen slapen.
heb zelf geïnformeerd maar kan al1 tabletten krijgen met 0.1 mg zonder recept van de dokter...
iemand tips waar k dit wel zou kunnen vinden?
rustig spul dat methtlone beetje strak staan maar op een goeie manier.. je voelt je wel goed gehumeurd en chill en energiek.. nothing more nothing less..totaal GEEN kater.. eten als een gek nix aan de hand pissen non stop no problemno
Doe je niet best dan, ik ervaar er iig zeker minder kater van. Weet niet hoeveel je er dan van pakt op een avond??
na methy voel ik me gelijk crap
overigens is melatonine troep neem gbl
Wat betreft geilheid, is het eigenlijk niet zo dat je van de meeste stimulerende middelen geil kán worden?Ik vind dat lustopwekkende namelijk niet echt kenmerkend aan 'n drug.
Wat betreft geilheid, is het eigenlijk niet zo dat je van de meeste stimulerende middelen geil kán worden?Ik vind dat lustopwekkende namelijk niet echt kenmerkend aan 'n drug.
zaterdag weerblijf 't geweldig spul vinden
Uitspraak van !¤ eM 2C²¤! op zaterdag 5 juni 2010 om 20:46:
Wat betreft geilheid, is het eigenlijk niet zo dat je van de meeste stimulerende middelen geil kán worden? Ik vind dat lustopwekkende namelijk niet echt kenmerkend aan 'n drug.
Zowel man en vrouw worden er enorm geil van alleen krijgen de kerels gezond of niet m gewoon niet omhoog in elk geval niet volledig hard onder invloed van dit goedje (methylone).
igt imo niet aan de dosis want die zou ik persoonlijk te weinig vinden en ondanks dat je misschien wat lichter kan zijn, of gevoeliger, denk ik niet dat het daaraan ligt. 150 is gewoon een schappelijke dosis, niet heel hoog, denk ook niet te laag geweest voor je. Is het een eenmalig iets of een steeds terugkerend probleem? Want bij een eenmalig iets kan het net zo goed aan het moment liggen en niet perse aan de drug die in niet al te hoge dosering bij je is binnen gekomen. Ter indicatie, ik neem meestal tussen de 190 en 230.
14 uur is ook een heel stuk langer dan de werking ervan bijvoorbeeld. Maar goed, ik wil je ervaring niet betwisten verder, vervelend dat het bij jou iig deze keer zo bij je uitpakte, maar ja..wie weet een andere keer niet, of zelfs de meeste anderen keren dat je het evt. zou pogen niet. Maar ja het is natuurlijk je goedrecht te besluiten dat het je drug niet is!
gr.
flink wat pep + veel mdma = problemen met ademhalen (wat al gebeurd met 70mg mdma) + een kater die ongeveer 20x erger is dan 600mg mdma.. mijn ervaring en las er nogal veel negatieve dingen over deze combo
tis dat ik me hele leven veel sportgoed gevaarlijke combo
2cb en keta aan
(icm 4-FMP)
Nee niet 50:50, meer 4-FMP en een beetje Methylone
Meer iets als 2:1 of 70:30 ofzo
Dat wisselt, ik ken mensen hier waar de piek 2-3u is, bij mij zelf wat langer, maar totale effect is wel 6-8u. Als je vind dat het je te zwak wordt zou ik gewoon wat bijnemen idd, 50mg is zoals gezegd wel ok daarvoor. Ik heb er zelf meestal 2C-I of 2C-T2 nog naast erbij, als de 4-FMP wegvalt..ja ik weet niet, dat punt merk ik niet zo in de trip/ervaring, dus ga gewoon door zonder er wat bij te nemen. Ideaal dus voor een avondje uitgaan iig. Een moment van inname en dan doorgaan tot de avond geschiedenis is
Ok. als de duur vergelijkbaar is met methylone dan zal het bij mij ongeveer 2,5 uur duren.
als ik bijneem (als ik op methylone ben) dan begin ik vaak strak te staan en wordt het euforische gevoel niet verder (of iig weinig) verlengd. Is dat bij 4-fmp ook zo?
Ok. als de duur vergelijkbaar is met methylone dan zal het bij mij ongeveer 2,5 uur duren. Maar wat er bij mij gebeurt als ik bijneem (als ik op methylone ben) dan begin ik vaak strak te staan en wordt het euforische gevoel niet verder (of iig weinig) verlengd. Is dat bij 4-fmp ook zo? want dan neem ik gewoon niet meer bij (aangezien strak staan zwaar kut is)
en?
ben er wel paar x goed mee fout gegaan! weet niet hoe maar me hartslag was abnormaal hoog en het was echt eng! en dat bij tamelijk lage dosering van 220! ik denk dat het met caffeine heeft te maken.. dat jaagd mijn hart echt zwaar op in combinatie
Is er hier iemand die feiten kent over de stof Methylone? Ik wil de pagina www.methylone.info graag compleet maken, maar het onbreekt op internet aan goede onderbouwde en bewijsbare documentatie...
Iemand wel eens bruine Methylone gehad ipv fluffy wit poeder?
Nog niet, ook net binnen.. idd stuk fijner dan basterdsuiker.
Nog niet, ook net binnen.. idd stuk fijner dan basterdsuiker.
Heb het hier toen nog gepost en jij raadde me af het te nemen.
Love2role, heb jij toen die methylone zelf getest, of meteen weggegooid?
graag compleet maken, maar het onbreekt op internet aan goede onderbouwde en bewijsbare documentatie...
erowid is redelijk betrouwbaar te noemen.
@pimsalabim de mijne van nu ziet er ook uit zoals links.
Ja de mijne dus ook, zal wel van de zelfde producent komen dan. Ik ga het zaterdag even testen hopelijk werkt het gewoon goed
Purilizer
![[img width=300 height=193]http://www.ems-seeds.biz/magento/media/catalog/product/cache/1/image/5e06319eda06f020e43594a9c230972d/2/6/26_0.jpg[/img]](http://www.ems-seeds.biz/magento/media/catalog/product/cache/1/image/5e06319eda06f020e43594a9c230972d/2/6/26_0.jpg)
Maar misschien wordt je van dat schoonmaakspul wel helemaal happy de peppie
Ik denk dat je vriend een grapje maakte of zich verwarde. Purilizer is namelijk wel in elke smartshop te koop, maar dat is spul om je grinder (zo'n ding waarmee je wiet mooi fijn krijgt) mee schoon te maken.
Maar misschien wordt je van dat schoonmaakspul wel helemaal happy de peppie als je het neemt. Maar die olieachtige kleurvlekken wat je dan ziet komen dan van de luchtbubbels die je hebt uitgeblazen.
![[img=http://img268.imageshack.us/img268/3155/img1419v.jpg]http://[/img]](http://img268.imageshack.us/img268/3155/img1419v.jpg)
k ben het afgelopen vrijdag zelf wezen halen in rotterdam en het is toch echt explosion. 15 euro voor een buisje. Ik las op internet ergens dat het ook verkocht wordt als apk. Ik heb een foto gemaakt van het lege buisje
dan hebben ze het fucking slim gedaan.
at het op een slinkse wijze illegaal verkocht wordt.
Er staat op dat flesje ook gewoon Grinder Cleaner, dus ik zou persoonlijk toch minstens 3 keer achter mijn hoofd krabben om na te denken of het nou purilizer of explosion is.
Volgens mij kan je het inleveren bij het testcenter... maar ben je je flesje wel kwijt en je moet enkele weken wachten voor de uitslag. Maar weet het niet zeker, maar als dat zo werkt dan had ik dat er wel voor over gehad.
explosion is toch ook als luchtverfrisser of zoiets op de markt gekomen?
Dat zou je kunnen doen en dan kunnen ze als het goed is de werkzame stof in deze buisjes bepalen en als klopt wat hier gezegd wordt dan zou daar dus Methylone moeten uitrollen. Zo niet..ja dan verder
smaakt het wel heel smerig, maar dat was met explosion ook al vond ik
verkocht wordt als apk
waarin groene kleine balletjes/korreltjes zitten. maar vraag me af wat het nou precies is.
groene kleine balletjes/korreltjes
zaterdag getest, de bruine methylone werkt prima
Ik heb het retour gedaan, toch niet tevreden met de bruine kleur
maarja als ze nu allemaal purilizer flesjes vinden is ook wel verdacht denk ik hahaha...
Ik vraag me sowieso af wat welke random security dude vindt
Niet -moeten- zijn zullen dan wel bedoelen, of stellen dat het in feite niet legaal is, zoiets
maar volgens hen zou het niet legaal verkrijgbaar zijn.
iet -moeten- zijn zullen dan wel bedoelen, of stellen dat het in feite niet legaal is, zoiets
en wie weet een smartshop is amsterdam waar ze die purilizer's verkopen?
mdmc=methylone?
purilizer's
Ik zag die flesjes toevallig laatst liggen in een souvenir shop (naast grinders en andere drugsartikelen)
of is een flesje purilizer bij de smartshop per definitie methylone (explosion)?
grinderreiniger dat purilizer
Voor zover ik weet wel... ff wikipedia-en: http://en.wikipedia.org/wiki/Methylone (eerste zinnetje).
Ja dus.
imo beetje gare naam voor, ja überhaupt al gare naam, maar zeker voor "grinderreiniger". Lijkt me ook wat onhandig als de ene smartshop effectief grinderreiniger verkoopt onder de naam Purilizer en de andere ook iets onder de naam Purilizer, maar dat het dan ineens wel Methylone (idd MDMC) is.
Zou niet handig zijn. Maar ja, het leven bestaat niet alleen uit handigheden, dus wie weet is beide wel aan de hand idd. Hopelijk één van de twee iig.
Laatst weer wat van het middel uit de topictitel aangeschaft, met 5 caps is het zo krap..één feestje/partijtje en het is op, maar gelukkig is die "dreiging" er niet meer
en wie weet een smartshop is amsterdam waar ze die purilizer's verkopen?
hoewel je er misschien wel een mooi gebit van krijgt.
ik weet alleen apollyon in rotterdam zuid maar dat zal vast niet de enige zijn. het lijkt mij niet dat een fabrikant van 1 winkel leven.
Heb nu 2 capsules met mdmc (methylone). De vloeibare ken ik, maar geeft methylone in poedervorm exact hetzelfde resultaat qua werking?
Ik ga nog wel even wachten met die mdmc. Heb sinds half september al geen snoepje genomen en dan vind ik het zonde om mijn hersenpan zich voor te laten bereiden met mdmc als ik binnenkort weer eens een snoepje wil gaan pakken.
Indien ze daadwerkelijk een vergunning hebben, dan betekend dat automatisch dat de koper zijn methylone ook legaal heeft (die kan bij controle, als ze vragen waar het vandaan komt, wijzen naar de verkopende partije ). Interessant om te vragen aan de smartshop-winkelbediende/eigenaar.
Methylone kan op geen enkele manier legaal verkocht worden in Nederland. Het is een niet geregistreerd medicijn en dat mag door niemand verkocht worden, net zoals Mephedrone en Kamagra.
Zover ik weet mag je methylone alleen niet verkopen voor consumptie. als je methylone aan iemand verkoopt voor onderzoeksdoeleinden is het niet illegaal.
Zover ik weet mag je methylone alleen niet verkopen voor consumptie.
Wat is jouw bron hiervoor?
Klinkklare onzin... Het mag gewoon niet. We hebben een schrijven gekregen van het ministerie van volksgezondheid.
Graag, want met oppervlakkig graven zit daar nl. geen logica achter
Ja maar jij hebt ook een kruidenwinkeltje
maar als jij een laboratorium hebt waar je kippen op methylone test valt dat gewoon binnen de wetgeving.
Moet je vaak alleen wel wat papieren voor kunnen overleggen, dus met alleen zeggen dat je het op je kippen test kom je er waarschijnlijk niet meee
Nee dus. Het staat er juist niet in. Maar omdat de minister de werking gelijk stelt aan die van mdma, stelt hij de productie-, de handel-, en het bezit ervan ook gelijk aan dat van mdma.
Klinkklare onzin... Het mag gewoon niet. We hebben een schrijven gekregen van het ministerie van volksgezondheid.
aar doe maar een zoekertje op webboek-online.nl naar methylone en je zal zien dat er niets gevonden wordt.
bedankt voor je bijdrage
Moet je wel kippen hebben natuurlijk..
of je wordt vrijwilliger op de kinderboerderij,
Ook als je het niet voor consumptie verkoopt: STRAFBAAR. Punt
De eerste keer: taakstraf en een flinke boete ( € 10.000.-) en 3 maanden voorwaardelijk met een proeftijd van 2 jaar...
al ik zijn ongelijk dan maar aantonen?
http://www.slyplants.com/
Daar mag iedereen gewoon bestellen om het een en ander te testen.
Wat heb je hier dan mee aangetoond? dat het legaal is, omdat je het toch wel op het internet kan bestellen?
Als ze iets aanbieden zal er wel iets legaals in zitten maar in ieder geval geen methylone.
Zal ik zijn ongelijk dan maar aantonen?
http://www.slyplants.com/
Daar mag iedereen gewoon bestellen om het een en ander te testen.
Heeft iemand dit al op deze manier proberen te bestellen? Wat zijn de ervaringen? Ben benieuwd, zou nl niet weten hoe ik anders aan Methylone moet komen.
Heeft iemand 4-FMP met Methylone erbij geprobeerd ? Ben benieuwd naar je ervaring , heb er iets over gelezen maar ik kan het niet meer terug vinden.
Ja, geniale ervaring. Had 150mg 4-FMP met 130mg methylone. Toen de methylone insloeg was ik ff van woow, net als de 1e keer mdma
nog nooit methylone gehad maar kan er nu dus aankomen maar geen flauw idee wat de normale doseringen zijn ... wat is normaal? dan maak ik capsules...wel zo handig met uitgaan
Als dat echt zo is, kan je dan een link van het arrest plaatsen als bron? Want van zo een vreemde uitspraak heb ik nog nooit gehoord.
Take it or leave it...
Volgens het testcenter zat er wel degelijk methylone in de flesjes purilizer. maar die zijn dan ook bedoeld om je grinder te reinigen en niet om in te nemen.
En jij wist zeker nog niet dat GBL ook een schoonmaakmiddel is, dat bedoeld is om te reinigen.
gootsteenontstopper
En jij wist zeker nog niet dat GBL ook een schoonmaakmiddel is, dat bedoeld is om te reinigen.
Is al oud maar wel leuk interview met Giel Beelen direct na de uitzending.
Hij had tijdens z,n show Explosion gebruikt.
http://cgi.omroep.nl/cgi-bin/streams?/vara/radio/giel/20050331-gielexplosion-hi.asf
Mede met dank aan die uitzending is Explosion zo bekend geworden en uiteindelijk uit de handel gehaald. Gelukkig zijn er opvolgers gekomen
Dus aan de Methylone gebruikers: waarom nemen jullie Methylone ipv M? Wat zijn de voordelen ervan t.o.v. M?
Sowieso niet innemen een half uur voor het slapen gaan...
Ik ben enkele verschillende van die purilizers tegen gekomen bij online smartshops, zijn die ook allemaal met dezelfde inhoud of zitten er ook gewoon echte purilizers bij?
Dus aan de Methylone gebruikers: waarom nemen jullie Methylone ipv M? Wat zijn de voordelen ervan t.o.v. M?
Ik heb minder last van een kater daarna en je ik word er ook niet zo waus eerder een helder scherp gevoel ik denk dat dat komt doordat Methylone meer dopamine en minder serotonine gericht is als MDMA
methylone snuift houd het bij 300mg
dosis van 220mg methylone
altijd 180mg dosisen gehad
van xtc al pak ik 600mg
methylone kan alleen zwaar link zijn met bepaalde drankjes.
Ik vind de reactie van de ez-test (marquis) erop nogal dubieus
bruine kleur
methylonepoeder is bruin.
Weet je nog wat voor jou de beste dosis mdmc was ?
Je begon vrij laag
Alvast bedankt voor je reactie
een gele reactie is toch prima? Duidt op methylone m.i.
methylonepoeder is bruin.
Ja maar toch niet zó bruin?
een gele reactie is toch prima? Duidt op methylone m.i. Of is het toch meer bruin geel, wat op AMT kan duiden, wat mij zeer omwaarschijnlijk lijkt.
De eerste keer met 160, de tweede keer met 190 en daarna bijna steevast 210 á 230 geweest. Keertje nog richting de 250 (knallend met O&N ), dat was nog wel merkbaar net wat heftiger, maar meer iets voor zo'n gelegenheid
het bindmiddel (waardoor het poeder bruin wordt)? A
Als ik mijn paarse tri-forces test wordt het ook paars/zwart
De vraag is of dat BINDmiddel is wat erbij zit... eerder andere stof danwel fabricagefout danwel andersoortige onzuiverheid.
jup, ze zei dat het hoofdcomponent methylone was en dat die andere stof waarschijnlijk tijdens het productieproces erbij is gekomen
Op Mysteryland samen maar weer eens doen met 4-FMP. Krijg dan zo,n heerlijk zweefmobiel gevoel ,kan ik wel gebruiken daar met die afstanden..
Alleen dan s,avonds thuis wel behoorlijke slappe was lijkt wel erger als bij mdma, hebben meer mensen dat?
Dit zou toch opzich wel makkelijk kunnen voor een eerste keer op een feesje of niet?
Het is de minder heftige variant van mdma. iets minder space iets meer strak staan. 1e keer handel je makkelijk op een feestje als je mdma gewend bent.
Witbalans is wrsch. net niet helemaal juist op deze
Moest je dat opzoeken of wist je dat uit je hoofd?
Dus het heeft zo z'n voordelen
effect heeft methylone
En is het te combineren met alcohol?
Laatste vraag: hoelang duurt het effect?
Zit er aan te denken met thrillogy een 1 capsule te nemen met ongeveer 100mg
Ja. Maar beter gewoon bij drinken en niet bij zuipen..dat onderscheid kan je zelf wel maken lijkt me.
Vind de dosis wel erg ligt zou zelf minimaal voor 200mg gaan en dan het liefst nog een 2C erbij
Wordt eerste keer M1 voor mij, daarom begin ik met lage dosis, kan altijd nog bijnemen.
maar de onoprechte gevoelens die het (bij mij althans) ook teweegbrengt storen me.
Mondeling Methylone Doseringen
(Voorlopig)
Threshold Drempel 60 - 120 mg 60 tot 120 mg
Light Licht 100 - 150 mg 100 tot 150 mg
Common Gemeen 100 - 250 mg 100 tot 250 mg
Strong Sterk 160 - 270 mg 160 tot 270 mg
Heavy Zwaar 250 + mg 250 + mg
Onset : 15 - 60 minutes Aanvang: 15 - 60 minuten
Duration : 2 - 3.5 hours Duur: 2 - 3,5 uur
Bron:Erowid
Zal mijn dosis wat gaan verhogen tot ongeveer 150mg met een redose van 100mg.
Dat bij je hebben lijkt me goed ja. Kan je iig opmerken dat 160mg bij mij nauwelijks tot niets deed op een Defqon een paar jaar geleden op een moment dat ik ook geen tolerantie voor, say MDMA, kon hebben omdat ik dat toen ook al een tijdje niet op had.
Dus 150 als basis en idd een re-dose is wel mooi om bij je te hebben, wie weet doet 150 bij jou iig meer dan bij mij, maar zo niet dan heb je daar wel een prima re-dose aan. Iets als 80mg valt overigens ook te overwegen natuurlijk, maar kijk zelf maar ff
Verwacht dat ik dit zeker ga voelen die 150+100mg
volgende keer schroef je de dosis weer wat omhoog
In ieder geval bedankt voor de info!
wat MDMA erbij gegooid wat zeker lekker werkte na Methylone
Dit heb ik laatst ook een keer geprobeerd, met erg weinig MDMA zelfs, resultaat was dat ik compleet gaar was de volgende dag, voelde als een pillenkater van jewelste. Bij jou niet dus?
Vannacht voor het eerst Methylone gehad. Vond het beetje tegen vallen
Methylone alleen is meer geschikt voor in een discotheek, op een groot feest is MDMA naar mijn mening meer geschikt.
niet mee eens, ik vind de scherpte van methylone wel fijn op een groot feest itt de vaagheid van mdma waardoor ik me minder op mijn gemak voel.
Kan iemand mij dat vertellen?
Ik vind een normale dosis Methylone qua vaagheid totaal niet te vergelijken met MDMA. Ik neem juist Methylone om helder te blijven.
Misschien dat het wel vaag maakt als je een hoge dosis neemt maar daar heb ik geen ervaring mee...
Of bedoel jij dat ook?
Ik ben benieuwd, bedankt.
Mondeling Methylone Doseringen
(Voorlopig)
Threshold Drempel 60 - 120 mg 60 tot 120 mg
Light Licht 100 - 150 mg 100 tot 150 mg
Common Gemeen 100 - 250 mg 100 tot 250 mg
Strong Sterk 160 - 270 mg 160 tot 270 mg
Heavy Zwaar 250 + mg 250 + mg
Uitspraak van Thijs013 op woensdag 2 november 2011 om 13:34:
lokale hosselman?
ik moest lachen.
Is methylone niet alleen te gebruiken? omdat de meeste hier een combi nemen zie ik?
Dus zonder de 4 fmp ? Wat voegd de 4 fmp nog toe dan om dat er eerst voor te nemen ?
Toen ik weer echte methylone had ipv chemical
Helemaal niet. Bij de bekende oostenrijkse vendor die ook gratis 2-FA samples weggaf is het heel goedkoop te krijgen. Methylone is een prima middel, alleen duurt het zo kort he.
hier dan nog maar een x: voor mij had het geen nut (redose m1 na 4fa). maar hetzelfde geldt voor mdma, dus het zal wellicht aan mijn lichaam liggen. wie weet als ik wat speel met andere hoeveelheden, maar ik betwijfel of het echt een wereld van verschil zal maken als ik 10 mg minder 4fa neem en 10 mg meer m1...
Sommige mensen moeten met M1 ook een veel hogere dosis hebben. Ik voel pas tussen de 230-250 mg wat ik moet voelen
Neem ik lager voel ik zo goed als niks
Dat lijkt mij wel erg veel, een kwart gram!
Pak met XTC ook wel ruim maar naar verhouding tot M1 minder.
Heb op meer forums gelezen dat je toch wel veel moet nemen om het redelijk te voelen. Kun je met minder dat is natuurlijk altijd beter.
Ongetwijfeld maar met beter zoeken wrsch. Zou ook eens moeten kijken eigenlijk, ben ook met het laatste grammetje bezig
Helemaal niet. Bij de bekende oostenrijkse vendor die ook gratis 2-FA samples weggaf is het heel goedkoop te krijgen. Methylone is een prima middel, alleen duurt het zo kort he.
Afgelopen vrijdag een capje met 250mg gedaan
rare vraag misschien... maarre... jij gebruikt ook behoorlijk wat of niet dan?
Misschien 8 of 10 keer per jaar?
Als je je vergist met bijvoorbeeld 2cb of mdpv, bel dan gerust maar de ambulance
oh echt? oke excuus danhet lijkt zo omdat je zoveel gedaan hebt en het lijkt wel of je alles recent gedaan hebt
Dan wordt het 3-mmc. Een nieuwe voor me
It's a dirty job but someone's got to do it
Minimaal 200mg.
Dat hoeft echt niet hoor. Zeker als je het na 4FMP neemt, 70 milligram was ruim voldoende. (:
Was alleen metylone (en bier)
Iemand ervaring met methylone en 2c-d combinatie?
Ik heb nu methylone in kristalvorm. Hoe zou dit het best kunnen nemen, fijnmaken en in een capsule doen ofzo?
Iemand verder nog tips qua hoeveelheid icm 4fa?
5 red bulls er bij gehad ofsuw
En zo veel nam ik niet 250mg ofso
Bizar wat die meemaakte. Was zelfs 333mg... Sickhet zit allemaal tussen je oren maar toch ga je er behoorlijk kapot aan
Volgens mij is de combo met caffeine bij mij niet helemaal lekker... 5 red bulls er bij gehad ofsuw
Uitspraak van permanent verbannen op dinsdag 19 maart 2013 om 23:22:5 red bulls er bij gehad ofsuw
5 x 80mg = 400mg caffeïne. Gek zeg, dat je je dan niet helemaal lekker voelt. Alleen al die hoeveelheid caffeïne kan voor de hartkloppingen zorgen. Laat staan de combinatie met andere stimulanten.
Uitspraak van permanent verbannen op dinsdag 19 maart 2013 om 23:22:En zo veel nam ik niet 250mg ofso
200 - 250 mg is een normale dosis.
In Red Bull zit net zoveel caffeine als in een kopje koffie.
Ik ken mensen die wel 10 koppen koffie per dag drinken. Of je moet dan gevoelig zijn voor methylone.
250mg neigt eerder naar sterk dan naar normaal vind ik.
Ik moet zeggen dat ik tov andere mensen vaak wel makkelijk overeind blijf met sterke dosissen
Ik heb dat met tripmiddelen.
maar het probleem bij tripmiddelen is dat ik daar altijd tegen vecht en dat moet je niet doen. Lekker laten gaan. De realiteit loslaten is voor mij een groot probleem
Iemand ervaring met methylone en 2c-d combinatie? Gaat het me met name om de duur (zoals veel mensen aangeven werkt methylone niet zo heel lang), maar ook om de versterking van het empatische effect.
Kan niet anders zeggen heerlijke combi.
Goed om te lezenmet mdma heb ik de ervaring wel al. Methylone nog niet, wil overigens eerst een keer goed methylone los proberen (230/250mg) vorige dosis 180mg (redelijk snel +/- 1,5 uur redose 70mg) was echt te weinig.
Kan je de verschillen methylone los en methylone combi eens in een paar punten voor jou weergeven?
- duur verschil
- versterking
- vaagheid / helderheid
Methylone met 2-CD vinden wij de beste combie 240 mg Methylone+ 30mg 2-CD
Houd wel 3 tot 4uur aan daarna redose van 180mg gaan we weer als een speer !!!!
dan met G op peil houden( tot de late uurtjes)
Vind toch dat je moet uituitkijken me degelijke combo's
Waar zie jij het gevaar met deze combo ?
Liep bij mij ook al een keer bijna fataal af met combo van drugs
Bij die hoeveelheden zit het niet allemaal meer tussen je oren, dan gaat het gewoon lichamelijk zijn tol eisen. Zo heb ik ook eens een reportje gelezen van een kerel die dacht dat ie een oud sealtje met pep had gevonden en op het oog dan maar even een flinke lijn legde van 250mg. Hij had vrijwel meteen door dat het 2C-B was en is toen meteen naar beneden gerend en heeft zijn ouders moeten uitleggen dat ze een ambulance moesten bellen. Hij heeft een paar dagen in het ziekenhuis gelegen en 2 tot 3 weken later had hij nog steeds last van HPPD achtige verschijnselen.
(of in ieder geval heel erg wazig worden).