Partyflock

Forumonderwerp · 1065408
2 volgers · 29856x bekeken

Waarschuw beheerder
Ik kreeg flesjes explosion aangeboden wel duur maar wil het wel eens proberen.
Kreeg alleen 2 varianten 1 met METHYLONE en 1 met ALEGRIA.
Welke kan ik het beste nemen.
Ook kan ik methylone in poedervorm krijgen.
Wat is het leukste en meeste te vergelijken met mdma.
Waarschuw beheerder
donateur
gewoon mixen

schijnt nog beter te zijn

Waarschuw beheerder
Alegria = 4-Fluor-Amfetamine
Methylone = Methylone :rot:

Methylone komt meer in de buurt van MDMA. Alegria is wat rustiger/relaxer
Waarschuw beheerder
gewoon voor de Methylone in poedervorm nemen...
IDEAAL:D
Net als explosion...

al moet je er wel rekening meehouden dat het het beste effect heeft op een party(gevoelversterkend)_
de alegria versie is 4FMP --> troep

Waarschuw beheerder
nou dan maar wat testers pakken van de explosion en de poeder variant
Waarschuw beheerder
Alegria is goed!!!!! is 4 fmp met beetje methylone (Explosion)!!!
4 fmp en methylone caps toch minder dan de buisjes hoor! zaterdag zelf ondervonden!
Trouwens eerst 4- fmp en aan het einde een explosion erin...... probeer maar eens :D :D :D
Waarschuw beheerder
ik heb vandaag 2 flesjes explosion gekregen.
Zijn wel echt heel duur maar ben benieuwd naar het effect.
Denk dat ik er maar 1 ga pakken op sensation
Waarschuw beheerder
joh heet dat alegria? denk een jaar of langer geleden is geprobeerd, mij werd verteld dat het fluor amfethamine bromide was, voor de smaak moet je ut niet doen, denk dat je je niks ranzigers kan bedenken. Moet zeggen dat het wel moeilijk waarneembaar is de eerste keer omdat je niet weet wat je moet voelen, maar uiteindelijk is het veel meer ontspannender als gewoon amfethamine. Echt super duur vind ik het niet 7,50 per ampul, uit eindelijk is het cker ze geld wel waard.

de vaste vorm van fluor amf, vind ik minder goed werken, maar das denk ik voor iedereen wel verschillend. 1 tip niet met 2cb combineren, werd er echt beetje onrustig van, kan misschien ook komen omdat het niet mijn soort feestje was. Ben lekker naar buiten gegaan waar ik weer lekker tot rust kwam.

Mocht je toevallig een paar ampullen kunnen missen, doe maar pb'tje lijkt me wel weer is vet. Methylone ken ik niet, maar lijkt me wel keer leuk om te proberen.
Waarschuw beheerder
hier liggen de prijzen toch op het dubbele
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Linda:cheer: op vrijdag 26 juni 2009 om 12:44:

Omdat..?

Uitspraak van Lancher > Minion a.k.a. Project Chryzis op dinsdag 8 september 2009 om 22:15:
Maar is dit nog legaal dan?

Beiden staan nog niet op de opiumlijst, dus zijn ze niet verboden.

Uitspraak van PARAPEPSLET op maandag 6 juli 2009 om 21:30:
1 tip niet met 2cb combineren, werd er echt beetje onrustig van, kan misschien ook komen omdat het niet mijn soort feestje was.

Ik ga zaterdag de 4-FMP combineren met 2C-I, hehe. Ik hoor juist dat 't echt 'n briljante combinatie is. :) Maar 2C-B is nog geen 2C-I natuurlijk. ;)
Waarschuw beheerder
donateur

Is geen troep joh...misschien vind jij het niet fijn, maar dat maakt het nog geen troep. Zelfs mCPP voor troep uitschelden is lastig, maar wel wat eerder acceptabel :P ;)
Uitspraak van PARAPEPSLET op maandag 6 juli 2009 om 21:30:
1 tip niet met 2cb combineren, werd er echt beetje onrustig van, kan misschien ook komen omdat het niet mijn soort feestje was.

4-FMP en 2C-I gaan iig prima samen :)
Uitspraak van d a v i d o f f :[ op woensdag 9 september 2009 om 00:38:
Beiden staan nog niet op de opiumlijst, dus zijn ze niet verboden.

Idd :)
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van !¤ Bad Sound Kills Good Music ¤! op woensdag 9 september 2009 om 00:45:
Idd :)

Mijn eerste wijze uitspraak over drugs op 't forum. :rot:

Uitspraak van !¤ Bad Sound Kills Good Music ¤! op woensdag 9 september 2009 om 00:45:
Is geen troep joh...misschien vind jij het niet fijn, maar dat maakt het nog geen troep. Zelfs mCPP voor troep uitschelden is lastig, maar wel wat eerder acceptabel :P ;)

Inderdaad. Toen ik de eerste reacties las over 4-FMP dacht ik, whoa nice! :D Toen ging ik verder en las ik over doseringen van 300+ mg en mensen die toch wel de nodige nachten hebben overgeslagen en dan krijg je er 'n slecht beeld bij. Het ligt vooral aan jezelf, hoe je ermee omgaat. :)

mCPP had op mij niet al te veel zware uitwerking, maar leuk is natuurlijk altijd anders. ;)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 9 september 2009 om 17:40:
waar kan je explosion/methylone bestellen iemand een internetadresje ofzo???

Mensen die vragen worden overgeslagen.

Ben benieuwd hoelang het nog goed gaat met de rc's denk echt dat dat binnenkort kapot gaat aan eigen succes.
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van SJ-O op woensdag 9 september 2009 om 17:44:
Ben benieuwd hoelang het nog goed gaat met de rc's denk echt dat dat binnenkort kapot gaat aan eigen succes.

Vraag 't me af. 't Is nog steeds enorm onbekend bij de grote massa. :)
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van SJ-O op woensdag 9 september 2009 om 17:44:

Ik snap wel wat je bedoelt op zich, maar hoe zie je dat voor je? Dat kapotgaan enzo? Iets nader omschreven?

En hoe bedoel je, hoe "wat goed gaat met de rc's" dat ze niet op de opiumlijst staan, of dat ze, blijkbaar, zoveel in omloop zijn en gaan..en mensen er mee experimenteren?
Waarschuw beheerder
Ben al ruim 4 maanden aan de Methylone. Top spul! Je word er niet zo wazig van, en je blijft gewoon heerlijk relaxed! Lekker makkelijk bestelt ook en het vreet niet al te veel van je serotonine..
Enigste nadeel is toch wel het wakker blijven icm hartkloppingen.. Maar ja..

Waarschuw beheerder
Uitspraak van vicodin op vrijdag 11 september 2009 om 11:57:
Ben al ruim 4 maanden aan de Methylone

junk
Waarschuw beheerder
Uitspraak van !¤ Bad Sound Kills Good Music ¤! op vrijdag 11 september 2009 om 01:13:
Ik snap wel wat je bedoelt op zich, maar hoe zie je dat voor je? Dat kapotgaan enzo? Iets nader omschreven?

En hoe bedoel je, hoe "wat goed gaat met de rc's" dat ze niet op de opiumlijst staan, of dat ze, blijkbaar, zoveel in omloop zijn en gaan..en mensen er mee experimenteren?

Wat ik eigenlijk bedoel is:
Een aantal rc's worden aardig populair ondertussen. Er is weinig over bekend en zoals met alle drugs kunnen er ongelukken mee gebeuren. Dat trekt de aandacht van de media. Dan gaat de politiek zich er vast mee bemoeien. Beetje het verhaal van explosion in de smartshops. Ook kapot gegaan aan eigen succes. (niet dat het niet meer te krijgen is)
Waarschuw beheerder
donateur
Ik snap wel wat je bedoelt, maar verkrijgbaarheid in smartshops is toch wat anders dan de verkrijgbaarheid van RC's. Vergeet niet dat RC's als 2CI, 2CT2, 2CT7, die je misschien wel onder die populairder worden de RC's (al zijn methylone, 4-fmp en in mindere mate misschien mephedrone wat populairder denk ik) zou kunnen scharen, eerst ook verkrijgbaar via de smartshops. Dat zijn ze nu niet meer, maar ze zijn nog steeds wel verkrijgbaar. Zeker zou het kunnen dat er ongelukken mee gebeuren, maar de praktijk lijkt toch wel te zijn dat dit (nog) maar weinig gebeurd, anders waren er wel maatregelen genomen. Maar goed, de vraag is een beetje, wat kán er aan gedaan worden, wat legaal is kan je illegaal maken, wat illegaal is niet meer...en het blijkt al jaren lang dat dat wat illegaal is, nog steeds prima verkrijgbaar blijft, met een bepaalde mate van moeite.
Uitspraak van SJ-O op zondag 13 september 2009 om 19:59:
(niet dat het niet meer te krijgen is)

Tja daarom dus, je zegt het zelf al, dat zal blijven gelden denk ik..

Al zou het moeilijker kunnen worden, dat wel inderdaad.
Waarschuw beheerder
donateur
gewoon voor de Methylone in poedervorm nemen...
IDEAAL:D
Net als explosion...

al moet je er wel rekening meehouden dat het het beste effect heeft op een party(gevoelversterkend)_

Wat vind je ideaal aan methylone? het effect is prettig maar het duurt zo kort dat je op een feest 4 of 5 van die buisjes naar binnen moet werken om de hele avond hard te gaan...
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Dietmer op donderdag 17 september 2009 om 17:24:
Methylone in poedervorm nemen...

heb je dat gezeur met die buisjes niet (Y)
Uitspraak van M.ha.yu op donderdag 17 september 2009 om 18:14:
Wie heeft deze zaken al eens besteld via een online chemical-suplier?

Kan wel, maar is niet nodig, hoef het niet in die hoeveelheden te bestellen.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van vicodin op vrijdag 11 september 2009 om 11:57:
Lekker makkelijk bestelt ook

Ik vind overal engelse online-shops waar je kan bestellen. Maar is het niet ook gewoon op nederlandse sites te verkrijgen?? Zou wel zo handig zijn!
Prijs van dit spul valt me trouwens wel erg mee.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van !¤ Bad Sound Kills Good Music ¤! op donderdag 17 september 2009 om 23:13:
Kan wel, maar is niet nodig, hoef het niet in die hoeveelheden te bestellen.

Hier is het niet meer te krijgen en de hoeveelheden/prijzen op sommige websites is echt wel aantrekkelijk..
Waarschuw beheerder
donateur
Is wel aantrekkelijk ja, maar het zijn grote hoeveelheden en hier is het nog te krijgen voor een redelijk schappelijke prijs. Niet zo schappelijk als dat je 25 of 50 gram online haalt, maarja..dan zit ik daar weer mee, snap je ;)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Prittie op donderdag 17 september 2009 om 23:20:
Ik vind overal engelse online-shops waar je kan bestellen. Maar is het niet ook gewoon op nederlandse sites te verkrijgen?? Zou wel zo handig zijn!
Prijs van dit spul valt me trouwens wel erg mee.

Methylone wordt gezien als een geneesmiddel, als je het zonder vergunning importeert kan je er flink wat gezeik mee krijgen vandaar dat er geen "officiele"nederlande handelaren zijn.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van d a v i d o f f :[ op woensdag 9 september 2009 om 00:38:
Beiden staan nog niet op de opiumlijst

Er zijn ook wetten die het mogelijk maken op te treden tegen stoffen die verwant zijn aan middelen op de opiumlijst. In 2005 heeft minister Hoogevorst besloten dat Methylone zo'n stof is en sindsdien is de handel dus strafbaar. En aangezien slechts enkele porties nog als eigen gebruik wordt beschouwd, kan bezit van grotere hoeveelheden in het uiterste geval jaren celstraf opleveren (maar dat gebeurt in de praktijk alleen in extreme gevallen).
Dit is ook de reden dat het niet meer (openlijk) in smartshops wordt verkocht
Waarschuw beheerder
Uitspraak van M.ha.yu op vrijdag 18 september 2009 om 22:20:
grotere hoeveelheden in het uiterste geval jaren celstraf opleveren

En over hoeveel grotere hoeveelheden praten we dan? ;)
Waarschuw beheerder
donateur
Er zijn ook wetten die het mogelijk maken op te treden tegen stoffen die verwant zijn aan middelen op de opiumlijst.

Dus we hebben wel iets vergelijkbaars aan de Federal Analogs Act uit Amerika? :(
(maar dat gebeurt in de praktijk alleen in extreme gevallen).

ja of in de praktijk niet, omdat de eerste zaak voor methylone bezit waarschijnlijk nog moet komen..dan weten ze ook niet goed wat ze er mee aanmoeten, denk dat de eerste zaak niet direct dikke jaren krijgt, maar als jij dat anders ziet hoor ik dat graag ;)
Dit is ook de reden dat het niet meer (openlijk) in smartshops wordt verkocht

Dat is natuurlijk iig wel wijs van onze heren smartshopshandelaren.
Uitspraak van vicodin op zaterdag 19 september 2009 om 12:45:
En over hoeveel grotere hoeveelheden praten we dan? ;)

Dat weet niemand nog denk ik :P
Waarschuw beheerder
4-FMP en 2C-I gaan iig prima samen :)

Heb je niet t idee dat t effect van de 2C-I daardoor flink verminderd wordt?

Uitspraak van M.ha.yu op zaterdag 19 september 2009 om 13:46:
Uitspraak van !¤ eM 2C²¤! op zaterdag 19 september 2009 om 13:25:
Dus we hebben wel iets vergelijkbaars aan de Federal Analogs Act uit Amerika?
---------------------------------------------------------------------
Een drama is het

Waar haal je vandaan dat we zo'n analog act achtig iets hebben?

PS kan je geen quote binnen een quote hebben hier? :o
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Matthijs op dinsdag 22 september 2009 om 14:36:
Heb je niet t idee dat t effect van de 2C-I daardoor flink verminderd wordt?

dat wel, maar voor feestjes is dat niet zo erg, maakt het meer een geschikte drugs om hard op te party'en
als ik alleen 2ci neem loop ik het halve feest de grond en de lucht te bewonderen, allemaal leuk en aardig
maar goed daar kom ik niet voor:p in combo met 4fmp daarentegen, losgaan tot ik erbij neerval, heerlijk
maarja als je niet gaat feesten, dan is het inderdaad alleen maar zonde van je trip
Uitspraak van Matthijs op dinsdag 22 september 2009 om 14:36:
PS kan je geen quote binnen een quote hebben hier?

je kunt het wel dikker of cursief maken volgens mij
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
ik vind maar vaag spul nam een buisje echt wat een zuure bende zo goor
en voelde me vaag en wazig
niet dat ik er echt op dansen ging
en werkt ook ma ff dus is wel ff leuk maar niet voor op een feest
doe mij dan maar gewoon pep of m
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Jimz op dinsdag 22 september 2009 om 14:45:
dat wel, maar voor feestjes is dat niet zo erg, maakt het meer een geschikte drugs om hard op te party'en
als ik alleen 2ci neem loop ik het halve feest de grond en de lucht te bewonderen, allemaal leuk en aardig
maar goed daar kom ik niet voor:p in combo met 4fmp daarentegen, losgaan tot ik erbij neerval, heerlijk
maarja als je niet gaat feesten, dan is het inderdaad alleen maar zonde van je trip

Mjah, wil dus nog wel s wat er tussenin, gewoon een goede trip qua nadenken, visuals, aandacht voor omgeving, maar nog wel lekker losgaan, maar elke combinatie met uppers leidt r bij mij tot nu toe toe dat ik nauwelijks nog van het hallucinogeen merk, maar goed, gewoon door experimenteren met middelen / dosissen enz :)
Waarschuw beheerder
Heerlijk! Afgelopen zaterdag weer maatje 4 capsules gevult met Methylone. (ongeveer 120mg)
Het is gewoon een lekkere subtiele drug. Je word er niet wazig van. Eerder relaxed! :) Glaasje wodka/jus erbij! Hoppaah! :)

Waarschuw beheerder
Iemand hier die wel eens MDMA met Methylone heeft gecombineerd?
Ben benieuwd :)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Matthijs op dinsdag 22 september 2009 om 17:23:
Mjah, wil dus nog wel s wat er tussenin, gewoon een goede trip qua nadenken, visuals, aandacht voor omgeving, maar nog wel lekker losgaan, maar elke combinatie met uppers leidt r bij mij tot nu toe toe dat ik nauwelijks nog van het hallucinogeen merk, maar goed, gewoon door experimenteren met middelen / dosissen enz

precies, heb een tijd terug op een feest 20mg 2ci gepakt in combinatie met 120mg 4fmp
nou reken maar dat je em dan wel voelt hangen:p
Waarschuw beheerder
Ik heb het altijd kunnen krijgen en kan dat nog steeds :)
donateur
Uitspraak van verwijderd op donderdag 1 oktober 2009 om 17:56:
Iemand hier die wel eens MDMA met Methylone heeft gecombineerd?
Ben benieuwd :)

Halve pil en een buisje, ja.
en 2C-T7...en dat domineert dan ja :P
Waarschuw beheerder
idd pillen en methylone heerst :respect:
Waarschuw beheerder
Heb weer wat buisjes binnen de vanile en citroen varriant.
Nou binnenkort maar eens testen
Waarschuw beheerder
nog nooit gehad, maar ben er wel erg benieuwd naar!!
hoeveel zit er in zo buisje, en wat kost het?
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 26 juni 2009 om 00:43:
Alegria = 4-Fluor-Amfetamine Methylone = Methylone Methylone komt meer in de buurt van MDMA. Alegria is wat rustiger/relaxer

4fmp rustig en relaxt? haha, dacht het toch niet:p
donateur
Afgelopen weekend 185mg op Trance Nation, lekker milde ervaring. Bewust deze dosis gekozen omdat ik langer geleden op 160 niks voelde. En ik weet dat ik op 210-230 wel goed ga, maar iets minder mocht ook wel..moest tenslotte ook rijden :)
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Psychisch op woensdag 7 oktober 2009 om 01:06:
Ik heb het altijd kunnen krijgen en kan dat nog steeds

3,4-methylenedioxymethcathinone?
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van !¤ Bad Sound Kills Good Music ¤! op zaterdag 19 september 2009 om 13:25:
Dus we hebben wel iets vergelijkbaars aan de Federal Analogs Act uit Amerika? :(

Niet helemaal, volgens mij wordt hier eerder gekeken naar de uitwerking ervan op een persoon. Maar in de praktijk komt 't op hetzelfde neer. Denk dat als je gepakt wordt met 4-FMP, wat niet illegaal is, dat ze het af doen als methamfetamine ofzo.

Uitspraak van Jimz op maandag 12 oktober 2009 om 19:39:
4fmp rustig en relaxt? haha, dacht het toch niet:p

Hmm, in euforie wel veel milder dan MDMA. :) Alleen 't werkt íetsje langer.. 8) Zo ken ik wel 'n verhaal van mensen die 't niks vonden, de eerste keer dat ze 't probeerden. Die hadden 'n zelfde soort verwachting als van MDMA. Dan valt het vies tegen, zeker omdat je gevoelens al versterkt worden door dat spul. In 't slechtste geval pak je dan bij, wat niet echt aan te raden is. :lol:
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
mensen nog recente ervaringen?
Waarschuw beheerder
donateur
Week of drie terug op ADE, de woensdag, voor het laatst :) 210mg ofzo..

Binnenkort hopelijk ervaring op doen met Butylone (bk-MBDB)
Waarschuw beheerder
donateur
Had al wat reviews er van gelezen. Zal er neutraal in gaan :)
Nu net één grammetje binnen..keertje proberen..als 't niks is..ach dan hebben we het iig geprobeerd :)

Na 11-11 nog een keer 235mg gedaan, overigens..ging wel fijn :)
Waarschuw beheerder
iemand ervaring met methylone in pil vorm ?
donateur
Volgens het testcentrum in A'dam nog NOOIT gesignaleerd..

En aangezien ieder testcentrum z'n ingeleverde samples uiteindelijk laat testen bij één lab..

...nou ja, weet niet of ze meer uitslagen van de rest van het land horen.
Maar in A'dam is het nog nooit ingeleverd dus in ieder geval. Terwijl het poeder hier zeker wel te krijgen is :O ;)
Uitspraak van Dominee Dimitri op woensdag 18 november 2009 om 20:10:
en? :)

not yet :bloos:
Waarschuw beheerder
Ze zijn er wel in Rotterdam, groen, vrij dik, breeklijn, stinken behoorlijk en geen stempel. Ik heb er een paar gekregen en moet zeggen dat ze wel prettig zijn, werking is wel iets korter dan xtc.
donateur
Die bevatten MEPHEDRONE en géén METHYLONE :

search_reports&sent=1&name=swirl&logo=&colour=green&region=all

Zijn andere stoffen (Y)
Waarschuw beheerder
dank voor research, maar dit zijn niet dezelfde, volgens een deskundige zit er in die ik heb gekregen weldegelijk Methylone. Ik ben heel voorzichtig met hetgeen ik consumeer
donateur
Dan zou je de eerste zijn met Methylone in pillen, ik blijf het een sterk verhaal vinden :) Methylone zelf stinkt iig niet, en zeker niet behoorlijk..
4MeO-PCP en DMT..dat stinkt pas :lol: (Y) Maar daarnaast, het zuivere Methylone poeder dat ik heb ruikt gewoon subtieletjes..

..dus is het wel Methylone, ligt de stank iig of aan het bindmiddel, of aan een kleurstof, of aan nog iets anders..
Uitspraak van MAXIMP op donderdag 3 december 2009 om 02:06:
Ik ben heel voorzichtig met hetgeen ik consumeer

Ongetwijfeld, maar uit je verhaal blijft dat je nog steeds niet 100% zeker bent dat het om Methylone gaat, en dat kan ook niet tot je het laat testen. Ook die deskundige kan zich vergissen, de namen lijken (te)veel op elkaar..
Waarschuw beheerder
ik heb 1x methylone gehad... vorig jaar Polsslag... mwahh.. niet mijn ding..

Hele gram opgesnoept op een avond... op een gegeven moment kan je ook gewoon niet meer 'harder' gaan...

Waarschuw beheerder
Heb eens in de nogal beschonken toestand een lijn van pak m beet 250mg gelegd..
Was samen met een vriend. Na 5 min. lagen we al bij elkaar in de armen.. xD

En óf het werkte!

Waarschuw beheerder
Ik vind het zo kort werken dat spul. Vind MDMA eigenlijk al veels te kort. Dit is nog korter. Op zoek naar MDA dan maar
Waarschuw beheerder
donateur
Klopt wel ja. 4-FMP wel eens geprobeerd dan? Dat is iig wat langer.
Anders combineren met wat anders.

Of MDA idd..maar succes met die route en vergeet dan ook niet mij op de hoogte te houden :P
Waarschuw beheerder
Uitspraak van !¤ Bad Sound Kills Good Music ¤! op zondag 13 december 2009 om 03:05:
4-FMP wel eens geprobeerd dan?

Dan ben je wel een nachtje wakker iig :P

ik vind Methylone ook wel vet kort duren , maar wel lekker goevoel

4-FMP icm Methylone ook goed geschikt :D
Waarschuw beheerder
Methylone voor oud & nieuw volgende week binnen alst goed is .

icm een 2c'tje moet toch goed lukken :P

Waarschuw beheerder
denk dat oud en nieuw niet zo zeer ziek wordt voor mij :lol:
ben 5 dec naar nightmare geweest en wat van de kristallen geproefd. al had ik niet al te veel genomen. zaterdag thunderdome en dan ga ik ook weer aan de kristallen.
daar zit al 2 weken tussen en kan eigenlijk niet door de beugel, als ik dan op oud en nieuw weer vaag ga doen dan komt het niet goed denk ik :lol:
Waarschuw beheerder
donateur
Je kunt nog altijd wat anders doen dan pillen of MDMA kristallen ;)
Besides ging dit topic daar natuurlijk al niet over ;)

Waarschuw beheerder
best intressant
maar waar haal j het vandaan..?:)

Waarschuw beheerder
k heb geen idee.
lees wel dat t vroeger in smartshops verkocht werd en als luchtverfrisser:P
Waarschuw beheerder
donateur
als luchtverfrisser heb ik het ook eens gekocht :)
noeste tijd terug alweer
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Ricardo Español op woensdag 16 december 2009 om 20:56:
:O tip ? 8)

nouja ok dan

google is your friend

misschien niet al te duidelijk ... maarja tis wel zo ... denk simpel , leven is al complex genoeg ;p
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van twee-c-trip7 op woensdag 16 december 2009 om 21:43:
nouja ok dan

google is your friend

misschien niet al te duidelijk ... maarja tis wel zo ... denk simpel , leven is al complex genoeg

hmm
heb site gevonden waar je het kunt bestellen ja
alleen is die nu dicht wegens vakantie
daar kun je ook een aantal 2c's bestellen :O
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Ricardo Español op donderdag 17 december 2009 om 15:28:
heb site gevonden waar je het kunt bestellen ja

was 't nou zo moeilijk dan ? :P

Er zijn zoveel sites , als je maar beetje zoekt
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van twee-c-trip7 op donderdag 17 december 2009 om 18:33:
was 't nou zo moeilijk dan ?

haha nee idd
maar wist niet dat je dat allemaal zo kon bestellen haha :P
Waarschuw beheerder
donateur
Lekker gespaced, alleen kreeg wat rugpijn en pijn in de voeten waardoor het losgaan niet de hele avond duurde..maar verder ging het wel lekker allemaal :)

Had er iets meer 2C-I bij moeten doen though..20-21 is toch meer míjn dosis dan 18..maar het leek me niet slecht gezien de omstandigheden iets minder te spacen, maar had niet nodig geweest achteraf :P :)
Waarschuw beheerder
Als ze nou ff opschieten met brengen heb ik misschien nog geluk voor O&N O:)

Maar denk het haast niet :(
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
ja nouja de Methylone en de MDAI.

De MDAI wou ik met O&N doen .... maar ik denk niet dat dat hem meer word , of het moet ff opschieten

Word denk ik 4-fmp icm 2c'tje ... wat natuurlijk ook super tof is :P
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
Ook prima ja,
Uitspraak van twee-c-trip7 op woensdag 30 december 2009 om 19:27:
2c'tje .

weet je al welke ?

Hier ook nog maar ff kijken..mss wel 4-Aco-DMT, maar ook wel grote kans dat het een 2C'tje icm een stimulerend iets wordt.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van !¤ Bad Sound Kills Good Music ¤! op woensdag 30 december 2009 om 22:04:
weet je al welke ?

jaaa denk dan dat ik dan toch voor de 2c-e ga , of misschien wel wat 2c-e en wat 2c-i. Maar heb ook nog 2c-p :k die duurt wel lekker lang en dan icm 4-fmp ... T7 is helaas op :( ff nieuwe halen.

Maar ik hoop gewoon dat die MDAI en Methylone binnen komen :P

Uitspraak van !¤ Bad Sound Kills Good Music ¤! op woensdag 30 december 2009 om 22:04:
.mss wel 4-Aco-DMT,

Ja wel ff posten hoe je die ervaren hebt als je die gedaan hebt :P ben er ook zeer benieuwd naar :)

Waarschuw beheerder
mss wel 4-Aco-DMT

fantastisch spul. Geweldige ervaringen mee gehad met dosissen van 12 tot 24 mg. Ligt qua werking heel dicht bij hawaïaanse paddo's. Bijzonder visueel en diepgaand. Heeft alles van een klassiek hallucinogeen, zonder vervelende bodyload. Absolute aanrader, maar totaal ongeschikt om op te feesten.
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van twee-c-trip7 op donderdag 31 december 2009 om 11:50:
T7 is helaas op :( ff nieuwe halen.

Oh daar heb ik juist nieuwe van :) Heb nu van alle 8 wel zat :)

Had nog wel geluk voor O&N nl. ;)

En nog gelukkiger; ook nieuwe lege capsules..want echt slechts 4 lege is wel heel karig voor oudjaarsavond :O
En joekels van capsules met een heel klein beetje poeder erin staat ook zo zuur :lol:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van !¤ Bad Sound Kills Good Music ¤! op vrijdag 1 januari 2010 om 02:19:
230mg down the drain met 47mg 2C-B :)

Dat is zeker een lekkere combi .

Zelf geen methylone gehad omdat het nog niet is aagekomen :( ... maar 4fmp 2cb en 2ce did the trick :D die vernam ik ook zeker lekker :P

En iedereen nog de beste wensen :)
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
leuke nachtjes gehad met explosion :P
Waarschuw beheerder
donateur
Vertel meer over die butylone :)
Wat doet dat spul precies en is het het bestellen waard?
donateur
Tot nu toe heb ik er nog niet echt een 'doorbraak' op gehad..en laatste keer 170mg op..

Ik vind zodoende zelf dat ik er nou weinig echt over kan vertellen..dus dat laat ik ook nog even.
Overigens met 160mg Methylone voel ik er ook niks van, dus wordt weer een kwestie-tje dosis verder opkrikken. 210mg ofzo next..
Uitspraak van !¤ Bad Sound Kills Good Music ¤! op maandag 12 oktober 2009 om 23:55:
omdat ik langer geleden op 160 niks voelde. En ik weet dat ik op 210-230 wel goed ga

Maar ja, voorzichtig begonnen, begreep dat de dosis van Butylone (bk-MBDB) op ongeveer 2/3e van je dosis MBDB zou liggen. Zodoende op die pagina van Erowid gekeken en de eerste keer begonnen met 120 mg, nu dus 170 gehad..

Nou ja..dus of het het bestellen waard is hoor je nog als ik er wel een keer een goede/echte ervaring mee heb :O

Als je wat tripreportsjes op Erowid leest zie je overigens, dat er wel meer mensen zijn die er 250mg van nemen om daar dan hun ervaring op te hebben :) Dus die richting zal het iig wel op gaan qua dosis.
Waarschuw beheerder
donateur
Volgende keer als ik methylone bestel pak ik wel een grammetje butylone mee dan, ben toch wel nieuwsgierig naar het effect en echt duur is het ook niet.
donateur
Daarom heb ik ook nog maar een 2e gr'tje gehaald. Als 250mg echt nodig is is de rest van het eerste gr'tje er ook wel zo doorheen :O
donateur
212mg (Butylone, ff voor de duidelijkheid) did the trick..lekkere space, deed wel wat aan een xtc rush denken op sommige momenten, niet zo sterk euforisch ofzo hoor, zeker niet, maar wel ietsje, lekker babbelen, energie..wat zich uit tot onrust als je thuis zit :P Dus af en toe rondlopen..en losgaan op de muziek op de achtergrond.
Nu niet brak, wel beetje droge mond en ietsje strakke kaken. Maar verder wel clean gevoel :)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Wat is de wettelijke status van Methylone op dit moment eigenlijk?
Staat het nu wel of niet op de opiumlijst? Hoor verschillende dingen hierover...
Waarschuw beheerder
donateur
Had ik wat geregeld voor dit weekend, ben ik het kwijt :-/ Godverdegover, hele huis overhoop gehaald gisteren, nergens te vinden. Only users lose drugs [img width=30 height=19 cacheid=0000348c002e5cd5109a5a2a1a02a21e68]http://forum.justforfun-gaming.co.cc/images/smilies/frusty.gif[/img]
Waarschuw beheerder
kak!

Waar kan je dit bestellen?! Wil het graag een keer proberen ;)
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van !¤ Bad Sound Kills Good Music ¤! op vrijdag 19 februari 2010 om 22:08:
doe je handig

ja he, heb mezelf ook een schouderklopje gegeven :-/ Denk dat ze bij de volgende verhuizing opeens tevoorschijn komen, dan ga ik me een potje lol hebben met verhuizen :lol:
Waarschuw beheerder
donateur
Had je die buisjes eigenlijk of het poeder?

Hier beide, laatst nog een buisje gehad, dus nu mooi 3 van ze liggen, wat mooi is voor 2 personen. Maar verder vooral veel van het poeder :O :9 :honger: Genoeg voor...nou ja meer dan 2 personen :lol:
Waarschuw beheerder
donateur
Buisjes, ooit een keer poeder gehad (l). Tering, ik was vergeten hoe ranzig die buisjes zijn, blegh, scheen dat ik zelfs uit m'n bek naar explosion meurde :')

En ik heb m'n andere buisjes teruggevonden :cheer:, gewoon in het laatje onder allemaal zooi :lol:
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
iemand enig idee waar ik Methylone in amsterdam kan verkrijgen? is het uberhaupt nog legaal te koop?
Waarschuw beheerder
donateur
Het staat nog niet op de opiumlijst dus in die zin is het legaal. Denk alleen niet dat je het nog in smartshops tegen komt..

wel in het juiste circuit ;)
Artiest {SHOWLIST artist 51763, 51588}
Waarschuw beheerder
Staat niet op de opiumlijst nee, maar staat wel als medicijn geregistreerd, dus in dat opzicht mag het dus niet zomaar meer verkocht worden :)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Bart1981 op dinsdag 2 maart 2010 om 19:34:
staat wel als medicijn geregistreerd

Het staat juist niet als geneesmiddel geregistreerd maar wordt wel als zodaing beschouwd, omdat het niet geregistreerd staat mag het ook niet verkocht worden in NL. (Bron igz.nl) Omdat het wel als geneesmiddel beschouwd wordt, mag het niet verkocht worden in smartshops. ( ja het is me wat met al die registraties en beschouwingen ;-))

Waarschuw beheerder
de waarde is dat het niet verkocht mag worden in bijv. smartshops. Wie het verzonnen heeft.. beats me ;-)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van !¤ Bad Sound Kills Good Music ¤! op donderdag 4 maart 2010 om 23:10:
Wat voor waarde heeft zo'n 'beschouwing' dan in godsnaam e waar komt dat vandaan.

Dat doen ze helaas wel vaker met RC. Hierdoor omzeilen ze de romslomp om zaken op de opiumlijst te krijgen. Een inspecteur van de Volksgezondheid kan op die manier (uiteraard zonder invloed vanuit de politiek...) nieuwe drugs makkelijk 'verbieden'. (N) is met 2CB ook gebeurd.
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Ja ik zoek dat methylone ook goeie herinnering aan over gehouden

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Schaapherder op zondag 7 maart 2010 om 23:02:
is met 2CB ook gebeurd.

Weet je dat zeker? 2cb is in 1997 op de opiumijst gekomen, een week daarvoor lag het nog in de schappen van mijn favoriete shop. Mocht gewoon verkocht worden en stond niet als geneesmiddel aangemerkt. Iets wat bijv met methylone heel duidelijk wel het geval is.
donateur
Laat eens zien waar dat heel duidelijk staat dan btw..?!

Binnenkort maar weer 'ns nieuwe bestellen, wie doet er mee? :cheer:

Waarschuw beheerder
ik had een tijdje geleden een link geplaatst, moet ff zoeken hoor

Waarschuw beheerder
Keihard gegaan op knockout op de methylone.
De eerste cap ging naar binnen van 230mg, uurtje later nog 150mg en die sloeg in als een bom :P
Wel dat superchille gevoel, love gevoel iets minder maar een energie dat je er van krijgt! niet normaal :p
Denk dat ik dit spul persoonlijk chiller vind dan MDMA, tenminste op feesten dan.

Ik heb alleen nog steeds niks gevonden op die slapeloosheid, wat ik van MDMA dan weer niet heb :(
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder

??? schaam je!
4fa is absoluut voor mij de ideale partydrugs, in combi met methylone helemaal heerlijk :bounce:
donateur
Bovendien is het 4-FMP met Methylone erbij tegenwoordig.
En 4-fmp is prima spul ja..als je 4-fMP al troep vindt kun je sowieso beter van pep en coke afblijven (Y)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van !¤ Bad Sound Kills Good Music ¤! op vrijdag 26 maart 2010 om 23:13:
Laat eens zien waar dat heel duidelijk staat dan btw..

ik heb nog ff gezocht in het kort staat het hier:
http://unity.nl/explosion.php

je kan verder de wet op geneesmiddelen doornemen ;-) van 2007 http://www.st-ab.nl/wetten/0658_Wet_op_de_Geneesmiddelenvoorziening_WOG.htm
en anders info over hoe en wat: igz.nl
Uitspraak van !¤ Bad Sound Kills Good Music ¤! op vrijdag 26 maart 2010 om 23:13:
wie doet er mee?

geldt dat nog?

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 31 maart 2010 om 16:34:
ik heb nog ff gezocht in het kort staat het hier:
http://unity.nl/explosion.php

volgens unity is 2C-B ook nooit verboden omdat de papieren nooit waren ondertekend, helaas klopt hier geen moer van want dat is allang achterhaald.

Waarschuw beheerder
<cp>: De wet: 2C-B is verboden; staat op lijst 1 van de Opiumwet</cp>
zo van unity geplukt. Ik wil niet zeggen dat ze de waarheid in pacht hebben, maar over het algemeen is de info best oke ;-)

Waarschuw beheerder
in de smartshop kun je iets kopen en dat heet APK (er staat op dat het messen en scharen wax is) iemand enig idee wat daar in zit? Methylone?
mvg

Waarschuw beheerder
Butylone zou ik mensen afraden. Geldverspilling, werd er alleen wat opgefokt van.
Methylone is wel leuk spul. Lijkt ook weinig schade aan te richten.
donateur
Vond Butylone inderdaad ook niet zo interessant, ik doe er nog een paar proefjes mee en als het dan niet bevalt...weet ik daar ook weer genoeg over idd :)
donateur
Allicht relevante informatie voor diegene die zich het volgende nog afvroegen..

Ik kan bevestigen wat ergens vast eens is gezegd, though in ieder gevalniet op deze pagina; METHYLONE kleurt GEEL met het MARQUIS reagens van de EZ Test.

Waarschuw beheerder
Dus in Alegria zit al een beetje Methylone? Wat is die verhouding ongeveer? 75 (4F) - 25 (M1) ofzo?

Heb hier zowel buisjes Alegria als Explosion (bedankt nog, je weet wie ;) ) en het lijkt me wel interessant om te mixen. Aan te raden?
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 9 april 2010 om 18:12:
Heb hier zowel buisjes Alegria als Explosion (bedankt nog, je weet wie ) en het lijkt me wel interessant om te mixen. Aan te raden?

Jep klopt er zit een beetje methylone in de Alegria. Ik neem altijd eerst Alegria en daarna Explosion... en dat werkt super! So... give it a try!
Zo ie zo vind ik die buisjes veel beter dan poedervormen van Methylone en 4-fmp!
donateur
Doe je toch iets niet goed met die poeders want die buisjes bevatten gewoon wat er in die poeders zit..je moet het alleen juist doseren ;)

Maar goed, hier niks te klagen, zowel die buisjes Explosion, Alegria als beide poeders zijn voor handen en relatief eenvoudig te regelen :)
Alleen die buisjes zijn een stuk duurder..dus je kunt beter met poeder gaan rommelen..wat de prijs betreft iig (Y)

Waarschuw beheerder
wat is een beetje een normale dosis als j methylone in poeder vorm hebt, ongeveer 200 mg?
ik wil het binnen kort ok eens uit gaan proberen:)
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Mmm combi Alegria en Explosion werkt niet echt lekker voor mij blijkbaar, sloeg gister niet geweldig in en heb nu nog steeds een net iets te hoge hartslag en een licht hoofd plus een beetje witte handen. En dat terwijl ik laatste halve buisje (had er eerder 1 op) vannacht om 12 uur nam... Lijkt wel of die bloedvaten nog steeds samentrekken.

Heb ook maar 2 uurtjes geslapen, maar toch.

Waarschuw beheerder
Mooi, alle after-effects weg na goed gegeten te hebben en even de frisse lucht in geweest te zijn. Geen dip of wat dan ook. :)

Maar vind het toch wel vreemd dat m'n hele bloedsomloop zo even 12 uur lang op de chill-stand springt, is dat verder alarmerend?
laatste aanpassing
donateur
Nee niet alarmerend als je nu verder nergens last meer van had. Had het verder wel alarmerend geweest dan had je er nu ook nog wel last van gehad zeg maar ;)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van !¤ Bad Sound Kills Good Music ¤! op zondag 11 april 2010 om 02:55:
Nee niet alarmerend als je nu verder nergens last meer van had. Had het verder wel alarmerend geweest dan had je er nu ook nog wel last van gehad zeg maar

Ja goed, het kon ook een waarschuwing zijn natuurlijk. Dat je er nu mee wegkomt wil niet zeggen dat het niet erg is. ;)

Maar het zal al met al wel meevallen, het blijven drugs en die zijn nooit gezond natuurlijk maar als er echt duidelijke aanwijsbare ernstige schade van Methylone e.d. kwam dan waren er bij instanties al wel enkele gevallen bekend geweest.
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
iemand die methylone in omg. Limburg weet te regelen?
donateur
DE postbode ;)
Uitspraak van verwijderd op zondag 11 april 2010 om 17:25:
Dat je er nu mee wegkomt wil niet zeggen dat het niet erg is. ;)

Believe me, I know a little bit more about this ;)
Uitspraak van verwijderd op zondag 11 april 2010 om 17:25:
Dat je er nu mee wegkomt wil niet zeggen dat het niet erg is. ;)

Erg en alarmerend zijn twee verschillende dingen trouwens. En dan heb je nog de mate waarin 'erg'. Is maar net wat je erg vindt. Maar iets alarmerends gaat doorgaans niet zo maar over..dus nee..dat is het niet geweest (Y)
Vasoconstrictie praat je over en dat hoort wel een beetje bij stimulantia en (nor)adrenaline release ;)

Waarschuw beheerder
Heb net enkele bulk prijzen gezien voor dit goedje (kilo hoeveelheid) en er word zeer veel winst gemaakt op deze stof hoor :o
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Uitspraak van verwijderd op maandag 12 april 2010 om 10:15:
Heb net enkele bulk prijzen gezien voor dit goedje (kilo hoeveelheid) en er word zeer veel winst gemaakt op deze stof hoor :o

voorheen ging het gewoon onder de toonbank bij verschillende smartshops ook tijdelijk legaal geweest in 2004 in poedervorm en in vloeistof

opgegeven moment werd het in DNA buisjes verkocht in de smartshop haha helemaal gek
laatste aanpassing
donateur
Uitspraak van verwijderd op maandag 12 april 2010 om 10:15:
er word zeer veel winst gemaakt op deze stof hoor :o

Is met meer van dergelijke stoffen zo, niks nieuws onder de zon dus eigenlijk!

Uitspraak van permanent verbannen op maandag 12 april 2010 om 13:31:
voorheen ging het gewoon onder de toonbank bij verschillende smartshops ook tijdelijk legaal geweest in 2004

Dat zal hij ook wel weten. Destijds werd er natuurlijk ook al veel winst op gemaakt want die buisjes waren ook zeker niet goedkoop. Als je de prijs daarvan uiteen zet tegen dat van poeder is dat laatste een stuk goedkoper.
Daarnaast; het staat nog steeds niet op de Opiumlijst.

Waarschuw beheerder
Ik dacht dat zoon buisje voor 10 euro verkocht werd ? Met ongeveer 200mg methylone erin ? Dus dat zou al willen zeggen dat je voor 1 gram methylone in buisjes meer dan 10 keer zoveel als een gram poeder in kilo hoeveelheid dus bereken maar is hoeveel winst ze op die dingen maakte (want je kan ervan uitgaan dat de makers van explosion wel in kilo hoeveelheid aankochte)

Nieuw idee voor de makers van dit soort buisjes : 200mg Methylone + 20mg 2C-I in 1 buisje.Dit zou volgens mij verkopen als zoete broodjes ^^
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
methylone is leuk maar niet echt denderend
4fmp nog geen ervaring
donateur
Nou..moet je daar maar aan werken :P
Uitspraak van verwijderd op maandag 12 april 2010 om 16:23:
Ik dacht dat zoon buisje voor 10 euro verkocht werd ? Met ongeveer 200mg methylone erin ?

10 of 12,50 of 15..lag er wrsch. beetje aan bij welke smartshop je kwam ;)
Inhoud die je zegt klopt.
Uitspraak van verwijderd op maandag 12 april 2010 om 16:23:
dus bereken maar is hoeveel winst ze op die dingen maakte (want je kan ervan uitgaan dat de makers van explosion wel in kilo hoeveelheid aankochte)

vergeet niet dat een zak van een kilo poeder leveren wat anders is dan tigduizend gevulde buisjes met een vloeistofje, etiketje en een gepaste hoeveelheid van het spul uit die zak van een kilo erin ;) En dat dit dan via een producent eventueel nog via een groothandel naar smartshops ging...en die er weer hun eigen marge op wilden vangen ;) Het gaat op die manier door veel meer handen heen en er komt meer logistiek bij kijken dan dat jij een kilo ergens zou halen. Zelfde geldt toch ook voor de aankoop van een hele hoop andere dingen in het leven ;) Maar goed..dat er aardige winst opgemaakt werd staat natuurlijk buiten kijf ;) Maar bedenk je dan ook dat zowel de producent, groothandel en smartshops allemaal geen liefdadigheidsinstellingen zijn. Kortom..valt allemaal te verklaren.
En voor een bak paddo's betaald men hetzelfde ..en dat vind men ook prima :)

En voor coke het 3-4 voudige voor een stuk minder plezier 8) :lol:

Waarschuw beheerder
Uitspraak van !¤ Bad Sound Kills Good Music ¤! op maandag 12 april 2010 om 19:20:
En voor coke het 3-4 voudige voor een stuk minder plezier

Ja idd wie wil er nou 50 euro betalen voor een grammetje poeder waarvan 20% cocaine is dat uit een colombiaan zen kont komt en 80% manitol ofzo.

Denk dat de totale productiekosten niet boven de 2euro uitkomen ;)
donateur
Dat is ook zo'n beetje waar een gram ter plaatse voor weggaat geloof ik..

Zitten gewoon veel te veel handen tussen ..vanuit een ander land zelfs op een ander continent naar hier. Daarom is het zo duur..iedereen wil graaien :P

Waarschuw beheerder
Uitspraak van !¤ Bad Sound Kills Good Music ¤! op dinsdag 13 april 2010 om 11:41:
Dat is ook zo'n beetje waar een gram ter plaatse voor weggaat geloof ik..

Zitten gewoon veel te veel handen tussen ..vanuit een ander land zelfs op een ander continent naar hier. Daarom is het zo duur..iedereen wil graaien

Ja idd het effect van zuivere cocaine spreekt me wel aan maar die troep die je hier krijgt zegt mij 0,0 zeker voor die prijs.

Overigens heb net een beetje aan het tellen geweest en de 1 buisje explosion kost ongeveer 1.2 voor de producten ;)
donateur
Aan Methylone wat er in gaat of ook onbekende vloeistof X, de buisjes zelf en het machinaal laten vervaardigen van het sticker erop daarbij ingerekend?

Waarschuw beheerder
Uitspraak van !¤ Bad Sound Kills Good Music ¤! op dinsdag 13 april 2010 om 12:11:
Aan Methylone wat er in gaat of ook onbekende vloeistof X, de buisjes zelf en het machinaal laten vervaardigen van het sticker erop daarbij ingerekend?

haha wil j zelf een groot handeltje beginnen;)

Uitspraak van verwijderd op dinsdag 13 april 2010 om 11:51:
1.2

dat s wel een mooi bescheiden prijsje:)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 13 april 2010 om 11:51:
Overigens heb net een beetje aan het tellen geweest en de 1 buisje explosion kost ongeveer 1.2 voor de producten

Ok
laatste aanpassing
donateur
Uitspraak van inactief op dinsdag 13 april 2010 om 13:31:
wil j zelf een groot handeltje beginnen;)

Nee, ik vraag me af waar ie z'n getal op gebaseerd heeft...lijkt me geen gekke vraag als je een getal roept :)

Uitspraak van inactief op dinsdag 13 april 2010 om 13:31:
wel een mooi bescheiden prijsje:)

Zelfs al zou het kloppen, in het geval van de oude situatie, dat het in smartshops werd verkocht, moest het in ieder geval nog van producent naar smartshop met een onbekend aantal tussenstations (misschien 1, of 2) daar tussen die er ook wat aan willen verdienen. Dan wil de smartshop eigenaar dat ook nog..

..en dan is het niet zo gek dat wij het niet voor 1.2 kunnen kopen nu ;) Of toen, for that matter.

Als eind-gebruiker heb je het doorgaans maar te doen met de prijs die je voorgeschoteld krijgt ;) Hooguit kun je kijken of het elders goedkoper is..

net als dat je een wasmachine gaat kopen ;)

Waarschuw beheerder
1x methylone gedaan, is zeker een aanrader :K

Waarschuw beheerder
Kilo methylone : 4500 bananen waar je dus 5000 buisjes uithaalt als je 200mg methylone doseert
5000 buisjes : 400 bananen
25 liter onbekende vloeistof : laat ons rekenen op 8 bananen/liter ? Dat is 200 bananen
5000 stickers hier had ik geen idee van wat dit kost dus heb hier 100 bananen voor genomen als iemand hier een beter beeld van kan schetsen kunnen we de prijs misschien iets beter inschatten ? Machinaal geproduceert is er dan idd niet bij gerekent.

Dit is allemaal hypothetish trouwens
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 13 april 2010 om 22:03:
Kilo methylone : 4500 bananen waar je dus 5000 buisjes uithaalt als je 200mg methylone doseert
5000 buisjes : 400 bananen
25 liter onbekende vloeistof : laat ons rekenen op 8 bananen/liter ? Dat is 200 bananen
5000 stickers hier had ik geen idee van wat dit kost dus heb hier 100 bananen voor genomen als iemand hier een beter beeld van kan schetsen kunnen we de prijs misschien iets beter inschatten ? Machinaal geproduceert is er dan idd niet bij gerekent.

dat zijn dan 5208 bananen.
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Ja zoiets ongeveer ;) Maarja is met elk product zo. Misschien ideetje om inkoopactie methylone te doen op PF ?:p

Waarschuw beheerder
Uitspraak van !¤ Bad Sound Kills Good Music ¤! op dinsdag 13 april 2010 om 15:23:
net als dat je een wasmachine gaat kopen

alleen gaat een wasmachine over het algemeen wat langer mee :roflol:

hoe zit het eigenlijk met de tolerantie van methylone?
ik weet dat methylone minder serotonine afgeeft dan MDMA. wilde eigenlijk dit weekend weer wat gebruiken. heb 27 maart voor het laatst gebruikt.
dan zou er precies 3 weken tussen zitten. heb toen 1x 230 en 1x 150mg gepakt. ik weet dat het aan verschillende factoren ligt maar kan het kwaad om 3 weken later weer te gebruiken? ik weet dat je bij MDMA toch wel 2 maanden moet wachten totdat je weer het volledige effect er uit haalt.
donateur
Uitspraak van verwijderd op woensdag 14 april 2010 om 20:38:
over het algemeen wat langer mee :roflol:

Nou...ik hoop dat de zak Methylone die ik nu heb gekocht ook wat langer meegaat :lol:

Wat betreft de tolerantie, de wijsheid erover heb ik ook niet in pacht, maar kan me voorstellen dat je er meer van zult voelen dan als je hetzelfde had gedaan bij MDMA..alsin, in totaal dus korter last zult hebben van de tolerantie..maar is een beetje koffiedik kijken wat ik doe, misschien heeft Niels er nog wat zinnigs over te zeggen.

I khou niet echt bij hoeveel er tussen m'n Methylone ervaringen zit..wat inhoudt dat het doorgaans wel een aardige poos is, en..het doet het dan ook meestal gewoon wel :) Als ik maar genoeg neem voor mijn...nou ja dat wat ik nodig heb om het te voelen iig :)
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 13 april 2010 om 22:03:
Dit is allemaal hypothetish trouwens

haha dat eronder ook.

Waarschuw beheerder
hej klas verder terug in deze flock iets over mensen die melatonine nemen als ze niet kunnen slapen.
heb zelf geïnformeerd maar kan al1 tabletten krijgen met 0.1 mg zonder recept van de dokter...

iemand tips waar k dit wel zou kunnen vinden?
donateur
Via zo'n louche internetapotheek bijvoorbeeld, Google is je vriend..maar ja, succes ermee. Heeft niet zoveel met Methylone te maken natuurlijk.

@ LBZ nee, dat dan weer niet.

Waarschuw beheerder
nou k zoek wel wat:P

Uitspraak van !¤ Bad Sound Kills Good Music ¤! op maandag 26 april 2010 om 23:27:
met Methylone te maken

wat s een beetje een goeie dosering voor een eerste x..
k heb t niet vloeibaar..:)
laatste aanpassing
donateur
Wat vind je een fijne dosis als je MDMA pakt? En hoeveel mg daarvan werkt wel en niet?

Zou 'ns met 160/170 beginnen en dan in stapjes van 20/30mg opbouwen, dat is wel een aardig ideetje (Y)
Waarschuw beheerder
Mooi spulleke :jaja: gelukkig nog genoeg te krijgen hier :D
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
.
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
het gevoel tussen mdma en pep alleen dat het elkaars negatieve werking niet versterkt met factor100 achteraf

flink wat pep + veel mdma = problemen met ademhalen (wat al gebeurd met 70mg mdma) + een kater die ongeveer 20x erger is dan 600mg mdma.. mijn ervaring en las er nogal veel negatieve dingen over deze combo

tis dat ik me hele leven veel sport :rot: goed gevaarlijke combo
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
methylone, chill maar de kater direct erna :rot:

beter mdma (y)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van julian6 op vrijdag 21 mei 2010 om 21:46:
methylone, chill maar de kater direct erna

beter mdma

Waarom? Beter ben je direct van je kater af. :')
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 22 mei 2010 om 02:48:
Waarom? Beter ben je direct van je kater af.

nah liever nog ff een lekkere afterglow nadat het is uitgewerkt

na methy voel ik me gelijk crap
donateur
Doe je niet best dan, ik ervaar er iig zeker minder kater van. Weet niet hoeveel je er dan van pakt op een avond??

Waarschuw beheerder
gisteren voor het eerst geprobeerd (150 mg) wat ik verrassend vond dat het binnen 10 minuten voelbaar was en met 20 minuten was ik helemaal in een opperbeste high-heid.
Er was voor zo'n 2 uur een golfbeweging van euforie, praterigheid en energie. Daarna kwam er een soort sedatie. Niks mis mee. 3 afleveringen van Dexter gekeken en toen heerlijk geslapen. Nu voel ik me prima een beetje wiebelige benen.. terug naar het park, maar dan wel weer in nuchtere staat :-)

Bij medegebruiker duurde het allemaal wat langer (later opzetten, werking duurde wat langer)

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
vannacht rond 300mg genomen in stappen ... niet op een feest maar thuis met ronde de 30+mg 2cb (trip staat in dat topic)

rustig spul dat methtlone beetje strak staan maar op een goeie manier.. je voelt je wel goed gehumeurd en chill en energiek.. nothing more nothing less..totaal GEEN kater.. eten als een gek nix aan de hand pissen non stop no problemno
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Uitspraak van inactief op maandag 26 april 2010 om 16:11:
hej klas verder terug in deze flock iets over mensen die melatonine nemen als ze niet kunnen slapen.
heb zelf geïnformeerd maar kan al1 tabletten krijgen met 0.1 mg zonder recept van de dokter...

iemand tips waar k dit wel zou kunnen vinden?

in engeland gewoon over the counter 2 mg 5 mg en hier moet je ineens een recept van je dokter hebben

Waarschuw beheerder
overigens is melatonine troep neem gbl

Waarschuw beheerder
Uitspraak van permanent verbannen op zaterdag 22 mei 2010 om 14:20:
rustig spul dat methtlone beetje strak staan maar op een goeie manier.. je voelt je wel goed gehumeurd en chill en energiek.. nothing more nothing less..totaal GEEN kater.. eten als een gek nix aan de hand pissen non stop no problemno

maar slapen lukt dan weer niet :P
binnenkort een keer methylone met mdma combineren ^^
Waarschuw beheerder
Uitspraak van !¤ Bad Sound Kills Good Music ¤! op zaterdag 22 mei 2010 om 12:03:
Doe je niet best dan, ik ervaar er iig zeker minder kater van. Weet niet hoeveel je er dan van pakt op een avond??

best wel flink wat.. gok 300 - 400 mg op een avond

Waarschuw beheerder
Uitspraak van julian6 op zaterdag 22 mei 2010 om 10:50:
na methy voel ik me gelijk crap

dan moet j is mephedrome nemen daar voel j j pas crap van!!!

Uitspraak van verwijderd op zaterdag 22 mei 2010 om 18:32:
overigens is melatonine troep neem gbl

hahah nou dat vind ik dan weer troep:P
maar k heb t gewoon in amerika besteld en op laten sturen:)

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
ik vind wel dat mdma vanaf 200mg 6000x waziger is dan methylone

methylone voelt aan als 5 koppen koffie met een praatkick
laatste aanpassing
donateur
Scheelt dat je Methylone en MDMA niet mg voor mg kunt vergelijken, dus logisch dat 200mg M waziger is dan 200mg M1.
Uitspraak van julian6 op zaterdag 22 mei 2010 om 20:48:
best wel flink wat.. gok 300 - 400 mg op een avond

Dat is wel aardig wat ja..ik doseer maar één keer. En dus een stuk minder :P
Waarschuw beheerder
laatst ook methylone geprobeerd, en daarna op diezelfde avond ook nog 2cb (40mg ofzo). Iig vond ik het geen fijne combinatie, je kunt dan niet van je 2cb trip genieten. Vind methylone wel een leuk spul, de kater is minder de dag erna dan bij mdma, Alleen moet ik er wel bij zeggen dat mdma ook een wauser effect geeft. Wil methylone nog wel een keer op een feesie proberen :D

Iemand enig idee hoe de combinatie methylone en amfetamine werkt? Want bij mdma en amfetamine op dezelfde avond had ik echt een zeer vervelende kater dagen lang :(
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 22 mei 2010 om 18:32:
overigens is melatonine troep

Bij hogere doseringen ga je vervelend dromen. ;)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van -Inferis- op dinsdag 25 mei 2010 om 00:05:
Iemand enig idee hoe de combinatie methylone en amfetamine werkt?

?:P
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
dan ga je nog strakker staan

lijkt me geen fijne combinatie iig :o Dat versterkt die speedy werking van methy nog is
Waarschuw beheerder
ja en daar ligt mijn probleem, iedereen heeft het over de speedy werking van methylone maar ik merkte daar geen fuck van :P Ik kreeg juist meer zin om te zitten en te chillen, net zoals ik sinds,, mwa een jaartje ofzo met mdma heb. :P ik vind er niets speedy aan!

Waarschuw beheerder
Uitspraak van -Inferis- op zaterdag 29 mei 2010 om 14:22:
ik vind er niets speedy aan!

dat krijg ik pas als ik de tweede portie pak ;) als ik er 1tje neem is er niks aan de hand alleen slaap ik nog wel onrustig.

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Vind methylone erg op Coke lijken wat ik vannacht heb geprobeerd.. alleen dan zonder die ego trip (het mannetje zijn) verder PRECIES hetzelfde qua effect feeling etc
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
word er wel erg geil van altijd :9 heb coke nog nooit gedaan dus weet verder niet of het erop lijkt :P
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
Wat betreft geilheid, is het eigenlijk niet zo dat je van de meeste stimulerende middelen geil kán worden? ;) Ik vind dat lustopwekkende namelijk niet echt kenmerkend aan 'n drug.
donateur
Uitspraak van d a v i d o f f :[ op donderdag 3 juni 2010 om 21:39:
Wat betreft geilheid, is het eigenlijk niet zo dat je van de meeste stimulerende middelen geil kán worden? ;) Ik vind dat lustopwekkende namelijk niet echt kenmerkend aan 'n drug.

Ben ik het ergens wel mee eens ja. Het kan met allerlei stofjes lukken, maar het gebruik van zo'n stof hoeft ook niet per definitie een garantie te zijn dát je geil wordt :O

En dat scheelt :P O:)

Waarschuw beheerder
Geil worden lukt me niet met methylone, wordt er eerder knuffelig van :P
Maar dat heb ik bij alle MDxx stofjes eigenlijk.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van !¤ Bad Sound Kills Good Music ¤! op zaterdag 5 juni 2010 om 20:46:

Zowel man en vrouw worden er enorm geil van alleen krijgen de kerels gezond of niet m gewoon niet omhoog in elk geval niet volledig hard onder invloed van dit goedje (methylone).
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Mijn lichaam reageert iig totaal ander sop methylone dan wat ik erover lees nam laatst 300mg ofso en dag erna echt nergens last van neem ik zon 100mg mdma ben ik zoooooooooooooooooo naar de klote de dagen daarna

morge @ defqon 150mg/300 methylone en een aantal glazen bier

biw zon 200mg methylone genomen rond 8 uur enorme energie gehad hele nacht 1 lange piek teringis al half 5 nu en ken gewoon NIEt slapen was al om 1 uur thuis XD

... uiteindelijk om half 6 toch kunnen slapen tot half 2 gelegen en voel me top (Y) energie in overvloed.. geen kater en geeneens last van de benen ofso
lijkt wel een of ander agressief doping middel liep vannacht ook in me uppie rondjes over een weiland omdat ik simpelweg TE VEEL energie had zo veel dat stilzitten onmogelijk was

het heeft overigens naar mijn weten echt geen bal met mdma of iets verwands te maken chem en bodyload is TOTAAL anders
appels met peren vergelijken als je het mij vraagt

denk ook dat het een uiterst zeer gevaarlijk middel is bij mensen met een wat mindere conditie etc.. ik sport ook al me hele leven en vaak hardlopen etc
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
zaterdag weer :9 blijf 't geweldig spul vinden
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Uitspraak van julian6 op donderdag 17 juni 2010 om 22:37:
zaterdag weer :9 blijf 't geweldig spul vinden

merk toch wel dat het druk op je hoofd uitoefent o.a ook met methylone rustig saan doen is weinig over bekent nog!
het is extreem veel sterker dan bijvoorbeels speed.. denk dat de kans dat je dood neervalt al snel aanwezig is bij 600mg ofseu

met 2/300 mg methylone echt VEEEUuuuuul ziekere ervaring gehad dan met 600mg speed
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
ik ben er een keer wel is retestrak van gaan staan.. en die hoeveelheid die ik toen had genomen was echt exorbitant hoog.. zeker 300-400 mg

de crash als het is uitgewerkt hangt echt af van je humeur.. heb je een vet feesje gehad dan chill je gewoon maar na een mindere avond kan je echt zwaar depressief worden

maar verder :S nergens last van.. geen hoofdpijn oid als je dat bedoeld :P

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Uitspraak van julian6 op vrijdag 18 juni 2010 om 22:31:
maar verder :S nergens last van.. geen hoofdpijn oid als je dat bedoeld :P

laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van RED-BULL op zondag 6 juni 2010 om 14:38:
Uitspraak van !¤ eM 2C²¤! op zaterdag 5 juni 2010 om 20:46:
Wat betreft geilheid, is het eigenlijk niet zo dat je van de meeste stimulerende middelen geil kán worden? Ik vind dat lustopwekkende namelijk niet echt kenmerkend aan 'n drug.

Zowel man en vrouw worden er enorm geil van alleen krijgen de kerels gezond of niet m gewoon niet omhoog in elk geval niet volledig hard onder invloed van dit goedje (methylone).

Dat vind ik wel het grootste nadeel bij thuisgebruik. Je blijft lekker helder, wordt er enorm geil van maar omhoog komen ho maar. Ondanks viagra en G....

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Uitspraak van Dlanor65 op maandag 21 juni 2010 om 14:13:
maar omhoog komen ho maar

omdat het .o.a je serotonine afgfiter ook dik stimuleerd
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
nee vaatvernauwend en niet echt slim om er viagra tegenaan te gooien lol

Waarschuw beheerder
De nawerkingen van Methylone vind ik toch echt een stuk minder dan MDMA.

Kreeg last van hartkloppingen over een periode van ruim 14 uur.

De hoeveelheid die ik gepakt had was 150mg.

Een redelijke dosis, maar blijkbaar te veel?

Verder een prima drug maar niet voor mij.

Cheers.
donateur
Ligt imo niet aan de dosis want die zou ik persoonlijk te weinig vinden en ondanks dat je misschien wat lichter kan zijn, of gevoeliger, denk ik niet dat het daaraan ligt. 150 is gewoon een schappelijke dosis, niet heel hoog, denk ook niet te laag geweest voor je. Is het een eenmalig iets of een steeds terugkerend probleem? Want bij een eenmalig iets kan het net zo goed aan het moment liggen en niet perse aan de drug die in niet al te hoge dosering bij je is binnen gekomen. Ter indicatie, ik neem meestal tussen de 190 en 230.
14 uur is ook een heel stuk langer dan de werking ervan bijvoorbeeld. Maar goed, ik wil je ervaring niet betwisten verder, vervelend dat het bij jou iig deze keer zo bij je uitpakte, maar ja..wie weet een andere keer niet, of zelfs de meeste anderen keren dat je het evt. zou pogen niet. Maar ja het is natuurlijk je goedrecht te besluiten dat het je drug niet is!

gr.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van !¤ Bad Sound Kills Good Music ¤! op dinsdag 29 juni 2010 om 23:42:
igt imo niet aan de dosis want die zou ik persoonlijk te weinig vinden en ondanks dat je misschien wat lichter kan zijn, of gevoeliger, denk ik niet dat het daaraan ligt. 150 is gewoon een schappelijke dosis, niet heel hoog, denk ook niet te laag geweest voor je. Is het een eenmalig iets of een steeds terugkerend probleem? Want bij een eenmalig iets kan het net zo goed aan het moment liggen en niet perse aan de drug die in niet al te hoge dosering bij je is binnen gekomen. Ter indicatie, ik neem meestal tussen de 190 en 230.
14 uur is ook een heel stuk langer dan de werking ervan bijvoorbeeld. Maar goed, ik wil je ervaring niet betwisten verder, vervelend dat het bij jou iig deze keer zo bij je uitpakte, maar ja..wie weet een andere keer niet, of zelfs de meeste anderen keren dat je het evt. zou pogen niet. Maar ja het is natuurlijk je goedrecht te besluiten dat het je drug niet is!

gr.

Het gekke was, dat ik op die dag juist heel relaxt was. Tijdens gebruik had ik jaha (wilde sex) en daarna kreeg ik hartkloppingen. Omdat ik dit zelf niet eerder heb meegemaakt en het heel naar vond, toch besloten om deze drug (eenmalig) niet meer te nemen. Begrijpelijk dat door de inspanningen je hartslag omhoog gaat en door de drugs je regulatie in de war raakt? Gelukkig was het helemaal goed gekomen.

Thanks voor je voorbeeld.

Cheers,
donateur
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 2 juli 2010 om 00:43:
had ik jaha (wilde sex)

Uitspraak van verwijderd op vrijdag 2 juli 2010 om 00:43:
Begrijpelijk dat door de inspanningen je hartslag omhoog gaat

;)

alleen 14u is wel erg lang natuurlijk..

YW (Y)
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van permanent verbannen op vrijdag 21 mei 2010 om 19:59:
flink wat pep + veel mdma = problemen met ademhalen (wat al gebeurd met 70mg mdma) + een kater die ongeveer 20x erger is dan 600mg mdma.. mijn ervaring en las er nogal veel negatieve dingen over deze combo

tis dat ik me hele leven veel sport :rot: goed gevaarlijke combo

pep en mdma is de dikste combi

of je wilt echt wauz
dan raad ik je 2cb en keta aan
Waarschuw beheerder
donateur
spul werkt toch ongeveer een half uur na orale inname?
tnx
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Dr. Struggle :harry-uf: op donderdag 12 augustus 2010 om 17:42:
2cb en keta aan

Vind ik een rampzalige combo. Keta verstoort de trip veel te ruw.
Prefereer dan lachgas icm psychedelica(2c-b)
Waarschuw beheerder
wat vinden jullie nu beter 4-fmp of methylone?
Waarschuw beheerder
ik vind methylone ook heel lekker maar de nawerkingen heel vervelend. Daarom zoek ik een alternatief :)

Waarschuw beheerder
Heb maandagavond dit spul genomen samen met een kameraad.
Hij heeft +/-400mg(verdeeld over 2 bommetjes) gehad, en hij vond het super, was heel erg praterig en was aardig vaag. Ik heb +/-600mg (verdeeld over 3 bommetjes) gehad, voelde me wel wat vaag, soort van MDMA-gevoel, maar nog wel helder, kreeg zweethanden, maar vond het niet zo heel erg bijzonder eigenlijk. Kon ook gewoon slapen, terwijl me kameraad die minder heeft gehad niet heeft kunnen slapen.

Volgende dag geen kater gehad, dat is dan wel weer fijn.

Om te proberen vond ik het leuk, ben weer een ervaring rijker, maar vond het niet zo bijzonder om het vaker te gaan proberen.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van julian6 op woensdag 22 september 2010 om 23:40:
wat vinden jullie nu beter 4-fmp of methylone?

combi! Alegria!
Waarschuw beheerder
2x methylone gehad. Leuk maar snel uitgewerkt
Waarschuw beheerder
Uitspraak van !¤ Bad Sound Kills Good Music ¤! op zondag 19 september 2010 om 01:20:
(icm 4-FMP)

Hoe heb je deze combi gedaan? Methylone erbij gegooid na de initiële rush van de 4fmp zodat je daarna nog wat lekker door kunt? Begin toch wel interesse hierin te krijgen.
Waarschuw beheerder
Hoe heb je dat dan gemixt? 50/50? 65mg 4-FMP & 65mg methylone?
Waarschuw beheerder
Ik vond methylone zo tegenvallen. Duurde maar kort.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van !¤ Bad Sound Kills Good Music ¤! op zaterdag 16 oktober 2010 om 16:33:
Nee niet 50:50, meer 4-FMP en een beetje Methylone

Meer iets als 2:1 of 70:30 ofzo

ah oke :) en hoeveel mg neem je dan in totaal meestal?
laatste aanpassing
donateur
Is maar een keer of 2 á 3 geweest dat ik die combi heb gedaan, maar iets als 135-150 4-FMP en 50-70mg Methylone.
Waarschuw beheerder
Ik heb caps van 120 en 50mg 4-FMP afgewogen voor op een feest. 120mg om mee te beginnen en 50mg voor als het effect begint af te zwakken. Is dat genoeg voor een 1e keer? Ik heb methylone al heel vaak gedaan.
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
ah mooi. Kun je me ook vertellen hoelang het piek-effect ongeveer aanhoudt? Ben van plan tussen 11 en 12 de 1e capsule te nemen en het feest gaat door tot 5 uur :)
laatste aanpassing
donateur
Dat wisselt, ik ken mensen hier waar de piek 2-3u is, bij mij zelf wat langer, maar totale effect is wel 6-8u. Als je vind dat het je te zwak wordt zou ik gewoon wat bijnemen idd, 50mg is zoals gezegd wel ok daarvoor. Ik heb er zelf meestal 2C-I of 2C-T2 nog naast erbij, als de 4-FMP wegvalt..ja ik weet niet, dat punt merk ik niet zo in de trip/ervaring, dus ga gewoon door zonder er wat bij te nemen. Ideaal dus voor een avondje uitgaan iig. Een moment van inname en dan doorgaan tot de avond geschiedenis is :)
Waarschuw beheerder
-3
Als iemand weet waar je nog (binnen Nederland) methylone in poedervorm kan krijgen, zou diegene me dan pleeeease even een bericht kunnen sturen met de site er in?
Thanks!
Waarschuw beheerder
Uitspraak van !¤ Bad Sound Kills Good Music ¤! op zondag 17 oktober 2010 om 22:57:
Dat wisselt, ik ken mensen hier waar de piek 2-3u is, bij mij zelf wat langer, maar totale effect is wel 6-8u. Als je vind dat het je te zwak wordt zou ik gewoon wat bijnemen idd, 50mg is zoals gezegd wel ok daarvoor. Ik heb er zelf meestal 2C-I of 2C-T2 nog naast erbij, als de 4-FMP wegvalt..ja ik weet niet, dat punt merk ik niet zo in de trip/ervaring, dus ga gewoon door zonder er wat bij te nemen. Ideaal dus voor een avondje uitgaan iig. Een moment van inname en dan doorgaan tot de avond geschiedenis is

Ok. als de duur vergelijkbaar is met methylone dan zal het bij mij ongeveer 2,5 uur duren. Maar wat er bij mij gebeurt als ik bijneem (als ik op methylone ben) dan begin ik vaak strak te staan en wordt het euforische gevoel niet verder (of iig weinig) verlengd. Is dat bij 4-fmp ook zo? want dan neem ik gewoon niet meer bij (aangezien strak staan zwaar kut is)
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
vroeger kocht ik dat in de smartshop. geinig wel, alleen de koppijn minder
donateur
Uitspraak van julian6 op maandag 18 oktober 2010 om 00:00:
Ok. als de duur vergelijkbaar is met methylone dan zal het bij mij ongeveer 2,5 uur duren.

Duur is zeker langer :)
als ik bijneem (als ik op methylone ben) dan begin ik vaak strak te staan en wordt het euforische gevoel niet verder (of iig weinig) verlengd. Is dat bij 4-fmp ook zo?

Dat zou goed kunnen dat dat hierbij bij jou ook zo op zal gaan ja.
Waarschuw beheerder
Blijft een geniale drug, volgende keer eens proberen met 4-FMP :)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Chukkels op dinsdag 16 november 2010 om 11:27:
Blijft een geniale drug, volgende keer eens proberen met 4-FMP

Beste combi! :-D
Alegria! dit is al een combi van methylone en 4-fmp

Waarschuw beheerder
Vind de combinatie met MDMA toch het lekkerste :)
Eerst de methylone, dan de MDMA kort erna.
Op MDMA alleen ga ik niet meer hard, ik space dan alleen nog maar keihard. Geen energie niks.
Weet niet waarom dat is, heb het hooguit 10x gebruikt ofzo over een periode van 5 jaar.
Waarschuw beheerder
donateur
Ok. als de duur vergelijkbaar is met methylone dan zal het bij mij ongeveer 2,5 uur duren. Maar wat er bij mij gebeurt als ik bijneem (als ik op methylone ben) dan begin ik vaak strak te staan en wordt het euforische gevoel niet verder (of iig weinig) verlengd. Is dat bij 4-fmp ook zo? want dan neem ik gewoon niet meer bij (aangezien strak staan zwaar kut is)

en?
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Dominee Dimitri op vrijdag 19 november 2010 om 20:02:
en?

Het was heel lekker. Maar een paar foutjes gemaakt met doseren.. de eerste 120mg kwam heel langzaam en subtiel op. Na 1 uur voelde ik me verveeld want ik had echt verwacht compleet van de wereld te zijn. Toen 50mg bijgenomen maar het helpte niet, dus uiteindelijk capsules bij blijven pakken tot ongev T+03:00 en ik in totaal zo'n 340mg ophad waarna het gevoel opeens zéér sterk werd. Echt een sterke euforie die wel op mdma leek maar toch de vaagheid miste, dat is raar want je voelt je geweldiger dan ooit terwijl je toch gewoon je normale ik bent. Maar vanaf dat punt werd het alleen maar sterker, rond 5 uur het feest verlaten en naar huis gefietst (alleen, mn maten waren al lang en breed thuis) en me gewoon perfect gelukkig gevoeld, rond 7 uur ging het over in een strak gevoel. Niks willen, zeker voor 2 uur in de woonkamer voor me uit gestaard tot ik om 9 uur toch echt een poging wilde wagen om te gaan slapen. Maar dat kon ik echt vergeten. Om 12 uur een halfuurtje geslapen en daarna weer topfit opgestaan en voelde me nog steeds gestimuleerd. Dat duurde nog heel erg lang, en mn pupillen waren nog steeds mega. Moest die avond op familiebezoek dus dat was minder. Rond middernacht was ik weer normaal.

Erg fijn spul, maar je moet gewoon beginnen met 150-180mg en daarna gewoon niet meer bijnemen. Je kan het combineren
met methylone al je je echt euforisch wilt voelen maar zonder is ook prima (op een normale uitgaansavond)

heb het spul inmiddels vaker geprobeerd en 150mg is echt prima zoals hierboven staat. 80mg is prima al je uitgaat als sociale boost & om niet moe te worden.

bovenstaand stukje gaat over 4-FMP btw, niet over methylone..
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
Goed dat je dat er nog ff bijzet, misschien beter voor in het 4-FMP topic dan in het Methylone topic dan ;) (Y)

Waarschuw beheerder
Kan het nergens meer krijgen :(
Waarschuw beheerder
donateur
Keertje nieuwe zak er van bestellen, is bijna op..moet ook gaan zoeken naar of nieuwe leverancier, of terug bij oude..maar dan wel fors duurder...hmm..

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Laatst mg of 500/600 gedaan.. gewoon om het uur/ 2 uur wat bijpakken.. en er voor zorgen dat je hartslag rustig blijft in rust.
Blijft me verbazen hoe goed iets kan zijn zonder zonder waardeloze nadelen.

Leuk spul :) lekker heldere kop vol enthousiasme! en overal tevreden mee
Ik snoof het gewoon vond het goed te doen (Y)

ben er wel paar x goed mee fout gegaan! weet niet hoe maar me hartslag was abnormaal hoog en het was echt eng! en dat bij tamelijk lage dosering van 220! ik denk dat het met caffeine heeft te maken.. dat jaagd mijn hart echt zwaar op in combinatie
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 14 december 2010 om 21:45:
Kan het nergens meer krijgen :(

De site waar ik het normaliter bestelde is helaas uit de lucht :(
Dat spul is echt heerlijk icm 4FMP :)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van permanent verbannen op maandag 24 januari 2011 om 18:49:
ben er wel paar x goed mee fout gegaan! weet niet hoe maar me hartslag was abnormaal hoog en het was echt eng! en dat bij tamelijk lage dosering van 220! ik denk dat het met caffeine heeft te maken.. dat jaagd mijn hart echt zwaar op in combinatie

220 is al een redelijke dosis ;) 500/600 mg is absurd IMO.Dat je er een abnormale hartslag van krijgt is normaal aangezien het meer dopamine vrijlaat dan MDMA en je neemt een hogere dosis ;)
Waarschuw beheerder
Is er hier iemand die feiten kent over de stof Methylone? Ik wil de pagina www.methylone.info graag compleet maken, maar het onbreekt op internet aan goede onderbouwde en bewijsbare documentatie...
Waarschuw beheerder
Uitspraak van permanent verbannen op maandag 24 januari 2011 om 18:49:
Laatst mg of 500/600

heb je dan niet een betere avond op een pil van +/- 200 mg?

Waarschuw beheerder
+1
Uitspraak van Blutz² op vrijdag 28 januari 2011 om 15:08:
Is er hier iemand die feiten kent over de stof Methylone? Ik wil de pagina www.methylone.info graag compleet maken, maar het onbreekt op internet aan goede onderbouwde en bewijsbare documentatie...

Nuja volgens mij klopt het al niet dat de stof uitgevonden isdoor de uitvinder van LSD ;)
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van It Feels op vrijdag 20 augustus 2010 om 18:38:
Vind ik een rampzalige combo. Keta verstoort de trip veel te ruw.
Prefereer dan lachgas icm psychedelica(2c-b)

2cx en lachgas dat gaat idd ook behoorlijk
tip: ogen dicht houden en 2 patronen nemen(Y)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Simonn op donderdag 27 januari 2011 om 21:19:
De site waar ik het normaliter bestelde is helaas uit de lucht
Dat spul is echt heerlijk icm 4FMP

Eens!
Combi 4 fmp en methylone is best!! :-D

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
:roflol: laatst hele gram weggesnoven :lol: ... als je er aan gewend raakt werkt het echt 30 min en keldert het effect als een baksteen omlaag.. tolerantie ontwikkel je er echt abnormaal snel voor:S

Schat de tolerantie in op 3 weken
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van !¤ Bad Sound Kills Good Music ¤! op dinsdag 8 februari 2011 om 15:00:
Iemand wel eens bruine Methylone gehad ipv fluffy wit poeder?

Heb ik toevallig net binnen gekregen.. bruin als basterd suiker, alleen een stuk fijner en ruikt er chemisch. als het goed is ga ik het zaterdag nemen.. Heb jij het toevallig getest met een ez testje?

Waarschuw beheerder
Uitspraak van !¤ Bad Sound Kills Good Music ¤! op dinsdag 8 februari 2011 om 15:54:
Nog niet, ook net binnen.. idd stuk fijner dan basterdsuiker.

Ik ook trouwens ;) Heb het hier toen nog gepost en jij raadde me af het te nemen.Natuurlijk ging dat over een kleine hoeveelheid en weet ik niet hoeveel jij nu hebt.Ik heb echter terug nieuwe witte MDMC kunnen vinden !
donateur
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 8 februari 2011 om 17:45:
Heb het hier toen nog gepost en jij raadde me af het te nemen.

Hehe, can't recall that even :O :bloos: Maar ja in feite hoort het wel wit te zijn geloof ik..altijd zo gehad..

Naja, zal zo ff een capsule witte open breken en zowel dat als deze nieuwe even EZ testen. Mag geen verschil tussen zitten dan.
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
iemand op fok.nl heeft het getest en er kwam methylone uit de test.. Het aantal % wordt nog steeds niet gegeven bij dit soort stoffen :(. Gaat om deze methylone : [img width=1024 height=613 cacheid=00011e0d000265cc349f77a71a02bdb530]http://i51.tinypic.com/2rorl6p.jpg[/img]

Love2role, heb jij toen die methylone zelf getest, of meteen weggegooid?

Waarschuw beheerder
Uitspraak van pimsalabim op dinsdag 8 februari 2011 om 18:47:
Love2role, heb jij toen die methylone zelf getest, of meteen weggegooid?

Ik wou hem weggooien maar een vriend wou hem nog wel consumeren dus die heeft hem gewoon ingenomen en naar zijn aanvoelen was het gewoon methylone :) En hij had 150 mg op dus ik vermoed dat het niet onzuiver is ofzo :) Let wel : dit gaat over methylone van 1,5 maand geleden ongeveer :)
Waarschuw beheerder
maar het onbreekt op internet aan goede onderbouwde en bewijsbare documentatie...

erowid is redelijk betrouwbaar te noemen.
donateur
graag compleet maken, maar het onbreekt op internet aan goede onderbouwde en bewijsbare documentatie...

wat wil je weten is dan de eerste vraag?
Uitspraak van julian6 op dinsdag 8 februari 2011 om 19:44:
erowid is redelijk betrouwbaar te noemen.

Jep, alleen niet altijd even compleet. Maar je kunt alleszins kijken in hoeverre je er mee uit de voeten kunt.

@pimsalabim de mijne van nu ziet er ook uit zoals links. Dat wat rechts staat zou al het eerdere geweest kunnen zijn, maar is moeilijker in te schatten op een foto dan dat bruine, dat komt gewoon goed overeen.
Waarschuw beheerder
donateur
die bruine zit bruin doorheen(Y)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van !¤ Bad Sound Kills Good Music ¤! op dinsdag 8 februari 2011 om 20:15:
@pimsalabim de mijne van nu ziet er ook uit zoals links.

Ja de mijne dus ook, zal wel van de zelfde producent komen dan. Ik ga het zaterdag even testen hopelijk werkt het gewoon goed.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van pimsalabim op dinsdag 8 februari 2011 om 21:36:
Ja de mijne dus ook, zal wel van de zelfde producent komen dan. Ik ga het zaterdag even testen hopelijk werkt het gewoon goed

De mijne waren trouwens echt hele fijne kristalletjes en redelijk donkerbruin.Die van de foto lijkt wel dezelfde maar zo'n duidelijke foto is het nu ook niet dat ik zeker ben dat de textuur hetzelfde is.
Waarschuw beheerder
Ik werd er gisteren op gewezen dat ik een dubbel topic heb aangemaakt, dus vandaar dat ik mijn vraag hier nog maar een keer stel.

Ik heb zaterdagavond van een vriend 2 flesjes Purilizer(?) gekregen. Hij vertelde dat dit exact hetzelfde zou moeten zijn als Explosion van een aantal jaren terug. En ik moet zeggen het effect was naar mijn idee inderdaad hetzelfde als toen. Hij heeft het gewoon in een smartshop in Rotterdam zuid gehaald. Zijn er meer mensen die dit spul wel eens hebben gebruikt? En weet iemand of dit inderdaad gewoon overal verkrijgbaar is?
Waarschuw beheerder
+1
zaterdag getest, de bruine methylone werkt prima ;)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Dancing on C op maandag 14 februari 2011 om 13:47:
Purilizer

Ik denk dat je vriend een grapje maakte of zich verwarde. Purilizer is namelijk wel in elke smartshop te koop, maar dat is spul om je grinder (zo'n ding waarmee je wiet mooi fijn krijgt) mee schoon te maken.
Maar misschien wordt je van dat schoonmaakspul wel helemaal happy de peppie als je het neemt. Maar die olieachtige kleurvlekken wat je dan ziet komen dan van de luchtbubbels die je hebt uitgeblazen.

Heel toevallig dat ik hier kom, want ik bedacht me inene: hey! dat is lang geleden dat ik explosion heb genomen, en dat was altijd best goed spul. Er werd destijds vaak gepraat in termen van: er zit zoveel mdma in. Kan dit wel? Of was het eigenlijk altijd al methylone? In de crisistijd waren de explosions het enige wat me nog kon begeren. Ik ging er toen eigenlijk al van uit dat het geen mdma was maar iets anders. Maar ik ging er wel lekker op, zo'n 2 à 3 uurtjes. Toen de mdma weer terugkwam ontdekte ik de geweldige combinatie van de 2.

Je zou het haast niet geloven, maar je kan Explosion via internet nog wel bestellen, maar ze leveren dan alleen in Duitsland of Frankrijk. Dan is het 5 voor 50 euro. Heb toevallig nog wel iemand wonen die ik ken die in Duitsland woont, maar goed... ik ga er nog over nadenken.
[img width=300 height=193]http://www.ems-seeds.biz/magento/media/catalog/product/cache/1/image/5e06319eda06f020e43594a9c230972d/2/6/26_0.jpg[/img]

Waarschuw beheerder
Maar wat is eigelijk dat spul wat ze in de smartshop verkopen als adore? is dit Methylone of Mephedrone?

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van De bananaman op maandag 21 februari 2011 om 08:11:
Maar misschien wordt je van dat schoonmaakspul wel helemaal happy de peppie

Tuurlijk word je weer helemaal heppie de peppie als je grinder weer mooi schoon is! ;)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van De bananaman op maandag 21 februari 2011 om 08:11:
Ik denk dat je vriend een grapje maakte of zich verwarde. Purilizer is namelijk wel in elke smartshop te koop, maar dat is spul om je grinder (zo'n ding waarmee je wiet mooi fijn krijgt) mee schoon te maken.
Maar misschien wordt je van dat schoonmaakspul wel helemaal happy de peppie als je het neemt. Maar die olieachtige kleurvlekken wat je dan ziet komen dan van de luchtbubbels die je hebt uitgeblazen.

Ik ben het afgelopen vrijdag zelf wezen halen bij een shop in rotterdam en het is toch echt explosion. 15 euro voor een buisje. Ik las op internet ergens dat het ook verkocht wordt als apk. Ik heb een foto gemaakt van het lege buisje

[img=http://img268.imageshack.us/img268/3155/img1419v.jpg]http://[/img]
laatste aanpassing door een beheerder
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Dancing on C op dinsdag 22 februari 2011 om 10:32:
k ben het afgelopen vrijdag zelf wezen halen in rotterdam en het is toch echt explosion. 15 euro voor een buisje. Ik las op internet ergens dat het ook verkocht wordt als apk. Ik heb een foto gemaakt van het lege buisje

Als dat echt explosion is, dan hebben ze het fucking slim gedaan. Maar dan weet je bijna zeker dat het op een slinkse wijze illegaal verkocht wordt. Er staat op dat flesje ook gewoon Grinder Cleaner, dus ik zou persoonlijk toch minstens 3 keer achter mijn hoofd krabben om na te denken of het nou purilizer of explosion is :P. Volgens mij kan je het inleveren bij het testcenter... maar ben je je flesje wel kwijt en je moet enkele weken wachten voor de uitslag. Maar weet het niet zeker, maar als dat zo werkt dan had ik dat er wel voor over gehad.
laatste aanpassing door een beheerder
Waarschuw beheerder
Ik heb bij die smartshop gewoon om explosion gevraagd, toen kwam hij hier mee aanzetten. Er werd verteld dat het in een nieuwe verpakking zit tegenwoordig. explosion is toch ook als luchtverfrisser of zoiets op de markt gekomen?
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van De bananaman op dinsdag 22 februari 2011 om 11:58:
dan hebben ze het fucking slim gedaan.

Guess what, zo werkt dat in die markt ;)
at het op een slinkse wijze illegaal verkocht wordt.

zo kun je het zeggen ja, eigenlijk is het een slinkse wijze om het "legaal" te verkopen. Het zijn namelijk, bij mijn weten dan, de buisjes Explosion zelf die verboden zijn geworden om te verkopen, niet het goedje wat erin zit. Dus een handige manier om e.a. te omzeilen.
Er staat op dat flesje ook gewoon Grinder Cleaner, dus ik zou persoonlijk toch minstens 3 keer achter mijn hoofd krabben om na te denken of het nou purilizer of explosion is :P.

Dat is nou net wat men wil ;)
Volgens mij kan je het inleveren bij het testcenter... maar ben je je flesje wel kwijt en je moet enkele weken wachten voor de uitslag. Maar weet het niet zeker, maar als dat zo werkt dan had ik dat er wel voor over gehad.

Dat zou je kunnen doen en dan kunnen ze als het goed is de werkzame stof in deze buisjes bepalen en als klopt wat hier gezegd wordt dan zou daar dus Methylone moeten uitrollen. Zo niet..ja dan verder :P
Uitspraak van Dancing on C op dinsdag 22 februari 2011 om 12:22:
explosion is toch ook als luchtverfrisser of zoiets op de markt gekomen?

Klopt, dat stond idd op de verpakking ja.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van !¤ Bad Sound Kills Good Music ¤! op dinsdag 22 februari 2011 om 17:18:
Dat zou je kunnen doen en dan kunnen ze als het goed is de werkzame stof in deze buisjes bepalen en als klopt wat hier gezegd wordt dan zou daar dus Methylone moeten uitrollen. Zo niet..ja dan verder :P

ik heb het zelf nu 2 keer getestcenterd en ik denk dat er gewoon methylone in zit. Het leek in ieder geval qua beleving heel erg op explosion wat ik een jaar of 5 terug wel eens op heb. Overigens smaakt het wel heel smerig, maar dat was met explosion ook al vond ik

Waarschuw beheerder
verkocht wordt als apk

Hier al eens gehaald in de smartshop heerlijk spul:)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 22 februari 2011 om 21:25:
Hier al eens gehaald in de smartshop heerlijk spul:)

daar staat iets op over scharen en messen als ik mij niet vergis. in ieder geval was het ook niet om in te nemen

Waarschuw beheerder
Messen en scharen was inderdaad:)
Uitspraak van verwijderd op maandag 21 februari 2011 om 18:52:
Maar wat is eigelijk dat spul wat ze in de smartshop verkopen als adore? is dit Methylone of Mephedrone?

?
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 23 februari 2011 om 17:46:

Die purilizer is als je het mij vraagt methylone dan. van adore heb ik nog nooit gehoord

Waarschuw beheerder
Adore is een zakje, waarin groene kleine balletjes/korreltjes zitten. maar vraag me af wat het nou precies is. Zelf nog niet gehad daarom.
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op woensdag 23 februari 2011 om 18:23:
waarin groene kleine balletjes/korreltjes zitten. maar vraag me af wat het nou precies is.

Dat zal wel Mephedrone zijn dan, dat is wel vaker op de markt verschenen in de
Uitspraak van verwijderd op woensdag 23 februari 2011 om 18:23:
groene kleine balletjes/korreltjes

vorm. Onder andere namen.
Waarschuw beheerder
ik heb inmiddels begrepen van de smartshop dat die purilizer van dezelfde fabrikant is als apk. gewoon een nieuwe verpakking
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van pimsalabim op maandag 14 februari 2011 om 13:55:
zaterdag getest, de bruine methylone werkt prima ;)

Dat is mooi dan.

Ik heb het retour gedaan, toch niet tevreden met de bruine kleur. Heb het zelf niet genuttigd.
Waarschuw beheerder
ik heb eerst van die kleine flesjes gehad zen, dat lijkt net xtc, maar wat lichter en je pupillen worden niet zo groot...

en nu heb ik apk oftewel explosion...met purilizer sticker erop...en dat is omdat die flesjes vaak op feesten worden gevonden en daarom zetten ze niet die andere naam erop, omdat het dan herkend wordt...maarja als ze nu allemaal purilizer flesjes vinden is ook wel verdacht denk ik hahaha...

die apk ga ik vandaag miss proberen op feestje...alleen heeft iemand hier ervaring mee? Heb het nog nooit gehad...wil graag slapen na het feest, dus hoop dat het kan ermee..
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van [D&W]HCdekkie :bounce: op zaterdag 26 februari 2011 om 19:02:
maarja als ze nu allemaal purilizer flesjes vinden is ook wel verdacht denk ik hahaha...

Ik vraag me sowieso af wat welke random security dude vindt als ze wat voor flesje dan ook met een gekke sticker erop aantreffen tijdens iemands visitatie..
Waarschuw beheerder
donateur
explosion lekker nemen voor dat je binnen bent, de rest afmaken na binnenkomst
Waarschuw beheerder
Uitspraak van !¤ Bad Sound Kills Good Music ¤! op zaterdag 26 februari 2011 om 19:08:
Ik vraag me sowieso af wat welke random security dude vindt

Wat zou er gebeuren als je mephedrone pillen bijhad (of vergelijkbaar in het verleden) toen ze nog legaal waren. Ik denk dat je je avond kunt vergeten, terwijl je niks verkeerd doet.
Waarschuw beheerder
Ik heb nog een aantal buisjes purilizer bij apollion gehaald en eentje laten testen. er zit methylone in volgens het testcenter. maar volgens hen zou het niet legaal verkrijgbaar zijn.
Waarschuw beheerder
Hoeveel ml zou je van dat spul moeten nemen dan? Het hele flesje?
donateur
Als je flesje hebt idd hele flesje. Iets minder kan natuurlijk nooit kwaad om mee te beginnen, maar hoeft niet perse als je niet 40kg weegt
Waarschuw beheerder
Heb je enig idee met hoeveel mg dat overeen zou komen? Heb namelijk wel ooit methylonekristallen gehad, maar kan daar nu niet aankomen.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Dancing on C op woensdag 2 maart 2011 om 16:15:
maar volgens hen zou het niet legaal verkrijgbaar zijn.

Uitspraak van !¤ Bad Sound Kills Good Music ¤! op woensdag 2 maart 2011 om 23:19:
iet -moeten- zijn zullen dan wel bedoelen, of stellen dat het in feite niet legaal is, zoiets

Methylone staat in de geneesmiddelenwet. Dus dat kan je als hetzelfde zien als bijvoorbeeld kamagra. Eigen gebruik wordt niet tegen opgetreden. En je mag best veel hebben voor eigen gebruik. Uit mijn hoofd voor vloeibare dingen zo'n 150ml. Denk niet dat iemand voor 150ml aan flesjes thuis heeft liggen :P.

Het zou zelfs zomaar kunnen dat de smartshops het geheel legaal verkopen (maar daarover twijfel van mijn kant). Er zijn meer middelen uit de geneesmiddelenwet die in de smartshop verkocht worden met vergunning. De smartshop heeft daar dan wel een verantwoorde taak in omtrent informeren, adviseren en beoordelen. Indien ze daadwerkelijk een vergunning hebben, dan betekend dat automatisch dat de koper zijn methylone ook legaal heeft (die kan bij controle, als ze vragen waar het vandaan komt, wijzen naar de verkopende partije ;)). Interessant om te vragen aan de smartshop-winkelbediende/eigenaar.

Heb nu 2 capsules met mdmc (methylone). De vloeibare ken ik, maar geeft methylone in poedervorm exact hetzelfde resultaat qua werking?
Ik ga nog wel even wachten met die mdmc. Heb sinds half september al geen snoepje genomen en dan vind ik het zonde om mijn hersenpan zich voor te laten bereiden met mdmc als ik binnenkort weer eens een snoepje wil gaan pakken.
Waarschuw beheerder
mdmc=methylone?

en wie weet een smartshop is amsterdam waar ze die purilizer's verkopen?
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van julian6 op woensdag 9 maart 2011 om 15:06:

Ik zag die flesjes toevallig laatst liggen in een souvenir shop (naast grinders en andere drugsartikelen) in volgens mij de Kalverstraat, maar weet niet meer precies.
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
mdmc=methylone?

Voor zover ik weet wel... ff wikipedia-en: http://en.wikipedia.org/wiki/Methylone (eerste zinnetje).
Ja dus.

purilizer's

Uitspraak van TrueGrit op woensdag 9 maart 2011 om 17:33:
Ik zag die flesjes toevallig laatst liggen in een souvenir shop (naast grinders en andere drugsartikelen)

Ik vraag me nu dus af: bestaat er ook een echte grinderreiniger dat purilizer heet of is een flesje purilizer bij de smartshop per definitie methylone (explosion)?
donateur
Uitspraak van sKater op woensdag 9 maart 2011 om 19:49:
of is een flesje purilizer bij de smartshop per definitie methylone (explosion)?

vermoed van wel, maar zeker weten doe ik dat absoluut niet..
Uitspraak van sKater op woensdag 9 maart 2011 om 19:49:
grinderreiniger dat purilizer

imo beetje gare naam voor, ja überhaupt al gare naam, maar zeker voor "grinderreiniger". Lijkt me ook wat onhandig als de ene smartshop effectief grinderreiniger verkoopt onder de naam Purilizer en de andere ook iets onder de naam Purilizer, maar dat het dan ineens wel Methylone (idd MDMC) is.

Zou niet handig zijn. Maar ja, het leven bestaat niet alleen uit handigheden, dus wie weet is beide wel aan de hand idd. Hopelijk één van de twee iig.

Laatst weer wat van het middel uit de topictitel aangeschaft, met 5 caps is het zo krap..één feestje/partijtje en het is op, maar gelukkig is die "dreiging" er niet meer :)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van !¤ Bad Sound Kills Good Music ¤! op woensdag 9 maart 2011 om 20:04:
imo beetje gare naam voor, ja überhaupt al gare naam, maar zeker voor "grinderreiniger". Lijkt me ook wat onhandig als de ene smartshop effectief grinderreiniger verkoopt onder de naam Purilizer en de andere ook iets onder de naam Purilizer, maar dat het dan ineens wel Methylone (idd MDMC) is.

Zou niet handig zijn. Maar ja, het leven bestaat niet alleen uit handigheden, dus wie weet is beide wel aan de hand idd. Hopelijk één van de twee iig.

Laatst weer wat van het middel uit de topictitel aangeschaft, met 5 caps is het zo krap..één feestje/partijtje en het is op, maar gelukkig is die "dreiging" er niet meer :)

volgens mij is het allebei in de handel. purilizer is een bestaand merk voor grindercleaners: http://www.mariuana.nl/en/purilizer-grinder-cleaner-60ml-p-976.html. van de purilizer die je moet hebben, heb ik hierboven ergens een foto geplaatst. ik zou die andere niet zomaar opdrinken, hoewel je er misschien wel een mooi gebit van krijgt. ;-)
ik heb bij de smartshop gewoon om explosion gevraagd en toen kreeg ik die purilizer mee. volgens de eigenaar is het allemaal hetzelfde spul (methylone) maar in een andere verpakking.

ik weet alleen apollyon in rotterdam zuid maar dat zal vast niet de enige zijn. het lijkt mij niet dat een fabrikant van 1 winkel leven.
donateur
Uitspraak van Dancing on C op vrijdag 11 maart 2011 om 10:53:
hoewel je er misschien wel een mooi gebit van krijgt. ;-)

denk het ook niet, gezien het wel een zuur of een base zal betreffen en dat is niet zo best voor je tanden ;)
Uitspraak van Dancing on C op vrijdag 11 maart 2011 om 10:53:
ik weet alleen apollyon in rotterdam zuid maar dat zal vast niet de enige zijn. het lijkt mij niet dat een fabrikant van 1 winkel leven.

inderdaad, dus ze zullen er vast wel zijn in A'dam.

Je kunt de Headshop bij Nieuwmarkt in de buurt eens proberen, maar ik weet (nog) niet of ze het hebben hoor...
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van sKater op woensdag 9 maart 2011 om 01:56:
Heb nu 2 capsules met mdmc (methylone). De vloeibare ken ik, maar geeft methylone in poedervorm exact hetzelfde resultaat qua werking?
Ik ga nog wel even wachten met die mdmc. Heb sinds half september al geen snoepje genomen en dan vind ik het zonde om mijn hersenpan zich voor te laten bereiden met mdmc als ik binnenkort weer eens een snoepje wil gaan pakken.

Zolang de 200 mg per dosis niet wordt overschreden... Alles daarboven wordt afgebroken en heeft geen ander of heftiger effect.

Indien ze daadwerkelijk een vergunning hebben, dan betekend dat automatisch dat de koper zijn methylone ook legaal heeft (die kan bij controle, als ze vragen waar het vandaan komt, wijzen naar de verkopende partije ). Interessant om te vragen aan de smartshop-winkelbediende/eigenaar.

Methylone kan op geen enkele manier legaal verkocht worden in Nederland. Het is een niet geregistreerd medicijn en dat mag door niemand verkocht worden, net zoals Mephedrone en Kamagra.
Waarschuw beheerder
Methylone staat in de geneesmiddelenwet.

Nee dus. Het staat er juist niet in. Maar omdat de minister de werking gelijk stelt aan die van mdma, stelt hij de productie-, de handel-, en het bezit ervan ook gelijk aan dat van mdma.
donateur
Uitspraak van Blutz² op zondag 13 maart 2011 om 09:17:
Zolang de 200 mg per dosis niet wordt overschreden... Alles daarboven wordt afgebroken en heeft geen ander of heftiger effect.

Wat is jouw bron hiervoor?
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Blutz² op zondag 13 maart 2011 om 09:17:
Methylone kan op geen enkele manier legaal verkocht worden in Nederland. Het is een niet geregistreerd medicijn en dat mag door niemand verkocht worden, net zoals Mephedrone en Kamagra.

Zover ik weet mag je methylone alleen niet verkopen voor consumptie. als je methylone aan iemand verkoopt voor onderzoeksdoeleinden is het niet illegaal.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Dancing on C op zondag 13 maart 2011 om 16:41:
Zover ik weet mag je methylone alleen niet verkopen voor consumptie. als je methylone aan iemand verkoopt voor onderzoeksdoeleinden is het niet illegaal.

of als grinderreiniger natuurlijk. Of plantengroeimiddeltje :P
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Dancing on C op zondag 13 maart 2011 om 16:41:
Zover ik weet mag je methylone alleen niet verkopen voor consumptie.

Klinkklare onzin... Het mag gewoon niet. We hebben een schrijven gekregen van het ministerie van volksgezondheid.

Uitspraak van !¤ Bad Sound Kills Good Music ¤! op zondag 13 maart 2011 om 12:31:
Wat is jouw bron hiervoor?

Daar zal ik diep voor moeten graven. Kom er op terug als ik het kan vinden voor je.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Blutz² op woensdag 16 maart 2011 om 10:13:
Klinkklare onzin... Het mag gewoon niet. We hebben een schrijven gekregen van het ministerie van volksgezondheid.

Ja maar jij hebt ook een kruidenwinkeltje. zover ik weet valt Methylone nog altijd onder research chemicals en kun je dus gewoon research doen naar bepaalde stoffen. het zou kunnen zijn dat smartshops het niet mogen verkopen, maar als jij een laboratorium hebt waar je kippen op methylone test valt dat gewoon binnen de wetgeving.

http://www.google.nl/#hl=nl&safe=active&biw=1920&bih=857&q=methylone+research+chemicals&aq=f&aqi=&aql=&oq=&fp=23977e29473c63c9

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van !¤ Bad Sound Kills Good Music ¤! op woensdag 16 maart 2011 om 11:54:
Graag, want met oppervlakkig graven zit daar nl. geen logica achter :)

Wat ben je scherp man!

Uitspraak van Dancing on C op woensdag 16 maart 2011 om 16:29:
Ja maar jij hebt ook een kruidenwinkeltje

Daarbij moet ik onbewust toch denken aan zo'n kruidenvrouwtje...lijkt me niet dat ie dat is. (Maar ook ik kan mij vergissen)
donateur
Uitspraak van Dancing on C op woensdag 16 maart 2011 om 16:29:
maar als jij een laboratorium hebt waar je kippen op methylone test valt dat gewoon binnen de wetgeving.

Moet je vaak alleen wel wat papieren voor kunnen overleggen, dus met alleen zeggen dat je het op je kippen test kom je er waarschijnlijk niet meee :)

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van !¤ Bad Sound Kills Good Music ¤! op woensdag 16 maart 2011 om 16:43:
Moet je vaak alleen wel wat papieren voor kunnen overleggen, dus met alleen zeggen dat je het op je kippen test kom je er waarschijnlijk niet meee :)

Dan gaan we gewoon Mr. Knots testen...en als ie niet wil dan maken we kipnuggets van hem! :P
Waarschuw beheerder
+1
Uitspraak van Blutz² op zondag 13 maart 2011 om 09:20:
Nee dus. Het staat er juist niet in. Maar omdat de minister de werking gelijk stelt aan die van mdma, stelt hij de productie-, de handel-, en het bezit ervan ook gelijk aan dat van mdma.

Sinds wanneer? Is daar een officieel document van of gewoon een schreeuw van wanhoop dat ze op dit moment vrijwel niets kunnen doen? MDMA staat in opiumlijst I. Methylone staat niet in de opiumlijsten. Alleen dat al maakt het verschil zo groot dat ze niet als gelijkwaardig kunnen worden behandeld in de bestraffing. Of lees ik dit verkeerd en bedoelen ze gewoon de werking van het stofje methylone dat vergelijkbaar is met die van mdma? Dat zou een hoop verklaren, want dat hebben ze bij ministerie voor volksgezondheid idd vastgesteld in 2005 waarna ze een waarschuwingsbericht over methylone verspreid hebben... Dat is natuurlijk wat anders dan het bestraffen van die dingen.

Even in eigen woorden:
Explosion is behandeld door de ministerie van volksgezondheid in de geneesmiddelenwet (meerdere jaren geleden). Uit de conclusies kwam naar voren dat dit specifiek gemaakt was als opvolger van MDMA en dat de werkende middel van Explosion (methylone) een soortgelijke uitwerking had als MDMA. Van daaruit zijn ze destijds een campagne gestart en zijn ze heel erg gefocust geworden op het verbannen van methylone op de markt. Tegenwoordig hebben ze wel al standaard tekstjes voor de smartshops die het eventueel te koop zouden willen bieden die ze terecht afschrikt.

Wat is er aan de hand: Methylone (werkend stofje in explostion) wordt door de juiste intepretatie van de geneesmiddelenwet beschouwd als geneesmiddel. Dat betekend nog niet dat methylone een geregistreerde geneesmiddel is. Dat is hij namelijk niet.
De officiële conclusie op basis van art. 1:
Methylone is een (niet geregistreerd) geneesmiddel.

Gevolgen: In Nederland is het zo geregeld dat alleen geregistreerde geneesmiddelen mogen worden verstrekt door de dokter/arts dmv een doktersrecept. Alle niet geregistreerde geneesmiddelen mogen niet verkocht worden en kan je tot 6 jaar gevangenis opleveren.
Bezit is eigenlijk ook verboden, omdat je een geneesmiddel hebt waarvoor je geen doktersrecept hebt (die kan je ook niet hebben, aangezien niemand methylone mag toedienen). Echter: methylone staat niet in de opiumlijst (dus stel de ministerie van volksgezondheid beweerd dat methylone en mdma gelijk worden behandeld liegt, want mdma staat er wel gewoon duidelijk in... lijst I). Wellicht dat de ministerie van volksgezondheid mephedrone bedoeld die wel ook in lijst I staat en als gelijke wordt behandeld? Ik kan het me zelfs gewoon voorstellen, omdat eigenlijk alle ambtenaren erg onhandig zijn in de kennis wat betreft drugs (maar nu gooi ik er weer een mening doorheen, wat ik niet moet doen :P).

Kort samengevat:
- Methylone is een (niet geregistreerd) geneesmiddel, waardoor verkoop strafbaar is tot max. 6 jaar gevangenisstraf omdat het een geneesmiddel betreft.
- Methylone staat nergens geregistreerd en moet dus bij bezit als geneesmiddel behandeld worden: geneesmiddel? ja -> doktersrecept? nee -> geregistreerd geneesmiddel? nee -> eigen gebruik? ja (anders kom je in het puntje hierboven terecht :P) -> in sommige gevallen mag je je geneesmiddel behouden, maar verwacht dat niet van methylone, maar je gaat er ook geen boete voor krijgen als het voor eigen gebruik was.

Je kan het dus aardig plaatsen tussen de andere RC's die niet in de opiumlijsten staan.
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
donateur
Bron?
Waarschuw beheerder
Stap 1 Opiumlijsten:
Er is niet echt 1 duidelijke site die het zegt... maar bron opiumlijst MDMA wel en methylone niet:
http://www.wetboek-online.nl/wet/Ow.html

Stap 2 Begrippen bewijzen:
Dan de wetboek van geneesmiddelenwet:
http://www.wetboek-online.nl/wet/Geneesmiddelenwet.html
Artikel 1 doorlezen (sla wat mij betreft 1.1 over omdat die zo lang is) en je kan tot de conclusie komen dat methylone een geneesmiddel is.

Een 2e manier om te zien dat het als geneesmiddel is gespecificeerd door de overheid (maar wel een erg zwakke bron... bij igz.nl bij het zoeken zie je de link wel, maar kan je hem niet openen: http://www.springerlink.com/content/34p738012729226g/
Inspectie zegt dus dat methylone een geneesmiddel is (ofwel medicijn). Sommige mensen vinden deze meer overtuigd, ik kies liever voor het wetboek.

Maar doe maar een zoekertje op webboek-online.nl naar methylone en je zal zien dat er niets gevonden wordt. Zoek je op MDMA dan vindt je direct de Opiumwet Art. 15. Dus zal het ook niet een geregistreerde geneesmiddel te zijn. Daar kan je ook nog wel naar zoeken het lijstje van geregistreerde geneesmiddelen.
Hier de regels omtrent medicijnen (gezondheidsmiddelen): http://www.consumed.nl/medicijnen/groepen/2579/Medicijnen_geregistreerde (niet zo officieel maar goed, wil ook eens andere dingen gaan doen... weet je wat ik kap er ff mee :P).

Hoef je alleen nog maar zelf op te zoeken waar de straffen ergens liggen en in hoeverre je bestraft wordt ;). Heb mijn best gedaan met zoeken... deed het stukje hiervoor uit mijn hoofd.

Waarschuw beheerder
+1
donateur
Namaak, heel erg bedankt voor je bijdrage! Wat mij betreft mag je je naam wijzigen in 'echt' :lol:
donateur
Uitspraak van sKater op woensdag 16 maart 2011 om 21:18:
aar doe maar een zoekertje op webboek-online.nl naar methylone en je zal zien dat er niets gevonden wordt.

Ja dat weet ik, weet lijst 1 prima te vinden :) Gaat me meer om de rest van het verhaal :) De bronnen die zeggen dat het een "medicijn" is dus en dan de regelgeving die daar omheen komt kijken dus.
Uitspraak van actief op woensdag 16 maart 2011 om 21:25:
bedankt voor je bijdrage

idd
Waarschuw beheerder
Uitspraak van actief op woensdag 16 maart 2011 om 21:25:
Namaak, heel erg bedankt voor je bijdrage! Wat mij betreft mag je je naam wijzigen in 'echt'

Dank je voor het compliment. Dat geeft nogmaals aan dat namaak soms best wel echt kan zijn ;).

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van sKater op woensdag 16 maart 2011 om 22:15:
Dank je voor het compliment. Dat geeft nogmaals aan dat namaak soms best wel echt kan zijn ;).

Zoals men bij de tv en film pleegt te zeggen: niets is wat het lijkt! En in DIT geval is Namaak best wel Echt! :respect:
Waarschuw beheerder
als je een mastertitel te pakken hebt ben je op papier wetenschapper. en als wetenschapper mag je van mij gewoon methylone op je kippen testen. misschien zijn de eieren dan ook wel ineens een stuk lekkerder :P
Waarschuw beheerder
Uitspraak van sKater op woensdag 16 maart 2011 om 21:18:
Hoef je alleen nog maar zelf op te zoeken waar de straffen ergens liggen en in hoeverre je bestraft wordt

De eerste keer: taakstraf en een flinke boete ( € 10.000.-) en 3 maanden voorwaardelijk met een proeftijd van 2 jaar...
Waarschuw beheerder
-1
Uitspraak van Blutz² op zondag 20 maart 2011 om 09:31:
Strafbaar...

Als je het voor consumptie koopt....
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
+1
Ook als je het niet voor consumptie verkoopt: STRAFBAAR. Punt

Waarschuw beheerder
+2
donateur
Uitspraak van Blutz² op zondag 20 maart 2011 om 18:39:
Ook als je het niet voor consumptie verkoopt: STRAFBAAR. Punt

Voorlopig zijn de anderen WEL met bronnen gekomen, en wachten we nog altijd op jouw bron. Je zei:

Dan kun je die brief dus citeren en/of online zetten. Dan heb je toch ook je bron vermeld? Ik snap niet waarom het allemaal zo moeilijk moet.
Waarschuw beheerder
-1
Uitspraak van Blutz² op zondag 20 maart 2011 om 09:32:
De eerste keer: taakstraf en een flinke boete ( € 10.000.-) en 3 maanden voorwaardelijk met een proeftijd van 2 jaar...

Als dat echt zo is, kan je dan een link van het arrest plaatsen als bron? Want van zo een vreemde uitspraak heb ik nog nooit gehoord.
Waarschuw beheerder
-1
Zal ik zijn ongelijk dan maar aantonen?

http://www.slyplants.com/

Daar mag iedereen gewoon bestellen om het een en ander te testen.
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
+1
Uitspraak van Dancing on C op maandag 21 maart 2011 om 10:18:
al ik zijn ongelijk dan maar aantonen?

Wat heb je hier dan mee aangetoond? dat het legaal is, omdat je het toch wel op het internet kan bestellen?
Waarschuw beheerder
-1
Uitspraak van pimsalabim op maandag 21 maart 2011 om 10:35:
Wat heb je hier dan mee aangetoond? dat het legaal is, omdat je het toch wel op het internet kan bestellen?

Nee
Waarschuw beheerder
+1-1
Methylone is door het igz op een of andere manier beoordeeld en benoemd tot niet geregistreerd medicijn. Methylone is daardoor in Nederland verboden te bereiden, leveren of in bezit hebben voor afleveren. Dus geen enkele winkel of shop gaat je methylone verkopen. Als ze iets aanbieden zal er wel iets legaals in zitten maar in ieder geval geen methylone.

Explosion is niet verboden, maar flesjes explosion waar methylone of ghb in zit is verboden te verkopen, maar als er explosion verkocht wordt met een mix van kruidenextracten, dan mag dat gewoon. Er zullen vast nog smartshops/suppplementenzaken zijn die van die flesjes pittige ananas, explosion of wat dan ook aanbieden, maar daar zal geen methylone inzitten, er zal een synergetische mix van supplementen in zitten waar je wel energieker, meer relaxed, euforisch en een warm gevoel voelt. En dat zal het gevoel zijn waar sommige gebruikers het hier over hebben. Maar dat gevoel komt niet van de methylone.

Methylone is voor reseach natuurlijk gewoon toegestaan, maar enige reden van research die ik snel kan bedenken is een ondrzoek voor het gebruik van methylone als medicijn tegen ziektes. Als iedereen beweerd dat methylone direct een bepaalde ziekte geneest. Dan kunnen wetenschappers het aanschaffen of bereiden voor research. Research is niet iemand die het zaterdag avond gebruikt om zich goed te voelen.

En in de praktijk wordt het voor recreatief gebruik gewoon gedoogd, net zoals bijvoorbeeld anabolen(geneesmiddel). Maar het verkoop ervan door winkels/shops sinds 2004 of 2005 niet meer toegestaan, waarna opeens ghb explosief populair werd als simpele vervanger.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Appelsmaak op maandag 21 maart 2011 om 13:55:
Als ze iets aanbieden zal er wel iets legaals in zitten maar in ieder geval geen methylone.

Volgens het testcenter zat er wel degelijk methylone in de flesjes purilizer. maar die zijn dan ook bedoeld om je grinder te reinigen en niet om in te nemen.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Dancing on C op maandag 21 maart 2011 om 10:18:
Zal ik zijn ongelijk dan maar aantonen?

Heeft iemand dit al op deze manier proberen te bestellen? Wat zijn de ervaringen? Ben benieuwd, zou nl niet weten hoe ik anders aan Methylone moet komen.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van -EYE- op maandag 21 maart 2011 om 15:57:
Heeft iemand dit al op deze manier proberen te bestellen? Wat zijn de ervaringen? Ben benieuwd, zou nl niet weten hoe ik anders aan Methylone moet komen.

Je kunt het in een aantal smartshops krijgen onder de purilizer of apk. ik zou er wel bij aangeven dat je op zoek bent naar explosion
Waarschuw beheerder
Heeft iemand 4-FMP met Methylone erbij geprobeerd ? Ben benieuwd naar je ervaring , heb er iets over gelezen maar ik kan het niet meer terug vinden. O:)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
+1
Uitspraak van gerrit2 op woensdag 23 maart 2011 om 06:38:
Heeft iemand 4-FMP met Methylone erbij geprobeerd ? Ben benieuwd naar je ervaring , heb er iets over gelezen maar ik kan het niet meer terug vinden.

Ja, geniale ervaring. Had 150mg 4-FMP met 130mg methylone. Toen de methylone insloeg was ik ff van woow, net als de 1e keer mdma.
Waarschuw beheerder
nog nooit methylone gehad maar kan er nu dus aankomen maar geen flauw idee wat de normale doseringen zijn ... wat is normaal? dan maak ik capsules...wel zo handig met uitgaan
Waarschuw beheerder
Uitspraak van julian6 op woensdag 23 maart 2011 om 15:53:
Ja, geniale ervaring. Had 150mg 4-FMP met 130mg methylone. Toen de methylone insloeg was ik ff van woow, net als de 1e keer mdma

Mmm ga het binnen kort proberen ben heel nieuwsgierig

Uitspraak van Thijs82 op woensdag 23 maart 2011 om 16:30:
nog nooit methylone gehad maar kan er nu dus aankomen maar geen flauw idee wat de normale doseringen zijn ... wat is normaal? dan maak ik capsules...wel zo handig met uitgaan

Ik heb capsules van 200 Mg met methylone poeder. En dat gaat wel heel goed. MDMA pak ik na verhouding veel meer
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
+1
Uitspraak van Thijs82 op woensdag 23 maart 2011 om 16:30:

je gewicht x2 of maximaal x2,5mg
Waarschuw beheerder
-2
De V.L.O.S. heeft op verzoek van het Ministerie van Volksgezondheid, Welzijn en Sport (V.W.S.), meer in het bijzonder de Inspectie voor de Gezondheidszorg (IGZ), in april 2005 en oktober 2005 brieven verstuurd aan alle bij het secretariaat van de V.L.O.S. bekende smartshops (zowel leden als niet-leden van de V.L.O.S.) in Nederland. De brieven bevatten de waarschuwing dat de Inspectie voor de Gezondheidszorg (IGZ) zich op het standpunt stelt dat Explosion/ Methylone en aanverwante producten met diverse verschillende namen, niet-geregistreerde geneesmiddelen zijn, in de zin van de Wet op de Geneesmiddelen.

Op grond van de Wet op de Geneesmiddelenvoorziening is het verboden niet-geregistreerde geneesmiddelen te bereiden of te verkopen. Deze overtreding is strafbaar gesteld in de Wet Economische Delicten. Overtreding kan bestraft worden met maximaal zes jaar gevangenisstraf. Door de Inspectie voor de Gezondheidszorg wordt in samenwerking met andere opsporingsdiensten onderzoek verricht naar de verkoop en distributie van Explosion. Voor zover de V.L.O.S. bekend hebben de waarschuwingen in de brieven er toe geleid dat de genoemde produkten niet meer in smartshops verkocht worden.

Uitspraak van Appelsmaak op maandag 21 maart 2011 om 09:53:
Als dat echt zo is, kan je dan een link van het arrest plaatsen als bron? Want van zo een vreemde uitspraak heb ik nog nooit gehoord.

Moet ik ook nog aan je gaan vertellen waar de taakstraf is uitgevoerd? En op welke datum het boetebedrag is voldaan? Take it or leave it...
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Dancing on C op maandag 21 maart 2011 om 14:08:
Volgens het testcenter zat er wel degelijk methylone in de flesjes purilizer. maar die zijn dan ook bedoeld om je grinder te reinigen en niet om in te nemen.

En jij wist zeker nog niet dat GBL ook een schoonmaakmiddel is, dat bedoeld is om te reinigen.

Waarschuw beheerder
-1
donateur
Uitspraak van Appelsmaak op donderdag 24 maart 2011 om 13:57:
En jij wist zeker nog niet dat GBL ook een schoonmaakmiddel is, dat bedoeld is om te reinigen.

Om, in geval van GHB nog maar te zwijgen over de rest wat erin gaat (gootsteenontstopper, gedemineraliseerd water...) al met al lazert men het halve schoonmaakkastje in zijn/haar mik met al die genotsmiddelen.:roflol:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van actief op donderdag 24 maart 2011 om 14:06:
gootsteenontstopper

Dat doen beunhaasjes die thuis een half litertje maken. Iemand die serieus maakt, die gebruikt food grade kwaliteit Natriumhydroxide (NaOH), wat niet is vervuild met zware metalen zoals zink, lood en aluminium.
GBL is er overigens ook in 3 kwaliteiten, waarvan de beste wordt gebruikt in de farmaceutische industrie en de slechtste voor het reinigen van inktcartridges en het verwijderen van graffiti.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Appelsmaak op donderdag 24 maart 2011 om 13:57:

Volgens mij begrijp je het niet helemaal, maar ik reken het toch goed.
Waarschuw beheerder
Is al oud maar wel leuk interview met Giel Beelen direct na de uitzending.
Hij had tijdens z,n show Explosion gebruikt.

http://cgi.omroep.nl/cgi-bin/streams?/vara/radio/giel/20050331-gielexplosion-hi.asf
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van gerrit2 op zaterdag 26 maart 2011 om 20:55:

http://cgi.omroep.nl/cgi-bin/streams?/vara/radio/giel/20050331-gielexplosion-hi.asf

haha vet :P
Waarschuw beheerder
Uitspraak van gerrit2 op zaterdag 26 maart 2011 om 20:55:

Mede met dank aan die uitzending is Explosion zo bekend geworden en uiteindelijk uit de handel gehaald. Gelukkig zijn er opvolgers gekomen
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Dancing on C op zondag 27 maart 2011 om 18:34:
Mede met dank aan die uitzending is Explosion zo bekend geworden en uiteindelijk uit de handel gehaald. Gelukkig zijn er opvolgers gekomen

Zal ook wel mee hebben geholpen. Daarvoor stond al een heel stuk in het Parool waar toen al veel ophef over was.
Maar goed uit de handel maar niet dood :)
Waarschuw beheerder
Ik heb hier ook nog wat methylone op de plank liggen. Maar ik vraag me een beetje af, waarom zou ik dat pakken ipv M, als het min of meer hetzelfde effect heeft?

Methylone is volgens mij in opkomst geraakt door de M tekorten die in 2008 (uit mn hoofd) heersten. Een soort vervanger voor M dus. Maar nu er weer volop M is ben ik minder happig om de Methylone aan te spreken.

Dus aan de Methylone gebruikers: waarom nemen jullie Methylone ipv M? Wat zijn de voordelen ervan t.o.v. M?

laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Uitspraak van skimo op zondag 27 maart 2011 om 21:20:
Dus aan de Methylone gebruikers: waarom nemen jullie Methylone ipv M? Wat zijn de voordelen ervan t.o.v. M?

Ik heb minder last van een kater daarna en je ik word er ook niet zo waus eerder een helder scherp gevoel ik denk dat dat komt doordat Methylone meer dopamine en minder serotonine gericht is als MDMA.Echter heb ik daardoor wel telkens het probleem dat ik er niet van kan slapen :) Wat ik met MDMA dus nooit heb.
Waarschuw beheerder

liever MDMA, en methylone alleen icm 4-FMP.

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
MENSEN als je methylone snuift houd het bij 300mg max ofso ........... anders ben je 2 weken naar de klote :P
echt zon half down kut gevoel........ bij lage dosering methylone geen kater ja 1 dag een beetje down max dat is het wel

daarnaast kan methylone agressief op sommige mensen werken in combinatie met caffeine/ taurrine oid en dan veel suiker en of andere combo is het en kan nogal fataal aflopen volgens mij.. liep een x met hartslag 180 rond en bleef 3 uur hangen.. dosis van 220mg methylone.. wa szo erg ik kwam thuis en kon niet zitten of staan ik moest 3uur lang op een weiland in me eentje snchats rondjes lopen omdat ik anders zou ontploffen oid (ultra hart pomp) dit was echt compleet geflipt werd helemaal gek man 3 uur lang rondjes lopen zonder roes alleen maar energie van hier tot tokio...

echt mee uitkijken voor mij iig nooit meer methylone... een of andere combo triggert keihard bij mij.. van xtc al pak ik 600mg nergens last van gram pep heb ik ook nergens last van :S methylone kan alleen zwaar link zijn met bepaalde drankjes... heb altijd 180mg dosisen gehad enso en soms in een keer boem met een paar frisdrank gaat het helemaal fout
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
+1
misschien iets rustiger aan doen volgende keer? Het is wel een andere stof waar je nog geen tolerantie voor hebt opgebouwd..

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
het is altijd hetzelfde liedje geweets met methylone nergens last van tot ik iets drink met te veel suikers of een of ander middel :S?
Waarschuw beheerder
Sowieso niet innemen een half uur voor het slapen gaan...
Waarschuw beheerder
+1
Uitspraak van Dancing on C op maandag 28 maart 2011 om 13:12:
Sowieso niet innemen een half uur voor het slapen gaan...

als je dat niet eens weet zou je geen drugs moeten gebruiken

Waarschuw beheerder
Ik ben enkele verschillende van die purilizers tegen gekomen bij online smartshops, zijn die ook allemaal met dezelfde inhoud of zitten er ook gewoon echte purilizers bij?
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 29 maart 2011 om 15:55:
Ik ben enkele verschillende van die purilizers tegen gekomen bij online smartshops, zijn die ook allemaal met dezelfde inhoud of zitten er ook gewoon echte purilizers bij?

[img=http://img268.imageshack.us/img268/3155/img1419v.jpg]http://[/img]

De flesjes met methylone zien er zo uit. Ik weet niet of het ook online verkocht wordt, wel in diverse smartshops.

Waarschuw beheerder
Ok, thx. :)
De rest is dus sowieso geen methylone? Dat 'the original Mix 'n Ball' heb je nl ook in meerdere kleuren.

laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Nee de rest is Grinder Cleaner, dat zou ik niet innemen.
Waarschuw beheerder
+1-2
donateur

Minder kater. De schade die MDMA veroorzaakt komt door de metabolieten ervan, die ontstaan bij de afbraak. Bij Methylone ontstaan niet diezelfde, maar andere metabolieten. De gedachte is dan ook dat die minder schadelijk zijn. Imho lijkt de aard van de kater daar op te wijzen, maar dat is slechts een gevoel dat ik daarbij heb en in deze niet wetenschappelijk onderbouwd.
Uitspraak van verwijderd op zondag 27 maart 2011 om 22:08:
Ik heb minder last van een kater daarna en je ik word er ook niet zo waus eerder een helder scherp gevoel ik denk dat dat komt doordat Methylone meer dopamine en minder serotonine gericht is als MDMA

Inderdaad, minder kater en idd +/- 2x meer dopa release, minder serotonine release (bij een gelijk aanvoelend effect bij dus een hogere genomen dosis Methylone vs MDMA)
Uitspraak van permanent verbannen op maandag 28 maart 2011 om 01:25:
methylone snuift houd het bij 300mg

dosis van 220mg methylone

altijd 180mg dosisen gehad

Dit zijn forse doseringen hoor als je het nasaal tot je neemt. Zijn meer orale dosissen dan nasale.. zeker als je weinig bekend(/tolerant) bent met(/voor) de stof.
van xtc al pak ik 600mg

Brr don't even wanna come close to that.
methylone kan alleen zwaar link zijn met bepaalde drankjes.

Je moet vooral niet teveel uppers bij elkaar nemen, maar als je 180/220/300mg snuift dan is het niet gek dat je nu alle schuld op de Methylone probeert af te schuiven, dan heb je gewoon veel te hoog gedoseerd. Maar goed, caffeine is ook een upper, dus als jij er flink Red Bull's bij hijst, bij zulke doseringen, ja dan kan ik me wel voorstellen dat je tegen klachten aanloopt, naast klachten van de sowieso al hoge dosering Methylone (indien dat gesnoven was en niet oraal was).
Waarschuw beheerder
Ik heb dit goedje vandaag binnengekregen als een bruin poeder. Ik vind de reactie van de ez-test (marquis) erop nogal dubieus.. kan iemand uitsluitsel geven of dit methylone is of mogelijk wat anders?

[img width=288 height=256 cacheid=0011c663002f5350ec2959891a02c41521]http://i53.tinypic.com/s6spxl.jpg[/img]

de methylone heeft overigens een bruine kleur zoals op deze foto:

[img =200 width=1024 height=642 cacheid=0011c66d002f53532d9955241a02c41521]http://i53.tinypic.com/5bptvm.jpg[/img]
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Zeg !¤ eM 2C³ ¤! heb ff aantal pagina's terug gekeken (zat ergen januari 2010) had je mdmc ongeveer 230 mg samen met 2c-b op.
Weet je nog wat voor jou de beste dosis mdmc was ? Je begon vrij laag en daarna puur meer. Ben zelf nog een beetje onderzoekende voor de beste hoeveelheid
Alvast bedankt voor je reactie
Waarschuw beheerder
Uitspraak van julian6 op zaterdag 4 juni 2011 om 16:04:
Ik vind de reactie van de ez-test (marquis) erop nogal dubieus

een gele reactie is toch prima? Duidt op methylone m.i. Of is het toch meer bruin geel, wat op AMT kan duiden, wat mij zeer omwaarschijnlijk lijkt.

Uitspraak van julian6 op zaterdag 4 juni 2011 om 16:04:
bruine kleur

methylonepoeder is bruin.

Kan dus in orde zijn.
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Technoasis. op zondag 5 juni 2011 om 22:24:

Ja maar toch niet zó bruin?
Over het algemeen hangt dat altijd weer af van wat voorn zout het is, maar ik ben nog nooit echt 'zuivere' producten tegen gekomen die zó bruin waren :lol:
Het zal er ongetwijfeld in zitten.
Zwaar verontreinigd.
donateur
Uitspraak van gerrit2 op zondag 5 juni 2011 om 18:44:
Weet je nog wat voor jou de beste dosis mdmc was ?

Zeker, dat is voor mij 210 á 230 mg ;) Vandaar dat je waarschijnlijk ook terug hebt gevonden dat ik er ergens 230 van op had :)
Je begon vrij laag

De eerste keer met 160, de tweede keer met 190 en daarna bijna steevast 210 á 230 geweest. Keertje nog richting de 250 (knallend met O&N :P ), dat was nog wel merkbaar net wat heftiger, maar meer iets voor zo'n gelegenheid ;p
Alvast bedankt voor je reactie

Yw.
een gele reactie is toch prima? Duidt op methylone m.i.

Er zijn wel meer stoffen die een gele kleur te weeg brengen, ook 4-FMP heeft een (wel wat andere) gele toon met de Marquis test. Zo zijn er nog wel meer.

1x bruine gehad, maar verder altijd witte hoor...
Uitspraak van Heartpressure op zondag 5 juni 2011 om 23:44:
Ja maar toch niet zó bruin?

Nee idd niet :)

De bruine die ik had is retour 'afzender' gegaan...
Waarschuw beheerder
een gele reactie is toch prima? Duidt op methylone m.i. Of is het toch meer bruin geel, wat op AMT kan duiden, wat mij zeer omwaarschijnlijk lijkt.

het is verre van geel, maar heel erg donkerbruin met een licht gelige rand
Waarschuw beheerder
Uitspraak van !¤ Bad Sound Kills Good Music ¤! op maandag 6 juni 2011 om 00:08:
De eerste keer met 160, de tweede keer met 190 en daarna bijna steevast 210 á 230 geweest. Keertje nog richting de 250 (knallend met O&N ), dat was nog wel merkbaar net wat heftiger, maar meer iets voor zo'n gelegenheid

Die 250 mg ga ik ook eens proberen :p 1 vraagje nog was dit alleen MDMC? Of samen met die 2C-B ?
Waarschuw beheerder
kan die bruine kleur bij de marquis test niet gewoon komen door het bindmiddel (waardoor het poeder bruin wordt)? Als ik mijn paarse tri-forces test wordt het ook paars/zwart
laatste aanpassing
donateur
Uitspraak van julian6 op dinsdag 7 juni 2011 om 23:33:
het bindmiddel (waardoor het poeder bruin wordt)? A

De vraag is of dat BINDmiddel is wat erbij zit... eerder andere stof danwel fabricagefout danwel andersoortige onzuiverheid.

Uitspraak van julian6 op dinsdag 7 juni 2011 om 23:33:
Als ik mijn paarse tri-forces test wordt het ook paars/zwart

Dat is een normale kleur bij de Marquis test voor de MDMA bevattende tri-forces, paars hoort daar gewoon bij, uiteraard kan ietsje meer verkleuring van die kleur passen bij de gebruikte paarse KLEURstof (NB wat anders dan BINDmiddel!)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van !¤ Bad Sound Kills Good Music ¤! op woensdag 8 juni 2011 om 10:16:
De vraag is of dat BINDmiddel is wat erbij zit... eerder andere stof danwel fabricagefout danwel andersoortige onzuiverheid.

Ik heb net gebeld voor de testuitslag en het blijkt methylone te zijn. Er zat ook nog 1 niet-geïdentificeerde stof bij die waarschijnlijk tijdens het productieproces/synthese is toegevoegd. Dit verklaard de bruine kleur denk ik.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van julian6 op vrijdag 8 juli 2011 om 14:08:
Er zat ook nog 1 niet-geïdentificeerde stof bij die waarschijnlijk tijdens het productieproces/synthese is toegevoegd

Maar als antwoord op de uitslag, je kunt het gewoon gebruiken ?
Waarschuw beheerder
jup, ze zei dat het hoofdcomponent methylone was en dat die andere stof waarschijnlijk tijdens het productieproces erbij is gekomen.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van julian6 op vrijdag 8 juli 2011 om 19:18:
jup, ze zei dat het hoofdcomponent methylone was en dat die andere stof waarschijnlijk tijdens het productieproces erbij is gekomen

Oke das mooi kwam het op andere forums ook al eens tegen dat het bruin was.
Op Mysteryland samen maar weer eens doen met 4-FMP. Krijg dan zo,n heerlijk zweefmobiel gevoel ,kan ik wel gebruiken daar met die afstanden..
Alleen dan s,avonds thuis wel behoorlijke slappe was lijkt wel erger als bij mdma, hebben meer mensen dat?
Waarschuw beheerder
morgen voor het eerst mdmc gebruiken, ben benieuwd, als de lage dosis bevalt meteen combineren met 2cb :vaag:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van gerrit2 op vrijdag 8 juli 2011 om 19:54:
Op Mysteryland samen maar weer eens doen met 4-FMP. Krijg dan zo,n heerlijk zweefmobiel gevoel ,kan ik wel gebruiken daar met die afstanden..

4-fmp met methylone is echt een godencombinatie!

Uitspraak van gerrit2 op vrijdag 8 juli 2011 om 19:54:
Alleen dan s,avonds thuis wel behoorlijke slappe was lijkt wel erger als bij mdma, hebben meer mensen dat?

Ja ik heb sowieso een ergere kater met 4-FMP/Methylone dan met MDMA.
Waarschuw beheerder
Bedoel eigenlijk dat ie niet hard wordt, kater heb ik trouwens helemaal niet van mdmc
Waarschuw beheerder
Uitspraak van gerrit2 op zaterdag 9 juli 2011 om 16:11:
Bedoel eigenlijk dat ie niet hard wordt, kater heb ik trouwens helemaal niet van mdmc

hahaha zie 't nu :P . Dat heb ik alleen met 4-FMP, vooral na flinke hoeveelheden doet ie niks meer. MDMA/Methylone heeft daar weinig/geen effect op

Waarschuw beheerder
Ziet er dat echt zo uit :S lijkt wel op chocolade :lol:
Waarschuw beheerder
donateur
De meeste is gewoon wit. Die bruine heb ik ook een keer gehad maar retour afzender gedaan zonder te proberen...

Dit is meer hoe het eruit ziet:

[img width=632 height=432 cacheid=0008bf5f001883ae001730451a02c839df]http://www.erowid.org/chemicals/methylone/images/archive/methylone_powder2.jpg[/img]
Witbalans is wrsch. net niet helemaal juist op deze ;)
idem voor deze :
[img width=452 height=532 cacheid=0001212500026d7d47b74a951a02c839df]http://www.erowid.org/chemicals/methylone/images/archive/methylone_powder1.jpg[/img]

Dit waren de buisjes: [img width=700 height=556 cacheid=0011e29f002f740cd09ed3a01a02c839df]http://www.erowid.org/chemicals/methylone/images/archive/methylone_product1.jpg[/img]
Waren veelal een euro of 12,50.. Als je ze nu kunt krijgen zijn ze dat voor losse aantallen zeer wrsch. nog steeds ;)
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder

Ben wel benieuwd.
Dit zou toch opzich wel makkelijk kunnen voor een eerste keer op een feesje of niet?
Waarschuw beheerder
Uitspraak van actief op dinsdag 13 september 2011 om 21:46:
Dit zou toch opzich wel makkelijk kunnen voor een eerste keer op een feesje of niet?

Het is de minder heftige variant van mdma. iets minder space iets meer strak staan. 1e keer handel je makkelijk op een feestje als je mdma gewend bent.

Waarschuw beheerder
Gaat hellemaal goed komen!

Bijna weekend :)
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van actief op dinsdag 13 september 2011 om 21:46:

Prima (Y)
Uitspraak van [B.O.T]Deluuusiion op dinsdag 13 september 2011 om 22:30:
Het is de minder heftige variant van mdma. iets minder space iets meer strak staan. 1e keer handel je makkelijk op een feestje als je mdma gewend bent.

Inderdaad ja (Y)
Waarschuw beheerder
explosion = een buisje met 150mg methylone he
donateur
Denk dat ze dat wel weet, maar buisje doseert niet echt lekker naar wens als je een beetje wilt experimenteren met de dosis. Moet je ineens je hoeveelheid ml's gaan afmeten dan waarschijnlijk uit meer dan 1 buisje. Bovendien heb je voor de prijs van 2 buisjes (300mg) ook wel een gr. poeder :) Dus het heeft zo z'n voordelen en weinig nadelen :)
Waarschuw beheerder
+1
Uitspraak van julian6 op zondag 16 oktober 2011 om 15:53:
explosion = een buisje met 150mg methylone he

Klopt als een zwerende vinger!
Waarschuw beheerder
Laatst een buisje op, ervaring was voor mij vrijwel identiek aan recente mdma ervaringen. Heb hier ook nog wat pilletjes liggen waar methylone in zou moeten zitten, maar ga ze sowieso eerst laten testen. Als ik er überhaupt aan toe kom, ben wel weer even klaar met het mdma gevoel. Dat entactogene is in bepaalde situaties zeker interessant, maar de onoprechte gevoelens die het (bij mij althans) ook teweegbrengt storen me.
Waarschuw beheerder
Wat voor effect heeft methylone alleen?
En is het te combineren met alcohol?

Laatste vraag: hoelang duurt het effect?

Zit er aan te denken met thrillogy een 1 capsule te nemen met ongeveer 100mg
Waarschuw beheerder
Uitspraak van [R]AWSTYLE! op donderdag 20 oktober 2011 om 10:55:
effect heeft methylone

Mdma gevoel , maar dan iets minder space, iets meer strakstaan. Je kunt het zien het als het "kleine broertje" van mdma
donateur
En is het te combineren met alcohol?

Ja. Maar beter gewoon bij drinken en niet bij zuipen..dat onderscheid kan je zelf wel maken lijkt me.
Laatste vraag: hoelang duurt het effect?

Korter dan MDMA. 2,5-3,5/4 uur.
Waarschuw beheerder
Zit er aan te denken met thrillogy een 1 capsule te nemen met ongeveer 100mg

Vind de dosis wel erg ligt zou zelf minimaal voor 200mg gaan en dan het liefst nog een 2C erbij
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van !¤ Bad Sound Kills Good Music ¤! op donderdag 20 oktober 2011 om 18:06:
Ja. Maar beter gewoon bij drinken en niet bij zuipen..dat onderscheid kan je zelf wel maken lijkt me.

Dat kan ik zeker;)

Uitspraak van gerrit2 op donderdag 20 oktober 2011 om 18:49:
Vind de dosis wel erg ligt zou zelf minimaal voor 200mg gaan en dan het liefst nog een 2C erbij

Wordt eerste keer M1 voor mij, daarom begin ik met lage dosis, kan altijd nog bijnemen..
Waarschuw beheerder
Uitspraak van [R]AWSTYLE! op donderdag 20 oktober 2011 om 20:53:
Wordt eerste keer M1 voor mij, daarom begin ik met lage dosis, kan altijd nog bijnemen.

Mondeling Methylone Doseringen
(Voorlopig)
Threshold Drempel 60 - 120 mg 60 tot 120 mg
Light Licht 100 - 150 mg 100 tot 150 mg
Common Gemeen 100 - 250 mg 100 tot 250 mg
Strong Sterk 160 - 270 mg 160 tot 270 mg
Heavy Zwaar 250 + mg 250 + mg

Onset : 15 - 60 minutes Aanvang: 15 - 60 minuten
Duration : 2 - 3.5 hours Duur: 2 - 3,5 uur
Bron:Erowid
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van SanFrancisco op woensdag 19 oktober 2011 om 16:45:
maar de onoprechte gevoelens die het (bij mij althans) ook teweegbrengt storen me.

Hulde voor deze uitspraak :respect: heel erg mee eens.
Ik geniet heel erg van een avondje knallen op M, maar de irritatie achteraf van het vreemde gedrag en bepaalde dingen die gezegd zijn..nee die storen mij ook.
Met alcohol is dit toch anders. Dan roep ik ook wel eens dingen die ik niet meen, maar dan kan ik er altijd zelf nog om lachen achteraf.
Waarschuw beheerder
Methylone veroorzaakt bij meer dan 2x 200 mg binnen 24 uur enorme hoofdpijn bij ons (ikke en mijn meissie).
Waarschuw beheerder
Uitspraak van gerrit2 op donderdag 20 oktober 2011 om 21:41:
(Voorlopig)

Onset : 15 - 60 minutes Aanvang: 15 - 60 minuten
Duration : 2 - 3.5 hours Duur: 2 - 3,5 uur
Bron:Erowid

Thnx voor de info. Zal mijn dosis wat gaan verhogen tot ongeveer 150mg met een redose van 100mg.

Ben benieuwd, heb er zin in in ieder geval:cheer:
donateur
Uitspraak van [R]AWSTYLE! op vrijdag 21 oktober 2011 om 13:34:
Zal mijn dosis wat gaan verhogen tot ongeveer 150mg met een redose van 100mg.

Dat bij je hebben lijkt me goed ja. Kan je iig opmerken dat 160mg bij mij nauwelijks tot niets deed op een Defqon een paar jaar geleden op een moment dat ik ook geen tolerantie voor, say MDMA, kon hebben omdat ik dat toen ook al een tijdje niet op had.
Dus 150 als basis en idd een re-dose is wel mooi om bij je te hebben, wie weet doet 150 bij jou iig meer dan bij mij, maar zo niet dan heb je daar wel een prima re-dose aan. Iets als 80mg valt overigens ook te overwegen natuurlijk, maar kijk zelf maar ff ;) (Y)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van !¤ Bad Sound Kills Good Music ¤! op zaterdag 22 oktober 2011 om 20:51:
Dat bij je hebben lijkt me goed ja. Kan je iig opmerken dat 160mg bij mij nauwelijks tot niets deed op een Defqon een paar jaar geleden op een moment dat ik ook geen tolerantie voor, say MDMA, kon hebben omdat ik dat toen ook al een tijdje niet op had.
Dus 150 als basis en idd een re-dose is wel mooi om bij je te hebben, wie weet doet 150 bij jou iig meer dan bij mij, maar zo niet dan heb je daar wel een prima re-dose aan. Iets als 80mg valt overigens ook te overwegen natuurlijk, maar kijk zelf maar ff

Ik reageer over het algemeen best heftig op drugs in het algemeen. Verwacht dat ik dit zeker ga voelen die 150+100mg, en als ik het niet zo goed voel, no problem, volgende keer schroef je de dosis weer wat omhoog;) In ieder geval bedankt voor de info!
donateur
Uitspraak van [R]AWSTYLE! op zondag 23 oktober 2011 om 08:28:
Verwacht dat ik dit zeker ga voelen die 150+100mg

Ik ook, de 150 alleen weet ik nog niet. Maar laat maar weten tzt!
volgende keer schroef je de dosis weer wat omhoog;)

Zo hoort het dan evt. ja, altijd voorstander van verder (Y)
In ieder geval bedankt voor de info!

Yw (Y)

Waarschuw beheerder
Vannacht 100 mg gehad zonder bijnemen en zonder andere stofjes bijna 5 uur plezier van gehad. Wat een heer-lijk goedje. (l)
Waarschuw beheerder
Vannacht voor het eerst Methylone gehad. Vond het beetje tegen vallen. Om 2 uur had ik een capsule met daarin ongeveer 150mg genomen, na een kwartiertje begon ik hem al ietsjes te voelen. Het kwam rustig opzetten en gaf me een erg fijn gevoel. Na ongeveer 3 kwartier had ik dat nog wel een beetje maar het gevoel zette niet door, had toen zoiets van "ja is dit het nou?" Je hebt wel een fijne rush door je lichaam heen maar je bent nog helemaal helder in je hoofd, ik word liever toch iets vager. Heb uiteindelijk maar wat MDMA erbij gegooid wat zeker lekker werkte na Methylone:)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van [R]AWSTYLE! op zondag 30 oktober 2011 om 18:48:
wat MDMA erbij gegooid wat zeker lekker werkte na Methylone

Dit heb ik laatst ook een keer geprobeerd, met erg weinig MDMA zelfs, resultaat was dat ik compleet gaar was de volgende dag, voelde als een pillenkater van jewelste. Bij jou niet dus?
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zondag 30 oktober 2011 om 19:00:
Dit heb ik laatst ook een keer geprobeerd, met erg weinig MDMA zelfs, resultaat was dat ik compleet gaar was de volgende dag, voelde als een pillenkater van jewelste. Bij jou niet dus?

Ben niet vager dan anders na een nachtje spacen. Heb in totaal ongeveer 150mg methylone en 300mg MDMA. Ben nog aardig fit, beter dan verwacht. Maar heb wel goede dosis vitamines en fruit op voor het slapen gaan;)
Waarschuw beheerder
+1
Uitspraak van [R]AWSTYLE! op zondag 30 oktober 2011 om 18:48:
Vannacht voor het eerst Methylone gehad. Vond het beetje tegen vallen

Zei al erg lage dosering. Met hogere dosering (zelf + 200mg) voel je meer zeker met een 2C of 4-Fmp erbij. Maar je moet ook weer niet een XTC gevoel verwachten daar mee kom je met dit niet in de buurt.
Zie het als iets waar mee je minder vaag van word meer energie en minder belastend is voor je lichaam en als afwisseling ;)
Waarschuw beheerder
Volgende keer dat ik Methylone ga gebruiken doe ik het in combinatie met 4-FMP. Methylone alleen is meer geschikt voor in een discotheek, op een groot feest is MDMA naar mijn mening meer geschikt.
Waarschuw beheerder
Ik zou graag een keer methylone proberen. Is er nog met een omweg (webwinkel? Al dan niet in het buitenland)op een normale manier aan te komen? Of alleen via de lokale hosselman?
Waarschuw beheerder
+3
Uitspraak van [R]AWSTYLE! op maandag 31 oktober 2011 om 15:04:
Methylone alleen is meer geschikt voor in een discotheek, op een groot feest is MDMA naar mijn mening meer geschikt.

niet mee eens, ik vind de scherpte van methylone wel fijn op een groot feest itt de vaagheid van mdma waardoor ik me minder op mijn gemak voel.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van julian6 op zondag 20 november 2011 om 19:36:
niet mee eens, ik vind de scherpte van methylone wel fijn op een groot feest itt de vaagheid van mdma waardoor ik me minder op mijn gemak voel.

Ik vind de combinatie methylone met een HEEL klein beetje MDMA (50-60 mg ofzo, het komt toch veel harder aan) echt perfect. Da's een beetje er tussenin.

Zaterdag op Time Warp 4FMP + M1 doen samen, ben benieuwd hoe dat gaat zijn qua vaagheid etc. Kan iemand mij dat vertellen?

Waarschuw beheerder
+1
Uitspraak van Mexicaantje. op maandag 5 december 2011 om 16:56:
Kan iemand mij dat vertellen?

Ik vind een normale dosis Methylone qua vaagheid totaal niet te vergelijken met MDMA. Ik neem juist Methylone om helder te blijven.
Misschien dat het wel vaag maakt als je een hoge dosis neemt maar daar heb ik geen ervaring mee...
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 5 december 2011 om 18:42:
Ik vind een normale dosis Methylone qua vaagheid totaal niet te vergelijken met MDMA. Ik neem juist Methylone om helder te blijven.
Misschien dat het wel vaag maakt als je een hoge dosis neemt maar daar heb ik geen ervaring mee...

Nee klopt, maar ik bedoelde met de combi. Of bedoel jij dat ook?

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Mexicaantje. op dinsdag 6 december 2011 om 16:33:
Of bedoel jij dat ook?

:yes:
Een normale dosis combineren vind ik dus helder blijven en een heel fijn gevoel geven! (Y)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 6 december 2011 om 16:38:
Een normale dosis combineren vind ik dus helder blijven en een heel fijn gevoel geven!

Ik ben benieuwd, bedankt. :D We gaan erachter komen vanavond. :P

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Mexicaantje. op zaterdag 10 december 2011 om 10:43:
Ik ben benieuwd, bedankt.

En hoe was het? ;)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 12 december 2011 om 11:52:
En hoe was het?

Ze is nog aan het bijkomen denk ik :P

Waarschuw beheerder
Uitspraak van julian6 op maandag 12 december 2011 om 14:46:
Ze is nog aan het bijkomen denk ik

Lijkt dr wel op... :lol:
Waarschuw beheerder
Ah heb het net in het 4FMPtopic gezet. :P

Ik had meer moeten nemen aan het begin maar had een capsule minder mee dan gepland, niet handig. Denk dat die combi met methylone dan wel heel chill zou zijn geweest, nu was het een net-nietje dus daarom maar MDMA erbij gepakt. Voelde me nog heel helder en dacht dat ik hele goede beslissingen kon maken maar dat viel achteraf behoorlijk tegen. :P Geen pauzes > oververhit, niet slim.

Methylone sloeg heel snel in, maar was ook snel weer uitgewerkt (althans, zo voelde het).

De nacht was wel echt briljant. 4FMP vind ik een heerlijke drug, het kwam deze keer alleen in vlagen en kwam niet op zoals de vorige keer. Dus dat was jammer. Maar volgende keer een herkansing, denk dat het een briljante combi is als je aan het begin genoeg hebt. :D
  → als beheerder
Waarschuw beheerder
+1
Reopened on special request! Heeeeere we go! ;)
donateur
Iemand dit al eens in kristalvorm tegenkomen?

Kwam het laatst in die vorm tegen in de USA (gegeven als MDMA, hier laten testen als Methylone).
Vond het enigszins bijzonder aangezien ik het hier alleen in poedervorm ben tegengekomen.

Verder niet slecht dit topic weer open te hebben met de festivals komende en meer mensen die het er allicht weer over willen hebben :) Blijft leuk spul, alleen qua duur imo net ff te kort, daarom wel meer de voorkeur naar 4-FMP bijvoorbeeld (hoewel niet geheel met elkaar te vergelijken, uiteraard ;) )
Waarschuw beheerder
jep, ik heb een ietwat offwhite kristalstructuur ( wel erg fijn/klein gemaakt ).

het is trouwens voorkort bij een bekende vendor uit het assortiment gegaan :( erg jammer!
duur is idd vrij kort, maar het maakt het een ideale opvolger voor 4-fmp ^^ als je de euforie wat wil terugbrengen + langer door
Waarschuw beheerder
Ik heb hier ook fijne kristallen liggen, erg lekker spul overigens.

Sommige noemen het een soort mindere mdma maar er ztten zeker voordelen aan. Het gevoel is weliswaar net niet zo bijzonder als met mdma maar het geeft meer energie en je blijft er net wat helderder op. 150mg is voor mij een lekkere dosis.
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van gerrit2 op donderdag 20 oktober 2011 om 21:41:
(Voorlopig)

Deze doseringen zijn volgens mij echter niet de doseringen die je moet aanhouden als je het bijv bij 4-FMP erbij neemt toch?
Dan kan je volgens mij prima af met 120mg bij te nemen, en daarna eventueel bij te pakken met telkens 50mg.
donateur
70-80mg doet het ook wel..en dan pak ik als ik Methylone alleen pak meer dan 200 dus..120 imo nog meer dan strict nodig zou hoeven zijn.
Waarschuw beheerder
Ok prima, goed om te weten :)

Waarschuw beheerder
Heyz,

een kennis vertelde mij ooit dat Explosion en een pilletje samen supergave uitwerkingen hebben..

Hij heeft het best lang geledengeprobeerd toen explosion nog legaal was althans bij de smartshop gewoon te verkrijgen was...

Jammer genoeg geen explosion meer te verkrijgen.. Heeft iemand ervaring met Expl. en XTC samen??

alvast thanx!

Waarschuw beheerder
-3
(permanent verbannen)
Methylone had ik altijd compleet verschillende ervaringen/ schommelingen .. setting scheelt echt extreem dan..........
Vind het erg vreemd spul...

Ik vond snuiven wel erg lekker het brand totaal niet .. geen verstopte neus en geen last gehad van rare dingen!!
Ik kan snuiven wel aanraden omdat je na 20 minutne effect hebt! en no way dat je verkouden wordt of iets

Wel 2 weken een kater bij 300mg......... :rot: vraag me af wat voor spul het allemaal verbruikt!

maar met methylone ging ik of TE HARD!! (soort verneukt speed gevoel) of ik was juist te relex net alsof ik stoned was
het si net alsof caffeine de stof extreem beinvloed?
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Zaterdag weer de tot nu toe gouden combi 4-fmp/methylone geprobeerd (1504fa en dan 3x 150 methylone) Het was mijn eerste buitenfeestje en er werd niet echt muziek gedraaid waar ik los op kon gaan dus ben lekker in het gras gaan chillen. De 4fa deed nog wel wat maar van de caps methylone heb ik echt geen reet van gevoeld. Voelde me steeds nuchterder worden. Toen we naar huis gingen en een eindje naar het station moesten lopen, voelde ik me ineens een soort van benauwd worden. Bij elke paar stappen voelde ik een soort beklemmend gevoel op m'n longen en moest m'n best doen niet wat bezorgd te gaan worden. Eenmaal in de trein 30 min later, was er niks meer aan de hand. Iemand een soort gelijke ervaring gehad? Ben benieuwd hoe dit nou kon gebeuren. M'n vorige (+/- 10x) was het echt werelds en nou eigenlijk alleen maar ronduit saai. Moet wel zegen dat ik 2weken en 5weken hiervoor ook deze combi genomen heb.
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
+1
Uitspraak van verwijderd op woensdag 16 mei 2012 om 23:03:
Heeft iemand ervaring met Expl. en XTC samen??

Ik neem juist Methylone om geen xtc te hoeven gebruiken. Ik zou dan toch eerder kiezen voor 4-FMP met xtc.
Waarschuw beheerder
Van wat ik zo begrepen heb wordt het nu wel steeds lastiger leverbaar. Steeds meer vendors leveren het niet meer (aan Nederland). Voel een schaarste aankomen.
Waarschuw beheerder
hamsteruuuuuuuuuuuh :D
Waarschuw beheerder
Hahaha, ja, als het daar niet al te laat voor is.
donateur
Blij dat ik al op tijd heb gehamsterd. Maar goed, het is geen 2C-T21 dus ik verwacht wel dat het met wat meer moeite mss dan normaal gewoon verkrijgbaar blijft.
Waarschuw beheerder
Ow het zal ook vast nog wel ergens ter wereld te verkrijgen zijn. Ben al tegen genoeg dubieuze advertenties aangelopen, maar goed ik ga niet zomaar even naar een onbekend mail adres wat sturen van een nog vagere in slecht Nederlands geschreven advertentie. Dus gewoon nog maar even verder zoeken dan. Zal de moeite waard zijn ;)

Waarschuw beheerder
donateur
2e x methylone voor mij, hoe ziet het er bij jullie uit?
De 1e keer heb ik er niet naar gekeken hoe het er uit zag, en nu zelf weten te fixen :)

Bij mij lijkt het vrij veel op M (kristallen), maar ruikt het super chemisch.
Dat is normaal?
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 28 augustus 2012 om 15:21:
Bij mij lijkt het vrij veel op M (kristallen)

maar dan wat geliger (lijkt een beetje op zand). Geur lijkt er ook op (ik herken er altijd anijs in)

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van actief op dinsdag 28 augustus 2012 om 15:51:
maar dan wat geliger (lijkt een beetje op zand). Geur lijkt er ook op (ik herken er altijd anijs in)

Idd wat geliger, alleen iets grotere brokjes dan zand.
Geur vind ik niet te verdragen, zeker niet zoals M :no:

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Bart1981 op zondag 8 juli 2012 om 00:37:
Voel een schaarste aankomen.

Afgelopen weken gezocht maar helaas geen succes. Een half jaar geleden was dit nog vrij makkelijk te krijgen
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Technoasis op woensdag 2 november 2011 om 14:54:
Uitspraak van Thijs013 op woensdag 2 november 2011 om 13:34:
lokale hosselman?

:lol: ik moest lachen.

ik ook 8)
Waarschuw beheerder
-1
Uitspraak van verwijderd op maandag 4 juni 2012 om 11:23:
combi 4-fmp/methylone

Is methylone niet alleen te gebruiken? omdat de meeste hier een combi nemen zie ik?

Waarschuw beheerder
+1
donateur
Uitspraak van San8) op woensdag 19 september 2012 om 23:17:
Is methylone niet alleen te gebruiken? omdat de meeste hier een combi nemen zie ik?

De meeste bedoelen eerst 4FMP nemen, en dan verlengen met Methylone.
Een combi van beide is ook mogelijk, maar dan moet je de dosis wel aanpassen (en niet van bijde je normale dosis nemen).

Methylone op zichzelf is ook erg chill, uit ervaring :D
Waarschuw beheerder
-1
Dus zonder de 4 fmp ? Wat voegd de 4 fmp nog toe dan om dat er eerst voor te nemen ?

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van San8) op donderdag 20 september 2012 om 00:33:
Dus zonder de 4 fmp ? Wat voegd de 4 fmp nog toe dan om dat er eerst voor te nemen ?

Gewoon eerst 4FMP pakken, en wanneer je bij wilt pakken neem je een capsule Methylone.
Of je begint met Methylone op zichzelf, aan you de keuze.

Met het effect van 4FMP ben je ondertussen bekend, dus als je dat bevalt kun je daar mee beginnen en bij pakken met Methylone, als dat je niet bevalt kun je ook alleen de Methylone pakken.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van San8) op woensdag 19 september 2012 om 23:17:
Is methylone niet alleen te gebruiken?

Jawel hoor! Ik doe het ook wel eens solo of in combi met speed.

Waarschuw beheerder
Nice, voor het eerst sinds 2 jaar weer aan wat (goede) methy kunnen komen. Direct maar even een flinke voorraad ingeslagen want wie weet duurt het nu weer jaren :P dit weekend met uitgaan maar eens even kijken of het nog net zo leuk als 'vroeger' is :) verder de laatste jaren alleen een paar keer 4-FA gedaan dus als het goed is zal de gewenning er wel af zijn :P
Waarschuw beheerder
Toen ik weer echte methylone had ipv chemical ? Van de lokale hosselman was ik iig blij verrast :)
Er is ook een nieuwe eztest ervoor. Alleen jammer dat ze die dure ampultestversie nu hebben, mn oude flesje marquis deed ik errrrrrg lang mee. Weet iemand of dit soort testjes nog in flesvorm zijn?

Oja de link nog http://azarius.nl/healthshop/drug_tests/
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Heb gelukkig weer een goeie online vendor gevonden voor Methylone. Maakte me al ernstige zorgen over mijn slinkende voorraad :-D
Damn dit spul is moeilijk te verkrijgen tegenwoordig...
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
+1-3
Helemaal niet. Bij de bekende oostenrijkse vendor die ook gratis 2-FA samples weggaf is het heel goedkoop te krijgen. Methylone is een prima middel, alleen duurt het zo kort he.

Uitspraak van Stimpy op vrijdag 12 oktober 2012 om 17:36:
Toen ik weer echte methylone had ipv chemical

Leg eens uit, het verschil tussen echte methylone en chemical?

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Technoasis op donderdag 1 november 2012 om 15:20:
Helemaal niet. Bij de bekende oostenrijkse vendor die ook gratis 2-FA samples weggaf is het heel goedkoop te krijgen. Methylone is een prima middel, alleen duurt het zo kort he.

En je moet er toch aardig wat pauze tussen houden, bijna evenveel als bij MDMA.
In principe niet geschikt om vaker dan een keer of 6 a 7 per jaar te gebruiken. Maar dat is eigenlijk alleen maar een voordeel :P
Waarschuw beheerder
Wat ik bedoel met chemical ?, dat de 2 keren dat ik het gekocht heb na de ban in de u.k de eerste keer iets had wat met mn marquis testsetje niet verkleurde maar wel borrelde. En volgens de beste man klopte dit. (maar nee dit klopt niet) en de 2'e keer was het een bruin chemisch goedje (wat wel m1 was maar heel slap) en hierbij gaf mn test een vage gele kleur. Al moest ik wel door de bruine kleur heenkijken. Die keer laatst kwam van een oosterijks/spaanse handelaar. En het waren een soort mini kristalletjes. Mn testkit gaf gelijk die vreemde gele verkleuring, en het effect was ook als toen ik het nog bij buycheapmethylone.com kocht ( of het was een andere naam) website is offline sinds 2010.
Die 2 fmp sample site lijkt verdacht veel op een andere wazige site uit duitsland met dezelfde hong kongoleze bankgegevens waarvan ik ooit nep 6apb heb gekocht.
Waarschuw beheerder
Bedankt voor de link.

@ 4-FMPim
130-140 milligram 4FMP en ik gok zo'n 10-15 milligram 2C-B. Het was een snoepje wat we niet hebben laten testen.
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
hier dan nog maar een x: voor mij had het geen nut (redose m1 na 4fa). maar hetzelfde geldt voor mdma, dus het zal wellicht aan mijn lichaam liggen. wie weet als ik wat speel met andere hoeveelheden, maar ik betwijfel of het echt een wereld van verschil zal maken als ik 10 mg minder 4fa neem en 10 mg meer m1...
Waarschuw beheerder
Bij mij werkt X ook veel minder goed na gebruik van 4FMP. Sommige dingen kun je niet veranderen, denk ik.
Waarschuw beheerder
Dan denk ik dat m1 ook niet het juiste is voor jou. Maar dat is wel een hele simpele aanname, je kan het altijd proberen! Maar ik zou persoonlijk op hard bass iets veiligs proberen waar je sowieso lekker op gaat, zou jammer zijn van je feestje als het tegenvalt!
Waarschuw beheerder
Zoiets had ik ook al bedacht, maar dat is inderdaad wel heel kort door de bocht.

Denk dat ik het wel aandurf om het op Hard Bass te proberen. De 4FMP doet z'n werk sowieso wel, dus mocht de methylone weinig doen dan heb ik alsnog een prima avond.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Saxoferrato op donderdag 3 januari 2013 om 18:14:
hier dan nog maar een x: voor mij had het geen nut (redose m1 na 4fa). maar hetzelfde geldt voor mdma, dus het zal wellicht aan mijn lichaam liggen. wie weet als ik wat speel met andere hoeveelheden, maar ik betwijfel of het echt een wereld van verschil zal maken als ik 10 mg minder 4fa neem en 10 mg meer m1...

Sommige mensen moeten met M1 ook een veel hogere dosis hebben. Ik voel pas tussen de 230-250 mg wat ik moet voelen
Neem ik lager voel ik zo goed als niks
Waarschuw beheerder
Uitspraak van gerrit2 op zaterdag 5 januari 2013 om 08:44:
Sommige mensen moeten met M1 ook een veel hogere dosis hebben. Ik voel pas tussen de 230-250 mg wat ik moet voelen
Neem ik lager voel ik zo goed als niks

Dat lijkt mij wel erg veel, een kwart gram! Heb jij dan ook met mdma bijpakken dat het weinig met je doet? Kan iemand dit bevestigen?
Waarschuw beheerder
+3
Oral Methylone Dosages (bron Erowid) http://www.erowid.org/chemicals/methylone/methylone_dose.shtml
( tentative )
Threshold 60 - 120 mg
Light 100 - 150 mg
Common 100 - 250 mg
Strong 160 - 270 mg
Heavy 250 + mg

Onset : 15 - 60 minutes
Duration : 2 - 3.5 hours
Normal After Effects : 6 - 24 hours
Pak met XTC ook wel ruim maar naar verhouding tot M1 minder.
Heb op meer forums gelezen dat je toch wel veel moet nemen om het redelijk te voelen. Kun je met minder dat is natuurlijk altijd beter.
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Hmmm, wellicht nog maar is een poging wagen dan maar!
Waarschuw beheerder
+1-3
donateur
Uitspraak van Saxoferrato op zaterdag 5 januari 2013 om 11:29:
Dat lijkt mij wel erg veel, een kwart gram!

Lijkt zo, maar bovenstaande klopt idd wel. Meestal heb je 2 tot 3x de hoeveelheid MDMA nodig die je lekker vindt in mg's.

Zelf voel ik ook niks van 160-170mg.
Neem meestal 210-230.
250 is ook het max wat ik heb gedaan...pfff dikke headrush toen, wel vet :D

Uitspraak van gerrit2 op zaterdag 5 januari 2013 om 12:03:
Pak met XTC ook wel ruim maar naar verhouding tot M1 minder.
Heb op meer forums gelezen dat je toch wel veel moet nemen om het redelijk te voelen. Kun je met minder dat is natuurlijk altijd beter.

True that (Y)
Waarschuw beheerder
Het moeilijke aspect waar het eigenlijk allemaal om draait, is dat ik m1 of mdma dan zou bijpakken een paar uurtjes na de 4fa. En als ik dan een half ptje pak voel ik daar nauwelijks wat van, terwijl ik daar in nuchtere staat wel degelijk wat van voel. Oftewel: zou ik dan nóg meer omhoog moeten gaan met m1 (als 210-230 een goede normale dosis zou zijn)?

Waarschuw beheerder
+2
240 Methylone + 35mg 2c-d dan gaan wij lekker !!!!!
Waarschuw beheerder
Met oud en nieuw 200mg op. Ging prima. Dosis daarboven is niet abnormaal
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zondag 6 januari 2013 om 19:30:
240 Methylone + 35mg 2c-d dan gaan wij lekker !!!!!

MMM heel herkenbaar (y)
Waarschuw beheerder
Is dit spul eigenlijk nog via internet te verkrijgen net zoals 4fa
donateur
Ongetwijfeld maar met beter zoeken wrsch. Zou ook eens moeten kijken eigenlijk, ben ook met het laatste grammetje bezig
Waarschuw beheerder
donateur
Ja hoor, 2 weekjes geleden ofzo nog besteld en al binnen
Waarschuw beheerder
Afgelopen vrijdag een capje met 250mg gedaan. Nagenoeg dezelfde effecten als mdma, iets lichter, maar altijd weer snel uitgewerkt, niet slapen en de volgende dag gaar.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van !¤ Bad Sound Kills Good Music ¤! op dinsdag 8 januari 2013 om 20:02:
Ongetwijfeld maar met beter zoeken wrsch. Zou ook eens moeten kijken eigenlijk, ben ook met het laatste grammetje bezig

Uitspraak van Technoasis op donderdag 1 november 2012 om 15:20:

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Technoasis op zondag 24 februari 2013 om 21:27:
Afgelopen vrijdag een capje met 250mg gedaan

rare vraag misschien... maarre... jij gebruikt ook behoorlijk wat of niet dan? :s
Waarschuw beheerder
-1
Uitspraak van MissEs op zondag 24 februari 2013 om 21:49:
rare vraag misschien... maarre... jij gebruikt ook behoorlijk wat of niet dan? :s

Nee hoor, methylone doseer je standaard vrij hoog. Minimaal 200mg. Er zijn wel meer middelen die je hoog moet doseren, maar ook middelen die veel lager moeten. Als je je vergist met bijvoorbeeld 2cb of mdpv, bel dan gerust maar de ambulance :lol:
Waarschuw beheerder
donateur
bedoelde meer in de zin van "vaak" .... ;-)
Waarschuw beheerder
-1
Uitspraak van MissEs op zondag 24 februari 2013 om 21:56:
bedoelde meer in de zin van "vaak" .... ;-)

Oh zo. Maar helaas pindakaas ook niet. Misschien 8 of 10 keer per jaar? Ik heb het allemaal wel een beetje gezien. Been there, done that. :) Wel bijna alles gedaan.
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Technoasis op zondag 24 februari 2013 om 21:58:
Misschien 8 of 10 keer per jaar?

oh echt? oke excuus dan ;-) het lijkt zo omdat je zoveel gedaan hebt en het lijkt wel of je alles recent gedaan hebt :lol:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Technoasis op zondag 24 februari 2013 om 21:53:
Als je je vergist met bijvoorbeeld 2cb of mdpv, bel dan gerust maar de ambulance :lol:

Oefff, dat helse report van die gozer die 300mg 2cb ofzo nam
Waarschuw beheerder
Uitspraak van MissEs op zondag 24 februari 2013 om 22:01:
oh echt? oke excuus dan ;-) het lijkt zo omdat je zoveel gedaan hebt en het lijkt wel of je alles recent gedaan hebt :lol:

Volgende keer wordt pas weer koninginnenacht. Dan wordt het 3-mmc. Een nieuwe voor me. Ben benieuwd!!

Edit: dacht je ook dat ik die debiel was van mijn I like to party-foto :lol:
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Technoasis op zondag 24 februari 2013 om 22:04:
Dan wordt het 3-mmc. Een nieuwe voor me

Wel fijn zo'n RealLifeTester :p
Waarschuw beheerder
Uitspraak van JSKI op zondag 24 februari 2013 om 22:02:

Moet je je voorstellen dat je dat meemaakt
Waarschuw beheerder
-1
Uitspraak van MissEs op zondag 24 februari 2013 om 22:05:
Wel fijn zo'n RealLifeTester :p

It's a dirty job but someone's got to do it
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Technoasis op zondag 24 februari 2013 om 22:09:
It's a dirty job but someone's got to do it

:respect:

Waarschuw beheerder
Uitspraak van JSKI op zondag 24 februari 2013 om 22:02:

Bizar wat die meemaakte. Was zelfs 333mg... Sick :P het zit allemaal tussen je oren maar toch ga je er behoorlijk kapot aan
Waarschuw beheerder
+1
Uitspraak van Technoasis op zondag 24 februari 2013 om 21:53:
Minimaal 200mg.

Dat hoeft echt niet hoor. Zeker als je het na 4FMP neemt, 70 milligram was ruim voldoende. (:
Waarschuw beheerder
-1
Uitspraak van Digitalism op zondag 24 februari 2013 om 22:31:
Dat hoeft echt niet hoor. Zeker als je het na 4FMP neemt, 70 milligram was ruim voldoende. (:

Was alleen metylone (en bier :))
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Technoasis op zondag 24 februari 2013 om 22:51:
Was alleen metylone (en bier :))

Wist ik eigenlijk al wel. Maar af en toe is het leuk om lekker te miepen.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Technoasis op zondag 24 februari 2013 om 22:07:
Moet je je voorstellen dat je dat meemaakt

liever niet.

Uitspraak van verwijderd op zondag 24 februari 2013 om 22:23:
Bizar wat die meemaakte. Was zelfs 333mg... Sick

echt zieke shit, heb soms al moeite met 15mg :lol:

Waarschuw beheerder
Iemand ervaring met methylone en 2c-d combinatie? Gaat het me met name om de duur (zoals veel mensen aangeven werkt methylone niet zo heel lang), maar ook om de versterking van het empatische effect.
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 16 maart 2013 om 13:24:
Iemand ervaring met methylone en 2c-d combinatie?

Wel met 2C-I, maar 2C-D werkt korter dan 2C-I dus dat zou niet een al te groot probleem moeten zijn. Als je het oplost in een vloeistof en opdrinkt werkt het ook wel sneller. Maar het kan natuurlijk altijd zo zijn dat de methylone sneller afneemt dan de 2C-D, of dat het iig gevoelsmatig harder af lijkt te nemen omdat je op een hoger plateau zit door de methylone.
Waarschuw beheerder
Ik heb nu methylone in kristalvorm. Hoe zou dit het best kunnen nemen, fijnmaken en in een capsule doen ofzo?
Iemand verder nog tips qua hoeveelheid icm 4fa?
Waarschuw beheerder
Uitspraak van tttechno op dinsdag 19 maart 2013 om 21:11:
Ik heb nu methylone in kristalvorm. Hoe zou dit het best kunnen nemen, fijnmaken en in een capsule doen ofzo?
Iemand verder nog tips qua hoeveelheid icm 4fa?

gewoon capsuleren ja, 100 a 150 mg zo'n 2.5-3 uurtjes na je 4-fa , eventueel later nog een redose van 100 mg oid.

Waarschuw beheerder
-2
(permanent verbannen)
Vind methylone raar spul.. of ik ga er goed op of ik krijg hartritmestoornissen die zo erg zijn dan ik een keer 3 uur lang moest lopen om de boel onder controle te houden :rot:.. EXTREEM veel energie
Volgens mij is de combo met caffeine bij mij niet helemaal lekker... 5 red bulls er bij gehad ofsuw

En zo veel nam ik niet 250mg ofso en had al ervaring met 180-220mg

maja ook weer 4 jaar geleden dat ik dat spul nam
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
+1
donateur
Uitspraak van permanent verbannen op dinsdag 19 maart 2013 om 23:22:
5 red bulls er bij gehad ofsuw

5 x 80mg = 400mg caffeïne. Gek zeg, dat je je dan niet helemaal lekker voelt. Alleen al die hoeveelheid caffeïne kan voor de hartkloppingen zorgen. Laat staan de combinatie met andere stimulanten.

En zo veel nam ik niet 250mg ofso

:facepalm:

Uitspraak van verwijderd op zondag 24 februari 2013 om 22:23:
Bizar wat die meemaakte. Was zelfs 333mg... Sick :P het zit allemaal tussen je oren maar toch ga je er behoorlijk kapot aan

Bij die hoeveelheden zit het niet allemaal meer tussen je oren, dan gaat het gewoon lichamelijk zijn tol eisen. Zo heb ik ook eens een reportje gelezen van een kerel die dacht dat ie een oud sealtje met pep had gevonden en op het oog dan maar even een flinke lijn legde van 250mg. Hij had vrijwel meteen door dat het 2C-B was en is toen meteen naar beneden gerend en heeft zijn ouders moeten uitleggen dat ze een ambulance moesten bellen. Hij heeft een paar dagen in het ziekenhuis gelegen en 2 tot 3 weken later had hij nog steeds last van HPPD achtige verschijnselen.
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
-1
Volgens mij is de combo met caffeine bij mij niet helemaal lekker... 5 red bulls er bij gehad ofsuw

Uitspraak van d a v i d o f f :[ op woensdag 20 maart 2013 om 12:58:
Uitspraak van permanent verbannen op dinsdag 19 maart 2013 om 23:22:5 red bulls er bij gehad ofsuw
5 x 80mg = 400mg caffeïne. Gek zeg, dat je je dan niet helemaal lekker voelt. Alleen al die hoeveelheid caffeïne kan voor de hartkloppingen zorgen. Laat staan de combinatie met andere stimulanten.

In Red Bull zit net zoveel caffeine als in een kopje koffie. Ik ken mensen die wel 10 koppen koffie per dag drinken. Of je moet dan gevoelig zijn voor methylone.

Uitspraak van permanent verbannen op dinsdag 19 maart 2013 om 23:22:En zo veel nam ik niet 250mg ofso
:facepalm:

200 - 250 mg is een normale dosis.
Waarschuw beheerder
+1
donateur
Uitspraak van Technoasis op woensdag 20 maart 2013 om 13:08:
200 - 250 mg is een normale dosis.

250mg neigt eerder naar sterk dan naar normaal vind ik.

In Red Bull zit net zoveel caffeine als in een kopje koffie.

Hoe mensen daar bij komen is mij nog steeds een raadsel, of drinkt iedereen slappe koffie? De tekst op die blikjes is ook gruwelijk misleidend, aangezien er geen enkele energy drink is die 3x zoveel caffeïne bevat als een kop koffie. Dat moet je ook niet willen trouwens.. :lol:

http://en.wikipedia.org/wiki/Caffeine#Sources_and_consumption

Red Bull: 80mg
Espresso: 100mg
Drip coffee (filterkoffie dus): 115 - 175mg

Ik ken mensen die wel 10 koppen koffie per dag drinken. Of je moet dan gevoelig zijn voor methylone.

Het is waarschijnlijk gewoon de combinatie, simpel zat. Caffeïne wordt redelijk onderschat door veel mensen, maar het is ook een vrij sterke stimulant.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van d a v i d o f f :[ op woensdag 20 maart 2013 om 13:30:
250mg neigt eerder naar sterk dan naar normaal vind ik.

Ja ok, kan ik me wel in vinden. Ik moet zeggen dat ik tov andere mensen vaak wel makkelijk overeind blijf met sterke dosissen, terwijl ik amper 8x per jaar drugs doe.
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Technoasis op woensdag 20 maart 2013 om 15:05:
Ik moet zeggen dat ik tov andere mensen vaak wel makkelijk overeind blijf met sterke dosissen

Dan is het lastiger om doseringen voor anderen in te schatten. ;) Ik heb dat met tripmiddelen.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van d a v i d o f f :[ op woensdag 20 maart 2013 om 16:45:
Ik heb dat met tripmiddelen.

Ik dan weer niet met tripmiddelen. Maar ik ben daar dan ook al jaren geleden mee gestopt. Echt wel leuke ervaringen mee gehad, maar het probleem bij tripmiddelen is dat ik daar altijd tegen vecht en dat moet je niet doen. Lekker laten gaan. De realiteit loslaten is voor mij een groot probleem :)
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Technoasis op woensdag 20 maart 2013 om 16:51:
maar het probleem bij tripmiddelen is dat ik daar altijd tegen vecht en dat moet je niet doen. Lekker laten gaan. De realiteit loslaten is voor mij een groot probleem :)

Het verschilt bij mij heel erg per middel. Met de 2C-tjes die ik tot nu toe geprobeerd heb lukte het me altijd wel om enigszins helder te kunnen blijven denken als dat moest. LSD daarentegen was een heel ander verhaal, dat vond ik echt prachtig.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 16 maart 2013 om 13:24:
Iemand ervaring met methylone en 2c-d combinatie? Gaat het me met name om de duur (zoals veel mensen aangeven werkt methylone niet zo heel lang), maar ook om de versterking van het empatische effect.

Kan niet anders zeggen heerlijke combi.
In het begin veel 4-Fa samen met 2C-D gedaan, maar met MDMC ga je nog een stapje hoger. Pakte ongeveer 20 Mg 2C-D en 250 Mg Methylone samen in 1 capsule. Als ik meer 2C-D gebruik begint dat te overheersen
Ook veel lagere dosis Methylone geprobeerd maar meestal vond ik daar weinig aan. Vind ook als je een redose doet dat het helemaal opnieuw op komt. Met MDMA is dit minder.
Wel flink droge bek altijd dag erna :bier:
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Uitspraak van gerrit2 op woensdag 20 maart 2013 om 21:36:
Kan niet anders zeggen heerlijke combi.

Goed om te lezen ;) met mdma heb ik de ervaring wel al. Methylone nog niet, wil overigens eerst een keer goed methylone los proberen (230/250mg) vorige dosis 180mg (redelijk snel +/- 1,5 uur redose 70mg) was echt te weinig.

Kan je de verschillen methylone los en methylone combi eens in een paar punten voor jou weergeven?
- duur verschil
- versterking
- vaagheid / helderheid

Waarschuw beheerder
Methylone met 2-CD vinden wij de beste combie 240 mg Methylone+ 30mg 2-CD
Houd wel 3 tot 4uur aan daarna redose van 180mg gaan we weer als een speer !!!!
dan met G op peil houden( tot de late uurtjes)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
oeps
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 21 maart 2013 om 22:00:

Ja die gehaktbal en Methylone is ook zeer goed te combineren :vaag:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 21 maart 2013 om 20:10:
Goed om te lezen ;) met mdma heb ik de ervaring wel al. Methylone nog niet, wil overigens eerst een keer goed methylone los proberen (230/250mg) vorige dosis 180mg (redelijk snel +/- 1,5 uur redose 70mg) was echt te weinig.

Kan je de verschillen methylone los en methylone combi eens in een paar punten voor jou weergeven?
- duur verschil
- versterking
- vaagheid / helderheid

-De werkings duur van 2C-D is gelijk aan MDMC
-Het versterkt de euforie, niet zoveel dat het op xtc lijkt of zo. Maar je voelt wel degenlijk dat het erbij zit.
Je blijft ook meer helder als XTC en je bent ook niet zo naar de klote de volgende dag. Vind het wel gevaarlijk dat een redose zeer goed werkt.
Je kunt het gevoel krijgen dat je er in wilt blijven
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
+1-2
(permanent verbannen)
Uitspraak van verwijderd op donderdag 21 maart 2013 om 22:00:
Methylone met 2-CD vinden wij de beste combie 240 mg Methylone+ 30mg 2-CD
Houd wel 3 tot 4uur aan daarna redose van 180mg gaan we weer als een speer !!!!

Vind toch dat je moet uituitkijken me degelijke combo's
Liep bij mij ook al een keer bijna fataal af met combo van drugs, toen ik nog onervaren was
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van permanent verbannen op vrijdag 22 maart 2013 om 16:33:

Hier sluit ik me wel bij aan ja.
Waarschuw beheerder

Waar zie jij het gevaar met deze combo ? Nu is alle drugs wel een risico , maar heb meer dingen samen geprobeerd waarvan ik achter af dacht misschien niet zo verstandig.
Ik kan het niet onderbouwen maar gevoelsmatig valt MDMC/2C-d samen wel mee. Of bedoel je de hoge dosering ? 30 mg is wel veel
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van gerrit2 op zaterdag 23 maart 2013 om 07:39:
Waar zie jij het gevaar met deze combo ?

Je combineert hier in feite een upper en een downer. Nou zijn de standaard verhalen dat dat 'super leip gevaarlijk' is een beetje overdreven, maar het is wel tricky. Door de methylone merk je niet goed meer hoeveel GHB je op hebt, omdat je gewoon wakker blijft. Maar zo gauw de methylone uitwerkt, kun je dan ineens een klap krijgen van de GHB en vrij onverwacht alsnog uitgaan (of in ieder geval heel erg wazig worden).

Liep bij mij ook al een keer bijna fataal af met combo van drugs

Wat bedoel je precies met 'bijna fataal'? Dat je het gevoel had dat het fout af had kunnen lopen? Of dat je wakker werd op de SEH en dat de arts zei 'we hadden jou niet 10 minuten later moeten vinden, kereltje!'.
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van gerrit2 op zaterdag 23 maart 2013 om 07:39:
Of bedoel je de hoge dosering ? 30 mg is wel veel

Dit, in combinatie met elkaar. Dat gaat niet bij iedereen goed natuurlijk. ;)

Waarschuw beheerder
+1-1
(permanent verbannen)
Bij die hoeveelheden zit het niet allemaal meer tussen je oren, dan gaat het gewoon lichamelijk zijn tol eisen. Zo heb ik ook eens een reportje gelezen van een kerel die dacht dat ie een oud sealtje met pep had gevonden en op het oog dan maar even een flinke lijn legde van 250mg. Hij had vrijwel meteen door dat het 2C-B was en is toen meteen naar beneden gerend en heeft zijn ouders moeten uitleggen dat ze een ambulance moesten bellen. Hij heeft een paar dagen in het ziekenhuis gelegen en 2 tot 3 weken later had hij nog steeds last van HPPD achtige verschijnselen.

Lees wel vaker van die verhalen of dat mensen opeens een dikke lijn ket snuiven en denken dat het pep is
Ik vind sowieso dat je een echte randdebiel bent als je zomaar iets gaat snuiven wat ergens rond zwerft.
Of van die top mongolen die denken dat 2cb m kristal is ofso en meteen 150mg nemen om vervolgens half hersendood te gaan. Je moet gewoon weten wat voor drugs je hebt

Als ik coke (en zelf gekocht bij waar ik al jaren mijn stuff haal) zelfs dan leg ik eerst mini lijntjes van 10mg ofso per uur voor het zekere of er geen rare shit door heen zit, als ik me dan raar voel kap ik er ook meteen mee en is er niets aan de hand

Laat staan als je in godesnaam GEEN idee hebt wat je gebruikt!! Stel je voor dat je niet weet wat GHB is en meteen een sllok neemt ofso?? Ben je meteen dood
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Kontra-indication op zondag 24 maart 2013 om 11:45:
(of in ieder geval heel erg wazig worden).

hmm , daar gaat het juist om