Uitspraak van verwijderd op donderdag 21 maart 2013 om 22:00:Methylone met 2-CD vinden wij de beste combie 240 mg Methylone+ 30mg 2-CD
Houd wel 3 tot 4uur aan daarna redose van 180mg gaan we weer als een speer !!!!
dan met G op peil houden( tot de late uurtjes)
Vind toch dat je moet uituitkijken me degelijke combo's
Liep bij mij ook al een keer bijna fataal af met combo van drugs, toen ik nog onervaren was
laatste aanpassing
Uitspraak van permanent verbannen op vrijdag 22 maart 2013 om 16:33:Vind toch dat je moet uituitkijken me degelijke combo's
Hier sluit ik me wel bij aan ja.
Uitspraak van permanent verbannen op vrijdag 22 maart 2013 om 16:33:Vind toch dat je moet uituitkijken me degelijke combo's
Waar zie jij het gevaar met deze combo ? Nu is alle drugs wel een risico , maar heb meer dingen samen geprobeerd waarvan ik achter af dacht misschien niet zo verstandig.
Ik kan het niet onderbouwen maar gevoelsmatig valt MDMC/2C-d samen wel mee. Of bedoel je de hoge dosering ? 30 mg is wel veel
laatste aanpassing
Waar zie jij het gevaar met deze combo ?
Je combineert hier in feite een upper en een downer. Nou zijn de standaard verhalen dat dat 'super leip gevaarlijk' is een beetje overdreven, maar het is wel tricky. Door de methylone merk je niet goed meer hoeveel GHB je op hebt, omdat je gewoon wakker blijft. Maar zo gauw de methylone uitwerkt, kun je dan ineens een klap krijgen van de GHB en vrij onverwacht alsnog uitgaan (of in ieder geval heel erg wazig worden).
Uitspraak van permanent verbannen op vrijdag 22 maart 2013 om 16:33:Liep bij mij ook al een keer bijna fataal af met combo van drugs
Wat bedoel je precies met 'bijna fataal'? Dat je het gevoel had dat het fout af had kunnen lopen? Of dat je wakker werd op de SEH en dat de arts zei 'we hadden jou niet 10 minuten later moeten vinden, kereltje!'.
Uitspraak van d a v i d o f fBij die hoeveelheden zit het niet allemaal meer tussen je oren, dan gaat het gewoon lichamelijk zijn tol eisen. Zo heb ik ook eens een reportje gelezen van een kerel die dacht dat ie een oud sealtje met pep had gevonden en op het oog dan maar even een flinke lijn legde van 250mg. Hij had vrijwel meteen door dat het 2C-B was en is toen meteen naar beneden gerend en heeft zijn ouders moeten uitleggen dat ze een ambulance moesten bellen. Hij heeft een paar dagen in het ziekenhuis gelegen en 2 tot 3 weken later had hij nog steeds last van HPPD achtige verschijnselen.op woensdag 20 maart 2013 om 12:58:
Lees wel vaker van die verhalen of dat mensen opeens een dikke lijn ket snuiven en denken dat het pep is
Ik vind sowieso dat je een echte randdebiel bent als je zomaar iets gaat snuiven wat ergens rond zwerft.
Of van die top mongolen die denken dat 2cb m kristal is ofso en meteen 150mg nemen om vervolgens half hersendood te gaan. Je moet gewoon weten wat voor drugs je hebt
Als ik coke (en zelf gekocht bij waar ik al jaren mijn stuff haal) zelfs dan leg ik eerst mini lijntjes van 10mg ofso per uur voor het zekere of er geen rare shit door heen zit, als ik me dan raar voel kap ik er ook meteen mee en is er niets aan de hand
Laat staan als je in godesnaam GEEN idee hebt wat je gebruikt!! Stel je voor dat je niet weet wat GHB is en meteen een sllok neemt ofso?? Ben je meteen dood
laatste aanpassing
Uitspraak van Kontra-indication op zondag 24 maart 2013 om 11:45:(of in ieder geval heel erg wazig worden).
hmm , daar gaat het juist om