Uitspraak van Technoasis. op zondag 5 juni 2011 om 22:24:een gele reactie is toch prima? Duidt op methylone m.i. Of is het toch meer bruin geel, wat op AMT kan duiden, wat mij zeer omwaarschijnlijk lijkt.
het is verre van geel, maar heel erg donkerbruin met een licht gelige rand
Uitspraak van !¤ Bad Sound Kills Good Music ¤! op maandag 6 juni 2011 om 00:08:De eerste keer met 160, de tweede keer met 190 en daarna bijna steevast 210 á 230 geweest. Keertje nog richting de 250 (knallend met O&N ), dat was nog wel merkbaar net wat heftiger, maar meer iets voor zo'n gelegenheid
Die 250 mg ga ik ook eens proberen
het bindmiddel (waardoor het poeder bruin wordt)? A
De vraag is of dat BINDmiddel is wat erbij zit... eerder andere stof danwel fabricagefout danwel andersoortige onzuiverheid.
Als ik mijn paarse tri-forces test wordt het ook paars/zwart
Dat is een normale kleur bij de Marquis test voor de MDMA bevattende tri-forces, paars hoort daar gewoon bij, uiteraard kan ietsje meer verkleuring van die kleur passen bij de gebruikte paarse KLEURstof (NB wat anders dan BINDmiddel!)
Uitspraak van !¤ Bad Sound Kills Good Music ¤! op woensdag 8 juni 2011 om 10:16:De vraag is of dat BINDmiddel is wat erbij zit... eerder andere stof danwel fabricagefout danwel andersoortige onzuiverheid.
Ik heb net gebeld voor de testuitslag en het blijkt methylone te zijn. Er zat ook nog 1 niet-geïdentificeerde stof bij die waarschijnlijk tijdens het productieproces/synthese is toegevoegd. Dit verklaard de bruine kleur denk ik.
jup, ze zei dat het hoofdcomponent methylone was en dat die andere stof waarschijnlijk tijdens het productieproces erbij is gekomen
Oke das mooi kwam het op andere forums ook al eens tegen dat het bruin was.
Op Mysteryland samen maar weer eens doen met 4-FMP. Krijg dan zo,n heerlijk zweefmobiel gevoel ,kan ik wel gebruiken daar met die afstanden..
Alleen dan s,avonds thuis wel behoorlijke slappe was lijkt wel erger als bij mdma, hebben meer mensen dat?
Op Mysteryland samen maar weer eens doen met 4-FMP. Krijg dan zo,n heerlijk zweefmobiel gevoel ,kan ik wel gebruiken daar met die afstanden..
4-fmp met methylone is echt een godencombinatie!
Alleen dan s,avonds thuis wel behoorlijke slappe was lijkt wel erger als bij mdma, hebben meer mensen dat?
Ja ik heb sowieso een ergere kater met 4-FMP/Methylone dan met MDMA.
De meeste is gewoon wit. Die bruine heb ik ook een keer gehad maar retour afzender gedaan zonder te proberen...
Dit is meer hoe het eruit ziet:

Witbalans is wrsch. net niet helemaal juist op deze
idem voor deze :
Dit waren de buisjes:
Waren veelal een euro of 12,50.. Als je ze nu kunt krijgen zijn ze dat voor losse aantallen zeer wrsch. nog steeds
Dit is meer hoe het eruit ziet:
Witbalans is wrsch. net niet helemaal juist op deze
idem voor deze :
Dit waren de buisjes:
Waren veelal een euro of 12,50.. Als je ze nu kunt krijgen zijn ze dat voor losse aantallen zeer wrsch. nog steeds
laatste aanpassing
Uitspraak van actief op dinsdag 13 september 2011 om 21:46:Dit zou toch opzich wel makkelijk kunnen voor een eerste keer op een feesje of niet?
Het is de minder heftige variant van mdma. iets minder space iets meer strak staan. 1e keer handel je makkelijk op een feestje als je mdma gewend bent.
Uitspraak van actief op dinsdag 13 september 2011 om 21:46:Dit zou toch opzich wel makkelijk kunnen voor een eerste keer op een feesje of niet?
Prima
Uitspraak van [B.O.T]Deluuusiion op dinsdag 13 september 2011 om 22:30:Het is de minder heftige variant van mdma. iets minder space iets meer strak staan. 1e keer handel je makkelijk op een feestje als je mdma gewend bent.
Inderdaad ja
Uitspraak van !¤ Bad Sound Kills Good Music ¤! op dinsdag 13 september 2011 om 20:00:Witbalans is wrsch. net niet helemaal juist op deze
De chemische naamgeving laat anders ook wat te wensen over.
Uitspraak van !¤ Bad Sound Kills Good Music ¤! op woensdag 14 september 2011 om 20:04:Moest je dat opzoeken of wist je dat uit je hoofd?
Ik wist het uit mijn hoofd, maar ik heb het nog wel even opgezocht om zeker te weten dat het ook echt een kromme naamgeving was.
Denk dat ze dat wel weet, maar buisje doseert niet echt lekker naar wens als je een beetje wilt experimenteren met de dosis. Moet je ineens je hoeveelheid ml's gaan afmeten dan waarschijnlijk uit meer dan 1 buisje. Bovendien heb je voor de prijs van 2 buisjes (300mg) ook wel een gr. poeder
Dus het heeft zo z'n voordelen en weinig nadelen 
Uitspraak van !¤ Bad Sound Kills Good Music ¤! op maandag 17 oktober 2011 om 09:52:Dus het heeft zo z'n voordelen
En je hebt niet die viese smaak
Laatst een buisje op, ervaring was voor mij vrijwel identiek aan recente mdma ervaringen. Heb hier ook nog wat pilletjes liggen waar methylone in zou moeten zitten, maar ga ze sowieso eerst laten testen. Als ik er überhaupt aan toe kom, ben wel weer even klaar met het mdma gevoel. Dat entactogene is in bepaalde situaties zeker interessant, maar de onoprechte gevoelens die het (bij mij althans) ook teweegbrengt storen me.
Uitspraak van [R]AWSTYLE! op donderdag 20 oktober 2011 om 10:55:effect heeft methylone
Mdma gevoel , maar dan iets minder space, iets meer strakstaan. Je kunt het zien het als het "kleine broertje" van mdma
Uitspraak van [R]AWSTYLE! op donderdag 20 oktober 2011 om 10:55:En is het te combineren met alcohol?
Ja. Maar beter gewoon bij drinken en niet bij zuipen..dat onderscheid kan je zelf wel maken lijkt me.
Uitspraak van [R]AWSTYLE! op donderdag 20 oktober 2011 om 10:55:Laatste vraag: hoelang duurt het effect?
Korter dan MDMA. 2,5-3,5/4 uur.
Uitspraak van [R]AWSTYLE! op donderdag 20 oktober 2011 om 10:55:Zit er aan te denken met thrillogy een 1 capsule te nemen met ongeveer 100mg
Vind de dosis wel erg ligt zou zelf minimaal voor 200mg gaan en dan het liefst nog een 2C erbij
laatste aanpassing
Uitspraak van !¤ Bad Sound Kills Good Music ¤! op donderdag 20 oktober 2011 om 18:06:Ja. Maar beter gewoon bij drinken en niet bij zuipen..dat onderscheid kan je zelf wel maken lijkt me.
Dat kan ik zeker
Vind de dosis wel erg ligt zou zelf minimaal voor 200mg gaan en dan het liefst nog een 2C erbij
Wordt eerste keer M1 voor mij, daarom begin ik met lage dosis, kan altijd nog bijnemen..
Uitspraak van [R]AWSTYLE! op donderdag 20 oktober 2011 om 20:53:Wordt eerste keer M1 voor mij, daarom begin ik met lage dosis, kan altijd nog bijnemen.
Mondeling Methylone Doseringen
(Voorlopig)
Threshold Drempel 60 - 120 mg 60 tot 120 mg
Light Licht 100 - 150 mg 100 tot 150 mg
Common Gemeen 100 - 250 mg 100 tot 250 mg
Strong Sterk 160 - 270 mg 160 tot 270 mg
Heavy Zwaar 250 + mg 250 + mg
Onset : 15 - 60 minutes Aanvang: 15 - 60 minuten
Duration : 2 - 3.5 hours Duur: 2 - 3,5 uur
Bron:Erowid
laatste aanpassing
Uitspraak van SanFrancisco op woensdag 19 oktober 2011 om 16:45:maar de onoprechte gevoelens die het (bij mij althans) ook teweegbrengt storen me.
Hulde voor deze uitspraak
Ik geniet heel erg van een avondje knallen op M, maar de irritatie achteraf van het vreemde gedrag en bepaalde dingen die gezegd zijn..nee die storen mij ook.
Met alcohol is dit toch anders. Dan roep ik ook wel eens dingen die ik niet meen, maar dan kan ik er altijd zelf nog om lachen achteraf.
Mondeling Methylone Doseringen
(Voorlopig)
Threshold Drempel 60 - 120 mg 60 tot 120 mg
Light Licht 100 - 150 mg 100 tot 150 mg
Common Gemeen 100 - 250 mg 100 tot 250 mg
Strong Sterk 160 - 270 mg 160 tot 270 mg
Heavy Zwaar 250 + mg 250 + mg
Onset : 15 - 60 minutes Aanvang: 15 - 60 minuten
Duration : 2 - 3.5 hours Duur: 2 - 3,5 uur
Bron:Erowid
Thnx voor de info. Zal mijn dosis wat gaan verhogen tot ongeveer 150mg met een redose van 100mg.
Ben benieuwd, heb er zin in in ieder geval
Uitspraak van [R]AWSTYLE! op vrijdag 21 oktober 2011 om 13:34:Zal mijn dosis wat gaan verhogen tot ongeveer 150mg met een redose van 100mg.
Dat bij je hebben lijkt me goed ja. Kan je iig opmerken dat 160mg bij mij nauwelijks tot niets deed op een Defqon een paar jaar geleden op een moment dat ik ook geen tolerantie voor, say MDMA, kon hebben omdat ik dat toen ook al een tijdje niet op had.
Dus 150 als basis en idd een re-dose is wel mooi om bij je te hebben, wie weet doet 150 bij jou iig meer dan bij mij, maar zo niet dan heb je daar wel een prima re-dose aan. Iets als 80mg valt overigens ook te overwegen natuurlijk, maar kijk zelf maar ff
Uitspraak van !¤ Bad Sound Kills Good Music ¤! op zaterdag 22 oktober 2011 om 20:51:Dat bij je hebben lijkt me goed ja. Kan je iig opmerken dat 160mg bij mij nauwelijks tot niets deed op een Defqon een paar jaar geleden op een moment dat ik ook geen tolerantie voor, say MDMA, kon hebben omdat ik dat toen ook al een tijdje niet op had.
Dus 150 als basis en idd een re-dose is wel mooi om bij je te hebben, wie weet doet 150 bij jou iig meer dan bij mij, maar zo niet dan heb je daar wel een prima re-dose aan. Iets als 80mg valt overigens ook te overwegen natuurlijk, maar kijk zelf maar ff
Ik reageer over het algemeen best heftig op drugs in het algemeen. Verwacht dat ik dit zeker ga voelen die 150+100mg, en als ik het niet zo goed voel, no problem, volgende keer schroef je de dosis weer wat omhoog
Uitspraak van [R]AWSTYLE! op zondag 23 oktober 2011 om 08:28:Verwacht dat ik dit zeker ga voelen die 150+100mg
Ik ook, de 150 alleen weet ik nog niet. Maar laat maar weten tzt!
Uitspraak van [R]AWSTYLE! op zondag 23 oktober 2011 om 08:28:volgende keer schroef je de dosis weer wat omhoog
Zo hoort het dan evt. ja, altijd voorstander van verder
Uitspraak van [R]AWSTYLE! op zondag 23 oktober 2011 om 08:28:In ieder geval bedankt voor de info!
Yw
Vannacht voor het eerst Methylone gehad. Vond het beetje tegen vallen. Om 2 uur had ik een capsule met daarin ongeveer 150mg genomen, na een kwartiertje begon ik hem al ietsjes te voelen. Het kwam rustig opzetten en gaf me een erg fijn gevoel. Na ongeveer 3 kwartier had ik dat nog wel een beetje maar het gevoel zette niet door, had toen zoiets van "ja is dit het nou?" Je hebt wel een fijne rush door je lichaam heen maar je bent nog helemaal helder in je hoofd, ik word liever toch iets vager. Heb uiteindelijk maar wat MDMA erbij gegooid wat zeker lekker werkte na Methylone
Uitspraak van [R]AWSTYLE! op zondag 30 oktober 2011 om 18:48:wat MDMA erbij gegooid wat zeker lekker werkte na Methylone
Dit heb ik laatst ook een keer geprobeerd, met erg weinig MDMA zelfs, resultaat was dat ik compleet gaar was de volgende dag, voelde als een pillenkater van jewelste. Bij jou niet dus?
laatste aanpassing
Uitspraak van verwijderd op zondag 30 oktober 2011 om 19:00:Dit heb ik laatst ook een keer geprobeerd, met erg weinig MDMA zelfs, resultaat was dat ik compleet gaar was de volgende dag, voelde als een pillenkater van jewelste. Bij jou niet dus?
Ben niet vager dan anders na een nachtje spacen. Heb in totaal ongeveer 150mg methylone en 300mg MDMA. Ben nog aardig fit, beter dan verwacht. Maar heb wel goede dosis vitamines en fruit op voor het slapen gaan
Uitspraak van [R]AWSTYLE! op zondag 30 oktober 2011 om 18:48:Vannacht voor het eerst Methylone gehad. Vond het beetje tegen vallen
Zei al erg lage dosering. Met hogere dosering (zelf + 200mg) voel je meer zeker met een 2C of 4-Fmp erbij. Maar je moet ook weer niet een XTC gevoel verwachten daar mee kom je met dit niet in de buurt.
Zie het als iets waar mee je minder vaag van word meer energie en minder belastend is voor je lichaam en als afwisseling

![[B.O.T]Deluuusiion](/images/user/1251114_2511672.gif)

![[R]AWSTYLE!](/images/user/1231456_1382067.jpg)