Partyflock

Forumonderwerp · 1065408

Ik kreeg flesjes explosion aangeboden wel duur maar wil het wel eens proberen.
Kreeg alleen 2 varianten 1 met METHYLONE en 1 met ALEGRIA.
Welke kan ik het beste nemen.
Ook kan ik methylone in poedervorm krijgen.
Wat is het leukste en meeste te vergelijken met mdma.
Uitspraak van [R]AWSTYLE! op maandag 31 oktober 2011 om 15:04:
Methylone alleen is meer geschikt voor in een discotheek, op een groot feest is MDMA naar mijn mening meer geschikt.

niet mee eens, ik vind de scherpte van methylone wel fijn op een groot feest itt de vaagheid van mdma waardoor ik me minder op mijn gemak voel.
Uitspraak van julian6 op zondag 20 november 2011 om 19:36:
niet mee eens, ik vind de scherpte van methylone wel fijn op een groot feest itt de vaagheid van mdma waardoor ik me minder op mijn gemak voel.

Ik vind de combinatie methylone met een HEEL klein beetje MDMA (50-60 mg ofzo, het komt toch veel harder aan) echt perfect. Da's een beetje er tussenin.

Zaterdag op Time Warp 4FMP + M1 doen samen, ben benieuwd hoe dat gaat zijn qua vaagheid etc. Kan iemand mij dat vertellen?

Uitspraak van Mexicaantje. op maandag 5 december 2011 om 16:56:
Kan iemand mij dat vertellen?

Ik vind een normale dosis Methylone qua vaagheid totaal niet te vergelijken met MDMA. Ik neem juist Methylone om helder te blijven.
Misschien dat het wel vaag maakt als je een hoge dosis neemt maar daar heb ik geen ervaring mee...
Uitspraak van verwijderd op maandag 5 december 2011 om 18:42:
Ik vind een normale dosis Methylone qua vaagheid totaal niet te vergelijken met MDMA. Ik neem juist Methylone om helder te blijven.
Misschien dat het wel vaag maakt als je een hoge dosis neemt maar daar heb ik geen ervaring mee...

Nee klopt, maar ik bedoelde met de combi. Of bedoel jij dat ook?

Uitspraak van Mexicaantje. op dinsdag 6 december 2011 om 16:33:
Of bedoel jij dat ook?

:yes:
Een normale dosis combineren vind ik dus helder blijven en een heel fijn gevoel geven! (Y)
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 6 december 2011 om 16:38:
Een normale dosis combineren vind ik dus helder blijven en een heel fijn gevoel geven!

Ik ben benieuwd, bedankt. :D We gaan erachter komen vanavond. :P

Uitspraak van Mexicaantje. op zaterdag 10 december 2011 om 10:43:
Ik ben benieuwd, bedankt.

En hoe was het? ;)
Uitspraak van verwijderd op maandag 12 december 2011 om 11:52:
En hoe was het?

Ze is nog aan het bijkomen denk ik :P

Uitspraak van julian6 op maandag 12 december 2011 om 14:46:
Ze is nog aan het bijkomen denk ik

Lijkt dr wel op... :lol:
Ah heb het net in het 4FMPtopic gezet. :P

Ik had meer moeten nemen aan het begin maar had een capsule minder mee dan gepland, niet handig. Denk dat die combi met methylone dan wel heel chill zou zijn geweest, nu was het een net-nietje dus daarom maar MDMA erbij gepakt. Voelde me nog heel helder en dacht dat ik hele goede beslissingen kon maken maar dat viel achteraf behoorlijk tegen. :P Geen pauzes > oververhit, niet slim.

Methylone sloeg heel snel in, maar was ook snel weer uitgewerkt (althans, zo voelde het).

De nacht was wel echt briljant. 4FMP vind ik een heerlijke drug, het kwam deze keer alleen in vlagen en kwam niet op zoals de vorige keer. Dus dat was jammer. Maar volgende keer een herkansing, denk dat het een briljante combi is als je aan het begin genoeg hebt. :D
  → als beheerder
Reopened on special request! Heeeeere we go! ;)
Iemand dit al eens in kristalvorm tegenkomen?

Kwam het laatst in die vorm tegen in de USA (gegeven als MDMA, hier laten testen als Methylone).
Vond het enigszins bijzonder aangezien ik het hier alleen in poedervorm ben tegengekomen.

Verder niet slecht dit topic weer open te hebben met de festivals komende en meer mensen die het er allicht weer over willen hebben :) Blijft leuk spul, alleen qua duur imo net ff te kort, daarom wel meer de voorkeur naar 4-FMP bijvoorbeeld (hoewel niet geheel met elkaar te vergelijken, uiteraard ;) )
jep, ik heb een ietwat offwhite kristalstructuur ( wel erg fijn/klein gemaakt ).

het is trouwens voorkort bij een bekende vendor uit het assortiment gegaan :( erg jammer!
duur is idd vrij kort, maar het maakt het een ideale opvolger voor 4-fmp ^^ als je de euforie wat wil terugbrengen + langer door
Ik heb hier ook fijne kristallen liggen, erg lekker spul overigens.

Sommige noemen het een soort mindere mdma maar er ztten zeker voordelen aan. Het gevoel is weliswaar net niet zo bijzonder als met mdma maar het geeft meer energie en je blijft er net wat helderder op. 150mg is voor mij een lekkere dosis.
laatste aanpassing
Artiest {SHOWLIST artist 51763, 51588}
Uitspraak van gerrit2 op donderdag 20 oktober 2011 om 21:41:
Mondeling Methylone Doseringen
(Voorlopig)
Threshold Drempel 60 - 120 mg 60 tot 120 mg
Light Licht 100 - 150 mg 100 tot 150 mg
Common Gemeen 100 - 250 mg 100 tot 250 mg
Strong Sterk 160 - 270 mg 160 tot 270 mg
Heavy Zwaar 250 + mg 250 + mg

Deze doseringen zijn volgens mij echter niet de doseringen die je moet aanhouden als je het bijv bij 4-FMP erbij neemt toch?
Dan kan je volgens mij prima af met 120mg bij te nemen, en daarna eventueel bij te pakken met telkens 50mg.
70-80mg doet het ook wel..en dan pak ik als ik Methylone alleen pak meer dan 200 dus..120 imo nog meer dan strict nodig zou hoeven zijn.
Ok prima, goed om te weten :)

Heyz,

een kennis vertelde mij ooit dat Explosion en een pilletje samen supergave uitwerkingen hebben..

Hij heeft het best lang geledengeprobeerd toen explosion nog legaal was althans bij de smartshop gewoon te verkrijgen was...

Jammer genoeg geen explosion meer te verkrijgen.. Heeft iemand ervaring met Expl. en XTC samen??

alvast thanx!

Methylone had ik altijd compleet verschillende ervaringen/ schommelingen .. setting scheelt echt extreem dan..........
Vind het erg vreemd spul...

Ik vond snuiven wel erg lekker het brand totaal niet .. geen verstopte neus en geen last gehad van rare dingen!!
Ik kan snuiven wel aanraden omdat je na 20 minutne effect hebt! en no way dat je verkouden wordt of iets

Wel 2 weken een kater bij 300mg......... :rot: vraag me af wat voor spul het allemaal verbruikt!

maar met methylone ging ik of TE HARD!! (soort verneukt speed gevoel) of ik was juist te relex net alsof ik stoned was
het si net alsof caffeine de stof extreem beinvloed?
laatste aanpassing

Zaterdag weer de tot nu toe gouden combi 4-fmp/methylone geprobeerd (1504fa en dan 3x 150 methylone) Het was mijn eerste buitenfeestje en er werd niet echt muziek gedraaid waar ik los op kon gaan dus ben lekker in het gras gaan chillen. De 4fa deed nog wel wat maar van de caps methylone heb ik echt geen reet van gevoeld. Voelde me steeds nuchterder worden. Toen we naar huis gingen en een eindje naar het station moesten lopen, voelde ik me ineens een soort van benauwd worden. Bij elke paar stappen voelde ik een soort beklemmend gevoel op m'n longen en moest m'n best doen niet wat bezorgd te gaan worden. Eenmaal in de trein 30 min later, was er niks meer aan de hand. Iemand een soort gelijke ervaring gehad? Ben benieuwd hoe dit nou kon gebeuren. M'n vorige (+/- 10x) was het echt werelds en nou eigenlijk alleen maar ronduit saai. Moet wel zegen dat ik 2weken en 5weken hiervoor ook deze combi genomen heb.
laatste aanpassing

Uitspraak van verwijderd op woensdag 16 mei 2012 om 23:03:
Heeft iemand ervaring met Expl. en XTC samen??

Ik neem juist Methylone om geen xtc te hoeven gebruiken. Ik zou dan toch eerder kiezen voor 4-FMP met xtc.
Van wat ik zo begrepen heb wordt het nu wel steeds lastiger leverbaar. Steeds meer vendors leveren het niet meer (aan Nederland). Voel een schaarste aankomen.
hamsteruuuuuuuuuuuh :D
Hahaha, ja, als het daar niet al te laat voor is.
Blij dat ik al op tijd heb gehamsterd. Maar goed, het is geen 2C-T21 dus ik verwacht wel dat het met wat meer moeite mss dan normaal gewoon verkrijgbaar blijft.
Ow het zal ook vast nog wel ergens ter wereld te verkrijgen zijn. Ben al tegen genoeg dubieuze advertenties aangelopen, maar goed ik ga niet zomaar even naar een onbekend mail adres wat sturen van een nog vagere in slecht Nederlands geschreven advertentie. Dus gewoon nog maar even verder zoeken dan. Zal de moeite waard zijn ;)

2e x methylone voor mij, hoe ziet het er bij jullie uit?
De 1e keer heb ik er niet naar gekeken hoe het er uit zag, en nu zelf weten te fixen :)

Bij mij lijkt het vrij veel op M (kristallen), maar ruikt het super chemisch.
Dat is normaal?
laatste aanpassing

Uitspraak van verwijderd op dinsdag 28 augustus 2012 om 15:21:
Bij mij lijkt het vrij veel op M (kristallen)

maar dan wat geliger (lijkt een beetje op zand). Geur lijkt er ook op (ik herken er altijd anijs in)

Uitspraak van actief op dinsdag 28 augustus 2012 om 15:51:
maar dan wat geliger (lijkt een beetje op zand). Geur lijkt er ook op (ik herken er altijd anijs in)

Idd wat geliger, alleen iets grotere brokjes dan zand.
Geur vind ik niet te verdragen, zeker niet zoals M :no:

Uitspraak van Bart1981 op zondag 8 juli 2012 om 00:37:
Voel een schaarste aankomen.

Afgelopen weken gezocht maar helaas geen succes. Een half jaar geleden was dit nog vrij makkelijk te krijgen
Uitspraak van Technoasis op woensdag 2 november 2011 om 14:54:
Uitspraak van Thijs013 op woensdag 2 november 2011 om 13:34:
lokale hosselman?

:lol: ik moest lachen.

ik ook 8)
Uitspraak van verwijderd op maandag 4 juni 2012 om 11:23:
combi 4-fmp/methylone

Is methylone niet alleen te gebruiken? omdat de meeste hier een combi nemen zie ik?

Uitspraak van San8) op woensdag 19 september 2012 om 23:17:
Is methylone niet alleen te gebruiken? omdat de meeste hier een combi nemen zie ik?

De meeste bedoelen eerst 4FMP nemen, en dan verlengen met Methylone.
Een combi van beide is ook mogelijk, maar dan moet je de dosis wel aanpassen (en niet van bijde je normale dosis nemen).

Methylone op zichzelf is ook erg chill, uit ervaring :D
Dus zonder de 4 fmp ? Wat voegd de 4 fmp nog toe dan om dat er eerst voor te nemen ?

Uitspraak van San8) op donderdag 20 september 2012 om 00:33:
Dus zonder de 4 fmp ? Wat voegd de 4 fmp nog toe dan om dat er eerst voor te nemen ?

Gewoon eerst 4FMP pakken, en wanneer je bij wilt pakken neem je een capsule Methylone.
Of je begint met Methylone op zichzelf, aan you de keuze.

Met het effect van 4FMP ben je ondertussen bekend, dus als je dat bevalt kun je daar mee beginnen en bij pakken met Methylone, als dat je niet bevalt kun je ook alleen de Methylone pakken.

Uitspraak van San8) op woensdag 19 september 2012 om 23:17:
Is methylone niet alleen te gebruiken?

Jawel hoor! Ik doe het ook wel eens solo of in combi met speed.

Nice, voor het eerst sinds 2 jaar weer aan wat (goede) methy kunnen komen. Direct maar even een flinke voorraad ingeslagen want wie weet duurt het nu weer jaren :P dit weekend met uitgaan maar eens even kijken of het nog net zo leuk als 'vroeger' is :) verder de laatste jaren alleen een paar keer 4-FA gedaan dus als het goed is zal de gewenning er wel af zijn :P
Toen ik weer echte methylone had ipv chemical ? Van de lokale hosselman was ik iig blij verrast :)
Er is ook een nieuwe eztest ervoor. Alleen jammer dat ze die dure ampultestversie nu hebben, mn oude flesje marquis deed ik errrrrrg lang mee. Weet iemand of dit soort testjes nog in flesvorm zijn?

Oja de link nog http://azarius.nl/healthshop/drug_tests/
laatste aanpassing

Heb gelukkig weer een goeie online vendor gevonden voor Methylone. Maakte me al ernstige zorgen over mijn slinkende voorraad :-D
Damn dit spul is moeilijk te verkrijgen tegenwoordig...
laatste aanpassing
Helemaal niet. Bij de bekende oostenrijkse vendor die ook gratis 2-FA samples weggaf is het heel goedkoop te krijgen. Methylone is een prima middel, alleen duurt het zo kort he.

Uitspraak van Stimpy op vrijdag 12 oktober 2012 om 17:36:
Toen ik weer echte methylone had ipv chemical

Leg eens uit, het verschil tussen echte methylone en chemical?

Uitspraak van Technoasis op donderdag 1 november 2012 om 15:20:
Helemaal niet. Bij de bekende oostenrijkse vendor die ook gratis 2-FA samples weggaf is het heel goedkoop te krijgen. Methylone is een prima middel, alleen duurt het zo kort he.

En je moet er toch aardig wat pauze tussen houden, bijna evenveel als bij MDMA.
In principe niet geschikt om vaker dan een keer of 6 a 7 per jaar te gebruiken. Maar dat is eigenlijk alleen maar een voordeel :P
Wat ik bedoel met chemical ?, dat de 2 keren dat ik het gekocht heb na de ban in de u.k de eerste keer iets had wat met mn marquis testsetje niet verkleurde maar wel borrelde. En volgens de beste man klopte dit. (maar nee dit klopt niet) en de 2'e keer was het een bruin chemisch goedje (wat wel m1 was maar heel slap) en hierbij gaf mn test een vage gele kleur. Al moest ik wel door de bruine kleur heenkijken. Die keer laatst kwam van een oosterijks/spaanse handelaar. En het waren een soort mini kristalletjes. Mn testkit gaf gelijk die vreemde gele verkleuring, en het effect was ook als toen ik het nog bij buycheapmethylone.com kocht ( of het was een andere naam) website is offline sinds 2010.
Die 2 fmp sample site lijkt verdacht veel op een andere wazige site uit duitsland met dezelfde hong kongoleze bankgegevens waarvan ik ooit nep 6apb heb gekocht.
Bedankt voor de link.

@ 4-FMPim
130-140 milligram 4FMP en ik gok zo'n 10-15 milligram 2C-B. Het was een snoepje wat we niet hebben laten testen.
laatste aanpassing
hier dan nog maar een x: voor mij had het geen nut (redose m1 na 4fa). maar hetzelfde geldt voor mdma, dus het zal wellicht aan mijn lichaam liggen. wie weet als ik wat speel met andere hoeveelheden, maar ik betwijfel of het echt een wereld van verschil zal maken als ik 10 mg minder 4fa neem en 10 mg meer m1...
Bij mij werkt X ook veel minder goed na gebruik van 4FMP. Sommige dingen kun je niet veranderen, denk ik.
Dan denk ik dat m1 ook niet het juiste is voor jou. Maar dat is wel een hele simpele aanname, je kan het altijd proberen! Maar ik zou persoonlijk op hard bass iets veiligs proberen waar je sowieso lekker op gaat, zou jammer zijn van je feestje als het tegenvalt!