Partyflock

Forumonderwerp · 1052678

Waarschuw beheerder
ik ongeveer 2-3 gram

jullie?

Waarschuw beheerder
donateur
pep is voor homos

Waarschuw beheerder
:$

Waarschuw beheerder
donateur
:lol:

Waarschuw beheerder
donateur
kook en hertog, aight
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 7 maart 2009 om 14:16:
ik ongeveer 2-3 gram

jullie

wat een stoere vent ben jij

:loser:

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Uitspraak van -XINX- op zaterdag 7 maart 2009 om 15:10:

alleen kindere snuiven speed

Waarschuw beheerder
Uitspraak van -XINX- op zaterdag 7 maart 2009 om 15:10:

als k zo stoer was had k elke dag 3 gram gesnove

valt heel erg mee als k soms hoor wa andere doen

doe t alleen in de weekends

Waarschuw beheerder
Haha lekkere cafeine met bakpoeder?
3 gram haha wat een kutgrap.

Waarschuw beheerder
lul niet ik ken mense die 4-5x zoveel snuive als mij mah die doen t elke dag

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 7 maart 2009 om 15:18:

:roflol: Wat ben jij een idioot.
In mijn verslavingsperiode van dagelijks pepgebruik deed ik een maand met 3 gram.

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 7 maart 2009 om 15:19:
In mijn verslavingsperiode van dagelijks pepgebruik deed ik een maand met 3 gram.

viese junk
Waarschuw beheerder
donateur

is je moeder nu trots op je?
Waarschuw beheerder

1 maand met 3 gr pep :rot: wat voor lijnen leg jij dang :O
Beter geen pep, maargoed:P
Waarschuw beheerder

ja en sommige roken 5 gram wiet op een dag en andere 1 gram
wats je punt?
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Una Paloma Blanca :smoke: op zaterdag 7 maart 2009 om 15:35:
1 maand met 3 gr pep :rot: wat voor lijnen leg jij dang :O
Beter geen pep, maargoed:P

Bommetjes van 100 mg. Daar kwam ik een hele dag mee door. 73% pure pep. Dat kan jouw pep niet geweest zijn als je 3 gram op een avond weg snuift. Ik zou dat maximaal op een puurheid van 5 tot 10 procent schatten.

Waarschuw beheerder
licht aan de vraag;)
Waarschuw beheerder

En dat was dan cker mid jaren 80 ofzo....

Als je echt zulke pure had kan je idd met 100mg een dag door komen, maar met de hedendaagse pulp mag je er best een nulletje aan vast plakken :cry:

Waarschuw beheerder
hier geen last van mooi verse pasta brokken.0,5 gr heb je zeker genoeg aan voor de avond
Waarschuw beheerder
met aceton ken je het toch weer zuiver maken?

Waarschuw beheerder
31243289432749kg per dag
:gaap:

Waarschuw beheerder
Snatsen doe ik niet aan, ik ontbijt altijd met een infuuszakje met 5 gram opgelost in pure alcohol. Dat is pas écht een aanrader! Direct in je bloed, zwaar zuiver die shit (h)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Djerk op maandag 9 maart 2009 om 11:08:
met aceton ken je het toch weer zuiver maken?

hier is het zuiver... groningen
Waarschuw beheerder
goh waar heb ik dat eerder gehoord o:) owjah heel pf :P
Waarschuw beheerder
Uitspraak van actief op maandag 9 maart 2009 om 12:04:
Snatsen doe ik niet aan, ik ontbijt altijd met een infuuszakje met 5 gram opgelost in pure alcohol. Dat is pas écht een aanrader! Direct in je bloed, zwaar zuiver die shit

precies, daarna nog aan het ghb infuus en 5 gram keta je neus in trappen zodat je de hele dag in je K-hole rondhuppelt.
Tussen de middag 2 gram crack roken en beetje Heroine en als avondeten lijnen coke opsnuiven zo lang als de eettafel. Als toetje nog wat lsd en dan lekker slapen.
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Ick hat n ceer soofeel dad ick nied meer con denkce faaaach jonge egt waar man zo 12 chgram wech
Waarschuw beheerder
Pep is voor snuifkoppe
rook lekker rustig een J
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Snnyy op dinsdag 10 maart 2009 om 14:33:
Pep is voor snuifkoppe
rook lekker rustig een J

ownee jij hebt er verstand van, Heerlijk altijd levenslessen van een 15 jarige :lol:

Waarschuw beheerder

jij die 3gram per week? hun 4-5x zoveel per dag? ff rekenen kom je uit op zon 12-15 gram per dag...doe iets nuttigs met je leven stop met die rotzooi en ga naar school ofzo xD

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Kalus op maandag 9 maart 2009 om 02:48:
En dat was dan cker mid jaren 80 ofzo....

Als je echt zulke pure had kan je idd met 100mg een dag door komen, maar met de hedendaagse pulp mag je er best een nulletje aan vast plakken

Niet al het goede is de wereld uit.
Vind het af en toe teveel van vroeger was alles beter.
Ok ik ben niet zo van vroeger maar heb een tijdje speed van 73 procent gehad helaas nu niet meer.
Nu heb ik dextroamfetamine en met bommetjes minder dan 100 mg kom je de dag wel door hoor,die dex is 56 procent.
Nu we het toch over procenten hebben heb ik me laatste slag geslagen met kristallen van 84 procent en daarna ook niet meer te krijgen.
En word het weer een zoektocht starten of meer praten.
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
niks meer. maar heb nog een maandvoorraad liggen aan lege sealtjes en da zin er 54
dus zeg maar iets meer as 10 per week met 2 man

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 10 maart 2009 om 17:39:
jij die 3gram per week? hun 4-5x zoveel per dag? ff rekenen kom je uit op zon 12-15 gram per dag...doe iets nuttigs met je leven stop met die rotzooi en ga naar school ofzo xD

jij moet ook stoppen met die zooi wanr zelfs ik begrijp nog wel dat hij 12-13 gr in de week bedoelt maar zijn vrienden gebruiken dan elke dag speed en hij niet.
Got it ?
Waarschuw beheerder
Ik ben zelf ook dagelijks gebruiker hoeveel gaat niemand iets aan maar aub willen die triestem niet gebruikers dan niet op een drugs forum komen schelden en af kraken jezus ik ben nog maar 19 en gebruik en heb nog meer verstand dan al die sukkelige klagers zoeken jullie eerst maar een leven ipv dat jullie leven zo saai is dat je je met mensen die gebruiken gaat bemoeien te laag voor woorde pff
Waarschuw beheerder
Uitspraak van aap© op maandag 4 mei 2009 om 02:00:
Ik ben zelf ook dagelijks gebruiker

(Y) goed bezig dan

die triestem niet gebruikers

je kunt je afvragen wat triester is :lol:

ik ben nog maar 19 en gebruik

en heb nog meer verstand dan al die sukkelige klagers

klinkt erg logisch :rot:

Waarschuw beheerder
k ben zelf ook dagelijks gebruiker hoeveel gaat niemand iets aan maar aub willen die triestem niet gebruikers dan niet op een drugs forum komen schelden en af kraken jezus ik ben nog maar 19 en gebruik en heb nog meer verstand dan al die sukkelige klagers zoeken jullie eerst maar een leven ipv dat jullie leven zo saai is dat je je met mensen die gebruiken gaat bemoeien te laag voor woorde pff

pas 19 jaar en dan nu al naar de klote triest hoor
Waarschuw beheerder
Ja dat sal wel Jaaaa.... Als je gebruikers triest of dom vind kanker dan op uit dit forum en verspil der geen tijd aan ik mag mischien wel gebruiken maar ik heb te minste nog een leve tyfus gekke... Greetz a proud pep addict

Waarschuw beheerder
Zo aap, wat een trots zeg!! Je kunt wel gebruiken, maar erg triest dat je dagelijks gebruikt en op die leeftijd! Zo en het ergste van alles, je lijkt er nog trots op te zijn?! Ga maar naar een afkick kliniek, kun je jezelf nog veel trotser voelen!! En al die agressie in je berichten, dat zal de snats wel zijn, wekt agressie op he!?

Vooral doorgaan jongen, kunnen al je vrienden je dalijk op het kerkhof opzoeken, gezellig daar een feessie bouwen! JOEHOE
Wat een leven heb je zeg, echt te erg voor woorden....neem er maar een lijntje voor!

Trouwens, toepasselijke naam heb je!
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
gr per dag(Y)
ik slaap ook nooit B)
Waarschuw beheerder
Ik ben zelf ook dagelijks gebruiker hoeveel gaat niemand iets aan maar aub willen die triestem niet gebruikers dan niet op een drugs forum komen schelden en af kraken jezus ik ben nog maar 19 en gebruik en heb nog meer verstand dan al die sukkelige klagers zoeken jullie eerst maar een leven ipv dat jullie leven zo saai is dat je je met mensen die gebruiken gaat bemoeien te laag voor woorde pff

Kansloos :gaap:
Waarschuw beheerder
Ik slaap elke avond, Zelfs in het weekend. en op werk gaat het goed, op school gaat het goed, thuis gaat het goed, en pas nog opslag gekregen ook nog. Dus als jij denkt dat ik er slecht aan toe ben en op het kerkhof kom te liggen tjaa. jij kan ook goed morgen overreden worden, Boem!!, dood. Jeeej iemand die gerei pakt leeft langer.. ik leef per dag and i like it. en ja toepasselijk he vond ik ook daarom heet ik geen henk :| O:)

en ja dat zal ik zeker doen, maar niet voor jou of een anders alleen waneer ik wil..

Waarschuw beheerder
Uitspraak van aap© op maandag 4 mei 2009 om 16:37:
Greetz a proud pep addict

Nou :s waar je maar trots op bent he.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van aap© op maandag 4 mei 2009 om 18:16:
Ik slaap elke avond, Zelfs in het weekend. en op werk gaat het goed, op school gaat het goed, thuis gaat het goed, en pas nog opslag gekregen ook nog. Dus als jij denkt dat ik er slecht aan toe ben en op het kerkhof kom te liggen tjaa. jij kan ook goed morgen overreden worden, Boem!!, dood. Jeeej iemand die gerei pakt leeft langer.. ik leef per dag and i like it. en ja toepasselijk he vond ik ook daarom heet ik geen henk

Gast, je snapt er niets van merk ik al, k ga er verder ook maar niet op in ook..
Het is iig niet normaal hoe jij over dit soort dingen denkt, maar wens je veel succes met het verneuken van je toekomst :d
Waarschuw beheerder
Dankje zal wel lukke ;)
Waarschuw beheerder
natuurlijk gaat alles goed
anders raak je er ook niet verslaafd aan he:p als het alleen maar problemen met zich meebrengt

speedverslaving is om problemen vragen op de lange termijn.
- opbouwende tolerantie
- gezondheid
- niet meer kunnen functioneren zonder
etc

en uiteindelijk snuif je niet meer voor het effect maar snuif je om je normaal te voelen
kortom je bent op een gegeven moment volledig afhankelijk van een wit zeer ongezond poedertje
enja, kun je leuk zeggen; alles gaat goed
tja, denk je serieus dat je voor de rest van je leven speed kan snuiven ofzo?
en nu is de standaardreactie; nee natuurlijk niet joh:O
mja kwil je weleens proberen te zien stoppen na jarenlang dagelijks gebruik
het is echt om problemen vragen en daar kom je vanzelf wel achter
het blijft niet altijd leuk
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
is goed ik zal jou naam opslaan op de pc en over 2 - 3 jaar zal ik het wel is vertellen
ik ken me eigen ben al gestopt met sepkuh...
blowen na een 2jaar vast blowe
roken 1 week gelede mee gestopt
als ik dit nu nog leuk vind doe ik da nog en denk jij dat als er problemen komen dat ik dna doorga ik kan nu wel zeggen dat ik dan stop geloven jullie toch nie.. maar ik ken me eigen dat is alles wat telt jullie meningen niet.

I KNOW WHAT I CAN DO.....
Waarschuw beheerder
smeer iedere dag pasta op me brood
Waarschuw beheerder
lekker die bruine?
Waarschuw beheerder
donateur
ik snuif geen goedkope troep
Waarschuw beheerder
ja maar als je ff nadenkt;
stoppen met blowen, is moeilijk, maar je blowt niet om te kunnen functioneren.
dus je kan nog gewoon dagelijks je ding doen tijdens het stoppen, hetzelfde verhaal met roken

speed daarentegen gebruik je om te kunnen functioneren (tenminste als je jarenlang op dagelijkse basis snuift)
en dat is dus een heeel ander verhaal, dan zou je je hele leven moeten omgooien (sowieso voor de afkickperiode) want dan kun je dus waarschijnlijk niks meer opbrengen
maarja goed, je moet het uiteraard zelf weten
het verbaast me ook niet echt dat je het niet met me eens bent:p
meeste mensen moeten eerste de fout ingaan voordat ze beseffen waar ze mee bezig zijn
(spreekt uit ervaring :bloos: )
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
ik heb die fout al gehad ik weet nu hoe ik pak ik zij nie hoeveel ik pakte
dusjaa kan je nie weten of ik erdoor moet functioneren., lijkt mij zelfde als dit: bijv.

reken deze som uit 54 x ... = ....
onmogelijk te weten dus je hebt het ergens over en je hebt niet eens voorbeelden...
volgensmij wil jij hier gewoon jou verleden vertellen wil nie zeggen dat ik exact het zelfde ben..
Waarschuw beheerder
nee ik heb geen speed verleden of iets dergelijks
maar het gaat er mij om dat het op dagelijkse basis is
maakt niet uit hoeveel of wat het is
shit fucked je up, zonder dat je het beseft
imo, dan:p
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
tut tut de jeugd van tegenwoordig ook :s
Waarschuw beheerder
zoveel mogelijk :lijn:

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Knaller :bier: op dinsdag 5 mei 2009 om 16:08:
zoveel mogelijk

Wel deleng met mij dang!

Waarschuw beheerder
jaar of 3 geleden 1x goeie pep gehad, vond het super behalve het niet kunnen slapen dan.
daarna nog 1x gehad maar dat was baggerkwaliteit, en sindsdien geen behoefte meer aan gehad.
als ik een stimulant wil pak ik gewoon wat M
Waarschuw beheerder
Uitspraak van aap© op maandag 4 mei 2009 om 19:16:
maar ik ken me eigen dat is alles wat telt

weet dan wat je gebruikt en wat dus de gevolgen van die troep op langere termijn zijn(F)

Uitspraak van aap© op maandag 4 mei 2009 om 16:37:
Greetz a proud pep addict

:rot: dit gaat te ver...
Waarschuw beheerder
donateur
In de tijden dat ik nog speed snoof, zat dat rond de 1 gram per weekend.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van aap© op maandag 4 mei 2009 om 18:16:
Ik slaap elke avond, Zelfs in het weekend. en op werk gaat het goed, op school gaat het goed, thuis gaat het goed, en pas nog opslag gekregen ook nog. Dus als jij denkt dat ik er slecht aan toe ben en op het kerkhof kom te liggen tjaa. jij kan ook goed morgen overreden worden, Boem!!, dood. Jeeej iemand die gerei pakt leeft langer.. ik leef per dag and i like it. en ja toepasselijk he vond ik ook daarom heet ik geen henk

en ja dat zal ik zeker doen, maar niet voor jou of een anders alleen waneer ik wil..

Ik wil je niet afzeiken heb zelf ook zo'n 2 jaar dagelijks gebruikt en ben geeindigd met 54 sealtjes in de maand.. Bij mij ging in het begin ok nog alles goed voelde me super met die speed, werken ging als een speer, alles leek perfect.. Maar zoals al gezegd wordt; tolerantie.. 't werd steeds meer kreeg voort black-outs en ook de keren dat ik echt goed paranoia was en totaal niet meer wist wat ik deed zijn niet op 2 handen te tellen, dus geen mens kan mij wijsmaken dat langere tijd dagelijks speed gebruik nog steeds zo goed gaat als in het begin....
Ik vraag me af hoelang je al dagelijks gebruikt en hoeveel... Want het is net of ik mezelf hoor praten in het begin en vooral dat telkens maar je gebruik en jezelf blijven verdedigen.. Dus ik zal maar meteen zeggen, vat het niet persoonlijk op; maar als je dan toch voor dat leven kiest leer dan schijt te hebben aan wat de rest van de wereld erover zegt je staat er uiteindelijk toch helemaal alleen voor.
Waarschuw beheerder
Ongeveer half jaar 8 maanden nu. En hoor je jezelf praten ja? :o

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 6 mei 2009 om 21:12:
Ik wil je niet afzeiken heb zelf ook zo'n 2 jaar dagelijks gebruikt en ben geeindigd met 54 sealtjes in de maand..

Grote meid.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Sir Vincent op woensdag 6 mei 2009 om 19:46:
1 gram per weekend

Dan kan ik 2 dagen niet eten en slapen man :no: Niets voor mij :) Ik snap dan ook niet hoe mensen een gram per dag weg kunnen snuiven en dan gewoon nog gaan slapen en eten.
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
mmm'kay :lol:
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Uitspraak van ½jeKaaS op donderdag 7 mei 2009 om 15:39:
Dan kan ik 2 dagen niet eten en slapen man Niets voor mij Ik snap dan ook niet hoe mensen een gram per dag weg kunnen snuiven en dan gewoon nog gaan slapen en eten.

Tolerantie tolerantie tolerantie...
da zijn waarschijnlijk mense die ontzettend graag zouwen ruilen met jou omdat zij vor een weekend wakker blijven mistens het 10voudige nodig hebben
Waarschuw beheerder
donateur
Dan kan ik 2 dagen niet eten en slapen man :no: Niets voor mij :) Ik snap dan ook niet hoe mensen een gram per dag weg kunnen snuiven en dan gewoon nog gaan slapen en eten.

Nee dat snap ik ook niet, eten lukte mij nooit en slapen al helemaal niet..
En om nog maar te zwijgen over de dagen erna, brakheid.
Maar dat is gelukkig verleden tijd, ik hou het nog maar bij een keertje lsd:P
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Sir Vincent op donderdag 7 mei 2009 om 22:28:
ik hou het nog maar bij een keertje lsd

2CB bevalt anders ook prima O:)
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van ½jeKaaS op vrijdag 8 mei 2009 om 09:43:
2CB bevalt anders ook prima O:)

Absoluut, nog nooit in meer dan 20 mg genomen, als ik er weer aan kan komen zal het zeker willen uitbreiden naar 30 mg.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Sir Vincent op donderdag 7 mei 2009 om 22:28:
Nee dat snap ik ook niet, eten lukte mij nooit en slapen al helemaal niet..

Nah ik moet zeggen, nadat ik pep heb gebruikt voel ik me ook zwaar fucked, en geen zin om te eten etc. Maar dan trap ik hoe dan ook gewoon wat te eten naar binnen ookal heb ik daar totaal geen behoefte aan, maar daarna knap je er wel een heel stuk van op!! :).
Maar dat verschilt natuurlijk weer per persoon...
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Ik wil je niet afzeiken heb zelf ook zo'n 2 jaar dagelijks gebruikt en ben geeindigd met 54 sealtjes in de maand.. Bij mij ging in het begin ok nog alles goed voelde me super met die speed, werken ging als een speer, alles leek perfect

dat je dat hier neer durft te zetten...
schaam jij je ogen niet uit je kop?
Waarschuw beheerder
Uitspraak van :respect:Masterfreak op vrijdag 8 mei 2009 om 21:18:

Grootspraak JWT ;p
Waarschuw beheerder
Vies kind gewoon

Waarschuw beheerder

nee da was al algemeen bekend ken beter drugsvoorlichting gaan geve met die kop van mij :lol:
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 9 mei 2009 om 20:33:

what the fuck gaat jouw da aan kjel??

k heb utzelfde gehad elke dag 1.5 a 2gr per dag;)

sommige mense zuipe zich eige un coma in:S nou en andere mense doen weer wa anders, bn je un focking wereldverbeteraar ofzow? as je da wel bn begin dan lkkr bij jezelf jah! en schei uit mt da commentaar vn je:S

iedereen maakt foute, das menselijk;)

mi vida loca laat ze ma lulle hoor:P ze wille zelf beter overkome dan andere;)

Waarschuw beheerder
Oh ik heb er schijt aan hoor, ik heb net mijn herrinneringe aan 4 years of drug abuse weer tevoorschijn gehaald..

Lege zakkies lege jointkokers lege pep seals lege sos seals lege halfjes sos snuifbuizen onder de pep zittende cd hoezen ouwe grinder lag gelijk in 2 dozen in de kast
als ik daar na kijk moet ik hard lache en denk ik trug an alle vette tijde en de para tijde
en dan kom ik er achter dat ik die bult vetheid toch nie gemist zou wille hebbe

en nee, dan komt r geen moment in me op om te stoppe.. kheb geen verplichtinge ken alles doen en late wa ik wil..
Just enjoying my life..

"Dokter? Als ik stop met snuiven slikken roken en zuipen, leef ik dan langer?"
"Nou," zegt die dokter, "Dat weet ik niet. Maar het lijkt wel langer... "
denk daar maar is over na (F)
Waarschuw beheerder
1 gram per weekend

Dan kan ik 2 dagen niet eten en slapen man Niets voor mij Ik snap dan ook niet hoe mensen een gram per dag weg kunnen snuiven en dan gewoon nog gaan slapen en eten.

:O hier snuiven we 25 gr in een weekend weg..
we hebben zelfs een eige junkhok gekregen..
diagonaal=ideaal :D
Waarschuw beheerder
ey roy wil nie veel zeggen hoor maar hij verkopt een ons per week,
mede dankzij,

Schijndel - Extreme Para Team
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder

1 gram per weekend

1gram diagonaal is redelijk normaal is wat ik achterhaal
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van aap© op zondag 10 mei 2009 om 13:22:
1gram diagonaal is redelijk normaal is wat ik achterhaal

en doorhaal

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zondag 10 mei 2009 om 03:01:
als ik daar na kijk moet ik hard lache en denk ik trug an alle vette tijde en de para tijde
en dan kom ik er achter dat ik die bult vetheid toch nie gemist zou wille hebbe

tuurlijk komt het niet in je op om te stoppen want je kan het niet junkie
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 11 mei 2009 om 10:32:
tuurlijk komt het niet in je op om te stoppen want je kan het niet junkie

ohnie wrom heb ik al anderhalve week geen coke gehad dan hoe ken dat nouuuuuuuuuuu :lol:
en ja heb der flink last van gehad ma da gaat wel wir over
Waarschuw beheerder
iedereen denkt mee dat je niet kan stoppen,, maar ze denken niet van ow hij heeft zolang nie gepakt nu weer wel hij wil nu gewoon weer ff gebruiken. als de nood hoog is lukt stoppe bij iedereen,, Als je ECHT moet doe je da

*btw ik kan dingen minder goed uitleggen dan ik het snap dus je hoeft het niet te snappen als ik het maar weet:) *

kan altijd proberen dat is mijn mottoo. witte nie...

Waarschuw beheerder
Uitspraak van aap© op maandag 11 mei 2009 om 18:05:
*btw ik kan dingen minder goed uitleggen dan ik het snap dus je hoeft het niet te snappen als ik het maar weet:) *

hahha goeie
Waarschuw beheerder
:O materiaal doe mij een paar:P :speed:
Waarschuw beheerder
grammetje of 22 in de week bommuh.....!

Waarschuw beheerder
Uitspraak van aap© op maandag 11 mei 2009 om 18:05:

Ben al zovaak gestopt
Da je je in t begin nie fijn voelt zonder hoorter bij ma je moet mar zo denke..
aan alles komt n eind.. dus aan da kutgevoel ok

Waarschuw beheerder
eerder grammetje of 4 in de week,, nu niet meer zoveel denk net 4 gram in de maand

Waarschuw beheerder
Helemaal niks.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 11 mei 2009 om 17:00:
nie wrom heb ik al anderhalve week geen coke gehad dan hoe ken dat nouuuuuuuuuuu :lol:
en ja heb der flink last van gehad ma da gaat wel wir over

je geld zal wel op geweest zijn wanneer krijg je weer zorgtoeslag kan je weer gaan bazen dikke zeug
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van !¤ Bad Sound Kills Good Music ¤! op maandag 4 mei 2009 om 21:03:
wow ff :|

Daarom, leestekens. ;)

Uitspraak van verwijderd op dinsdag 5 mei 2009 om 18:00:
Wel deleng met mij dang!

Die hou ik nog 'ns tegen je. :x

/edit; om even zinnig bij te dragen. Als ik al iets doe, dan MDMA. Vind dat effect echt briljant. Verder niet zo'n behoefte aan. :)
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Waarom pep?

Zelfs de economie gaat er dan niet op vooruit
Waarschuw beheerder
Uitspraak van :[ Hate is Healthy :[ op zaterdag 9 mei 2009 om 23:46:
what the fuck gaat jouw da aan kjel??

k heb utzelfde gehad elke dag 1.5 a 2gr per dag

sommige mense zuipe zich eige un coma in nou en andere mense doen weer wa anders, bn je un focking wereldverbeteraar ofzow? as je da wel bn begin dan lkkr bij jezelf jah! en schei uit mt da commentaar vn je

iedereen maakt foute, das menselijk

mi vida loca laat ze ma lulle hoor ze wille zelf beter overkome dan andere

de ene kans arme junk neemt het op voor de ander
lief hoor(L)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 12 mei 2009 om 15:33:
je geld zal wel op geweest zijn wanneer krijg je weer zorgtoeslag kan je weer gaan bazen dikke zeug

daar heb ik me zorg toeslag echt nie voor nodig hoor hahahaha
Waarschuw beheerder
nee, je dikke reet verkopen kan ook nog idd
Waarschuw beheerder
mi vida loca had da echt nie gelede pfff.
kneusjes baba

zoon mensen die hier schelden enzo zijn zo hatelijk storend da je gewoon ontploft:@
gewoon irritatie tot het bot, die haters val A.U.B. KAPOT!!!

rijmende aap met zijn gerei,
hoopt da die mensen kapot vallen dan is ie weer blij. :);)
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Uitspraak van aap© op dinsdag 12 mei 2009 om 18:00:
opt da die mensen kapot vallen dan is ie weer blij. :);)

joh ga ergens anders lopen klieren rijmaap en neem die mi vida loca met je mee.
dan zijn wij juist weer blij
kunnen we weer normalen gesprekken gaan voeren.

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
nou niks meer (behalve op feestjes dan) maar toen ik er nog iedere dag aanzat al gauw 3/4 gram per dag, ik heb het dus wel over speed :speed: en geen coke!

ps

laat je niet zo opfokken mi vida loca, leef je eigen leven, trek je niks aan van deze kneusjes
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Uitspraak van permanent verbannen op dinsdag 12 mei 2009 om 19:19:
at je niet zo opfokken mi vida loca, leef je eigen leven, trek je niks aan van deze kneusjes

lees eerst is terug voor dat je ons kneusjes gaat noemen aub
Waarschuw beheerder
kneusjes :P :P
ga zelf weg anti drugs B I A T C H op een drugs forum (vaag):|

Waarschuw beheerder
Uitspraak van aap© op dinsdag 12 mei 2009 om 20:14:
a zelf weg anti drugs B I A T C H op een drugs forum (vaag):|

hoe weet je nou dat ik anti drugs ben ken je me dan
maar di snol mi vida loca loopt raar te lullen
open lekker samen een forum en ga daar lekker zitten dag dag

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zondag 10 mei 2009 om 03:01:
en nee, dan komt r geen moment in me op om te stoppe.. kheb geen verplichtinge ken alles doen en late wa ik wil..
Just enjoying my life..

"Dokter? Als ik stop met snuiven slikken roken en zuipen, leef ik dan langer?"
"Nou," zegt die dokter, "Dat weet ik niet. Maar het lijkt wel langer... "
denk daar maar is over na

hey piswijf, je ken ook op een normale manier genieten van drugs!! en van het leven, tis toch erg dat je alleen van het leven kan genieten door iedere dag/week drugs te gaan gebruiken, muts! Hoe dom kun je zijn om zo te denken!!!
Lees het boekje "Uit je bol" maar eens, de nieuwe versie, kun je lezen hoe je op de juiste manier alles uit je leven kunt halen MET drugs en zonder schade aan je lijf te brengen, denk daar maar eens over na(F)

Ennu noem me maar mevr de psycholoog, maar kheb wel gelijk!!
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 13 mei 2009 om 09:17:
hey piswijf, je ken ook op een normale manier genieten van drugs!! en van het leven, tis toch erg dat je alleen van het leven kan genieten door iedere dag/week drugs te gaan gebruiken, muts! Hoe dom kun je zijn om zo te denken!!!
Lees het boekje "Uit je bol" maar eens, de nieuwe versie, kun je lezen hoe je op de juiste manier alles uit je leven kunt halen MET drugs en zonder schade aan je lijf te brengen, denk daar maar eens over na

Ennu noem me maar mevr de psycholoog, maar kheb wel gelijk!!

Gefrusteerd ? :lol:

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 13 mei 2009 om 10:13:
Gefrusteerd ?

huh?? waarom dat????

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 12 mei 2009 om 19:50:
lees eerst is terug voor dat je ons kneusjes gaat noemen aub

als je gaat zeiken over iemands zn drugsgebruik, die je notabene niet eens echt kent, ben je in mijn ogen een kneusje.
zolang zij zich er maar goed bij voelt is het tog goed. jullie bepalen niet wat goed en fout is in iemands leven.
de overheid probeert onze vrijheden al genoeg in te perken.

Waarschuw beheerder
het gaat
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Ik wil je niet afzeiken heb zelf ook zo'n 2 jaar dagelijks gebruikt en ben geeindigd met 54 sealtjes in de maand.. Bij mij ging in het begin ok nog alles goed voelde me super met die speed, werken ging als een speer, alles leek perfect.. Maar zoals al gezegd wordt; tolerantie.. 't werd steeds meer kreeg voort black-outs en ook de keren dat ik echt goed paranoia was en totaal niet meer wist wat ik deed zijn niet op 2 handen te tellen, dus geen mens kan mij wijsmaken dat langere tijd dagelijks speed gebruik nog steeds zo goed gaat als in het begin....
Ik vraag me af hoelang je al dagelijks gebruikt en hoeveel... Want het is net of ik mezelf hoor praten in het begin en vooral dat telkens maar je gebruik en jezelf blijven verdedigen.. Dus ik zal maar meteen zeggen, vat het niet persoonlijk op; maar als je dan toch voor dat leven kiest leer dan schijt te hebben aan wat de rest van de wereld erover zegt je staat er uiteindelijk toch helemaal alleen voor.

ik wil jou niet afzeiken maar het is wel erg lachwekkend hoe jij in drugs-forums de oude wijze gebruiker uithangt.:roflol:

je komt net kijken kleine meid.:aai:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van :[ Hate is Healthy :[ op zaterdag 9 mei 2009 om 23:46:
mi vida loca laat ze ma lulle hoor ze wille zelf beter overkome dan andere

weten we ook gelijk weer op welk niveau die zit.8)

Waarschuw beheerder
[quote element=message id=41886297]{element is niet toegankelijk}eten we ook gelijk weer op welk niveau die zit.8)
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Uitspraak van onderkoffer. op woensdag 13 mei 2009 om 12:47:
weten we ook gelijk weer op welk niveau die zit

opzich heeft :speed: Pitbull *NL* wel een punt hoor.
wie bepaalt wat goed of slecht voor haar, niemand alleen zij zelf.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van permanent verbannen op woensdag 13 mei 2009 om 13:07:
wie bepaalt wat goed of slecht voor haar, niemand alleen zij zelf.

dat is zo.
maar dan moet die doos hier niet tegenover andere de wijsneus gaan uithangen.

want het komt echt nog maar net kijken.8)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van d a v i d o f f :[ op dinsdag 12 mei 2009 om 16:47:
Als ik al iets doe, dan MDMA. Vind dat effect echt briljant. Verder niet zo'n behoefte aan

same here :)

Waarschuw beheerder
niet...pep is vies :rot:

Waarschuw beheerder
Uitspraak van aap© op dinsdag 12 mei 2009 om 18:00:
zoon mensen die hier schelden enzo zijn zo hatelijk storend da je gewoon ontploft
gewoon irritatie tot het bot, die haters val A.U.B. KAPOT!!!

Ja vandaar da ik ok zon dikke reet van ze gekrege heb sta op ontploffe whahahahha :lol:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 7 maart 2009 om 14:16:
ik ongeveer 2-3 gram

jullie?

Elke week is het weer een verassing,
want doe niks zonder goed overleg met mijn neus:no:

......maar op de schaal van knetter geef k mijn neus een voldoende
(en geef nog een aai over zijn neusvleugels)(Y)
Waarschuw beheerder
voor dit kansloos gespuis betalen wij belastingsgeld, om hun binnen enkele jaren optevangen :/
Waarschuw beheerder
Uitspraak van andy_son op zaterdag 16 mei 2009 om 16:34:
voor dit kansloos gespuis betalen wij belastingsgeld, om hun binnen enkele jaren optevangen

Nou wees dan maar blij dat je van de verkeerde kant van de grens kom.......
(dat zijn wij iig wel, want er zijn hier al kanslozen genoeg)(N)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van KNETTERHARK op zaterdag 16 mei 2009 om 13:52:
Elke week is het weer een verassing,
want doe niks zonder goed overleg met mijn neus

......maar op de schaal van knetter geef k mijn neus een voldoende
(en geef nog een aai over zijn neusvleugels)

:lol: je bent ook echt knetter volgens mij :)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 18 mei 2009 om 19:13:
je bent ook echt knetter volgens mij

Hehehehe mag niet klagen:P

Ik val wel vaak maar gelukkig niet altyd met mijn Snavel in de boter.

SNAVEL: 1 van de weinige dingen die buiten het vel zitten

...............maar cker een onmisbaar orgaan aan ieders gelaat laat maar gezicht.

Maak niet uit groot of klein.................

K ben anti drugs.....

(trek er iig niet zo'n raar gezicht bij):yes:
Waarschuw beheerder
...?¿?:speed: ¿vaag? :speed:¿?¿...
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
hier in groningen egt goeie pep met super sterke geur

Waarschuw beheerder
Wat gebruiken jullie alle veel zeg.
(mwah, ik gebruik het dan ook alleen als een soort backup)

0,25gr tot 0,5gr per weekend.
(en niks als ik het niet nodig heb)
Waarschuw beheerder
Heb ongeveer 2 maanden terug voor de eerste keer pep gehad .. Het klinkt mss zielig en sloeberig dat pep een soort vervanger is geworden van de sos, en het is ook gewoon zielig en sloeberig.. Ben pas 19 jaar en bijna een jaar coke-verslaafd geweest .. tot het geld op is en je een moment van realisatie krijgt .. ben nu gestopt met sos en kijk zowel met schaamte als een gevoel van 'was wel lachen' terug op die tijd .. heel dubbele gevoelens dus .. pep is op dit moment een beetje mijn afkickmiddel geworden, ik begon met 3 gr per week en dat is nu gereduceerd tot 1 gr per week .. mijn uiteindelijke doel is om in september, als ik mijn nieuwe opleiding start, harddrugs-vrij te zijn (af en toe paar trekjes van 'n joint houdt ik nog optioneel voor de lekkere slaap ;))

en hoeveel iedereen ook gebruikt en óf je nou wel of niet gebruikt, iedereen moet zijn/haar eigen keuzes maken, interesseert mij echt niet of iemand 12 gr op een avond snatst of 0,5 .. ieder z'n eigen ding, het belangrijkste is dat ik zelf mijn gebruik in de hand kan houden ;)

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Ik weeg niet wat ik snuif, iedergeval genoeg voor een goeie fuif :d
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Maikelangelo op woensdag 12 augustus 2009 om 03:44:
Heb ongeveer 2 maanden terug voor de eerste keer pep gehad .. Het klinkt mss zielig en sloeberig dat pep een soort vervanger is geworden van de sos, en het is ook gewoon zielig en sloeberig.. Ben pas 19 jaar en bijna een jaar coke-verslaafd geweest .. tot het geld op is en je een moment van realisatie krijgt .. ben nu gestopt met sos en kijk zowel met schaamte als een gevoel van 'was wel lachen' terug op die tijd .. heel dubbele gevoelens dus .. pep is op dit moment een beetje mijn afkickmiddel geworden, ik begon met 3 gr per week en dat is nu gereduceerd tot 1 gr per week .. mijn uiteindelijke doel is om in september, als ik mijn nieuwe opleiding start, harddrugs-vrij te zijn (af en toe paar trekjes van 'n joint houdt ik nog optioneel voor de lekkere slaap )

en hoeveel iedereen ook gebruikt en óf je nou wel of niet gebruikt, iedereen moet zijn/haar eigen keuzes maken, interesseert mij echt niet of iemand 12 gr op een avond snatst of 0,5 .. ieder z'n eigen ding, het belangrijkste is dat ik zelf mijn gebruik in de

Zeker als dat ook de waarheid is wat je allemaal zegt dan ben ik blij voor je

Waarschuw beheerder
14 gram
Artiest Biomek
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 12 mei 2009 om 01:31:
eerder grammetje of 4 in de week,, nu niet meer zoveel denk net 4 gram in de maand

4gr per maand is niet zoveel? :roflol:
Waarschuw beheerder
Hallo mensen,

Ik was laatst op een feest. Heb toen wat pep en xtc gebruikt.
De pep en de xtc waren van goede kwaliteit.

Mijn Bron heeft deze pep en xtc.

jerryeend@yahoo.com

Groetjes,
Waarschuw beheerder
als ik weer eens heb gewoon 2-3 per week

Waarschuw beheerder
Totdat we moeten slapen! ;)
Waarschuw beheerder
Maar dan is het wel echt ALS het MOET
Waarschuw beheerder
0 gram B)
Waarschuw beheerder
Jezus wist niet dat er mensen waren die 3 tot 4 gram per dag snuiven.das toch zwakbegaafd
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Gerlof op zondag 20 september 2009 om 20:36:
Jezus wist niet dat er mensen waren die 3 tot 4 gram per dag snuiven.das toch zwakbegaafd

dan weet je da nu ;)
Waarschuw beheerder
Heb nu toevallig een paar daagjes achter elkaar gebruikt.
Ben ook lang wakkeer op weinig mg.
Maar wekelijks gebruik is eigenlijk al te veel imo.
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
goeie pep hier met een heerlijke sterke geur

Waarschuw beheerder
ede??? pb

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Hey Mensen,

Ik was laatst op een feest en heb lol gehad.
Was helemaal weg van dat spul.

Mijn bron heeft goede xtc en hele goede Speed.

bart_peppo@yahoo.com

Groetjes,
Waarschuw beheerder
Vanaafvond gaan we weer..
droogmodus (me gebruiksvoorraad voor deze maand) ;

[img width=320 height=240 cacheid=0010d036002dfc767e67d3e91a029316a3]http://i35.tinypic.com/2eal9h4.jpg[/img]
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Elke ochtend een krentenbol met pep om even wakker te worden, savonds pannekoeken met pep.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Thomderanged op dinsdag 6 oktober 2009 om 20:26:
Elke ochtend een krentenbol met pep om even wakker te worden, savonds pannekoeken met pep.

prutser

Waarschuw beheerder
Nog niet eens een gram. Neem 3 of 4 lijntjes en dan vind ik het wel weer best.
Waarschuw beheerder

prutser

wa prutser?
''een lijn in de morgen is een dag zonder zorgen''
''een lijn in de avond houd je fit en gezond!''

10-20g varieert elke week
Waarschuw beheerder
Uitspraak van aap© op woensdag 21 oktober 2009 om 07:10:

prutser

wa prutser?
''een lijn in de morgen is een dag zonder zorgen''
''een lijn in de avond houd je fit en gezond!''

Nu lijkt het allemaal nog leuk, maar over 10 jaar kun jij niet meer normaal functioneren in de samenleving helaas wil jij dit niet onder ogen zien.
Denk maar wat jij denken wilt.
Maar onthou 1 ding ik heb over 10 jaar wel een leuk leven en jij ligt ergens in de greppel

Waarschuw beheerder
ey kerel nie lullig bedoelt maar naar de leeftijd 40 komen alleen nog dingen die nie leuk zijn. kanker veel ziektes tanden laten trekken ruggen prikken je word op nog latere leeftijd nog zieker en afhankeijk van anderen.

laat mij nog mar lekker genieten van mijn jeugd en dan lekker bij de 40 kapot gaan
jij zal lijen jonge ow zo hard, HAha

see you in hell,..
Waarschuw beheerder
Uitspraak van aap© op donderdag 22 oktober 2009 om 08:08:
ey kerel nie lullig bedoelt maar naar de leeftijd 40 komen alleen nog dingen die nie leuk zijn. kanker veel ziektes tanden laten trekken ruggen prikken je word op nog latere leeftijd nog zieker en afhankeijk van anderen.

laat mij nog mar lekker genieten van mijn jeugd en dan lekker bij de 40 kapot gaan

see you in hell,..

Ik weet niet voor wie dit stukje tekst bedoelt is maar ik ben een meisje.. :loser:
Jij denkt sirieus dat jij de 40 haalt zo whahahahah
Ik geef je nog 10 jaar en dan ben je al kapot..
Is maar goed ook gaan onze belasting centen tenminste niet naar jou opvang.
Mijn ouders en familie leden zijn de 40 al gepasseerd enne zijn nog nooit ziek geweest hoor.
Ik kan dan wel 21 zijn heb ook al een kies laten trekken is heus nie het einde van de wereld.
Als jij zo door gaat met de speed heb je over 10 jaar niet eens meer tanden sukkel..

See You Not In Hell
Waarschuw beheerder
Uitspraak van aap© op maandag 4 mei 2009 om 19:16:
is goed ik zal jou naam opslaan op de pc en over 2 - 3 jaar zal ik het wel is vertellen
ik ken me eigen ben al gestopt met sepkuh...
blowen na een 2jaar vast blowe
roken 1 week gelede mee gestopt
als ik dit nu nog leuk vind doe ik da nog en denk jij dat als er problemen komen dat ik dna doorga ik kan nu wel zeggen dat ik dan stop geloven jullie toch nie.. maar ik ken me eigen dat is alles wat telt jullie meningen niet.

I KNOW WHAT I CAN DO.....

Eyz gap, moet je niet ff lijntje speed gaan doen ipv hier te typen?

Pruller, ga maar lekker kapot van de speed joh (Y)
Waarschuw beheerder

:rot: moet er niet aan denken :S snap niet dat je dat überhaupt wil elke dag :no:

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
hier nog heerlijk perfetine en dex
Waarschuw beheerder
Uitspraak van aap© op donderdag 22 oktober 2009 om 08:08:

see you in hell,..

Ik weet niet voor wie dit stukje tekst bedoelt is maar ik ben een meisje..
Jij denkt sirieus dat jij de 40 haalt zo whahahahah
Ik geef je nog 10 jaar en dan ben je al kapot..
Is maar goed ook gaan onze belasting centen tenminste niet naar jou opvang.
Mijn ouders en familie leden zijn de 40 al gepasseerd enne zijn nog nooit ziek geweest hoor.
Ik kan dan wel 21 zijn heb ook al een kies laten trekken is heus nie het einde van de wereld.
Als jij zo door gaat met de speed heb je over 10 jaar niet eens meer tanden sukkel..

See You Not In Hell

1. mijn tanden zijn niks mis mee

2. mijn Familie is ook ouder geworde ons pa en ma ook ho cares ik niet

3. stoere meid met je kies achterlijk blij wijf :D

oja en ik haal de 40 denk ik ook niet :D duh das mijn bedoeling ook

ennee see you not in hell? kleine meid komt net van de peuterschool verrekte del
Waarschuw beheerder

moet er niet aan denken snap niet dat je dat überhaupt wil elke dag

hoezo bemoeien met junky's der leven.
is der eigen leven niet boeiend genoeg:O
snap überhaupt nie da je da zoekt.

This is for junks and real junks only

:d\__________
Waarschuw beheerder
Wat 'n knurft ben jij zeg...
Waarschuw beheerder
och och ik kom net van de kleuterschool af, pfff ik ben ouder als jou.
Doe wat je wilt voor je 40ste dood laat jij je kop maar is nakijken in een gesticht hoor jij.
Enne moet je recht in me gezicht zeggen verrekete del kijken of je dan nog zo stoer bent sukkeltje
Waarschuw beheerder
maar verder ga ik niet meer op jou in..

Ik zou zeggen slotje

Waarschuw beheerder
gr per dag:P

Waarschuw beheerder
Uitspraak van :bounce: Teun :bounce: op vrijdag 23 oktober 2009 om 08:36:
als ik alleen al aan die geur denk bah.

haha.. dat is alleen de eerste nak.. daarna ruik je dat al niet meer :P
Waarschuw beheerder
Uitspraak van aap© op vrijdag 23 oktober 2009 om 07:03:
hoezo bemoeien met junky's der leven.
is der eigen leven niet boeiend genoeg
snap überhaupt nie da je da zoekt.

This is for junks and real junks only

:looser:
Waarschuw beheerder
in al die pep topics altijd ruzie :lol:
Waarschuw beheerder
hij is gewoon gefrustreerd, heeft zeker geen pep meer domme aap :P

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Hallo daar,

Ik heb eindelijk een goeie connectie, ik heb laatst een partij x-files gekocht.
Een beetje te veel zelfs, wil wel helpen. Speedo ook aanwezig. pm me maar

Groeten,
Waarschuw beheerder
hhahah miss softwhore ik heb altijd gerei. maar weet je wa jij vind da ik zielig ben he wa ben jij wel nie jij ziet er zowiezo al nie uit...

je naam is miss harcore , I Say Miss. Piggy ;)
Waarschuw beheerder
jij kan wel een paar flinke lijnen gebruiken :D whahahahahhahaha

Waarschuw beheerder
Uitspraak van aap© op dinsdag 27 oktober 2009 om 06:41:
hhahah miss softwhore ik heb altijd gerei. maar weet je wa jij vind da ik zielig ben he wa ben jij wel nie jij ziet er zowiezo al nie uit...

je naam is miss harcore , I Say Miss. Piggy

Zo zo jij bent een stoer mannetje
Kruip eens achter die pc weg en zeg t in dr gezicht ;)
Of durf je dat niet? :loser:
Uitspraak van aap© op dinsdag 27 oktober 2009 om 06:42:
jij kan wel een paar flinke lijnen gebruiken whahahahahhahaha

T is maar goed dat er geen foto's van jou te zien zijn.
Maar dat is natuurlijk met een reden ;)
Juist jah dat ze jou niet aan kunnen vallen op je domme lelijke tyfus kop :lol:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van aap© op dinsdag 27 oktober 2009 om 06:41:

je naam is miss harcore , I Say Miss. Piggy

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
2 gram in de week
Waarschuw beheerder
donateur
Die semerige smaak in je bek,
zeker als je je neus ophaalt...

Gatverdamme (6)
Waarschuw beheerder
Ik voel hier wel veel opgekropte woede :O
Waarschuw beheerder
0 gr. per week, gadverdamme man.

Moet er niet aan denken om niet meer zonder die ranzige troep in mijn lichaam te kunnen.

1 keer in de zoveel tijd is wel leuk en lekker, maar dan praat ik over gelegenheiden, waarbij je je ook niet kapot moet snuiven, maar gewoon één lijntje neemt.

Mensen die dagelijks/wekelijks snuiven zijn gewoon ranzig, slik dan één pilletje in het weekend, als er een gelegenheid is.
Waarschuw beheerder
flikker toch op man

Mensen die dagelijks/wekelijks snuiven zijn gewoon ranzig, slik dan één pilletje in het weekend, als er een gelegenheid is.

1pil of 1lijn nogal verschil he nuklear ipv 1 pilletje pak gewoon eke dag speed ;)

Uitspraak van aap© op dinsdag 27 oktober 2009 om 06:42:
jij kan wel een paar flinke lijnen gebruiken whahahahahhahaha

T is maar goed dat er geen foto's van jou te zien zijn.
Maar dat is natuurlijk met een reden
Juist jah dat ze jou niet aan kunnen vallen op je domme lelijke tyfus kop

jazeker;) en ik zit aleen voor dat ik ga werken aan de pc jij moet er maar achteruit komen.. zeker ook zoon msn webcam XD lol wjnmk hvj ly sletje?

die mensen moete pas kapot die afkorting msn sukkels laat de gerei koppe hereniggen
''kom mee naar oma's huis, het bejaarde huis, staren naar de buis.
opa het is geen documantaire, maar sneeuwende ruis.
dus pak gauw een buis, en snuif het op.
dan krijg je pikke in die kop,
en dat houd nooit op
drink je sap op en hou je smoel
ja opa dan vind ik je weer cool

Waarschuw beheerder
Uitspraak van aap© op woensdag 28 oktober 2009 om 07:00:
jazeker en ik zit aleen voor dat ik ga werken aan de pc jij moet er maar achteruit komen.. zeker ook zoon msn webcam XD lol wjnmk hvj ly sletje?

kom met bewijs ouwe ;)
Artiest {SHOWLIST artist 85556, 64169}
Waarschuw beheerder
Slechts de pep in pillen! Slik ongeveer 1x per maand, dus wat zal het zijn? 5-10 mg per week?:P:D
Waarschuw beheerder
1pil of 1lijn nogal verschil he nuklear ipv 1 pilletje pak gewoon eke dag speed

Gatverdamme, heb liever 1 pil in de week/maand dan elke dag speed.

Onzin!
Waarschuw beheerder
Kut fake.

Afgedraaide.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van permanent verbannen op zondag 1 november 2009 om 14:02:
goeie speedo zwembroeken

:lol:
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
IN ROTTERDAM GOEDE PEP te krijgen ik ben al 4 dagen waus als je wilt moet je pony_pack@live.nl toevoegen voor een PepGesprek.
Waarschuw beheerder
da zal wel ja

schijndel speedcity

wie staat er 3e van meeste drugs gebruik?
of zelfs 2e weet nie zeker maar het is schijndel !!!!!!
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van aap© op donderdag 5 november 2009 om 07:11:

wees er trots op dat er zoveel bagger gesnoven wordt daar!

Zal wel lekker inhoudloze boel zijn daar!

Waarschuw beheerder
Uitspraak van !¤ Bad Sound Kills Good Music ¤! op zaterdag 14 november 2009 om 15:31:

wees er trots op dat er zoveel bagger gesnoven wordt daar!

Zal wel lekker inhoudloze boel zijn daar!

Ons dorp heeft ook keer op 3e plek gestaan, Denk maar nie dat dat leuk is ofzo, Best wel kansloos als je dorp op 3e plek staat,
Waarschuw beheerder
da zal wel ja

schijndel speedcity

Eeyz lutser geen slechte propaganda maken over Schijndel!

OT: niks
Waarschuw beheerder

OT: niks

haha je bedoeld promoten
Waarschuw beheerder
Uitspraak van BoSwEg op zondag 15 november 2009 om 18:47:

Ik heb wel eens wat mensen gesproken op een feest uit Schijndel hahahaha/.............
Waarschuw beheerder
ot: Niks meer, tijd geleden gestopt! Daarvoor denk ik 1 a 2 gr per feestje :/

Leuk op het feest zelf, maar de week erna oh zo verrot :vaag:
Waarschuw beheerder
jazeker en ik zit aleen voor dat ik ga werken aan de pc jij moet er maar achteruit komen.. zeker ook zoon msn webcam XD lol wjnmk hvj ly sletje?

die mensen moete pas kapot die afkorting msn sukkels laat de gerei koppe hereniggen
''kom mee naar oma's huis, het bejaarde huis, staren naar de buis.
opa het is geen documantaire, maar sneeuwende ruis.
dus pak gauw een buis, en snuif het op.
dan krijg je pikke in die kop,
en dat houd nooit op
drink je sap op en hou je smoel
ja opa dan vind ik je weer cool

Kerel , jou pep gaat diep.
Het heeft volgens mij ook je hersens aangetast , zou ff naar de dokter gaan als ik jou was.
:bye:
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op zondag 15 november 2009 om 01:35:
Best wel kansloos als je dorp op 3e plek staat,

Maar een snuif smiley vond je wel kunnen achter je nick? ;)
Uitspraak van aap© op dinsdag 17 november 2009 om 06:46:

Worden de hotels in schijndel anders minder bezocht denk je?
Waarschuw beheerder
een dag zonder gerei,
maakt men wereld nie blij.

en degene die zich dan met mij bemoeid,
die heeft een kanker kanslooos leven die helemaal niet BOEIT.

voor alle losers blijft dit een speed junky forum staat het je niet aan
blijf dan weg

als je hier komt janken over hoe slecht mijn leven is,
Fuck you i dont care
Fuck u noobs
Waarschuw beheerder
Uitspraak van aap© op woensdag 16 december 2009 om 07:18:
als je hier komt janken over hoe slecht mijn leven is,

niet nodig, je geeft het zelf al aan!! :S
Waarschuw beheerder
donateur
dit topic :roflol:
en dan die mensen die hun email achter laten in de hoop dat je drugs bij hun gaat kopen :roflol::roflol:
Waarschuw beheerder
De pep tegenwoordig is gewoon kk zooi van 20%...
Dus houd je zelf niet voor de gek :D

En stop er gewoon mee :[