1 maand met 3 gr pepwat voor lijnen leg jij dang
Beter geen pep, maargoed
coke is shit
In mijn verslavingsperiode van dagelijks pepgebruik deed ik een maand met 3 gram.
Snatsen doe ik niet aan, ik ontbijt altijd met een infuuszakje met 5 gram opgelost in pure alcohol. Dat is pas écht een aanrader! Direct in je bloed, zwaar zuiver die shit
en dan lekker slapen
lul niet ik ken mense die 4-5x zoveel snuive als mij mah die doen t elke dag
En dat was dan cker mid jaren 80 ofzo....
Als je echt zulke pure had kan je idd met 100mg een dag door komen, maar met de hedendaagse pulp mag je er best een nulletje aan vast plakken
jij die 3gram per week? hun 4-5x zoveel per dag? ff rekenen kom je uit op zon 12-15 gram per dag...doe iets nuttigs met je leven stop met die rotzooi en ga naar school ofzo xD
Ik ben zelf ook dagelijks gebruiker
die triestem niet gebruikers
ik ben nog maar 19 en gebruik
en heb nog meer verstand dan al die sukkelige klagers
k ben zelf ook dagelijks gebruiker hoeveel gaat niemand iets aan maar aub willen die triestem niet gebruikers dan niet op een drugs forum komen schelden en af kraken jezus ik ben nog maar 19 en gebruik en heb nog meer verstand dan al die sukkelige klagers zoeken jullie eerst maar een leven ipv dat jullie leven zo saai is dat je je met mensen die gebruiken gaat bemoeien te laag voor woorde pff
Ik ben zelf ook dagelijks gebruiker hoeveel gaat niemand iets aan maar aub willen die triestem niet gebruikers dan niet op een drugs forum komen schelden en af kraken jezus ik ben nog maar 19 en gebruik en heb nog meer verstand dan al die sukkelige klagers zoeken jullie eerst maar een leven ipv dat jullie leven zo saai is dat je je met mensen die gebruiken gaat bemoeien te laag voor woorde pff
Ik slaap elke avond, Zelfs in het weekend. en op werk gaat het goed, op school gaat het goed, thuis gaat het goed, en pas nog opslag gekregen ook nog. Dus als jij denkt dat ik er slecht aan toe ben en op het kerkhof kom te liggen tjaa. jij kan ook goed morgen overreden worden, Boem!!, dood. Jeeej iemand die gerei pakt leeft langer.. ik leef per dag and i like it. en ja toepasselijk he vond ik ook daarom heet ik geen henk
Ik slaap elke avond, Zelfs in het weekend. en op werk gaat het goed, op school gaat het goed, thuis gaat het goed, en pas nog opslag gekregen ook nog. Dus als jij denkt dat ik er slecht aan toe ben en op het kerkhof kom te liggen tjaa. jij kan ook goed morgen overreden worden, Boem!!, dood. Jeeej iemand die gerei pakt leeft langer.. ik leef per dag and i like it. en ja toepasselijk he vond ik ook daarom heet ik geen henk
en ja dat zal ik zeker doen, maar niet voor jou of een anders alleen waneer ik wil..
1 gram per weekend
Dan kan ik 2 dagen niet eten en slapen man Niets voor mij Ik snap dan ook niet hoe mensen een gram per dag weg kunnen snuiven en dan gewoon nog gaan slapen en eten.
Dan kan ik 2 dagen niet eten en slapen manNiets voor mij
Ik snap dan ook niet hoe mensen een gram per dag weg kunnen snuiven en dan gewoon nog gaan slapen en eten.
ik hou het nog maar bij een keertje lsd
Nee dat snap ik ook niet, eten lukte mij nooit en slapen al helemaal niet..
Ik wil je niet afzeiken heb zelf ook zo'n 2 jaar dagelijks gebruikt en ben geeindigd met 54 sealtjes in de maand.. Bij mij ging in het begin ok nog alles goed voelde me super met die speed, werken ging als een speer, alles leek perfect
dat je dat hier neer durft te zetten...
schaam jij je ogen niet uit je kop?
Uitspraak vanMasterfreak op vrijdag 8 mei 2009 om 21:18:
Uitspraak van Sir Vincent op woensdag 6 mei 2009 om 19:46:
1 gram per weekend
Dan kan ik 2 dagen niet eten en slapen man Niets voor mij Ik snap dan ook niet hoe mensen een gram per dag weg kunnen snuiven en dan gewoon nog gaan slapen en eten.
als ik daar na kijk moet ik hard lache en denk ik trug an alle vette tijde en de para tijde
en dan kom ik er achter dat ik die bult vetheid toch nie gemist zou wille hebbe
wow ff
Wel deleng met mij dang!
what the fuck gaat jouw da aan kjel??
k heb utzelfde gehad elke dag 1.5 a 2gr per dag
sommige mense zuipe zich eige un coma in nou en andere mense doen weer wa anders, bn je un focking wereldverbeteraar ofzow? as je da wel bn begin dan lkkr bij jezelf jah! en schei uit mt da commentaar vn je
iedereen maakt foute, das menselijk
mi vida loca laat ze ma lulle hoor ze wille zelf beter overkome dan andere
en nee, dan komt r geen moment in me op om te stoppe.. kheb geen verplichtinge ken alles doen en late wa ik wil..
Just enjoying my life..
"Dokter? Als ik stop met snuiven slikken roken en zuipen, leef ik dan langer?"
"Nou," zegt die dokter, "Dat weet ik niet. Maar het lijkt wel langer... "
denk daar maar is over na
hey piswijf, je ken ook op een normale manier genieten van drugs!! en van het leven, tis toch erg dat je alleen van het leven kan genieten door iedere dag/week drugs te gaan gebruiken, muts! Hoe dom kun je zijn om zo te denken!!!
Lees het boekje "Uit je bol" maar eens, de nieuwe versie, kun je lezen hoe je op de juiste manier alles uit je leven kunt halen MET drugs en zonder schade aan je lijf te brengen, denk daar maar eens over na
Ennu noem me maar mevr de psycholoog, maar kheb wel gelijk!!
lees eerst is terug voor dat je ons kneusjes gaat noemen aub
Ik wil je niet afzeiken heb zelf ook zo'n 2 jaar dagelijks gebruikt en ben geeindigd met 54 sealtjes in de maand.. Bij mij ging in het begin ok nog alles goed voelde me super met die speed, werken ging als een speer, alles leek perfect.. Maar zoals al gezegd wordt; tolerantie.. 't werd steeds meer kreeg voort black-outs en ook de keren dat ik echt goed paranoia was en totaal niet meer wist wat ik deed zijn niet op 2 handen te tellen, dus geen mens kan mij wijsmaken dat langere tijd dagelijks speed gebruik nog steeds zo goed gaat als in het begin....
Ik vraag me af hoelang je al dagelijks gebruikt en hoeveel... Want het is net of ik mezelf hoor praten in het begin en vooral dat telkens maar je gebruik en jezelf blijven verdedigen.. Dus ik zal maar meteen zeggen, vat het niet persoonlijk op; maar als je dan toch voor dat leven kiest leer dan schijt te hebben aan wat de rest van de wereld erover zegt je staat er uiteindelijk toch helemaal alleen voor.
mi vida loca laat ze ma lulle hoor ze wille zelf beter overkome dan andere
weten we ook gelijk weer op welk niveau die zit
Als ik al iets doe, dan MDMA. Vind dat effect echt briljant. Verder niet zo'n behoefte aan
Elke week is het weer een verassing,
want doe niks zonder goed overleg met mijn neus
......maar op de schaal van knetter geef k mijn neus een voldoende
(en geef nog een aai over zijn neusvleugels)
je bent ook echt knetter volgens mij
Heb ongeveer 2 maanden terug voor de eerste keer pep gehad .. Het klinkt mss zielig en sloeberig dat pep een soort vervanger is geworden van de sos, en het is ook gewoon zielig en sloeberig.. Ben pas 19 jaar en bijna een jaar coke-verslaafd geweest .. tot het geld op is en je een moment van realisatie krijgt .. ben nu gestopt met sos en kijk zowel met schaamte als een gevoel van 'was wel lachen' terug op die tijd .. heel dubbele gevoelens dus .. pep is op dit moment een beetje mijn afkickmiddel geworden, ik begon met 3 gr per week en dat is nu gereduceerd tot 1 gr per week .. mijn uiteindelijke doel is om in september, als ik mijn nieuwe opleiding start, harddrugs-vrij te zijn (af en toe paar trekjes van 'n joint houdt ik nog optioneel voor de lekkere slaap )
en hoeveel iedereen ook gebruikt en óf je nou wel of niet gebruikt, iedereen moet zijn/haar eigen keuzes maken, interesseert mij echt niet of iemand 12 gr op een avond snatst of 0,5 .. ieder z'n eigen ding, het belangrijkste is dat ik zelf mijn gebruik in de
Elke ochtend een krentenbol met pep om even wakker te worden, savonds pannekoeken met pep.
Uitspraak van Thomderanged op dinsdag 6 oktober 2009 om 20:26:
Elke ochtend een krentenbol met pep om even wakker te worden, savonds pannekoeken met pep.
prutser
wa prutser?
''een lijn in de morgen is een dag zonder zorgen''
''een lijn in de avond houd je fit en gezond!''
10-20g varieert elke week
ey kerel nie lullig bedoelt maar naar de leeftijd 40 komen alleen nog dingen die nie leuk zijn. kanker veel ziektes tanden laten trekken ruggen prikken je word op nog latere leeftijd nog zieker en afhankeijk van anderen.
laat mij nog mar lekker genieten van mijn jeugd en dan lekker bij de 40 kapot gaan
jij zal lijen jonge ow zo hard, HAha
see you in hell,..
is goed ik zal jou naam opslaan op de pc en over 2 - 3 jaar zal ik het wel is vertellen
ik ken me eigen ben al gestopt met sepkuh...
blowen na een 2jaar vast blowe
roken 1 week gelede mee gestopt
als ik dit nu nog leuk vind doe ik da nog en denk jij dat als er problemen komen dat ik dna doorga ik kan nu wel zeggen dat ik dan stop geloven jullie toch nie.. maar ik ken me eigen dat is alles wat telt jullie meningen niet.
I KNOW WHAT I CAN DO.....
hhahah miss softwhore ik heb altijd gerei. maar weet je wa jij vind da ik zielig ben he wa ben jij wel nie jij ziet er zowiezo al nie uit...
je naam is miss harcore , I Say Miss. Piggy
jij kan wel een paar flinke lijnen gebruiken whahahahahhahaha
Uitspraak van NG Party-Terroristop zaterdag 19 september 2009 om 14:28:
0 gram
Uitspraak van aap© op donderdag 5 november 2009 om 07:11:
wie staat er 3e van meeste drugs gebruik?
of zelfs 2e weet nie zeker maar het is schijndel !!!!!!
wees er trots op dat er zoveel bagger gesnoven wordt daar!
Zal wel lekker inhoudloze boel zijn daar!
jazeker en ik zit aleen voor dat ik ga werken aan de pc jij moet er maar achteruit komen.. zeker ook zoon msn webcam XD lol wjnmk hvj ly sletje?
die mensen moete pas kapot die afkorting msn sukkels laat de gerei koppe hereniggen
''kom mee naar oma's huis, het bejaarde huis, staren naar de buis.
opa het is geen documantaire, maar sneeuwende ruis.
dus pak gauw een buis, en snuif het op.
dan krijg je pikke in die kop,
en dat houd nooit op
drink je sap op en hou je smoel
ja opa dan vind ik je weer cool
Best wel kansloos als je dorp op 3e plek staat,
Eeyz lutser geen slechte propaganda maken over Schijndel!
Worden de hotels in schijndel anders minder bezocht denk je?