wow ff
Wel deleng met mij dang!
what the fuck gaat jouw da aan kjel??
k heb utzelfde gehad elke dag 1.5 a 2gr per dag
sommige mense zuipe zich eige un coma in nou en andere mense doen weer wa anders, bn je un focking wereldverbeteraar ofzow? as je da wel bn begin dan lkkr bij jezelf jah! en schei uit mt da commentaar vn je
iedereen maakt foute, das menselijk
mi vida loca laat ze ma lulle hoor ze wille zelf beter overkome dan andere
en nee, dan komt r geen moment in me op om te stoppe.. kheb geen verplichtinge ken alles doen en late wa ik wil..
Just enjoying my life..
"Dokter? Als ik stop met snuiven slikken roken en zuipen, leef ik dan langer?"
"Nou," zegt die dokter, "Dat weet ik niet. Maar het lijkt wel langer... "
denk daar maar is over na
hey piswijf, je ken ook op een normale manier genieten van drugs!! en van het leven, tis toch erg dat je alleen van het leven kan genieten door iedere dag/week drugs te gaan gebruiken, muts! Hoe dom kun je zijn om zo te denken!!!
Lees het boekje "Uit je bol" maar eens, de nieuwe versie, kun je lezen hoe je op de juiste manier alles uit je leven kunt halen MET drugs en zonder schade aan je lijf te brengen, denk daar maar eens over na
Ennu noem me maar mevr de psycholoog, maar kheb wel gelijk!!
lees eerst is terug voor dat je ons kneusjes gaat noemen aub
Ik wil je niet afzeiken heb zelf ook zo'n 2 jaar dagelijks gebruikt en ben geeindigd met 54 sealtjes in de maand.. Bij mij ging in het begin ok nog alles goed voelde me super met die speed, werken ging als een speer, alles leek perfect.. Maar zoals al gezegd wordt; tolerantie.. 't werd steeds meer kreeg voort black-outs en ook de keren dat ik echt goed paranoia was en totaal niet meer wist wat ik deed zijn niet op 2 handen te tellen, dus geen mens kan mij wijsmaken dat langere tijd dagelijks speed gebruik nog steeds zo goed gaat als in het begin....
Ik vraag me af hoelang je al dagelijks gebruikt en hoeveel... Want het is net of ik mezelf hoor praten in het begin en vooral dat telkens maar je gebruik en jezelf blijven verdedigen.. Dus ik zal maar meteen zeggen, vat het niet persoonlijk op; maar als je dan toch voor dat leven kiest leer dan schijt te hebben aan wat de rest van de wereld erover zegt je staat er uiteindelijk toch helemaal alleen voor.
mi vida loca laat ze ma lulle hoor ze wille zelf beter overkome dan andere
weten we ook gelijk weer op welk niveau die zit
Als ik al iets doe, dan MDMA. Vind dat effect echt briljant. Verder niet zo'n behoefte aan
Elke week is het weer een verassing,
want doe niks zonder goed overleg met mijn neus
......maar op de schaal van knetter geef k mijn neus een voldoende
(en geef nog een aai over zijn neusvleugels)
je bent ook echt knetter volgens mij
Heb ongeveer 2 maanden terug voor de eerste keer pep gehad .. Het klinkt mss zielig en sloeberig dat pep een soort vervanger is geworden van de sos, en het is ook gewoon zielig en sloeberig.. Ben pas 19 jaar en bijna een jaar coke-verslaafd geweest .. tot het geld op is en je een moment van realisatie krijgt .. ben nu gestopt met sos en kijk zowel met schaamte als een gevoel van 'was wel lachen' terug op die tijd .. heel dubbele gevoelens dus .. pep is op dit moment een beetje mijn afkickmiddel geworden, ik begon met 3 gr per week en dat is nu gereduceerd tot 1 gr per week .. mijn uiteindelijke doel is om in september, als ik mijn nieuwe opleiding start, harddrugs-vrij te zijn (af en toe paar trekjes van 'n joint houdt ik nog optioneel voor de lekkere slaap )
en hoeveel iedereen ook gebruikt en óf je nou wel of niet gebruikt, iedereen moet zijn/haar eigen keuzes maken, interesseert mij echt niet of iemand 12 gr op een avond snatst of 0,5 .. ieder z'n eigen ding, het belangrijkste is dat ik zelf mijn gebruik in de