Ik slaap elke avond, Zelfs in het weekend. en op werk gaat het goed, op school gaat het goed, thuis gaat het goed, en pas nog opslag gekregen ook nog. Dus als jij denkt dat ik er slecht aan toe ben en op het kerkhof kom te liggen tjaa. jij kan ook goed morgen overreden worden, Boem!!, dood. Jeeej iemand die gerei pakt leeft langer.. ik leef per dag and i like it. en ja toepasselijk he vond ik ook daarom heet ik geen henk
en ja dat zal ik zeker doen, maar niet voor jou of een anders alleen waneer ik wil..
1 gram per weekend
Dan kan ik 2 dagen niet eten en slapen man Niets voor mij Ik snap dan ook niet hoe mensen een gram per dag weg kunnen snuiven en dan gewoon nog gaan slapen en eten.
Dan kan ik 2 dagen niet eten en slapen manNiets voor mij
Ik snap dan ook niet hoe mensen een gram per dag weg kunnen snuiven en dan gewoon nog gaan slapen en eten.
ik hou het nog maar bij een keertje lsd
Nee dat snap ik ook niet, eten lukte mij nooit en slapen al helemaal niet..
Ik wil je niet afzeiken heb zelf ook zo'n 2 jaar dagelijks gebruikt en ben geeindigd met 54 sealtjes in de maand.. Bij mij ging in het begin ok nog alles goed voelde me super met die speed, werken ging als een speer, alles leek perfect
dat je dat hier neer durft te zetten...
schaam jij je ogen niet uit je kop?
Uitspraak vanMasterfreak op vrijdag 8 mei 2009 om 21:18:
Uitspraak van Sir Vincent op woensdag 6 mei 2009 om 19:46:
1 gram per weekend
Dan kan ik 2 dagen niet eten en slapen man Niets voor mij Ik snap dan ook niet hoe mensen een gram per dag weg kunnen snuiven en dan gewoon nog gaan slapen en eten.
als ik daar na kijk moet ik hard lache en denk ik trug an alle vette tijde en de para tijde
en dan kom ik er achter dat ik die bult vetheid toch nie gemist zou wille hebbe