| Betreft: | evenement: 15 Years of Nightmare, zaterdag 6 december 2008 om 22:00 |
alleen het geluid mocht wel wat harder maar voor de rest was het wel kicke
Lache was wel toen Jeroen een zitstaking aanvroeg aant publiek, maar mocht niet van Kelly die dan maar bier ginge uitdelen
+ Rookverbod werd niet nagestreeft.
- Wachtrij voor de kluisjes ???
- Geluid van zalen dat in elkaar overliep
Iemand enig idee waar dit voor was of dat je hier nog iets mee kon?
outblast
echt super
en wat boeit mij de decoratie nou...
Waarom mainstream setjes in de Early gvd
was toch gewoon hardcore legends, had nergens uit opgemaakt eigenlijk dat het een "early" zaal was, er zouden alleen oude bekende(veteranen) draaien.
Stefmeister jij bent toch die gekke Belg uit Antwerpen . Die links vooraan stond tijdens het setje van partyraiser ?
Ik mocht via de 'guest-ingang' naar binnen en kreeg daar een geel 'acces' bandje. Iemand enig idee waar dit voor was of dat je hier nog iets mee kon?
Vond het wel lekker de combi van early en present in de set
helemaal mee eens! Ik ging voor n nachtje hakken op lekkere harde sounds en dat is gelukt
De visuals op de schermen waren wel briljant,
Helaas waren er ook mensen die onwel werden van de drugs..... Zo heb ik 1 keer de para-medics zelf gevraagd of ze naar een gast wilden kijken die niet eens meer zijn eigen naam wist op te noemen.... Maar ik weet zeker dat het een geweldige trip is.... of moet ik zeggen : "N!gHtM@rE"
snapte nix van al die zalen volgens mij was er maar 1?
Helaas waren er ook mensen die onwel werden van de drugs.....
Euh ik ben eigelek van Arendonk, ma da ligt nie zo heel ver van Antwerpen En bij Partyraiser ben ik wel door heel de zaal gegaan denk, maar mss heb je ook gewoon de verkeerde voor
Decoratie boeit me werkelijk totaal niet,
Tijdens Ruffneck vs Gangsta Alliance ook helemaal vooraan was iemand leek wel of er een paar potten weg waren uit zijn lichaam want hij zakte in mekaar en toen half achteroverhangend . haha
Maar vooral, en daar kom ik voor op een feest: de muziek en de sfeer, en die waren geweldig
pluspunten:
-het (totaal niet) fouilleren
pluspunten:
-het (totaal niet) fouilleren
Volgend jaar hoop ik alleen op sportpaleis, daar kan het harder.
Werd letterlijk tegen me gezegd, jij ziet er wel betrouwbaar uit, loop maar door
half 6 naar huis, en rond 7 uur weer in mn bedje....
Welke van de twee in 2008?
Ik denk dat UDC meer geld gepompt heeft in de EHBO dan in beveiliging.
Helemaal terecht!!!
Die in maart was mooier dan deze VIND IK
Nog een compliment voor de echte blikjes red bull a 2 muntjes!
Decoratie boeit me werkelijk totaal niet, vond het juist lekker duister in de legends, zoals het hoort,
En werd heel grondig onderzocht.
Waar was je nou joh?!
Zeer geslaagde avond kan niet wachten tot 25 years of nightmare
@frans bauer: volgende keer wegblijven als dr een nightmare gehouden word anders komen we afteren in je achtertuin met de hele meute
@frans bauer: volgende keer wegblijven als dr een nightmare gehouden word anders komen we afteren in je achtertuin met de hele meute
Endymion Live at 15 Years of Nightmare
Hehe, ja toch! Iedereen weer aan 't klagen
Ik was nog naar de classics geweest, maar je was alweer foetsie.
Als ik ergens van onder de indruk was dan was dat van RUFFNECK!!! Wat draaide die fantatisch! Ik ging even terug naar de jaren 90....
wat the fuck was er aan de hand tijdens neophyte record allstars
goed feest!! jammer dat er zo weinig gevochten werd
Daar zijn feesten toch voor!!!
haha neophyte sprong het publiek in en toen kort erna viel die op de grond 1 meter voor me.. omdat de mensen hem niet meer vast hadden
goed feest!! jammer dat er zo weinig gevochten werd.
jammer dat er zo weinig gevochten werd.
goed feest!! jammer dat er zo weinig gevochten werd.
Endymion Live at 15 Years of Nightmare
Heb heimwee...
die overigens wel errug donker waren).
wat een aanfluiting
Endymion Live at 15 Years of Nightmare
Weet iemand van welke sites er allemaal fotografen liepen..??
Met de '15 Years of Nightmare' van zaterdag wilde de organisatie alle voorgaande edities overtreffen. De aankleding van de zalen was spectaculair en er waren acts te zien en er werden veel verschillende soorten hardcore gedraaid.
In 1995 kwam hier een einde aan toen de Energiehal werd gesloopt.
kan iemand me vertellen waar ik dat nummer kan vinden die partyraiser die nacht draaide? nde remix van dj psycho-mutherfucking pussy
heerlijk: hardcoreeeeee you pussy pussy pussy pussy pussy motherfucker!!
ik moet moet moet hem echt hebben dus mensen... doe je best
goed feest!! jammer dat er zo weinig gevochten werd.
Ik vond het erg tegenvallen, geluid in de uhm zaal leek nergens op, in de early werd gedeeltelijk present hardcore gedraait, en van ruffneck gangsta alliance verwacht ik wel iets anders eerlijk gezecht, dit was gewoon ruffneck vs nosferatu.
en van ruffneck gangsta alliance verwacht ik wel iets anders eerlijk gezecht, dit was gewoon ruffneck vs nosferatu.
(Knightvision - The Search for Marihuana )
Dan had je even wat langer moeten volhouden want toen de oude Ruffneck knallers erin kwamen was het echt genieten (Knightvision - The Search for Marihuana)
Sorry, zon
Moet er wel bij zeggen dat ik de hele nacht in de Legends zaal ben geweest. Als je een mooi plekkie had was het geluid prima te pruimen trouwens
Vond het zelf heel erg vetjes op Nightmare. Natuurlijk valt er altijd wat te zeuren maar dat viel naar mijn mening in het niet bij de topsfeer en lekkere setjes.
Moet er wel bij zeggen dat ik de hele nacht in de Legends zaal ben geweest. Als je een mooi plekkie had was het geluid prima te pruimen trouwens .
Verder moet ik wel even een klein minpuntje geven en dat was toch wel Evil Activities. Was opzich geen slechte set alleen word ik zo moe van het meeschreeuwen van de jongens...
En ik denk dat ik "No One Said it was Easy" niet nog een keer aankan.