Partyflock
 
Forumonderwerp · 1040321
2 volgers · 6101x bekeken
Betreft: evenement: 15 Years of Nightmare, zaterdag 6 december 2008 om 22:00
Waarschuw beheerder
hoe hebben jullie nightmare ervaren?

Ben zelf met thuis en vond het zeker geslaagd maar had niet het gevoel dat ze dik uit hadden gepakt voor 't 15e verjaardags feest.

X
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
shit man ik ben niet gegaan.
heb ik veel gemist? :(
Waarschuw beheerder
Weet ook niet hoe het was helaas
Waarschuw beheerder
ben ook net thuis en ik vond het een leuk goed feestje
alleen het geluid mocht wel wat harder maar voor de rest was het wel kicke
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Klssy op zondag 7 december 2008 om 06:29:
hoe hebben jullie nightmare ervaren?

Ben zelf met thuis en vond het zeker geslaagd maar had niet het gevoel dat ze dik uit hadden gepakt voor 't 15e verjaardags feest.

X


Hoe was de afsluiter?

X
 
Waarschuw beheerder
Hier zijn echt teveel topics over.
Werkzaam bij Partyflock
Waarschuw beheerder
donateur
1 kan d'r dan nog wel bij :yes:
 
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Querina op zondag 7 december 2008 om 09:29:
1 kan d'r dan nog wel bij


Neeh niet nodig.
Waarschuw beheerder
donateur
envelopje klikkeng dan :O
Waarschuw beheerder
was toppie(y)lekker met zyn alle het rook verbod negeren:lol:
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
boefjes :O
Waarschuw beheerder
Uitspraak van oudvel :bye: op zondag 7 december 2008 om 10:25:
met zyn alle het rook verbod negeren


Net als op Qlimax, daar liep iedereen met een peukie, net als het jaar ervoor, toen het rookverbod nog niet bestond (y)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van oudvel :bye: op zondag 7 december 2008 om 10:25:
was toppielekker met zyn alle het rook verbod negeren


was er een rook verbod dan
Waarschuw beheerder
donateur
zeer goed feest, main zag er erg vet uit, legends wat minder, maar daar was het ook vet zo vol

neophyte allstars waren erg lache om mee te maken, helemaal bezopen die gasten :lol:
Waarschuw beheerder
donateur
what else is new? 8)
 
Waarschuw beheerder
Vond het de minste Nightmare die ik tot nu toe heb meegemaakt :/

Standaard hitjes, niets speciaals en een ontzettend rukgeluid in zaal 4 :S
Waarschuw beheerder
heeft iemand wel wat meekregen van t 5e zaal? dr werd wel drover nieuwsgierigheid gewekt
..
 
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Hades op zondag 7 december 2008 om 13:13:
heeft iemand wel wat meekregen van t 5e zaal? dr werd wel drover nieuwsgierigheid gewekt


sloeg helemaal nergens op, dat was de Cinema :/
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van actief op zondag 7 december 2008 om 13:15:
sloeg helemaal nergens op, dat was de Cinema


Ben blij dat ik die zaal niet heb kunnen vinden dan :lol:
Waarschuw beheerder
donateur
auw me voetjes auw auw

spierpijnnnnnnnnnnnnnnn

Ik word oudddddddddddd

MANNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNN wat een feest!!!!!!!!!!!!!!!! Heb me zeker goed vermaakt!!!!!!!!

Geluid in de terrorzaal was trouwens wel waardeloos. Ik zat te twijfelen tussen Paul/Panic en Dana, maar toen ik daar die zaal binnenkwam was de keuze snel gemaakt. Volgens mij was de surroudning niet goed en waren ze vergeten de stereo op stereo te zetten, om vervolgens ook nog eens de hoge tonen te hoog te zetten en de bas te laag. Geen succes!

Maar los daarvan werd er echt lekker gedraait :D
 
Waarschuw beheerder
Leuke verjaardag heb ik gehad daar. Alleen vond ik het wel zielig qwa omkadering van het event. Aankleding was echt bijna nihil, geluid liet soms de wensen over.

Maar heb leuk feesje gehad daar, leuke setjes, wel redelek veel dezelfde nummers maarja who cares op die moment :)
Enkel mijn voormalige held Promo vond ik weer zwaar tegenvallen... Begon echt te soft en ging zo eigelekk maar door, tot opt einde dan, maar al bij al toch niet echt de "vroegere" Promo.

Uitschieters waren natuurlek tog weer Partyraiser en natuurlek de helden van Neophyte Records Allstars. Die manne zijn echt gwn gek, staan zo zwaar scheef op da podium, en publiek word gwn gek daarop. Lache was wel toen Jeroen een zitstaking aanvroeg aant publiek, maar mocht niet van Kelly die dan maar bier ginge uitdelen :d Wederom topsetje, topsfeertje maar ja wa wil je bij die platen...

Verder vond ik ook de Nederlanders echt super relax! Als ik tege iemand per ongeluk tegenaan liep ofzo helemaal nix agressief, ik zeg dan ook altijd direct sorry met als gevolg mekaar de hand schudde, lache, en verder feeste! En veel Nederlanders die gwn praatje kwame maken en het wel allemaal super vonden dat ik een Belg was, hadde ze blijkbaar veel respect voor. Awel ik voor die gasten ook, zo moet een feesje zijn!
Waarschuw beheerder
Heerlijk feestje was het

Goede sfeer, muziek (Y)
Waarschuw beheerder
ik had hier toch VEEL en VEEEEl meer van verwacht!

decoratie? nou dat sloeg ook nergens op! paar spandoeken van de verleden nightmare's en klaar! het vliegende kruis was daarintegen wel erg vet!

geluid zaal 1 was goed te doen maar de rest van de zalen wat slecht vooral Oldschool Gangsters & Raw Engery By Uhm echt te slecht voor woorden!

en gewoon veel te veel mensen in ahoy proppen!

mijn keus is gemaakt voor mij nu echt GEEN nightmare meer!
 
Waarschuw beheerder
Uitspraak van actief op zondag 7 december 2008 om 13:00:
een ontzettend rukgeluid in zaal 4


hoorde zaal 2 en 3 er zo wat de hele tijd boven uitkomen, en het kraakte ook nog eens

wel een top avond gehad :bounce:
Waarschuw beheerder
donateur
Geluid in zaal 1 was super vet. In zaal twee viel het wel mee, maar in die andere zalen was het inderdaad poep. In zaal 1 ging het HARD! :bounce:

Ik vond die cinema echt wel een leuke toevoeging. Ook om te chillen. Wat hadden jullie dan verwacht van een extra zaal?
 
Waarschuw beheerder
hardcore = niet mijn nr.1 muziek, maar het was G-E-W-E-L-D-I-G! :cheer: lekker los! was super gezellig met me schatjes!
en wat boeit mij de decoratie nou... :P
laatste aanpassing
 
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zondag 7 december 2008 om 15:55:
en wat boeit mij de decoratie nou...


geeft tog net dat iets meer "gevoel" aan een feest..
Waarschuw beheerder
donateur
Super feesie gehad:d

dj Neophyte vs the Stunned guys en Evil Activities live in de Nightmare legend zaal :kwijl: die waren egt de toppers van die n8.

All1 met de auto t terrein op was een drama maar nie hoeve w88 om Ahoy binne te kome maar de fouliering daar was een drama als k bywijze van spreke een groot mes of pistool had meegenomen hadden ze die nie gevonden zo slecht was de visitatie:s

G1 vechtpartye gezien sfeer was goed:D

Maar al met al super feest op na de volgende Nightmare.
Waarschuw beheerder
+ Rookverbod werd niet nagestreeft.
+ Geluid/sfeer in de early was super!
+ Wc's werden om de zoveel tijd onderhouden (althans waar ik ging ;))

- Geluid/sfeer in de industrial (WAAR-DE-LOOS!)
- Vechtpartijen..
- Geluid van zalen dat in elkaar overliep
- Wachtrij voor de kluisjes ???
- Bier was op (dan maar een andere bar zoeken...)



En toch heb ik zo'n geslaagd feessie gehad! Juiste mensen, juiste zaal, juiste platenkeus.. heerlijk! :D
 
Waarschuw beheerder
lopen knallen als een beest ouwe SUPER STRAK FEEESIEE TOGG !!!
EARLY RAVE (L)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van N.... op zondag 7 december 2008 om 17:12:
Geluid/sfeer in de industrial (


Wie verwacht daar dan ook sfeer :roflol:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zondag 7 december 2008 om 14:46:
Lache was wel toen Jeroen een zitstaking aanvroeg aant publiek, maar mocht niet van Kelly die dan maar bier ginge uitdelen


was andersom jongen:aai:

Geluid in oldskool en uhm zaal was idd waardeloos, niet normaal gewoon. Decor stelde ook geen ruk voor, lekker simpel gehouden, tuurlijk mooie effecten, maar niet zoals cradle to grave/enter the timemachine. Kluisjes was nou ook niet bepaald je van het.

Persoonlijk vind ik het meest belachelijke dat ze Outblast als 1 na laatste lieten draaien op de main. Er zijn vast mensen die dit niet met me eens zijn, maar het is niet mijn favoriete artiest, en al zeker niet iemand die je dan zo laat op de avond moet laten draaien.(niet dat die niet kan draaien, maar het is gewoon niet mijn ding).

Endymion Live was trouwens zwaar meesterlijk, echt :respect:

Feest krijgt wat mij betreft een goede voldoende, maar het was niet het nightmare sfeertje dat ik maanden geleden had.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van N.... op zondag 7 december 2008 om 17:12:
+ Rookverbod werd niet nagestreeft.


Nee vind je het gek, ga toch niet in de fucking kou staan als je ook gewoon lekker warm binnen kan staan.Heb geen 1 keer buiten gestaan, iedereen rookt gewoon binnen.. ze ontkomen er toch niet aan.
Het word totaal genegeerd en dat is op ieder feest.

Uitspraak van N.... op zondag 7 december 2008 om 17:12:
- Wachtrij voor de kluisjes ???


Wat een Chaos daar zeg niet normaal, ging nog 1 nokkie voor ons feest begint net en er gaat 1 nokkie Fijne avond gehad gozer!?;-)

Uitspraak van N.... op zondag 7 december 2008 om 17:12:
- Geluid van zalen dat in elkaar overliep


Idd erg slecht heb er daarom ook amper gestaan.

Het viel echt tegen, had veel meer verwacht van het 15 jarige bestaan, het leek alsof het ze niks boeide want vond het echt niet bijzonder.
Verder wel gezellige avondd gehad met vrienden:)
 
Waarschuw beheerder
Uitspraak van N.... op zondag 7 december 2008 om 17:12:
- Bier was op (dan maar een andere bar zoeken...)


in de oldschool zaal ja
Waarschuw beheerder
Volgens mij wel 1 van de saaiste feesten die ik heb mee gemaakt. En dan zeggen ze dat er bij hardstyle veel stilstaand publiek staat....
Waarschuw beheerder
Lekker feestje! Vergeleken met de vorige edities was de entree dit keer wel een succes..

Qua aankleding van de zalen die was er nauwelijks en de muziek in zaal 2 vond ik over het algemeen vrij zacht staan..

Maar prima sfeer heb me uiterst goed vermaakt! Zo lekker eten en dan slapen :z
 
Waarschuw beheerder
pillum :yes:
Waarschuw beheerder
super kneiter geil mega bruut feesie gehad.

10x beter ten opzichte van vorig jaar.

rijen waren beter geregelt
zaalindeling was beter
geluid in de early was beter(mits je vooraan stond)

jammer van de industrial zaal. Had ook het idee dat het geluid daar aan het begin van de avond veel harder ging dan aan het einde. In de early lekkere plaatjes gehoord met ook wat onbekendere en nieuwe dingen. Soms hing het misschien wat meer naar present, maar de bass was nog een korte krachtinge early bass inplaats van zo'n meegalmende present bass. Heerlijk feesie. Afsluiting met allstars was ook super. Altijd toppie op die gasten op het podium te zien.
 
Waarschuw beheerder
Briljant feest.

Hele avond in zaal 1 gestaan. Geluid was daar uitstekend. Qua setjes ook prima, vond alleen promo niet leuk. Maar daarna outblast en neophyte record all stars waren echt super. De avond was weer veel te snel voorbij.

Ik mocht via de 'guest-ingang' naar binnen en kreeg daar een geel 'acces' bandje. Iemand enig idee waar dit voor was of dat je hier nog iets mee kon? :S
 
Waarschuw beheerder
tha playah :respect: op 1 foutje na:)

partyraiser begon k strak :respect:

ik zoeke naar die andere zaal vage boel na mijn gevoel was er maar 1 zaal whaaa

muziek stond zwaar zacht na half 4 werd het mij te agressief (F)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zondag 7 december 2008 om 17:55:
Iemand enig idee waar dit voor was of dat je hier nog iets mee kon?


de zalen in die nog dichtwaren om 10 uur, kon je dus losgaan op stilte :o


Uitspraak van verwijderd op zondag 7 december 2008 om 17:55:
outblast


Uitspraak van verwijderd op zondag 7 december 2008 om 17:55:
echt super


jij ben duidelijk op een ander feest geweest O:)
 
Waarschuw beheerder
was wel gaaf maar had beter verwacht voor een 15 jaar feest

pluspunten * je mog er roken
* veel bekenden tegen gekomen :D
* kluisjes kon je snel vinden
* goede sets gehoord
* leuke kleding van midtown :d
* en een goede sfeer zo als het hoort




nu de min punten - waarom stond er zo rij politie vlakbij de ingang ( we zijn geen criminele)

- broodje hotdog was niet tevrete
- aankleding had ik beterverwacht
- 5de zaal bedenk wat beters
- de jezus bus wie buite stond wel lekker koffie gedronke trouwens
Werkzaam bij La Bomba
Artiest RVE
Waarschuw beheerder
donateur
wat hield die speciale zaal nou in?
Waarschuw beheerder
kweetniet wat iedereen zit te zeiken over de aankleding maar dat boeit me dus egt helemaal niets...

alsof je constant zit te kijken naar de aankleding, twas gewoon goed...

geluid was alleen zo kut in die UHM zaal...

en wat werd je bizar slecht geholpen bij de drank en eten...

wel top avond gehad, lekker rondjes gelopen..
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op zondag 7 december 2008 om 15:55:
en wat boeit mij de decoratie nou... :P


:D helemaal mee eens! Ik ging voor n nachtje hakken op lekkere harde sounds en dat is gelukt :bounce:

Panic was n zeer waardige afsluiter, alleen werd er iets teveel doorheen geluld.

Heb geen 1 keer last gehad van n wachtrij dus niks te klagen.
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Wiebel(F) op zondag 7 december 2008 om 17:24:
ging nog 1 nokkie voor ons feest begint net en er gaat 1 nokkie Fijne avond gehad gozer!?;-)


moet ie maar geen zooi gebruiken (Y)
Waarschuw beheerder
Stefmeister jij bent toch die gekke Belg uit Antwerpen :p . Die links vooraan stond tijdens het setje van partyraiser ?
Waarschuw beheerder
Feestje was trouwens super helemaal uit men plaat gegaan
Waarschuw beheerder
goed georganiseerd dit keer! ik heb me goed vermaakt, vooral in the legends of nightmare hal!! neophyte vs stunned guy,s!! ruffneck!!:respect:
ik vond de decoratie best mooi, oldskool zaal met die kroonluchters aan het plafond,
grote zaal draaiend kruis, video-beelden van de film the nightmare tussen door!
en het einde was echt toppie! dat kwam door jeroen!! werd gezegt dat ze eerder moesten stoppen, maar hij ging door! zitactie voorgesteld enz , was echt toppie!8-)
JEROEN!:respect:
en dan gewoon relaxt binnen roken, zonder gezeik! lekker ouderwets feesje!

minpuntje: zaal 5 stelde niet veel voor, je kon er zitten en naar ouwe beelden kijken van nightmare en megarave, had er meer van verwacht.
Waarschuw beheerder
Ik vond het een gezellig feestje:cheer:
goed vermaakt :d heb de hele avond in zowat in zaal 1 gestaan :P..
laatste aanpassing
 
Artiest Xim
Waarschuw beheerder
Geen bijzonder feessie!
Geluid kut.
Waarom mainstream setjes in de Early gvd:S

Maar Ruffneck vs Gangsta Alliance:kwijl: :respect:
Wat een mega bruut setje!!!!

En dames en heren wat had ik gezegd hier op partyflock dat Area 5 niks voor zal stellen.
En heb ook nog gelijk:P tjongejonge wat een fantastisch idee een bioscoop maar gooi dan ook het orginele geluid eronder en niet van die mainstream lieddies tijdens een energiehal party:loser:

Maar dit had echt veel beter gekunt.
Waarschuw beheerder
mensen eerste deel van de foto,s staan al op hardcore power.nl
Waarschuw beheerder
had er eigelik ook meer van verwacht ! geluid uhm-zaal was eg klote maar tog goed geamuseerd :)
Waarschuw beheerder
miste net de puntjes op de i ...
was net niet wat het moest zijn maar heb me ondanks alles toch super vermaakt b)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van inactief op zondag 7 december 2008 om 19:35:
Waarom mainstream setjes in de Early gvd


was toch gewoon hardcore legends, had nergens uit opgemaakt eigenlijk dat het een "early" zaal was, er zouden alleen oude bekende(veteranen) draaien.
 
Waarschuw beheerder
was weer een super feessie en het was een stuk beter georganiseerd dan de editie in maart toen 1,5 uur in de rij gestaan en nu ondanks het druk was voor de deur toch binnen 10 minuten binnen, alleen het geluid in de oldschoolgangsters zaal was echt heel slecht was wel een minpunt
Waarschuw beheerder
lekker lekker
heerlijk uit me plaatje gegaan!
er waren zeker minpunten zoals het geluid in de industrial en oldskool zaal. Ook de aankleding vond ik helaas tegenvallen
De visuals op de schermen waren wel briljant, en de Stiltwalker was weer op zijn best als freddy :D
Main geluid was nogwel goed
PARTYRAISER weer mijn grote held! :respect: en dan natuurlijk neophyte record allstars! helemaal te gek
dikke chaos :D
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van BRL-Johnny W-BRL op zondag 7 december 2008 om 19:54:
Waarom mainstream setjes in de Early gvd


Vond het wel lekker de combi van early en present in de set


Uitspraak van BRL-Johnny W-BRL op zondag 7 december 2008 om 19:54:
was toch gewoon hardcore legends, had nergens uit opgemaakt eigenlijk dat het een "early" zaal was, er zouden alleen oude bekende(veteranen) draaien.


Idd:D
 
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Demolisher op zondag 7 december 2008 om 19:09:
Stefmeister jij bent toch die gekke Belg uit Antwerpen . Die links vooraan stond tijdens het setje van partyraiser ?


Euh ik ben eigelek van Arendonk, ma da ligt nie zo heel ver van Antwerpen :p En bij Partyraiser ben ik wel door heel de zaal gegaan denk, maar mss heb je ook gewoon de verkeerde voor ;)
 
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zondag 7 december 2008 om 17:55:
Ik mocht via de 'guest-ingang' naar binnen en kreeg daar een geel 'acces' bandje. Iemand enig idee waar dit voor was of dat je hier nog iets mee kon?


die kreeg ik ook,maar ik moest flyeren om 22:00 uur ;)
met dat bandje had je gewoon gratis toegang voorderest niks
 
Waarschuw beheerder
snapte nix van al die zalen volgens mij was er maar 1?
Waarschuw beheerder
de controle was wel leuk ze dachten zeker als iedereen goed van de plaat is
hebben ze er geen erg in dat het een bagger feest was
hopelijk de volgende keer wel een goed feest
slecht dat het met een 15 jarig bestaan zo slecht was

nightmare outdoor was 1000x beter dat was tenminste een feest!!!!
was de line up tenminste ook goed van en het geluid
en partyraiser als afsluiter en niet halverwege van de avond
laatste aanpassing
 
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Plukje van de Petteflet op zondag 7 december 2008 om 20:15:
Vond het wel lekker de combi van early en present in de set


Als er iets kut is dan is het Early & PResent door mekaar mixen.
Waarschuw beheerder
Compleet uit mn plaat gegaan denk!
Waarschuw beheerder
was mijn eerste nightmare vond het wel een lekker feestje.
was alleen kut dat je kon schaatsen tussen de zalen in.
verder lekker kunnen hakken de hele avond was echt top
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van inactief op zondag 7 december 2008 om 21:41:
Als er iets kut is dan is het Early & PResent door mekaar mixen.


Smaken verschillen!!


Ik heb me super vermaakt. Was echt een top feestje!
Waarschuw beheerder
Was echt een te gek feest !!!

Helaas waren er ook mensen die onwel werden van de drugs..... Zo heb ik 1 keer de para-medics zelf gevraagd of ze naar een gast wilden kijken die niet eens meer zijn eigen naam wist op te noemen.... Maar ik weet zeker dat het een geweldige trip is.... of moet ik zeggen : "N!gHtM@rE"
Waarschuw beheerder
pfff waar zal ik beginnen.

was om twaalf uur al in de Ahoy met de danseressen mee.
Hele middag oefenen dingen regelen etc, druk dus.
Rond half 5 de soundtjek van Frans Bauer ff stiekum zitten bekijken.
Wel blijft het super leuk om de hele opbouw van zo'n feest mee te maken.

Savonds heen en weer rennen tussn early main en kleedkamer.
Dus weinig setjes mee gemaakt.
Om 4 uur wel ff bij Stanton geweest in de oldskool, maar daar was het geluid zo dramatisch dat ik maar weer richting backstage main ben gegaan.

Rond half 5 heb ik zelf ook nog ff op het main podium gestaan!!!
Dus mensen die 3 meiden het podium zagen poetsen na de vuurspuw act, ik was degene in het rokje, dat was heel handig :D.

half 6 naar huis, en rond 7 uur weer in mn bedje....

Vond de shows op de main erg mooi (maar ben bevooroordeeld natuurlijk).
Complimenten aan freddy en de meiden.
De early was wat minder, maar dat kwam meer door de organisatorische fouten.
Waarschuw beheerder
Maaaaaaaaaaaaaaan, wat een feest :D

10 uur al binnen, lekker mensen kijken. Kicke muziek ook, Lars, Evil Activities :lief:

Oldschool helaas niet veel geweest en de early werd al vroeg (4 uur???) rustig, alleen begin van Ruffneck gezien, maar nog wel even in de main staan knallen. Lekker rondgewandeld, veel minder bekenden als normaal, maar wel topsfeer.
Geen security gezien in de early ook. (y)

Lekker op tijd naar huis, want Neophyte Allstars ging ik niet meer trekken helaas. 8)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van GerardAM op zondag 7 december 2008 om 18:54:
helemaal mee eens! Ik ging voor n nachtje hakken op lekkere harde sounds en dat is gelukt


Waar was je nou joh?!

Uitspraak van PaperPlanes op zondag 7 december 2008 om 20:08:
De visuals op de schermen waren wel briljant,


Eens! :jaja:
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van :xtc: WeZz :lijn: :banana: op maandag 8 december 2008 om 00:18:
Helaas waren er ook mensen die onwel werden van de drugs..... Zo heb ik 1 keer de para-medics zelf gevraagd of ze naar een gast wilden kijken die niet eens meer zijn eigen naam wist op te noemen.... Maar ik weet zeker dat het een geweldige trip is.... of moet ik zeggen : "N!gHtM@rE"


what else is new..
 
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zondag 7 december 2008 om 20:41:
snapte nix van al die zalen volgens mij was er maar 1?


Nou dat gevoel heb ik ook bijna heel de avond gehad. Ik snapte ook echt geen reet van die plattegrond... Ik dacht al dat t aan mij lag :S

Maar aant eind van de avond zijn we nog wel een andere zaal tegen gekomen, alleen 4 zalen heb ik zeker niet gezien hahahahaha
 
Waarschuw beheerder
Uitspraak van :xtc: WeZz :lijn: :banana: op maandag 8 december 2008 om 00:18:
Helaas waren er ook mensen die onwel werden van de drugs.....


Tijdens Ruffneck vs Gangsta Alliance ook helemaal vooraan was iemand leek wel of er een paar potten weg waren uit zijn lichaam want hij zakte in mekaar en toen half achteroverhangend . haha
Wou hem nog weg brengen maar heb hem met beide handen tegen het hek aan gezet en daar bleef ie gelukkig staan
 
Waarschuw beheerder
laatste aanpassing door een beheerder
Waarschuw beheerder
donateur
Heb een geweldige nacht gehad!

Waren rond kwart voor 11 bij de ingang, rij leek dik maar dat viel reuze mee. Het fouilleren stelde geen reet voor (mocht gewoon doorlopen, alleen jas en tas werden vluchtig doorzocht). Binnen was het ff kut geregeld met de kassa voor de kluisjes te dicht achter de ingang, maar dat schijnen ze snel te hebben opgelost door de balie naar achter te laten tillen.

Gelijk doorgelopen naarde legends, en daar nagenoeg de hele nacht gebleven. Geweldige sfeer, heerlijke setjes, heb nu spierpijn door m'n hele lijf, goed teken :D Geluid in de uhm en oldskool was idd erg slecht, maar in de legends vond ik het goed te doen! Hoogtepunt was voor mij de 2e helft van Endymion, geniale snelle ragmuziek :lief: Maar de rest van de avond was het er ook heerlijk toeven, geweldig om zoveel mensen samen uit hun plaat te zien gaan! Alleen gizmo en lenny dee vielen erg tegen, toen liep de zaal ook leeg. Ik wilde per se tot Ruffneck blijven, maar toen begon een avondje nuchter wel z'n tol te eisen. Begon wat vermoeid te raken en kwam er niet echt in, dus maar besloten om de grote drukte voor te zijn en naar huis af te taaien, lekker nagenieten met een muziekje in de auto.

Nog een compliment voor de echte blikjes red bull a 2 muntjes!

Ik had er al erg veel zin, maar het heeft m'n verwachtingen overtroffen! Decoratie boeit me werkelijk totaal niet, vond het juist lekker duister in de legends, zoals het hoort, niet van die fancy tierelantijnen. Mooie lasers ook. Maar vooral, en daar kom ik voor op een feest: de muziek en de sfeer, en die waren geweldig :respect:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zondag 7 december 2008 om 20:28:
Euh ik ben eigelek van Arendonk, ma da ligt nie zo heel ver van Antwerpen En bij Partyraiser ben ik wel door heel de zaal gegaan denk, maar mss heb je ook gewoon de verkeerde voor


Ja da zou ook best kunnen , dat ik de verkeerde voor had .
Je praat ook met zoveel mensen op een feest :p
Waarschuw beheerder
Uitspraak van SuperRupsje op maandag 8 december 2008 om 11:49:
Decoratie boeit me werkelijk totaal niet,


Mij ook niet, voor decoratie feesten ga ik wel naar qlimax ofzo, hier was t om ffe lkker te hakken!
Waarschuw beheerder
Top fees gehad :D

De entree was top geregeld, ook het controleren ging zonder problemen. Ik had binnen 5 minuten me jas in me kluis liggen dus ook dat ging van een leien dakkie :D Duidelijk dat de organisatie er alles aan had gedaan om de problemen van vorige keer te voorkomen. :respect:

Zaal 1 vond ik qua decoratie dik in orde, dat grote kruis dat over de zaal heel ging en leipe freddy die ff over het publiek zweefde :D

Het geluid in zaal 1 was ook dik in orde, even een kort rondje gelopen bij elke zaal even blijven hangen om daarna terug te keren op onze spot. Veel bekende gezien, top sfeertje.

Meersterlijke sets langs horen komen, totaal VGL!!!!!

Zeer geslaagde avond kan niet wachten tot 25 years of nightmare
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van inactief op maandag 8 december 2008 om 11:21:
Tijdens Ruffneck vs Gangsta Alliance ook helemaal vooraan was iemand leek wel of er een paar potten weg waren uit zijn lichaam want hij zakte in mekaar en toen half achteroverhangend . haha


Wooow die was goed van de kaart ja :lol:
Heb die jongen nog maar een paar keer tegengehouden zodattie niet plat ging, toen tegen dat hek weer gezet.


Uitspraak van SuperRupsje op maandag 8 december 2008 om 11:49:
Maar vooral, en daar kom ik voor op een feest: de muziek en de sfeer, en die waren geweldig :respect:


:jaja: Amen!!
 
Waarschuw beheerder
'T feest was zekers wel kicke, heb me eigen daar echt wel vermaakt.. alleen sommige zalen waren wat minder :P
 
Waarschuw beheerder
dik feest
aleen vorig jaar vond ik het beter.
Waarschuw beheerder
Heb me wel vermaakt, maar dit was zeker geen topper!

pluspunten:
-het (totaal niet) fouilleren
-het rookverbod:roflol:, van de security mocht je gewoon overal roken!:respect:
-sfeer

minpunten:
-gladde vloer
-parkeerplaatsen tekort, moest 20 minuten lopen van ahoy naar de parkeergarage!
-geluid was in de main wel redelijk, de rest was eigenlijk hooguit matig te noemen
-aankleding? was ook niet veel bijzonders....
Waarschuw beheerder
Uitspraak van :bier:Bartjuh:bier: op maandag 8 december 2008 om 12:55:
Zeer geslaagde avond kan niet wachten tot 25 years of nightmare


Haha weer effe knalle met zen alle
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Darkside Connection op maandag 8 december 2008 om 13:54:
pluspunten:
-het (totaal niet) fouilleren


Euh niet fouilleren , dat heb je aardig geluk gehad .
Die gast links naast me had zo 4 van die partylichtjes bij .
Ze hebben die stuk voor stuk opengedraait kijken of er niks inzat .

Kerel rechts naast me moest zen schoenen uit doen .

Ik had een jas plus een aussi aan . En moest me jas uitdoen .
En werd heel grondig onderzocht.
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Darkside Connection op maandag 8 december 2008 om 13:54:
pluspunten:
-het (totaal niet) fouilleren


Werd letterlijk tegen me gezegd, jij ziet er wel betrouwbaar uit, loop maar door:S
Waarschuw beheerder
donateur
Pluspunten:
-Fouillering (werd eens een keer niet als crimineel behandeld). Ik werd zelfs helemaal niet gefouilleerd. Ze pakte er willekeurig mensen uit.
-Roken in de zaal
-Sfeer
-Geluid vooraan in de main
-Gratis plee

Minpunten:
-Ijsjes waren snel op
-Geluid in andere zalen was poep

Was zeker weer een vette editie! Volgend jaar hoop ik alleen op sportpaleis, daar kan het harder.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van DeManZonderAnus op maandag 8 december 2008 om 15:00:
Volgend jaar hoop ik alleen op sportpaleis, daar kan het harder.


eens ververlende frans

verder niets bijzonders
ik had wel meer verwacht van 15 years of nightmare
vond de main eigenlijk te klein voor een feest als nightmare

verder heb ik me wel vermaakt

en wat al vaker gezegt is : veel bekende heel veel bekende :)

jammer van de set van dana klote geluid in uhm
 
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Tomba op maandag 8 december 2008 om 14:50:
Werd letterlijk tegen me gezegd, jij ziet er wel betrouwbaar uit, loop maar door:S


Klopt, dat gebeurde veel, zelf ook gezien. Maar dat is geen pluspunt. Niet iedere idioot ziet eruit als een idioot. Heb je straks nog steeds dezelfde mening als daardoor wapens de zaal in komen? Natuurlijk krijg je altijd wel iets mee als je echt kwaad wil, maar je kunt het maar beter zo ver mogelijk voorkomen door iig een vlugge fouillering bij iedereen. Vorige Nightmare nog (maart 2008) werd er nog een mafkees uitgevist die blijkbaar met een mes stond te zwaaien dat hij onder zijn schoen meedroeg. Het komt dus voor.

Drugscontroles vind ik niet belangrijk, wapens wel. Ik vraag me af waarom er nooit metaal detectiepoortjes worden gebruikt op feesten?
Waarschuw beheerder
Pictures from this great party are online at: http://www.hardcoredates.de
The party was really great. Good music and nice people. See you next time!
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Als ik ergens van onder de indruk was dan was dat van RUFFNECK!!! Wat draaide die fantatisch! Ik ging even terug naar de jaren 90....

Reactie op Fouillering:
Ik denk dat UDC meer geld gepompt heeft in de EHBO dan in beveiliging.
Helemaal terecht!!!
Agressiviteit niet gezien, ja 1 vecht partijtje waarbij 1 klap viel en er daarna werd ingegrepen door de mensen die agressiviteit op zulke feesten altijd de kop indrukken.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Miss Tails op maandag 8 december 2008 om 10:08:
half 6 naar huis, en rond 7 uur weer in mn bedje....


ik rond half 9 weg met de auto daar, en 12 uur later in me bedje ,

lang leven de drugs, nou liever nie (Y)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van "The Mad One" op maandag 8 december 2008 om 16:23:
Welke van de twee in 2008?


:roflol: Die in maart was mooier dan deze VIND IK :)

Maar heb me ook deze keer weer goed weten te vermaken :woop:
Was een mooie feesje:D

Maar tog ... SPORTPALEIS(L)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van demanmetdehoed op maandag 8 december 2008 om 17:02:
Ik denk dat UDC meer geld gepompt heeft in de EHBO dan in beveiliging.
Helemaal terecht!!!


Die beveiliging was relaxed geregeld, werd niet eens gecontroleerd terwijl ik er niet als bepaald nuchterste persoon aankwam :roflol:

Uitspraak van Janneke_:doetiewoep: op maandag 8 december 2008 om 18:31:
Die in maart was mooier dan deze VIND IK


Weet niet waarom, maar heb me hier beter kunnen vermaken. (Maart was ook super, alleen die rij vond ik klote, maakt een mens nuchter :lol: )
Miste alleen de terugweg van vorig jaar, dit keer geen onzichtbare schapen kunnen kijken in de trein :(
laatste aanpassing
 
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Janneke_:doetiewoep: op maandag 8 december 2008 om 18:31:
Maar tog ... SPORTPALEIS(L)


Waarschuw beheerder
donateur
nogmaals: wat hield die speciale zaal nou in??
 
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Ratje op maandag 8 december 2008 om 20:14:
nogmaals: wat hield die speciale zaal nou in??


dat was de cinema zaal
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Slecht geluid in 2e zaal(delay met achterste speaker), en het mocht wel wat harder maar dat kan ook aan mij liggen natuurlijk ^^
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Heb het prima naar mijn zin gehad (maar dat doe je voor het grootste gedeelte ook zelf).
Voor een 15 jarig jubileum vond ik het magertjes aangekleed en het geluid was voor mij alleen in de twee grote zalen acceptabel.
Dat mogen we met zijn allen toch jammer vinden, is zeker niet het feest van het jaar geworden ondanks dat ik een leuke nacht heb gehad.
 
Waarschuw beheerder
Uitspraak van SuperRupsje op maandag 8 december 2008 om 11:49:
Nog een compliment voor de echte blikjes red bull a 2 muntjes!


1,5 muntje toch;)
Zeker relaxt ja!


Uitspraak van SuperRupsje op maandag 8 december 2008 om 11:49:
Decoratie boeit me werkelijk totaal niet, vond het juist lekker duister in de legends, zoals het hoort,


Helemaal mee eens;)
Heb ik ook.
Doe mij maar gewoon een zaal met een normaal podium zonder poespas een dikke geluidinstallatie en nou een paar lichtjes ofzo. En dan vind ik het alleen maar vetter:D
Vond dat leger net aan het dak wel lekker duister ja!
Waarschuw beheerder
Heb het goed naar me zin gehad,
vooral in The Legend zaal ! :D

Vondt de decoratie nie ech boeiend,
wat toch wel belooft was mahja ....

Het geluid vondt ik ook prime,
alleen in de achterste zaal wat minder.
Maar was zelf toch meer in The Legend !

Maar voor de prijs vondt ik het toch een mindere editie,
dan de vorige in ahoy .....

En zo zie je maar weer Hoek van Holland is nog steeds nie teverslaan ! ;)
Waarschuw beheerder
Was een top feessie!!
Ja het geluid was een stuk minder dan in Maart, maar goed we konden elkaar nu wel verstaan. Wc's waren een stuk beter geregeld nu en de aankleding was lekker duister en sober, en daar hou ik van!! Net als in de Energiehal vroeger! Die goeie oude tijd!

Dj_ Insanity,
Hoe laat zijn jullie nou naar huis gegaan? Als je dat gekke zussie van me nog ziet, laat haar mij ff bellen!!
Mazzels
laatste aanpassing
 
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Gabber_79 op maandag 8 december 2008 om 23:02:
Vondt de decoratie nie ech boeiend,


Vodn het een vette decoratie voor de Legends!
Zo hoort dat niet teveel poespas. Paar lampies en dikke geluidsinstallatie:D
Waarschuw beheerder
Saaie aankleding, slecht geluid, DIKKE SETS !! Tha Playah, Amnesys & Mad Dog, Prankster & Nexes :respect: Leuk feesje alleen...voortaan SPORTPALEIS en geen vage zaaltjes of "bios" ammal geldverspilling, daarvan had je een tiental extra boxe weg kunne zette da er WEL bass was
Waarschuw beheerder
Geweldig gewoon ;)
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Demolisher op maandag 8 december 2008 om 14:42:
En werd heel grondig onderzocht.


Bij mij totaal niet!

Mocht zo doorlopen.

Normaal wordt er in m'n bh gevoeld, in m'n beenwarmers.. zelfs onder m'n haarband.
Nu helemaal niets!
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van lindaaatje op maandag 8 december 2008 om 10:17:
Waar was je nou joh?!


:D haha denk overal waar jij niet was ofzo. Leuk dat jij je ook zo vermaakt hebt, ik vond deze Nightmare ook helemaal geweldig :respect:
Waarschuw beheerder
bout feest
Artiest {SHOWLIST artist 124186, 58115, 423, 20796}
Waarschuw beheerder
Endymion Live at 15 Years of Nightmare

laatste aanpassing door een beheerder
Waarschuw beheerder
Uitspraak van GerardAM op dinsdag 9 december 2008 om 12:40:
ik vond deze Nightmare ook helemaal geweldig


Hehe, ja toch! Iedereen weer aan 't klagen :D
Waarschuw beheerder
Uitspraak van :bier:Bartjuh:bier: op maandag 8 december 2008 om 12:55:
Zeer geslaagde avond kan niet wachten tot 25 years of nightmare


hehe zekers, neem ik me rolator mee

Zeer geslaagde party, weer flink lopen hakken.

@frans bauer: volgende keer wegblijven als dr een nightmare gehouden word anders komen we afteren in je achtertuin met de hele meute :lol:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van hoeisiedan? op dinsdag 9 december 2008 om 15:15:
@frans bauer: volgende keer wegblijven als dr een nightmare gehouden word anders komen we afteren in je achtertuin met de hele meute


(D)(D)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van hoeisiedan? op dinsdag 9 december 2008 om 15:15:
@frans bauer: volgende keer wegblijven als dr een nightmare gehouden word anders komen we afteren in je achtertuin met de hele meute


haha IDD
laatste aanpassing
 
Waarschuw beheerder
ik vond het echt een super feest voor nightmare:D
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Davignion op dinsdag 9 december 2008 om 11:38:
daarvan had je een tiental extra boxe weg kunne zette da er WEL bass was


Geluidsnormen :-S
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Endymion [Bart] op dinsdag 9 december 2008 om 15:05:
Endymion Live at 15 Years of Nightmare


schitterend!!
herhaling op thunderdomeB)

wat the fuck was er aan de hand tijdens neophyte record allstars :vaag:
Waarschuw beheerder
ahh dat heb ik weer gemist!!!:cry:
 
Waarschuw beheerder
Was wel weer een goed feestje, vond het alleen niet echt veel bijzonder als normaal nightmare .. :O
Vraagje, ben op de foto geweest die fotograaf zei de naam van de site tegen een vriendin van mij ..

.. zij verstond advanced hardcore alleen bestaat deze site niet haha ..
weet iemand misschien een site die er op lijkt of weet iemand een site waar links staan welke fotografen er allemaal zijn geweest?

Thnx (Y)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 9 december 2008 om 17:28:
zij verstond advanced hardcore alleen bestaat deze site niet haha


hardcore power.nl misschien?
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van GerardAM op dinsdag 9 december 2008 om 12:40:
haha denk overal waar jij niet was ofzo. Leuk dat jij je ook zo vermaakt hebt, ik vond deze Nightmare ook helemaal geweldig


Ik was nog naar de classics geweest, maar je was alweer foetsie.
Waarschuw beheerder
Waar blijven die fotos dan?

Kick feessi!
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van lindaaatje op dinsdag 9 december 2008 om 15:11:
Hehe, ja toch! Iedereen weer aan 't klagen :D


Ach ja laat ze maar klagen, mijn feest was er niet minder om :9


Uitspraak van DAAANTJUH aka Twirly Girly op dinsdag 9 december 2008 om 17:59:
Ik was nog naar de classics geweest, maar je was alweer foetsie.


:$ that's me, zal ik wel weer in zaal 1 aan het hakken geweest zijn :D
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 8 december 2008 om 20:49:
dat was de cinema zaal


en er werd paar x dikke vette terror gedraaid;):cheers:
Waarschuw beheerder
Top nachtje gehad!! Heerlijk staan hakkuh in beide zalen...(Y)
Decoratie interesseert me niet...gaat om de muziek en sfeer...en die waren geweldig!!!!!! :yes:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van demanmetdehoed op maandag 8 december 2008 om 17:02:
Als ik ergens van onder de indruk was dan was dat van RUFFNECK!!! Wat draaide die fantatisch! Ik ging even terug naar de jaren 90....


Amen !!
Heb de jaren 90 zelf niet al feestend meegemaakt maar zo lekker was die set!!!!
Waarschuw beheerder
Uitspraak van --=ruffryder=-- op dinsdag 9 december 2008 om 16:55:
wat the fuck was er aan de hand tijdens neophyte record allstars


haha neophyte sprong het publiek in en toen kort erna viel die op de grond 1 meter voor me.. omdat de mensen hem niet meer vast hadden:P
bedoelde je dat?
Waarschuw beheerder
Nummertje wat je bedoeld is een moderne versie van "98 to piano". Het "Hold me now" stukje hoort erbij. Is een soort mash-up.

Weet niet zeker van wie het is. Volgens mij gewoon van Forze DJ Team
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
hmm, ja want vindt het wel kick nummer (A)
Waarschuw beheerder
goed feest!! jammer dat er zo weinig gevochten werd.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Richard CBW op dinsdag 9 december 2008 om 20:44:
goed feest!! jammer dat er zo weinig gevochten werd


weinig gevochten?
wil jij je feesie verknallen door in een vechtpartij te staan of iets?

gezellig joh!
Waarschuw beheerder
Uitspraak van *AC op dinsdag 9 december 2008 om 21:28:
weinig gevochten?
wil jij je feesie verknallen door in een vechtpartij te staan of iets?


Daar zijn feesten toch voor!!!
Waarschuw beheerder
Uitspraak van *AC op dinsdag 9 december 2008 om 20:39:
hmm, ja want vindt het wel kick nummer (A)


98 to your Mind - Neophyte vs The Viper ;)

Prima vermaakt op Nightmare, vond het een beetje tegenvallen vergeleken met de vorige editie.
Maar alsnog een zwaar gekk feest, volgende keer er weer gewoon bij. :D
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Richard CBW op dinsdag 9 december 2008 om 23:28:
Daar zijn feesten toch voor!!!


joh ga jij lekker in elkaar gebeukt worden voor die 45 euro die je betaalt heb haha.
Waarschuw beheerder
piraten gvd kut forum!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!­!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!­!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!­!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!­!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!­!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!­!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!­!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!­!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!­!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!­!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!­!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!­!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!­! !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!­!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!­!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!­!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!­!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!­!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!­!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!­!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!­!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!­!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!­!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!­!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!­!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!­!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!­!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!­!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!­!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!­!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!­!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!­!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!­!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!­!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!­!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!­!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!­!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!­!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!­!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!­!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!­!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!­!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!­!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!­!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!­!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!­!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!­!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!­!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!­!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!­!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!­!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!­!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!­!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!­!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!­!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!­!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!­!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!­!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!­!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!­!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!­!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!­!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!­!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!­!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!­!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!­!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!­!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!­!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!­!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!­!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!­!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!­!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!­!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!­!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!­!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!­!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!­!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!­!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!­!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!­!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!­!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!­!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!­!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!­!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!­!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!­!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!­!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!­!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!­!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!­!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!­!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!­!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!­!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!­!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!­!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!­!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!­!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!­!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!­!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!­!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!­!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!­!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!­!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!­!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!­!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!­!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!­!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!­!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!­!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!­!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!­!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!­!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!­!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!­!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!­!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!­!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!­!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!­!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!­!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!­!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!­!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!­!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!­!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!­!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!­!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!­!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!­!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!­!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!­!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!­!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!­!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!­!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!­!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!­!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!­!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!­!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!­!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!­!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!­!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!­!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!­!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!­!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!­!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!­!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!­!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!­!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!­!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!­!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!­!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!­!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!­!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!­!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!­!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!­!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!­!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!­!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!­!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!­!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!­!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!­!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!­!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!­!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!­!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!­!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!­!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!­!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!­!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!­!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!­!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!­!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!­!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!­!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!­!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!­!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!­!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!­!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!­!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Waarschuw beheerder
Uitspraak van *AC op dinsdag 9 december 2008 om 20:07:
haha neophyte sprong het publiek in en toen kort erna viel die op de grond 1 meter voor me.. omdat de mensen hem niet meer vast hadden


Hij leert het ook nooit eh...

Uitspraak van Richard CBW op dinsdag 9 december 2008 om 20:44:
goed feest!! jammer dat er zo weinig gevochten werd.


:D
Is wel zo...
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van inactief op maandag 8 december 2008 om 22:29:
1,5 muntje toch


euhm ja 1.5 muntje. Vond dat echt betere service!
En gratis wc's (die overigens wel errug donker waren).
En dopjes meegekregen voor m'n flesjes water voor onderweg, thnx nog aan de barman!

Heb heimwee...
 
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Richard CBW op dinsdag 9 december 2008 om 20:44:
jammer dat er zo weinig gevochten werd.


Is dit een type fout of meen je dit echt?
 
Waarschuw beheerder
Uitspraak van basedrum op dinsdag 9 december 2008 om 17:44:
hardcore power.nl misschien?


thnx, maar helaas is dat hem ook niet :(
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Richard CBW op dinsdag 9 december 2008 om 20:44:
goed feest!! jammer dat er zo weinig gevochten werd.


Iedereen serieus reageren..:lol:

De man heeft een (fake-)profiel van een beroepsmatig reller, dus dan is vchten stoer JWT

Hij is ook nooit in Rotterdam geweest verder, hij weet niet eens waar het ligt.........want als het echt op rellen uit zou draaien, is hij als eerste weg :roflol:
Waarschuw beheerder
Ik weet zelf toch wel als beste wat ik zeg!! Rotterdam Amsterdam Utrecht DenHaag wij rellen overal!!!
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 10 december 2008 om 12:51:
thnx, maar helaas is dat hem ook niet


Offensive-hardcore.de moet 'm dan zijn..

Advanced -> Offensive, zou kunnen he:)
 
Waarschuw beheerder
Uitspraak van :bounce: LNN op woensdag 10 december 2008 om 13:35:
Offensive-hardcore.de moet 'm dan zijn..

Advanced -> Offensive, zou kunnen he:)


Dat is een hele goeie ;)
helaas staan er alleen geen foto's van nightmare ..
.. maar wat niet is kan nog komen .. dus ik hou de site in de gaten

Thnx (Y)
Waarschuw beheerder
Ik vond het een top feest! Aankleding was goed gedaan toch? Meer als wat je normaal op een hardcore feest ziet. En geen rijen zoals begin dit jaar (y)

Alleen de 5e zaal, wat een onzin! Had daar diverse suprise acts verwacht, komen ze met picknicktafels en een videoscherm aanzetten :s
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van SuperRupsje op woensdag 10 december 2008 om 11:36:
Heb heimwee...


Hier nog een! Samen met Nature One toch wel een van de hoogtepunten van het jaar.
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
ik heb het kk goed naar me zin gehad, ben helemaal uit me plaat gegaan:d
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Destiny(k) op woensdag 10 december 2008 om 19:16:
ik heb het kk goed naar me zin gehad, ben helemaal uit me plaat gegaan:d


Gek dat ik jou uitgerekend tegenkom op partyflock!! Wij hebben nog staan zoenen met mekaar in the main!! Waalijk & Den Haag united!
Waarschuw beheerder
Weet iemand van welke sites er allemaal fotografen liepen..?? Ik met me kop elke keer voor die camera, raak ik al die kaartjes kwijt :bounce: en herinneren doe ik me het al helemaal niet meer.. :P
Waarschuw beheerder
Uitspraak van SuperRupsje op woensdag 10 december 2008 om 11:36:
die overigens wel errug donker waren).


Ja echt wou een bommentje droppen en toen viel ie op de grond.
Ik schrok me helemaal dood.:S

Maar gelukkig vondt ik hem weer.:D

NIGHTMARE!!!!!!!!! was weer een gruwelijk hard knalfeest.:bounce:
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op maandag 8 december 2008 om 20:49:
dat was de cinema zaal


:s wat een aanfluiting :S
 
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Ratje op woensdag 10 december 2008 om 21:48:
wat een aanfluiting


Ja klopt.
Maar denk als ze wat minder bankjes erin hadden gezet en alleen bankies aan de zijkant. En het originele geluid onder de videobanden van de Energiehal:D
DAt ik een groot deel daar had stoan hakken!

Snap eigenlijk nog steeds niet waarom ze er mainstream nummer gingen draaien daarzo. En waarom niet gewoon het originele geluid:S
 
Waarschuw beheerder
Uitspraak van inactief op woensdag 10 december 2008 om 22:45:
Snap eigenlijk nog steeds niet waarom ze er mainstream nummer gingen draaien daarzo. En waarom niet gewoon het originele geluid


dat was idd beter geweest en beter gepast maarja
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Extreem-Knif op woensdag 10 december 2008 om 20:15:
Weet iemand van welke sites er allemaal fotografen liepen..??


Op de hieves vahn Nightmare is een bericht waar iedereen plaatst welke fotografuh er liepen met de sites :D

Volgens mij staan ze er nog niet allemaal op maar as iedereen ffies ze best doet :D

link: http://nightmare-indoor.hyves.nl/forum/2606281/dp4z/Foto_s_van_Nightmare/
Waarschuw beheerder
donateur
Was echt super jammer dat het zo snel voorbij leek te gaan... maar zeker helemaal los gegaan :D
 
Waarschuw beheerder
Was wel weer een lekker feestje!
 
Waarschuw beheerder
Ik vond super feest gezellige sfeer alleen af en toe geluid was suck,
en nu op naar de 20ste Thunderdomeeee:P:P
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Was echt een te vet feest, in tijden niet meer zo goed vermaakt! Echt een super sfeer, hele goede set's en een leuke aankleding.

RTV Rijnmond
http://www.tvrijnmond.nl/Homepage/Nieuws?view=/News%2FDefault%2F2008%2Fdecember%2FHakken%20op%20hardcore%20bij%2015%20Years%20of%20Nightmare

"
Hakken op hardcore bij '15 Years of Nightmare'
8 december 2008

Het contrast kon niet groter afgelopen zaterdagavond in Ahoy. In de grote zaal kon iedereen meedeinen met Frans Bauer en Marianne Weber en een hal verderop was het hakken op keiharde harcoremuziek bij '15 Years of Nightmare'.

Dit hardcorefeest werd georganiseerd om het 15-jarige jubileum van de Rotterdamse hardcore-scene te vieren.

Wie denkt dat hardcore niet meer zo populair is als een aantal jaren terug, ziet op het feest ‘15 Years of nightmare in Ahoy’ dat deze muziekstroming wel degelijk nog leeft. Zo'n 20.000 bezoekers,verdeeld over vijf zalen gingen tot de vroege ochtenduren helemaal los op verschillende soorten hardcoremuziek.

De eerste jaren werden de Nightmarefeesten, met de officiële naam 'a Nightmare in Rotterdam', gehouden in de Rotterdamse Energiehal. Dit was op de plek waar nu de parkeerplaats van Diergaarde Blijdorp is. Het evenement was zo populair dat het bijna maandelijks werd gehouden.

In 1995 kwam hier een einde aan toen de Energiehal werd gesloopt. Tien jaar moest de hardcoreliefhebber het doen zonder deze feesten, maar daarna werd het door organisatoren UDC en Midtown toch weer op poten gezet. Nu dus met edities in Ahoy en op het strand van Hoek van Holland.

Met de '15 Years of Nightmare' van zaterdag wilde de organisatie alle voorgaande edities overtreffen. De aankleding van de zalen was spectaculair en er waren acts te zien en er werden veel verschillende soorten hardcore gedraaid.
"

De reportage:
laatste aanpassing door een beheerder
Waarschuw beheerder
donateur
kan iemand me vertellen waar ik dat nummer kan vinden die partyraiser die nacht draaide? nde remix van dj psycho-mutherfucking pussy
heerlijk: hardcoreeeeee you pussy pussy pussy pussy pussy motherfucker!!
ik moet moet moet hem echt hebben dus mensen... doe je best
Waarschuw beheerder
Uitspraak van NightWolf op donderdag 11 december 2008 om 21:00:
Met de '15 Years of Nightmare' van zaterdag wilde de organisatie alle voorgaande edities overtreffen. De aankleding van de zalen was spectaculair en er waren acts te zien en er werden veel verschillende soorten hardcore gedraaid.


Voor mijn idee mislukt, IK vond het minder dan de vorige jaren.
Aankleding? Welke aankledig. dat kruis was wel erg vet wat over het publief ging, maar daar hield het ook bij op voor mijn idee.
Verder wel onwijs gezellig gehad!
Waarschuw beheerder
Uitspraak van † Mitchell † op donderdag 11 december 2008 om 21:10:
kan iemand me vertellen waar ik dat nummer kan vinden die partyraiser die nacht draaide? nde remix van dj psycho-mutherfucking pussy
heerlijk: hardcoreeeeee you pussy pussy pussy pussy pussy motherfucker!!
ik moet moet moet hem echt hebben dus mensen... doe je best


Dj Psycho - pussy motherfucker (Proto X remix)
 
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 9 december 2008 om 17:28:
.. zij verstond advanced hardcore alleen bestaat deze site niet haha ..
weet iemand misschien een site die er op lijkt of weet iemand een site waar links staan welke fotografen er allemaal zijn geweest?


offensive-hardcore.de
Artiest {SHOWLIST artist 73783, 60928, 73782}
Waarschuw beheerder
donateur
Ik vond het erg tegenvallen, geluid in de uhm zaal leek nergens op, in de early werd gedeeltelijk present hardcore gedraait, en van ruffneck gangsta alliance verwacht ik wel iets anders eerlijk gezecht, dit was gewoon ruffneck vs nosferatu.
 
Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
donateur
Uitspraak van Richard CBW op dinsdag 9 december 2008 om 20:44:
goed feest!! jammer dat er zo weinig gevochten werd.


Zogenaamde ekte :/
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Klssy op zondag 7 december 2008 om 06:29:
had niet het gevoel dat ze dik uit hadden gepakt voor 't 15e verjaardags feest.


het was een gewoon doodnormaal hardcore feest.

enig pluspunt mag wel vermeld worden dat het hele ahoy werd gebruikt :D
Waarschuw beheerder
Uitspraak van UTCA_Wybert op zaterdag 13 december 2008 om 05:13:
Ik vond het erg tegenvallen, geluid in de uhm zaal leek nergens op, in de early werd gedeeltelijk present hardcore gedraait, en van ruffneck gangsta alliance verwacht ik wel iets anders eerlijk gezecht, dit was gewoon ruffneck vs nosferatu.


Ik moet eerlijk zeggen dat ik die set grotendeels gemist heb, maar Ruffneck vs. Nosferatu klinkt iig niet slecht!:D
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van UTCA_Wybert op zaterdag 13 december 2008 om 05:13:
en van ruffneck gangsta alliance verwacht ik wel iets anders eerlijk gezecht, dit was gewoon ruffneck vs nosferatu.


Ben dus niet de enige die niet weg was van die set, en misschien knalde het op het eind meer, maar na een half uur vond ik het mooi geweest en was het tijd om terug naar huis te tuffen.
Waarschuw beheerder
Dan had je even wat langer moeten volhouden want toen de oude Ruffneck knallers erin kwamen was het echt genieten (Knightvision - The Search for Marihuana :D)
Waarschuw beheerder
Muziek was super!
Locatie was matig...
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Limitbreaker op zaterdag 13 december 2008 om 18:01:
Dan had je even wat langer moeten volhouden want toen de oude Ruffneck knallers erin kwamen was het echt genieten (Knightvision - The Search for Marihuana :D)


sssssssssssssssssssst, dat hoef ik nou net niet te horen ;-)
Waarschuw beheerder
Sorry, zon ;)

Vond het zelf heel erg vetjes op Nightmare. Natuurlijk valt er altijd wat te zeuren maar dat viel naar mijn mening in het niet bij de topsfeer en lekkere setjes.

Moet er wel bij zeggen dat ik de hele nacht in de Legends zaal ben geweest. Als je een mooi plekkie had was het geluid prima te pruimen trouwens :).

Mijn favoriete setje was toch echt wel Ruffneck vs. Gangsta Alliance. Ging daar zo onwijs los op!

Verder moet ik wel even een klein minpuntje geven en dat was toch wel Evil Activities. Was opzich geen slechte set alleen word ik zo moe van het meeschreeuwen van de jongens... En ik denk dat ik "No One Said it was Easy" niet nog een keer aankan.
Maar goed, da's een kwestie van persoonlijke smaak.
laatste aanpassing
 
Werkzaam bij KKNTS!
Waarschuw beheerder
Dik In Orde!!!
da was het :cheer:
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Limitbreaker op zondag 14 december 2008 om 20:51:
Sorry, zon


Nou vooruit, het is je vergeven :-p


Uitspraak van Limitbreaker op zondag 14 december 2008 om 20:51:
Moet er wel bij zeggen dat ik de hele nacht in de Legends zaal ben geweest. Als je een mooi plekkie had was het geluid prima te pruimen trouwens


Ja dat vond ik nou ook, had de dag erna geen stem meer omdat ik zo m'n best moest doen om boven de muziek uit te komen, en nee, ik stond niet naast de boxen.
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Limitbreaker op zondag 14 december 2008 om 20:51:
Vond het zelf heel erg vetjes op Nightmare. Natuurlijk valt er altijd wat te zeuren maar dat viel naar mijn mening in het niet bij de topsfeer en lekkere setjes.

Moet er wel bij zeggen dat ik de hele nacht in de Legends zaal ben geweest. Als je een mooi plekkie had was het geluid prima te pruimen trouwens .


Inderdaad! Kan me niet zo druk maken om decoratie enzo..
Gaat mij om de sfeer en het geluid!


Uitspraak van Limitbreaker op zondag 14 december 2008 om 20:51:
Verder moet ik wel even een klein minpuntje geven en dat was toch wel Evil Activities. Was opzich geen slechte set alleen word ik zo moe van het meeschreeuwen van de jongens...


Vind het getetter in de microfoon van hun ook niet altijd even leuk, maar het hoort wel echt bij hun livesets!!


Uitspraak van Limitbreaker op zondag 14 december 2008 om 20:51:
En ik denk dat ik "No One Said it was Easy" niet nog een keer aankan.


Ik ook niet!!! Echt, kappen met dat nummer!! Helemaal doodgedraaid.

Voor de rest niks negatiefs over EA (L)

En heb over heel het feestje weinig negatiefs op te merken trouwens.'
Super naar m'n zin gehad!
Waarschuw beheerder
idd, best vermaakt.....alleen jammer dat dat drinken tegenwoordig zo focking duur moet zijn, maarja de wc’s waren wel gratis, dat maakte een hoop goed! (het is of het een of het ander)