Partyflock

Forumonderwerp · 1040321
2 volgers · 5750x bekeken
Betreft: evenement: 15 Years of Nightmare, zaterdag 6 december 2008 om 22:00
Waarschuw beheerder
hoe hebben jullie nightmare ervaren?

Ben zelf met thuis en vond het zeker geslaagd maar had niet het gevoel dat ze dik uit hadden gepakt voor 't 15e verjaardags feest.

X
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
goed georganiseerd dit keer! ik heb me goed vermaakt, vooral in the legends of nightmare hal!! neophyte vs stunned guy,s!! ruffneck!!:respect:
ik vond de decoratie best mooi, oldskool zaal met die kroonluchters aan het plafond,
grote zaal draaiend kruis, video-beelden van de film the nightmare tussen door!
en het einde was echt toppie! dat kwam door jeroen!! werd gezegt dat ze eerder moesten stoppen, maar hij ging door! zitactie voorgesteld enz , was echt toppie!8-)
JEROEN!:respect:
en dan gewoon relaxt binnen roken, zonder gezeik! lekker ouderwets feesje!

minpuntje: zaal 5 stelde niet veel voor, je kon er zitten en naar ouwe beelden kijken van nightmare en megarave, had er meer van verwacht.
Waarschuw beheerder
Ik vond het een gezellig feestje:cheer:
goed vermaakt :d heb de hele avond in zowat in zaal 1 gestaan :P..
laatste aanpassing

Artiest Xim
Waarschuw beheerder
Geen bijzonder feessie!
Geluid kut.
Waarom mainstream setjes in de Early gvd:S

Maar Ruffneck vs Gangsta Alliance:kwijl: :respect:
Wat een mega bruut setje!!!!

En dames en heren wat had ik gezegd hier op partyflock dat Area 5 niks voor zal stellen.
En heb ook nog gelijk:P tjongejonge wat een fantastisch idee een bioscoop maar gooi dan ook het orginele geluid eronder en niet van die mainstream lieddies tijdens een energiehal party:loser:

Maar dit had echt veel beter gekunt.
Waarschuw beheerder
mensen eerste deel van de foto,s staan al op hardcore power.nl
Waarschuw beheerder
had er eigelik ook meer van verwacht ! geluid uhm-zaal was eg klote maar tog goed geamuseerd :)
Waarschuw beheerder
miste net de puntjes op de i ...
was net niet wat het moest zijn maar heb me ondanks alles toch super vermaakt b)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van inactief op zondag 7 december 2008 om 19:35:
Waarom mainstream setjes in de Early gvd

was toch gewoon hardcore legends, had nergens uit opgemaakt eigenlijk dat het een "early" zaal was, er zouden alleen oude bekende(veteranen) draaien.

Waarschuw beheerder
was weer een super feessie en het was een stuk beter georganiseerd dan de editie in maart toen 1,5 uur in de rij gestaan en nu ondanks het druk was voor de deur toch binnen 10 minuten binnen, alleen het geluid in de oldschoolgangsters zaal was echt heel slecht was wel een minpunt
Waarschuw beheerder
lekker lekker
heerlijk uit me plaatje gegaan!
er waren zeker minpunten zoals het geluid in de industrial en oldskool zaal. Ook de aankleding vond ik helaas tegenvallen
De visuals op de schermen waren wel briljant, en de Stiltwalker was weer op zijn best als freddy :D
Main geluid was nogwel goed
PARTYRAISER weer mijn grote held! :respect: en dan natuurlijk neophyte record allstars! helemaal te gek
dikke chaos :D
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van BRL-Johnny W-BRL op zondag 7 december 2008 om 19:54:
Waarom mainstream setjes in de Early gvd

Vond het wel lekker de combi van early en present in de set

Uitspraak van BRL-Johnny W-BRL op zondag 7 december 2008 om 19:54:
was toch gewoon hardcore legends, had nergens uit opgemaakt eigenlijk dat het een "early" zaal was, er zouden alleen oude bekende(veteranen) draaien.

Idd:D

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Demolisher op zondag 7 december 2008 om 19:09:
Stefmeister jij bent toch die gekke Belg uit Antwerpen . Die links vooraan stond tijdens het setje van partyraiser ?

Euh ik ben eigelek van Arendonk, ma da ligt nie zo heel ver van Antwerpen :p En bij Partyraiser ben ik wel door heel de zaal gegaan denk, maar mss heb je ook gewoon de verkeerde voor ;)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zondag 7 december 2008 om 17:55:
Ik mocht via de 'guest-ingang' naar binnen en kreeg daar een geel 'acces' bandje. Iemand enig idee waar dit voor was of dat je hier nog iets mee kon?

die kreeg ik ook,maar ik moest flyeren om 22:00 uur ;)
met dat bandje had je gewoon gratis toegang voorderest niks

Waarschuw beheerder
snapte nix van al die zalen volgens mij was er maar 1?
Waarschuw beheerder
de controle was wel leuk ze dachten zeker als iedereen goed van de plaat is
hebben ze er geen erg in dat het een bagger feest was
hopelijk de volgende keer wel een goed feest
slecht dat het met een 15 jarig bestaan zo slecht was

nightmare outdoor was 1000x beter dat was tenminste een feest!!!!
was de line up tenminste ook goed van en het geluid
en partyraiser als afsluiter en niet halverwege van de avond
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Plukje van de Petteflet op zondag 7 december 2008 om 20:15:
Vond het wel lekker de combi van early en present in de set

Als er iets kut is dan is het Early & PResent door mekaar mixen.
Waarschuw beheerder
Compleet uit mn plaat gegaan denk!
Waarschuw beheerder
was mijn eerste nightmare vond het wel een lekker feestje.
was alleen kut dat je kon schaatsen tussen de zalen in.
verder lekker kunnen hakken de hele avond was echt top
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van inactief op zondag 7 december 2008 om 21:41:
Als er iets kut is dan is het Early & PResent door mekaar mixen.

Smaken verschillen!!

Ik heb me super vermaakt. Was echt een top feestje!
Waarschuw beheerder
Was echt een te gek feest !!!

Helaas waren er ook mensen die onwel werden van de drugs..... Zo heb ik 1 keer de para-medics zelf gevraagd of ze naar een gast wilden kijken die niet eens meer zijn eigen naam wist op te noemen.... Maar ik weet zeker dat het een geweldige trip is.... of moet ik zeggen : "N!gHtM@rE"
Waarschuw beheerder
pfff waar zal ik beginnen.

was om twaalf uur al in de Ahoy met de danseressen mee.
Hele middag oefenen dingen regelen etc, druk dus.
Rond half 5 de soundtjek van Frans Bauer ff stiekum zitten bekijken.
Wel blijft het super leuk om de hele opbouw van zo'n feest mee te maken.

Savonds heen en weer rennen tussn early main en kleedkamer.
Dus weinig setjes mee gemaakt.
Om 4 uur wel ff bij Stanton geweest in de oldskool, maar daar was het geluid zo dramatisch dat ik maar weer richting backstage main ben gegaan.

Rond half 5 heb ik zelf ook nog ff op het main podium gestaan!!!
Dus mensen die 3 meiden het podium zagen poetsen na de vuurspuw act, ik was degene in het rokje, dat was heel handig :D.

half 6 naar huis, en rond 7 uur weer in mn bedje....

Vond de shows op de main erg mooi (maar ben bevooroordeeld natuurlijk).
Complimenten aan freddy en de meiden.
De early was wat minder, maar dat kwam meer door de organisatorische fouten.
Waarschuw beheerder
Maaaaaaaaaaaaaaan, wat een feest :D

10 uur al binnen, lekker mensen kijken. Kicke muziek ook, Lars, Evil Activities :lief:

Oldschool helaas niet veel geweest en de early werd al vroeg (4 uur???) rustig, alleen begin van Ruffneck gezien, maar nog wel even in de main staan knallen. Lekker rondgewandeld, veel minder bekenden als normaal, maar wel topsfeer.
Geen security gezien in de early ook. (y)

Lekker op tijd naar huis, want Neophyte Allstars ging ik niet meer trekken helaas. 8)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van GerardAM op zondag 7 december 2008 om 18:54:
helemaal mee eens! Ik ging voor n nachtje hakken op lekkere harde sounds en dat is gelukt

Waar was je nou joh?!

Uitspraak van PaperPlanes op zondag 7 december 2008 om 20:08:
De visuals op de schermen waren wel briljant,

Eens! :jaja:
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van :xtc: WeZz :lijn: :banana: op maandag 8 december 2008 om 00:18:
Helaas waren er ook mensen die onwel werden van de drugs..... Zo heb ik 1 keer de para-medics zelf gevraagd of ze naar een gast wilden kijken die niet eens meer zijn eigen naam wist op te noemen.... Maar ik weet zeker dat het een geweldige trip is.... of moet ik zeggen : "N!gHtM@rE"

what else is new..

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zondag 7 december 2008 om 20:41:
snapte nix van al die zalen volgens mij was er maar 1?

Nou dat gevoel heb ik ook bijna heel de avond gehad. Ik snapte ook echt geen reet van die plattegrond... Ik dacht al dat t aan mij lag :S

Maar aant eind van de avond zijn we nog wel een andere zaal tegen gekomen, alleen 4 zalen heb ik zeker niet gezien hahahahaha

Waarschuw beheerder
Uitspraak van :xtc: WeZz :lijn: :banana: op maandag 8 december 2008 om 00:18:
Helaas waren er ook mensen die onwel werden van de drugs.....

Tijdens Ruffneck vs Gangsta Alliance ook helemaal vooraan was iemand leek wel of er een paar potten weg waren uit zijn lichaam want hij zakte in mekaar en toen half achteroverhangend . haha
Wou hem nog weg brengen maar heb hem met beide handen tegen het hek aan gezet en daar bleef ie gelukkig staan

Waarschuw beheerder
laatste aanpassing door een beheerder
Waarschuw beheerder
donateur
Heb een geweldige nacht gehad!

Waren rond kwart voor 11 bij de ingang, rij leek dik maar dat viel reuze mee. Het fouilleren stelde geen reet voor (mocht gewoon doorlopen, alleen jas en tas werden vluchtig doorzocht). Binnen was het ff kut geregeld met de kassa voor de kluisjes te dicht achter de ingang, maar dat schijnen ze snel te hebben opgelost door de balie naar achter te laten tillen.

Gelijk doorgelopen naarde legends, en daar nagenoeg de hele nacht gebleven. Geweldige sfeer, heerlijke setjes, heb nu spierpijn door m'n hele lijf, goed teken :D Geluid in de uhm en oldskool was idd erg slecht, maar in de legends vond ik het goed te doen! Hoogtepunt was voor mij de 2e helft van Endymion, geniale snelle ragmuziek :lief: Maar de rest van de avond was het er ook heerlijk toeven, geweldig om zoveel mensen samen uit hun plaat te zien gaan! Alleen gizmo en lenny dee vielen erg tegen, toen liep de zaal ook leeg. Ik wilde per se tot Ruffneck blijven, maar toen begon een avondje nuchter wel z'n tol te eisen. Begon wat vermoeid te raken en kwam er niet echt in, dus maar besloten om de grote drukte voor te zijn en naar huis af te taaien, lekker nagenieten met een muziekje in de auto.

Nog een compliment voor de echte blikjes red bull a 2 muntjes!

Ik had er al erg veel zin, maar het heeft m'n verwachtingen overtroffen! Decoratie boeit me werkelijk totaal niet, vond het juist lekker duister in de legends, zoals het hoort, niet van die fancy tierelantijnen. Mooie lasers ook. Maar vooral, en daar kom ik voor op een feest: de muziek en de sfeer, en die waren geweldig :respect:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zondag 7 december 2008 om 20:28:
Euh ik ben eigelek van Arendonk, ma da ligt nie zo heel ver van Antwerpen En bij Partyraiser ben ik wel door heel de zaal gegaan denk, maar mss heb je ook gewoon de verkeerde voor

Ja da zou ook best kunnen , dat ik de verkeerde voor had .
Je praat ook met zoveel mensen op een feest :p
Waarschuw beheerder
Uitspraak van SuperRupsje op maandag 8 december 2008 om 11:49:
Decoratie boeit me werkelijk totaal niet,

Mij ook niet, voor decoratie feesten ga ik wel naar qlimax ofzo, hier was t om ffe lkker te hakken!
Waarschuw beheerder
Top fees gehad :D

De entree was top geregeld, ook het controleren ging zonder problemen. Ik had binnen 5 minuten me jas in me kluis liggen dus ook dat ging van een leien dakkie :D Duidelijk dat de organisatie er alles aan had gedaan om de problemen van vorige keer te voorkomen. :respect:

Zaal 1 vond ik qua decoratie dik in orde, dat grote kruis dat over de zaal heel ging en leipe freddy die ff over het publiek zweefde :D

Het geluid in zaal 1 was ook dik in orde, even een kort rondje gelopen bij elke zaal even blijven hangen om daarna terug te keren op onze spot. Veel bekende gezien, top sfeertje.

Meersterlijke sets langs horen komen, totaal VGL!!!!!

Zeer geslaagde avond kan niet wachten tot 25 years of nightmare
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van inactief op maandag 8 december 2008 om 11:21:
Tijdens Ruffneck vs Gangsta Alliance ook helemaal vooraan was iemand leek wel of er een paar potten weg waren uit zijn lichaam want hij zakte in mekaar en toen half achteroverhangend . haha

Wooow die was goed van de kaart ja :lol:
Heb die jongen nog maar een paar keer tegengehouden zodattie niet plat ging, toen tegen dat hek weer gezet.

Uitspraak van SuperRupsje op maandag 8 december 2008 om 11:49:
Maar vooral, en daar kom ik voor op een feest: de muziek en de sfeer, en die waren geweldig :respect:

:jaja: Amen!!

Waarschuw beheerder
'T feest was zekers wel kicke, heb me eigen daar echt wel vermaakt.. alleen sommige zalen waren wat minder :P

Waarschuw beheerder
dik feest
aleen vorig jaar vond ik het beter.
Waarschuw beheerder
Heb me wel vermaakt, maar dit was zeker geen topper!

pluspunten:
-het (totaal niet) fouilleren
-het rookverbod:roflol:, van de security mocht je gewoon overal roken!:respect:
-sfeer

minpunten:
-gladde vloer
-parkeerplaatsen tekort, moest 20 minuten lopen van ahoy naar de parkeergarage!
-geluid was in de main wel redelijk, de rest was eigenlijk hooguit matig te noemen
-aankleding? was ook niet veel bijzonders....
Waarschuw beheerder
Uitspraak van :bier:Bartjuh:bier: op maandag 8 december 2008 om 12:55:
Zeer geslaagde avond kan niet wachten tot 25 years of nightmare

Haha weer effe knalle met zen alle
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Darkside Connection op maandag 8 december 2008 om 13:54:
pluspunten:

Euh niet fouilleren , dat heb je aardig geluk gehad .
Die gast links naast me had zo 4 van die partylichtjes bij .
Ze hebben die stuk voor stuk opengedraait kijken of er niks inzat .

Kerel rechts naast me moest zen schoenen uit doen .

Ik had een jas plus een aussi aan . En moest me jas uitdoen .
En werd heel grondig onderzocht.
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Darkside Connection op maandag 8 december 2008 om 13:54:
pluspunten:

Werd letterlijk tegen me gezegd, jij ziet er wel betrouwbaar uit, loop maar door:S
Waarschuw beheerder
donateur
Pluspunten:
-Fouillering (werd eens een keer niet als crimineel behandeld). Ik werd zelfs helemaal niet gefouilleerd. Ze pakte er willekeurig mensen uit.
-Roken in de zaal
-Sfeer
-Geluid vooraan in de main
-Gratis plee

Minpunten:
-Ijsjes waren snel op
-Geluid in andere zalen was poep

Was zeker weer een vette editie! Volgend jaar hoop ik alleen op sportpaleis, daar kan het harder.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van DeManZonderAnus op maandag 8 december 2008 om 15:00:
Volgend jaar hoop ik alleen op sportpaleis, daar kan het harder.

eens ververlende frans

verder niets bijzonders
ik had wel meer verwacht van 15 years of nightmare
vond de main eigenlijk te klein voor een feest als nightmare

verder heb ik me wel vermaakt

en wat al vaker gezegt is : veel bekende heel veel bekende :)

jammer van de set van dana klote geluid in uhm

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Tomba op maandag 8 december 2008 om 14:50:
Werd letterlijk tegen me gezegd, jij ziet er wel betrouwbaar uit, loop maar door:S

Klopt, dat gebeurde veel, zelf ook gezien. Maar dat is geen pluspunt. Niet iedere idioot ziet eruit als een idioot. Heb je straks nog steeds dezelfde mening als daardoor wapens de zaal in komen? Natuurlijk krijg je altijd wel iets mee als je echt kwaad wil, maar je kunt het maar beter zo ver mogelijk voorkomen door iig een vlugge fouillering bij iedereen. Vorige Nightmare nog (maart 2008) werd er nog een mafkees uitgevist die blijkbaar met een mes stond te zwaaien dat hij onder zijn schoen meedroeg. Het komt dus voor.

Drugscontroles vind ik niet belangrijk, wapens wel. Ik vraag me af waarom er nooit metaal detectiepoortjes worden gebruikt op feesten?
Waarschuw beheerder
Pictures from this great party are online at: http://www.hardcoredates.de
The party was really great. Good music and nice people. See you next time!
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Als ik ergens van onder de indruk was dan was dat van RUFFNECK!!! Wat draaide die fantatisch! Ik ging even terug naar de jaren 90....

Reactie op Fouillering:
Ik denk dat UDC meer geld gepompt heeft in de EHBO dan in beveiliging.
Helemaal terecht!!!
Agressiviteit niet gezien, ja 1 vecht partijtje waarbij 1 klap viel en er daarna werd ingegrepen door de mensen die agressiviteit op zulke feesten altijd de kop indrukken.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Miss Tails op maandag 8 december 2008 om 10:08:
half 6 naar huis, en rond 7 uur weer in mn bedje....

ik rond half 9 weg met de auto daar, en 12 uur later in me bedje ,

lang leven de drugs, nou liever nie (Y)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van "The Mad One" op maandag 8 december 2008 om 16:23:
Welke van de twee in 2008?

:roflol: Die in maart was mooier dan deze VIND IK :)

Maar heb me ook deze keer weer goed weten te vermaken :woop:
Was een mooie feesje:D

Maar tog ... SPORTPALEIS(L)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van demanmetdehoed op maandag 8 december 2008 om 17:02:
Ik denk dat UDC meer geld gepompt heeft in de EHBO dan in beveiliging.
Helemaal terecht!!!

Die beveiliging was relaxed geregeld, werd niet eens gecontroleerd terwijl ik er niet als bepaald nuchterste persoon aankwam :roflol:

Uitspraak van Janneke_:doetiewoep: op maandag 8 december 2008 om 18:31:
Die in maart was mooier dan deze VIND IK

Weet niet waarom, maar heb me hier beter kunnen vermaken. (Maart was ook super, alleen die rij vond ik klote, maakt een mens nuchter :lol: )
Miste alleen de terugweg van vorig jaar, dit keer geen onzichtbare schapen kunnen kijken in de trein :(
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Janneke_:doetiewoep: op maandag 8 december 2008 om 18:31:
Maar tog ... SPORTPALEIS(L)

Werkzaam bij La Bomba
Artiest RVE
Waarschuw beheerder
donateur
nogmaals: wat hield die speciale zaal nou in??

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Ratje op maandag 8 december 2008 om 20:14:
nogmaals: wat hield die speciale zaal nou in??

dat was de cinema zaal
laatste aanpassing