Heb een geweldige nacht gehad!
Waren rond kwart voor 11 bij de ingang, rij leek dik maar dat viel reuze mee. Het fouilleren stelde geen reet voor (mocht gewoon doorlopen, alleen jas en tas werden vluchtig doorzocht). Binnen was het ff kut geregeld met de kassa voor de kluisjes te dicht achter de ingang, maar dat schijnen ze snel te hebben opgelost door de balie naar achter te laten tillen.
Gelijk doorgelopen naarde legends, en daar nagenoeg de hele nacht gebleven. Geweldige sfeer, heerlijke setjes, heb nu spierpijn door m'n hele lijf, goed teken

Geluid in de uhm en oldskool was idd erg slecht, maar in de legends vond ik het goed te doen! Hoogtepunt was voor mij de 2e helft van Endymion, geniale snelle ragmuziek

Maar de rest van de avond was het er ook heerlijk toeven, geweldig om zoveel mensen samen uit hun plaat te zien gaan! Alleen gizmo en lenny dee vielen erg tegen, toen liep de zaal ook leeg. Ik wilde per se tot Ruffneck blijven, maar toen begon een avondje nuchter wel z'n tol te eisen. Begon wat vermoeid te raken en kwam er niet echt in, dus maar besloten om de grote drukte voor te zijn en naar huis af te taaien, lekker nagenieten met een muziekje in de auto.
Nog een compliment voor de echte blikjes red bull a 2 muntjes!
Ik had er al erg veel zin, maar het heeft m'n verwachtingen overtroffen! Decoratie boeit me werkelijk totaal niet, vond het juist lekker duister in de legends, zoals het hoort, niet van die fancy tierelantijnen. Mooie lasers ook. Maar vooral, en daar kom ik voor op een feest: de muziek en de sfeer, en die waren geweldig