| Betreft: | evenement: Qlimax, zaterdag 22 november 2008 om 21:00 |
geen Qluisjes ooQ nog
de muziek stond veel te hard
Hoorde dat er 17 dooien zijn gevallen
Hoe waren de kluisjes?
je mocht er niet roken
Doe mij maar een zaal vol uit-je-bol Nederlanders die lekker losgaan op de muziek
Hmmm, vond het een redelijk feestje. Vond de meeste buitenlanders er echter maar een beetje statisch bijstaan. Doe mij maar een zaal vol uit-je-bol Nederlanders die lekker losgaan op de muziek. Kluisjes en munten buiten was ook niet echt relaxed. En een OVERkill aan gasten! Dames waar waren jullie?! Geluid was redelijk (vooraan).
Verreweg het minste Q-dance feestje dit jaar...maar gewoon wel een leuke avond gehad!
zoveel buitenlanders dat ik op een gegeven moment maar iedereen in het engels ging aanspreken..
Laaste qlimax van mij wat een blije zooi
bij Warphole tijdens Tatanka dacht ik echt zoiets van "hier is een subwoofer kapot" maar ja... ´t zal wel aan mij liggen
Qlimax 2003 toch de beste qlimax
en mocht je niet roken binnen??? niets van gemerkt iedereen rookte gewoon binnen
ik net zo hard en volgens mij werd er niets tegen gedaan
Qlimax was vet
alleen ben ik nou de enige die niet overspoeld werd door lasers en het thema niet heel goed kon plaatsen?
Jammer trouwens dat Zany & Vince het tempo naar beneden haalden na Tatanka bpm ging weer terug naar 150 ofso...
Sfeer was goed, opt laatst ging het echt goed los.
Iedereen waar ik mee was bedankt voor de gezellige avond en iedereen met wie ik heb gepraat ook
k heb heel de avond zowat rechtsbvoor gestaan ja, bij die camera
Alleen druk.. druk.. had meer het idee dat er 35.000 mensen aanwezig waren ipv 25.000!
Heb mij van begin tot eind vermaakt en als ik ff het minder vond dan ben ik gaan rondlopen en mensen gaan opzoekenalleen jammer dat je soms kwartier lang 20 m van elkaar afstaat en elkaar niet ziet
mensen gaan opzoeken
Daarom lekker op een podium in de tribunes gestaan de hele avond, anders vind je elkaar toch nooit weer
Ze hebben de hele gelredome gewoon volgetrapt
Geen ruimte zelfs als je een beetje naar achter ging stond het bomvol
Wat vond je van dit feest? 'onvoldoende'
Afkraker
e zou es in België moete wonen , dan apprecieer je tenminste wél de goeie dinge!
Kwestie van een goede plek uitzoeken. Waar ik stond had je heerlijk de ruimte.
Je moet niet gaan verwachten dat overal waar jij wilt staan er ruimte is.
Dat jij al tevreden bent als je een lasertje ziet betekend nog niet dat anderen het ook mooi hoeven te vinden
Godzijdank woon ik daar niet zeg
Kheb wel redelijk wat stukjes gelopen en het was gewoon overal zeer zeer druk
Kan niets anders doen dan hier bij aansluiten,
Ik vond het gewoon vet dat het zo massaal veel lasers waren
houdt me nie tege van los te gaan
de duitsers waren overal!
Verreweg het minste Q-dance feestje dit jaar...maar gewoon wel een leuke avond gehad!
Qlimax staat bekend om zijn geweldige lichtshows? Waar waren de lasers man stelde echt geen ruk voor. Gewoon een doek opgehangen met wat spotjes erin
Sfeer?
diepte punt van de avond: i kissed a girl and i liked it
nog meer mensen last gehad v drugscontroles??
Wat vond je van dit feest? 'onvoldoende'
Qlimax staat bekend om zijn geweldige lichtshows? Waar waren de lasers man stelde echt geen ruk voor. Gewoon een doek opgehangen met wat spotjes erin
Heel veel Duits Rammstein volk dat bij iedereen pillen lopen te bietsen
Matige Setjes van iedereen kvond t niet echt knallen alleen Zany&Vince waren goed
WC's buiten blijft ook gewoon een drama
Sfeer?
Heel veel Duits Rammstein volk dat bij iedereen pillen lopen te bietsen
Matige Setjes van iedereen kvond t niet echt knallen alleen Zany&Vince waren goed
WC's buiten blijft ook gewoon een drama
Ik hoop toch echt dat je dit sarcastisch bedoeld
Zoals ik me op elk feest wel vermaak, was het dit keer ook wel het gevalWerd lekker gedraaid. T volume is al genoeg over gezegd, hoewel het vooraan (logisch) prima was.
Dat was echt de verassing van de avond !
De controle was wel ff jammer. Ik heb een hekel aan honden haha.
Iemand nog links van sites met foto's? Ik heb wel een paar flyertjes gekregen, maar die vage duitse sites werken tot nu nog niet goed.
Uitspraak van wesleyop zondag 23 november 2008 om 17:44:
diepte punt van de avond: i kissed a girl and i liked it
Danm, krijg weer kippevel bij het lezen van deze zin!!
GEWELDIG..enige dat ik nog weet dat Tatanka hem draaie..maar iemand een idee hoe die plaat heet?
Mij ook niet maar als je dan de duitsers naast je ziet jumpen en shufflen heb ik het gauw gezien
Geen Qlimax meer voor mij
kwam binnen en liep gozer voor me..de hond begon gelijk tegen hem op te springen en blaffen
beleid maar ik vergeef het je
Show viel mij ook erg tegen, jammer dat ze 2006 niet meer kunnen evenaren, laat staan overtreffen. Het grote aantal spots was wel vet gedaan.
Damn, wat heb ik daar een hekel aan idd. Staan er bij het Black anthem van Showtek zeker een man of 7 op een rijtje te jumpen...
heb alleen www.eldoradio.lu
staan er alleen nu nog nie op..
Controles bij de ingang waren niet anders dan andere jaren, als je naar Arnhem gaat weet je gewoon dat ze fanatiek te werk gaan, ondanks dat gewoon alles mee naar binnen kunnen nemen, gewoon goed verstoppen dus!
Ik ken mensen die zelfs door de honden zijn aangeraakt en die hun zooi nog mee naar binnen hebben gekregen.
Dat was ik met mijn vrienden, we gingen echt loessoe toen
*proest*
Ik vond het een zeer vette editie
Organisatorisch waren toch wel de nodige verbeterpunten aangebracht. Geluid was naar mijn beleving beter dan voorgaande jaren. Show vond ik ook heel erg vet. Ze hadden teminste wat gedaan aan verlichting / versiering in de zaal. En de drukte was iets minder, maar druk blijft het nog steeds.
En het was nu ook wel zo fijn dat je nu niet eerst een meter of 40 naar achteren hoefde te lopen voor je sappieKleine barretjes vooraan aan de zijkant zijn ideaal
Het moment waarop de flower of life werd onthuld was heel erg vet
Verder zijn eigenlijk alle sets mij wel goed bevallen, zelfs showtek viel mij niet eens tegen. Vooral Tatanka en Zany/vince gaven lekkere setjes weg
Voor mij de Anticlimax van het jaar
NS - Fingerz
Zeikslet
Als je dit niet vet vind dat moet je serieus overwegen om maar te stoppen met feesten
Als een fanatiekeling zoals jij dit feest zo beschrijf, ben ik blij dat ik niet gegaan ben!
Damn, wat heb ik daar een hekel aan idd. Staan er bij het Black anthem van Showtek zeker een man of 7 op een rijtje te jumpen...
Bij headhunterz stond ik ff achteraan en wat ik daar zag valt ook niet echt te omschrijven, paar gozers die wat raar stonden te springen oid en in een rondje stonden
enigste minpunt is de dramatische aankleding zon feest hoort het paradepaardje te zijn en dan moet je jezelf ieder jaar weer overtreffen dit jaar duidelijk niet.dus een toespraak tot de designers kom met iets origineels !!!!!
En die schermen aan de linker/rechter kant was ook nieuw volgens mij.
bovendien de energie die uit de zaal kwam toen dat grote doek viel tijdens de showtek intro.. was enorm!
hoop voor ze dat ze eens een keer een kutavond hebben in de hmh kijken wat ze er dan weer op te zeiken hebben..
Binnen probeerden ze mij nog wel een keer te naaien, maar ik hapte niet toe. Kwamen 2 kerels op me af, 1tje begon in t Duits te praten tegen me. Dus ik zei dat ik geen Duits sprak, vroeg die om xtc. Ik zeg dus zo van nee sorry, gebruik ik niet. Kijken ze elkaar aan en lopen ze opeens weg. Dus kijk ik ff voor de zekerheid naar de schoenen van die andere kerel. En ja hoor....Veilgheidsschoenen. Dus ze waren binnen wel aan t proberen mensen te naaien. Ben benieuwd of t ze nog gelukt is.
Vanaf nu weer lekker de HMH feestjes bezoeken!!
Maar het geluid was vergelijken met toen iets beter
Geluid moet gewoon nog veel beter!! Je moet stadion uitgeblazen worden Net als ze in Duitsland doen ook enige goeie daar
Q-dance spreekt over een legendarische Qlimax.. Ik heb het iig niet zo ervaren..
Ik wel.
Qua show vond ik het erg dicht bij die van 2004 komen. Maar het geluid was vergelijken met toen iets beter. en de drukte was minder.
2004
aan mee zing plaatjes bij vince en zany
Q-dance spreekt over een legendarische Qlimax..
Q-dance spreekt over een legendarische Qlimax.. Ik heb het iig niet zo ervaren..
Ik stond de hele avond bijna vooraan aan de rechterkant. Tegen elkaar praten op halve meter afstand was gewoon mogelijk zonder hard te schreeuwen. Echt een drama dat geluid
Het geluid was "gewoon goed", zuiver en voor zover ik weet en op alle plekken gelijk (uitzondering vooraan).
Volume is een ander verhaal, strakke regels, geen een organisatie kan daar iets aan doen.
Nee ben ook nog steeds aan het bedenken wat precies? Dat lampje extra? Het mooiste decor was met het gezicht dat open en dicht kon, is 2 jaar terug. Heb daarna zitten denken wat er nou mooier kon...Dat het heb ik nog niet gezien. Misschien ga ik met een te hoge verwachting ernaar toe.
Vond supermooi hoor, af en toe wat druk... Top nacht gehad
Q-dance spreekt over een legendarische Qlimax..
dat is toch juist leuk niet dta ik he
daarom zie ik in belgie amper iemand verkleed op feestjes
?
dan zal dat het zijn ja !
Bter doe je even goeie kwaliteit, want je edit leuk..maar met je 2 megapixeltelefoon komt het niet echt uit de verf
Toen ze de Anthem op het laatst nog even draaiden lieten ze goed horen wat nou het werkelijk bereik van de speakers waren, pfoei, achteraan trilde m'n zak nog en ja dat was lekker
olgens de sote van Q-dance waren de lasers halverwege de avond naar de klote.
Erg jammer...
reverze 2007 & 2008, bassleader 2007,..
Of dat Q-dance gewoon stout is geweest?
Ik stond de hele avond bijna vooraan aan de rechterkant. Tegen elkaar praten op halve meter afstand was gewoon mogelijk zonder hard te schreeuwen. Echt een drama dat geluid
Wat ging hij tekeer, als een beest
lijkt me sterk wanneer iedereen er voorbij wandelt .. tenzij die hond met zn kont over de grond gaat schuren
Stond middenvooraan, prima geluid hoor, alleen ging het ff een half uurtje zachter, maar nog steeds niet met elkaar praten op halve meter afstand
Iedereen zijn eigen ding he, ik vond het juist wel weer Q-waardig
uhh hoe kom je daar bij..
ik kan geen eens op de Q dance site komen dat ding is la offline sinds vrijdag middag
dus kan niks zien ....
verwende lui allemaal, Jezus he.,. kom op ouwe, zo;n feest als dit gaat toch alles te boven, mensen komen uit Engeland Duitsland Ierland om dit mee te maken. Het is een enorm stadion met een enorme lichtshow. en wij nog klagen dat die ene dj wel of niet goed genoeg was, en of het licht NOG extremer had gekund. wees aub knielend op je knieën dankbaar dat je dit mee mag maken he. ik bedoel ik stond rechtsvooraan, en daar was het allemaal superfantastich hoor. gezelige mensen, lekkere beats, goede show. gewoon perfect. neem wat sfeermakers tot je en klaar is keessie
dit staat letterlijk op Q_dance.nl
Qlimax - Foto's
Bekijk hier de specials, hier de show foto's en hier de people foto's van deze legendarische Qlimax.
Waar komen de foto's van Qlimax dan?
van q-dance heb ik een kaartje gahad. Maar niet van de Qlimax fotograaf??!
denk dat ze dan bij q-dance staan...
Owja @ Thijs-beatz: mooi verslagje joh
Je gaat toch met het idee in je achterhoofd heen van misschien word het toch wel vet, maar nee
Nee niet echt
helemaal mee eens met jullie..om eerlijk te zijn alle mensen die voor deze avond gezorgt hebben verdienen van mij een dikke vette pluim. geen mooie show??? hebben jullie met jullie wause kanarie koppen op de wc gestaan ofzo?? mooie show en damm veel lasers (en daar gaat t om bij Qlimax de laser show) en wat maakt t dan uit of t groen geel blauw paars is je moet kijken hoe ze t opgezet hebben..en idd ga maar op je knietjes probeer t zelf dan maar eens!!! ik heb boven op de tribune loos staan stampen lkkr de ruimte daar en gezellige mensen die allemaal t zelfde dachten!
en dan t geluid ik wordt daar elk jaar zo ziek van..dat genuil gewoon..HET IS HET GELREDOME!!!!! MET IJZEREN BLOKKEN IN DE HOEKEN!!!!! ALS JE DAAR DE BASS VOL DECIBEL OP LAAT KLAPPEN KLINKT ER EEN ECHO WAAR JE BANG VAN WORDT DAN IS T HELE GELUID NAAR DE KLOTE snap dat nou eens een keer...
dus Q-dance...Qlimax..en alle mensen partyanimals en feestvierders ga door en laat je niet misleiden door dit volk
denk maar zo, die komen volgend jaar niet meer, die moeten maar een ander feest zoeken waar ze aan hun trekken komen betekent alleen maar meer kaartjes voor de liefhebbers zoals wij!
mee eens!
was gewoon weer een topfeestje als altijd! 't kan altijd wel beter maar wees blij dat er zulke feestjes in de buurt zijn....
helemaal mee eens met jullie..om eerlijk te zijn alle mensen die voor deze avond gezorgt hebben verdienen van mij een dikke vette pluim. geen mooie show??? hebben jullie met jullie wause kanarie koppen op de wc gestaan ofzo?? mooie show en damm veel lasers (en daar gaat t om bij Qlimax de laser show) en wat maakt t dan uit of t groen geel blauw paars is je moet kijken hoe ze t opgezet hebben..en idd ga maar op je knietjes probeer t zelf dan maar eens!!! ik heb boven op de tribune loos staan stampen lkkr de ruimte daar en gezellige mensen die allemaal t zelfde dachten!
en dan t geluid ik wordt daar elk jaar zo ziek van..dat genuil gewoon..HET IS HET GELREDOME!!!!! MET IJZEREN BLOKKEN IN DE HOEKEN!!!!! ALS JE DAAR DE BASS VOL DECIBEL OP LAAT KLAPPEN KLINKT ER EEN ECHO WAAR JE BANG VAN WORDT DAN IS T HELE GELUID NAAR DE KLOTE snap dat nou eens een keer...
dus Q-dance...Qlimax..en alle mensen partyanimals en feestvierders ga door en laat je niet misleiden door dit volk
denk maar zo, die komen volgend jaar niet meer, die moeten maar een ander feest zoeken waar ze aan hun trekken komen betekent alleen maar meer kaartjes voor de liefhebbers zoals wij!
volgend jaar zonder de klagers, alleen de Hardstyle Lovers
idd mensen uit denenmarken zijn echt toffe mensen
idd mensen uit denenmarken
sprak zelfs iemand die uit sydney kwam
weet aub iemand wie deze meid is: http://dit-vind-je-leuk-he.hyves.nl/album/34144233/Qlimax/F1nZLGF9/video/415897107/0/pz_u/?pageid=32DEO5HQ5BC4SOK4G
Uitspraak van Airmaxxx op dinsdag 25 november 2008 om 17:40:
weet aub iemand wie deze meid is: http://dit-vind-je-leuk-he.hyves.nl/album/34144233/Qlimax/F1nZLGF9/video/415897107/0/pz_u/?pageid=32DEO5HQ5BC4SOK4G
of beter , kent iemand dat schijfje?
WAT EEN ZEIKERDS HIER ZEG OVER QLIMAX 2008.ik en mijn vriendin hebben ons prima vermaakt vooraan met prima geluid!ons laatste qlimax was in thialf en daar is het geluid pas klote.Gelredome heeft 4 keer beter geluid dan thialf.Die mensen die zo zeuren zijn veels te verwend en maken te veel hardstyle feesten mee.3 feestjes indoor in een jaar waarvan 1 outdoor is prima,met veel trance techno hardstyle en al die andere stylen raak je niet zo snel verwend als door elke keer naar de zelfde soort feest tegaan.Dat gaat vervelen natuurlijk!
Josh&Wesz kunne net zogoed als DBSTF een cdtje draaien in een pioneer !!!
Q van Q-ommercieel!!
beter noemen ze het volgende feest zo( Q-ommercieel )
Vervelen?? NOOIT!
Verwend worden qua Q-DANCE feesten? Jah, dat zeker. Werken ze helemaal zelf in de hand.
Mensen die lopen te zeikenn over organisatorisch slecht... Like what?!
Geluid?? Gemeente
Lockers?? Locatie
Drugsbeleid?? Gemeente
Muziek (die trouwens super was)?? Dj's
En als het over decor en show gaat, zat t volgens mij beter in elkaar dan vorig jaar. We shall see als de dvd uitkomt
Verwend worden qua Q-DANCE feesten? Jah, dat zeker. Werken ze helemaal zelf in de hand.
Precies!!! Altijd die zeikerds over een dj die wel of niet moet draaien! Het gaat toch verdomme om de muziek??? Een Josh&Wesz kunne net zogoed als DBSTF een cdtje draaien in een pioneer !!!
En als er toch sfeermakers waren, dan zijn het toch wel voor 85% de buitenlanders!! want sommige zeikerds op PF hier voelen zich geloof ik te hoog om mee te klappen op de muziek!
Uitspraak van Thijs-Beatz op maandag 24 november 2008 om 22:08:
Welke dan? De Full-colour? Want de groene hebben tot het laatste moment gedraaid.
Sowieso heb ik die gekleurde lasers niet zo heel erg veel gezien
Geen idee, zal wel de full-color zijn geweest want ik heb bijna alleen groen gezien.
zucht iedereen die zeurt over de negatieve dingen
1 ding moet Q-dance toch echt een keer oplossen bij het Gelredome: mensen in de vrieskou en party kleding laten lopen en wachten ... zet daar eens grote tenten neer overal
dat heb ik ook te vaak kan me voornemen het niet te doen ik doe het toch wel, daarom was qlimax voor mij ook lekker geslaagd doordat ik hele avond volgas heb lopen knallen
1 ding moet Q-dance toch echt een keer oplossen bij het Gelredome: mensen in de vrieskou en party kleding laten lopen en wachten ... zet daar eens grote tenten neer overal.
feest je maar 1x per jaar dan
Pff, als je naar Qlimax gaat weet je dat:
- Het druk is
- Er veel (commerciele) hardstyle wordt gedraaid
- Enz
Muziek vond ik echt ruk, ga je net even los komt er weer zo'n kut break
Schei daar eens mee uit!! en gooi gewoon het gas erop!
Geluid vond ik nog triester!
Waar was die volumeknop??
Gelukkig was ik met een mooie groep en ben ik nog wat bekenden tegengekomen. Anders was het echt waardeloos
jammer dat er altijd mensen zijn die toch een kaartje hebben en van begin tot eind lopen te klagen
qua show was het toch echt wel een zeer bijzondere editie.
kan je aardig wat leuke dingen voor doen
Muziek is muziek of het nou veel of weinig geluisterd word
Na afloop was het behoorlijk glad ja
Na afloop was het behoorlijk glad ja
Zijn set vond ik tegenvallen..
WAT EEN ZEIKERDS HIER ZEG OVER QLIMAX 2008.ik en mijn vriendin hebben ons prima vermaakt vooraan met prima geluid!ons laatste qlimax was in thialf en daar is het geluid pas klote.Gelredome heeft 4 keer beter geluid dan thialf.Die mensen die zo zeuren zijn veels te verwend en maken te veel hardstyle feesten mee.3 feestjes indoor in een jaar waarvan 1 outdoor is prima,met veel trance techno hardstyle en al die andere stylen raak je niet zo snel verwend als door elke keer naar de zelfde soort feest tegaan.Dat gaat vervelen natuurlijk!
HARDSTYLE gaat nooit vervelen
nou sorry hoor, maar qlimax 2008 was mn 2de grote feest
en zelfs ik vond het echt minimaal!
dus echt verwend ben ik niet
Ik ben ook los gegaan hoor mensen alleen de volgende dag toen ik weer nuchter was besefte ik me dat het niet zo leuk was
De show was niet slecht hoor en we zijn in Nederland ook wel heel erg verwend maar ik was niet onder de indruk. Afgezien van de vele spots die een gaaf effect hadden vond ik er weinig aan. De intro van Ruffian met die monniken en het doek wat naar beneden kwam was ook erg gaaf gedaan maar ik vond dit jaar absoluut niet bijzonder. Het was voor qlimax begrippen ok maar niet meer dan dat. Ik snap ook wel dat je niet elk jaar groter en meer kunt doen maar vorig jaar vond ik al minder dan 2006 en dit jaar vond ik weer minder dan 2007. Al helemaal omdat dit de 15e editie was had ik er meer van verwacht.
Ik weet haast niet wat er nou nog vetter kan zijn dat dit qua decor en show
overtreft alleen Black
New Qlimax Tracks: http://rapidshare.com/files/166967005/Qlimax_2008_ RIPS_By_logic_Etfreek_.rar
Heeft iemand trouwens die enorme stewie (van family guy) gezien? wtf
![[img width=149 height=112]http://stewiesplayground.com/wp-content/butt.png[/img]](http://stewiesplayground.com/wp-content/butt.png)
Ik kom gewoon op Qlimax mijn favorite figuurtje tegen
Kon eerst mn ogen niet geloven Ik weet zeker dat als ik geen bewijs ervan had dat niemand me had gelooft
het is een feest, mensen moeten het niet zo serieus nemen
na wat googlen vond ik em
Password = Great
trwns wat een kut kwaliteit zeg^^ was wel te verwachten, maar dr zit ook allemaal geschreeuw doorheen
Ik weet haast niet wat er nou nog vetter kan zijn dat dit qua decor en show. Voor zover ik mij in kan denken overtreft alleen Black dit alles.
Maareh hadden ze niet ff WCPAPIER kunnen kopen ofzo? Uiteindelijk maar bij de mannenwc wcpapier gejat (gebruiken ze blijkbaar toch niet)
Black 2007, Black 2008, Qlimax 2006, Qlimax 2007, ik vond ze allemaal beter...
Maareh hadden ze niet ff WCPAPIER kunnen kopen ofzo
![[img width=1024 height=768]http://i35.tinypic.com/k1p1sk.jpg[/img]](http://i35.tinypic.com/k1p1sk.jpg)
lijp he
Q van Q-ommercieel!!
beter noemen ze het volgende feest zo ( Q-ommercieel )
Een after movie/compilatie gemaakt:
http://www.youtube.com/watch?v=nDu5Hor6lTo&fmt=18
Walt Jenssen - Ctrl Walt Del (Showtek Rmx)
Zany - Pillz (Showtek Rmx)
Zushi - Lala (Showtek Rmx)
Showtek - Black (Qlimax edit)
Abbys & Judge - Rapture
Showtek - Dominate (Melbourne Remix)
Dutch Master - Floorspin
Masochist - Ldmf (Wildst. Rmx)
Showtek - Partylover (Sydney Remix)
Abbys & Judge - Rok?it
Showtek - Hero
Showtek - Hold us Back
Mr. Puta - La Vida Narcotica
Showtek - Down Under (XQ Showtek Australia Anthem 2008)
Haha orginele set man
Was weer een vet feesie
Wie weet toevallig hoe het nummer heet en van wie het is dat tatanka draaide. Ik ken um als DJ panda - It's a dream?
maar dat is een dance versie.
Uitspraak van Ratstyle op donderdag 27 november 2008 om 17:53:
www.topdj.pl heeft er fotos gemaakt, alleen is die site ook helemaal in het pools.
Ik snap er geen bied van! komt iemand bij de foto pagina?
Imprezy en dan galeria, maar zie nog geen Qlimax.
Enige minpuntje was de tijdens Technoboy Tatanka te zien staan
en ik werd maar uitgelachen door mn maten en er werd "Spacer" naar me geroepen.
dus hoop dat ze dit doorzetten, dan hebben we ze volgend jaar wel is
www.topdj.pl heeft er fotos gemaakt, alleen is die site ook helemaal in het pools.
Ik snap er geen bied van! komt iemand bij de foto pagina?
kom ook nog maar ff met pasen na eieren maar hij is zoooooo heerlijk
Double Dutch Darkeys
Double Dutch Darkeys
vond het super avond!! jammer van mark sherry
zo lang ge-afterd?
zo lang ge-afterd?
naar die after wil ik dan volgend jaar ook wel heen
ik sta er alleen niet op Beetje jammer, volgende keer beter
Nice work, Dirk
Je hebt me gefilmd, ik sta er alleen niet op Beetje jammer,
Ik denk dat het zo juist beter is
Ik denk dat het zo juist beter is
En misschien stja je nog wel op de DVD, kan je gelijk aan je ouders laten zien "kijk mams ik sta op de DVD" "ja wij dragen allemaal een zonnebril, dat is tegen de felle lasers"
Heerlijk feest was het ook *kriebels*
ik heb nu al dik spijt dat ik geen tickets heb voor Qountdown of iets dergelijks
bij mij zijn ze daar al lang achter , achter dat raadsel ..
ik is busted
Oei dat is minder
Jordi houd nog de schone schijn op voor zijn ouders
After video
die zegt zolang puntjes op school goed blijve mag je doen wat je wil in het weekend
leuke upload.. maar deze kwaliteit is beter hoor: http://events.q-dance.nl/2008-11_22-november_qlimax/video/
Daar ter plekke heb ik der totaal niet op gelet , had ik het te druk met knalle
maar godverdomme wat heeft Ruff zitten zagen tijdens die set van Zany & Vince