Partyflock

Forumonderwerp · 1038259
Betreft: evenement: Qlimax, zaterdag 22 november 2008 om 21:00

Waarschuw beheerder
donateur
Hoe waren de kluisjes?
Had je nog kaartjes over?
Wat had je aan?

We zijn benieuwd!

Waarschuw beheerder
Damn kippenvel momenten genoeg..

opkomst showtek bijvoorbeeld met dat koor :kwijl:
Waarschuw beheerder
ik heb me er prima vermaakt vond het alleen minder dat je eerst je jas in een kluisje moest doen en daarna 20 minuten buiten in de rij moest wachten tot je eindelijk naar binnenkon

en mocht je niet roken binnen??? niets van gemerkt iedereen rookte gewoon binnen
ik net zo hard :) en volgens mij werd er niets tegen gedaan

was me eerste Qlimax maar de sfeer en muziek was goed vond alleen van Showtek dat
ze teveel pauzes in de nrs hadden ff minder.

volgend jaar wil ik zeker weer heen

Waarschuw beheerder
De aankleding was misschien niet heel bijzonder.. maar die gigantische hoeveelheid spots plus die stuk of 15(?) lasers liet het er echt ziekelijk vet uit zien.. dat is imo veel toffer dan een of ander moeilijk decor

Waarschuw beheerder
Nobody said it was easyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyy....

was weer een heerlijk feestje +10
goeie opbouw in hardheid en leuke setjes!

volgend jaar zeker weer...
Waarschuw beheerder
bagger :jaja: beetje jammer dat de line up niet denderend was en de aankleding voor een q-dance feest bagger was!

Waarschuw beheerder
Mooi feest! :D

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Uitspraak van verwijderd op zondag 23 november 2008 om 06:34:
het mocht niet nee.. maar iedereen deed het gewoon.

Ik ook :cheer:
Waarschuw beheerder
Ik vond het aardig dit jaar, show was gelukkig wel heel anders dan voor gaande 2 jaar, maar blijf er bij muziek mag harder :P
bij de vip ruimte was t allemaal helemaal top en lekker relaxed :P
behalve die dj die draaide :S
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
zoveel buitenlanders dat ik op een gegeven moment maar iedereen in het engels ging aanspreken..

maar wel heel dik feest, tantka zany vince en technoboy waren echt vet
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Airmaxxx op zondag 23 november 2008 om 16:55:
zoveel buitenlanders dat ik op een gegeven moment maar iedereen in het engels ging aanspreken..

ja inderdaad :D

maar de show was voor mij eigenlijk wel prachtig prachtig hoor :yes:

Tatanka, Technoboy, D-Block & S-Te-Fan voor mij heerlijk, Zany & Vince waardige afsluiter!

Headhunterz, Project One niet veel soeps... maar best wel knallen. Showtek niet geheel shit zoals verwacht, te doen maar meer ook niet. Mark Sherry ... joa ach vondt ´t wel wat.

Alleen het Geluid was hier en daar zwaar kut... bij Warphole tijdens Tatanka dacht ik echt zoiets van "hier is een subwoofer kapot" maar ja... ´t zal wel aan mij liggen :P

Voor de rest echt een super feestje, mooi vermaakt tijdens de laatste set ook: Psycho Stylez (L)
Waarschuw beheerder
Laaste qlimax van mij wat een blije zooi :/
Waarschuw beheerder
Uitspraak van valkyr op zondag 23 november 2008 om 17:00:
Alleen het Geluid was hier en daar zwaar kut... bij Warphole tijdens Tatanka dacht ik echt zoiets van "hier is een subwoofer kapot" maar ja... ´t zal wel aan mij liggen

Dat dacht ik al de hele avond :/

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Uitspraak van ^VonDutch® op zondag 23 november 2008 om 17:00:
Laaste qlimax van mij wat een blije zooi

was samen alleen wel gezellig toch :D
Waarschuw beheerder
Zany & Vince :respect:

Voor de rest niks te melden, was wel een 'leuke' avond meer niet
Waarschuw beheerder
how mandy people were there??????

30.000 ???
Waarschuw beheerder
Uitspraak van permanent verbannen op zondag 23 november 2008 om 17:02:
wel gezellig

Dat wel maar iedereen stond echt :dood: op de vloer :rot:

Waarschuw beheerder
qlimax te druk, controlles met honden die echt nergen over gingen en heel veel engelse en duitsers en kluisen buiten om vervolgens een half uur in de vries kou te staan, was een leuke avond maar ik ben beter gewend van q-dance was zeker geen topper
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Vond het geluid erg zacht , er werd ook niet zo denderend gedraaid , vond de aankleding ook minder.

Al met al wel een vette avond gehad :)
Waarschuw beheerder
Tatanka & Zany + Vince mannen van de avond!
Waarschuw beheerder
vond het weer geweldig :) ik geloof dat ik het qua muziek beter vond dan vorig jaar..
ja alleen de entree en einde bij de kluisjes waren kut... sowieso: die trap voor de ingang: why???????????
nu helemaal naar de klote... heb ook helemaal niet gezeten bedacht ik me later, aan een stuk door sloopt je toch wel ;) iemand die me ff eten wil bezorgen???
Waarschuw beheerder
+punt van de avond dat ik met een gozer uit denemarken heb zitten kletsen die kwam helemaal voor qlimax heeft de helft van de avond op de tribune liggen slapen hahaahaha
Waarschuw beheerder
Uitspraak van valkyr op zondag 23 november 2008 om 17:00:
bij Warphole tijdens Tatanka dacht ik echt zoiets van "hier is een subwoofer kapot" maar ja... ´t zal wel aan mij liggen

Die kick is gewoon zo lelijk :D

Qlimax was vet (H)

alleen ben ik nou de enige die niet overspoeld werd door lasers en het thema niet heel goed kon plaatsen?

Jammer trouwens dat Zany & Vince het tempo naar beneden haalden na Tatanka :S bpm ging weer terug naar 150 ofso...

Sfeer was goed, opt laatst ging het echt goed los.
Iedereen waar ik mee was bedankt voor de gezellige avond en iedereen met wie ik heb gepraat ook (H)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Kickass! op zondag 23 november 2008 om 17:30:
opt laatst ging het echt goed los.

Laatste 5 minuten maar is kijkje vanaf de tribune genomen was echt super om te zien hoe al die mensen los gingen :cheer:

Mijn 1e Qlimax was Super :lief:
Waarschuw beheerder
:BOUNCE: vette shit was het.

net terug uit afghanistan dus ff alle remmen losss:BOUNCE:
heb me echt goed vermaakt.technoboy,tatanka , en zany en vince(leuke combi trouwens :)
heb wel een kaart aan de deur moeten kopen:)maarja heb er een super avond voor terug.

rechter 3e podium @ tribune was super gezellie, en iedereen lekker aan het loss gaan zoals het hoord:BOUNCE:
Waarschuw beheerder
diepte punt van de avond: i kissed a girl and i liked it

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Italo Ferrero op zondag 23 november 2008 om 15:50:
Qlimax 2003 toch de beste qlimax

100% waarheid
Waarschuw beheerder
Uitspraak van wesley:bye: op zondag 23 november 2008 om 17:44:

Zóoo eens. Verder vond ik Tatanka echt wel lekker draaien!

My two cents:

http://www.youtube.com/watch?v=4AuGrk9fSHU
Waarschuw beheerder
vraag me af of Britt uit amsterdam nog wel helemaal goed thuis is gekomen? die was aardig los bollig, en in ene verdwenen..:P

Waarschuw beheerder
.
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Lonathome op zondag 23 november 2008 om 16:11:
en mocht je niet roken binnen??? niets van gemerkt iedereen rookte gewoon binnen
ik net zo hard en volgens mij werd er niets tegen gedaan

Er werd wel wat tegen gedaan hoor in het begin. Mensen vd security spraken rokende mensen aan en zeiden dat ze de sigaret uit moesten maken.

Feestje was zeker wel weer geslaagd! En het leek voor mijn gevoel dat na Headhunterz het geluid zachter werd gezet, kon je goed merken achterin. Enneh, volgend jaar gewoon eerder met die hardcore beginnen:D meer ruimte en veel meer losgaan!

De lichtshow was fraai, verdere vertoning beetje matig, volgens mij al het geld losgelaten op het koor en die ziekelijke knallen bij het begin van Headhunterz(?)

Waarschuw beheerder
Ik vond het eerlijk gezegd niet geweldig. Wel gezellig opzich, maar vaak tmf hardstyle met top40 nummers met een dikke bass :S

Aan het einde de kluisjes was een ramp, als vee richting de kluisjes en proberen je jas te vinden / pakken.

Owjah, en een franse bus is uit een berm gehaald en afgevoerd, einde van het feest denk je dan snel naar huis te kunnen, hahahaha

Waarschuw beheerder
wat een tegenvaller zeg

1. matig geluid
2. tot aan halverwege technoboy erg matige sets
3. matige show

al met al een tegenvaller

Waarschuw beheerder
Uitspraak van wesley:bye: op zondag 23 november 2008 om 17:44:

Ooh duidelijk! Zit je rustig te chillen lijkt het net alsnog 538 er ff tussendoor komt zetten :S
Waarschuw beheerder
Uitspraak van actief op zondag 23 november 2008 om 18:12:
wat een tegenvaller zeg

1. matig geluid
2. tot aan halverwege technoboy erg matige sets
3. matige show

al met al een tegenvaller

Mee eens was mn 1e x Qlimax .. maar ok de laatste

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Airmaxxx op zondag 23 november 2008 om 18:03:
vraag me af of Britt uit amsterdam nog wel helemaal goed thuis is gekomen? die was aardig los bollig, en in ene verdwenen..:P

was dat eind van de avond rechtsvoor ? 8-)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Kickass! op zondag 23 november 2008 om 17:30:
Qlimax was vet

alleen ben ik nou de enige die niet overspoeld werd door lasers en het thema niet heel goed kon plaatsen?

Jammer trouwens dat Zany & Vince het tempo naar beneden haalden na Tatanka bpm ging weer terug naar 150 ofso...

Sfeer was goed, opt laatst ging het echt goed los.
Iedereen waar ik mee was bedankt voor de gezellige avond en iedereen met wie ik heb gepraat ook

ik vond de lasers ook wel meevallen, en het zelfde met dat thema..
stond na project one op het eerste rechter balkon los te gaan, prima vermaakt, geluid was redelijk tot goed daar.

idd jammer van zany, tatanka was keihard aan het opbouwen, maar zany moest natuurlijk de nummers van ze album draaien..

maja toch goed vermaakt
Waarschuw beheerder
Was weer een aardig avondje knallen. Gewoon heel de avond lekker vooraan gestaan daar stond de muziek WEL hard, oorverdovend zelfs afentoe.
Volgend jaar iig weer :D
Waarschuw beheerder
Ik denk de 15e editie, een nieuwe insteek, dat wordt vet. Jammer dan. Ik vond het podium echt heel saai, de plaatsing van de lasers vond ik persoonlijk niet mooi en de intro's van de dj's vond ik over het algemeen erg saai. De lichtshow daarentegen was wel errug goed.

Het geluid was met name in het begin erg zacht, dat werd later wel wat beter. De bars waren goed geregeld, je werd overal snel geholpen en de dame bij de muntenkraam naast de merchandise was erg lief. Ik vraag 5 bonnen, ze geeft me 5 bonnen, wisselgeld en nog eens 5 bonnen, kijk zo hoort dat :p

Wat ik me trouwens ook afvraag waarom er geen 2de camera hengel was. Normaal hadden ze er altijd een rechtsvoor en links in het midden, nu alleen rechtsvoor. Dat komt de montage van de dvd natuurlijk ook niet ten goede. En inderdaad die kluisjes buiten moeten ze echt eens wat anders op verzinnen want dit slaat echt nergens op, iedereen een beetje een longontsteking laten krijgen.

Qlimax is het paradepaardje van Q-dance? Ik vond het een van de mindere van dit jaar, misschien wel de minste. Doe mij Defqon of Black maar.
Waarschuw beheerder
Topfeesje!

Hier zijn beelden:

Showtek

Project One

Headhunterz

D-Block & S-te-fan

Technoboy

Tatanka

laatste aanpassing door een beheerder
Waarschuw beheerder
Voor ons was het een prima avondje!

Helaas jammer dat er vrijwel geen opbouw in de muziek zat. Vanaf 23.30 begon het al redelijk hard, in tegenstelling met 2006 (waar een heerlijke opbouw in zat). Voor qlimax vond ik het net iets te veel van het goede wat betreft de muziek.. net iets te hard.

Daarintegen was de show ronduit fantastisch (voornamelijk de lasers)! Sfeer was goed te doen! Alleen druk.. druk.. had meer het idee dat er 35.000 mensen aanwezig waren ipv 25.000!
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zondag 23 november 2008 om 18:15:

oh ja, wtf die was er idd ook nog, vond het nog best vet toen:P haha
Waarschuw beheerder
Uitspraak van actief op zondag 23 november 2008 om 18:26:
was dat eind van de avond rechtsvoor ? 8-)

ik heb heel de avond zowat rechtsbvoor gestaan ja, bij die camera

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Airmaxxx op zondag 23 november 2008 om 19:06:
k heb heel de avond zowat rechtsbvoor gestaan ja, bij die camera

ik ook rechtsvoor maar dan iets verder naar achteren ongeveer tussen de voorste 2 barren , 10 meter de zaal in.

Stond nmlk tijdens tatanka een groepje met 1 heeeeeel leipe meid 8-)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Bigmb B) op zondag 23 november 2008 om 17:13:
10x beter als vorig jaar

Kvond het 10x minder :/
Waarschuw beheerder
Kheb ook wat filmpjes gemaakt (met waardeloos beeld) en redelijk geluid :)

http://www.youtube.com/user/Gammort
Waarschuw beheerder
Uitspraak van KoenAlberts op zondag 23 november 2008 om 18:57:
Alleen druk.. druk.. had meer het idee dat er 35.000 mensen aanwezig waren ipv 25.000!

dat heb ik ook wel eens gedacht.

Ik ben ook bij de tiesto (EOL) geweest, ook uit verkocht en zeeen van ruimte met 5 min stond je bijna vooraan als je wou
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Airmaxxx op zondag 23 november 2008 om 16:55:

Hast du noch pillen?!
Werd gek van die duitsers
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
eerste Qlimax en zeker niet tegen gevallen. Vond de drukte eigenlijk wel mee vallen na dbstf had je alle ruimte. Showtek leuk setje hadden ze niet verwacht. mannen van de avond toch technoboy en tatanka.