Ik denk de 15e editie, een nieuwe insteek, dat wordt vet. Jammer dan. Ik vond het podium echt heel saai, de plaatsing van de lasers vond ik persoonlijk niet mooi en de intro's van de dj's vond ik over het algemeen erg saai. De lichtshow daarentegen was wel errug goed.
Het geluid was met name in het begin erg zacht, dat werd later wel wat beter. De bars waren goed geregeld, je werd overal snel geholpen en de dame bij de muntenkraam naast de merchandise was erg lief. Ik vraag 5 bonnen, ze geeft me 5 bonnen, wisselgeld en nog eens 5 bonnen, kijk zo hoort dat
Wat ik me trouwens ook afvraag waarom er geen 2de camera hengel was. Normaal hadden ze er altijd een rechtsvoor en links in het midden, nu alleen rechtsvoor. Dat komt de montage van de dvd natuurlijk ook niet ten goede. En inderdaad die kluisjes buiten moeten ze echt eens wat anders op verzinnen want dit slaat echt nergens op, iedereen een beetje een longontsteking laten krijgen.
Qlimax is het paradepaardje van Q-dance? Ik vond het een van de mindere van dit jaar, misschien wel de minste. Doe mij Defqon of Black maar.