Heeft iemand trouwens die enorme stewie (van family guy) gezien? wtf
JAZEKER

Ik kom gewoon op Qlimax mijn favorite figuurtje tegen, hoogtepunt van mn avond Ik was zo verbaasd/blij dat ik niks anders meer kon zeggen dan "Stewie is a genius mènnnnnnnnnnnn" Gekke duitser Haha
En waar was die fouillering dan?! Er was wel een man die me op mn bijde schouders tikte maar ik heb verders niks gezien. Op 1hond na ergens rondom het geldredome
Oja duitsers, ja in overvloed, die gekke broeken zijn zeker zodat ze naar het feest voordelig kunnen kamperen? broek uit -> stok -> haringen -> slaapplek.
Ze mogen best wel shuffelen(liever niet maar ok er geldt nog steeds geen "danscode" ) of de apendans doen maar waarom meteen 5meter in beslag nemen
En die stewards, het is me nogsteeds niet duidelijk wat hun taak is maar

Een stuward met een baard vermaakte zich prima, vondt het zelfs jammer dat hij aan het werk was, hield ook van hardcore hahah wat een prachtvent

Kzag nog 2vrouwelijke stuwards de aan het begin al uit hun dak stonden te gaan, en toen ik weg ging stonden ze nogsteeds te dansen
Oja de muziek,

ondanks dat hardstyle niet echt mn ding meer is was het prima werdt later wel eentonig. Maar toch zeker wel lekker na een halfjaartje geen hardstyle meer gehoordt te hebben. Heb zowat de hele nacht hèlèmààl bovenin gestaan en daar was het PERFECT! Ook hadden we op een gegeven moment een heel clubje hardcoreliefhebbers verzameld
En de sfeer/mensen was zoveel beter dan ik had verwacht, mensen die gewoon sorry zeggen als ze een sigaret in je arm steken was wel ff anders dan bij Thrillogy.

Ook weer een zooi leuke nieuwe mensen ontmoet

En redelijk veel bekenden tegengekomen, had k niet verwacht

.
Ik heb echt weinig klachten

Maareh hadden ze niet ff WCPAPIER kunnen kopen ofzo? Uiteindelijk maar bij de mannenwc wcpapier gejat (gebruiken ze blijkbaar toch niet

)
Eindconclusie; uitstekend vermaaakt, had er eigelijk geen zin in maar volgend jaar zeker weer
Dus klagers;
![[img width=149 height=112]http://stewiesplayground.com/wp-content/butt.png[/img]](http://stewiesplayground.com/wp-content/butt.png)