geluid
Als je je ergert op feesten kan je beter thuisblijven
3. (teveel) cenobyte en ruffneck op early rave feestjes
2. breakbeat/breakcore setjes in de terror/industrial zaal
dat weet je toch niet van te voren.
dat weet je toch niet van te voren.
Bouw toch altijd me eigen feestje
in de bosjes
ben je het nu met mij eens of niet?
nou franstallige belgen
ze zijn niet allemaal om je over te ergeren maar deze die alle 5 minuten op je schouder komen tikken en vragen tu as de pilule die haat ik!
maar sommigen kunnen dan terug heel vriendelijk zijn
aan mensen die ruzie zoeken op niks af en gaan vechten
Te volle zaa
teveel herhaling in setjes
1. aan mensen die zich niet kunnen gedragen als ze drugs hebben gehad
2. aan security
Aan wie erger jij je het meest op een feest?
Agressieve mensen
Agressieve mensen,
Agressieve mensen,
voor de rest is het feest, dus ga me echt niet aan iemand ergeren
Zweetlichamen
Agressieve mensen
Daar kunnen we toch met z'n alle wat aan doen ofniet?
De mensen die echt willen feesten zijn in de meerdeheid en ergeren zich er (bijna) allemaal aan.
zeer zeker agressieve/irritante bezoekers. maar ook mc's die hun mond af en toe niet kunnen houden en maar blijven lullen
ik vind het echt kut als FTW**_TERRORGIRLY_**FTW er is..
Maar ook aan mensen die zelf stilstaan en staan te loeren hoe jij los gaat. Dat je je afvraagt WAAROM ze op het feest zijn. Overigens zijn dit meestal buitenlanders of "dagjesmensen"
Overigens zijn dit meestal buitenlanders
scheelt wij zullen elkaar niet snel tegenkomen aangezien jij hele andere feessies pakt dan ik doe,tot nu toe 1 dezelfde en stond jij vast heel ergens anders bij een andere tent dan ik.
dus heb je geen kutfeessies
Op dat gebied heb ik altijd m'n oogplekken op
Auw, dat lijkt me lastig
En blijkbaar gaan niet alle buitenlanders even hard los
Vooraan gaat het altijd los
Ach ja, verdwaalde stilstaande mensen zullen we maar zeggen
Misschien heeft het er ook mee te maken dat er anders wordt gekeken naar een losgaande jongen dan naar een losgaand meisje
Maar ook aan mensen die zelf stilstaan en staan te loeren hoe jij los gaat. Dat je je afvraagt WAAROM ze op het feest zijn. Overigens zijn dit meestal buitenlanders of "dagjesmensen"
k vind dat JUIST de buitenlanders meestal verschrikkelijk hard vieren omdat ze toch niet iedere weekend zo'n feestje voor hun huisdeur hebben. als ik voor een vlucht en zo betaal en op een vette holland-party ben dan KAN ik niet stil staan *g*
Of wat dacht je van die de kleine broer of zusje die heel graag naar dat feest wilt omdat grote broer of zus er ook geweest en dan op school stoer ermee doet. Dit soort mensen hebben feesten voor de echte liefhebber verpest zoals Qlimax en DefQon.
Mensen die tegen je gaan aan staan lullen in een zaal met vol geluid.
Nu is dat op zich niet zo irritant als het maar heel even is... maar sommige mensen (vooral mensen die bezopen zijn of al flink wat dope achter de kiezen hebben) blijven maar lullen en lullen en er komt gewoon geen eind aan.
Belachelijk hoge WC prijzen
Want ik moet nogal vaak
normaal gesproken nergens..
maar op qlimax stond er toch een groepje maloten voor me. pff niet normaal..
stonden te hakken alsof ze alles waren, steeds rondkijken of iemand ze zo goed zag hakken...
allemaal een legerbroek, zwart shirtje en figuurtjes in hun haar geschoren..
even later waren ze helemaal kapot, en iedereen lachten ze uit!
stonden te hakken alsof ze alles waren, steeds rondkijken of iemand ze zo goed zag hakken...