| Betreft: | evenement: Q-BASE, zaterdag 30 augustus 2008 om 16:00 |
Weinig mensen die zitten te flocken op qbase volgens mij
de set van darkraver was echt geniaal, supervette platen en perfect ingemixt
enig minpuntje was dat er geen timetable te krijgen was
Wij kregen er een om 1.30 uur, die deelde een gast aan ons uit, hij had een hele doos vol
dat had idd beter geweest als we die bij de ingang kregen
Schandalig dat Technoboy in zo'n kut klein circustentje wordt neergezet, vind het een regelrechte belediging naar hem toe.
Keek uit naar alle Italiaanse DJ's. Schandalig dat Technoboy in zo'n kut klein circustentje wordt neergezet, vind het een regelrechte belediging naar hem toe
Klopt, nooit gedacht dat darkraver zo`n setje neer zou kunne zetten.
Had hele andere stijl van hem verwacht,
Was leuk feessie..!!!!!!!!!!!!!1
Zijn er nog mensen die de terugweg met "watenstaafjes" in aanraking zijn geweest????
Gastapo controle
wat is de naam van dat q-base anthem
endymion draaide daar vannacht de weapon x rmx van
Klopt, nooit gedacht dat darkraver zo`n setje neer zou kunne zetten.
Had hele andere stijl van hem verwacht,
Maar qbase was echt vet.
En ehbo daar erg aardige mensen maar als ze niet eens een asprine of rennie of iets dergelijks hebben vindt ik dat toch een beetje jammer
Uitspraak van Pokie op zondag 31 augustus 2008 om 12:19:
Schandalig dat Technoboy in zo'n kut klein circustentje wordt neergezet, vind het een regelrechte belediging naar hem toe.
+1
Enige minpunt wat ik kan ontdekken van deze geweldige dag
alleen helaas laaste editie op airport weeze wegens dat het een pretpark
En daarom zei de MC op het einde "see you @ Q-base 2009"??
tot zo ver ik weet komt dat dat themapark aan de andere kant van het vliegveld hoor i.v.m. bereikbaarheid en parkeerruimte. En het wordt 1 groot gebouw. En dus niet een opzet zoals het terrein van Q-base.
Maar echt SCHANDALIG weinig volk in die bunker 8 waar waren al die zogenaamde darkcore/industrial freaks????
Uitspraak van Thijs-Beatz op zondag 31 augustus 2008 om 17:46:
tot zo ver ik weet komt dat dat themapark aan de andere kant van het vliegveld hoor i.v.m. bereikbaarheid en parkeerruimte. En het wordt 1 groot gebouw. En dus niet een opzet zoals het terrein van Q-base.
http://www.gelderlander.nl/algemeen/dgbinnenland/article1988504.ece
Uitspraak van Krankie op zondag 31 augustus 2008 om 17:58:
Uitspraak van Thijs-Beatz op zondag 31 augustus 2008 om 17:46:
http://www.gelderlander.nl/algemeen/dgbinnenland/article1988504.ece
bron: http://www.diamonda.nl/
tot zo ver ik weet komt dat dat themapark aan de andere kant van het vliegveld hoor i.v.m. bereikbaarheid en parkeerruimte.
Ik baal dat ik die terror set van Lady Dana heb gemist
heb je idd wat gemist
wist niet wat ik een half uurtje te horen kreeg! Heb alles uit m'n lijf gestampt. Verwachtte niet dat het zo hard ging gaan bij haar!
Verder is het nog wel noemingswaardig om te vermelden dat ik ruim 63.000 stappen op de stappenteller heb staan, gelopen vanaf het begin toen ik de bus uitstapte totdat ik weer in de bus was
Weet iemand misschien die naam van die foto-site?
Dg-clubbing of zoiets??
heb je idd wat gemist
wist niet wat ik een half uurtje te horen kreeg! Heb alles uit m'n lijf gestampt. Verwachtte niet dat het zo hard ging gaan bij haar!
genoodzaakt mn oordopjes/filters in te doen, anders had ik nu serieuze gehoorbeschadiging gehad
Wij hadden pas een kansloze in de bus, die had de navigatie gejat van de chaffeur, en die wilde niet gaan rijden voor dat ding terug wasdar zeker nog half uur gestaan voordat de dader het tom tommetje terug gaf
Sequence en Ominous en Dana was inderdaad ultiem genieten daar. Wat was dat knallen zeg!
dar zeker nog half uur gestaan voordat de dader het tom tommetje terug gaf
k zou hem lekker laten lopen!
Gaat moeilijk als 90% van de bus niet wist wie dat ding had gejat
En er is ook echt een super goeie sfeer, gewoon van de mensen tegen elkaar. Dat kom je tegenwoordig ook niet meer vaak tegen.
Was een lekker duister feestje!
Eerst krijg ik te horen van, "ja mevrouw wij geven geen pijnstillers."
en bij die andere was het zo van "nee, we hebben geen pijnstillers"
1 van die wijven van dames in de dop gisterochtend rond 6 uur bij de mainstage ofzo, geen idee hoe ze heet verder mja
sommige bunkers zag je soms echt helemaal niks meer op sommige momenten
Geen timetable/plattegrond bij binnenkomst. Volgens mij dat alleen weggelegd voor de eerste 100 bezoekers ofzo.
On topic: ik heb het fantastisch gehad! Geweldig om te zien hoe ook hier het complete publiek in area 4, welke tot de nok toe (en ver daarbuiten zelfs ) gevuld was, uit haar dak ging. Wat op Pandemonium kan met dit soort platen, dat kan dus ook hier!
De reden ontgaat me overigens ook compleet....
het feit dat ze dat meisje kennen betekent dat ze dat programma kijken. En dat doen ze waarschijnlijk omdat dat ze op zoek zijn naar vergelijkingsmateriaal op hun eigen persoontje, zodat ze af en toe kunnen zeggen: Hé, ik heb iemand op TV gezien waar ook iets op aan te merken valt.
zoiets moet 't zijn, maar de eerlijkheid gebied mij te zeggen dat ik er niet voor heb doorgeleerd.
Wel erg donker soms, zal me niet verbazen als dat wat verstuikingen heeft opgeleverd hier en daar
dat ik niet verbaast zou zijn als ik onmoemelijk vaak op me plaat ging en jawel hoor
Main was echt pokke warm wel minpuntje
Het was juist een top temperatuurtje de hele nacht
voel me voeten en kuiten nog steeds..vind dit terrein 1 van de beste. nergens te druk en weinig opstoppingen
Verder zoals altijd weer prima georganiseerd door Q. Wel erg donker soms, zal me niet verbazen als dat wat verstuikingen heeft opgeleverd hier en daar. Heerlijk wat rondgelopen en sfeer leek overal prima in orde.Was er weer 1 voor in de boeken.
Alleen ik erger me eigen kapot aan ondanks gehoor beschermers het nog zeer doet aan je oren kwa geluid. Vooral in bunker 4 was al flink door pompt kwa bass, gevoel hebt door je botte dreunt en letterlijk aan je oren gemarteld werd.
Of je nu voor of achter in staat geluid gewoon te hard gaat, krijg je de opkomst van The Outside Agency waar je toch duidelijk hoort toch weer de volume nog harder wordt gezet.
Alleen maar galm kraak bas schelle tonen een moment dat je liefst weg wil renne dat gewoon niet meer te houden is.
De lazers shows in bunker 4 waren heel vet alleen teveel groene weer kaatste lazers via spiegels in je ogen komen. Dat je verblind wordt en irritatie aan me ogen kreeg.
Alleen ik erger me eigen kapot aan ondanks gehoor beschermers het nog zeer doet aan je oren kwa geluid. Vooral in bunker 4 was al flink door pompt kwa bass, gevoel hebt door je botte dreunt en letterlijk aan je oren gemarteld werd.
Of je nu voor of achter in staat geluid gewoon te hard gaat, krijg je de opkomst van The Outside Agency waar je toch duidelijk hoort toch weer de volume nog harder wordt gezet.
Alleen maar galm kraak bas schelle tonen een moment dat je liefst weg wil renne dat gewoon niet meer te houden is.
De lazers shows in bunker 4 waren heel vet alleen teveel groene weer kaatste lazers via spiegels in je ogen komen. Dat je verblind wordt en irritatie aan me ogen kreeg.
En dat de timetable die je dan wel kreeg niet klopte!! Maar waar heb jij gezeten Ro? Heb je helemaal niet gezien....
Deepack
Was ook erg blij met mn doppen!
Pussygaan we nu krijgen dat ze gaan klagen over dat het geluid zachter moet en de lichten aan whehe
Net voor 12'en goed door me enkel gegaan
in 8 was het gewoon veel TE hard . gewoon veel te overdone
Zelfs met plastieken was het niet te harden .
voel me voeten en kuiten nog steeds..
Ik had ook een setje, €10,-, dit beviel wel ben er een aan het eind van de nacht kwijt geraakt.
Nu zit ik nog te twijfelen of ik er een stel laat aanmeten..
Was ook erg blij met mn doppen! Heb al continu een piep in de oren, dat was nu anders nog erger geworden!!
Want je hoort verreweg de meeste dingen nog wel gewoon goed, alleen die schadelijke tonen zijn er wel uit.
Maar na Q-base had ik dus toch wel een klein piepje in mijn open
Maar Q-base is gewoon magisch
Maar Q-base is gewoon magisch.
hehehe...ik heb behoorlek wat rondjes gelopen...
Zelfs met plastieken was het niet te harden .
maar denk eigenlijk dat jij dan niet weet wat echt serieus goed geluid is... dat was het geluid van q-base dus
Nu zit ik nog te twijfelen of ik er een stel laat aanmeten
maar denk eigenlijk dat jij dan niet weet wat echt serieus goed geluid is
Waar is de teletijdmachine van professor barabas??
Politie controle was op de parkeerplaats van onze camping
dus we moesten wel gecontroleerd worden... maar niks aan het handje!laatste aanpassing 1 september 2008 23:30
raar ... is volgens mij volledig illegaal
Politie controle was op de parkeerplaats van onze camping
dus we moesten wel gecontroleerd worden... maar niks aan het handje!
En ik reed dus zonder het te weten de politie fuik in
okej dít is grappig dat iemand dat zonder muziek smaak zegt tegen iemand met wél smaak
Geluid was overal indd wel lekker hard , maar niet altijd even zuiver .
Zuiver = VEEL belangrijker dan hard .
geluid altijd ziek hard en vaak best zuiver
Ze zouden ook op meer feesten de dj's langer de tijd moeten geven! setjes van 2 uur zijn echt vet!
Maar volgend jaaar dus cker weer een Qbase voor mij
Ze zouden ook op meer feesten de dj's langer de tijd moeten geven! setjes van 2 uur zijn echt vet!
Volgens mij ook van heel wat andere Qbase bezoekers
aantal jaren geleden was dat heel gebruikelijk!!!! Toen was et niet hoeveel DJ's we maximaal kunnen plannen ik vind persoonlijk langere draaitijden voor DJ's beter als bv 45 minuten!!!!!
ja sorry zou ook liever setjes willen zodat ik niet een jaar moet wachten om qbase over te doen
moet ze nog renamen en deze week post ik er nog een paar
zo vet liedjuh
Op geen enkel ander feest krijg je zulk geluid als op q-base en ook niet zo zuiver als dat het op q-base is... hoe de geluidsmannen hun best ook zullen doen op feesten...
Sowiezo waren veel sets van goede Kwaliteit qua platenkues, die lange sets geven een lekkere mix van nieuwe platen en iets oudere platen die eigenlijk nu veels te weinig worden gedraaid
Mogen ze wel iets vaker doen dan, vooral die platen draaien die bijv een jaar of 2 jaar oud zijn.
Maargoed, in de hangar was het idd super. Echt heerlijk .
ja sorry zou ook liever setjes willen zodat ik niet een jaar moet wachten om qbase over te doen
Ik noem een HMH
Alleen wel flink kou geleden tegen het eind van de nacht!
En trouwens geen last gehad van controles. Gewoon je auto bij de grens parkeren (Siebengewald) Kost je ongeveer 18 euro aan taxi per rit maar als je dat deelt door 3 of 4 personen is het zeer goed te doen
Jaah, toen moest je zo weinig mogelijk stilstaan
Als je met de bus gaat gelukkig ook niet.
We hebben ze alleen heel vrolijk uitgezwaaid vanuit de bus
maar ik zie ze op indoor feesten van een 9 uur nog nie zo snel 4 a 5 dj's boeken
3e keer Q-base maar toch de minste van de 3
Maargoed, in de hangar was het idd super. Echt heerlijk . 10x beter dan vorig jaar.
totaal ander feest,niet met elkaar te vergelijken
Die liepen er genoeg
totaal ander feest,niet met elkaar te vergelijken
Heel vaak merk ik wel dat platen te snel onder het stof verdwijnen en alleen tijdens Q-base nog tevoorschijn lijken te komen. zonde gewoon. Er zijn de laatste 3 jaar zo veel goede platen gemaakt die nu nog maar amper hoort.
Q-base was zeker vet!!!
maar vond Defqon en Decibel beter..
Hahaha heb de foto's bekeken die ik heb gemaatk Geweldig
wat ik me er nog van herinner:
Geweldig hoe iedereen nog uit z'n plaat gaat om 8uur 's ochtends
dit stukje was voor mij echt 1 van de hoogtepunten van de avond, gewoon prachtig hoe zany al ongeveer een 20tal minuten deze plaat liet tussenkomen en hem dan zo draait!!kippevel gewoon
Zal ze zo eens ff gaan bekijken
De muziek knalde echt lekker hard,
kon t thuis zo'n 15 km verderop nog goed horen toen k om half 8 de bus uitstapte
Wat betreft dat brandje: zelf niet gezien, maar ik vond t er daar naast in dat "gangetje" ookal een beetje raar zwart geblakert uit zien
Was toch duidelijk meer dan alleen enzyme
Heb ik ook nog gefilmt, die gast filmt mij noghahaha
Vond alleen beetje jammer dat gene die zo stoer waren om het te doen, meteen weg te renen toen ze erbij kwamen
het Q-BASE report van Partyscene!