| Betreft: | evenement: Q-BASE, zaterdag 30 augustus 2008 om 16:00 |
Nu zit ik nog te twijfelen of ik er een stel laat aanmeten
maar denk eigenlijk dat jij dan niet weet wat echt serieus goed geluid is
Waar is de teletijdmachine van professor barabas??
Politie controle was op de parkeerplaats van onze camping
dus we moesten wel gecontroleerd worden... maar niks aan het handje!laatste aanpassing 1 september 2008 23:30
raar ... is volgens mij volledig illegaal
Politie controle was op de parkeerplaats van onze camping
dus we moesten wel gecontroleerd worden... maar niks aan het handje!
En ik reed dus zonder het te weten de politie fuik in
okej dít is grappig dat iemand dat zonder muziek smaak zegt tegen iemand met wél smaak
Geluid was overal indd wel lekker hard , maar niet altijd even zuiver .
Zuiver = VEEL belangrijker dan hard .
geluid altijd ziek hard en vaak best zuiver
Ze zouden ook op meer feesten de dj's langer de tijd moeten geven! setjes van 2 uur zijn echt vet!
Maar volgend jaaar dus cker weer een Qbase voor mij
Ze zouden ook op meer feesten de dj's langer de tijd moeten geven! setjes van 2 uur zijn echt vet!
Volgens mij ook van heel wat andere Qbase bezoekers
aantal jaren geleden was dat heel gebruikelijk!!!! Toen was et niet hoeveel DJ's we maximaal kunnen plannen ik vind persoonlijk langere draaitijden voor DJ's beter als bv 45 minuten!!!!!
ja sorry zou ook liever setjes willen zodat ik niet een jaar moet wachten om qbase over te doen
moet ze nog renamen en deze week post ik er nog een paar
zo vet liedjuh
Op geen enkel ander feest krijg je zulk geluid als op q-base en ook niet zo zuiver als dat het op q-base is... hoe de geluidsmannen hun best ook zullen doen op feesten...
Sowiezo waren veel sets van goede Kwaliteit qua platenkues, die lange sets geven een lekkere mix van nieuwe platen en iets oudere platen die eigenlijk nu veels te weinig worden gedraaid
Mogen ze wel iets vaker doen dan, vooral die platen draaien die bijv een jaar of 2 jaar oud zijn.
Maargoed, in de hangar was het idd super. Echt heerlijk .