Partyflock

Forumonderwerp · 1026682
1 volger · 8341x bekeken
Betreft: evenement: Q-BASE, zaterdag 30 augustus 2008 om 16:00

Waarschuw beheerder
:D
Waarschuw beheerder
geweldig (L)
Waarschuw beheerder
goed vermaakt! setje van alphatwins vond ik beetje jammer.. verder werd er in de hangar super gedraaid! en hing er een fijn sfeertje:)
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Thijs-BK op zondag 31 augustus 2008 om 18:33:
Verder is het nog wel noemingswaardig om te vermelden dat ik ruim 63.000 stappen op de stappenteller heb staan, gelopen vanaf het begin toen ik de bus uitstapte totdat ik weer in de bus was.

:O Doe je goed.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van pimpieboy op zondag 31 augustus 2008 om 19:07:
heb je idd wat gemist
wist niet wat ik een half uurtje te horen kreeg! Heb alles uit m'n lijf gestampt. Verwachtte niet dat het zo hard ging gaan bij haar!

was echt heel dik idd:D
Waarschuw beheerder
Zooo wat was dit vet...
Hebben er van 18:00 tot 21:30 over gedaan om er te komen, om uiteindelijk ergens in Duitsland door een meneer op de motor de goede weg op gestuurd te worden. Echt top!!
Reed zo zeker een kwartier voor ons uit om de weg te wijzen :lief:
En datvoor een Duitser ;p

Pffff nu onwijs last van m'n benen...
Heb alléén maar gedanst!
Bunker 4 :lief:
Ben daar zo lang losgegaan, echt niet normaal.
Alleen erg jammer dat tijdens Endymion gasten het nodig vonden te rellen, en mij daarbij een tik op m'n oog te geven :[ :looser:

Nu de nachtdienst in, zal een zware dobber worden :(
Waarschuw beheerder
heb je idd wat gemist
wist niet wat ik een half uurtje te horen kreeg! Heb alles uit m'n lijf gestampt. Verwachtte niet dat het zo hard ging gaan bij haar!

Geweldig ook hoe ze ervan geniet. Ze begon ook echt hard, echt teringhard ging t toen, ook tijdens S&O net daarvoor :| Was genoodzaakt mn oordopjes/filters in te doen, anders had ik nu serieuze gehoorbeschadiging gehad denk ik. Zijsteek van t hakken. B)
Waarschuw beheerder
was super feestje met mijn kimmetje en alle bekenden :D
Waarschuw beheerder
bruut feestje! 1 van de betere van dit jaar!:D

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
het was wel leuk voor een gratis feestje :)
heb een hoop gemist :yes: en vet koud gehad
had gelukkig fijn gezelschap :K

Waarschuw beheerder
third movement was wel erg vet zeg samen met genosha damn wat een gebeuk zeg echt lekker !!!! pff benen zijn nog steeds lam van het stampen en dat blijft nog wle ff zo denk haha :D
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zondag 31 augustus 2008 om 18:05:
??

?? wat moet ik daarmee kan je iets duidelijker zijn? :)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zondag 31 augustus 2008 om 18:05:
??

?? uh kun je iets duidelijker zijn?? ;)
Waarschuw beheerder
Het leuke aan Q-Base is zeer zeker het terrein. Tof ook dat vele area's vaak gewoon maar voor de helft of amper gevuld zijn. Genoeg ruimte dus om de broeknaad te testen.
Nadeel is wel de vage, onduidelijke indeling en moeilijk te vinden area's. Het valt me wel op dat Q-Dance op de kleinere, organisatorische zaken veel steekjes laat vallen:

Geen timetable/plattegrond bij binnenkomst. Volgens mij dat alleen weggelegd voor de eerste 100 bezoekers ofzo. :s

De wegwijzering was ook zeer matig. Zonder plattegrond moest je dus in het ergste geval het hele terrein over op zoek naar die ene area. Kijk eens naar hoe dat op een Decibel gedaan wordt...

Ook het geluidsniveau en kwaliteit schommelde nogal per set en per hangaar. Daar mag ook wel eens beter naar gekeken worden.

Het Heineken bier was eigenlijk niet te zuipen. Veel van het barpersoneel kan of niet tappen of probeert je een lauw exemplaar te verpatsen. Achter de bar was het weer een chaos. Maak die dingen eens wat groter ofzo, kan het personeel ook veel efficiënter werken.

Bovenstaande punten vielen me ook al op op DefQon.

Natuurlijk waren er ook een zooi positieve zaken. Want hoe mooi is het dan als je opeens een verstopte hard/tech-trance area ontdekt waar net toevallig een heerlijk vrouwtje de meest geile platen aan het draaien is!? :kwijl: Of een leuke, donkere minimal/tech-house stage met aardig wat sfeer? (y)

Ik kwam voornamelijk voor de jump/tek/techno in hangaar 07 en het was precies, naast de matige opkomt in de nacht, helemaal zoals ik verwacht had. Noise Provider 2x, Kaoz & Ewe. Vuige, smerige beats! :Respect:
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Zeer geslaagd feestje!
Ophidian:respect: hele vette set! Verder knalde Sandy Warez er ook flink op(Y)
Waarschuw beheerder

a.u.b
laatste aanpassing door een beheerder
Waarschuw beheerder
wat was dit weer een vet feesje
heb me prima vermaakt en vond het allemaal goed geregeld en een gezellig sfeertje :)
Waarschuw beheerder
ALL FOTOS ONLINE!!! www.Hardmusic-Community.de
Waarschuw beheerder
Super locatie, Super sfeertje

om 9 uur kwam onze bus weeze aan, eerst wat rondgelopen en toen on 11 uur Dana omfg keihard, hoogtepunt van de avond. Zatox & Darkraver & Nosferatu & tommyknocker gingen ook erg lekker. Overal kramp nu, stampen!!

Enige minpuntje was het bier, dat was gewoon slecht.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Thijs-BK op zondag 31 augustus 2008 om 18:33:
Verder is het nog wel noemingswaardig om te vermelden dat ik ruim 63.000 stappen op de stappenteller heb staan, gelopen vanaf het begin toen ik de bus uitstapte totdat ik weer in de bus was

jij hebt je beweging voor de komende week ook wel weer gehad :lol:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Vage Nico op zondag 31 augustus 2008 om 20:33:
Geen timetable/plattegrond bij binnenkomst. Volgens mij dat alleen weggelegd voor de eerste 100 bezoekers ofzo

wij kwamen om half 8 en toen waren ze er nog gewoon :/
Waarschuw beheerder
Uitspraak van T L C™ op zondag 31 augustus 2008 om 17:51:
Weet iemand misschien die naam van die foto-site?

Dg-clubbing of zoiets??

DG-clubbing inderdaad, die knakker had niet eens kaartjes voor z'n site.

Q base was trouwens gek, heb me prima vermaakt.
Geen poten meer over,linkerbovenbeen gevoelloos en pijn in m'n smoel maarja het was het waard ;)

see you next year @ Q base!

Waarschuw beheerder
donateur
Wat een topfeest!

Vette setjes: Darkraver, D-Passion, Alex-B, Unexist, Mad Dog vs Tommy Knocker!

Waarschuw beheerder
donateur
Nog net op het laatste nippertje een plek in de bus kunnen regelen vanuit Enschede, dus toch nog geweest! (y)
En geen moment spijt van gehad. Tering, wat een vet feest... bijna alleen maar in de Genosha bunker [area 8] geweest, enkele keer even naar area 4. Geluid was op een gegeven moment echt LOEI- en LOEIHARD. :|

Ook nog 3 tracks van m'n nieuwe plaat gehoord. (L)
Voor de rest alleen maar heldensets, alleen was de bunker op een gegeven moment vrij leeg omdat blijkbaar niet veel mensen de muziek trokken. (n)

Enige nadeel van de bus was dat ik er verder niemand kende (op het feest zelf gelukkig genoeg bekenden tegengekomen), maar desondanks toch gezellig, en relaxte mensen... op zich wel komisch dat ik daar in m'n eentje gewoon tussen alleen maar hardstylers zat. :lol: Alleen jammer van een enkele sukkel die op de terugweg nog effe tof tegen me probeerde te doen.
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
heb je idd wat gemist

echt he!! Tering wat een geweld man, ook totaal niet verwacht eerlijk gezegd:$. Wat ging het toen los daar zeg! en wat een geluidje :lief:

Waarschuw beheerder
Uitspraak van megalomania op zondag 31 augustus 2008 om 19:35:
genoodzaakt mn oordopjes/filters in te doen, anders had ik nu serieuze gehoorbeschadiging gehad

ben erg tevreden met mijn oordoppen:P

Waarschuw beheerder
donateur
Wij hadden pas een kansloze in de bus, die had de navigatie gejat van de chaffeur, en die wilde niet gaan rijden voor dat ding terug was :dood: dar zeker nog half uur gestaan voordat de dader het tom tommetje terug gaf :Rot:

Weet iemand waar je de setjes kan downloaden?
Waarschuw beheerder
wie zag die kill van baantjer helemaal naar de kank rondlopen

hij keek net als een chinees
Waarschuw beheerder
voor het meisje die het bakje pasta op haar hoofd kreeg, hij was niet gemikt op een vrouw :roflol:
Waarschuw beheerder
damn wat stond het geluid hard :D twas echt een superfeest! alleen super gaar dat technoboy in die kleine tent werd neergezet, maar daar toch ff flink losgegaan! ook de lasers in bunker 04 en de mainstage waren echt super! GESLAAGDE Middag/Avond/Nacht/Ochtend :D
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zondag 31 augustus 2008 om 22:14:
echt he!! Tering wat een geweld man, ook totaal niet verwacht eerlijk gezegd. Wat ging het toen los daar zeg! en wat een geluidje

Sequence en Ominous en Dana was inderdaad ultiem genieten daar. :yes: Wat was dat knallen zeg! :O
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zondag 31 augustus 2008 om 22:18:
Wij hadden pas een kansloze in de bus, die had de navigatie gejat van de chaffeur, en die wilde niet gaan rijden voor dat ding terug was :dood: dar zeker nog half uur gestaan voordat de dader het tom tommetje terug gaf :Rot:

Ik zou hem lekker laten lopen!

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Reez op zondag 31 augustus 2008 om 22:49:

Op z'n minst nog ja.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Marlboremco op zondag 31 augustus 2008 om 22:41:
Sequence en Ominous en Dana was inderdaad ultiem genieten daar. Wat was dat knallen zeg!

idd die 2 ook niet te vergeten:). Vet hoor:D

wij zagen trouwens ook nog 1 van die wijven van dames in de dop gisterochtend rond 6 uur bij de mainstage ofzo, geen idee hoe ze heet verder mja:rot:
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
T was weer Leip feestje..:D

Waarschuw beheerder
donateur

Gaat moeilijk als 90% van de bus niet wist wie dat ding had gejat :D
Waarschuw beheerder
Het was echt een super vet feest gister en vannacht. Vooral Zany, The prophet en Tommyknocker & Maddog waren echt geweldig! Maar eigenlijk iedereen wel!

En er is ook echt een super goeie sfeer, gewoon van de mensen tegen elkaar. Dat kom je tegenwoordig ook niet meer vaak tegen.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zondag 31 augustus 2008 om 22:18:
dar zeker nog half uur gestaan voordat de dader het tom tommetje terug gaf :Rot:

k zou hem lekker laten lopen!

Uitspraak van verwijderd op zondag 31 augustus 2008 om 23:05:
Gaat moeilijk als 90% van de bus niet wist wie dat ding had gejat :D

Verklaar!
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Was een lekker duister feestje!
Helaas bijna niets kunnen zien wat ik eigelijk wilde zien, maar toch zeer naar me zin gehad!

Alleen t geluid liet af en toe(na mij iedee) te wensen over..In bunker 10 had ik wel wat meer van het geluid verwacht(als ik zo de verhalen van vorig jaar hoorde) en die van 08 galmde ....Dat waren eigelijk de eenigste min-punten!

Zeer gezellig gehad!:D

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van TL87 op zondag 31 augustus 2008 om 23:16:
Verklaar!laatste aanpassing 31 augustus 2008 23:17

Is toch vrij duidelijk niet?
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van linkweb op zondag 31 augustus 2008 om 23:11:
En er is ook echt een super goeie sfeer, gewoon van de mensen tegen elkaar. Dat kom je tegenwoordig ook niet meer vaak tegen.

De sfeer is op de meeste grotere feesten alijd prima :jaja:

Uitspraak van ]i[ris op zondag 31 augustus 2008 om 23:25:
Was een lekker duister feestje!

Dat was wel tof idd, sommige bunkers zag je soms echt helemaal niks meer op sommige momenten :D
Waarschuw beheerder
Uitspraak van ..*Snoebeltje*.. op zondag 31 augustus 2008 om 16:22:
Eerst krijg ik te horen van, "ja mevrouw wij geven geen pijnstillers."
en bij die andere was het zo van "nee, we hebben geen pijnstillers"

indd ben ze ook beide afgeweest...
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zondag 31 augustus 2008 om 22:53:
1 van die wijven van dames in de dop gisterochtend rond 6 uur bij de mainstage ofzo, geen idee hoe ze heet verder mja:rot:

Anna barbiepop bedoel je? :yes:
Uitspraak van [D]edemsvaart84 op zondag 31 augustus 2008 om 23:35:
sommige bunkers zag je soms echt helemaal niks meer op sommige momenten :D

Echt he :d Iedere keer als je dacht dat je alles wel had gezien en sloeg je een ander weggetje in ofzo, doemt er zomaar weer een bunker voor je op :cheer:

Q-Base is gewoon 1 grote verrassing :woep:
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Vage Nico op zondag 31 augustus 2008 om 20:33:
Geen timetable/plattegrond bij binnenkomst. Volgens mij dat alleen weggelegd voor de eerste 100 bezoekers ofzo. :s

dr lagen genoeg ongeschonden timetables op de grond hoor :P ws heb je net pech gehad dat bij binnenkomst de uitdeelsters niks hadden / niet aanwezig waren.. :)

terrein v. qbase is voor mij het ideale feestterrein iig. alles dicht bijelkaar en alles ook makkelijk te vinden doordat de bunkers elk jaar op dezelfde plek staan ;p
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
Filmpjes geweldig(L) had er zo nog 16 uur aan willen plakken:9

Waarschuw beheerder
donateur
gek!

32 uur ;) iets téveel van het goede
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zondag 31 augustus 2008 om 22:53:
wij zagen trouwens ook nog 1 van die wijven van dames in de dop gisterochtend rond 6 uur bij de mainstage ofzo, geen idee hoe ze heet verder mja

die kom ik wel vaker tegen :p mooi toch :D
Artiest {SHOWLIST artist 1260, 75631}
Waarschuw beheerder
T L C™ 31 augustus 2008 23:45

Anna barbiepop bedoel je?

Zijn dit soort reacties nou echt iedere keer nodig? :S Ik ken haar inmiddels al een jaar of 4/5 en ken haar als niet anders dan een heel aardige dame die voor zover ik kan inschatten niemand, van degenen die dit soort reacties plaatsen, ooit kwaad zou doen. Wat voor moeite kost het om haar gewoon met rust te laten en dit soort reacties te laten? De reden ontgaat me overigens ook compleet.... :(

On topic: ik heb het fantastisch gehad! Geweldig om te zien hoe ook hier het complete publiek in area 4, welke tot de nok toe (en ver daarbuiten zelfs :O) gevuld was, uit haar dak ging. Wat op Pandemonium kan met dit soort platen, dat kan dus ook hier! :respect: Gewoon heerlijk knallen!. Wanneer het zo kan dan kun je als DJ echt de volledige set intens genieten en er helemaal inzitten. Van minuut 1 tot zelfs na de set kippenvel. :respect: Bij deze wil ik iedereen die daar aanwezig was daarom bedanken voor het creëren van de betreffende sfeer! (Y):) Heerlijk om dat ook hier weer mee te maken.:yes: Thanx!! A+++

Dana, heerlijk op doorgegaan. Zoals ik van je gewend ben. :) Was een topset! :respect:

Verder zoals altijd weer prima georganiseerd door Q. Wel erg donker soms, zal me niet verbazen als dat wat verstuikingen heeft opgeleverd hier en daar. Heerlijk wat rondgelopen en sfeer leek overal prima in orde. (Y) Was er weer 1 voor in de boeken. :yes:
Waarschuw beheerder
De QU bunker van m'n maatje Mark, de lasershow in bunker 4, de muziek van bunker 8, Sandy warez in bunker 5, de lokatie, mensen met wie ik was en dus gezelligheid in de breedste zin van het woord hebben dit feest geweldig gemaakt!!!!

:respect:

Waarschuw beheerder
Uitspraak van DJ Sequence op maandag 1 september 2008 om 09:40:
On topic: ik heb het fantastisch gehad! Geweldig om te zien hoe ook hier het complete publiek in area 4, welke tot de nok toe (en ver daarbuiten zelfs ) gevuld was, uit haar dak ging. Wat op Pandemonium kan met dit soort platen, dat kan dus ook hier!

dat was idd Geweldig! Jullie hebben ook super gedraaid(Y)