Het leuke aan Q-Base is zeer zeker het terrein. Tof ook dat vele area's vaak gewoon maar voor de helft of amper gevuld zijn. Genoeg ruimte dus om de broeknaad te testen.
Nadeel is wel de vage, onduidelijke indeling en moeilijk te vinden area's. Het valt me wel op dat Q-Dance op de kleinere, organisatorische zaken veel steekjes laat vallen:
Geen timetable/plattegrond bij binnenkomst. Volgens mij dat alleen weggelegd voor de eerste 100 bezoekers ofzo.
De wegwijzering was ook zeer matig. Zonder plattegrond moest je dus in het ergste geval het hele terrein over op zoek naar die ene area. Kijk eens naar hoe dat op een Decibel gedaan wordt...
Ook het geluidsniveau en kwaliteit schommelde nogal per set en per hangaar. Daar mag ook wel eens beter naar gekeken worden.
Het Heineken bier was eigenlijk niet te zuipen. Veel van het barpersoneel kan of niet tappen of probeert je een lauw exemplaar te verpatsen. Achter de bar was het weer een chaos. Maak die dingen eens wat groter ofzo, kan het personeel ook veel efficiënter werken.
Bovenstaande punten vielen me ook al op op DefQon.
Natuurlijk waren er ook een zooi positieve zaken. Want hoe mooi is het dan als je opeens een verstopte hard/tech-trance area ontdekt waar net toevallig een heerlijk vrouwtje de meest geile platen aan het draaien is!?

Of een leuke, donkere minimal/tech-house stage met aardig wat sfeer?
Ik kwam voornamelijk voor de jump/tek/techno in hangaar 07 en het was precies, naast de matige opkomt in de nacht, helemaal zoals ik verwacht had. Noise Provider 2x, Kaoz & Ewe. Vuige, smerige beats!