Partyflock

Forumonderwerp · 1016653
2591x bekeken

Waarschuw beheerder
Nog meer mensen die dankzij dit geweldige kutbedrijf geen internet hebben?

Ik hoop toch echt zo dat iedereen opzegt, niet normaal wat voor idioten daar zitten :@
Waarschuw beheerder
Hoe kom je dan op Partyflock? :rot:

ON: ik heb er geen problemen mee (Y)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van :bier: Audiowaste :bier: op dinsdag 17 juni 2008 om 08:39:
Hoe kom je dan op Partyflock? :rot:

op mn werk :)
Waarschuw beheerder
donateur
tja, is en blijft casema he
Waarschuw beheerder
donateur
geen problemen (y)

Waarschuw beheerder
donateur
meer problemen met de tv en telefoon... internet is juist het enige dat het WEL doet :X

Waarschuw beheerder
Uitspraak van (f) Special One (f) op dinsdag 17 juni 2008 om 09:14:
tja, is en blijft casema he

@ home bij mij

Uitspraak van verwijderd op dinsdag 17 juni 2008 om 09:18:
meer problemen met de tv en telefoon... internet is juist het enige dat het WEL doet :X

tv is het enige wat wel werkt bij mij...telefoon hangt af van internet=dood

moet een nieuwe modem krijgen maar das verrekte moeilijk voor die groningse rotboeren :s

Waarschuw beheerder
Ik had een paar maanden geleden mn @Home abonnement al opgezegt omdat ik niets als problemen had met mijn telefoonverbinding. Contact krijgen met de helpdesk was zo goed als onmogelijk, en als je dan eindelijk iemand aan de telefoon kreeg (met mn mobieltje omdat mn vaste lijn steeds wegviel) kreeg je 1 of andere doos aan de lijn die totaal geen verstand van zaken had, maar die domweg pocedures volgde :s
Ik was blij dat ik er weer vanaf was. Nu @Home is overgegaan naar Ziggo sta ik er niet van te kijken dat het nog steeds zo'n zooitje is.
Sterkte Ziggo gebruikers, en als ik je een tip mag geven, zeg het abonnement op en neem een andere provider als je abonnement is afgelopen.
Er zijn genoeg providers die een snellere en stabielere verbinding leveren, en ook nog eens 10-tallen euro's per maand goedkoper zijn.
Zoals Telfort waar ik nu zit, en waar ik super tevreden over ben (y)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 17 juni 2008 om 09:25:
Sterkte Ziggo gebruikers, en als ik je een tip mag geven, zeg het abonnement op en neem een andere provider als je abonnement is afgelopen.
Er zijn genoeg providers die een snellere en stabielere verbinding leveren, en ook nog eens 10-tallen euro's per maand goedkoper zijn.

gedaan :) maar een nieuwe provider duurt ook 4-6 weken :/
heb ook alle betalingen van de laatste maand terug laten boeken en een zeer vriendelijke brief gestuurd. Ben benieuwd wat ze doen....ik geen internet, hun geen geld, lijkt me logisch.

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
donateur
ziggo = @home + klote zooi :)

Waarschuw beheerder
donateur
ziggo= Multikabel = was voorheen nooit problemen :/

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 17 juni 2008 om 10:24:
Multikabel

ook zo'n geweldige klantenservice?
Waarschuw beheerder
donateur
geen problemen gehad nog

Waarschuw beheerder
donateur
Wat een hoeren bedrijf,

Vanaf 15 mei proberen wij al contact te krijgen met dat flut bedrijf.
3 juni, eindelijk iemand aan de telefoon...
Monteur die week daarna, moest opgelost zijn Nou niet...
weer bellen want geen internet en geen tv telefoon...
12 juni weer iemand:O ja zogenaamd gemaakt 1 dag goed geweest dag erna weer kut..
vandaag komt er weer iemand na 1 uur als ie dan nog niet werkt kunnen ze de @#$#$%$^& krijgen en gaan we naar een anderen...

En het leuke is dat ze de schuld nog op mijn router schuiven ook terwijl ik die al een jaar heb en helemaal geen problemen heb sinds 15 mei dit jaar...:(
:@:@:@
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 17 juni 2008 om 08:38:
Nog meer mensen die dankzij dit geweldige kutbedrijf geen internet hebben?

Ik heb wel internet maar sinds ze zonodig Ziggo :rot: moesten worden is het n stuk slechter geworden idd :[

Uitspraak van verwijderd op dinsdag 17 juni 2008 om 10:24:
Multikabel = was voorheen nooit problemen

Nu dus wel :frusty:

Waarschuw beheerder
donateur
oja ik zat (zit) bij multikabel

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 17 juni 2008 om 10:49:
En het leuke is dat ze de schuld nog op mijn router schuiven ook terwijl ik die al een jaar heb en helemaal geen problemen heb sinds 15 mei dit jaar...:(
:@:@:@

deden ze bij mij ook...router komt van hun vandaan :S
ze kennen de rotpokke krijgen...als ik die modem krijg gaat ie in 1000 stukjes terug naar ze :[

iedereen opzeggen (y)

ik ben er echt helemaal klaar mee....zeker met die domme kutopmerking van ze: klachten moet u op de site indienen.

:@ dan zou je m toch door de telefoon heen willen trekken :[

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 17 juni 2008 om 11:07:
deden ze bij mij ook...router komt van hun vandaan
ze kennen de rotpokke krijgen...als ik die modem krijg gaat ie in 1000 stukjes terug naar ze

dat zou ik ook doen..
Wij kregen de rekening van 2 maanden vanwege het fuseren, nou wij hebben haarfijn uitgelegd dat eerst alles goed moest functioneren voordat hun een rode plakker krijgen...
Daar gaven ze geen antwoord op...

iedereen opzeggen

Wij zijn er mee bezig om naar xs4all te gaan...
Aangezien tele 2 ook kut is...
ik ben er echt helemaal klaar mee....zeker met die domme kutopmerking van ze: klachten moet u op de site indienen.

Dat hadden wij van de week ook alles lag eruit internet en telefoon alleen de tv deed het nog...
Wij bellen met onze mobiel, ja voor vragen kunt u op ziggo.nl kijken dat was het leukste :O
Heb haar na een half uur aan de lijn gehad, en haar even verteld dat ze die onzin tijdens de wacht maar weg moest laten want internet doet het helemaal niet....
Anders bellen we toch niet:O stumpers eerste klas daarzo...

Oja bij xs4all is het alleen een 2 jarig aboonement met sony WII gratis....
ERg aantrekkelijk maar misschien iemand ideeen over andere providers....
ziggo is in iedergeval uitgesloten en tele 2 ook..

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 17 juni 2008 om 11:17:
ja bij xs4all is het alleen een 2 jarig aboonement met sony WII gratis....
ERg aantrekkelijk maar misschien iemand ideeen over andere providers....
ziggo is in iedergeval uitgesloten en tele 2 ook..

8) kut meen je niet he
ik heb tele2 aangevraagd :(

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 17 juni 2008 om 11:22:
kut meen je niet he

ja zoiets hoorde ik ook maar hoor;)
kan het natuurlijk mis hebben
Waarschuw beheerder
Heb mijn Ziggo netjes opgezegd.
Het feit dat mensen met een bel-bundel een snelheidsverhoging van 100% kregen,terwijl de solo-abbootjes (hoezo solo, betaal ook "voor de kabel" nog steeds op een houtje moeten bijten. 500K/sec voor 30 pleuries zijn Gestapopraktijken die je normaal alleen bij justitie of de belastingdienst ziet.
Heb ze een zeer nette brief gestuurd met een achterliggende boodschap.

Nu een Telfort Abbootje :D.... Haal nèt niet de 2MB/seconde.... En stiekum ga ik bellen. 2MB/sec is geen 20Mbit :S

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 17 juni 2008 om 11:40:
ja zoiets hoorde ik ook maar hoor;)
kan het natuurlijk mis hebben

hmmm even afwachten maar....2-7 moet het werkend zijn beloven ze :/

Uitspraak van Technomania op dinsdag 17 juni 2008 om 11:46:
Nu een Telfort Abbootje :D.... Haal nèt niet de 2MB/seconde.... En stiekum ga ik bellen. 2MB/sec is geen 20Mbit :S

ik snap er geen zak van...is dat heel erg? :$

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 17 juni 2008 om 11:17:
iemand ideeen over andere providers....

Telfort (y)
Ik heb een 20mB abonnement + bellen en dat kost me €29,90 per maand.
Dan krijg je max 20mB internet (wat in de praktijk wat lager zal zijn) + onbeperkt bellen naar vaste nummers in NL :-)
Ik heb het nu een aantal maanden en ik heb geen problemen gehad met installeren, of last van slechte internet of telefoonverbinding.

Waarschuw beheerder
donateur
Heel fijn dit te weten want krijg eerdaags Internet van Ziggo :S

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 17 juni 2008 om 12:44:
Heel fijn dit te weten want krijg eerdaags Internet van Ziggo

Je hebt het 2 maanden op proef...
Dus als je binnen 2 maanden er vanaf wilt kun je dat zonder probs doen.
Na die 2 maanden zit je er voor een jaar aan vast.

**edit** dat was zo met @home, ik zie net op de Ziggo site dat je daar geen vast contract hebt. :bloos:
ik zou toch maar even de voorwaarden goed napluizen
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
FYI,

20Mbit zit een rekensom achter want je download met een eenheid van Mbyte / Kbyte
1 byte = 8 bit dus 20Mbit / 8 = 2.5 Mbit MAXIMAAL

Dus 2 Mbyte downstream zit je redelijk bij je snelheid ;)

Naast het feit dat je downloadsnelheid afhankelijk is van de aanbiedende partij want als die een upload heeft van 100Mbit en zeg er zijn 10 man actief aan het downloaden heb je per persoon 10Mbit te besteden deel het door 8 dat is 1.25 Mbyte per seconde.

dus als de aanbieder maar 1.25 haalt kan jij het nooit binnen halen met 2.5

Multikabel was altijd goed de eerste lijn helpdesk is altijd slecht omdat dat studentes zijn die instructies volgen van het scherm voor een normale gebruiker wel goed maar voor een echte ICT er een pain in the ***

Ziggo doet het nu wel goed alleen in het begin had ik wel even dat het internet weg viel maar na een modem reset deed hij het weer prima. Tijd zal het leren ben ik bang........

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 17 juni 2008 om 12:46:
Je hebt het 2 maanden op proef...
Dus als je binnen 2 maanden er vanaf wilt kun je dat zonder probs doen.
Na die 2 maanden zit je er voor een jaar aan vast.

Dat klopt maar moet wel modemkosten gaan betalen (N) en dat kost me 60 euro :/

Waarschuw beheerder
donateur
Ik zag op teletekst (ja mijn tv deed het weer:D)
Dat ziggo in 6 dagen bijna 15.000 meldingen en storingen door kreeg...
Snap niet dat ze dat gefuseerde bedrijf niet opdoeken en alles gewoon weer appart laten draaien...

Wil gewoon mijn multikabel:(
ach misschien telfort als dat idd goed is..
Maar ik wil alles in 1 dus ook televisie... Niet iedereen biedt dat aan...
Wil gewoon, internet, telefoon en televisie:D
WAT WERKT!!!!!!!!!!!

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 17 juni 2008 om 12:44:
Heel fijn dit te weten want krijg eerdaags Internet van Ziggo

je heb idd een opzeg termijn of een proeftermijn.

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 17 juni 2008 om 12:51:
Dat klopt maar moet wel modemkosten gaan betalen en dat kost me 60 euro

serieus!!!!!!!!!!!!!:O
Nee wij hebben nooit hoeven te betalen oja wel sorry:$ 39 euro voor dat ding waar je je digitale tv kaartje indoet.
Verder geen kosten gehad en ze krijgen ook niks want het functioneerd niet eens:P
Waarschuw beheerder
ja afgelopen zaterdag en zondag geen internet thuis......

leuk als ze overstappen/ van naam veranderen.... :(

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 17 juni 2008 om 12:51:
Dat klopt maar moet wel modemkosten gaan betalen (N) en dat kost me 60 euro :/

overal krijg je het modem gratis in bruikleen...en daar moet je al betalen :S
zou nu alvast opzeggen als ik jou was....je gaat zeker weten gezeik krijgen
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 17 juni 2008 om 13:04:
Nee wij hebben nooit hoeven te betalen oja wel sorry:$ 39 euro voor dat ding waar je je digitale tv kaartje indoet.
Verder geen kosten gehad en ze krijgen ook niks want het functioneerd niet eens:P

heb ik ook niet betaald...alles gratis, alleen tv digitaal 10tje in de maand en 30 voor internet.
decoder, modem enz gratis....alleen router heb ik betaald.
Waarschuw beheerder
wat een boutbedrijf is dit... helpdesk is echt zo stom als een achterkant van een varken, zelfs een dood schaap kan je beter helpen... gister de helpdesk gebeld, uit het niets de telefonische verbinding verbroken en kon ze ook meteen niet meer bellen :s stakkers

Waarschuw beheerder
wat mij nog veel meer frustreerd is dat ik een gebrekking nederlands pratende mongool aan de lijn die me doodleuk verteld dat ik klachten op de site moet melden. Ik zeg: niet van die bijdehandte opmerkingen maken grapjas, heb je collega's al 4 uur aan de lijn gehad. Zegt ie: dit bevalt me niet, ik verbreek de verbinding :|

serieus, je zou er zo een bom binnen willen gooien...raar dat mensen op een gegeven moment zo doorflippen als je van het kastje naar de muur wordt gestuurd.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Nightflash.nl op dinsdag 17 juni 2008 om 13:18:
wat een boutbedrijf is dit... helpdesk is echt zo stom als een achterkant van een varken

zijn helpdesken van providers en callcenters ooit intelligent geweest dan?
Waarschuw beheerder
stap over op hetnet :'),
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 17 juni 2008 om 13:21:
serieus, je zou er zo een bom binnen willen gooien...raar dat mensen op een gegeven moment zo doorflippen als je van het kastje naar de muur wordt gestuurd

:[ :[
Ook hele weekend geen internet gehad. Na een uur in de wacht!! een doos aan de lijn die me niets kan zeggen..."Ja het was een landelijk probleem en nu alleen nog regio Utrecht"...Ja dat is het toevallig altijd!! :[
Hoevaak alles is uitgevallen!! Vorige keer tv en toen bleek dat mn kabel al tijden verwisseld zat met een flatgenoot! Oh oeps dat was niet de bedoeling...nee echt? fuckers...

Weet iemand hoe het zit als je gaat verhuizen? Ga over 1 maand verhuizen en mn abbo loopt tot nov...kan ik er niet nu al vanaf?

Waarschuw beheerder
Uitspraak van DD80 op dinsdag 17 juni 2008 om 15:27:
Weet iemand hoe het zit als je gaat verhuizen? Ga over 1 maand verhuizen en mn abbo loopt tot nov...kan ik er niet nu al vanaf?

minimaal 4 weken vtv doorgeven dacht ik...maar je kan elke maand opzeggen.
Waarschuw beheerder
nee toch? Had bij Casema gewoon een jaarcontract

Waarschuw beheerder
Uitspraak van DD80 op dinsdag 17 juni 2008 om 15:30:
Had bij Casema gewoon een jaarcontract

maar is nu Ziggo en door de overname heb je tot 1 juli het recht om op te zeggen.

(dat is wat ze mij vertellen bij de klantenservice van athome/ziggo)

Waarschuw beheerder
donateur
nou net is de ziggo vent geweest:S
Ja zegt ie ik zal um doormeten, ja zeg ik dat word bijna elke dag gedaan maar dan via het kantoor:S
Zegt ie dus dat het aan de router ligt.... ik zeg weet niet, maar het is GVD altijd zo ligt altijd aan een ander... of iets wat niet van jullie is...
Nou die router heb ik al een jaar en sinds jullie gefusseerd zijn doet ie raar en kickt mijn internet en telefoon.
ik heb even uitgelegd dat ik schriftelijk ga opzeggen omdat ik er schijt ziek van word..
Zegt ja dat kan gebeuren ik zeg nou 15.000 meldingen in 6 dagen man jullie halen de voorpagina net niet... maar toch een record...
meneer bleef stil en ging op een gegeven moment maar weg..
Stumpers....

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 17 juni 2008 om 15:49:
nou net is de ziggo vent geweest:S
Ja zegt ie ik zal um doormeten, ja zeg ik dat word bijna elke dag gedaan maar dan via het kantoor:S
Zegt ie dus dat het aan de router ligt.... ik zeg weet niet, maar het is GVD altijd zo ligt altijd aan een ander... of iets wat niet van jullie is...
Nou die router heb ik al een jaar en sinds jullie gefusseerd zijn doet ie raar en kickt mijn internet en telefoon.
ik heb even uitgelegd dat ik schriftelijk ga opzeggen omdat ik er schijt ziek van word..
Zegt ja dat kan gebeuren ik zeg nou 15.000 meldingen in 6 dagen man jullie halen de voorpagina net niet... maar toch een record...
meneer bleef stil en ging op een gegeven moment maar weg..
Stumpers....

:lol: ja die kerel zelf kan er ook weinig aan doen maar je hebt gelijk hoor!

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 17 juni 2008 om 15:49:

yeah right, het lag gewoon aan je router dus, je zult vast zo'n goedkoop ding hebben

trouwens die duizenden klachten zijn allemaal dingen zoals jij hebt, klachten die gewoon niets met ziggo te maken hadden, maar puur met die brakke apparatuur die de consument thuis heeft
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 17 juni 2008 om 16:40:
yeah right, het lag gewoon aan je router dus, je zult vast zo'n goedkoop ding hebben

trouwens die duizenden klachten zijn allemaal dingen zoals jij hebt, klachten die gewoon niets met ziggo te maken hadden, maar puur met die brakke apparatuur die de consument thuis heeft

Dus jij wil zeggen dat het aan de gebruikers ligt? Gast ik heb zelf een linux bak(geconfigureerd als router) met 3 NIC er in en geconfigureerd en die had ook last van storingen. Na een reset van mijn modem en netwerk interface deed hij het echter weer.

Ga jij mij even vertellen wat de brakke hardware bij mij is?

Naast het feit dat ook de goedkopere merken gewoon moeten werken, en zou zeker niet kapot moeten gaan door een overname of fusering. Wel kunnen er problemen ontstaan bij ziggo omdat ze klanten bestanden aan het merge zijn en bijvoorbeeld daardoor de connectie wegvalt waardoor je die moet reseten door de modem opnieuw te starten.

fuseringen geven altijd voor een aantal mensen problemen maar de bedrijven kost het meer om het goed aan te pakken zodat niemand er last van heeft dan een afhaakings percentage in te calculeren.

Of die schatting van hun rendabel was?? Daar kom je maar op 1 manier achter...
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Draait allemaal op geld , multikabel was een van de beste providers en alleen maar om het geld gaan ze samen!!

Een -1 voor multikabel, en ga maar verder kijken voor een ander abonnementje!!

Stond trouwens een leuke strip in de spits of metro!

Mannetje zegt Ziggo, ik wil altijd naar je luisteren , zegt dat mannetje : moet je ze wel kunnen bellen:P:D

:S
Waarschuw beheerder
nergens last van met ziggo, der is niks voor mij verandert, moest alleen voor 2 maanden tegelijk bnetalen

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 17 juni 2008 om 10:41:
ook zo'n geweldige klantenservice?

ik heb nooit problemen gehad nee...werd snel en vakkundig te woord gestaan...

toen wel... :nosmile:
Waarschuw beheerder
donateur
nog steeds totaal geen problemen met ziggo.

Ik kan prima internetten, e-mailen en tv kijken.
ook kan ik gewoon nieuwe e-mail adressen aanmaken, wachtwoorden veranderen etc.

{argument 'id' ontbreekt}

Uitspraak van verwijderd op dinsdag 17 juni 2008 om 17:29:
Mannetje zegt Ziggo, ik wil altijd naar je luisteren , zegt dat mannetje : moet je ze wel kunnen bellen:P:D

{argument 'id' ontbreekt}
Waarschuw beheerder
ja... hij kan ook in ze eentje niet naar iedereen luisteren

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 17 juni 2008 om 12:55:
je heb idd een opzeg termijn of een proeftermijn.

Dat heb k idd jah... Maar als ik dit topic lees, heb ik er slecht gevoel over :S
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 17 juni 2008 om 13:04:
serieus!!!!!!!!!!!!!
Nee wij hebben nooit hoeven te betalen oja wel sorry 39 euro voor dat ding waar je je digitale tv kaartje indoet.
Verder geen kosten gehad en ze krijgen ook niks want het functioneerd niet eens

Ik moet 50 euro draadloze modem gaan betalen!
Heel fijn ook dat er op die formulier staat dat per ingaand 7 Juni al Internet heb terwijl k nog steeds geen installatiepakket binnen heb :|
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 17 juni 2008 om 13:18:
overal krijg je het modem gratis in bruikleen...en daar moet je al betalen
zou nu alvast opzeggen als ik jou was....je gaat zeker weten gezeik krijgen

Nou mooi dus niet...

Maar ik ga het pas betalen als ik bij Ziggo blijf, zo niet, dan krijgen ze hun modem weer terug (Y) .. Want je kan heus wel aan goedkopere modem komen :o

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Nr. 18 op dinsdag 17 juni 2008 om 17:05:
Ga jij mij even vertellen wat de brakke hardware bij mij is?

jij ziet een linux-bak als een verzekering? en jij bent engineer? zeker een cursus gedaan ofzo
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op woensdag 18 juni 2008 om 09:20:
jij ziet een linux-bak als een verzekering? en jij bent engineer? zeker een cursus gedaan ofzo

grapjas

grotendeels van de webservers en core routers draaien op linux :roflol: ga nou geen dingen zeggen die je niet weet ;)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 17 juni 2008 om 23:25:
Heel fijn ook dat er op die formulier staat dat per ingaand 7 Juni al Internet heb terwijl k nog steeds geen installatiepakket binnen heb :|

je hebt 2 maanden proef toch?
meteen opzeggen dan en snel bij een andere provider een pakket aanvragen. Je kunt er gif op innemen dat je ouwehoer krijgt met ziggo :[

Uitspraak van verwijderd op woensdag 18 juni 2008 om 09:20:
ij ziet een linux-bak als een verzekering? en jij bent engineer? zeker een cursus gedaan ofzo

heb jij aandelen in die toko of wat....?

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op woensdag 18 juni 2008 om 09:24:
je hebt 2 maanden proef toch?

Ja eerste 2 maanden gratis en proef...
Uitspraak van verwijderd op woensdag 18 juni 2008 om 09:24:
meteen opzeggen dan en snel bij een andere provider een pakket aanvragen. Je kunt er gif op innemen dat je ouwehoer krijgt met ziggo

Maar waar moet ik dan aanvragen? Want maakt het uit dat ik TVkabel van Ziggo heb en vervolgens bij een ander provider ga aanvragen? Volgens mij moet ik dan bij KPN ook nog aanmelden!

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 18 juni 2008 om 09:48:
Want maakt het uit dat ik TVkabel van Ziggo heb en vervolgens bij een ander provider ga aanvragen?

heb je een alles in 1 pakket?
ik heb straks internet en telefoon van tele2 en tv digitaal nog van die eikels...das het enige waar ik nooit problemen mee heb gehad. Tv kabel moet je sowieso betalen, behalve als je digitenne hebt van KPN.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Nr. 18 op woensdag 18 juni 2008 om 09:24:
grotendeels van de webservers en core routers draaien op linux ga nou geen dingen zeggen die je niet weet

nogmaals jij kijkt dus alleen naar de os
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op woensdag 18 juni 2008 om 11:30:
nogmaals jij kijkt dus alleen naar de os

oh sorry ff wat hardware info:

1 raid controller in met 3x 250Gb in RAID1 waarvan 1 hotspare
redundant uitgevoerde voeding (met elk op een aparte groep met een ups)
redundant uitgevoerde NIC
ADSL lijn geconfigureerd als fallback

tering he we hebben het hier over een consumenten lijn niet over een bedrijf wat up and running moet blijven! Het is toch totaal niet rendabel om zulke uitgaven te doen als consument? meeste bedrijven hebben het niet eens!

En als hardware voor een functie word gefabriceerd kan je er van uitgaan dat het werkt of het nou 10 of 100 euro kost over het algemeen gaat de betere en duurdere klasse hardware langer mee en bieden meer configuratie mogelijkheden.

Dus door hier te gaan verklaren dat het de schuld is van de mensen zelf is omdat ze goedkope spullen neerzetten is onterecht. Kom liever met oplossingen voor de gedupeerde in plaats van te zeiken ;)

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op woensdag 18 juni 2008 om 10:53:
je een alles in 1 pakket?

Nope.. Geen telefoonaansluiting.. Heb het niet nodig aangezien ik abbo heb van mn mobiel..

Kabel betaal ik maar 12 euro p/m..

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Nr. 18 op woensdag 18 juni 2008 om 11:42:
Kom liever met oplossingen voor de gedupeerde in plaats van te zeiken

erop wijzen dat goedkoop duurkoop is , lijkt mij geen overbodige luxe en helemaal niet het afkraken van een sterke brand aan de hand van de helpdesk

oh sorry

geeft niet joh

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 18 juni 2008 om 21:37:
Nope.. Geen telefoonaansluiting.. Heb het niet nodig aangezien ik abbo heb van mn mobiel..

mobiel zou ik ook vooral houden...die heb je hard nodig met een vaste lijn van ziggo :x

Uitspraak van verwijderd op woensdag 18 juni 2008 om 21:37:
Kabel betaal ik maar 12 euro p/m..

ja is standaard, iedereen betaald dat.
maar je bent vrij om dan digitaal tv ergens anders af te sluiten, kabel blijft gewoon.

Waarschuw beheerder
donateur

Jij bent er vast eentje van ziggo:S
Enne brakke apparatuur...

hahahaha lach me rot om jou
nog zo een stumper
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 17 juni 2008 om 23:25:

ik ken dat... hoor er meer over idd...
Dus door hier te gaan verklaren dat het de schuld is van de mensen zelf is omdat ze goedkope spullen neerzetten is onterecht. Kom liever met oplossingen voor de gedupeerde in plaats van te zeiken ;)

Tja zal er wel eentje zijn van ziggo...
nou de kk voor ziggo:D

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op donderdag 19 juni 2008 om 08:43:
die heb je hard nodig met een vaste lijn van ziggo :x

ja precies...
Heb mijn rekening opgestuurd:D...
En ze gingen het in behandeling nemen:D
Goh dat kunnen ze toch wel:D
Zo geven ze dus toch aan dat ziggo kut is...

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van T L C™ op dinsdag 17 juni 2008 om 10:50:
Nu dus wel

i know.. zit je film of voetbal te kijken.. valt weer alles weg...wééér modem restten :[
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op donderdag 19 juni 2008 om 10:02:
Tja zal er wel eentje zijn van ziggo...

hoogst waarschijnlijk ;)
Uitspraak van verwijderd op donderdag 19 juni 2008 om 00:32:
erop wijzen dat goedkoop duurkoop is

Nou ik heb nog nooit een sweex router gezien die stuk gegaan is, en dat is toch een van de goedkopere merken. Dus voor thuis gebruik prima zolang je er geen gekke dingen mee doet werkt het prima.

Ik heb eengister zelf een mail gestuurd met 3 vragen er in waarvan ik er zelf al 1 had beantwoord. En ze gaven me het antwoord wat ik in me eigen mail had geschreven terug als antwoord en de rest gewoon genegeerd.

Dus ik terug gemaild van bedankt voor je snelle response maar mischien moet je me hele mail even lezen en beantwoorden. Krijg ik weer hetzelfde antwoord terug van een andere helpdesk medewerker.

dat snap je toch niet?? (of heb ik goedkope hardware waardoor me mail verdraait aankomt?)
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Nr. 18 op donderdag 19 juni 2008 om 10:59:
Nou ik heb nog nooit een sweex router gezien die stuk gegaan is, en dat is toch een van de goedkopere merken. Dus voor thuis gebruik prima zolang je er geen gekke dingen mee doet werkt het prima.

:lol:

ga eens met 3 computers tegelijk 4GB draadloos via die router omzetten.
hij komt je dan als vloeibare plastic weer tegemoet...

ik heb nog steeds nergens problemen mee.
grote witte motorola modem werkt prima.
de smc router werkt prima en de tv versterker werkt prima
de samsung decoder werkt prima.
allemaal van @home/ziggo...

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Nr. 18 op donderdag 19 juni 2008 om 10:59:
Nou ik heb nog nooit een sweex router gezien die stuk gegaan is, en dat is toch een van de goedkopere merken.

jij bent de eerste in het hele universum die positief over sweex is

ik begin te twijfelen of je wel een 'echte' engineer bent (of gewoon er maar ingerold en een cursus gedaan)
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op donderdag 19 juni 2008 om 12:28:
jij bent de eerste in het hele universum die positief over sweex is

haha, zou het zelf idd niet nemen

Uitspraak van verwijderd op donderdag 19 juni 2008 om 12:28:
ik begin te twijfelen of je wel een 'echte' engineer bent (of gewoon er maar ingerold en een cursus gedaan)

tja tis maar net waar je je druk om maakt, maar ik heb inderdaad een waardeloos papiertje in de kluis liggen maar in het veld gaat het om hoe je je werk doet en de kwaliteit er van niet hoe je aan je papiertje gekomen bent, maar maak jij eerst je school maar af ;)

Waarschuw beheerder
donateur
mobiel zou ik ook vooral houden...die heb je hard nodig met een vaste lijn van ziggo

Haha!
ja is standaard, iedereen betaald dat.
maar je bent vrij om dan digitaal tv ergens anders af te sluiten, kabel blijft gewoon.

Oke... Ik ga in de zomer wel ff rond surfen.. Heb daar alle tijd voor!
Uitspraak van verwijderd op donderdag 19 juni 2008 om 10:02:
ik ken dat... hoor er meer over idd...

Dus moet k het gwn betalen of niet?
Waarschuw beheerder
ik heb gewoon nergens last van...

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op donderdag 19 juni 2008 om 22:08:
Dus moet k het gwn betalen of niet?

uhm denk het wel (uiteindelijk)
dat bespaard je weer het gedoe met allemaal brieven sturen en klagen over dat het niet klopt...
Wij hadden dat met scarlet:O ook zo een fantastische provide NOT.. uiteindelijk sinds vorig jaar aug vanaf en nu krijg ik nog rekeningn.. incasso en deurwaarder en uiteindelijk een rechtzaak...
Deze moet ik nog afwachten.. dacht laat me niet gek maken maar al die moeite:O
oke dit wat een bedrag over de 100 eu.. maar als het minder was geweest dan was ik de goedzak geweest het gewoon te betalen , dan was ik er van af, maar heb zo een partner die zich geen oor aan laat naaien en zeker niet door een bedrijf dat zo fantastisch was/is..
dus moest even doorzetten maar al die brieven daar word je echt moe van:O

Waarschuw beheerder

kaknab
als een router het ruim 1,5 jaar doet, zonder dat ik me 1 storing kan herrineren.
en het na 16 mei ineens continu dropped.
aan wie ligt het dan?
btw ze hebben zelf toegegeven dat het bij hun ligt.

jij bent er zo 1 van de helpdesk zeker droplul :/
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 17 juni 2008 om 09:22:
@ home

Sucks :|....Sinds 1,5 jaar overgestapt naar de PTT, interactieve tv, telefoon en internet en dit bevalt goed (y)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 21 juni 2008 om 17:25:
als een router het ruim 1,5 jaar doet, zonder dat ik me 1 storing kan herrineren.
aan wie ligt het dan?

eens pc, die het 5 jaar heeft gedaan en ineens niet meer opstart... is precies hetzelfde.
dingen gaan kapot na een tijd.

ik heb gewoon geen problemen met ziggo, mijn uploadsnelheid is ineens 50kb/s hoger dus ik heb niks te klagen

Waarschuw beheerder
het ding is niet stuk als ziggo aangeeft dat we te weinig krijgen hiero.
kun je lezen?
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
donateur
aan wie ligt het dan?

aan ziggo / @home

ik had ooit een 8mbit lijn van @home, later overgestapt naar 20mbit van @home, en mijn router was spontaan onbruikbaar
later nog 3 verschillende andere merken geprobeerd

Linksys, 3com en Edoimax routers, en allemaal konden ze niet overweg met 20mbit abbo van @home

dus nu maar overgestapt naar ADSL2+ van fiberworld, en alles werkt perfect
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
onze router is van belkin, geen slecht merk lijkt mij?

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zondag 22 juni 2008 om 11:55:
geen slecht merk lijkt mij?

fout

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zondag 22 juni 2008 om 16:57:
fout

ga jij ff fijn je eigen topic aanmaken met je quassi interessant gelul over merken routers enz.

Dit gaat over @home/ziggo. On topic of opdonderen :)

Waarschuw beheerder

jij werkt zeker bij ziggo:roflol: je praat net zo hersenloos als de mensen daar.
ik zeg dat ziggo lekker op neem tele 2 wel

Waarschuw beheerder
jij

bent

fout

tuinman...
ga tegen je planten interessant lopen doen die luisteren wel naar je

Waarschuw beheerder
Uitspraak van actief op maandag 23 juni 2008 om 09:09:

uitspraak van de dag :D

heb ik ook gedaan O:)

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Denskie ® :cheer: op zaterdag 21 juni 2008 om 17:38:
eens pc, die het 5 jaar heeft gedaan en ineens niet meer opstart... is precies hetzelfde.
dingen gaan kapot na een tijd.

ik heb gewoon geen problemen met ziggo, mijn uploadsnelheid is ineens 50kb/s hoger dus ik heb niks te klagen

als je geen problemen heb waarom reageer je dan?:X
de tuinman is fout

Uitspraak van actief op maandag 23 juni 2008 om 09:12:
tuinman...

precies(Y)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 23 juni 2008 om 08:59:
Dit gaat over @home/ziggo. On topic of opdonderen

wie vraagt krijgt antwoord, kneusje

jij werkt zeker bij ziggo

het is ook zo moeilijk om in te zien dat ziggo niet fout zit, ja dan moet ik wel bij ziggo werken, juiste beredenatie
Uitspraak van actief op maandag 23 juni 2008 om 09:12:
tuinman...

alsof ik een toet toet boing boing wannabe wazi serieus ga nemen...

whahaha toppunt van kortzichtigheid...

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 23 juni 2008 om 12:01:

gebrek aan communicative vaardigheden dat je meteen gaat schelden?
jammer dat je dit ff niet kunt wegwuiven met dom gelul over hardware he :aai:

ik vraag wie er problemen met ziggo heeft, niet wie ff wil zeveren over routers.

dus...:looser:

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
donateur
Uitspraak van verwijderd op maandag 23 juni 2008 om 12:06:
ik vraag wie er problemen met ziggo heeft, niet wie ff wil zeveren over routers.

gezeik met routers en Ziggo/@home, ligt in 80 % van de gevallen aan Ziggo/@home

op een of andere manier kunnen hun geen stabiele verbinindig realiseren, als je gebruikt maakt van een router
Waarschuw beheerder
donateur
het is ook zo moeilijk om in te zien dat ziggo niet fout zit, ja dan moet ik wel bij ziggo werken, juiste beredenatie

Grappig dus als ik mijn modem direct op mijn pc hang zou ik geen problemen moeten hebben want dan hangt er geen brakke hardware tussen o misschien de modem, maar ja die huur je van de kabel exploitant.

ik heb niemand horen vragen ga ff iedereen ze hardware afkraken, alhoewel ik dan wel benieuwd word hoe de tuinman zelf ze zaakjes geregeld heeft

:looser: jammer dat er alleen maar negatieve dingen uit je komen

Waarschuw beheerder
Uitspraak van permanent verbannen op maandag 23 juni 2008 om 12:13:
op een of andere manier kunnen hun geen stabiele verbinindig realiseren, als je gebruikt maakt van een router

ook niet als je alleen een modem hebt, verbinding is uberhaupt een moeilijk iets voor ze.
Uitspraak van Nr. 18 op maandag 23 juni 2008 om 12:17:
alhoewel ik dan wel benieuwd word hoe de tuinman zelf ze zaakjes geregeld heeft

denk gewoon niet, laat ie zn mamie doen.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 23 juni 2008 om 12:06:
gebrek aan communicative vaardigheden dat je meteen gaat schelden?

ik verlaag mij tot jou, want ik moest opdonderen :)

ik heb niemand horen vragen ga ff iedereen ze hardware afkraken

iemand vraagt zich af of hij goed spul heeft, dat is dus niet het geval waardoor het probleem snel te vinden is

iemand erop wijzen is dus geen schande

alhoewel ik dan wel benieuwd word hoe de tuinman zelf ze zaakjes geregeld heeft

dooddoenertje, alsof jij een kritiek blik erop kan werken

jammer dat er alleen maar negatieve dingen uit je komen

het zijn allemaal tips, zolang je maar tegen kritiek kunt

Uitspraak van verwijderd op maandag 23 juni 2008 om 12:19:
denk gewoon niet, laat ie zn mamie doen.

best zielig dat zo'n kind bij papie en mammie thuis jullie afgekeurde volwassenen de les moet leren

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 23 juni 2008 om 14:40:
ik verlaag mij tot jou, want ik moest opdonderen :)

:gaap:
opdonderen is een werkwoord, kneusje is een scheldwoord.
jij snap?

iemand vraagt zich af of hij goed spul heeft, dat is dus niet het geval waardoor het probleem snel te vinden is

neehee, iemand, ik in dit geval, opent een topic met de vraag of meer mensen PROBLEMEN MET HUN VERBINDING HEBBEN. niet met hun hardware.
jij snap ook dit?
best zielig dat zo'n kind bij papie en mammie thuis jullie afgekeurde volwassenen de les moet leren

eerder dat zo'n stronteigenwijs kutpubertje zn zinnetje door zit te drammen ;)

nou ksst buitenspelen op het ziggospeelterrein met routers :bye:
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 23 juni 2008 om 14:47:
opdonderen is een werkwoord, kneusje is een scheldwoord

wikipedia

neehee,

wel,

jij ziet trouwens alles gelijk als een probleem van de verbinding, WRONG!

nou ksst buitenspelen op het ziggospeelterrein met routers

daar waar jullie niet mogen en kunnen komen idd

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 23 juni 2008 om 15:54:

jah zeker jah...ik ken die debielen daar onderhand. Het ligt volgens hun (en jou) altijd aan de hardware maar waarom hebben ze dan 15.000 klachten....of wil jij ff zeggen dat er ineens 15000 modems naar de klote zijn door de kabouters?
aar waar jullie niet mogen en kunnen komen idd

je vergeet willen (Y)
Waarschuw beheerder
donateur
dooddoenertje, alsof jij een kritiek blik erop kan werken

Misschien moet jij gewoon stoppen met denken dat jij de koning der kennis bent ;)

Jij weet totaal niet wat ik allemaal weet en wat mijn ervaringen zijn op gebied van ICT het enige wat ik weet is dat ik er al een papiertje voor heb en jij nog in opleiding zit. Dat zijn de feiten!

Jij legt de schuld meteen bij de hardware! Terwijl dat tot op heden perfect gefunctioneerd heeft dus dan is het wel heel toevallig dat meerdere mensen ineens op het zelfde moment van een fusie van 3 bedrijven problemen hebben met hun hardware wat waarschijnlijk ook heel erg verschild van kwaliteit. Dus meteen een conclusie trekken dat de hardware niet goed is is WRONG!

Ik zeg ook niet dat je volledig ongelijk heb, tis ook wel beter om kwaliteit spullen te gebruiken alleen is het ook rendabel om het in te zetten en met welk doel, want je koopt ook geen 80 kilo vlees als je 2 mensen te eten krijgt ;)

En ik weet je gaat weer stellig reageren dat je toch gelijk heb, maar misschien moet je dan even met je voeten op de grond komen staan, even lekker wakker worden en inzien dat jij niet de enige bent die wel eens gelijk kan hebben. En kan je dat niet dan heb je toch echt een probleem want dan zou je nooit als ICTer in groepsverband kunnen werken.
Waarschuw beheerder
donateur
trouwens valt me op dat
neehee, iemand, ik in dit geval, opent een topic met de vraag of meer mensen PROBLEMEN MET HUN VERBINDING HEBBEN.

Lees eens goed.....

als ik geen internet heb omdat me router kapot is heb ik een probleem met me verbinding ;) De verbinding is niet de oorzaak ;) maar ik heb wel problemen met verbinden van internet. Ga daar maar eens over na denken

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Nr. 18 op maandag 23 juni 2008 om 16:22:
het enige wat ik weet is dat ik er al een papiertje voor heb en jij nog in opleiding zit. Dat zijn de feiten!

uhm mijn ICT Niveau 4 diploma heb ik al 4 jaar

ik wil niets beter weten, het onrecht laat ik allennig zegevieren
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Nr. 18 op maandag 23 juni 2008 om 16:22:
Jij legt de schuld meteen bij de hardware! Terwijl dat tot op heden perfect gefunctioneerd heeft dus dan is het wel heel toevallig dat meerdere mensen ineens op het zelfde moment van een fusie van 3 bedrijven problemen hebben met hun hardware wat waarschijnlijk ook heel erg verschild van kwaliteit. Dus meteen een conclusie trekken dat de hardware niet goed is is WRONG!

als er iets kapot gaat, waar denk je dan als eerste aan, aan de verbinding of de hardware?

Ik denk dan eerst aan de hardware en ga ik mn router testen.
of er nou 3 bedrijven gefuseerd hebben of dat je een andere verbinding kiest boeit niet. Hardware gaat kapot na een tijd en dat controleer je als eerste
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op maandag 23 juni 2008 om 16:30:
uhm mijn ICT Niveau 4 diploma heb ik al 4 jaar

fijn voor je :)

Uitspraak van Denskie ® :cheer: op maandag 23 juni 2008 om 16:50:
Ik denk dan eerst aan de hardware en ga ik mn router testen.
of er nou 3 bedrijven gefuseerd hebben of dat je een andere verbinding kiest boeit niet. Hardware gaat kapot na een tijd en dat controleer je als eerste

ofcourse, dat is ook troubleshooting ben ik het ook mee eens maar er is een verschil als de problemen bij meerdere mensen voorkomen kan het ook een andere oorzaak hebben en die moet je ook niet uitsluiten. Dus als je klaar ben met analyseren van licht het aan mij? Dan ga je kijken aan de andere kant van de lijn.

Wat overigens erg luxe is want als de hele straat zonder stroom zit ga je ook niet kijken of de stoppen doorgeslagen zijn.
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Nr. 18 op maandag 23 juni 2008 om 17:03:
ofcourse, dat is ook troubleshooting ben ik het ook mee eens maar er is een verschil als de problemen bij meerdere mensen voorkomen kan het ook een andere oorzaak hebben en die moet je ook niet uitsluiten. Dus als je klaar ben met analyseren van licht het aan mij? Dan ga je kijken aan de andere kant van de lijn.

dat klopt.

je moet bij ziggo gewoon een netwerkkabel pakken, die in het modem steken en in de computer.
kom je op internet? Ligt het aan je router
Kom je niet op internet? ligt het aan ziggo

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Denskie ® :cheer: op maandag 23 juni 2008 om 16:50:
Hardware gaat kapot na een tijd en dat controleer je als eerste

ja dat doen ze bij ziggo ook, standaard procudures. Maar daar is het zo irritant dat ze na alle testen het nog niet weten en met 1001 redenen komen. Als ze gewoon duidelijk zijn, afspraken nakomen en misschien opgeleide mensen in dienst nemen ipv 3erangs studentjes, waren klanten ook niet zo pissig :)

maar goed, ik praat hier met techneuten, die hebben meestal al vrij weinig inlevingsvermogen.

Waarschuw beheerder
fijn voor je

jammer he
Wat overigens erg luxe is want als de hele straat zonder stroom zit ga je ook niet kijken of de stoppen doorgeslagen zijn.

is ook niet mogelijk

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Denskie ® :cheer: op maandag 23 juni 2008 om 17:33:
je moet bij ziggo gewoon een netwerkkabel pakken, die in het modem steken en in de computer.
kom je op internet? Ligt het aan je router
Kom je niet op internet? ligt het aan ziggo

dat isdus ons probleem:D... en bij deze ligt het aan ziggo...
daar waar jullie niet mogen en kunnen komen idd

Waar we idd voor geen miljoen Willen komen;)
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op maandag 23 juni 2008 om 20:08:
dat isdus ons probleem:D... en bij deze ligt het aan ziggo...

als je direct na het modem al geen internet hebt moet je ziggo bellen en zeggen wat er is.
als het modem wel online is ligt het al helemaal aan ziggo.
Waarschuw beheerder
tering nu ziggo er is hebben we soms 3 storingen per dag! steeds modem router pc resetten -_-
Waarschuw beheerder
:bloos:

Ik heb echt nog geen 1 storing gehad, sinds Casema Ziggo is geworden 8) Daarvoor trouwens ook niet, heb tv, internet en telefoon van ze(Y)

Ben er super tevreden mee:yes:

En nee, ik werk daar niet;) Voordat alle leeghoofden weer van zich gaan blaten:D
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
donateur
Gister me pakket opgehaald van TNT aangezien ik niet thuis was toen ze voor mn deur stonden en zelf aangesloten.. Tis een simpel werk en alles doet zoals het hoort maar alsnog geen verbinding :/ vanaf mn router naar Internet doet ie niks maar vanaf mn pc naar Router is alles ok!

Omdat ik draadloos wil en zelf netwerkkaart in mn laptop heb zitten, moet ie toch ook verbinding maken nadat ik netwerksleutel heb ingevoerd? Heb een sitecom stick erbij gekregen maar daar wil ik niet mee Internetten :S ... Ik ga volgende week wel even bellen! Volgens mij is het nog niet aangesloten vanaf hun naar mijn adres! Terwijl het op de bevestigingbrief staat dat het al aangesloten is..

PS: Als ik netwerkkabel van de modem in mn laptop aansluit, heb ik alsnog geen Internetverbinding!!
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 25 juni 2008 om 13:20:
PS: Als ik netwerkkabel van de modem in mn laptop aansluit, heb ik alsnog geen Internetverbinding!!

welkom bij ziggo :D

volgens mij kan het wel een paar uur duren, vnv nog ff checken anders.
maar geen dagen voor zover ik weet...heb mn pakket 4 jaar terug al gehad en weet niet meer hoelang het toen duurde.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 17 juni 2008 om 14:44:
zijn helpdesken van providers en callcenters ooit intelligent geweest dan?

werk zelf bij een internet provider en er is wel degelijk kennis hoor. Er is ook een groot verschil tussen een call center supportdesk en 1 die van de provider zelf is.

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op woensdag 25 juni 2008 om 14:16:
welkom bij ziggo

Mja...
volgens mij kan het wel een paar uur duren, vnv nog ff checken anders.

Nog geen resultaat :) Zit nu weer via mn buren :|
maar geen dagen voor zover ik weet...heb mn pakket 4 jaar terug al gehad en weet niet meer hoelang het toen duurde.

Zolang je niet belt, dan kan het wel eeuwen duren :/ Ik ga eerdaags bellen!
Artiest {SHOWLIST artist 51763, 51588}
Waarschuw beheerder
Voordeel van dat het tegenwoordig Ziggo is, is wel dat je nu nog maar een maand opzegtermijn hebt. Heb je dus de mogelijkheid om over te stappen naar (goedkoper) adsl dan kan je de overstap vrij makkelijk maken.
Waarschuw beheerder
nooooooit ziggo nemen !

alleen maar gezeik

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
donateur
Uitspraak van gekkegabber op woensdag 25 juni 2008 om 17:02:
werk zelf bij een internet provider

maar je schaamte je zeker om te zeggen bij welke .....??

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
donateur
en alles doet zoals het hoort maar alsnog geen verbinding

kortom, het werkt niet zoals het hoort

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van permanent verbannen op donderdag 26 juni 2008 om 09:49:
kortom, het werkt niet zoals het hoort

Nee... Merk het! :(

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Bart1981 op donderdag 26 juni 2008 om 00:56:
Voordeel van dat het tegenwoordig Ziggo is, is wel dat je nu nog maar een maand opzegtermijn hebt.

met een minimale contractduur van 1 jaar :)
dus welk voordeel?

Uitspraak van permanent verbannen op donderdag 26 juni 2008 om 09:47:
Uitspraak van gekkegabber op woensdag 25 juni 2008 om 17:02:
werk zelf bij een internet provider

maar je schaamte je zeker om te zeggen bij welke .....??

:lol:

Waarschuw beheerder
donateur
Wat ik wel te zien krijg is beperkte toegang.. Wat houdt dat uiteindelijk in?
Waarschuw beheerder
donateur
grootste oplichterij dat ziggo.. Vriend van me heeft gister zo'n alles in een pakket gekregen. Wil die z'n router activeren, zegt ie standaard dat ie de klantenservice moet bellen.

Hij bellen, de wachttijd is langer dan 30 minuten. ALTIJD is dit, maakt niet uit welk tijdstip. Dan krijg je na een uur is zo'n gast aan de lijn, spreek je met een of andere knuppel die naar een knowledge base zit te kijken :looser:

Hoeveel geld daar wel niet verdiend wordt..
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Gister me pakket opgehaald van TNT aangezien ik niet thuis was toen ze voor mn deur stonden en zelf aangesloten.. Tis een simpel werk en alles doet zoals het hoort maar alsnog geen verbinding vanaf mn router naar Internet doet ie niks maar vanaf mn pc naar Router is alles ok!

Omdat ik draadloos wil en zelf netwerkkaart in mn laptop heb zitten, moet ie toch ook verbinding maken nadat ik netwerksleutel heb ingevoerd? Heb een sitecom stick erbij gekregen maar daar wil ik niet mee Internetten ... Ik ga volgende week wel even bellen! Volgens mij is het nog niet aangesloten vanaf hun naar mijn adres! Terwijl het op de bevestigingbrief staat dat het al aangesloten is..

PS: Als ik netwerkkabel van de modem in mn laptop aansluit, heb ik alsnog geen Internetverbinding!!laatste aanpassing 25 juni 2008 13:22

Wat vertelt jouw modem jou?
Keurig 4 groene lampjes? Dán is je verbinding goed
Brand ook je oranje "link"kabeltje dan is de verbinding tusen modem en pc ook goed.
Knippert je powerlampje, dan is er fysiek een goede verbinding maar er is iets administratief niet in orde

En wat is je IP?
een 192.x of een 10.x?
Krijg je wel je autoregisratiescherm?
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Technomania op donderdag 26 juni 2008 om 20:09:
Wat vertelt jouw modem jou?

Mijn modem zegt:
Powerlamp = groen
Wlan = knipperd Oranje
sweed 100 mbps = groen
Wan = groen

Modem = Motorola en router sitecom...

In het boekje staat ook dat alles goed werkt!!
En wat is je IP?

een 192.x

:jaja: (Y)

Krijg je wel je autoregisratiescherm?

Wat houdt dat in?

Als ik via Ziggo verbonden ben, dan krijg ik een driehoekige waarschuwing tekentje van: beperkte verbindingsmogelijkheden!!
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op donderdag 26 juni 2008 om 21:06:
Als ik via Ziggo verbonden ben, dan krijg ik een driehoekige waarschuwing tekentje van: beperkte verbindingsmogelijkheden!!

Als je achter een router zit en je krijgt die melding zit het tussen je router en je pc ;) als je er voor zorgt dat je in de admin page kan komen van je router dan zit de verbinding goed! Dan kan je controleren of je router een ip adres gekregenen heeft van je modem!

TIP: als je van device wisselt op je modem, dus eerst hang je er een laptop aan en daarna een router dan werkt dit niet meteen!! Je moet als je een ander apparaat aan je modem hangt je modem een reboot geven!

Je modem koppelt zich op MAC adres aan een apparaat bij het opstarten.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Nr. 18 op vrijdag 27 juni 2008 om 10:07:
Je moet als je een ander apparaat aan je modem hangt je modem een reboot geven!

oftwel, stroom eraf en weer erop na 30 sec.
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 27 juni 2008 om 10:19:

Correct ;)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Nr. 18 op vrijdag 27 juni 2008 om 13:36:
Correct ;)

en tevens juist :9

heb net maar weer eens even gebeld naar ze...nu krijg ik weer 86000 excuses waarom ze mn geld niet terugstorten. "belt u eind augustus maar als u nog niks heeft dan"

:frusty: tyfusteringhoerenbedrijf :[

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Nr. 18 op vrijdag 27 juni 2008 om 10:07:
Als je achter een router zit en je krijgt die melding zit het tussen je router en je pc als je er voor zorgt dat je in de admin page kan komen van je router dan zit de verbinding goed! Dan kan je controleren of je router een ip adres gekregenen heeft van je modem!

TIP: als je van device wisselt op je modem, dus eerst hang je er een laptop aan en daarna een router dan werkt dit niet meteen!! Je moet als je een ander apparaat aan je modem hangt je modem een reboot geven!

Je modem koppelt zich op MAC adres aan een apparaat bij het opstarten.

Als ik nu via mn IP op adres doet, dan krijg ik mn router gegevens! Dus aan mij ligt het niet denk k? :)

Heb het al gereset maar noppes...
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 27 juni 2008 om 10:19:

Zie bovenstaande :)
Waarschuw beheerder
ik had altijd multikabel, is nu omgezet naar ziggo al een tijdje, maar nog steeds nooit problemen gehad

Waarschuw beheerder
donateur
wij hebben hier nog steeds een rekening liggen van dat je 2 maanden moest betalen..
Wij hadden toen al aangegeven dat wij eerst kwaliteit wilde en dus niet gingen betalen voordat wij hadden wat er in het contract staat..

Normaal gesproken zou je een herinnering krijgen en aanmaningen maar na zo een tijd (Mei 2008) hebben we nog steeds niks gehad... (nu zul je zien dat ik vanmiddag of morgen middag een rekening krijg)
Het droppen van het internet valt nu trouwens wel mee..
1 keer op een dag ongeveer....
Resetten en het werkt weer, maarja is draadloos he dus daar mogen we tegenwoordig ook al niet te veel van verwachten..
Nu mijn telefoon nog die het normaal moet doen... Die dropt nog steeds... (erg leuk ook als je een belangrijk gesprek voert):S

Verder, (blijf ik niet te spreken over ziggo maar tot nu toe gaat het al een stuk beter)

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
donateur
Uitspraak van radic op zaterdag 28 juni 2008 om 13:17:
maar nog steeds nooit problemen gehad

rustig afwachten, die komen vanzelf :)

Waarschuw beheerder
k heb er last van gehad, maar dat gebeurt meestal als bedrijven fuseren :)

Waarschuw beheerder
het enige wat daar wel goedgaat is het optijd (te vroeg) afsluiten van opzeggingen :[

Waarschuw beheerder
best kansloos hoe simpel jij over een bedrijf denkt..

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 2 juli 2008 om 16:52:

is gebaseerd op ervaringen...dus wie is er kansloos dan?

Waarschuw beheerder
donateur
Heb vanmorgen gebeld en het was nog niet geactiveerd waardoor ik er zonder zat. hij heeft het voor mij geactiveerd en nu doet ie het prima. Snelheid is ook prima maar voor hoelang nog? :x

Maar bener wel blij mee 8)
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op woensdag 2 juli 2008 om 16:52:

best kansloos dat jij alleen maar negatief kan zijn ;)

Waarschuw beheerder
wie is er hier negatief, allemaal huisvrouw opmerkingen tegen ziggo

statements maken meer niet, zulke personen zitten in het publiek van radar, kassa en de rest van die dummie-programma's

gek dat de mensen met verstand er geen problemen mee hebben en wel snappen waarom iets voor komt

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 2 juli 2008 om 18:16:

statements maken meer niet, zulke personen zitten in het publiek van radar, kassa en de rest van die dummie-programma's

gek dat de mensen met verstand er geen problemen mee hebben en wel snappen waarom iets voor komt

:lol: kortzichtig mannetje

zoek even op wat ervaringen zijn en wat klachten zijn.

en vertel jij even, meneer de alwetende, wat een "domme huisvrouwklant" er met een berg kennis zelf aan kan doen als je uit de verdeelkast wordt gepleurd?!

Waarschuw beheerder
donateur

Niet alle vrouwen over een kam scheren jah :[ .. Bij mij zie bij elke post geen negatieve klacht over Ziggo!

BTW OT.. Je bent hier btje kansloos aan het doen..
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Ik snap niet dat jullie nog in discussie gaan met die tuinmang/plantsoenwerker :vaag:
Die zit namelijk altijd met one-liners uit de hoogte te doen, zonder echte oplossingen aan te dragen voor het probleem waar het om gaat, of geheel offtopic te gaan en daar dan over door te blijven miepen.
Hij doet altijd alsof hij de grote al(les)wetende is, maar in werkelijkheid weet hij er dus geen fuck van :loser:
Hij heeft er ook een handje van om te roepen dat iedereen dom is (behalve hij natuurlijk) als hij geen gelijk krijgt(en dat krijgt ie eigenlijk nooit).
Gewoon negeren die narcistische gast. :yes:
Waarschuw beheerder

mannetjes zoals jouw zijn berucht op desks de 'luister ik ben prof mannetje' type :P daar lachen ze alleen maar kan ik je vertellen ;)
Waarschuw beheerder
donateur

dat is het hem net.

de mensen met veel verstand ervan die hebben nergens problemen mee.
dit omdat ze zelf de goede/beste installingen overal maken.
een "normale" gebruiker heeft daar nog niet eens van gehoord.

vroeger was alles insteekklaar.
je stak het modem en de router in, kabeltje in de router en in de pc en je kon op internet

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 2 juli 2008 om 19:12:
Die zit namelijk altijd met one-liners uit de hoogte te doen, zonder echte oplossingen aan te dragen voor het probleem waar het om gaat

zou ie dan toch bij ziggo werken :lol:

8) :$ ja meneer O:)

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op woensdag 2 juli 2008 om 19:03:
Niet alle vrouwen over een kam scheren jah :[

hij wil liever zelf een wijf zijn... gewoon jaloers:D
Ik snap niet dat jullie nog in discussie gaan met die tuinmang/plantsoenwerker :vaag:
Die zit namelijk altijd met one-liners uit de hoogte te doen, zonder echte oplossingen aan te dragen voor het probleem waar het om gaat, of geheel offtopic te gaan en daar dan over door te blijven miepen.
Hij doet altijd alsof hij de grote al(les)wetende is, maar in werkelijkheid weet hij er dus geen fuck van :loser:
Hij heeft er ook een handje van om te roepen dat iedereen dom is (behalve hij natuurlijk) als hij geen gelijk krijgt(en dat krijgt ie eigenlijk nooit).

helemaal mee eens

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op donderdag 3 juli 2008 om 10:14:
hij wil liever zelf een wijf zijn... gewoon jaloers

haha :lol:

Waarschuw beheerder
tele2 pakket binnen:

in een kwartier werkt alles :)

is toch wel ff anders dan ziggo :[

Waarschuw beheerder
ik ga over op KPN omdat Ziggo/Casema met jaarcontracten blijft werken..plus een jaar lang voor half geld tja scheelt me 110 pleuro en dan ook nog digitenne ipv kabel scheelt me 96 = 200 euro verdienen
Waarschuw beheerder
ziggo fuck hun allemaal! heb een maand moeten wachten en toen hadden ze nog niks besteld. ben nu naar X4all gegaan.. echt te idioot heb 2 keer 3 kwartier aan de telefoon moeten hangen, alsof het niks kost :@:@:[ waarom maken ze in vredesnaam nog reclames als ze al zoveel klachten hebben die ze niet kunnen afhandelen:@
Waarschuw beheerder
Zoals Telfort waar ik nu zit, en waar ik super tevreden over ben

Heeft een maat van me ook, maar is echt waardeloos voor gamen. Hij heeft echt een kutping.

tele2 pakket binnen:

in een kwartier werkt alles

is toch wel ff anders dan ziggo

Totdat je gaat gamen en er achter komt hoe erg je ping zuigt. Ik heb aan die 20 mbit alleen wat alsk ga downloaden, met gamen heb ik vaak pings van 40 tot 60.
Ik ga volgende week overstappen van Tele 2 naar een andere provider en zat aan Ziggo te denken. Maar als Ziggo echt zo kut is, moetk toch maar een ander alternatief denken. Toen het nog @ home was, wask echt super tevreden over de lage ping. Weet iemand een provider die net zulke lekkere pings als Ziggo heeft ?
Mensen waar ik mee game die ook Ziggo hebben, hebben gewoon pings van 24 op buitenlandse servers.
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Je ping in een game heeft in principe niets meer te maken met bandbreedte, een online game eist echt niet je totale 20mbit verbinding op .
Als je in counter-strike een gehoste server joinde, eiste hij op de hoogste stand rond de 10kByte/s (~80kbit/s) down en 10kByte (~80kbit/s) up, standaard zelfs maar 6kByte/s down en 3kByte/s up.
Dit komt bij verre never nooit niet aan 20000kbit/s up of down, het zal met de hedendaagse spellen wel wat meer zijn maar nooit zó hoog.

Voor die hoge ping speelt gewoon oa. de afstand een rol, niets aan te doen :)
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder

allemaal bla bla bla

vrijdag ziggo aan de lijn gehad (jawel na 3x 30 minuten in de wacht, terwijl een stemmetje zegt nog 3 minuten wachttijd maximaal.)
hebben ze toegegeven dat het helemaal mis loopt.
restitutie is aangevraagt.
ik betaal 3/3 maar krijg er maar 1, dwz dat alleen de tv het doet.

tuinman bek dicht nab, je probeert alles maar goed te lullen, maar bedrijf geeft t zelf toe :loser:
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder

Eens met je.

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 17 juni 2008 om 09:18:
meer problemen met de tv en telefoon... internet is juist het enige dat het WEL doet

:yes:

al is de verbinding wel teringtraag egworden :S

Flikker op man.
Ik heb ze meerdere malren aan de telefoon gehad erover en er is inmiddels 3 xeen monteur bij me thuisgeweest.
Ze zijn nog aan t zoeken waar de fout zit.
(die er voor zorgt dat me verbinding wegvalt en ik me digi-tvkastje zowat elke 2 dagen moet resettten.)
Ze erkennen wel dat de fout aan hun kant zit en niks te mekan heeft met de installatie bij mij thuis.

Uitspraak van verwijderd op zaterdag 5 juli 2008 om 21:18:
vrijdag ziggo aan de lijn gehad (jawel na 3x 30 minuten in de wacht, terwijl een stemmetje zegt nog 3 minuten wachttijd maximaal.)

T leuke is dat DIE gesprekken niet vallen onder t Ziggo-onderling bellen.
En je dus mooi kunt betalen voor de tijd dat je met hun aan de telefoon hangt :S

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 5 juli 2008 om 21:28:
Ze erkennen wel dat de fout aan hun kant zit en niks te mekan heeft met de installatie bij mij thuis.

idd, heb al een brief gehad dat ik recht heb op restitutie ondanks dat ik al bij Tele2 zit.
ik citeer: Uiteraard begrijpen wij dat deze situatie ongemak heeft veroorzaakt Wij bieden u hiervoor onze oprechte excuses aan.

kreeg hem zelfs 2x 8) hopelijk ook 2x geld dan :9

Waarschuw beheerder
Ik heb geen problemen gehad met Ziggo, maar ik heb het alsnog opgezegd... Ineens moet je een maand vooruit betalen? Je betaalt 30 euro voor 5mbit, terwijl je bij Telfort 20mbit hebt voor 20 euro :rot:
Waarschuw beheerder
Telfort :cheer:

Downloading@2060K/sec :cheer:

Waarschuw beheerder
ik heb lekker 100 mb internet + tv + bellen voor maar 50 euro p/m
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zondag 6 juli 2008 om 12:17:
Ik heb geen problemen gehad met Ziggo, maar ik heb het alsnog opgezegd... Ineens moet je een maand vooruit betalen? Je betaalt 30 euro voor 5mbit, terwijl je bij Telfort 20mbit hebt voor 20 euro

Volgens mij staat er toch TOT 20MB. Doe eens een test op de site en kijk je krijgt een 8MB voor dat bedrag ;)

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Wesley_18 op zondag 6 juli 2008 om 20:51:
Volgens mij staat er toch TOT 20MB. Doe eens een test op de site en kijk je krijgt een 8MB voor dat bedrag ;)

nog zo een stumper...
:loser:

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Tsjabbe_vleessoep :rot: op zondag 6 juli 2008 om 12:17:
Ik heb geen problemen gehad met Ziggo, maar ik heb het alsnog opgezegd... Ineens moet je een maand vooruit betalen? Je betaalt 30 euro voor 5mbit, terwijl je bij Telfort 20mbit hebt voor 20 euro

bij ziggo dan toch ook TOT 5mb voor 30 pleuro...is nog altijd duurder dan telfort

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zondag 6 juli 2008 om 12:17:
Je betaalt 30 euro voor 5mbit, terwijl je bij Telfort 20mbit hebt voor 20 euro

Volgens mij staat er toch TOT 20MB. Doe eens een test op de site en kijk je krijgt een 8MB voor dat bedrag

Ik was ook gelokt door de snelheid en de lage prijs bij Telfort, volgens de snelheidscheck (adv postcode) op hun site kom ik uit op 15MB dus ik heb daarvan uitgaande een abonnement afgesloten.
In werkelijkheid ligt die snelheid veel lager :(
Net gemeten op www.speedtest.nl

Download 580.4 KByte/sec (=4643 kbps)

Upload 105.4 KByte/sec(=843 kbps)

Connection 588.0 Conn/min

Ping test 23.0 ms

Dus die Max 20MB...zou 15MB moeten zijn, maar is in werkelijheid 5,8MB :S

Ik heb (tevergeefs) geklaagd bij Telfort en die 5,8MB zit volgens hun binnen de marges :vaag:
Mn snelheid is iig veel hoger als bij @home/ziggo en ook nog eens tegen een veel lager tarief, maar ik heb toch maar abonnement opgezegd en kijk over enkele maanden uit naar een aanbieder die wel de snelheid kan waarmaken waar ze reclame mee maken.
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op maandag 7 juli 2008 om 11:44:

je mist even 1 belangrijk puntje...

ze zeggen 20Mbit
dan is wat anders dan 20Mbyte!

20 Mbit = 20000kbit
20000 / 7.8= 2564Kbyte per seconde

ze praten op al die sites overal of megaBIT, maar als je iets gaan downloaden staat de snelheid er in megaBYTE

Uitspraak van verwijderd op maandag 7 juli 2008 om 11:44:

De snelheid die jij nu hebt is 4.6MB

bij ziggo heb je 4MB voor €29.95 en dna komt neer op 520KB/S

Kort samengevat:
Snelheden van de sites altijd eerst omrekenen.
3 nullen achter de MB's plaatsen en het geheel delen door 7.8
Dat wordt je gemiddelde internet snelheid

Waarschuw beheerder
@ Densie
zo maken ze het voor de internetnetgebruiker zonder ict opleiding wel erg moeilijk :bloos:
De
Supersnel internet tot 20 Mb

...hoeveel MB is dat dan?
De 15Mb die ik volgens de snelheidscheck (adv postcode) zou moeten hebben hoeveel is dat dan in MB ?
Uitspraak van Denskie ® :cheer: op maandag 7 juli 2008 om 12:57:
De snelheid die jij nu hebt is 4.6MB

Is het van mij terrecht dat ik moeilijk loop te doen tegen Telfort met de snelheid die ik nu heb volgens www.speedtest.nl ?
Volgens hun dus binnen de 'marges'..
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
ze maken het niet moeilijk.
ze hebben helemaal gelijk met hun snelheden, alleen onze downloads gaan in BYTES en niet in BITS ;)

die 20mb is dus:

20000/7.8= 2564KB/S ofwel 2.5MB p/s als je gaat downloaden

15mb is dus:
15000/7.8 = 1923KB/S ofwel 1.9MB p/s als je gaat downloaden

Uitspraak van verwijderd op maandag 7 juli 2008 om 13:16:
Is het van mij terrecht dat ik moeilijk loop te doen tegen Telfort met de snelheid die ik nu heb volgens www.speedtest.nl ?
Volgens hun dus binnen de 'marges'..

daar ben ik nog niet achter.
In deze zin zit nog een verleiding:

"Supersnel internet tot wel 20MB!"

betekend dus zowiezo al dat je downloadsnelheid maar MB is en:

"Supersnel internet tot wel 20MB!"
ze geven aan dat het mogelijk is dat je de volledige snelheid haalt.
er staat tot, dat betekend dus niet dat je 20MB snelheid krijgt als je lid wordt

Waarschuw beheerder
euhm mensen speedtest.nl loopt niet altijd goed ik heb net een test gedaan en mijn internet is ongeveer 2mb dus 200 kb en kreeg daar een uitlsag van

25587785 haha was dat mar:P

Waarschuw beheerder
via speedtest komt er dit uit bij download snelheid: 7477.5 KByte/sec , is dat snel ?
Waarschuw beheerder
donateur
ik zit nu met ziggo op 8846 om 1564 prima te spreken over de verbinding, nergens meer last van gehad en niks veranderd in de tussentijd. Alleen de klanten afhandeling is een beetje waardeloos, maar die heb ik hopelijk nooit meer nodig

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 7 juli 2008 om 18:38:
7477.5 KByte/sec

kilobit bedoel je?

Waarschuw beheerder
donateur
Joehoe wij krijgen geld terug:D
vanwege de slechte.. verbinding en service en eigenlijk alles:D

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 8 juli 2008 om 11:58:
kilobit bedoel je?

uhh dat heb ik rechtstreeks van die site gekopieerd

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
donateur
groot verschil tussen K en k
groot verschil tussen B en b
Waarschuw beheerder
whehe wilde laatst een adsl router installeren dus ik vraag bij die provider (Siggo) naar de VPI en VCI instellingen voor dat ding bleek dat die mensen kabel te hebben, maar dat mokkel van dat service center deed er wel 45 minuten over om erachter te komen :rot:
Waarschuw beheerder
het is heel simpel mensen

een byte bevat 8 bits (dat is dus 8 keer een 0 of een 1, een byte ziet er dus bijvoorbeeld zo uit: 10101110, een bit ziet er zo uit: 1)
als je dus een 20 Mbit per seconde verbinding hebt, kan je ongeveer 20.000.000 bits per seconde over de lijn ontvangen
dit getal deel je door 8 omdat een byte 8 bits bevat, wanneer je dit doet heb je je bytes per seconde antwoord (in dit geval dus 20 delen door 8 = 2,5 MByte/sec)

Uitspraak van verwijderd op maandag 7 juli 2008 om 18:38:
via speedtest komt er dit uit bij download snelheid: 7477.5 KByte/sec , is dat snel ?

dit is erg snel, even snel omrekenen ~8Mbyte maal 8 = 64Mbit/s, heb je vast glasvezel, meeste internet abbo's bieden dat nog niet aan
Waarschuw beheerder
Vorige week Ziggo besteld, gister inlogcodes ontvangen, binnen 5 minuten was het geinstalleerd, Kheb lekkere pings met gamen :)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van radic op zondag 13 juli 2008 om 11:29:
dit is erg snel, even snel omrekenen ~8Mbyte maal 8 = 64Mbit/s, heb je vast glasvezel, meeste internet abbo's bieden dat nog niet aan

ja klopt heb ik :)

alles gaat snel, via torrent zit ik toch tussen de 800 kb/s en 4.5 mb/s
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op maandag 21 juli 2008 om 11:50:
alles gaat snel, via torrent zit ik toch tussen de 800 kb/s en 4.5 mb/s

dat is wel erg traag

via speedtest zit je op 7.4mb
als je dan via nieuwgroepen gaat downloaden haal je ook echt 7.4mb, iets dat met torrents nooit gaat lukken.

maar dat is wel erg snel inderdaad
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van M0L op donderdag 10 juli 2008 om 09:55:
maar dat mokkel van dat service center deed er wel 45 minuten over om erachter te komen

En jij maar betalen
Waarschuw beheerder
Laat ik het maar afkloppen, maar ik heb helemaal geen problemen. Een vriendin van mij heeft continu problemen ;)

Waarschuw beheerder
toch maar eens via een of andere nieuws groep gaan downloaden dan, maarja welke ?
Waarschuw beheerder
donateur
usenet
Waarschuw beheerder
donateur
eweka
Waarschuw beheerder
Ik download altijd met Grab-it met de newsserver van Ziggo.
Nu kwam ik gisteravond niet verder dan 300-400 (het leek meer op een berglandschap dan een strakke streep met download snelheid) terwijl ik normaal rond de 950 zit.
Ligt dit aan grab-it of aan Ziggo. Of kan het zijn dat het gewoon erg druk is en de snelheid wat lager ligt?
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Nr. 18 op dinsdag 22 juli 2008 om 12:19:
eweka = usenet ;)

eweka = payserver

goedkoop en goede retentie
en goede snelheid :jaja:
Waarschuw beheerder
Sinds @Home naar Ziggo is overgegaan heb ik er alleen maar gezeik mee :@

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Kreeg gister van ziggo een decoder voor digi tv, weet niet wat ik er mee moet, heb het al lang :/
Heb niet eens iets besteld :lol:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van permanent verbannen op zondag 31 augustus 2008 om 10:07:
Kreeg gister van ziggo een decoder voor digi tv, weet niet wat ik er mee moet, heb het al lang
Heb niet eens iets besteld

hou je rekening dan maar in de gaten :roflol:

verandert er niets, zou zeggen probeer die decoder uit
als het werkt... (Y) toch :D

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Net gebeld...

Heb net voor de vakantie alles in 1 besteld voor de tv, dus alle keuze pakketten en voetbal kanaal...
Was een actie, kreeg hem erbij :D
Staat nu op de slaapkamer O:)

Maar die rekening hou ik nog wel ff in de gaten ja ;)

Waarschuw beheerder
sinds een paar dagen valt me internet tijdens het gamen steeds uit :S
problemen met de DNS
iemand weet hoe je dit kan oplossen?

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Denskie ® :cheer: op zondag 31 augustus 2008 om 19:09:
router resetten.

minimaal 30x gedaan al per dag, nu 3dagen al bezig
en ja heb ik ook met modum gedaan
Waarschuw beheerder
Tering Ziggo, maargoed Casema was ookaltijd al kut....maar geloof dat alles wel kut is :rot:

Ze zijn sinds die overname nog steeds bezig met van alles en nog wat, dus hopen dat het weer ff wat snelelr wordt binnekort

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Tsjabbe_vleessoep :rot: op zondag 6 juli 2008 om 12:17:

Beetje late reactie :p Ik weet niet waar je die onzin vandaan haalt, maar ik haal tijdens speedtests toch echt 18-20mbit hoor...

Waarschuw beheerder
het net instapsurfen werkte bij mij 10 dagen toen alles plat, inmiddels weer opgezegd (zucht) , casema was ook niet alles maar nu maar weer een ander opzoeken
Waarschuw beheerder
donateur
Casema vond ik opzich nog wel gaan, maar ik begin het ook een beetje zat te worden.

Waarschuw beheerder
inmiddels hersteld , incasso liep 3 maanden achter :S
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
lukt het iemand om die hoerenzooi :x telefonisch te bereiken, heb ieder telnr al geprobeerd, je blijft oneindig in de wacht staan!!!

Bij de consumentenbond is het aantal klachten over Ziggo al opgelopen tot bijna 20.000. Op www.zaggo.nl is een speciale site gewijd aan de ellende die klanten van Ziggo ondervinden.

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Uitspraak van Chris :rot: op donderdag 18 september 2008 om 23:06:
Casema vond ik opzich nog wel gaan

Casema was vroeger (eind jaren 90) echt verschrikkelijk slecht. Hadden ze van die kabelmodems die nog op je serieele poort moesten. Inlogtijden van 10 minuten waren geen uitzondering.

Waarschuw beheerder
donateur
Ik moet zeggen dat ik na 2 keer bellen nu geen problemen meer heb.
Tv valt niet meer uit, en mn moeder is niet meer boos dat ik nooit opneem...( hallo...hij is nooit overgegaan, en zo goed kan ik je gedachten niet lezen ma :lol: )

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Uitspraak van verwijderd op donderdag 30 oktober 2008 om 14:41:
Tv valt niet meer uit

:cheer: