tja, is en blijft casema he
meer problemen met de tv en telefoon... internet is juist het enige dat het WEL doet
Sterkte Ziggo gebruikers, en als ik je een tip mag geven, zeg het abonnement op en neem een andere provider als je abonnement is afgelopen.
Er zijn genoeg providers die een snellere en stabielere verbinding leveren, en ook nog eens 10-tallen euro's per maand goedkoper zijn.
Nog meer mensen die dankzij dit geweldige kutbedrijf geen internet hebben?
Multikabel = was voorheen nooit problemen
En het leuke is dat ze de schuld nog op mijn router schuiven ook terwijl ik die al een jaar heb en helemaal geen problemen heb sinds 15 mei dit jaar...
deden ze bij mij ook...router komt van hun vandaan
ze kennen de rotpokke krijgen...als ik die modem krijg gaat ie in 1000 stukjes terug naar ze
iedereen opzeggen
ik ben er echt helemaal klaar mee....zeker met die domme kutopmerking van ze: klachten moet u op de site indienen.
ja bij xs4all is het alleen een 2 jarig aboonement met sony WII gratis....
ERg aantrekkelijk maar misschien iemand ideeen over andere providers....
ziggo is in iedergeval uitgesloten en tele 2 ook..
ja zoiets hoorde ik ook maar hoor
kan het natuurlijk mis hebben
Nu een Telfort Abbootje.... Haal nèt niet de 2MB/seconde.... En stiekum ga ik bellen. 2MB/sec is geen 20Mbit
iemand ideeen over andere providers....
Heel fijn dit te weten want krijg eerdaags Internet van Ziggo
Dat klopt maar moet wel modemkosten gaan betalen en dat kost me 60 euro
Dat klopt maar moet wel modemkosten gaan betalen (N) en dat kost me 60 euro
Nee wij hebben nooit hoeven te betalen oja wel sorry39 euro voor dat ding waar je je digitale tv kaartje indoet.
Verder geen kosten gehad en ze krijgen ook niks want het functioneerd niet eens
wat een boutbedrijf is dit... helpdesk is echt zo stom als een achterkant van een varken
serieus, je zou er zo een bom binnen willen gooien...raar dat mensen op een gegeven moment zo doorflippen als je van het kastje naar de muur wordt gestuurd
nou net is de ziggo vent geweest
Ja zegt ie ik zal um doormeten, ja zeg ik dat word bijna elke dag gedaan maar dan via het kantoor
Zegt ie dus dat het aan de router ligt.... ik zeg weet niet, maar het is GVD altijd zo ligt altijd aan een ander... of iets wat niet van jullie is...
Nou die router heb ik al een jaar en sinds jullie gefusseerd zijn doet ie raar en kickt mijn internet en telefoon.
ik heb even uitgelegd dat ik schriftelijk ga opzeggen omdat ik er schijt ziek van word..
Zegt ja dat kan gebeuren ik zeg nou 15.000 meldingen in 6 dagen man jullie halen de voorpagina net niet... maar toch een record...
meneer bleef stil en ging op een gegeven moment maar weg..
Stumpers....
Nou die router heb ik al een jaar en sinds jullie gefusseerd zijn doet ie raar en kickt mijn internet en telefoon.
yeah right, het lag gewoon aan je router dus, je zult vast zo'n goedkoop ding hebben
trouwens die duizenden klachten zijn allemaal dingen zoals jij hebt, klachten die gewoon niets met ziggo te maken hadden, maar puur met die brakke apparatuur die de consument thuis heeft
Mannetje zegt Ziggo, ik wil altijd naar je luisteren , zegt dat mannetje : moet je ze wel kunnen bellen
je heb idd een opzeg termijn of een proeftermijn.
serieus!!!!!!!!!!!!!
Nee wij hebben nooit hoeven te betalen oja wel sorry 39 euro voor dat ding waar je je digitale tv kaartje indoet.
Verder geen kosten gehad en ze krijgen ook niks want het functioneerd niet eens
overal krijg je het modem gratis in bruikleen...en daar moet je al betalen
zou nu alvast opzeggen als ik jou was....je gaat zeker weten gezeik krijgen
Ik moet 50 euro draadloze modem gaan betalen!
Heel fijn ook dat er op die formulier staat dat per ingaand 7 Juni al Internet heb terwijl k nog steeds geen installatiepakket binnen heb
ij ziet een linux-bak als een verzekering? en jij bent engineer? zeker een cursus gedaan ofzo
je hebt 2 maanden proef toch?
meteen opzeggen dan en snel bij een andere provider een pakket aanvragen. Je kunt er gif op innemen dat je ouwehoer krijgt met ziggo
Want maakt het uit dat ik TVkabel van Ziggo heb en vervolgens bij een ander provider ga aanvragen?
nogmaals jij kijkt dus alleen naar de os
yeah right, het lag gewoon aan je router dus, je zult vast zo'n goedkoop ding hebben
Kom liever met oplossingen voor de gedupeerde in plaats van te zeiken
oh sorry
Nope.. Geen telefoonaansluiting.. Heb het niet nodig aangezien ik abbo heb van mn mobiel..
Kabel betaal ik maar 12 euro p/m..
trouwens die duizenden klachten zijn allemaal dingen zoals jij hebt, klachten die gewoon niets met ziggo te maken hadden, maar puur met die brakke apparatuur die de consument thuis heeft
Ik moet 50 euro draadloze modem gaan betalen!
Heel fijn ook dat er op die formulier staat dat per ingaand 7 Juni al Internet heb terwijl k nog steeds geen installatiepakket binnen heb
Dus door hier te gaan verklaren dat het de schuld is van de mensen zelf is omdat ze goedkope spullen neerzetten is onterecht. Kom liever met oplossingen voor de gedupeerde in plaats van te zeiken
Tja zal er wel eentje zijn van ziggo...
erop wijzen dat goedkoop duurkoop is
Nou ik heb nog nooit een sweex router gezien die stuk gegaan is, en dat is toch een van de goedkopere merken. Dus voor thuis gebruik prima zolang je er geen gekke dingen mee doet werkt het prima.
Nou ik heb nog nooit een sweex router gezien die stuk gegaan is, en dat is toch een van de goedkopere merken.
jij bent de eerste in het hele universum die positief over sweex is
ik begin te twijfelen of je wel een 'echte' engineer bent (of gewoon er maar ingerold en een cursus gedaan)
mobiel zou ik ook vooral houden...die heb je hard nodig met een vaste lijn van ziggo
ja is standaard, iedereen betaald dat.
maar je bent vrij om dan digitaal tv ergens anders af te sluiten, kabel blijft gewoon.
ik ken dat... hoor er meer over idd...
Dus moet k het gwn betalen of niet?
als een router het ruim 1,5 jaar doet, zonder dat ik me 1 storing kan herrineren.
en het na 16 mei ineens continu dropped.
aan wie ligt het dan?
als een router het ruim 1,5 jaar doet, zonder dat ik me 1 storing kan herrineren.
en het na 16 mei ineens continu dropped.
aan wie ligt het dan?
eens pc, die het 5 jaar heeft gedaan en ineens niet meer opstart... is precies hetzelfde.
dingen gaan kapot na een tijd.
ik heb gewoon geen problemen met ziggo, mijn uploadsnelheid is ineens 50kb/s hoger dus ik heb niks te klagen
de tuinman is fout
tuinman...
ga tegen je planten interessant lopen doen die luisteren wel naar je
Dit gaat over @home/ziggo. On topic of opdonderen
jij werkt zeker bij ziggo
tuinman...
ga tegen je planten interessant lopen doen die luisteren wel naar je
ik zeg dat ziggo lekker op neem tele 2 wel
wie vraagt krijgt antwoord, kneusje
ik vraag wie er problemen met ziggo heeft, niet wie ff wil zeveren over routers.
het is ook zo moeilijk om in te zien dat ziggo niet fout zit, ja dan moet ik wel bij ziggo werken, juiste beredenatie
wie vraagt krijgt antwoord, kneusje
op een of andere manier kunnen hun geen stabiele verbinindig realiseren, als je gebruikt maakt van een router
alhoewel ik dan wel benieuwd word hoe de tuinman zelf ze zaakjes geregeld heeft
gebrek aan communicative vaardigheden dat je meteen gaat schelden?
ik heb niemand horen vragen ga ff iedereen ze hardware afkraken
alhoewel ik dan wel benieuwd word hoe de tuinman zelf ze zaakjes geregeld heeft
jammer dat er alleen maar negatieve dingen uit je komen
denk gewoon niet, laat ie zn mamie doen.
ik verlaag mij tot jou, want ik moest opdonderen
iemand vraagt zich af of hij goed spul heeft, dat is dus niet het geval waardoor het probleem snel te vinden is
best zielig dat zo'n kind bij papie en mammie thuis jullie afgekeurde volwassenen de les moet leren
opdonderen is een werkwoord, kneusje is een scheldwoord
neehee,
nou ksst buitenspelen op het ziggospeelterrein met routers
jij ziet trouwens alles gelijk als een probleem van de verbinding, WRONG!
aar waar jullie niet mogen en kunnen komen idd
dooddoenertje, alsof jij een kritiek blik erop kan werken
neehee, iemand, ik in dit geval, opent een topic met de vraag of meer mensen PROBLEMEN MET HUN VERBINDING HEBBEN.
Jij legt de schuld meteen bij de hardware! Terwijl dat tot op heden perfect gefunctioneerd heeft dus dan is het wel heel toevallig dat meerdere mensen ineens op het zelfde moment van een fusie van 3 bedrijven problemen hebben met hun hardware wat waarschijnlijk ook heel erg verschild van kwaliteit. Dus meteen een conclusie trekken dat de hardware niet goed is is WRONG!
uhm mijn ICT Niveau 4 diploma heb ik al 4 jaar
Ik denk dan eerst aan de hardware en ga ik mn router testen.
of er nou 3 bedrijven gefuseerd hebben of dat je een andere verbinding kiest boeit niet. Hardware gaat kapot na een tijd en dat controleer je als eerste
ofcourse, dat is ook troubleshooting ben ik het ook mee eens maar er is een verschil als de problemen bij meerdere mensen voorkomen kan het ook een andere oorzaak hebben en die moet je ook niet uitsluiten. Dus als je klaar ben met analyseren van licht het aan mij? Dan ga je kijken aan de andere kant van de lijn.
Hardware gaat kapot na een tijd en dat controleer je als eerste
je moet bij ziggo gewoon een netwerkkabel pakken, die in het modem steken en in de computer.
kom je op internet? Ligt het aan je router
Kom je niet op internet? ligt het aan ziggo
daar waar jullie niet mogen en kunnen komen idd
PS: Als ik netwerkkabel van de modem in mn laptop aansluit, heb ik alsnog geen Internetverbinding!!
zijn helpdesken van providers en callcenters ooit intelligent geweest dan?
welkom bij ziggo
volgens mij kan het wel een paar uur duren, vnv nog ff checken anders.
maar geen dagen voor zover ik weet...heb mn pakket 4 jaar terug al gehad en weet niet meer hoelang het toen duurde.
werk zelf bij een internet provider
Voordeel van dat het tegenwoordig Ziggo is, is wel dat je nu nog maar een maand opzegtermijn hebt.
Uitspraak van gekkegabber op woensdag 25 juni 2008 om 17:02:
werk zelf bij een internet provider
maar je schaamte je zeker om te zeggen bij welke .....??
Gister me pakket opgehaald van TNT aangezien ik niet thuis was toen ze voor mn deur stonden en zelf aangesloten.. Tis een simpel werk en alles doet zoals het hoort maar alsnog geen verbinding vanaf mn router naar Internet doet ie niks maar vanaf mn pc naar Router is alles ok!
Omdat ik draadloos wil en zelf netwerkkaart in mn laptop heb zitten, moet ie toch ook verbinding maken nadat ik netwerksleutel heb ingevoerd? Heb een sitecom stick erbij gekregen maar daar wil ik niet mee Internetten ... Ik ga volgende week wel even bellen! Volgens mij is het nog niet aangesloten vanaf hun naar mijn adres! Terwijl het op de bevestigingbrief staat dat het al aangesloten is..
PS: Als ik netwerkkabel van de modem in mn laptop aansluit, heb ik alsnog geen Internetverbinding!!laatste aanpassing 25 juni 2008 13:22
Wat vertelt jouw modem jou?
En wat is je IP?
een 192.x
Krijg je wel je autoregisratiescherm?
Als ik via Ziggo verbonden ben, dan krijg ik een driehoekige waarschuwing tekentje van: beperkte verbindingsmogelijkheden!!
Als je achter een router zit en je krijgt die melding zit het tussen je router en je pc als je er voor zorgt dat je in de admin page kan komen van je router dan zit de verbinding goed! Dan kan je controleren of je router een ip adres gekregenen heeft van je modem!
TIP: als je van device wisselt op je modem, dus eerst hang je er een laptop aan en daarna een router dan werkt dit niet meteen!! Je moet als je een ander apparaat aan je modem hangt je modem een reboot geven!
Je modem koppelt zich op MAC adres aan een apparaat bij het opstarten.
oftwel, stroom eraf en weer erop na 30 sec.
wie is er hier negatief, allemaal huisvrouw opmerkingen tegen ziggo
statements maken meer niet, zulke personen zitten in het publiek van radar, kassa en de rest van die dummie-programma's
gek dat de mensen met verstand er geen problemen mee hebben en wel snappen waarom iets voor komt
statements maken meer niet, zulke personen zitten in het publiek van radar, kassa en de rest van die dummie-programma's
gek dat de mensen met verstand er geen problemen mee hebben en wel snappen waarom iets voor komt
Die zit namelijk altijd met one-liners uit de hoogte te doen, zonder echte oplossingen aan te dragen voor het probleem waar het om gaat
Gewoon negeren die narcistische gast.
Niet alle vrouwen over een kam scheren jah
Ik snap niet dat jullie nog in discussie gaan met die tuinmang/plantsoenwerker
Die zit namelijk altijd met one-liners uit de hoogte te doen, zonder echte oplossingen aan te dragen voor het probleem waar het om gaat, of geheel offtopic te gaan en daar dan over door te blijven miepen.
Hij doet altijd alsof hij de grote al(les)wetende is, maar in werkelijkheid weet hij er dus geen fuck van
Hij heeft er ook een handje van om te roepen dat iedereen dom is (behalve hij natuurlijk) als hij geen gelijk krijgt(en dat krijgt ie eigenlijk nooit).
Gewoon negeren die narcistische gast.
meer problemen met de tv en telefoon... internet is juist het enige dat het WEL doet
vrijdag ziggo aan de lijn gehad (jawel na 3x 30 minuten in de wacht, terwijl een stemmetje zegt nog 3 minuten wachttijd maximaal.)
Ze erkennen wel dat de fout aan hun kant zit en niks te mekan heeft met de installatie bij mij thuis.
Ik heb geen problemen gehad met Ziggo, maar ik heb het alsnog opgezegd... Ineens moet je een maand vooruit betalen? Je betaalt 30 euro voor 5mbit, terwijl je bij Telfort 20mbit hebt voor 20 euro
Uitspraak van Tsjabbe_vleessoepop zondag 6 juli 2008 om 12:17:
Ik heb geen problemen gehad met Ziggo, maar ik heb het alsnog opgezegd... Ineens moet je een maand vooruit betalen? Je betaalt 30 euro voor 5mbit, terwijl je bij Telfort 20mbit hebt voor 20 euro
Volgens mij staat er toch TOT 20MB. Doe eens een test op de site en kijk je krijgt een 8MB voor dat bedrag
Je betaalt 30 euro voor 5mbit, terwijl je bij Telfort 20mbit hebt voor 20 euro
Volgens mij staat er toch TOT 20MB. Doe eens een test op de site en kijk je krijgt een 8MB voor dat bedrag
Dus die Max 20MB...zou 15MB moeten zijn, maar is in werkelijheid 5,8MB
Dus die Max 20MB...zou 15MB moeten zijn, maar is in werkelijheid 5,8MB
De snelheid die jij nu hebt is 4.6MB
Is het van mij terrecht dat ik moeilijk loop te doen tegen Telfort met de snelheid die ik nu heb volgens www.speedtest.nl ?
Volgens hun dus binnen de 'marges'..
via speedtest komt er dit uit bij download snelheid: 7477.5 KByte/sec , is dat snel ?
alles gaat snel, via torrent zit ik toch tussen de 800 kb/s en 4.5 mb/s
Kreeg gister van ziggo een decoder voor digi tv, weet niet wat ik er mee moet, heb het al lang
Heb niet eens iets besteld
Uitspraak van Tsjabbe_vleessoepop zondag 6 juli 2008 om 12:17: