Partyflock
 
Forumonderwerp · 1016653
 
Nog meer mensen die dankzij dit geweldige kutbedrijf geen internet hebben?

Ik hoop toch echt zo dat iedereen opzegt, niet normaal wat voor idioten daar zitten :@
Hoe kom je dan op Partyflock? :rot:

ON: ik heb er geen problemen mee (Y)
 
Uitspraak van :bier: Audiowaste :bier: op dinsdag 17 juni 2008 om 08:39:
Hoe kom je dan op Partyflock? :rot:


op mn werk :)
 
meer problemen met de tv en telefoon... internet is juist het enige dat het WEL doet :X
 
Uitspraak van (f) Special One (f) op dinsdag 17 juni 2008 om 09:14:
tja, is en blijft casema he


@ home bij mij


Uitspraak van verwijderd op dinsdag 17 juni 2008 om 09:18:
meer problemen met de tv en telefoon... internet is juist het enige dat het WEL doet :X


tv is het enige wat wel werkt bij mij...telefoon hangt af van internet=dood

moet een nieuwe modem krijgen maar das verrekte moeilijk voor die groningse rotboeren :s
 
Ik had een paar maanden geleden mn @Home abonnement al opgezegt omdat ik niets als problemen had met mijn telefoonverbinding. Contact krijgen met de helpdesk was zo goed als onmogelijk, en als je dan eindelijk iemand aan de telefoon kreeg (met mn mobieltje omdat mn vaste lijn steeds wegviel) kreeg je 1 of andere doos aan de lijn die totaal geen verstand van zaken had, maar die domweg pocedures volgde :s
Ik was blij dat ik er weer vanaf was. Nu @Home is overgegaan naar Ziggo sta ik er niet van te kijken dat het nog steeds zo'n zooitje is.
Sterkte Ziggo gebruikers, en als ik je een tip mag geven, zeg het abonnement op en neem een andere provider als je abonnement is afgelopen.
Er zijn genoeg providers die een snellere en stabielere verbinding leveren, en ook nog eens 10-tallen euro's per maand goedkoper zijn.
Zoals Telfort waar ik nu zit, en waar ik super tevreden over ben (y)
 
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 17 juni 2008 om 09:25:
Sterkte Ziggo gebruikers, en als ik je een tip mag geven, zeg het abonnement op en neem een andere provider als je abonnement is afgelopen.
Er zijn genoeg providers die een snellere en stabielere verbinding leveren, en ook nog eens 10-tallen euro's per maand goedkoper zijn.


gedaan :) maar een nieuwe provider duurt ook 4-6 weken :/
heb ook alle betalingen van de laatste maand terug laten boeken en een zeer vriendelijke brief gestuurd. Ben benieuwd wat ze doen....ik geen internet, hun geen geld, lijkt me logisch.
 
ziggo = @home + klote zooi :)
 
ziggo= Multikabel = was voorheen nooit problemen :/
 
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 17 juni 2008 om 10:24:
Multikabel


ook zo'n geweldige klantenservice?
geen problemen gehad nog
 
Wat een hoeren bedrijf,

Vanaf 15 mei proberen wij al contact te krijgen met dat flut bedrijf.
3 juni, eindelijk iemand aan de telefoon...
Monteur die week daarna, moest opgelost zijn Nou niet...
weer bellen want geen internet en geen tv telefoon...
12 juni weer iemand:O ja zogenaamd gemaakt 1 dag goed geweest dag erna weer kut..
vandaag komt er weer iemand na 1 uur als ie dan nog niet werkt kunnen ze de @#$#$%$^& krijgen en gaan we naar een anderen...

En het leuke is dat ze de schuld nog op mijn router schuiven ook terwijl ik die al een jaar heb en helemaal geen problemen heb sinds 15 mei dit jaar...:(
:@:@:@
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 17 juni 2008 om 08:38:
Nog meer mensen die dankzij dit geweldige kutbedrijf geen internet hebben?


Ik heb wel internet maar sinds ze zonodig Ziggo :rot: moesten worden is het n stuk slechter geworden idd :[


Uitspraak van verwijderd op dinsdag 17 juni 2008 om 10:24:
Multikabel = was voorheen nooit problemen


Nu dus wel :frusty:
 
oja ik zat (zit) bij multikabel
 
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 17 juni 2008 om 10:49:
En het leuke is dat ze de schuld nog op mijn router schuiven ook terwijl ik die al een jaar heb en helemaal geen problemen heb sinds 15 mei dit jaar...:(
:@:@:@


deden ze bij mij ook...router komt van hun vandaan :S
ze kennen de rotpokke krijgen...als ik die modem krijg gaat ie in 1000 stukjes terug naar ze :[


iedereen opzeggen (y)

ik ben er echt helemaal klaar mee....zeker met die domme kutopmerking van ze: klachten moet u op de site indienen.

:@ dan zou je m toch door de telefoon heen willen trekken :[
 
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 17 juni 2008 om 11:07:
deden ze bij mij ook...router komt van hun vandaan
ze kennen de rotpokke krijgen...als ik die modem krijg gaat ie in 1000 stukjes terug naar ze


dat zou ik ook doen..
Wij kregen de rekening van 2 maanden vanwege het fuseren, nou wij hebben haarfijn uitgelegd dat eerst alles goed moest functioneren voordat hun een rode plakker krijgen...
Daar gaven ze geen antwoord op...

Uitspraak van verwijderd op dinsdag 17 juni 2008 om 11:07:
iedereen opzeggen


Wij zijn er mee bezig om naar xs4all te gaan...
Aangezien tele 2 ook kut is...
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 17 juni 2008 om 11:07:
ik ben er echt helemaal klaar mee....zeker met die domme kutopmerking van ze: klachten moet u op de site indienen.


Dat hadden wij van de week ook alles lag eruit internet en telefoon alleen de tv deed het nog...
Wij bellen met onze mobiel, ja voor vragen kunt u op ziggo.nl kijken dat was het leukste :O
Heb haar na een half uur aan de lijn gehad, en haar even verteld dat ze die onzin tijdens de wacht maar weg moest laten want internet doet het helemaal niet....
Anders bellen we toch niet:O stumpers eerste klas daarzo...

Oja bij xs4all is het alleen een 2 jarig aboonement met sony WII gratis....
ERg aantrekkelijk maar misschien iemand ideeen over andere providers....
ziggo is in iedergeval uitgesloten en tele 2 ook..
 
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 17 juni 2008 om 11:17:
ja bij xs4all is het alleen een 2 jarig aboonement met sony WII gratis....
ERg aantrekkelijk maar misschien iemand ideeen over andere providers....
ziggo is in iedergeval uitgesloten en tele 2 ook..


8) kut meen je niet he
ik heb tele2 aangevraagd :(
 
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 17 juni 2008 om 11:22:
kut meen je niet he


ja zoiets hoorde ik ook maar hoor;)
kan het natuurlijk mis hebben
Heb mijn Ziggo netjes opgezegd.
Het feit dat mensen met een bel-bundel een snelheidsverhoging van 100% kregen,terwijl de solo-abbootjes (hoezo solo, betaal ook "voor de kabel" nog steeds op een houtje moeten bijten. 500K/sec voor 30 pleuries zijn Gestapopraktijken die je normaal alleen bij justitie of de belastingdienst ziet.
Heb ze een zeer nette brief gestuurd met een achterliggende boodschap.

Nu een Telfort Abbootje :D.... Haal nèt niet de 2MB/seconde.... En stiekum ga ik bellen. 2MB/sec is geen 20Mbit :S
 
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 17 juni 2008 om 11:40:
ja zoiets hoorde ik ook maar hoor;)
kan het natuurlijk mis hebben


hmmm even afwachten maar....2-7 moet het werkend zijn beloven ze :/

Uitspraak van Technomania op dinsdag 17 juni 2008 om 11:46:
Nu een Telfort Abbootje :D.... Haal nèt niet de 2MB/seconde.... En stiekum ga ik bellen. 2MB/sec is geen 20Mbit :S


ik snap er geen zak van...is dat heel erg? :$
 
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 17 juni 2008 om 11:17:
iemand ideeen over andere providers....


Telfort (y)
Ik heb een 20mB abonnement + bellen en dat kost me €29,90 per maand.
Dan krijg je max 20mB internet (wat in de praktijk wat lager zal zijn) + onbeperkt bellen naar vaste nummers in NL :-)
Ik heb het nu een aantal maanden en ik heb geen problemen gehad met installeren, of last van slechte internet of telefoonverbinding.
 
Heel fijn dit te weten want krijg eerdaags Internet van Ziggo :S
 
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 17 juni 2008 om 12:44:
Heel fijn dit te weten want krijg eerdaags Internet van Ziggo


Je hebt het 2 maanden op proef...
Dus als je binnen 2 maanden er vanaf wilt kun je dat zonder probs doen.
Na die 2 maanden zit je er voor een jaar aan vast.

**edit** dat was zo met @home, ik zie net op de Ziggo site dat je daar geen vast contract hebt. :bloos:
ik zou toch maar even de voorwaarden goed napluizen
laatste aanpassing
FYI,

20Mbit zit een rekensom achter want je download met een eenheid van Mbyte / Kbyte
1 byte = 8 bit dus 20Mbit / 8 = 2.5 Mbit MAXIMAAL

Dus 2 Mbyte downstream zit je redelijk bij je snelheid ;)

Naast het feit dat je downloadsnelheid afhankelijk is van de aanbiedende partij want als die een upload heeft van 100Mbit en zeg er zijn 10 man actief aan het downloaden heb je per persoon 10Mbit te besteden deel het door 8 dat is 1.25 Mbyte per seconde.

dus als de aanbieder maar 1.25 haalt kan jij het nooit binnen halen met 2.5


Multikabel was altijd goed de eerste lijn helpdesk is altijd slecht omdat dat studentes zijn die instructies volgen van het scherm voor een normale gebruiker wel goed maar voor een echte ICT er een pain in the ***

Ziggo doet het nu wel goed alleen in het begin had ik wel even dat het internet weg viel maar na een modem reset deed hij het weer prima. Tijd zal het leren ben ik bang........
 
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 17 juni 2008 om 12:46:
Je hebt het 2 maanden op proef...
Dus als je binnen 2 maanden er vanaf wilt kun je dat zonder probs doen.
Na die 2 maanden zit je er voor een jaar aan vast.


Dat klopt maar moet wel modemkosten gaan betalen (N) en dat kost me 60 euro :/
 
Ik zag op teletekst (ja mijn tv deed het weer:D)
Dat ziggo in 6 dagen bijna 15.000 meldingen en storingen door kreeg...
Snap niet dat ze dat gefuseerde bedrijf niet opdoeken en alles gewoon weer appart laten draaien...

Wil gewoon mijn multikabel:(
ach misschien telfort als dat idd goed is..
Maar ik wil alles in 1 dus ook televisie... Niet iedereen biedt dat aan...
Wil gewoon, internet, telefoon en televisie:D
WAT WERKT!!!!!!!!!!!
 
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 17 juni 2008 om 12:44:
Heel fijn dit te weten want krijg eerdaags Internet van Ziggo


je heb idd een opzeg termijn of een proeftermijn.
 
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 17 juni 2008 om 12:51:
Dat klopt maar moet wel modemkosten gaan betalen en dat kost me 60 euro


serieus!!!!!!!!!!!!!:O
Nee wij hebben nooit hoeven te betalen oja wel sorry:$ 39 euro voor dat ding waar je je digitale tv kaartje indoet.
Verder geen kosten gehad en ze krijgen ook niks want het functioneerd niet eens:P
ja afgelopen zaterdag en zondag geen internet thuis......

leuk als ze overstappen/ van naam veranderen.... :(
 
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 17 juni 2008 om 12:51:
Dat klopt maar moet wel modemkosten gaan betalen (N) en dat kost me 60 euro :/


overal krijg je het modem gratis in bruikleen...en daar moet je al betalen :S
zou nu alvast opzeggen als ik jou was....je gaat zeker weten gezeik krijgen
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 17 juni 2008 om 13:04:
Nee wij hebben nooit hoeven te betalen oja wel sorry:$ 39 euro voor dat ding waar je je digitale tv kaartje indoet.
Verder geen kosten gehad en ze krijgen ook niks want het functioneerd niet eens:P


heb ik ook niet betaald...alles gratis, alleen tv digitaal 10tje in de maand en 30 voor internet.
decoder, modem enz gratis....alleen router heb ik betaald.
wat een boutbedrijf is dit... helpdesk is echt zo stom als een achterkant van een varken, zelfs een dood schaap kan je beter helpen... gister de helpdesk gebeld, uit het niets de telefonische verbinding verbroken en kon ze ook meteen niet meer bellen :s stakkers
 
wat mij nog veel meer frustreerd is dat ik een gebrekking nederlands pratende mongool aan de lijn die me doodleuk verteld dat ik klachten op de site moet melden. Ik zeg: niet van die bijdehandte opmerkingen maken grapjas, heb je collega's al 4 uur aan de lijn gehad. Zegt ie: dit bevalt me niet, ik verbreek de verbinding :|

serieus, je zou er zo een bom binnen willen gooien...raar dat mensen op een gegeven moment zo doorflippen als je van het kastje naar de muur wordt gestuurd.
 
Uitspraak van Nightflash.nl op dinsdag 17 juni 2008 om 13:18:
wat een boutbedrijf is dit... helpdesk is echt zo stom als een achterkant van een varken


zijn helpdesken van providers en callcenters ooit intelligent geweest dan?
stap over op hetnet :'),
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 17 juni 2008 om 13:21:
serieus, je zou er zo een bom binnen willen gooien...raar dat mensen op een gegeven moment zo doorflippen als je van het kastje naar de muur wordt gestuurd


:[ :[
Ook hele weekend geen internet gehad. Na een uur in de wacht!! een doos aan de lijn die me niets kan zeggen..."Ja het was een landelijk probleem en nu alleen nog regio Utrecht"...Ja dat is het toevallig altijd!! :[
Hoevaak alles is uitgevallen!! Vorige keer tv en toen bleek dat mn kabel al tijden verwisseld zat met een flatgenoot! Oh oeps dat was niet de bedoeling...nee echt? fuckers...

Weet iemand hoe het zit als je gaat verhuizen? Ga over 1 maand verhuizen en mn abbo loopt tot nov...kan ik er niet nu al vanaf?
 
Uitspraak van DD80 op dinsdag 17 juni 2008 om 15:27:
Weet iemand hoe het zit als je gaat verhuizen? Ga over 1 maand verhuizen en mn abbo loopt tot nov...kan ik er niet nu al vanaf?


minimaal 4 weken vtv doorgeven dacht ik...maar je kan elke maand opzeggen.
nee toch? Had bij Casema gewoon een jaarcontract
 
Uitspraak van DD80 op dinsdag 17 juni 2008 om 15:30:
Had bij Casema gewoon een jaarcontract


maar is nu Ziggo en door de overname heb je tot 1 juli het recht om op te zeggen.

(dat is wat ze mij vertellen bij de klantenservice van athome/ziggo)
 
nou net is de ziggo vent geweest:S
Ja zegt ie ik zal um doormeten, ja zeg ik dat word bijna elke dag gedaan maar dan via het kantoor:S
Zegt ie dus dat het aan de router ligt.... ik zeg weet niet, maar het is GVD altijd zo ligt altijd aan een ander... of iets wat niet van jullie is...
Nou die router heb ik al een jaar en sinds jullie gefusseerd zijn doet ie raar en kickt mijn internet en telefoon.
ik heb even uitgelegd dat ik schriftelijk ga opzeggen omdat ik er schijt ziek van word..
Zegt ja dat kan gebeuren ik zeg nou 15.000 meldingen in 6 dagen man jullie halen de voorpagina net niet... maar toch een record...
meneer bleef stil en ging op een gegeven moment maar weg..
Stumpers....
 
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 17 juni 2008 om 15:49:
nou net is de ziggo vent geweest:S
Ja zegt ie ik zal um doormeten, ja zeg ik dat word bijna elke dag gedaan maar dan via het kantoor:S
Zegt ie dus dat het aan de router ligt.... ik zeg weet niet, maar het is GVD altijd zo ligt altijd aan een ander... of iets wat niet van jullie is...
Nou die router heb ik al een jaar en sinds jullie gefusseerd zijn doet ie raar en kickt mijn internet en telefoon.
ik heb even uitgelegd dat ik schriftelijk ga opzeggen omdat ik er schijt ziek van word..
Zegt ja dat kan gebeuren ik zeg nou 15.000 meldingen in 6 dagen man jullie halen de voorpagina net niet... maar toch een record...
meneer bleef stil en ging op een gegeven moment maar weg..
Stumpers....


:lol: ja die kerel zelf kan er ook weinig aan doen maar je hebt gelijk hoor!
 
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 17 juni 2008 om 15:49:
Nou die router heb ik al een jaar en sinds jullie gefusseerd zijn doet ie raar en kickt mijn internet en telefoon.


yeah right, het lag gewoon aan je router dus, je zult vast zo'n goedkoop ding hebben

trouwens die duizenden klachten zijn allemaal dingen zoals jij hebt, klachten die gewoon niets met ziggo te maken hadden, maar puur met die brakke apparatuur die de consument thuis heeft
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 17 juni 2008 om 16:40:
yeah right, het lag gewoon aan je router dus, je zult vast zo'n goedkoop ding hebben

trouwens die duizenden klachten zijn allemaal dingen zoals jij hebt, klachten die gewoon niets met ziggo te maken hadden, maar puur met die brakke apparatuur die de consument thuis heeft


Dus jij wil zeggen dat het aan de gebruikers ligt? Gast ik heb zelf een linux bak(geconfigureerd als router) met 3 NIC er in en geconfigureerd en die had ook last van storingen. Na een reset van mijn modem en netwerk interface deed hij het echter weer.

Ga jij mij even vertellen wat de brakke hardware bij mij is?

Naast het feit dat ook de goedkopere merken gewoon moeten werken, en zou zeker niet kapot moeten gaan door een overname of fusering. Wel kunnen er problemen ontstaan bij ziggo omdat ze klanten bestanden aan het merge zijn en bijvoorbeeld daardoor de connectie wegvalt waardoor je die moet reseten door de modem opnieuw te starten.

fuseringen geven altijd voor een aantal mensen problemen maar de bedrijven kost het meer om het goed aan te pakken zodat niemand er last van heeft dan een afhaakings percentage in te calculeren.

Of die schatting van hun rendabel was?? Daar kom je maar op 1 manier achter...
laatste aanpassing
 
Draait allemaal op geld , multikabel was een van de beste providers en alleen maar om het geld gaan ze samen!!

Een -1 voor multikabel, en ga maar verder kijken voor een ander abonnementje!!


Stond trouwens een leuke strip in de spits of metro!

Mannetje zegt Ziggo, ik wil altijd naar je luisteren , zegt dat mannetje : moet je ze wel kunnen bellen:P:D


:S
nergens last van met ziggo, der is niks voor mij verandert, moest alleen voor 2 maanden tegelijk bnetalen
 
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 17 juni 2008 om 10:41:
ook zo'n geweldige klantenservice?


ik heb nooit problemen gehad nee...werd snel en vakkundig te woord gestaan...


toen wel... :nosmile:
nog steeds totaal geen problemen met ziggo.

Ik kan prima internetten, e-mailen en tv kijken.
ook kan ik gewoon nieuwe e-mail adressen aanmaken, wachtwoorden veranderen etc.

{argument 'id' ontbreekt}


Uitspraak van verwijderd op dinsdag 17 juni 2008 om 17:29:
Mannetje zegt Ziggo, ik wil altijd naar je luisteren , zegt dat mannetje : moet je ze wel kunnen bellen:P:D


{argument 'id' ontbreekt}
ja... hij kan ook in ze eentje niet naar iedereen luisteren