Ze erkennen wel dat de fout aan hun kant zit en niks te mekan heeft met de installatie bij mij thuis.
Ik heb geen problemen gehad met Ziggo, maar ik heb het alsnog opgezegd... Ineens moet je een maand vooruit betalen? Je betaalt 30 euro voor 5mbit, terwijl je bij Telfort 20mbit hebt voor 20 euro
Uitspraak van Tsjabbe_vleessoepop zondag 6 juli 2008 om 12:17:
Ik heb geen problemen gehad met Ziggo, maar ik heb het alsnog opgezegd... Ineens moet je een maand vooruit betalen? Je betaalt 30 euro voor 5mbit, terwijl je bij Telfort 20mbit hebt voor 20 euro
Volgens mij staat er toch TOT 20MB. Doe eens een test op de site en kijk je krijgt een 8MB voor dat bedrag
Je betaalt 30 euro voor 5mbit, terwijl je bij Telfort 20mbit hebt voor 20 euro
Volgens mij staat er toch TOT 20MB. Doe eens een test op de site en kijk je krijgt een 8MB voor dat bedrag
Dus die Max 20MB...zou 15MB moeten zijn, maar is in werkelijheid 5,8MB
Dus die Max 20MB...zou 15MB moeten zijn, maar is in werkelijheid 5,8MB
De snelheid die jij nu hebt is 4.6MB
Is het van mij terrecht dat ik moeilijk loop te doen tegen Telfort met de snelheid die ik nu heb volgens www.speedtest.nl ?
Volgens hun dus binnen de 'marges'..
via speedtest komt er dit uit bij download snelheid: 7477.5 KByte/sec , is dat snel ?
alles gaat snel, via torrent zit ik toch tussen de 800 kb/s en 4.5 mb/s
Kreeg gister van ziggo een decoder voor digi tv, weet niet wat ik er mee moet, heb het al lang
Heb niet eens iets besteld
Uitspraak van Tsjabbe_vleessoepop zondag 6 juli 2008 om 12:17: