Partyflock
 
Forumonderwerp · 1016653
 
Nog meer mensen die dankzij dit geweldige kutbedrijf geen internet hebben?

Ik hoop toch echt zo dat iedereen opzegt, niet normaal wat voor idioten daar zitten :@
 
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 17 juni 2008 om 09:18:
meer problemen met de tv en telefoon... internet is juist het enige dat het WEL doet


:yes:

al is de verbinding wel teringtraag egworden :S
Uitspraak van verwijderd op woensdag 2 juli 2008 om 18:16:
wie is er hier negatief, allemaal huisvrouw opmerkingen tegen ziggo

statements maken meer niet, zulke personen zitten in het publiek van radar, kassa en de rest van die dummie-programma's

gek dat de mensen met verstand er geen problemen mee hebben en wel snappen waarom iets voor komt


Flikker op man.
Ik heb ze meerdere malren aan de telefoon gehad erover en er is inmiddels 3 xeen monteur bij me thuisgeweest.
Ze zijn nog aan t zoeken waar de fout zit.
(die er voor zorgt dat me verbinding wegvalt en ik me digi-tvkastje zowat elke 2 dagen moet resettten.)
Ze erkennen wel dat de fout aan hun kant zit en niks te mekan heeft met de installatie bij mij thuis.

Uitspraak van verwijderd op zaterdag 5 juli 2008 om 21:18:
vrijdag ziggo aan de lijn gehad (jawel na 3x 30 minuten in de wacht, terwijl een stemmetje zegt nog 3 minuten wachttijd maximaal.)


T leuke is dat DIE gesprekken niet vallen onder t Ziggo-onderling bellen.
En je dus mooi kunt betalen voor de tijd dat je met hun aan de telefoon hangt :S
 
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 5 juli 2008 om 21:28:
Ze erkennen wel dat de fout aan hun kant zit en niks te mekan heeft met de installatie bij mij thuis.


idd, heb al een brief gehad dat ik recht heb op restitutie ondanks dat ik al bij Tele2 zit.
ik citeer: Uiteraard begrijpen wij dat deze situatie ongemak heeft veroorzaakt Wij bieden u hiervoor onze oprechte excuses aan.

kreeg hem zelfs 2x 8) hopelijk ook 2x geld dan :9
 
Ik heb geen problemen gehad met Ziggo, maar ik heb het alsnog opgezegd... Ineens moet je een maand vooruit betalen? Je betaalt 30 euro voor 5mbit, terwijl je bij Telfort 20mbit hebt voor 20 euro :rot:
Telfort :cheer:

Downloading@2060K/sec :cheer:
 
ik heb lekker 100 mb internet + tv + bellen voor maar 50 euro p/m
Uitspraak van verwijderd op zondag 6 juli 2008 om 12:17:
Ik heb geen problemen gehad met Ziggo, maar ik heb het alsnog opgezegd... Ineens moet je een maand vooruit betalen? Je betaalt 30 euro voor 5mbit, terwijl je bij Telfort 20mbit hebt voor 20 euro


Volgens mij staat er toch TOT 20MB. Doe eens een test op de site en kijk je krijgt een 8MB voor dat bedrag ;)
 
Uitspraak van Wesley_18 op zondag 6 juli 2008 om 20:51:
Volgens mij staat er toch TOT 20MB. Doe eens een test op de site en kijk je krijgt een 8MB voor dat bedrag ;)


nog zo een stumper...
:loser:
 
Uitspraak van Wesley_18 op zondag 6 juli 2008 om 20:51:
Uitspraak van Tsjabbe_vleessoep :rot: op zondag 6 juli 2008 om 12:17:
Ik heb geen problemen gehad met Ziggo, maar ik heb het alsnog opgezegd... Ineens moet je een maand vooruit betalen? Je betaalt 30 euro voor 5mbit, terwijl je bij Telfort 20mbit hebt voor 20 euro

Volgens mij staat er toch TOT 20MB. Doe eens een test op de site en kijk je krijgt een 8MB voor dat bedrag ;)


bij ziggo dan toch ook TOT 5mb voor 30 pleuro...is nog altijd duurder dan telfort
 
Uitspraak van verwijderd op zondag 6 juli 2008 om 12:17:
Je betaalt 30 euro voor 5mbit, terwijl je bij Telfort 20mbit hebt voor 20 euro


Uitspraak van Wesley_18 op zondag 6 juli 2008 om 20:51:
Volgens mij staat er toch TOT 20MB. Doe eens een test op de site en kijk je krijgt een 8MB voor dat bedrag


Ik was ook gelokt door de snelheid en de lage prijs bij Telfort, volgens de snelheidscheck (adv postcode) op hun site kom ik uit op 15MB dus ik heb daarvan uitgaande een abonnement afgesloten.
In werkelijkheid ligt die snelheid veel lager :(
Net gemeten op www.speedtest.nl

Download 580.4 KByte/sec (=4643 kbps)

Upload 105.4 KByte/sec(=843 kbps)

Connection 588.0 Conn/min

Ping test 23.0 ms


Dus die Max 20MB...zou 15MB moeten zijn, maar is in werkelijheid 5,8MB :S

Ik heb (tevergeefs) geklaagd bij Telfort en die 5,8MB zit volgens hun binnen de marges :vaag:
Mn snelheid is iig veel hoger als bij @home/ziggo en ook nog eens tegen een veel lager tarief, maar ik heb toch maar abonnement opgezegd en kijk over enkele maanden uit naar een aanbieder die wel de snelheid kan waarmaken waar ze reclame mee maken.
Uitspraak van verwijderd op maandag 7 juli 2008 om 11:44:
Dus die Max 20MB...zou 15MB moeten zijn, maar is in werkelijheid 5,8MB :S


je mist even 1 belangrijk puntje...

ze zeggen 20Mbit
dan is wat anders dan 20Mbyte!

20 Mbit = 20000kbit
20000 / 7.8= 2564Kbyte per seconde

ze praten op al die sites overal of megaBIT, maar als je iets gaan downloaden staat de snelheid er in megaBYTE


Uitspraak van verwijderd op maandag 7 juli 2008 om 11:44:
Dus die Max 20MB...zou 15MB moeten zijn, maar is in werkelijheid 5,8MB :S


De snelheid die jij nu hebt is 4.6MB

bij ziggo heb je 4MB voor €29.95 en dna komt neer op 520KB/S

Kort samengevat:
Snelheden van de sites altijd eerst omrekenen.
3 nullen achter de MB's plaatsen en het geheel delen door 7.8
Dat wordt je gemiddelde internet snelheid
 
@ Densie
zo maken ze het voor de internetnetgebruiker zonder ict opleiding wel erg moeilijk :bloos:
De
Supersnel internet tot 20 Mb


...hoeveel MB is dat dan?
De 15Mb die ik volgens de snelheidscheck (adv postcode) zou moeten hebben hoeveel is dat dan in MB ?
Uitspraak van Denskie ® :cheer: op maandag 7 juli 2008 om 12:57:
De snelheid die jij nu hebt is 4.6MB


Is het van mij terrecht dat ik moeilijk loop te doen tegen Telfort met de snelheid die ik nu heb volgens www.speedtest.nl ?
Volgens hun dus binnen de 'marges'..
laatste aanpassing
ze maken het niet moeilijk.
ze hebben helemaal gelijk met hun snelheden, alleen onze downloads gaan in BYTES en niet in BITS ;)

die 20mb is dus:

20000/7.8= 2564KB/S ofwel 2.5MB p/s als je gaat downloaden

15mb is dus:
15000/7.8 = 1923KB/S ofwel 1.9MB p/s als je gaat downloaden


Uitspraak van verwijderd op maandag 7 juli 2008 om 13:16:
Is het van mij terrecht dat ik moeilijk loop te doen tegen Telfort met de snelheid die ik nu heb volgens www.speedtest.nl ?
Volgens hun dus binnen de 'marges'..


daar ben ik nog niet achter.
In deze zin zit nog een verleiding:

"Supersnel internet tot wel 20MB!"

betekend dus zowiezo al dat je downloadsnelheid maar MB is en:

"Supersnel internet tot wel 20MB!"
ze geven aan dat het mogelijk is dat je de volledige snelheid haalt.
er staat tot, dat betekend dus niet dat je 20MB snelheid krijgt als je lid wordt
 
euhm mensen speedtest.nl loopt niet altijd goed ik heb net een test gedaan en mijn internet is ongeveer 2mb dus 200 kb en kreeg daar een uitlsag van

25587785 haha was dat mar:P
 
via speedtest komt er dit uit bij download snelheid: 7477.5 KByte/sec , is dat snel ?
ik zit nu met ziggo op 8846 om 1564 prima te spreken over de verbinding, nergens meer last van gehad en niks veranderd in de tussentijd. Alleen de klanten afhandeling is een beetje waardeloos, maar die heb ik hopelijk nooit meer nodig
 
Uitspraak van verwijderd op maandag 7 juli 2008 om 18:38:
7477.5 KByte/sec


kilobit bedoel je?
 
Joehoe wij krijgen geld terug:D
vanwege de slechte.. verbinding en service en eigenlijk alles:D
 
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 8 juli 2008 om 11:58:
kilobit bedoel je?


uhh dat heb ik rechtstreeks van die site gekopieerd
 
groot verschil tussen K en k
groot verschil tussen B en b
whehe wilde laatst een adsl router installeren dus ik vraag bij die provider (Siggo) naar de VPI en VCI instellingen voor dat ding bleek dat die mensen kabel te hebben, maar dat mokkel van dat service center deed er wel 45 minuten over om erachter te komen :rot:
het is heel simpel mensen

een byte bevat 8 bits (dat is dus 8 keer een 0 of een 1, een byte ziet er dus bijvoorbeeld zo uit: 10101110, een bit ziet er zo uit: 1)
als je dus een 20 Mbit per seconde verbinding hebt, kan je ongeveer 20.000.000 bits per seconde over de lijn ontvangen
dit getal deel je door 8 omdat een byte 8 bits bevat, wanneer je dit doet heb je je bytes per seconde antwoord (in dit geval dus 20 delen door 8 = 2,5 MByte/sec)

Uitspraak van verwijderd op maandag 7 juli 2008 om 18:38:
via speedtest komt er dit uit bij download snelheid: 7477.5 KByte/sec , is dat snel ?


dit is erg snel, even snel omrekenen ~8Mbyte maal 8 = 64Mbit/s, heb je vast glasvezel, meeste internet abbo's bieden dat nog niet aan
Uitspraak van M0L op donderdag 10 juli 2008 om 09:55:
adsl


Uitspraak van M0L op donderdag 10 juli 2008 om 09:55:
Siggo


iets klopt hier niet :)
Vorige week Ziggo besteld, gister inlogcodes ontvangen, binnen 5 minuten was het geinstalleerd, Kheb lekkere pings met gamen :)
 
Uitspraak van radic op zondag 13 juli 2008 om 11:29:
dit is erg snel, even snel omrekenen ~8Mbyte maal 8 = 64Mbit/s, heb je vast glasvezel, meeste internet abbo's bieden dat nog niet aan


ja klopt heb ik :)

alles gaat snel, via torrent zit ik toch tussen de 800 kb/s en 4.5 mb/s
Uitspraak van verwijderd op maandag 21 juli 2008 om 11:50:
alles gaat snel, via torrent zit ik toch tussen de 800 kb/s en 4.5 mb/s


dat is wel erg traag

via speedtest zit je op 7.4mb
als je dan via nieuwgroepen gaat downloaden haal je ook echt 7.4mb, iets dat met torrents nooit gaat lukken.

maar dat is wel erg snel inderdaad
Uitspraak van M0L op donderdag 10 juli 2008 om 09:55:
maar dat mokkel van dat service center deed er wel 45 minuten over om erachter te komen


En jij maar betalen
Laat ik het maar afkloppen, maar ik heb helemaal geen problemen. Een vriendin van mij heeft continu problemen ;)
 
toch maar eens via een of andere nieuws groep gaan downloaden dan, maarja welke ?
usenet
eweka
Ik download altijd met Grab-it met de newsserver van Ziggo.
Nu kwam ik gisteravond niet verder dan 300-400 (het leek meer op een berglandschap dan een strakke streep met download snelheid) terwijl ik normaal rond de 950 zit.
Ligt dit aan grab-it of aan Ziggo. Of kan het zijn dat het gewoon erg druk is en de snelheid wat lager ligt?
Uitspraak van Nr. 18 op dinsdag 22 juli 2008 om 12:19:
eweka = usenet ;)


eweka = payserver

goedkoop en goede retentie
en goede snelheid :jaja:
Sinds @Home naar Ziggo is overgegaan heb ik er alleen maar gezeik mee :@
 
Kreeg gister van ziggo een decoder voor digi tv, weet niet wat ik er mee moet, heb het al lang :/
Heb niet eens iets besteld :lol:
Uitspraak van permanent verbannen op zondag 31 augustus 2008 om 10:07:
Kreeg gister van ziggo een decoder voor digi tv, weet niet wat ik er mee moet, heb het al lang
Heb niet eens iets besteld


hou je rekening dan maar in de gaten :roflol:

verandert er niets, zou zeggen probeer die decoder uit
als het werkt... (Y) toch :D
 
Net gebeld...

Heb net voor de vakantie alles in 1 besteld voor de tv, dus alle keuze pakketten en voetbal kanaal...
Was een actie, kreeg hem erbij :D
Staat nu op de slaapkamer O:)

Maar die rekening hou ik nog wel ff in de gaten ja ;)
 
sinds een paar dagen valt me internet tijdens het gamen steeds uit :S
problemen met de DNS
iemand weet hoe je dit kan oplossen?
 
Uitspraak van Denskie ® :cheer: op zondag 31 augustus 2008 om 19:09:
router resetten.


minimaal 30x gedaan al per dag, nu 3dagen al bezig
en ja heb ik ook met modum gedaan
Tering Ziggo, maargoed Casema was ookaltijd al kut....maar geloof dat alles wel kut is :rot:

Ze zijn sinds die overname nog steeds bezig met van alles en nog wat, dus hopen dat het weer ff wat snelelr wordt binnekort
 
Uitspraak van Wesley_18 op zondag 6 juli 2008 om 20:51:
Uitspraak van Tsjabbe_vleessoep :rot: op zondag 6 juli 2008 om 12:17:
Ik heb geen problemen gehad met Ziggo, maar ik heb het alsnog opgezegd... Ineens moet je een maand vooruit betalen? Je betaalt 30 euro voor 5mbit, terwijl je bij Telfort 20mbit hebt voor 20 euro

Volgens mij staat er toch TOT 20MB. Doe eens een test op de site en kijk je krijgt een 8MB voor dat bedrag ;)


Beetje late reactie :p Ik weet niet waar je die onzin vandaan haalt, maar ik haal tijdens speedtests toch echt 18-20mbit hoor...
 
het net instapsurfen werkte bij mij 10 dagen toen alles plat, inmiddels weer opgezegd (zucht) , casema was ook niet alles maar nu maar weer een ander opzoeken
Casema vond ik opzich nog wel gaan, maar ik begin het ook een beetje zat te worden.
 
inmiddels hersteld , incasso liep 3 maanden achter :S
laatste aanpassing
 
lukt het iemand om die hoerenzooi :x telefonisch te bereiken, heb ieder telnr al geprobeerd, je blijft oneindig in de wacht staan!!!

Bij de consumentenbond is het aantal klachten over Ziggo al opgelopen tot bijna 20.000. Op www.zaggo.nl is een speciale site gewijd aan de ellende die klanten van Ziggo ondervinden.
 
Uitspraak van Chris :rot: op donderdag 18 september 2008 om 23:06:
Casema vond ik opzich nog wel gaan


Casema was vroeger (eind jaren 90) echt verschrikkelijk slecht. Hadden ze van die kabelmodems die nog op je serieele poort moesten. Inlogtijden van 10 minuten waren geen uitzondering.
 
Ik moet zeggen dat ik na 2 keer bellen nu geen problemen meer heb.
Tv valt niet meer uit, en mn moeder is niet meer boos dat ik nooit opneem...( hallo...hij is nooit overgegaan, en zo goed kan ik je gedachten niet lezen ma :lol: )
 
Uitspraak van verwijderd op donderdag 30 oktober 2008 om 14:41:
Tv valt niet meer uit


:cheer: