Partyflock

Forumonderwerp · 1016479
1 volger · 28945x bekeken

Waarschuw beheerder
ja ja .. de "nieuwe gouden kooi "komt eraan .. maar dan ff iets anders .. :

Het is bekend, de opvolger van het veel besproken reality programma De Gouden Kooi. Vanaf september dit jaar komt RTL 5 met Can`t buy me love. Een nieuw spraakmakend programma vanuit de villa te Eemnes.

In Can`t buy me love draait alles om de vraag of Echte liefde niet te koop is, of hangt er toch wel een prijskaartje aan? In dit nieuwe programma is alles mogelijk.

Het Spel:
Het spel zal zich in drie maand voltrekken in de riante villa te Eemnes. In deze drie maanden zullen de kandidaten op zoek gaan naar de liefde van hun leven, een grote zak geld of misschien wel beide. Kortom floreert de liefde of het geld?

Gezocht kandidaten:

De kandidaten voor Can`t buy me love moeten tussen de 18 en 35 jaar zijn. Singel en natuurlijk goed gebekt om spraakmakende tv te maken. Daarnaast moeten de kandidaten voldoende mensenkennis en charme in huis om een spel slim te spelen?

Dus vanaf september niet De Gouden Kooi maar Can`t buy me love vanuit de Villa te Eemnes.

Can`t buy me love is net als De Gouden Kooi een Talpa Content product en zal worden geproduceerd door Talpa Producties net als De Gouden kooi.

Waarschuw beheerder
Hahaha ja idd als die die foto's eens zou zien...:lol:

Harige marco is er trouwens uit....
Waarschuw beheerder
Uitspraak van RickeY-G op donderdag 6 november 2008 om 12:33:
beter met iemand neuken die jou echt leuk vind en jij hem, dan iemand met je tieten verleiden die jou niet wil.

(Y)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 6 november 2008 om 18:33:
Hahaha ja idd als die die foto's eens zou zien...

wat is haar pf dan?

Uitspraak van ChannA op donderdag 6 november 2008 om 19:06:
beter met iemand neuken die jou echt leuk vind en jij hem, dan iemand met je tieten verleiden die jou niet wil.

idd..
Waarschuw beheerder
wat een kanslooose doos is dat die kelly. ziet ze nou egt niet dat die matroos haar alleen maar gebruikt om het spel in te komen.

trouwens: lekker zwemmen in het water heh marco.. :roflol: hahahahaha

Waarschuw beheerder
Ehhh ze heeft geen PF maar ergens in dit topic staat een link met foto's!

Waarschuw beheerder
Ik snap het echt niet hoor. Elke ochtend als er weer iemand terug komt willen ze weer
terug dat bed in. Je gaat toch niet op die zwetende stinkplek liggen waar iemand anders de hele avond
heeft geslapen %-). Gadver... Voor hetzelfde geld heeft die Dennis zn kwakkie daar achtergelaten..... :dood:

Ik zou lekker ergens anders gaan liggen..
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Ik snap het echt niet hoor. Elke ochtend als er weer iemand terug komt willen ze weer
terug dat bed in. Je gaat toch niet op die zwetende stinkplek liggen waar iemand anders de hele avond
heeft geslapen . Gadver... Voor hetzelfde geld heeft die Dennis zn kwakkie daar achtergelaten.....

omdat ze bange broekpoepers zijn en graag hun hachie beschermen

Waarschuw beheerder
Uitspraak van RickeY-G op donderdag 6 november 2008 om 18:25:
Voor Yasmin is er maar 1 optie op dit moment, en dat is het spel met Ribas winnen. Met een andere man zal ze sowieso het spel niet spelen. Dus moet ze al dat getetter van ribas maar aanhoren...

Ribas zou die foto's van Yasmin hier op PF eens moeten zien

Ja dat denk ik ook :yes: Nou hij zal zijn ogen uitkijken hahahaha

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Uitspraak van verwijderd op donderdag 6 november 2008 om 19:58:
Nou hij zal zijn ogen uitkijken hahahaha

Jah, en z'n moeder ook :vaag:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van permanent verbannen op donderdag 6 november 2008 om 20:13:
en z'n moeder ook

Die heeft d'r schoen al gepakt :lol:

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Uitspraak van Tony-T op donderdag 6 november 2008 om 20:19:
Die heeft d'r schoen al gepakt

:lol:

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 6 november 2008 om 19:46:
Ehhh ze heeft geen PF maar ergens in dit topic staat een link met foto's!

[img width=452 height=678 cacheid=00102291002cd4edd801e0901a025d400a]https://photo.partyflock.nl/images/82735/main/375509.jpg[/img]
[img width=452 height=678 cacheid=00102294002cd4f0663c79f01a025d400a]https://photo.partyflock.nl/images/86027/main/348320.jpg[/img]

Waarschuw beheerder
donateur
kelly zegt tegen marco dat ze nog wat voor hem voelt, en een uur later ligt ze met die andere gast in bed :x :rot: en volgende week weer janken als ze eruit gedonderd word voor een ander :lol:

Waarschuw beheerder
Uitspraak van ninanaomi :bye: op vrijdag 7 november 2008 om 09:27:
want?

Krijgt Yasmin klappen met de schoen van zn moeder :D
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 7 november 2008 om 09:12:
kelly zegt tegen marco dat ze nog wat voor hem voelt, en een uur later ligt ze met die andere gast in bed

laat die marco zich ook maar even lekker shit voelen:D

Waarschuw beheerder
wat een lelijke fotos van die yasmin op tv ziet ze dr veel geiler uit

Uitspraak van Cabraz-Feliz op donderdag 6 november 2008 om 11:29:
smerige visstick jwt!

viskut nu
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 7 november 2008 om 11:55:
wat een lelijke fotos van die yasmin op tv ziet ze dr veel geiler uit

ik vind haar wel mooi :)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Qlaas op donderdag 6 november 2008 om 19:46:
ziet ze nou egt niet dat die matroos haar alleen maar gebruikt om het spel in te komen.

Ik denk et niet eigenlijk. Denk dat hij haar wel echt leuk vind. Niet zo leuk als dat Kelly hem vind, magoed.
Waarschuw beheerder
En harige marco gaat lekker smorgens in dat kwakbed liggen :dood:

Waarschuw beheerder
Uitspraak van RickeY-G op vrijdag 7 november 2008 om 12:03:
Ik denk et niet eigenlijk. Denk dat hij haar wel echt leuk vind. Niet zo leuk als dat Kelly hem vind, magoed.

dat denk ik ook ja!!

maar goed jammer dat die kale marco er niet uit is, vind hem met de dag irritanter worden (N)

die dennis is echt wel een leuek jongen!!

en die andere waar ziba gek op is ook wel, maar die ziet er niet heel sterk uit idd;)
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 7 november 2008 om 15:24:
die dennis is echt wel een leuek jongen!!

ik vind hem een lutser
Waarschuw beheerder
donateur
Ik hoop dat de 2 Marco's het einde halen, maar ik ben bang van niet
Waarschuw beheerder
donateur
Vieze k*t Kelly! Jammer dat Marco ermoet moest, vond hem wel een van de smaakmakers samen met die andere Marco.

Ik hoop dat die Dennis die Kelly meteen weer inruilt voor een van die andere 2 wijven
Waarschuw beheerder
Uitspraak van RickeY-G op vrijdag 7 november 2008 om 12:03:

ze valt puuur op zijn uiterlijk, vind het echt achterlijk om zo te lopen zwijmelen en zo overdreven te doen over iemand die je niet eens kent
Waarschuw beheerder
vieze Delly, jammer dat er 2 van die rare wijven binnen zijn gekomen daar kiest die dennis dus niet voor :(
Waarschuw beheerder
hoor haar dan met haar boerinnetjes pffffff

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Waar blijft het moment dat Ribaz z'n meizje Yaz voor d'r zmoeltje rozt? :rot:
Waarschuw beheerder
nou Yazzz wou Ribazzzz klappuh gevuh! ze is toch zkr z'n fucking hondje niet!!!

Waarschuw beheerder
Die 2 nieuwe..benieuwd wat dat word :9
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van $Spygirl$ op vrijdag 7 november 2008 om 20:08:
vieze Delly, jammer dat er 2 van die rare wijven binnen zijn gekomen daar kiest die dennis dus niet voor

ik zou het niet te hard roepen, zeg nooit nooit,
Waarschuw beheerder
kijk het niet zo vaak maar ik vind kelly wel het knapste meisje uit dat huis
is die eerste foto ook kelly?
wat is ze daar lelijk hele dunne wenkbrauwe
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van nel.nl op vrijdag 7 november 2008 om 20:02:
ze valt puuur op zijn uiterlijk, vind het echt achterlijk om zo te lopen zwijmelen en zo overdreven te doen over iemand die je niet eens kent

Vrijwel iedereen gaat op eerste indruk af toch?
En bij haar is die indruk gewoon vanaf het begin perfect, vind je het gek dat ze dan zo doet? :/
Waarschuw beheerder
Uitspraak van RickeY-G op zaterdag 8 november 2008 om 00:16:
Vrijwel iedereen gaat op eerste indruk af toch?
En bij haar is die indruk gewoon vanaf het begin perfect, vind je het gek dat ze dan zo doet?

ja dat vind ik gek

Waarschuw beheerder
is niet echt gek, maar wel een beetje overdreven..

maareh ik baal een beetje dat kale marco er niet uit is, harige marco is relax!!! hoop dat ribas en yasmine winnen
Waarschuw beheerder
ja van de ene kant wel! al vind ik ribas niks!

Waarschuw beheerder
Ribazz en Yazzmin :respect: Had niet verwacht dat er zo snel een nieuw showbizzpaartje het gat van Amanda en Brianz ging opvullen.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van * Sabrina Amsterdam * op zaterdag 8 november 2008 om 00:10:
Van die fotos hier boven in t forum???

Das Yasmine

Heej, op tv zijn haar tieten een stuk groter, heeft ze die later gekocht?
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 8 november 2008 om 17:04:
Heej, op tv zijn haar tieten een stuk groter, heeft ze die later gekocht?

Think so :roflol: ze is wel lelijk op die foto's :S muize kop:S op tv is ze mooier:O
Waarschuw beheerder
Kelly irriteert zich al aan die gast??? :roflol:
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
donateur
kelly moet gewoon dr bek houden :D harige marco had erin moeten blijven :[ hij houd haar erin om het spel te spelen, en wat doet zij zodra er een lekker ventje binnen komt??? nee das lekker fair...

ziba :respect:

zal je nou zien dat die etter die er net in zit, gaat winnen :rot: :looser:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zondag 9 november 2008 om 10:08:
kelly moet gewoon dr bek houden harige marco had erin moeten blijven hij houd haar erin om het spel te spelen, en wat doet zij zodra er een lekker ventje binnen komt??? nee das lekker fair...

ja maar harige marco heeft ook iedere keer maarverwisseld als er wat beters binnen kwam, en had ook voor zichzelf voor kelly gekozen anders had hij er vorige week al uitgelegen... :jaja:

vind het goed van kel, iedereen speelt het spel voor zich zelf, je bent daar tenslotte niet gekomen om vrienden te maken... :nee:

Waarschuw beheerder
Ik denk dat marco gewoon een koekje van eigen deeg heeft gekregen. Wat beauty zegt hijm oest toen wel voor Kelly kiezen en hij heeft zelf ook gezegd dat hij teveel heeft gewisseld om haar het vertrouwen te geven dat hij dat nu niet zou doen.

Waarschuw beheerder
donateur
ja harige marco heeft veel gewisseld dat klopt, maar hij wilde nu wel echt met kelly het spel gaan spelen :yes:

ach ik vind kelly gewoon een irritant jankerig en jaloers kutkind 8) miss ligt het ook een beetje daaraan O:)

ik hoop dat ziba en kale marco gaan winnen :yes:

Waarschuw beheerder
Haha ik denk dat dat het is en ook wel omdat harige Marco echt wel een leuke aardige jongen is, maar hij heeft ook zonder pardon Charlene eruit gemikt enzo, die heeft hij ook pijn gedaan.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zondag 9 november 2008 om 11:13:
maar hij heeft ook zonder pardon Charlene eruit gemikt enzo, die heeft hij ook pijn gedaan.

Ja maar kom op, hoe zij deed vanaf het moment dat zij binnen kwam lopen na het shoppen:S

Waarschuw beheerder
donateur
nou idd daar heb k ook geen medelijden mee hoor :roflol:

vond het wel super dat gisela hem op stond te w88 toen hij eruit moest (L)