Partyflock

Forumonderwerp · 1016479
1 volger · 28827x bekeken

Waarschuw beheerder
ja ja .. de "nieuwe gouden kooi "komt eraan .. maar dan ff iets anders .. :

Het is bekend, de opvolger van het veel besproken reality programma De Gouden Kooi. Vanaf september dit jaar komt RTL 5 met Can`t buy me love. Een nieuw spraakmakend programma vanuit de villa te Eemnes.

In Can`t buy me love draait alles om de vraag of Echte liefde niet te koop is, of hangt er toch wel een prijskaartje aan? In dit nieuwe programma is alles mogelijk.

Het Spel:
Het spel zal zich in drie maand voltrekken in de riante villa te Eemnes. In deze drie maanden zullen de kandidaten op zoek gaan naar de liefde van hun leven, een grote zak geld of misschien wel beide. Kortom floreert de liefde of het geld?

Gezocht kandidaten:

De kandidaten voor Can`t buy me love moeten tussen de 18 en 35 jaar zijn. Singel en natuurlijk goed gebekt om spraakmakende tv te maken. Daarnaast moeten de kandidaten voldoende mensenkennis en charme in huis om een spel slim te spelen?

Dus vanaf september niet De Gouden Kooi maar Can`t buy me love vanuit de Villa te Eemnes.

Can`t buy me love is net als De Gouden Kooi een Talpa Content product en zal worden geproduceerd door Talpa Producties net als De Gouden kooi.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van * Sabrina Amsterdam * op zondag 9 november 2008 om 11:19:
Ja maar kom op, hoe zij deed vanaf het moment dat zij binnen kwam lopen na het shoppen

Ik heb geen idee dat heb ik dan gemist denk ik? Ik weet wel dat ze later domme acties had, maar dan nog. Gaat mij ook niet om de personen, maar gewoon om hoe mensen elkaar daar behandelen. En denk dat ze allemaal net zo erg zijn, dus ik heb sowieso met niemand medelijden.

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Uitspraak van Beauty is mama !! op zondag 9 november 2008 om 10:28:
je bent daar tenslotte niet gekomen om vrienden te maken...

Ribazzzz wel, gazt :lol:
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zondag 9 november 2008 om 11:28:
vond het wel super dat gisela hem op stond te w88 toen hij eruit moest

Jaaa:D zo schattig:D

Uitspraak van verwijderd op zondag 9 november 2008 om 11:32:
Ik heb geen idee dat heb ik dan gemist denk ik? Ik weet wel dat ze later domme acties had, maar dan nog. Gaat mij ook niet om de personen, maar gewoon om hoe mensen elkaar daar behandelen. En denk dat ze allemaal net zo erg zijn, dus ik heb sowieso met niemand medelijden.

Dan moet je dit programma niet kijke ;) je zit daar voor het spel en niet om iemand te paaien... die charlene was eerst een leuke meid, maar later echt een misselijke makend misbaksel:S blegh zij dreef marco gewoon in de armen van Gisela :yes:
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Beauty is mama !! op zondag 9 november 2008 om 10:28:
ja maar harige marco heeft ook iedere keer maarverwisseld als er wat beters binnen kwam, en had ook voor zichzelf voor kelly gekozen anders had hij er vorige week al uitgelegen...

Als Gisela niet weg had gemoeten, had hij zeker het spel met haar uitgespeeld! Al die voorgaande gevallen hadden iets naars (jaloers gedoe etc) zou jij dat niet gaan doen, als je de kans had?

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Ik lach me rot om Baz en Yaz; dat arme kind haalt het wel uit d'r hoofd om een ander te kiezen. Als ze dat doet, staat aan het eind van het programma Bazzie met z'n hele familie haar buiten de poort op te wachten. Met z'n moeder inclusief pantoffelz voorop :lol:

WAT een respectloze flapdrol is die Baz... :no:
Waarschuw beheerder
dat die mutsen zich zo laten behandelen door die Turk is TE grappig :roflol:

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Uitspraak van Tha_RaveBeast op zondag 9 november 2008 om 12:10:
die mutsen

Mutsen? Mutsje Yaz bedoel je; de rezt heeft zchijt aan hem, gazt... en terecht.
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Nou die kelly laat ook over zich heen lopen hoor:S ik zou me echt niet zo uit laten schelden :devil:

Waarschuw beheerder
Uitspraak van * Sabrina Amsterdam * op zondag 9 november 2008 om 11:58:
Dan moet je dit programma niet kijke je zit daar voor het spel en niet om iemand te paaien... die charlene was eerst een leuke meid, maar later echt een misselijke makend misbaksel blegh zij dreef marco gewoon in de armen van Gisela

Waarom niet? Dat is toch wat ik zeg dat je daar voor het spel zit en niet om vrienden te maken (in mijn eerdere post)? Met de manier waarop ze elkaar behandelen bedoel ik dat ze allemaal 1 pot nat zijn en dat bijvoorbeeld een Marco ook gewoon voor zijn eigen ging net zoals Kelly. Of ze nu een leuke meid is of niet.

Uitspraak van * Sabrina Amsterdam * op zondag 9 november 2008 om 12:01:
Als Gisela niet weg had gemoeten, had hij zeker het spel met haar uitgespeeld! Al die voorgaande gevallen hadden iets naars (jaloers gedoe etc) zou jij dat niet gaan doen, als je de kans had?

Volgensmij ging het er gewoon om dat Kelly dan net zo goed mag wisselen als hij dat ook doet, waarom is het dan opeens wel sneu voor hem en is zij een bitch?

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Tony-T op zaterdag 1 november 2008 om 23:26:
Ben je debiel ofso

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zondag 9 november 2008 om 13:10:
in mijn eerdere post)?

Ik lees niet verder dan mijn neus lang is;) maar medelijden hebben met charlene... daar reageerde ik op he;), ik vind er niets zieligs aan:)

Uitspraak van verwijderd op zondag 9 november 2008 om 13:10:
Volgensmij ging het er gewoon om dat Kelly dan net zo goed mag wisselen als hij dat ook doet, waarom is het dan opeens wel sneu voor hem en is zij een bitch?

van mij mag ze wisselen, maar ga dan niet dom lopen janke daarna:S tis gewoon een dom wijf, want met marco had ze meer zekerheid... ondanks dat hij meerdere malen heeft gewisseld... hij zocht geen neukmaatje meer maar iemand om het spel mee te winnen

Waarschuw beheerder
Uitspraak van * Sabrina Amsterdam * op zondag 9 november 2008 om 13:37:
Ik lees niet verder dan mijn neus lang is maar medelijden hebben met charlene... daar reageerde ik op he, ik vind er niets zieligs aan

Nee vind ik ook niet hoor, maar vind MArco nu ook niet zielig.

Uitspraak van * Sabrina Amsterdam * op zondag 9 november 2008 om 13:37:
van mij mag ze wisselen, maar ga dan niet dom lopen janke daarna tis gewoon een dom wijf, want met marco had ze meer zekerheid... ondanks dat hij meerdere malen heeft gewisseld... hij zocht geen neukmaatje meer maar iemand om het spel mee te winnen

Ja klopt, maar hij zij zelf ook al dat het vertrouwen dan nog moeilijk te krijgen is. Maar geeft ook niet Kelly komt er vanzelf wel achter of dat een slimme keuze was. Ik denk het niet.
Waarschuw beheerder
Bo
18 jaar
'Ik kom het huis binnen als lief meisje, maar ontpop me tot een echte doorzetter!

:roflol: 18 jaar, ze lijkt stukken ouder man. :cry:

Waarschuw beheerder
"boeren wijven man" <-- haha benieuwd of die boeren wijven een kerel kunnen inpikken.

Denk het niet..
Waarschuw beheerder
donateur
ik ben benieuwd vanavond! Ik hoop dat Kelly wordt ingeruild, ontzettende stomme naïve doos dat ze is:@

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Uitspraak van Reemzter op maandag 10 november 2008 om 15:33:
naïve doos

dooz, gazt...doozzzzz
Waarschuw beheerder
Uitspraak van permanent verbannen op maandag 10 november 2008 om 16:27:
dooz, gazt...doozzzzz

Wordt jij er niet eens moe van om de hele tijd na iedere post Ribas te imiteren? :S

Ik wel in ieder geval....
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Lel op maandag 10 november 2008 om 17:23:
Mijn naam is Lemke

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zondag 9 november 2008 om 16:13:
boeren wijven man" <-- haha benieuwd of die boeren wijven een kerel kunnen inpikken.

Denk het wel

Die met dat bruine donkere krullende haar is iig best wel lekker :P
Waarschuw beheerder
Kelly kelly kelly :lol: Hoe dom...marco gooit je er alsnog wel uit :yes:
Wel leuk natuurlijk dat ze dit doet...maakt het programma alleen maar spannondurrr
Waarschuw beheerder
De nieuwe die de nieuwe probeerde te zoeneng :roflol: :rot:
Waarschuw beheerder
Hey Yas, ja Yas, .... Yas!! Yasje!!! nee Yasmine! ja Yas, het is zo Yas!

Waarschuw beheerder
Wheheee die kelly wat een domme snol zeg :aai:

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 10 november 2008 om 20:04:
Wheheee die kelly wat een domme snol zeg

x2

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 10 november 2008 om 17:58:
Die met dat bruine donkere krullende haar is iig best wel lekker

Heb je een stok of een hond?

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Uitspraak van Lel op maandag 10 november 2008 om 17:23:
Wordt jij er niet eens moe van om de hele tijd na iedere post Ribas te imiteren?

Pozt, bedoel je :rot:
Waarschuw beheerder
Heb zin in morgen. :lol:

Waarschuw beheerder
wat een dom wijf zeg die kelly eerst lekker aan dennis ze pik lope zuige en in het voor stukje voor morgen lekker met marco dansen vieze slet.
ik vondt het eerst nog zielig voor der hoe marco met der omging maar khoop nu dat ze hard wordt gedumpt

Waarschuw beheerder
Damn die Kelly zeh,wat een achterlijk wijf...loopt ze zelf tegen Marco aan te rijden in dat voorstukje,en als dan Dennis met n ander staat kan ze t niet hebben.Van mij mag dat domme wicht oprotten hoor :S

Waarschuw beheerder
hoop echt zo dat kale marco kelly opnaait, dit kan ze echt fucking niet maken zeg (N) eerst harige marco er uit tyfen en dan hopen om bij kale marco weer in de gunst te komen (n)

hoop eigenlijk dat dennis voor die nieuwe gaat en dat hun er zo snel mogelijk uitgetyft worden

dan gaat het nog tussen kale marco en ziba en ribas en yasmin

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op maandag 10 november 2008 om 22:12:
Damn die Kelly zeh,wat een achterlijk wijf...loopt ze zelf tegen Marco aan te rijden in dat voorstukje,en als dan Dennis met n ander staat kan ze t niet hebben.Van mij mag dat domme wicht oprotten hoor

zo dan, echt heh :O

ik hoop dat kale marco dit gewoon allemaal speelt, zodat zij eruit moet 8)

Waarschuw beheerder
Ik denk dat ze harige Marco eruit heeft gestemd zodat ze kale marco beetje alleen lied staan en hem naar zichzelf toe te trekken en hem jaloers probeerde te maken. Althans dat dacht ze.

Uitspraak van verwijderd op dinsdag 11 november 2008 om 08:30:
ik hoop dat kale marco dit gewoon allemaal speelt, zodat zij eruit moet

Ik denk het wel en anders wel om dat geld binnen te halen, omdat ze samen wel goed spelen.
Waarschuw beheerder
donateur
Hmm, ik heb net de aflevering van gisteren (maandag) gezien en ik haat Kelly nu nog meer! Als er één iemand in de maatschappij mag mislukken, dan mag zij dat wel doen van mij
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zondag 9 november 2008 om 14:10:
vind MArco nu ook niet zielig.

heb met niemand medelij is een spel
Uitspraak van verwijderd op maandag 10 november 2008 om 20:04:
Wheheee die kelly wat een domme snol zeg

een snol zeker ]
dom moet nog maar blijken
ze zit wel weer in het spel
kan d'r kledingkast spekken
dat stuk doet ze beter dan de meesten

Uitspraak van ChannA op maandag 10 november 2008 om 19:59:
Yasmine!

:cheer:
[img width=334 height=500]http://94.100.113.156/394350001-394400000/394397301-394397400/394397366_5_ZsCG.jpeg[/img]

Waarschuw beheerder
toch denk ik dat kale marco nooit het geld met haar deelt na deze kutactie..maar goed misschien ook wel?!

Waarschuw beheerder
Wat een dom kind toch die Kelly :S
Waarschuw beheerder
Dont mess with the big girl :lol:

wat een schijtwijf

Waarschuw beheerder
Dat die Kelly ff gauw opflikkerd met dr achterlijke snollengedrag zeg...idioot kutwijf!
Waarschuw beheerder
Kelly...haha fantastisch :D!

8)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 11 november 2008 om 19:53:
Dat die Kelly ff gauw opflikkerd met dr achterlijke snollengedrag zeg...idioot kutwijf!

Idd Zij is echt te zielig !! zeggen dat Dennis achter haar aanloopt ..wat deed ze zelf elke x als een klein kind janken om Marco ..pfff hahaha

Waarschuw beheerder
Ja echt zeg,zij liep eerst Marco altijd als n hondje achterna en nu gaan zeuren over Dennis...in t begin had ik nog medelijden met dr maar kan echt geen greintje sympathie meer voor dat kind opbrengen
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 11 november 2008 om 20:04:
kan echt geen greintje sympathie meer voor dat kind opbrengen

Misschien moet Joran er even een Thai op af sturen? :vaag:
Waarschuw beheerder
ik hooop zooo erg dat die dennis een nieuwe kiest en marco gewoon voor Ziba
Waarschuw beheerder
Dan dumpt ze jou zo hard als een baksteen :/
laatste aanpassing
Artiest Faux
Waarschuw beheerder
Uitspraak van *david op dinsdag 11 november 2008 om 20:07:
ik hooop zooo erg dat die dennis een nieuwe kiest en marco gewoon voor Ziba

Kelly is een domme hoer! Echt een hondje! Zij vindt het gewoon leuk om achter mannen aan te lopen! Nu die dennis achter haar aan loopt vindt ze het niets aan. Zit misschien wat in maar nu laat zij zich echt kennen! Wat een makkelijk wijf!

Wat het domste is, is dat zij nog denkt dat zij macht heeft!

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 11 november 2008 om 19:53:

nee het wordt er beter op als iedereen zich netjes met hun partner gedraagt en geen mening heeft(Y)