Partyflock

Forumonderwerp · 1016479
1 volger · 29528x bekeken

Waarschuw beheerder
ja ja .. de "nieuwe gouden kooi "komt eraan .. maar dan ff iets anders .. :

Het is bekend, de opvolger van het veel besproken reality programma De Gouden Kooi. Vanaf september dit jaar komt RTL 5 met Can`t buy me love. Een nieuw spraakmakend programma vanuit de villa te Eemnes.

In Can`t buy me love draait alles om de vraag of Echte liefde niet te koop is, of hangt er toch wel een prijskaartje aan? In dit nieuwe programma is alles mogelijk.

Het Spel:
Het spel zal zich in drie maand voltrekken in de riante villa te Eemnes. In deze drie maanden zullen de kandidaten op zoek gaan naar de liefde van hun leven, een grote zak geld of misschien wel beide. Kortom floreert de liefde of het geld?

Gezocht kandidaten:

De kandidaten voor Can`t buy me love moeten tussen de 18 en 35 jaar zijn. Singel en natuurlijk goed gebekt om spraakmakende tv te maken. Daarnaast moeten de kandidaten voldoende mensenkennis en charme in huis om een spel slim te spelen?

Dus vanaf september niet De Gouden Kooi maar Can`t buy me love vanuit de Villa te Eemnes.

Can`t buy me love is net als De Gouden Kooi een Talpa Content product en zal worden geproduceerd door Talpa Producties net als De Gouden kooi.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Ramirez Blanco op vrijdag 31 oktober 2008 om 17:20:
kun je mooi wat soa´s verspreiden r.

hahahhahahaa zoveel mogelijk :lol::lol:

Waarschuw beheerder
joyce is eruit! Op zich geen heel verkeerd meisje, denk wel dat ze eerlijk is en in die jacuzzie was ze ook wel btje dronken denk ik..maar goed ik blijf het niet echt goed vinden als je een kind hebt om dan mee te doen aan zo'n programma en al helemaal niet op deze manier!

Achteraf was die time out juist wel goed voor ribas/jasmin die konde daarna wel weer normaal doen tege elkaar

joost en fiona waren niet echt boeiend om te zien maar had hun wel gegund om te winnen hun zijn tenminste normaal!

hoop dat ziba volgende week voor die nieuwe gaat, marco is te arrogant gworden (N)

harige marco is wel wat normaler, die is op zich wel relax hoop dat hij gewoon een leuk meissie tegenkomt want tja met kelly het spel spelen is ook niet echt relax..wel goeie trouwens: ik kies voor de nieuweling, kelly! :lol:

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 1 november 2008 om 14:18:
kelly

Wat een graf stem komt uit haar graf kop :dood:

Waarschuw beheerder
Die harige marco :lol: :respect: ''ik ga voor de nieuweling..'' joyce grijnzen ''kelly'' haha die kop :lol: geweldig
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
die kelly is echt te triest voor woorden..joyce had wel gelijk dat ze achterbaks is

eerst ruzie maken met ribas en daarna roddelen met hem alsof het beste vriendjes zijn:dood:

en ribas wat een :S

Waarschuw beheerder
Uitspraak van *david op zaterdag 1 november 2008 om 15:37:
eerst ruzie maken met ribas en daarna roddelen met hem alsof het beste vriendjes zijn

Hoezo? Ribas is toch net zo?
Waarschuw beheerder
ik kies voor de nieuweling, kelly

whahaha joyce ff op der neus kijken, wel jammer dat ze eruit is, twas een behoorlijke slet maar wel grappig:D

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 1 november 2008 om 14:18:
joost en fiona waren niet echt boeiend om te zien maar had hun wel gegund om te winnen hun zijn tenminste normaal!

Juist niet

Joos is laf en een sulletje. Fiona is achterbaks en manipulatief

Ik gun het kale Marco en zijn Ziba :yes:
Waarschuw beheerder
die kelly is echt te triest voor woorden..joyce had wel gelijk dat ze achterbaks is

:loser: en eerst tegen kelly zeggen "zo jammer dat jij er uit bent, vond jou het leukst" en daarna zeggen dat ze een kut wijf is, dus gewoon het zelfde als hoe kelly doet, ze heeft dus geen recht van spreken...
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 1 november 2008 om 18:27:
Hoezo? Ribas is toch net zo?

en ribas wat een

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Beauty is mama !! op zaterdag 1 november 2008 om 18:53:
en eerst tegen kelly zeggen "zo jammer dat jij er uit bent, vond jou het leukst" en daarna zeggen dat ze een kut wijf is, dus gewoon het zelfde als hoe kelly doet, ze heeft dus geen recht van spreken...

maar ze zeg het wel reg in der bhek
Waarschuw beheerder
je kan veel over Kelly zeggen, maar ze is wel gewoon zichzelf...

Ik vind dat Ziba moet winnen :) zonder kale marco
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van RickeY-G op zaterdag 1 november 2008 om 21:25:
Ziba

gun ik helemaal niks.

harige moet winnen :yes:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Tony-T op zaterdag 1 november 2008 om 21:59:
gun ik helemaal niks.

harige moet winnen

nee man!!!

ik ben toch voor ribas en yasmin

weet je ribas die kan er gewoon niks aan doen die heeft zichzelf niet onder controle maar die heeft wel zkr een goed hart
Waarschuw beheerder
Uitspraak van nel.nl op zaterdag 1 november 2008 om 22:11:
weet je ribas die kan er gewoon niks aan doen die heeft zichzelf niet onder controle maar die heeft wel zkr een goed hart

Ooo, dus hij heeft tourette?
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder

idd kijk maar is op youtube , daar staat een filmpje van ribas en yasmin dronken , dan kan die ook wel lief zijn hoor :x O:)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Tony-T op zaterdag 1 november 2008 om 22:23:
Ooo, dus hij heeft tourette?

yasmin HOU GEWOON JE MOND TYF OP ROT OP YASMIN YASMIN HOU GEWOON JE KOP YASMIN KRIJG DE TERING :roflol:

hoor niks anders uit zijn bek
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 1 november 2008 om 23:20:

Mooiste vind ik nog: Ben je debiel ofso

:roflol: dat zegt hij echt vaak, recht in d'r gezicht.

Waarschuw beheerder

*Proest* NEe dat maakt alles goed zoalang je er maar niets aan kunt doen.

Tuurlijk kan ie dat wel, moet ie maar leren!
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zondag 2 november 2008 om 07:58:

*Proest* NEe dat maakt alles goed zoalang je er maar niets aan kunt doen.

:roflol::roflol:
Waarschuw beheerder
wie is er nu allemaal uit??
Waarschuw beheerder
Joost, Fiona en Joyce

Voor de rest niemand zover ik weet.
Waarschuw beheerder
yasmin HOU GEWOON JE MOND TYF OP ROT OP YASMIN YASMIN HOU GEWOON JE KOP YASMIN KRIJG DE TERING

die gast is echt niet goed
Uitspraak van Tony-T op zaterdag 1 november 2008 om 23:26:
Mooiste vind ik nog: Ben je debiel ofso

dat zegt hij echt vaak, recht in d'r gezicht.

ja en zij pikt het ook nog gewoon ff :\
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Ramirez Blanco op maandag 3 november 2008 om 12:13:
ja en zij pikt het ook nog gewoon ff

mooiste vind ik nog dat als hij wat fouts gedaan heb, hij zo losgaat op haar dat zij uiteindelijk sorry zegt:lol:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van *david op maandag 3 november 2008 om 12:19:
mooiste vind ik nog dat als hij wat fouts gedaan heb, hij zo losgaat op haar dat zij uiteindelijk sorry zegt

ja dan ben je toch niet goed? en tegen iedereen lopen te zeiken over die mek. ik weet zeker dat die ribas buiten dat huis losse handjes heeft. wat een mongool man
Waarschuw beheerder
donateur
ik mis weer veel te veel als ik het zo lees :nocheer:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Ramirez Blanco op maandag 3 november 2008 om 12:21:
ja dan ben je toch niet goed? en tegen iedereen lopen te zeiken over die mek. ik weet zeker dat die ribas buiten dat huis losse handjes heeft. wat een mongool man

wat zegt hij eigenlijk altijd over die andere wijven? Hert ofso? Tegen yasmine zei die ik ga niet bij die Herta slapen?

Ik versta hem nooit zogoed want hij komt moeilijk uit ze woorden:lol:
Waarschuw beheerder
yasmin HOU GEWOON JE MOND TYF OP ROT OP YASMIN YASMIN HOU GEWOON JE KOP YASMIN KRIJG DE TERING

Ribas is echt niet goed wijs! :loser:

Waarschuw beheerder
Uitspraak van RickeY-G op zaterdag 1 november 2008 om 21:25:
:) zonder kale marco

zit er best in met die 2 nieuwe heren..

Waarschuw beheerder
ey ik wil ook meedoen
Waarschuw beheerder
Sorry hoor maar die Joyce in die jacuzzi.... bahbahbah !!! ze ken zo achter de raampjes !

Welk koppel vliegt er deze week uit?

:Cheer:

Ik denk toch Ribas en Yasmin.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van P.riscilla op maandag 3 november 2008 om 16:06:
Sorry hoor maar die Joyce in die jacuzzi.

Idd zeg :/
Waarschuw beheerder
donateur
haha 2 verliefde pubertjes ineens :lol:

Waarschuw beheerder
Wat een pipo's die 2 nieuwe gasten :roflol:

Die militair heeft een drugskop en die stucadoor heeft een raar hoofd :/

Waarschuw beheerder
ik vind ze wel leuk :P

Waarschuw beheerder
whooeeee ik vind die militair eh wel :kwijl: hahah

Waarschuw beheerder
hoop zoooo dat kale marco eruit gaat!

vind hem met de dag irritanter worden

die 2 nieuwe zijn wel leuk, al doen kelly en ziba lichtelijk overdreven, had het vooral van ziba niet verwacht...

zou nog best kunnen dat ziba voor die nieuwe gaat en dat kelly opeens weer kale marco neemt zie k dat meissie nog best voor aan
Waarschuw beheerder
kally mag er van mij zo snel mogelijk uit bah, gun het geen enkel stelletje nu eigenlijk is altijd wel 1 van de 2 irritant van!

Waarschuw beheerder
Uitspraak van $Spygirl$ op maandag 3 november 2008 om 23:30:
kally mag er van mij zo snel mogelijk uit bah, gun het geen enkel stelletje nu eigenlijk is altijd wel 1 van de 2 irritant van!

ik ga toch voor ribas en yasmin

vind kelly (N)

ziba (N)

kale marco (N) (N)

en harige marco gaat nog wel
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 31 oktober 2008 om 15:45:
Hoe kan ik in de serie komen?

http://www.rtl.nl/reality/cantbuymelove/aanmelden/
Waarschuw beheerder
donateur
Ik vind die kelly echt not done(N) Ze heeft het geestelijk vermogen van 16 jarig puberend meisje.

Die Ziba vind ik wel een hele mooie vrouw en de 2 Marco's vind ik wel leuk, gewoon normale Nederlandse jongens. Ik ben benieuwd wat vanavond brengt.
Waarschuw beheerder
ik vind die kelly wel lachen hoor :D

die joyce :bye: sta je dan met je groote bek, maar wel aan de anderen kant van het hek :lol:
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van º²º Miss Dynamite *** op dinsdag 4 november 2008 om 12:58:
ik vind die kelly wel lachen hoor

moet er ook wel om lachen :D

Uitspraak van º²º Miss Dynamite *** op dinsdag 4 november 2008 om 12:58:
die joyce sta je dan met je groote bek, maar wel aan de anderen kant van het hek

die heeft zich echt goed voor lul gezet :| en voor wat? om na 2 weken weer aan de andere kant van het hek te staan :roflol:
Waarschuw beheerder
nou ze heeft wel een pogining gewaagd die andere niet durven.iedereen doet het op haar of zijn manier. die van joyce misschien net wat over het randje qua sexpraat. maar ze heeft laten zien wie ze is. een meid die zich niks laat zeggen en die haar mannetje wel staat. die kelly is achterbaks.
zo moet zo nog effe door gaan :roflol: nou toen joyce tegen haar zei dat ze een kutwijf was stond ze daar met haar grote bek vol met tanden. toen was er niks te merken van; zo moet ze nog effe door gaan. joyce had haar echt wel een pak rammel gegeven in plaats van Kelly met haar niets zeggende grote bek
Waarschuw beheerder
donateur
juist die niets zeggende grote bek van kelly is grappig :lol:
joyce was gewoon ordinair ken daar geen respect voor hebben :no:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van ninanaomi :bye: op dinsdag 4 november 2008 om 13:48:
joyce was gewoon ordinair ken daar geen respect voor hebben

dit is een tepel :respect:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Christieke le duc :roflol: op dinsdag 4 november 2008 om 13:27:
joyce had haar echt wel een pak rammel gegeven in plaats van Kelly met haar niets zeggende grote bek

idd ik zat er ook op te wachten :respect:
Waarschuw beheerder
Ik heb me bescheurd daar met die joyce :roflol: