Partyflock

Forumonderwerp · 1016479
1 volger · 29591x bekeken

Waarschuw beheerder
ja ja .. de "nieuwe gouden kooi "komt eraan .. maar dan ff iets anders .. :

Het is bekend, de opvolger van het veel besproken reality programma De Gouden Kooi. Vanaf september dit jaar komt RTL 5 met Can`t buy me love. Een nieuw spraakmakend programma vanuit de villa te Eemnes.

In Can`t buy me love draait alles om de vraag of Echte liefde niet te koop is, of hangt er toch wel een prijskaartje aan? In dit nieuwe programma is alles mogelijk.

Het Spel:
Het spel zal zich in drie maand voltrekken in de riante villa te Eemnes. In deze drie maanden zullen de kandidaten op zoek gaan naar de liefde van hun leven, een grote zak geld of misschien wel beide. Kortom floreert de liefde of het geld?

Gezocht kandidaten:

De kandidaten voor Can`t buy me love moeten tussen de 18 en 35 jaar zijn. Singel en natuurlijk goed gebekt om spraakmakende tv te maken. Daarnaast moeten de kandidaten voldoende mensenkennis en charme in huis om een spel slim te spelen?

Dus vanaf september niet De Gouden Kooi maar Can`t buy me love vanuit de Villa te Eemnes.

Can`t buy me love is net als De Gouden Kooi een Talpa Content product en zal worden geproduceerd door Talpa Producties net als De Gouden kooi.
Waarschuw beheerder
wat is ribas nou zenuwachtig? hij wou toch weg?
Waarschuw beheerder
donateur
Die Ribas :X Kijk hoe mega lekker Yasmine is en ze doet niets verkeerd. En ze laat zich zo uitschelden door die sukkel... Damn, wat dom is ze zeg! :|
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Giessie op woensdag 29 oktober 2008 om 01:00:
Het gaat weer helemaal nergens over...

Niet luisteren hoor naar wat iedereen zegt. Das internet he ;)
Je bent gewoon lekker :D Jammer dat je eruit moest (F)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Tony-T op donderdag 30 oktober 2008 om 19:41:
Wat een heldin die nieuwe trouwens Geweldig!

jammer dat ze eruit is, maar ze heeft wel gelijk met het achterbakse van die kelly. wat een zieltjeswinnares
:/

Waarschuw beheerder
Bleeegh ik vind die Joyce echt een goedkoop wijf.. Beetje dr tieten laten zien, alleen om er in te komen :lol:.. Cheap (N)

Snap niet dat die Kelly zichzelf de les laat lezen door haar :x
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 30 oktober 2008 om 23:28:
Snap niet dat die Kelly zichzelf de les laat lezen door haar

omdat ze zelf alleen achter iemands rug durft te lullen. heel triest die kelly

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Ramirez Blanco op donderdag 30 oktober 2008 om 23:31:
omdat ze zelf alleen achter iemands rug durft te lullen. heel triest die kelly

Ach ik snap eigelijk ook niet wat die Joyce nou interessant komt doen want ze doet het alleen om Marco te imponeren :lol:
Waarschuw beheerder
Snap niet dat die Kelly zichzelf de les laat lezen door haar

die joyce wil juist dat ze erop in gaat.. gewoon niet op reageren ;)
of helemaal uit je stekker gaan en laten zien dat ze je toch op de kast krijgt
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 30 oktober 2008 om 16:43:
Zonder make-up

vind ik in het algemeen iedereen een stuk beter
hou niet van die dikke lagen

Uitspraak van permanent verbannen op donderdag 30 oktober 2008 om 19:37:
Ik neem aan dat zijn kop van zijn rompje getrokken als hij dat huis uit is
Sowieso door de vrienden van die blonde Yasmin

hij heeft zich zeker niet geliefd gemaakt bij haar vrienden
maar ja ze doet hetzelf
als hij wist met wie zij om gaat zou hij niet zo'n grote bek hebben
Waarschuw beheerder
donateur
Bleeegh ik vind die Joyce echt een goedkoop wijf.. Beetje dr tieten laten zien, alleen om er in te komen .. Cheap

ze weet iig goed hoe ze zich zelf voor lul moet zetten :|

Waarschuw beheerder
Uitspraak van ninanaomi :bye: op vrijdag 31 oktober 2008 om 09:03:
ze weet iig goed hoe ze zich zelf voor lul moet zetten

Idd t is wel een spel en je moet gozers verleiden maar dit :gaap: gewoon goedkoop.. Zoals ik al eerder zei
Uitspraak van verwijderd op woensdag 29 oktober 2008 om 10:34:
Anyways als ze op die manier dat geld wil dan kan ze net zo goed op dr rug gaan liggen met dr benen wijd

@ Amsterdam ;) want zoveel verschilt dat niet op de manier hoe zij het spel speelt :lol:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van BMelloW op vrijdag 31 oktober 2008 om 09:00:
hij heeft zich zeker niet geliefd gemaakt bij haar vrienden
maar ja ze doet hetzelf
als hij wist met wie zij om gaat zou hij niet zo'n grote bek hebben

met wie gaat ze om dan? :s

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 31 oktober 2008 om 10:48:
@ Amsterdam want zoveel verschilt dat niet op de manier hoe zij het spel speelt

ik vind 'r wel lekker :honger:

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 31 oktober 2008 om 11:12:
ik vind 'r wel lekker

Ik wil je wel 5 euro lenen hoor:$

Waarschuw beheerder
ja kom 'ns even langsbrengen

ouwe trukkendoos :lol:
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 31 oktober 2008 om 10:48:
@ Amsterdam want zoveel verschilt dat niet op de manier hoe zij het spel speelt

kan je geen ongelijk geven :no:
Waarschuw beheerder
ook schijnbaar een lekkere die joyce...

was het al bekend dat joyce een kind heeft??
genaamd shania en op het forum staan heeel veeel slechte berichten over haar ze heeft veel schulden en moet een echte hoer zijn ze is ook veel in aanraking geweest met justitie vanwege geweldsdelicten ze is uit huis gezet vanwege huurschuld en dumpt kind altijd bij oma om te feesten.

staat allemaal op het forum van cbml!!
Waarschuw beheerder
idd die link willen we wel hebben :lol:

Waarschuw beheerder
Uitspraak van ninanaomi :bye: op vrijdag 31 oktober 2008 om 13:25:
link?

http://interactief.rtl.nl/forum/Cant%20buy%20me%20Love/?msg=1609565&rootmsg=1577125&rootpg=0

Hahaha ach zo'n verassing is het niet, je ziet toch meteen dat die Joyce zo'n vieze h0er is

bij deze wil ik even zeggen dat deze meid Joyce op solar festival in roermond een poging heeft gedaan om de D&G zonnebril van mijn vriendin te stelen..
Mijn vriendin is haar achterna gelopen en helaas liet zij deze bril bij de garderobe uit haar handen vallen..
Deze heeft mijn vriendin nu wel terug gekregen van de beveiliging

je moet eens die aflevering van 28ste trugkijke op internet. en dan kijk je ongeveer op 16 min waar joyce binnekomt en zij zich voorsteld waarna zij aan de tafel gaat zitten. op een gegeven moment lacht zij heel breed. op dat moment moet je even op de vierkantje klikken zodat de film stopt en die tanden goed kunt zien Dat is egt heavy en k kan niet bgrijpen dat ze iemand met zo n tanden in dat programma toelaten! En wat ik nog minder zou kunne begrijpen is dat iemand daar mee gaat kussen

Oke ik heb respect voor haar moeder, ook omdat ze de zorg van haar kleinkind op haar neemt.
En niet zo'n beetje, ze slaapt weken daar, Omdat Joyce het niet trekt met haar dochter vandaar dat ze vaak bij haar moeder logeert.
Ik ken Joyce ook van vroeger,
Toen steelde ze ookal, ik dacht idd in die tijd ach we zijn nog jong en daar kunnen we nog van leren.
Helaas is het bij haar nog niet gelukt (zover ik het heb meegekregen van haar)
Zolang ze mijn spullen niet steelt heb ik er geen probleem mee.
Verder is het haar dochter en wat zij ermee doet is ook aan haar, alleen mijn mening is dat je dit niet kunt maken.
Vooral niet zo op tv komen met: Met de woorden ik kan zowat iedereen versieren.
Dat doe je toch niet? Als je een dochter hebt van 2??
Althans ik niet.
Maar dat zijn mijn woorden.

Ik ken joyce an vroeger. Toen kon ik haar niet uitstaan en nu al helemaal niet meer. Het is een raar meisje. Zoals ik weet heeft ze een dochtertje ja hallo als je een kind hebt ga je je toch niet zo gedragen en ook niet in zo`n huis zitten. Ik ben benieuwd hoelang het duurt voordat ze ligt te N**ken.. Haha zal niet lang duren.. Als dat kind van der Shania eens na school gaat dan zeggen ze tegen dat kind jouwn mama is een hoer.. Nou leuk voor dat kind. Nee dat zou ik mijn kinderen nooit aan doen.. Vroeger heeft ze veel slaag gehad was er zelf bij en denk als ze uit dat huis komt ook niet meer zo veilig over straat kan. Blijkbaar schijnt ze te stelen en weet ik wat allemaal.Dus de mensen in het huis moeten goed uitkijken voor hun spullen . Die mannen in het huis zijn der gewoon aan het uitlachen dat heeft ze zelf nog niet eens door zie je ook al aan hoe dom ze is. Ik heb de mening ze is moeder ze moet voor der kind zorgen niet achter de mannen aangaan de slet uithangen en alleen maar meedoen aan het programma voor het geld.Als ik haar moeder was ik zou me dood schamen echt waar..

:lol: Lappen tekst maar wel lachen haha (Y) afgekraakt tot op het bot.
Waarschuw beheerder
donateur
Holyfield schrijft: Leuk dat jullie zo meeleven met Joyce,maar er is er eentje die onder een valse naam groffe leugens over Joyce neerzet op de site van www.cantbuymelove.nl echt laag zoiets,ze deed dit al eerder op de Hyves van Joyce.Ze was ooit de beste vriendin van Joyce,maar heeft eraan meegewerkt dat de relatie van Joyce stuk liep.Als ze de waarheid zegt kwam ze wel met haar ECHTE naam of niet?
Ze is alleen maar jaloers op Joyce en zegt daarom zo'n leugens en afkrakerij.Ook haar exvriend en vriendin doen hieraan mee,gewoon te laag voor woorden zoiets!!!!!!
Hij heeft Joyce met de schulden die die meid noemt laten zitten.Joyce betaalt helemaal alleen die schulden af!!!!!dus respect voor haar,hij verhuisd steeds en pakt ander telefoonnummer zodat ze hem niet vinden en bereiken kunnen.
Wilde jullie dit even laten weten.

Ik zelf weet dat dit stukje klopt!!... en dat 90% van die geplaatste verhalen inderdaad echt gelogen zijn.. Joyce is een leuke meid, af en toe een tikkie gestoord(positief) maar jeetje, mensen praat es effe met respect over anderen :yes:

Is wel weer duidelijk dat mensen beter eerst voor hun eigen deur moeten vegen..:yes:
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Uitspraak van ! (6) * N. * (6)™ ! op vrijdag 31 oktober 2008 om 14:24:
Ik zelf weet dat dit stuk de waarheid is..

Waar rook is is vuur.. En tsja met sommige dingen zoals

Uitspraak van verwijderd op vrijdag 31 oktober 2008 om 14:22:
Zoals ik weet heeft ze een dochtertje ja hallo als je een kind hebt ga je je toch niet zo gedragen en ook niet in zo`n huis zitten.

Uitspraak van verwijderd op vrijdag 31 oktober 2008 om 14:22:
heb de mening ze is moeder ze moet voor der kind zorgen niet achter de mannen aangaan de slet uithangen en alleen maar meedoen aan het programma voor het geld

Ben ik het wel mee eens.

Waarschuw beheerder
niks meer dan lof over dat wijf

wat een wijf zeg :respect::lol:

heerlijk die bek van 'r
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van ! (6) * N. * (6)™ ! op vrijdag 31 oktober 2008 om 14:24:
af en toe een tikkie gestoord(positief)

dat noem jij positief wat ze nu doet? :|

en als ze idd een kind heeft...
wat doet ze dan ingodsnaam in dat huis?

dat ze loopt te stelen enzo vind ik niet echt boeiend :no: maar dat je je kind achter laat om als halve hoer te gaan figureren gaat toch echt tever :no:
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
http://www.hyves.nl/index.php?l1=ut&l2=photo&l3=show&media_id=142576996&media_secret=a6AK

EEwww echt zij is viesss.. Vette pens :lol:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van YOURI*teaser* op donderdag 30 oktober 2008 om 19:51:
vind ik dus ook, kom zelf ook van vlak bij nijmegen, maar ik praat echt niet zo als kelly

ja maar de meesten hier wel :D

cbml B)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 31 oktober 2008 om 14:37:
EEwww echt zij is viesss.. Vette pens

ik vind t super dat ze zo recht voor dr raap is.
maar het is toch wel n slet hoor hahaha..

Waarschuw beheerder
eyz eeen tepel :lol:

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 31 oktober 2008 om 14:36:
heerlijk die bek van 'r

Jij wilt je pik wel ff tussen dr spleet douwe :D (K)
Waarschuw beheerder
heeft die Turk al een kop stoot gekregen van niemand?
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van ninanaomi :bye: op vrijdag 31 oktober 2008 om 14:36:
dat noem jij positief wat ze nu doet?

Beter lezen, ik heb het over Joyce, zoals ze in het dagelijks leven is qua doen en laten..

en als ze idd een kind heeft...
wat doet ze dan ingodsnaam in dat huis?

maar dat je je kind achter laat om als halve hoer te gaan figureren gaat toch echt tever

Dat haar kind bij der ma is, nou, daar hebben hun toch samen voor gekozen, kindje was allang voor het programma bij der ma, en niet omdat ze zonodig in cbml wou.. snap niet waar iedereen zich zo druk om maakt, is toch der eigen leventje en niet dat van jullie :no:

Daarbij zorgt ze voor wat entertainment in dat hersenloze programma.. dus niet zo zeuren allemaal 8)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van ! (6) * N. * (6)™ ! op vrijdag 31 oktober 2008 om 14:53:
kindje was allang voor het programma bij der ma, en niet omdat ze zonodig in cbml wou..

Gewoon een kansloos sletterig wijf die dus niet voor dr verantwoordelijkheden opkomt. Wel neuken, maar het opvoeden ho maar (N)
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
snap niet waar iedereen zich zo druk om maakt, is toch der eigen leventje en niet dat van jullie

Daarom, ik snap dat gezeik ook niet! Het is gewoon een topwijf (Y):D.
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 31 oktober 2008 om 14:54:
Gewoon een kansloos sletterig wijf die dus niet voor dr verantwoordelijkheden opkomt. Wel neuken, maar het opvoeden ho maar

Nogmaals, waar blijf jij je druk over maken? Schijnbaar vindt je der toch boeiend genoeg om de hele dag op dit forum te hangen en der te bekritiseren.. :z
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Tha_RaveBeast op vrijdag 31 oktober 2008 om 14:49:
heeft die Turk al een kop stoot gekregen van niemand?

nee :nocheer:

Dat haar kind bij der ma is, nou, daar hebben hun toch samen voor gekozen, kindje was allang voor het programma bij der ma, en niet omdat ze zonodig in cbml wou.. snap niet waar iedereen zich zo druk om maakt, is toch der eigen leventje en niet dat van jullie

gelukkig is het niet mijn leven :no: ik kan iig zeggen dat ik zelf voor mn kind zorg waar ik ook zelf voor gekozen heb ;)

heb echt geen respect voor wijven die hun benen open gooien een kind eruit poepen en daar niet eens voor zorgen (N)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van ! (6) * N. * (6)™ ! op vrijdag 31 oktober 2008 om 15:10:
Nogmaals, waar blijf jij je druk over maken? Schijnbaar vindt je der toch boeiend genoeg om de hele dag op dit forum te hangen en der te bekritiseren..

Whaha daar is dit forum voor :lol:. Als zij geen kritiek wil moet ze niet in zo'n programma gaan.. En denk je nou echt dat ik me hier om druk maak :z vind het gewoon zwaar kansloos punt. Ze is toch een volwassen meid? Kom dan op voor je verantwoordelijkheden.. Denk je nou echt dat ik er snachts wakker van lig :gaap:

Uitspraak van ninanaomi :bye: op vrijdag 31 oktober 2008 om 15:12:
heb echt geen respect voor wijven die hun benen open gooien een kind eruit poepen en daar niet eens voor zorgen

Punt.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van ninanaomi :bye: op vrijdag 31 oktober 2008 om 15:12:
heb echt geen respect voor wijven die hun benen open gooien een kind eruit poepen en daar niet eens voor zorgen

poep je kinderen uit benen die openstaan? wuuu

vertel want volgens mij ben ik een beetje in de war met iets anders??

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 31 oktober 2008 om 15:16:

Dus jij was de schuldige die toen ik ging plassen @ het nova een dikke drol voor me had achtergelaten :[
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 31 oktober 2008 om 15:16:
poep je kinderen uit benen die openstaan? wuuu

:gaap:
Waarschuw beheerder
och ja ieder z´n hobby he... een non kunnen ze ook niet in die toko zetten:cheer:

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 31 oktober 2008 om 15:17:
Dus jij was de schuldige die toen ik ging plassen @ het nova een dikke drol voor me had achtergelaten

:roflol:

Uitspraak van ninanaomi :bye: op vrijdag 31 oktober 2008 om 15:24:
:gaap:

Moe van je eigen slappe hap? :roflol:

Stelletje wijven dat jullie zijn, beetje lopen zuren over die Joyce. Pfff laat 'r lekker....
Moeimaaksters
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Uitspraak van :coke:Tony Montana:coke: op vrijdag 31 oktober 2008 om 13:00:
ook schijnbaar een lekkere die joyce...

was het al bekend dat joyce een kind heeft??
genaamd shania en op het forum staan heeel veeel slechte berichten over haar ze heeft veel schulden en moet een echte hoer zijn ze is ook veel in aanraking geweest met justitie vanwege geweldsdelicten ze is uit huis gezet vanwege huurschuld en dumpt kind altijd bij oma om te feesten.

staat allemaal op het forum van cbml!!

Ik ken Joyce al vanaf dat ze nog in de wieg lag. Heeft met haar ouders en broer altijd straat verder bij mij gewoond. En ja, Joyce is geen lieverdje, misschien wel een echte "bitch", maar zijn dat niet juist de eigenschappen voor dit onzin-programma?

Ik kijk sinds deze week ook, maar alleen omdat er dus iemand meedoet uit mijn "dorp". Maar het gaat toch werkelijk nergens over man. Dus laat Joyce lekker doen waar ze goed in is he he!

Waarschuw beheerder
Hoe kan ik in de serie komen?

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 31 oktober 2008 om 15:45:

ribas eruit schoppeng?

Waarschuw beheerder
hahaha nee hij is ook allchtoon, die moet blijvem beter zo een bakra eruit

Waarschuw beheerder
j0ost zijn volgende beens brekengs

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 31 oktober 2008 om 15:45:

Als jij erin meedoet, blijf ik er zelfs voor thuis !!

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 31 oktober 2008 om 16:26:
Als jij erin meedoet, blijf ik er zelfs voor thuis !!

ey mail voor mij dang....heb er zin in