Partyflock

Forumonderwerp · 1007314

Waarschuw beheerder
Wat denk jij?

Hoe komt het toch dat psychiaters van nature zo vals en slecht zijn dat ze op zeer grote schaal leugens verkondigen, mensen chronisch ziek maken onder het mom van "beter maken", aan de meest verschrikkelijke lichamelijke en geestelijke folteringen onderwerpen en andere gruwelijkheden begaan?

Ik zie de psychiatrie als een ziekte van de samenleving. Een door gebrekige visie/onmacht gevoede reactie op maatschappelijke problemen uit het verleden die uiteindelijk een beloning vond die het tot hedendag in stand heeft gehouden.

Je kunt het vergelijken met de doping theorie in sport. Als je een berekening maakt dan zie je dat mensen die doping gebruiken altijd meer verdienen dan iemand die eerlijk speelt, ook als ze gepakt worden.

Een eerlijke winnaar verdient 1 miljoen dollar, en iemand die in dezelfde sport doping zou hebben gebruikt zou (inclusief inberekende kosten voor penalties) meer dan 8 miljoen dollar hebben verdiend.

Een eerlijke verliezer verdient 0.8 miljoen dollar in dezelfde sport terwijl een valsspeler in dat geval meer dan 4 miljoen zou hebben verdiend.

Wat nu als je deze theorie toepast op de psychiatrie? Zou je dan kunnen begrijpen wat men ertoe drijft om te blijven liegen en valse praktijken te bezigen op grote schaal als ze daarvoor veel en veel beter beloond worden?

Ik denk dat je daar eventueel ook een oplossing zal kunnen vinden voor het probleem.

Neem als voorbeeld nu het zeer succesvolle Soteria Experiment door professor psychiatrie Loren Mosher. Het Soteria onderzoek toonde aan dat het behandelen van jonge schizofrene mensen met buitensporige destructieve psychiatrische medicijnen een zeer grote fout is. De psychiatrische orde voelde zich beledigd. Prestige en geld wonnen. Waarheid en liefde verloren.

http://www.moshersoteria.com/

Stel nu dat je een concept ontwikkeld waarin innovatie zoals het Soteria project beter wordt beloond dan valsspelen? In dat geval zou het probleem zich vanzelf op moeten lossen.
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Psychiaters zijn professionals in het verbergen van hun gruwelijke praktijken o.a. door het beschuldigen en zwart maken van eenieder die kritiek uit maar al is de leugen nog zo snel, de waarheid achterhaald het wel zeggen ze wel eens.

Psychiaters leven in een waanwereld. Een wereld vol gebrekige visie en onmacht die ze zelf in stand houden ter rechtvaardiging van hun lucratieve gruweldaden.

En zo lang niemand kijkt kan er geen verandering in komen. Het zijn dan wel "gekken" of anders denkenden die door psychiaters onder handen worden genomen maar vaak zijn het goedaardige mensen die niets misdaan hebben, en die in tegenstelling tot een psychiater anderen nooit letsel zouden (willen) toebrengen.

Psychiaters zijn de ware terroristen in onze samenleving. Het klinkt allemaal conspiracy achtig maar het is opzich best logisch en natuurlijk als je je er in zou verdiepen. Ik denk dat de TO een goede theorie biedt over hoe het mogelijk is dat psychiaters tot dergelijke gruwelpraktijken in staat zijn.

In twee woorden: geld en macht.

Ze maken mensen chornisch ziek, ze martelen mensen omdat ze volgens hen (of hun valse wetenschap) niet mogen zijn zoals ze zijn en dat alles voor een ideaal (waanbeeld): een wereld vol onmacht om met maatschappelijke problemen om te gaan en de controle en sociale stabiliteit die psytchiatrische behandeling biedt en geld. Ongelooflijk veel geld uit verkoop van drugs/medicijnen.

Psychiaters zijn de beulen van onze maatschappij. En het heeft niets met zwart wit denken te maken om dit te kunnen stellen. Dat er uitzonderingen zijn en dat er ook goede psychiaters zijn dat doet daar niets aan af. Je kunt de vele gruweldaden van psychiaters daarmee gewoonweg niet goedpraten. Het zijn en blijven martelaren in hart en ziel.
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Psychiaters zijn lief (L)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van marleen op dinsdag 29 april 2008 om 08:11:
scientology church

:roflol: Ben je zo kansloos dat je naar een tentoonstelling gaat die de scientolgy church sponsort?
Die gasten geloven dat wij van aliens afstammen :vaag: :roflol:

Uitspraak van verwijderd op dinsdag 29 april 2008 om 12:25:
Het zijn en blijven martelaren in hart en ziel.

:roflol: jullie hebben elkaar hier wel gevonden he?
Jullie hebben precies dezelfde kortzichtige blik op psyciaters :rot:

Waarschuw beheerder
Kritisch zijn is prima. In de psychiatrie gebeuren genoeg dingen die niet kunnen... Maar gelukkig is het niet alleen maar slecht.

Denk je dat Hitler alleen maar slecht heeft gedaan? Dat heeft er toch niets mee te maken?

Ze martelen mensen, ze maken mensen chronisch ziek en vormen een bedreiging voor de (lichamelijke) gezondheid van onze samenleving.

Het is echt een valse wetenschap. Wat ze doen is echt niet goed.

Ze liegen en bedriegen iedereen, dat kan en mag niet in een wetenschap. Daarom is het zo gevaarlijk.
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
scientology church..

Psychiatrie is echt heel erg slecht voor mensen, en dat een sekte voor de belangen van de groep gedupeerde mensen opkomt is denk ik niet zo vreemd. Die mensen hebben vaak problemen en ik denk wel dat je dan vatbaar bent om te gaan geloven. Om je aan te sluiten bij een sekte of iets dergelijks.

Maar de CCHR is overigens opgericht door hoogleraar Thomas S. Szasz. Door gebrek aan geld heeft hij toen financiering en inzet van de Church of Scientology geaccepteerd. Het streven is echter heel nobel. Een einde maken aan de gruwelijke praktijken van de psychiatrie.

http://www.szasz.com/
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Psychiaters zijn liev. Niet zo lelijk over hun doen! :@
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 29 april 2008 om 12:32:
Maar de CCHR is overigens opgericht door hoogleraar Thomas S. Szasz. Door gebrek aan geld heeft hij toen financiering en inzet van de Church of Scientology geaccepteerd. Het streven is echter heel nobel. Een einde maken aan de gruwelijke praktijken van de psychiatrie.

niks van waar man,dat schotelen ze je voor ja...het gaat alleen om het financiele plaatje :)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Nick op dinsdag 29 april 2008 om 12:44:
niks van waar man,dat schotelen ze je voor ja...het gaat alleen om het financiele plaatje

{ongeldige bron voor embed: http://video.google.nl/videoplay?docid=2886651913988671356}

Hun streven blijft nobel ;)

Wie anders is gemotiveerd om die weggestopte gekken te helpen?... Veel mensen hebben zo iets van "je zit daar niet voor niets" en daar is de kous dan mee af. En vervolgens blijven psychiaters hun gruwelijke werk gewoon doen en is er niemand die zich om die mensen bekommerd.

Zelfs Amnesty International wil zich niet met de psychiatrie bemoeien. Je staat er dan echt helemaal alleen voor, er is niemand meer die om je geeft. Psychiaters kunnen gewoon hun gang gaan met het walgelijke martelpraktijken.
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
toch blijf ik van mening dat het een stel oplichters zijn met eigenbelangen

Waarschuw beheerder
Psychiatrie veroordelen wegens martelpraktijken en een indoctrinerende sekte als de scientology goedkeuren :s :vaag:

Scientlogy staat ook niet echt bekend om zijn wereldverbeterende visie, eerder om kapotte gezinnen en mensen met waanideen dat binnekort de verlossers met een vliegende schotel aan komen vliegen.
Opgericht door iemand met een waanzinnige theorie, zonder enige vorm van wezenlijk bewijs.
Terwijl psychiatrie zich al in honderden jaren ten goede en ja ook ten kwade heeft bewezen, maar ook de psychiatrie in Nederland heeft zich aan de wetten die de "mensen moeten beschermen" te houden, ondanks jouw verhaaltje van amnesty. doet jouw psychiater in jouw ogen verkeerde dingen (medicati/therapy e.d.) moet je een advocaat inschakelen en niet Partyflock met je rare wijsheden bevuilen.
Medicatie hebben intussen ook al bewezen dat ze werken, en als je zelf een bnetere therapie weet, ga dan zelf een praktijk oprichten zonder een andere praktijk ten gronde te willen richten ;).
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 29 april 2008 om 13:50:
Scientlogy staat ook niet echt bekend om zijn wereldverbeterende visie, eerder om kapotte gezinnen en mensen met waanideen dat binnekort de verlossers met een vliegende schotel aan komen vliegen.
Opgericht door iemand met een waanzinnige theorie

juist :D

en als je zelf een bnetere therapie weet, ga dan zelf een praktijk oprichten zonden een andere praktijk ten gronde te wil;len richten

dat is ook een nobel streven :D

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Nick op dinsdag 29 april 2008 om 13:41:
toch blijf ik van mening dat het een stel oplichters zijn met eigenbelangen

Psychiaters ook ;)

Psychiatrie veroordelen wegens martelpraktijken en een indoctrinerende sekte als de scientology goedkeuren

:no:, ik keur de Scientology kerk niet goed (ik weet er ook niet veel van overigens) maar de CCHR is een zeer nobele organisatie met een eerlijke hoogleraar aan het roer. Ik ben van mening dat het niet uitmaakt waar het geld vandaan komt, althans, het doel blijft erg nobel.

De maffia heeft in het verleden ook honderden miljonenen aan de katholieke kerk geschonken en aan goede doelen gedoneerd. Het geld was afkomstig uit afpersing etc. maar ze hebben er wel veel goede dingen mee gedaan uiteindelijk.

De psychiatrie is denk ik wel even iets gevaarlijker en kwader dan scientology die je de vrije keuze bied om je erbij aan te sluiten of niet.

Als ik moet kiezen welke kwader is: mensen verleiden om te geloven in iets en veel geld afhandig maken OF mensen martelen/chronisch ziek maken ten behoeve van een ideaalbeeld EN veel geld afhandig maken, dan wist ik het wel: de psychiatrie.
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
lekker je vrouw in stilte een kind laten verwekken, sicko's die scientology gasten

'bek houden trut'
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
ga dan zelf een praktijk oprichten zonder een andere praktijk ten gronde te willen richten

Zoals je hebt kunnen lezen in de OP: dat is al lang gedaan. Maar kwade psychiaters maken het voor die eerlijke en beter werkende behandelingen onmogelijk om succesvol te zijn. Ze leveren veel minder geld op en maken mensen niet afhankelijk van psychiaters.
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Uitspraak van datdus op dinsdag 29 april 2008 om 14:08:
lekker je vrouw in stilte een kind laten verwekken, sicko's die scientology gasten

Hoe bedoel je?
Waarschuw beheerder
vrouwen mogen niet schreeuwen tijdens de bevalling.. volgens bepaalde regels die de scientology gemeenschap je opdraagt..
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Uitspraak van datdus op dinsdag 29 april 2008 om 14:17:
vrouwen mogen niet schreeuwen tijdens de bevalling.. volgens bepaalde regels die de scientology gemeenschap je opdraagt..

En wat als ze dat wel doen?

Waarschuw beheerder
Uitspraak van datdus op dinsdag 29 april 2008 om 14:17:

Patiënten mogen niet zijn zoals ze zijn, volgens bepaalde regels die psychiatrische wetenschap ze opdraagt :S

Lijkt me wel even iets erger ;)
Waarschuw beheerder
[img width=400 height=299 cacheid=000f6337002b532b549354461a023aba25]http://www.lermanet.com/image/southpark-volcano.jpg[/img]
[img width=400 height=300 cacheid=000ea9f80029b3a281fc74061a023aba25]http://bigpicture.typepad.com/writing/images/05secret_scientologist_xenu_story21.jpg[/img]
[img width=346 height=260 cacheid=000f633f002b5332360deb5d1a023aba25]http://www.losanjealous.com/img/xenusouthpark.jpg[/img]

:lol:
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 29 april 2008 om 14:08:
die je de vrije keuze bied om je erbij aan te sluiten of niet.

Dacht je dat werkelijk? deze pakken ook alleen zwakkeren uit de samenleving net als de pinkestergemeenschap om hun met hun waanzinnige ideen te beinvloeden.
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 29 april 2008 om 14:08:
OF mensen martelen/chronisch ziek maken ten behoeve van een ideaalbeeld

Onzin, ik ken mensen die in de psychiatrie werken en ken ook mensen die door behandeling een 100x gezonder en beter mens zijn geworden, mensen met psychoses en met zware vormen van adhd, mensen met amper normen en waarden, mensen met schizofrenie, en bijna 80% ervan heeft al geen medicijnen meer nodig door de goede behandelmethode van Emergis ;)
Ken ook mensen die zich niet laten behandelen en afwimpelen als onzin en nog steeds op het pad zijn andere mensen zwaar te ruïneren en omdat er geen wet is om deze zwaar gestoorde mensen te stoppen met andermans leven kapot te maken gaan ze lekker door!

Ik zeg nogmaals, als je het zo beter weet begin zelf een kliniek!

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 29 april 2008 om 14:14:
Maar kwade psychiaters

Ken je ze persoonlijk, ik wel, genoeg en ben nooit een kwade tegengekomen met dubbelzinnige ideen om een nieuw wereldbeeld te creeëren :lol: en ook niet die andere behandelmethoden als onzin bestempelen, werkt het dan is het interressant, werkt het niet geen nood, geen verspilling van tijd en geld, maar juist een bewijs dat je die kant niet direct uit moet maar naar andere alternatieven moet zoeken.

Ik vind het zo leuk tegenwoordiog dat er hordds mensen zijn die beweren dat doctoren ook last hebben van tunnelvisie, terwijl de meeste juist wel geinterresserd zijn in andere wetenschappen en theoriën.

Heb een vraag kom je wel eens op congressen en lezingen?
Waarschuw beheerder
SEO je gaat me niet vertellen dat je ook zo'n sick fuck bent... jammer, nog een verloren ziel erbij :(
Waarschuw beheerder
:X ..... :lol:

Waarschuw beheerder
Uitspraak van datdus op dinsdag 29 april 2008 om 14:37:
SEO je gaat me niet vertellen dat je ook zo'n sick fuck bent...

Ik ben gewoon eerlijk en heb een andere visie dan psychiaters ;)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 29 april 2008 om 14:45:
en heb een andere visie dan psychiaters

als je een andere visie hebt betekent nog niet dat de visie van iemand anders slecht hoeft te zijn ;)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 29 april 2008 om 14:30:
Heb een vraag kom je wel eens op congressen en lezingen?

:no:

Ik lees er zo nu en dan iets over, dat is alles ;)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 29 april 2008 om 14:46:
als je een andere visie hebt betekent nog niet dat de visie van iemand anders slecht hoeft te zijn

Dat klopt, maar als ik lees dat mensen medicijnen krijgen die ze chronisch ziek maken en ze bekeken worden op basis van hun negatieve eigenschappen dan denk ik wel dat dat slecht is. Als wetenschappers vervolgens aangeven dat het ook werkelijk heel erg slecht is dan ben ik van mening dat mijn visie dus beter is dan de oogkleppen visie van psychiaters die mensen met leugens proberen te doen geloven dat de behandelingen die ze bieden de enige mogelijkheid zijn, want dat is gewoon niet zo. Er zijn veel humanere/menselijkere en beter werkende behandelingen maar die leveren minder geld en controle op. Ik kies dus voor liefde een waarheid. Psychiaters kiezen voor macht en geld.

Psychiatrische pillen maken mensen ziek, dat is alom bewezen. Dat er mensen zijn die er baat bij vinden doet daar niets aan af. Het gaat toch om wetenschap?
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
btw, om te verduidelijken wat ik nu precies bedoel met het verschil in visie:

Psychiaters kijken naar het nu (oogkleppen visie). Ze kijken naar jou op het moment dat jij een probleem hebt en hoe erg dat kan zijn of worden (veronderstellingen). En ze zoeken het probleem als ziekte in de hersenen.

Ik kijk zelf liever naar een groter geheel. De menselijke oorzaken die kunnen leiden tot problemen en welke mogelijkheden daarin kunnen bestaan om problemen aan te wenden om tot succes te komen. Mensen als ziek behandelen terwijl ze geen aantoonbare ziekte hebben is vals, en vind ik dus heel erg slecht. Zo blijven ze ziek (en afhankelijk) en kunnen ze alleen "genezen" als ze de leugen geloven.
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 29 april 2008 om 14:50:
Als wetenschappers vervolgens aangeven dat het ook werkelijk heel erg slecht is dan ben ik van mening dat mijn visie dus beter is dan de oogkleppen visie van psychiaters die mensen met leugens proberen te doen geloven dat de behandelingen die ze bieden de enige mogelijkheid zijn, want dat is gewoon niet zo. Er zijn veel humanere/menselijkere en beter werkende behandelingen maar die leveren minder geld en controle op. Ik kies dus voor liefde een waarheid. Psychiaters kiezen voor macht en geld.

Psychiatrische pillen maken mensen ziek, dat is alom bewezen. Dat er mensen zijn die er baat bij vinden doet daar niets aan af. Het gaat toch om wetenschap?laatste aanpassing 29 april 2008 14:57

Waar haal je die verhaaltjes vandaan :vaag: als je geeneens op congressen en lezingen komt.

ben met een kennis afgereist naar de NVVP 2 weken geleden, en hoeveel er al niet geprobeerd wordt zonder medicatie om mensen te helpen, maar als mensen agressief zijn/worden moet je ze wel drogeren aangezien een dwangbuis tegenwoordig ook al streng wordt bekritiseerd door humane instellingen.

Uitspraak van verwijderd op dinsdag 29 april 2008 om 14:54:
En ze zoeken het probleem als ziekte in de hersenen.

En naar waar het probleem vandaan komt (drugs, geschiedenis, erfelijkheid etc etc.) ze praten heel veel met mensen, proberen mensen een doel aan te praten (een vriendin van me is kunstenaar geworden en heeft haar eerste expositie daar mogen houden en is ook volledig van de medicatie af) er gaat nogal wat meer om in de wereld van psychiatrie dan alleen kwaadaardige doctoren met electrische stoelen voor behandeling, maar blijkbaar wil je dat niet zien.

Er is een groep wetenschappers die denken dat alles vanuit de hersenen wordt veroorzaakt (dmv een ziekte) maar deze tehorien worden door heel veel praktiserend psychiaters van tafel geveegd ;)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 29 april 2008 om 15:15:
ben met een kennis afgereist naar de NVVP 2 weken geleden, en hoeveel er al niet geprobeerd wordt zonder medicatie om mensen te helpen, maar als mensen agressief zijn/worden moet je ze wel drogeren aangezien een dwangbuis tegenwoordig ook al streng wordt bekritiseerd door humane instellingen.

:no: wat een onzin zeg, die medicatie maakt de hersenen kapot (dat is bewezen in wetenschappelijke studies, dus hou nu maar op met het verdedigen van die troep). Een dwangbuis is wel even iets minder erg dan medicatie injecteren bij mensen die agressief zijn omdat ze zonder dat ze iets misdaan hebben opgesloten worden.

Dat psychiaters dat anders zien maken het juist tot zulke onmensen vind ik.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 29 april 2008 om 15:15:
En naar waar het probleem vandaan komt (drugs, geschiedenis, erfelijkheid etc etc.) ze praten heel veel met mensen, proberen mensen een doel aan te praten (een vriendin van me is kunstenaar geworden en heeft haar eerste expositie daar mogen houden en is ook volledig van de medicatie af) er gaat nogal wat meer om in de wereld van psychiatrie dan alleen kwaadaardige doctoren met electrische stoelen voor behandeling, maar blijkbaar wil je dat niet zien.

Dat zal best wel, maar dat is niet algemeen in de psychiatrie. 1 aardige psychiater zegt niets. Szasz is ook een psychiater ;)

Pillen is waar het om draait: geld, macht en controle.

Niet mensen beter maken, dan zouden zie troep echt niet geven of injecteren.
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 29 april 2008 om 15:19:
dat is bewezen in wetenschappelijke studies,

en weer andere ontkrachten dat ;) dwangbuizen mogen ze door toedoen vanHumane organisaties niet meer gebruiken zodat ze kalmeringsmiddelen moeten gebruiken om zeer agressieve mensen rustig te houden.
Normalitair zijn dit middelen die in de gewone ziekenhuizen ook worden gebruikt.

Als je mensen dit niet toedient kunnen ze zichzelf en anderen schade berokkenen, zie je dat dan liever ;)

En behandelmethodes bestaan veelal uit gewone praatsessies ipv de in films getoonde uitzichtloze situaties met medicijnen ;).
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 29 april 2008 om 15:21:
Dat zal best wel, maar dat is niet algemeen in de psychiatrie.

? dacht het wel ;) je mag niet zomaar iemand volproppen met medicijnen, ziekenhuizen niet en psychiaters niet :no:

Szasz is ook een psychiater

wie is Szasz

Waarschuw beheerder
Pillen is waar het om draait: geld, macht en controle.

VAn meestal mensen die geen nagel hebben om aan hun kont te krauwen, mensen die in een instelling belanden kosten geld en leveren (bijna) niks op en wat heeft een psychiater aan macht en controle over een paar schizofrene mensen :lol:

Jij leeft echt in een rare wereld.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 29 april 2008 om 15:29:
VAn meestal mensen die geen nagel hebben om aan hun kont te krauwen, mensen die in een instelling belanden kosten geld en leveren (bijna) niks op en wat heeft een psychiater aan macht en controle over een paar schizofrene mensen

Jij leeft echt in een rare wereld.

Gezien het feit dat 1 op de 16 Nederlanders schizofreen is en behandeld zou moeten worden? Toch wel een enorm belang lijkt mij.

En jouw visie over mensen die door psychiaters te pakken genomen worden vind ik behoorlijk laag. Je ziet ze als geld kostenden mensen die maar beter uit de weg geruimd kunnen worden, klopt he?
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 29 april 2008 om 15:36:
En jouw visie over mensen die door psychiaters te pakken genomen worden vind ik behoorlijk laag. Je ziet ze als geld kostenden mensen die maar beter uit de weg geruimd kunnen worden, klopt he?laatste aanpassing 29 april 2008 15:37

Ne hoor, die mensen hebben recht op behandeling, ik probeer jouw theorie te ontkrachten die zegt dat Psychiaters door medicatie geld en macht proberen te ontlokken bij hun patienten.
Vele psychiatrische patienten zijn mensen die door hun jarenlange problemen op straat belanden, omdat de meeste hun problemen niet willen zien, dan zijn er psychiaters die ze willen behandelen ondanks dat deze mensen geen geld hebben, dan ga jij die psychiaters neerzetten als harteloze monsters (n)
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 29 april 2008 om 15:36:
Gezien het feit dat 1 op de 16 Nederlanders schizofreen is en behandeld zou moeten worden? Toch wel een enorm belang lijkt mij.

En jouw visie over mensen die door psychiaters te pakken genomen worden vind ik behoorlijk laag. Je ziet ze als geld kostenden mensen die maar beter uit de weg geruimd kunnen worden, klopt he

en nu draai jij toch alles om, eerst kam je de psychiaters af of ze nu weer te gaan verdedigen :vaag:. Terwijl ik niemand van de 2 aanval.
Waarschuw beheerder
Omdat ze je dewaarheid vertellen die je niet wilt horen

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 29 april 2008 om 15:49:
Ne hoor, die mensen hebben recht op behandeling, ik probeer jouw theorie te ontkrachten die zegt dat Psychiaters door medicatie geld en macht proberen te ontlokken bij hun patienten.
Vele psychiatrische patienten zijn mensen die door hun jarenlange problemen op straat belanden, omdat de meeste hun problemen niet willen zien, dan zijn er psychiaters die ze willen behandelen ondanks dat deze mensen geen geld hebben, dan ga jij die psychiaters neerzetten als harteloze monsters

Wat een onzin, maar als je dat zelf niet begrijpt dan heeft het denk ik ook geen zin om het uit te leggen. Die pillen maken mensen chronisch ziek en houd a.u.b. op met het doen alsof psychiaters zulke goede bedoelingen hebben. Ze willen mensen niet beter maken. Ze maken ze juist ziek en verdienen daar ongelooflijk veel geld mee en zijn er zeer machtig door.

Dat zijn de motieven. Niet alle psychiaters zijn slecht, maar de meesten zijn gewoon zieke geesten met een ideaal.
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Tha_RaveBeast op dinsdag 29 april 2008 om 15:51:
Omdat ze je dewaarheid vertellen die je niet wilt horen

Waarheid :dood:

:no: psychiaters liegen en bedriegen.

Nog een keertje:

{ongeldige bron voor embed: http://video.google.nl/videoplay?docid=2886651913988671356}

Yep, dit is een gerenomeerde hoogleraar psychiatrie met een goed hart
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 29 april 2008 om 16:03:
Die pillen maken mensen chronisch ziek en houd a.u.b. op met het doen alsof psychiaters zulke goede bedoelingen hebben. Ze willen mensen niet beter maken. Ze maken ze juist ziek en verdienen daar ongelooflijk veel geld mee en zijn er zeer machtig door.

ONZIN!

en iedereen kan conspiracy ideen verzinnen en aan andere mensen doen geloven, wat mij ietjes teveel gebeurt in de wereld.

Maar ik wens je succes met je strijd tegen de psychiatrie :bye:

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 29 april 2008 om 16:08:
ONZIN!

:dood: ben je nu zo dom of geloof je graag in leugens?

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 29 april 2008 om 16:09:
ben je nu zo dom of geloof je graag in leugens?

kunnen we van jouw ook zeggen.
Waarschuw beheerder
geen idee ... heb ze nog niet gezien :no:

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 29 april 2008 om 16:25:
kunnen we van jouw ook zeggen.

Nee, dat KAN niet. Je hebt wetenschap en je hebt psychiatrische mening.

De wetenschap is gebaseerd op feiten. Er kunnen wel onenigheden bestaan, maar dit gaat wel even iets verder dan een onenigheid vind je ook niet?

Onder dwang injecteren van zeer en zeer schadelijke spullen die de problemen chronisch maken bijvoorbeeld en voor tal van (levensbedreigende) ziektes zorgen. Dat is allemaal te testen hoor. Maar psychiaters doen het toch, en waarom? Ze zijn van mening dat er geen andere mogelijkheid is. Dat het goed is voor een stabiele samenleving (hun ideaal).
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Jullie zijn niet wijs

Waarschuw beheerder
Uitspraak van :bounce: DaSanniej :bounce: op dinsdag 29 april 2008 om 19:09:
(toegepaste) psychologie

Wat is dat? (wat kun je daarmee doen)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Het gedrag van mensen analyseren of beinvloeden door toepassing va psychologische kennis, methoden en onderzoeken (kort samengevat)

En dan niet op de Uni,maar HBO ;)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van :bounce: DaSanniej :bounce: op dinsdag 29 april 2008 om 19:37:
Het gedrag van mensen analyseren of beinvloeden door toepassing va psychologische kennis, methoden en onderzoeken (kort samengevat)

En dan niet op de Uni,maar HBO

Klinkt goed.

Zolang je maar van hun lichaam afblijft en mensen in hun waarde laat ;)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 29 april 2008 om 22:02:
Zolang je maar van hun lichaam afblijft

een psycholoog hoort dat ook niet te doen, slimmeke :9

Uitspraak van verwijderd op dinsdag 29 april 2008 om 22:02:
mensen in hun waarde laat

da hek bij me vorige opleidingen al geleerd ;)